×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Глобус Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Дякую за супер скрвіс
Дякуємо за ваш відгук!
Ми раді, що сервіс виправдав ваші очікування та допоміг швидко здійснити переказ.
Комментарии (1)
Недостовірна реклама
Дякуємо, що поділилися вашим досвідом. Нам прикро, що ви зіткнулися з труднощами під час оплати комунальних послуг та отримання кешбеку.
Кешбек за категорією «Комунальні платежі» діє лише для оплат через застосунок у розділі «Комуналка» і не поширюється на платежі за реквізитами, про що додатково зазначено в описі даної категорії.
Оновлений сервіс оплати комунальних послуг став доступний клієнтам лише з цього місяця, і ми постійно працюємо над його вдосконаленням. Перепрошуємо за можливі незручності та сподіваємось, що подальші оновлення сервісу покращать ваш досвід користування.
Комментарии (2)
Банк продовжує жити в камʼяному сторіччі
В нормальних банках таких як Монобанк і навіть в небанках таких як Новапей перекази опрацьовуються протягом хвилин.
Дякуємо за ваш відгук.
Нам прикро, що ви зіткнулися з затримками під час користування застосунком. Наразі ми приймаємо всі заходи, щоб в майбутньому ситуація не повторилась.
Сподіваємось, що сервіс, який надаватиметься банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Комментарии (4)
В цілому банк непоганий.
Дякуємо за ваш відгук, це цінно для нас та допомагає робити наш застосунок ще кращим. Нам прикро, що ви зіткнулися з затримками під час користування застосунком.
Щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та запобігти цьому у майбутньому, прохання надати більше деталей та ваші контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку
Написать комментарий
Привласнення коштів , ігнор і порушення закону
Хочемо допомогти у вирішенні вашої ситуації, тому прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку.
Комментарии (6)
Заблокували гроші
Для того щоб ми могли допомогти у вирішенні ситуації, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку
Написать комментарий
Історія як банк Глобус втратить вкладника що тримав у банку 250000грн (питання вирішено банком 29.01.2025 р.)
Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування нашими послугами.
Щоб допомогти у вирішенні ситуації, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку
Комментарии (1)
Не можу закрити картку
Дійсно, функція закриття даної картки онлайн наразі тимчасово недоступна. Перепрошуємо за незручності. В мобільному застосунку GlobusPlus ви можете заблокувати карту. Для цього необхідно вибрати відповідну картку, зайти в розділ «Інформація», і далі обрати «Заблокувати картку». Закриття картки відбувається в автоматичному режимі, у строк згідно чинного законодавства України.
Також, якщо необхідно, ви можете закрити картковий рахунок у відділенні нашого Банку. Перелік працюючих відділень ви знайдете за посиланням: https://globusbank.com.ua/ua/kontakti-viddilennya-bankomati.html
При виникненні додаткових питань рекомендуємо звертатись до нашої служби підтримки, яка з радістю допоможе з відповідями на питання.
Написать комментарий
Відгук
Дякуємо за приємний відгук. Ми щодня робимо все, щоб наші клієнти отримували найкращі послуги.
Написать комментарий
Рекомендую!
Дякуємо за приємний відгук. Ми щодня робимо все, щоб наші клієнти отримували найкращі послуги.
Написать комментарий
Проблема з переказом, некомпетентність підтримки і небажання вирішити проблему
Я не розумію як це так, ініші люди можуть, а я ні, і підтримка абсолютно не була зацікавлена хоч в якомусь поясненні про те що відбувається і чому так !? Це виходить що одні клієнти «гарні» і можуть використовувати послуги банку які вони пропонують, а інші «погані» і їм зась…
В підсумку втратив гроші на обміні і доволі великі… прошу звʼязатися зі мною і реально розібратися і вирішити проблему, щоб в подальшому цього не ставалося.
Наші спеціалісти з підтримки вже зв'язались з вами для вирішення даного питання.
Дякуємо за відгук!
Написать комментарий
Не открывайте счет, если вы выезжаете за границу.
Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування нашими послугами.
