Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Банке Кредит Днепр

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
alex3884 19 октября 2023, 21:27
Не можна отримати довідку про відсутність заборгованості у відділені навіть по дорученню! Зараз, коли така ситуація, багато людей вимушені були виїхати, рятуючись від війни і тепер не можуть з-за кордону вирішити свої питання з банком! Це просто жах!
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
Банк Кредит Дніпро 20 октября 2023, 11:55
Добрий день.
Підкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані для детальної перевірки інформації: ПІБ, ІПН та номер телефону.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Andry6769 18 октября 2023, 16:23
Оператор людмила погрожувала що не дасть мені спати, буде звонити вночі, неадекватно себе вела, ображала, а все через те, що я перший раз не зрозумів відповідь,і задав ще раз питання те саме,
де оператору було дуже важко повторити відповідь, або пояснити більш зрозуміліше, почала кричати і те що вище описав
Дзвінок був 0 16:05
Можливо через мінфін против неадекватної людмили зроблять якійсь дії
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
18 октября 2023, 17:56
Добрий день!
Приносимо вибачення на ситуацію, яка виникла. Надайте, будь ласка, в особистих повідомленнях Ваше ПІБ та номер телефону, з якого телефонували. Вашу розмову з оператором буде прослухано та буде вжито заходів з метою уникнення подібних ситуацій.
SvitlanaKelly 11 октября 2023, 17:01
Отделение по адресу: Хмельницкий, ул. Подольская, 54
Сталась ситуація ще 10.08.2023 року.
Банк заблокував картку, увійти в додаток через це також не можливо. При зверненні на гарячу лінію відправили у відділення, у якому сказали що не можуть допомогти, адже банк проводить моніторинг і якісь там розслідування.
Я попросила надати дані, яке саме розслідування, причину цього і дату розблокування. На жодне з цих питань банк відповіді не надав ні у відділенні, ні в телефонному режимі.
Також повідомила, що банк заблокував рахунок без попередження і до сьогодні ніяких запитів не було надано, для покращення ситуації. Закрити рахунок також не можна, через перевірку. Отримати свої кошти з рахунку також не можна. Блокування, нагадаю, було 10.08, наразі 11.11
Цікаво скільки ще банк буде користуватися чужими коштами і не повертати їх клієнту?
Проблема решена
LtCol 11 октября 2023, 11:05
Отделение по адресу: Харьков, пл. Конституции, 26
Усім бажаючим ненадовго поринути у далеке минуле і подивитись як працювали ощадні каси при СРСР — ласкаво пропоную завітати у Харків до відділення акціонерного товариства Банк Кредит Дніпро «Площа Конституції». За півгодини перебування у відділенні жодної посмішки, жодного привітання від загалом 7 осіб персоналу. Усі у різноманітному (по типу домашнього, ані натяку на брендовость) одязі. Не бачив ані на ньому, ані на столах жодної ідентифікуючої бірки з іменами та посадами цих людей.
Питання спілкування вирішуються гучним перегукуванням через невелику залу.

Люди дуже нелюб’язні. П’ятеро — відверто. Інші двоє переважно мовчали.

Пишу на сайті Minfin, тому є цікавим, що на запитання до менеджера Олени (ім'я почув виключно через перегукування касира з нею через залу) про Акцію від Minfin «Бонус до депозиту» — отримав байдужу відповідь типу: «Мені про це нічого невідомо». Відповідь була настільки демонстративно байдужою, що перепитувати щось вже не знайшлось бажання.

Усе було б нічого, ми звичні.
Але … тут машинка для перерахування купюр «забракувала» 1 ззовні абсолютно нормальну купюру 200 грн. (ТЕ 7022147 2014 року).
Касиром було мені вказано цю купюру замінити. Але в мене не було зайвої готівки. Тому я запропонував касирові чинити відповідно до регламенту за умов коли у касу подані неплатіжеспроможні грошові знаки, можливо фальшиві. Скласти відповідний Акт, у якому позначити які саме ступені захисту купюри не відповідають вимогам НБУ, якщо потрібно викликати поліцію, бо касир відверто не довіряє ціїй купюрі і т.п.
Додав для скорішого розуміння, що на їх машинку мені байдуже, або відверто плювати.
Натомість нічого офіційного зроблено не було.
Мене чомусь почали колективно принижувати, тиснути, кидатись з різних боків залу фразами із єдиною метою усім ухилитись від виконання банківських процедур для таких випадків та робити мене у чомусь винним. Навіть підло згадали, що зараз час тревоги і мені тут не раді, хоча тривога почалася на середині мого часу перебування у відділенні.

