Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
BonyM 9 февраля 2025, 12:33
Я навіть не очикував, що так швидко та без додаткових зусиль перекажу евро на карту за кордоном жінці.
Полезный комментарий
Глобус Банк 10 февраля 2025, 9:04
Вітаємо!
Дякуємо за ваш відгук!
Ми раді, що сервіс виправдав ваші очікування та допоміг швидко здійснити переказ.
Проблема решена
slex 6 февраля 2025, 11:11
З лютого 2025 року банк анонсував кешбек 3% за сплату комунальних платежів, проте зробив все можливе, щоб ніхто нічого не зміг сплатити через додаток. Шаблони платежів Yasno і Нафтогаза щезли з додатку, а власностворені шаблони Водоканалу або Теплоенерго не підлягають кешбеку взагалі. Три- чотири рази телефонував на гарячу лінію, намагався створити заявку, нічого конкретного не сказали, досі розбираються. Складається враження, що банком це зроблено навмисно.
Глобус Банк
Ответ банка
10 февраля 2025, 8:47
Вітаємо!

Дякуємо, що поділилися вашим досвідом. Нам прикро, що ви зіткнулися з труднощами під час оплати комунальних послуг та отримання кешбеку.

Кешбек за категорією «Комунальні платежі» діє лише для оплат через застосунок у розділі «Комуналка» і не поширюється на платежі за реквізитами, про що додатково зазначено в описі даної категорії.

Оновлений сервіс оплати комунальних послуг став доступний клієнтам лише з цього місяця, і ми постійно працюємо над його вдосконаленням. Перепрошуємо за можливі незручності та сподіваємось, що подальші оновлення сервісу покращать ваш досвід користування.

Три літри 1 февраля 2025, 10:20
Вночі десь після опівночі відправив переказ в інший банк. Переказ досі знаходиться в стані «в обробці».

В нормальних банках таких як Монобанк і навіть в небанках таких як Новапей перекази опрацьовуються протягом хвилин.
Глобус Банк
Ответ банка
3 февраля 2025, 12:58
Вітаємо 👋🏻

Дякуємо за ваш відгук.

Нам прикро, що ви зіткнулися з затримками під час користування застосунком. Наразі ми приймаємо всі заходи, щоб в майбутньому ситуація не повторилась.

Сподіваємось, що сервіс, який надаватиметься банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.

не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
KostBreut 28 января 2025, 20:37
Банк у цілому непоганий, користуюся час від часу. Інтернет-банкінг зручний, але неподобається те, що є затримки в роботі додатку в годину пік. Комісія за перекази могла б бути нижчою, особливо на великі суми.
Глобус Банк
Ответ банка
29 января 2025, 11:12
Вітаємо 👋🏻

Дякуємо за ваш відгук, це цінно для нас та допомагає робити наш застосунок ще кращим. Нам прикро, що ви зіткнулися з затримками під час користування застосунком.

Щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та запобігти цьому у майбутньому, прохання надати більше деталей та ваші контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку

bonness 27 января 2025, 14:27
Я як клієнт ПУМБ банку робив переказ на карту але випадково скопіював не потрібний номер карти, а номер карти іншої людини в Глобус банк, одразу позвонив в підтримку Глобус банк і попросив відмінити платіж. Вони замість цього блокують рахунок цієї людини і вже майже місяць ігнорують питання повернення. Ця людина, власник карти їм написала з проханням повернути кошти на мій рахунок, я писав те саме.
Глобус Банк
Ответ банка
27 января 2025, 15:40
Вітаємо👋🏻

Хочемо допомогти у вирішенні вашої ситуації, тому прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку.