Рекомендуємо звернутись в нашу службу підтримки в чат-бот банку, який доступний в Telegram, Viber або написати запит на пошту supportglobusplus@globusbank.com.ua і наші спеціалісти спробують допомогти в вирішенні вашого питання.
Комментарии (2)
Утримують кошти
Комментарии (4)
Заблокували карту і утримують 17 т.грн , 3 тижні !
Комментарии (1)
присволи мои доллары
Щоб допомогти у вирішенні ситуації, прохання надати детальну інформацію та квитанцію, що підтверджує операцію на електронну пошту info@globusbank.com.ua
Також Ви можете звернутись в нашу службу підтримки в чат-бот банку, який доступний в Telegram, Viber.
Дякуємо за відгук!
Комментарии (1)
Не вдається зробити переказ у валюті
Рекомендуємо повторити спробу здійснення переказу коштів на закордонну картку.
Наш Банк цінує лояльність своїх клієнтів, ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Дякуємо за відгук!
Комментарии (4)
Національне кидалово
Десь у вересні до нац.кешбеку приєднався і Глобус. Але зараз вже 23 листопада, а в застосунку досі відсутня можливість скористатися грошима отриманими на картку національного кешбеку:
— оплатити комуналку — карта відсутня в переліку джерел платежу
— поповнити мобільний — карта відсутня в переліку джерел платежу
— відправити гроші «на ЗСУ» через благочінний внесок — карта відсутня в переліку джерел платежу
Так, користуючись сторонніми сервісами, наприклад через сайт мобільного оператора можна використати ці гроші хоч на поповнення мобільного. Але це мабуть і все.
Нагадую: пройшло майже 3 місяці. Ну хай два, якщо рахувати від новини на сайті Глобуса.
Ви можете витратити кешбек, оплачуючи карткою онлайн або прив'язавши картку до ApplePay чи Google Pay для оплати телефоном. Коштами можна скористатися на сервісах (сайтах) або у POS-терміналах торгових точок з використанням картки.
Оплати здійснюються лише в торгових точках з дозволеними MCC-кодами (код категорії продавця), які регламентуються Постановою Кабінету Міністрів від 20.08.2024 № 952 «Про затвердження Порядку реалізації експериментального проекту щодо надання державної грошової допомоги покупцям товарів українського виробництва в рамках Всеукраїнської економічної платформи «Зроблено в Україні».
Дякуємо за відгук!
Комментарии (7)
Не можу повернути помилково відправлені кошти!
1. Звертаюсь на гарячу лінію, кажуть, пиши на емеіл. Ок. Завантажила виписку, написала. Відповідь надходить:" Інформуємо, що Ви здійснили переказ коштів за допомогою сервісу
MasterCard MoneySend. З нашого боку кошти успішно перераховано на картку
іншого Банку. Для уточнення детальної інформації стосовно статусу
платежу та повернення коштів Вам необхідно звернутися в підтримку
банку-отримувача…
Перше питання- що за сервіс Mastercard MoneySend, як так вийшло, що кошти відправились цім сервісом? Якщо я вибирала опцію переказ по айбан? По-друге, я звернулась до ПУМБ, навіть спроби не було зарахувати ці кошти, до Пумбу вони не надходили.Якщоб надійшли, ПУМБ би повернув їх туди, звідки прийшли.
Підтримка банку Глобус каже: Рекомендуємо звернутися в підтримку даного сервісу MasterCard MoneySend для отримання квитанції по платежу.
Куди звертатися? Я не розумію! Де знайти контакти (офіційні) цієї платіжної системи і що потрібно їм надати? Адже квитанцію в вашому Глобус застосунку я завантажити не можу!!! Ви мені сказали, проси квитанцію у платіжної системи MoneySend. Я просто в розпачі…Де шукати майже 4 тис гривень? Де вони??? Куди вони надійшли??? Чому Моно банк відразу вирішив це питання, а Вам пофіг!!! Де шукати ці кошти???
Комментарии (9)
Блокування картки
Комментарии (4)
Заблокували і утримують кошти
Комментарии (6)