×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Банк без пояснення заблокував картку з коштами на ній
Комментарии (2)
постіні дзвінки по стороннім особам
Написать комментарий
[2601] Вхід в систему заблокований банком.
В отделении сказали, что нужно звонить в поддержку, в поддержке говорят писать письмо на почту — письмо отправил в том же месяце (октябрь), но ответа никакого не пришло.
Ни в отделении, ни в поддержке не говорят причину этой блокировки. Вообщем баланс моей карты (2800 грн.) — приватизировал банк.
Написать комментарий
Безкінечна актуалізація даних
Перепрошуємо за незручності.
Підкажіть, будь ласка, для з'ясування ситуації Ваші дані ПІБ та номер телефону, до якого відділення банку зверталися та якою датою.
Написать комментарий
некомпетентність та приховані комісії
Тобто, щоб покласти гроші в банк — потрібно ще й заплатити банку.
Ну я таким не згідна, тим більше, що не була попереджена. одразу написала заяву на імя начальника банку Мякоті № 53/2/14−26−1389 щодо повернення неправомірної комісії.
Ніхто не шевелився і не збирався. При очному зверненні Мякоть повідомила, що не передбачено повернення такого плану.
Комісії невідомі, інформація не доводиться до клієнта, а роль начальника/фахівців з обслуговування передбачає бездіяльність.
Комментарии (2)
банк підкладає клієнтам свиню!
Написать комментарий
Відмова в поповнені поточного. Нема коли, валюта зношена на видачу.
Комментарии (1)
Бесконечное закрітие кредита!!!
Комментарии (1)
Не можу отримати уже третій тиждень картку!
26.09.23 я стала клієнтом Банку, відкрила рахунки у валютах (€,$,₴) та замовила пластик до даних карт.
29.09.23 я отримала сповіщення (Viber) відносно готовності двох карт (₴, €).
13.10.23 я звернулася до відділення (01033, м. Київ, вул. Жилянська, 32) для отримання карт та зʼясування, чому немає карти у валюті $.
Співробітник відділення (касир) не змогла надати відповідь і порекомендувала звернутися на ГЛ.
Відповідно в той же день (13.10.23) я звернулася до Служби підтримки (через Viber) з проханням зʼясувати чому не випущена карта, яка замовляла вдень з іншими валютами.
Відповідно по сьогодні мені не надають жодної конкретної відповіді відносно статусу випуску карти.
Я зі свого боку розцінюю це як шахрайство зі сторони Банку, оскільки саме на даному рахунку у мене лежать кошти.
Враження жахливі про Банк, паралельно звернулася до НБУ, можливо вони вплинуть на дану ситуацію.
Для детальної перевірки підкажіть, будь ласка, Ваші дані: ПІБ, ІПН та номер телефону.
Комментарии (6)
Погасили кредит, а отримати довідку не можна!
Підкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані для детальної перевірки інформації: ПІБ, ІПН та номер телефону.
Комментарии (1)
Неадекватні оператори
де оператору було дуже важко повторити відповідь, або пояснити більш зрозуміліше, почала кричати і те що вище описав
Дзвінок був 0 16:05
Можливо через мінфін против неадекватної людмили зроблять якійсь дії
Приносимо вибачення на ситуацію, яка виникла. Надайте, будь ласка, в особистих повідомленнях Ваше ПІБ та номер телефону, з якого телефонували. Вашу розмову з оператором буде прослухано та буде вжито заходів з метою уникнення подібних ситуацій.
Комментарии (2)
Банк заблокував картку з коштами на ньому.
Банк заблокував картку, увійти в додаток через це також не можливо. При зверненні на гарячу лінію відправили у відділення, у якому сказали що не можуть допомогти, адже банк проводить моніторинг і якісь там розслідування.
Я попросила надати дані, яке саме розслідування, причину цього і дату розблокування. На жодне з цих питань банк відповіді не надав ні у відділенні, ні в телефонному режимі.
Також повідомила, що банк заблокував рахунок без попередження і до сьогодні ніяких запитів не було надано, для покращення ситуації. Закрити рахунок також не можна, через перевірку. Отримати свої кошти з рахунку також не можна. Блокування, нагадаю, було 10.08, наразі 11.11
Цікаво скільки ще банк буде користуватися чужими коштами і не повертати їх клієнту?
