Блокування рахунку без можливості виведення коштів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
І мені теж прикро мене теж Глобусбанк заблокував за переказ 3000 гривнів на Монобанк -просто так для спортивного інтересу-правда гроші отримувачу вспіли прийти ну а потім вже Глобус заблокував-притензій до банку немаю але і в подальшому бути клієнтом Глобус не хочеться
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Глобус Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.5 | 42 |
EUR | 48.6 | 49.4 |
Все курсы банка |
14.09.2024 року на мій картковий рахунок у цьому банку надійшов переказ у розмірі 4 900 грн. Через два дні, 16.09.2024 року, банк без жодного попередження заблокував мої картки, посилаючись на запит від Кіберполіції.
Я надав банку всі необхідні документи, що підтверджують легальність операції, але банк, замість того щоб розблокувати рахунок, почав висувати нові вимоги — тепер їм потрібно підтвердження від Кіберполіції про те, що справа закрита.
Вони змусили мене самостійно звертатися до Кіберполіції та вимагати від них якийсь офіційний документ, який підтвердить, що до мене немає претензій. Але після численних звернень до Кіберполіції мені так і не вдалося отримати цей документ — усі співробітники, з якими я спілкувався, заявляли, що вони не надають таку інформацію приватним особам. Тобто банк вимагає від мене документ, який я фізично не можу отримати!
У підсумку: мій рахунок заблокований, доступу до власних коштів я не маю, а банк не пропонує жодного реального шляху вирішення проблеми.
Більш того, їх «рішенням» стало закриття мого рахунку та переказ залишку коштів. Але щоб це зробити, вони вимагають особистої присутності у відділенні, що для мене неможливо, оскільки я перебуваю за кордоном. Тобто банк не лише незаконно блокує мої гроші, а й не дає жодної можливості їх повернути!
Це що, нова схема вимагання та блокування коштів клієнтів? Банку абсолютно байдуже на своїх користувачів — вони легко можуть заблокувати ваші гроші, а потім відмахнутися від вас.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей банк нікому! Якщо вам дорогий доступ до ваших власних коштів — тримайтеся подалі від цього банку.
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Блокування рахунку було здійснено відповідно до умов Договору про надання банківських послуг, з якими ви погодилися під час реєстрації в мобільному застосунку GlobusPlus. Публічна частина договору розміщена на офіційному сайті Банку за посиланням: https://globusbank.com.ua/ua/dohovir-bankivskoho-obsluhovuvannia.html
Розуміємо, що ваша ситуація потребує індивідуального розгляду. Для того, щоб знайти рішення, просимо вас написати нам на офіційну пошту Банку: info@globusbank.com.ua
Також, якщо ви перебуваєте за кордоном і не маєте можливості особисто відвідати відділення Банку, повідомте нас про це, щоб ми могли розглянути альтернативні варіанти вирішення питання.
Дякуємо за зворотний зв’язок і сподіваємось якнайшвидше допомогти вам!