Проблема решена
Андрій Бурлаченко 27 января 2025, 1:16
Фахівець служби підтримки Вікторія не розблокувала гроші, в результаті довелося сплачувати мікрозайм із відсотками
Глобус Банк
Ответ банка
27 января 2025, 8:53
Вітаємо, Андрій 👋🏻
Для того щоб ми могли допомогти у вирішенні ситуації, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку
YuriySereda 17 января 2025, 22:55
На прикінці минулого року отримав смс про припинення обслуговування банківського рахунку через необхідність завітати у відділення особисто, чи поспілкуватись з банком через мобільний додаток. З міркувань забезпечення безпеки як мого особисто, так і моїх близьких у період дії військового стану відвідування відділення особисто відкидаю, оскільки відділень банку у моєму місті нема, діють постійні тривоги, прильоти, у тому числі прильоти як саме у помешкання, так і на шляху руху в обласний центр. Зв’язок з банком через мобільний додаток є недосконалим, оскільки мобільний додаток, що забезпечує цю функцію потребує наявності швидкісного інтернету, особливо прокачанного засобу мобільного зв’язку з підтримкою технології 5G, відеокамерою кращою за 8 М, наявності пакету послуг інтернет провайдера зв’язку на швидкісний інтернет. Звісно, може десь в Києві, Львові чи іншому мирному обласному центрі це норма, але у нас зв’язок на постійному роумінгу між провайдерами Life, Vodafon, тобто той програмний засіб є цілком безкорисно річ. Разом з тим, маю діючі, актуальні та дуже свіжі реквізити системи BankID. Нажаль банку працівникам банку наведенні доводи не є аргументами. Дуже вразило хамське спілкування зі мною начальника відділення та економіста відділення куди 10 років тому приніс свої кошти та відкрив депозит. Щось схоже на те, у нас теж війна не минула, але ми не боїмося. Тим часом, державна компанія Нафтогаз прислала попередження про борги за газ, і саме цікаве — пеня!, та розрахунок можливих судових збитків. Дуже потужна, та дієва схема розводу вкладників у часи нескінечного воєнного стану.
Глобус Банк
Ответ банка
20 января 2025, 11:09
Вітаємо, Юрій 👋🏻

Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування нашими послугами.

Щоб допомогти у вирішенні ситуації, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку

Полезный комментарий
YuriySereda 29 января 2025, 18:30
Питания щодо реєстраціі в мобільному додатку вирішено фахівцем банку досить оперативно. У цілому рекомендую цей банк.
actie 27 декабря 2024, 23:12
Вітаю! Хотів закрити всі карти в цьому банку але не можу (Virtual GlobusPlus) бо чомусь такої функції не передбачено. Дуже дивно чути це в 2024 році коли всі банки мають таку можливість.
Глобус Банк
Ответ банка
31 декабря 2024, 11:16
Вітаємо! 👋🏻

Дійсно, функція закриття даної картки онлайн наразі тимчасово недоступна. Перепрошуємо за незручності. В мобільному застосунку GlobusPlus ви можете заблокувати карту. Для цього необхідно вибрати відповідну картку, зайти в розділ «Інформація», і далі обрати «Заблокувати картку». Закриття картки відбувається в автоматичному режимі, у строк згідно чинного законодавства України.

Також, якщо необхідно, ви можете закрити картковий рахунок у відділенні нашого Банку. Перелік працюючих відділень ви знайдете за посиланням: https://globusbank.com.ua/ua/kontakti-viddilennya-bankomati.html

При виникненні додаткових питань рекомендуємо звертатись до нашої служби підтримки, яка з радістю допоможе з відповідями на питання.

не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Іванна Завідова 25 декабря 2024, 4:53
Дуже класний банк, без комісій, швидкі перекази, цікаво бонуси
Глобус Банк
Ответ банка
25 декабря 2024, 14:29
Вітаємо! 👋🏻

Дякуємо за приємний відгук. Ми щодня робимо все, щоб наші клієнти отримували найкращі послуги.

Ksu89 24 декабря 2024, 21:34
Хочу подякувати співробітнику Банку Глобус, яка швидко і чітко відповіла на всі мої запитання. При отриманні дебетової картки, на жаль, мені не пояснили умови, тому вирішила звернутися до служби підтримки, де мені все роз’яснили.
Глобус Банк
Ответ банка
25 декабря 2024, 9:43
Вітаємо! 👋🏻

Дякуємо за приємний відгук. Ми щодня робимо все, щоб наші клієнти отримували найкращі послуги.

Проблема решена
MaksymSm 24 декабря 2024, 17:55
Придбав валюту шляхом обміну валют онлайн, і хотів перевести собі на свій іноземний рахунок. До цього робив це не одноразово, але в цьому місяці при переказі вилітає якась помилка і платіж не проводиться. Звернувся до підтримки, спочатку вони сказали щоб я спробував відправити на іншу картку- нічого не вийшло (і на особисту, і на картку дружини в іноземному банку), потім підтримка сказала спробувати на наступний день після 12.00. На наступний день нічого не змінилося і я знову звернувся до підтримки, і вони почали мені казати що «вам не вдасться зробити переказ» і все … я спробував зробити пробний платіж з рахунку іншої людини в Глобус банку на ту саму картку свою картку в іноземному банку- і він пройшов! Я повідомив про це підтримку, але вони не придали цьому значення і просто продовжили відповідати що «вам не вдасться зробити переказ»
Я не розумію як це так, ініші люди можуть, а я ні, і підтримка абсолютно не була зацікавлена хоч в якомусь поясненні про те що відбувається і чому так !? Це виходить що одні клієнти «гарні» і можуть використовувати послуги банку які вони пропонують, а інші «погані» і їм зась…
В підсумку втратив гроші на обміні і доволі великі… прошу звʼязатися зі мною і реально розібратися і вирішити проблему, щоб в подальшому цього не ставалося.
Глобус Банк
Ответ банка
25 декабря 2024, 15:17
Вітаємо, Максим👋🏻

Наші спеціалісти з підтримки вже зв'язались з вами для вирішення даного питання.