N.B. Зауважу, що у той саме час, але інша машинка у їх іншій касі, через раз, але «прийняла» ту ж саму купюру, як платоспроможну. Але дивно, що це жодним чином не позначилось на подальших діях персоналу, якім вже мабуть було весело погоняти випадкового до них завітавшого єдиного клієнта

Ішні подробиці розповідати ніколи. Були ще 2 не менш цікаві.

Купюру таки прийняли. Вибачень не принесли. Ніхто. Але проводжали з уклінами, мабуть щоб скоріше залишитись на самоті)

Враження від цього совкового банку залишилось гнітюче, чесно хотілося якнайшвидше полишите це місце і ніколи вже не повертатись.

Дуже жалкую, що прийшов туди саме по інформації сайту Minfin, а в банку про Minfin навіть не чули.

Плюсом можна назвати те, що Олена (якщо таки не помиляюсь з ім'ям, перевірити не мав змоги) працювала швидко, не зважаючи на своє повністю недружнє ставлення і особисту невідвертість у спілкуванні (щодо помилки з виданою карткою у банкоматі).
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
Банк Кредит Дніпро 11 октября 2023, 12:12
Добрий день.
Приносимо вибачення, що склалася така ситуація та у Вас залишились неприємні враження після відвідування відділення банку у місті Харків. Дякуємо, що поділилися ситуацією яка склалась та повідомили про такий інцидент. Передамо дані до відповідного відділу, щоб виправили цю ситуацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
nora75 29 сентября 2023, 11:50
Не могу зайти в FreeBank. Крайний раз пользовалась еще в прошлом году. В поддержку еле дозвонилась. Предлагают переустановить приложение. Пробовала, но не получается. Что еще можно сделать?
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
29 сентября 2023, 12:06
Добрий день, дякуємо за Ваш відгук! Дуже прикро, що склалася така ситуація, залиште, будь ласка, Ваші прізвище, ім'я, по-батькові та Ваш контактний номер телефону, ми детально перевіримо інформацію та з Вами зв'яжемось для консультації.
Limo 25 сентября 2023, 9:21
Отделение по адресу: Киев, ул. Маршала Тимошенко, 21
Иногда пользуюсь услугами банка (депозиты, обмен)в нескольких отделениях, нигде особых нареканий не было, а тут как-то на днях пришлось зайти в отделении на Оболони, клиентов особо в отделении не было, но был человек у касы, пришлось подождать, минут 10−15.Видимо сотрудники забыли что возле касы могут быть клиенты и жарко что-то обсуждали, но делали они это такими матерными словами что мои уши устали такое слушать (девушка которая сидит возле окна).Никогда не мог предположить что сотрудники банка могут так материться!
А касир всегда как не прийдешь сидит в первом зале,«общаеться", можно простоять возле касы пока она не соизволит подняться и подойти к своему рабочему месту с недовольным лицом, как будто ее сильно от чего-то отвлекли.(мне кажется она там должна сидеть постоянно)
P. s.Неприветливое отделение, буду избегать его…
vatikig334 7 сентября 2023, 18:48
вже 2 дні не можу отримати доларовий переказ, це якийсь жах то валюти немає, то навязливо пропонують у гривнях забрати, то якійсь пошкодженні купюри.
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
8 сентября 2023, 9:07
Добрий день, дякуємо за Ваш відгук. Уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення, Ваші прізвище, ім'я, по — батькові, контактний номер телефону, та в яке відділення Банку Ви звертались. Ми перевіримо цю ситуацію. Та надамо Вам відповідь. Дякуємо.
Andry6769 31 августа 2023, 12:53
4 місяці назад відкрив рахунок ,і не мав доступну до картки і рахунку, бо в додатку виникає «помилка серверу» за 4 місяці її так і не виправили, технічна підтримка не некомпетентна, тільки 1 раз звонили, повідомили, що технічна підтримка не знає в чому проблема і не може вирішити проблему.
Банк вас може залишити без коштів в будь-який момент, через свою некомпетентність.банк ДНО.добре що кошти не вспів завести туди
Klimenko96 30 августа 2023, 18:24
Нещодавно оформила картку і хотіла зареєструватись в інтернет-банкінгу. Але все виявилось не так просто. При реєстрації виникла незрозуміла мені помилка. Довелось звертатись на гарячу лінію і не один раз. Але дякувати богу з третього мені допомогли. Хоча могли б і скоріше.
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
Банк Кредит Дніпро 31 августа 2023, 11:03
Добрий день.
Дякуємо за Ваш відгук.
