Форвард Банк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Комментарии (4)
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
Прочитав в коментарях на цьому сайті, що у вашому банку можна відкрити депозит на 12 місяців під 20%.
Де на сайті банку можна прочитати про цей депозит? В загальному розділі депозитів не знайшов.
Написать комментарий
Написать комментарий
Уточнити інформацію по кредитуабо кредитній картці:
• в особистому кабінеті Forward Online в розділі «Кредити»;
• в нашому чат-боті в Telegram (у пошуковому рядку легко знаходиться по @ForwardBankBot). При першому вході обов’язкова авторизація;
• звернутися до контакт-центру банку, працює цілодобово, без вихідних
0 800 800 881 (дзвінки безкоштовні на території України);
583 (дзвінки безкоштовні, з мобільних телефонів, 2 грн — плата за з'єднання (з ПДВ, без урахування збору до ПФ));
044 300 01 06 (телефон у Києві, у т.ч. дзвінки із-за кордону).
Гарного дня та мирного неба!
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Питання до Банку
1. Чи пуде подовжено термін дії Акції з відкриття карток(ККК та ДК) який сплив 31.03.22?
2. Як отримати посилляння в смс для діючому клієнту щоби прийняти участь в реферальній програмі?
3. Чому Банк не обтяжився інформуванням даної пропозиції ані в смс ані в додатку?
Дякую за оперативну відповідь.
Написать комментарий
Кредит закрито достроково за 8 місяців. Залишилось страхування, яке розраховано на 25 місяців, на сьогодні вже не актуальне. Як розірвати договір страхування і де? І чи можливо повернути невикористані кошти за страхування?
Розірвати договір можна у 14-денний термін після його підписання.
Якщо клієнт бажає розірвати договір після 14 днів, діють умови п.16.4 «Договору добровільного страхування життя позичальника (Оферта № 01/19-О від 01.10.2019 р.)»:
«У разі дострокового припинення дії Договору на вимогу Страхувальника, у строк, що перевищує 14 календарних днів, Страховик повертає йому викупну суму, що становить 1,00 грн. (Одну гривню 00 коп.) на кожному році дії Договору.
Для отримання викупної суми Страхувальник повинен надати наступні документи: а) заяву на отримання викупної суми встановлено зразка; б) копію Акцепта; в) копії паспорта та РНОКПП Страхувальника. Страховик повинен у 15-денний термін здійснити виплату викупної суми. За несвоєчасне здійснення виплати викупної суми Страховик несе відповідальність у розмірі 0,01% облікової ставки НБУ за кожен день прострочення виплати. В разі дострокового припинення дії Договору, Страхувальник зобов’язаний сплатити Страховику штраф у розмірі 1,00 грн. (Однієї гривні 00 коп.). Таким чином, сума до виплати обох сторін становить 0,00 коп».
«Договір добровільного страхування життя позичальника (Оферта № 01/19-О від 01.10.2019 р.) у редакції від 02.12.2021р» https://www.forward-bank.com/insurance/credit-insurance/dog_dsg.pdf
Інформація щодо страховок по кредитах: https://www.forward-bank.com/insurance/credit-insurance/.
Сподіваюся, я відповіла на Ваше запитання.
Гарного дня!
Написать комментарий
Написать комментарий
Для уточнення приватної інформації по кредиту з-за кордону, рекомендую зателефонувати в банк по телефону: + 38(044) 390-95-95.
Також на сьогоднішній день переглянути/уточнити приватну інформацію по продуктах банку можна в нашому чат-боті Telegram (у пошуковому рядку легко знаходиться по @ForwardBankBot). При першому вході обов’язково необхідно пройти авторизацію. Пряме посилання на наш бот: https://t.me/ForwardBankBot
Для відновлення доступу до особистого кабінету системи Forward Online рекомендую при першій можливості звернутися до відділення банку з паспортом та ІПН.
Ознайомитися з адресами та графіком роботи відділень Forward Bank можна за посиланням: http://www.forward-bank.com/about/otdeleniya_bankomaty/.
Гарного дня!
Написать комментарий
1. В інших банках при знятті з картки 150 000,00 грн. готівки комісія складає 1500 грн. (1%), лише все що зверх вказаної суми розраховується за ставкою 3%, тобто комісія за КОПІЙКУ складає всього 3% від однієї копійки, і за зняття 150 000,01 грн. готівки загальна комісія майже не змінюється.
У Форвард банку, як мені (може помилково) стало відомо, існує тариф на деякі картки з яких при знятті 150 000,00 грн. готівки банк знімає комісію 1500 грн. (1%), а при знятті 150 000,01 грн. комісія становить вже 4500 грн. (3%), в три рази більше.
Прошу, будь ласка, відповісти чи дійсно існує такий тариф, ТАК чи НЕ ТАК? Якщо не так, поясніть як саме розраховується комісія у Форвард банку для вище наведеного приклада, достатньо коротенького бухгалтерського розрахунку.
2. Я також не отримала відповідь. Чому не можна мати декілька карток? Раніше це було можливо. Чи планує банк це відновити?
3. Де можна подивитись офіційно: тарифи, мету і терміни блокування частини грошей при знятті готівки з картки?
Незалежно від типу картки яку я маю зараз, і планую її змінити на іншу з якої теж не буде комісії за зняття готівки, прошу відповісти на питання 1, 2, 3. Для мене це важливо для розуміння тарифної політики, стратегії і логістики банка, щоб вирішити залишатися клієнтом банку, чи знайти інший банк. Прошу, будь ласка, відповісти КОНКРЕТНО, а не як політик – відповідь без відповіді, і не питанням на питання, типу: про третіх осіб, про різні картки, звідки інформація, тощо.
Написать комментарий