Дякуємо за відгук!

Offstage 22 декабря 2024, 16:54
Я выехала за границу, мне заблокировали счет в банке глобус. Пишу в поддержку, спрашиваю, что случилось, почему счет заблокирован? Начинают задавать миллион вопросов, почему я принимаю переводы на их карту, почему я делаю переводы со своего банка, на другой банк. Занимаюсь ли я какой-то криптовалютой, вы знаете кому я перевожу деньги? Вы знаете кто вам пополнял карту, прописку, ипн, паспорт, все спросили. При этом сотрудник, когда заблокировали карту, сказал, что мне не надо ехать в отделение, так как все можно сделать дистанционно. Сделала дистанционно, но клоунада не закончилась. Час что-то уточняли, сказали ехать в отделение. Каким образом мне надо ехать в отделение, если вы сказали, что можно онлайн все сделать? К чему я тогда все делала онлайн? Поддержка получается, что обманула меня как клиента, убедив, что в отделение не нужно ехать. Не регистрируйте банк, если вы за границей либо планируете ехать за границу, этот банк вам никак не поможет в случае чего и только будет рассказывать, что они вам помогут. Но это все лож от банка. На данный момент, мне не дают зайти в приложение, неизвестно мне, что банк делает с моим счетом, так как зайти я не могу. Поддержка это только название, вам никто в этом банке не поможет.
Глобус Банк
Ответ банка
23 декабря 2024, 13:35
Вітаємо 👋🏻

Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування нашими послугами.

Рекомендуємо звернутись в нашу службу підтримки в чат-бот банку, який доступний в Telegram, Viber або написати запит на пошту supportglobusplus@globusbank.com.ua і наші спеціалісти спробують допомогти в вирішенні вашого питання.

Проблема решена
Володимир Кравченко 5 декабря 2024, 17:13
Заблокували карту з коштами, документи надав, всеодно не розблоковують карту з коштами. Рекомендують звернутись до відділення, щоб закрити рахунок, Справа в тому, що в моєму місті немає відділення банку. Підтримка в телеграм некомпетентна. Підтримка на електронній пошті відповідає раз на 7 днів. Це вже продовжується майже місяць. Не рекомендую банк Глобус, абсолютно зневажливе ставлення до клієнтів банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Coldri777 3 декабря 2024, 20:15
Банк заблокував карту з коштами, згодом після звернення до мінфін, банк запросив джерело походження коштів. Я в свою чергу надав обширну інформацію про рух коштів і їх походження. І от вже 3 тиждень, служба підтримки банку самовільно утримує кошти, хоча документи підтверджуючі вони отримали, навіть 2 рази! Пропонують мені поїхати в інший обласний центр за 300 км до відділення і закрити рахунок. Що за маячня? У моєму місті немає відділення банку! І так всі мої заощадження заморозили, елементарно в магазин не можу сходити чи в аптеку. Яка адекватна людина таке може написати? Прошу службу підтримки банку, розглянути моє питання. адже іншим користувачам за 3 тижні вирішили аналогічні питання, а мені ні. Можливо тому що у мене не 2−3 тисячі гривень, а 17 т? Підтримка в телеграм. абсолютно некомпетентна, підтримка на електронній адресі тижнями не відповідає. Не банк. а просто якийсь жах.
Проблема решена
povlanik 29 ноября 2024, 4:39
Перевел по IBAN с Payoneer USD на долларовую карту Глобуса, деньги с баланса Payoneer списались, но на карту так и не пришли спустя уже неделю. Поддержка Globus bank переводит стрелки на проблему на стороне платежной системы Payoneer, списался с поддержкой Payoneer получил все доказательства успешной транзакции, отправил в Глобус, полный игнор. Помочь решить вопрос не хотят, просто вкл.мороз.
Глобус Банк
Ответ банка
29 ноября 2024, 15:18
Вітаємо 👋🏻

Щоб допомогти у вирішенні ситуації, прохання надати детальну інформацію та квитанцію, що підтверджує операцію на електронну пошту info@globusbank.com.ua

Також Ви можете звернутись в нашу службу підтримки в чат-бот банку, який доступний в Telegram, Viber.