Перепрошуємо за незручності які виникли. Будь ласка, напишіть в особисті повідомлення ПІБ та фінансовий номер телефону, ми з'ясуємо ситуацію яка сталася.
Андрій Миколайович В. 14 августа 2023, 22:11
Перевёл деньги с карты другого банка на свою карту Кредит Днипро. Цель — пополнить депозит. Сумма 25000 грн. Как обычно бывает в таких случаях пришло 2 пуш уведомления. Один о списании средств с карты, второй — о зачислении денег на карту (от КредитДнипро). Но в мобильном приложении перевод не отобразился. Ну, думаю, подожду. Делал перевод в 11 часов. В 22 часа денег по прежнему нет. Звоню на горячую линию. Робот сообщает остаток на карте — 25000. Звоню оператору с вопросом, почему я не вижу деньги в мобильном приложении (и, соответственно, не могу закинуть их на депозит). Оператор говорит мне откровенную чушь, что деньги на карте, а не на счёте, а отображается счёт и поэтому я их не вижу, и что по регламенту деньги зачисляются в течении 3 дней, а потом говорит, что я их могу снять в банкомате и оплатить в магазине, но в мобильном приложении воспользоваться ими не могу, потому что нет подтверждения от банка, который отправил платёж. Короче, набор полного бреда, рассчитанный разве что на пенсионера. Мой субъективный выод — у банка большие проблемы с ликвидностью. Отсюда и повышенные ставки по депозитам и бонусы от Минфина. Совет — держитесь подальше от этого банка. Лично я эти 25000 сниму в банкомате и никакого пополнения делать не буду, хотя депозит у меня под 20% годовых.
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
15 августа 2023, 9:48
Добрий день, Андрію Миколайовичу. Дякуємо за Ваш відгук.
Перепрошуємо за незручності які виникли. Будь ласка, напишіть в особисті повідомлення ПІБ та фінансовий номер телефону, ми з'ясуємо ситуацію яка сталася. Після чого, обов' язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Едуард Міцкус 7 августа 2023, 23:12
Здравствуйте!06.08.решил открыть депозит в этом банке, увидев на сайте minfin сравнительный анализ депозитов всех банков.Узнал, что можно это сделать on-line, так как я живу в Сумах, а в нашем городе их отделений нет.Скачал и установил Freebank, загрузил туда все необходимые фото, пришло одобрение и предложение установить время для видеоаутентификации.Установил на 12−00 на 07.08.В 12 часов в приложение пришло сообщение о начале видеоаутентификации.Нажимаю на кнопку «Почати» и приложение отключается…Так продолжалось 5 мин.Потом мне позвонила оператор и предложила другой способ: выслали ссылку на сторонний сервис на эл.почту, перешел по ней и снова неудача…Звонит оператор и говорит, что время вышло…А то что приложение «глючит», то это моя проблема!(у меня смартфон Samsung GalaxyS20 Ultra 5G, Версия Андроид 12.0)Назначил я новую попытку на 13−00.Но результат был тот же…Звоню на Гарячую линию, говорят: ждите, вам перезвонят.Звонил так несколько раз…Получал один и тот же ответ…В 16−15 увидел у себя сообщение в приложении Freebank, что вышло новое обновление, в котором удалены ошибки предыдущего.Звоню вновь на Гарячую линию, спрашиваю про обновление приложения и возможность ещё попробовать через новое приложение пройти видеоаутентификацию, но…Получаю ответ: её невозможно пройти по техническим причинам! И тут я всё понял.Меня просто «водили за нос».Не знаю по каким причинам, но сотрудники банка по-просту не хотят меня регистрировать.Они получили, что им нужно, а именно: все мои личные данные паспорта, ид.код и ещё моё селфи.И могут их использовать в своих мошеннических схемах.Так как банк отвечает за конфиденциальность личных данных только клиентов банка, а я таким не являюсь.У меня вопрос: неужели эту схему сотрудники сами придумали, без руководства банка? В 16−20 всю ситуацию описал в письме на эл.почту банка, но ответа не получил.Завтра вынужден обратиться в Полицию про возможное мошенничество сотрудников банка.Ведь они элементарно могут на меня к примеру кредит в 100 000гр.взять…Или я не прав?
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
8 августа 2023, 12:17
Добрий день, Едуарде. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Щодо Вашого звернення, Ваше питання зараз на розгляді у фахівців Банку. Після уточнення всіх деталей Вам буде надана відповідь Банку. Очікуйте, будь ласка. Дякуємо за Ваше звернення.
sipij79747 4 августа 2023, 13:39
Делайте что-то с функционалом. у вас перевыпустить карту это жесть. Потеряла на днях карту, хотела быстрл закрыть ее. Выясняется, это можно сделать только в отделении!