Комментарии (5)
Back to the USSR
Питання спілкування вирішуються гучним перегукуванням через невелику залу.
Люди дуже нелюб’язні. П’ятеро — відверто. Інші двоє переважно мовчали.
Пишу на сайті Minfin, тому є цікавим, що на запитання до менеджера Олени (ім'я почув виключно через перегукування касира з нею через залу) про Акцію від Minfin «Бонус до депозиту» — отримав байдужу відповідь типу: «Мені про це нічого невідомо». Відповідь була настільки демонстративно байдужою, що перепитувати щось вже не знайшлось бажання.
Усе було б нічого, ми звичні.
Але … тут машинка для перерахування купюр «забракувала» 1 ззовні абсолютно нормальну купюру 200 грн. (ТЕ 7022147 2014 року).
Касиром було мені вказано цю купюру замінити. Але в мене не було зайвої готівки. Тому я запропонував касирові чинити відповідно до регламенту за умов коли у касу подані неплатіжеспроможні грошові знаки, можливо фальшиві. Скласти відповідний Акт, у якому позначити які саме ступені захисту купюри не відповідають вимогам НБУ, якщо потрібно викликати поліцію, бо касир відверто не довіряє ціїй купюрі і т.п.
Додав для скорішого розуміння, що на їх машинку мені байдуже, або відверто плювати.
Натомість нічого офіційного зроблено не було.
Мене чомусь почали колективно принижувати, тиснути, кидатись з різних боків залу фразами із єдиною метою усім ухилитись від виконання банківських процедур для таких випадків та робити мене у чомусь винним. Навіть підло згадали, що зараз час тревоги і мені тут не раді, хоча тривога почалася на середині мого часу перебування у відділенні.
N.B. Зауважу, що у той саме час, але інша машинка у їх іншій касі, через раз, але «прийняла» ту ж саму купюру, як платоспроможну. Але дивно, що це жодним чином не позначилось на подальших діях персоналу, якім вже мабуть було весело погоняти випадкового до них завітавшого єдиного клієнта
Ішні подробиці розповідати ніколи. Були ще 2 не менш цікаві.
Купюру таки прийняли. Вибачень не принесли. Ніхто. Але проводжали з уклінами, мабуть щоб скоріше залишитись на самоті)
Враження від цього совкового банку залишилось гнітюче, чесно хотілося якнайшвидше полишите це місце і ніколи вже не повертатись.
Дуже жалкую, що прийшов туди саме по інформації сайту Minfin, а в банку про Minfin навіть не чули.
Плюсом можна назвати те, що Олена (якщо таки не помиляюсь з ім'ям, перевірити не мав змоги) працювала швидко, не зважаючи на своє повністю недружнє ставлення і особисту невідвертість у спілкуванні (щодо помилки з виданою карткою у банкоматі).
Приносимо вибачення, що склалася така ситуація та у Вас залишились неприємні враження після відвідування відділення банку у місті Харків. Дякуємо, що поділилися ситуацією яка склалась та повідомили про такий інцидент. Передамо дані до відповідного відділу, щоб виправили цю ситуацію.
Комментарии (2)
проблема с FreeBank
Написать комментарий
Оболонское отделение
А касир всегда как не прийдешь сидит в первом зале,«общаеться", можно простоять возле касы пока она не соизволит подняться и подойти к своему рабочему месту с недовольным лицом, как будто ее сильно от чего-то отвлекли.(мне кажется она там должна сидеть постоянно)
P. s.Неприветливое отделение, буду избегать его…
Написать комментарий
переказ валютний
Комментарии (1)
Банк дно
Банк вас може залишити без коштів в будь-який момент, через свою некомпетентність.банк ДНО.добре що кошти не вспів завести туди
Написать комментарий
ІБ нада удосконалити
Дякуємо за Ваш відгук.
Перепрошуємо за незручності які виникли. Будь ласка, напишіть в особисті повідомлення ПІБ та фінансовий номер телефону, ми з'ясуємо ситуацію яка сталася.
Написать комментарий
Перевод на карту зачисляют в течении 3 дней
Перепрошуємо за незручності які виникли. Будь ласка, напишіть в особисті повідомлення ПІБ та фінансовий номер телефону, ми з'ясуємо ситуацію яка сталася. Після чого, обов' язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (2)
Подозрение в финансовом мошенничестве!
Комментарии (4)