Дякуємо за відгук!

Проблема решена
Максим Иванов 23 ноября 2024, 15:46
Банк абсолютний 0, жахливе ставлення до клієнтів. Глобус Банк позиціонував себе в рекламі, що можна легко купити валюту і можна здійснити переказ закордон. Все так, але не зовсім, обміняв гривні на євро, спробував надіслати кошти закордон, пише помилка і так кілька раз, звернувся в «службу підтримки глобуса », підтримка мені відповіла, що нажаль я не зможу здійснити переказ на іноземний банк тому що платіжна система банку відхиляє платіж, чому відхиляє на надають жодних пояснення (для вас такий переказ недоступний), спробуйте списати через платіжний сервіс, спробував списати через платіжний сервіс, теж відхиляє, підтримка вказує, даний тип операцій теж для мене недоступний. Без жодних пояснень. Спробував надіслати на іншу свою єврову карту в українському банку, теж не дає відправити. Підтримка пише, для Вас теж дані операції недоступні. Пишуть, обміняйте на гривні назад і зробіть переказ. Серйозно? Я обміняв на євро, а потім маю знову на гривні в -1.5 тисячі гривень собі, що за маячня?.. Рекламують, що доступні перекази у валюті, а по факту не доступні, тай ще змушують обмінювати назад в — собі, щоб здерти комісію за обмін. (ЖОДНИХ ОБМЕЖЕНЬ ПО МОЄМУ РАХУНКУ НЕ ВСТАНОВЛЕНО), але будь які валютні перекази, я не можу зробити і банк це взагалі не вирішує, вже тиждень часу пройшло! Підтримка взагалі некомпетентна, операторів таке враження з вулиці взяли. Прошу банк вирішити проблему, буду звертатись до НБУ.
Глобус Банк
Ответ банка
26 ноября 2024, 18:20
Вітаємо 👋🏻

Рекомендуємо повторити спробу здійснення переказу коштів на закордонну картку.
Наш Банк цінує лояльність своїх клієнтів, ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.

Дякуємо за відгук!

не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Три літри 23 ноября 2024, 8:19
В серпні цю ініциативу анонсували, а з початку вересня вона почала працювати.

Десь у вересні до нац.кешбеку приєднався і Глобус. Але зараз вже 23 листопада, а в застосунку досі відсутня можливість скористатися грошима отриманими на картку національного кешбеку:
— оплатити комуналку — карта відсутня в переліку джерел платежу
— поповнити мобільний — карта відсутня в переліку джерел платежу
— відправити гроші «на ЗСУ» через благочінний внесок — карта відсутня в переліку джерел платежу

Так, користуючись сторонніми сервісами, наприклад через сайт мобільного оператора можна використати ці гроші хоч на поповнення мобільного. Але це мабуть і все.

Нагадую: пройшло майже 3 місяці. Ну хай два, якщо рахувати від новини на сайті Глобуса.
Глобус Банк
Ответ банка
27 ноября 2024, 12:59
Вітаємо 👋🏻

Ви можете витратити кешбек, оплачуючи карткою онлайн або прив'язавши картку до ApplePay чи Google Pay для оплати телефоном. Коштами можна скористатися на сервісах (сайтах) або у POS-терміналах торгових точок з використанням картки.

Оплати здійснюються лише в торгових точках з дозволеними MCC-кодами (код категорії продавця), які регламентуються Постановою Кабінету Міністрів від 20.08.2024 № 952 «Про затвердження Порядку реалізації експериментального проекту щодо надання державної грошової допомоги покупцям товарів українського виробництва в рамках Всеукраїнської економічної платформи «Зроблено в Україні».

Дякуємо за відгук!

Проблема решена
Lifemylife 23 ноября 2024, 3:56
Робила переказ по айбан на свою карту банка ПУМБ. Помилково ввела замість реквізитів гривневої карти — реквізити моєї єврової карти. На наступний день розуміючи що кошти не надходять, зрозуміла, що допустила помилку. Кошти в гривні не зарахують на євро карту. Таку ж помилку я зробила і в моно банку, відправила з Моно на євро карту по айбан. Але звернувшись в моно, мою проблему вирішили вже через добу. Я надала вірті реквізити Пумбу гривневої карти,і, дякую Моно, мені повернули мої кошти. Тут в Глобус ситуація склалася наступним чином:
1. Звертаюсь на гарячу лінію, кажуть, пиши на емеіл. Ок. Завантажила виписку, написала. Відповідь надходить:" Інформуємо, що Ви здійснили переказ коштів за допомогою сервісу
MasterCard MoneySend. З нашого боку кошти успішно перераховано на картку
іншого Банку. Для уточнення детальної інформації стосовно статусу
платежу та повернення коштів Вам необхідно звернутися в підтримку
банку-отримувача…
Перше питання- що за сервіс Mastercard MoneySend, як так вийшло, що кошти відправились цім сервісом? Якщо я вибирала опцію переказ по айбан? По-друге, я звернулась до ПУМБ, навіть спроби не було зарахувати ці кошти, до Пумбу вони не надходили.Якщоб надійшли, ПУМБ би повернув їх туди, звідки прийшли.
Підтримка банку Глобус каже: Рекомендуємо звернутися в підтримку даного сервісу MasterCard MoneySend для отримання квитанції по платежу.
Куди звертатися? Я не розумію! Де знайти контакти (офіційні) цієї платіжної системи і що потрібно їм надати? Адже квитанцію в вашому Глобус застосунку я завантажити не можу!!! Ви мені сказали, проси квитанцію у платіжної системи MoneySend. Я просто в розпачі…Де шукати майже 4 тис гривень? Де вони??? Куди вони надійшли??? Чому Моно банк відразу вирішив це питання, а Вам пофіг!!! Де шукати ці кошти???
Проблема решена
Coldri777 19 ноября 2024, 21:27
Глобус Банк заблокував карту з коштами, після того, як мені на рахунок було відправлено 10 гривень, кілька раз .(Мені не вистачало, щоб округлити суму обміну). Заблокували всі мої кошти на карті, я хотів купити євро, так як курс на покупку гарний, тим паче кешбек був на продукти високий, планував користуватись банком на постійній основі. Підтримка телеграм не може пояснити конкретно чому рахунок було заблоковано, написали чекати до 30 діб. Тобто банк вважає, що я можу прожити без власних коштів місяць? У місті відділення немає, пропонують їхати в інше місто за 250 км, щоб зʼявитись до відділення банку. Ну це повна маячня, я працюю на офіційній роботі, маю офіційних дохід. І я маю витрачати кошти, щоб поспілкуватись у відділенні?.. В інших банках ситуації можна вирішувати онлайн і без довгих термінів. Прошу Глобус Банк допомогти у вирішенні проблеми, так як у мене всі мої кошти заблоковані у вас на карті. Відповідь на електронну адресу так і не отримав …
Проблема решена
Юрій Юрченко 19 ноября 2024, 3:21
Відкрив рахунок в Глобус Банку, для особисто користування, тому що були гарні умови обміну валюти, а саме євро і гарний кешбек на різні категорії. Так як у моєму місті немає відділення Глобус Банку, довелось перекинути кошти з інших банків на Глобус Банк. Після кількох платежів, банк заблокував карту без пояснень та утримує мої кошти. Звернувся до підтримки в телеграм, щоб уточнити причину блокування, в чаті вказали, що слід звертатись на електронну адресу, так як підтримка в телеграм не володіє інформацією. Написав лист на електронну адресу, довгий час не отримував відповідь. Потім зателефонував до служби підтримки і пояснив ситуацію, вони сказали чекати відповідь на електронну адресу, або запропонували їхати до найближчого відділення тобто 200 км до одного міста і 300 км до іншого міста, оскільки в моєму обласному центрі немає відділення банку. Це взагалі неповага до клієнтів, я що винен в тому, що банк не відкрив відділення в обласному центрі? (м.Кропивницький). Згодом надійшла відповідь на електронний лист і попросили надати документи походження коштів, я надав документи. Пройшло кілька днів, жодної відповіді не отримав, карта з коштами заблокована. Писав повторно на електронну адресу, просто ігнорують, в чаті телеграм підтримки посилаються на ст. 20, що можуть розглядати до 30 діб. Ну що за маячня?!!! Заблокували значну суму коштів, пропонують поїхати в іншу область у відділення банку? А Ви не подумали. що людині заблокували всі її кошти і чому клієнт банку має витрачати кошти 1000 в одну сторону 1000 в другу сторону, банк це компенсує… Думаю, що ні. Прошу вирішити ситуацію в найкоротший термін! Іншим користувачам Мінфін, я не раджу співпрацювати з даним банком, якщо таке відношення буде продовжуватись.

Курс валют в Глобус Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
USD 42 42.5
Все курсы банка

Курс валют в Глобус Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
USD 42 42.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Глобус Банк 💰 / Отзывы о Глобус Банке 📝