Даже в привате заблокировать карту можно онлайн. А тут едь только в отделение, или жди пока твоей карточкой кто-нибудь воспользуется.
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
4 августа 2023, 15:29
Добрий день, дякуємо за Ваш відгук. Для нас дуже цінна думка клієнта, так ми стаємо кращими.
В нашому Банку заблокувати картку можна теж онлайн, в кабінеті Free Bank, або зателефонувавши на гарячу лінію 0800507700 ( працюємо цілодобово).
Перевипустити картку, теж можливо онлайн, зателефонувавши в Банк.
А саме закрити рахунок, можливо тільки у відділенні Банку. Пропонуємо Вам залишити контактний номер телефону, фахівець Вам перетелефонує для уточнення та консультації, або зателефонуйте, будь ласка, в Банк.
movoji9377 31 июля 2023, 17:21
Добрый день уважаемый банк! Сегодня хотел узнать дошел ли мой платеж — пол жизни пройшло с вашим КЦ. Зайнято-песни, песня-зайнято и так час. Час моей жизни которые у меня отобрал Кредит Днепр. Сделайте уже нормальный КЦ — 2023 год на дворе! Чего из-за того, что вы экономите на операторах, должен я час слушать ваши непонятные песни
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
31 июля 2023, 18:13
Добрий день.
Дякуємо за Ваш відгук.
Перепрошуємо за незручності які виникли при звернення до лінії клієнтської підтримки.
Ваша думка дуже важлива для нас, щоб з'ясувати цю ситуацію детально, будь ласка, залиште Ваш номер телефону?
Тая Якубовська 30 июля 2023, 18:46
З-за кордону нереально вирішити будь які питання. Контактний номер для клієнтів, що закордону не відповідає, номер для України не викликаються. В чат боті неможливо вирішить питання. Інформація про виготовлення картки не можу дізнатись вже понад місяць, через що не можу встановити додаток.
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
31 июля 2023, 10:37
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже прикро, що сталася така ситуація. Зв'язатися з Банком з-за кордону можливо за номером телефону +380567878888 (працюємо для Вас цілодобово), ще Ви можете написати лист на пошту Банку info@creditdnepr.com, також ми є у месенджерах Viber та Telegram. Або, напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону, фахівець Банку з Вами зв'яжеться найближчим часом. Дякуємо за Ваше звернення!
Fantomas2020 25 июля 2023, 13:46
Узнал, что в этом банке можно открыть депозит на три месяца при ставке 20% годовых. Для открытия депозита онлайн нужно скачать мобильное приложение банка FreeBank, открыть дебетовую карту GREEN, выбрать раздел «Депозиты» в Freebank и оформить свой вклад. Приложение скачал, зарегистрировался через Дию. Банк запросил кредитную историю (увидел об этом запрос в Дии) и отказал в выпуске дебетовой! карты, хотя кредитная история у меня в норме. Очень странная ситуация. Может, если бы банк знал, что я хочу открыть депозит, то повёл бы себя совсем по другому. А в итоге получается, что банку депозиты не нужны. И зачем тогда предлагать ставку по вкладам 20% годовых?
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
25 июля 2023, 15:32
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук. Перепрошуємо за незручності. Для з'ясування деталей, будь ласка, залиште Ваш номер телефону в особистих повідомленнях.
madexa5922 25 июля 2023, 13:13
Подобається цей банк. Досвідчені оператори завжди на зв’язку у будь який час дня. Швидке поповнення картки банку, тому рекомендую цей банк до співпраці, гарні умови та обслуговування.
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
25 июля 2023, 13:37
Добрий день. Дуже дякуємо Вам за таку високу оцінку!
Нам дуже приємно! Будемо і надалі старанно виконувати свою роботу. Гарного Вам дня!
anthonytester 20 июля 2023, 9:59
Зареєструвавшись в цьому банку я отримав позитивні враження, але потім почалось щось надто дивне.
Замовив собі картку цього банку (реєструвався через дію в Freebank), пішов забирати карту і тут почалося:
1. Зайшов у відділення цього банку отримувати картку
2. Відразу пішов до каси по картку, надав свій український паспорт
3. Мені відмовили в видачі картки нічого не сказавши і направили до іншого працівника банка
4. Інший представник банку сказав мені що неможливо отримати картку на паспорт українського банку тому що я реєструвався на закордонний — ну це ок
5. Далі почались якісь дивні запитання типу де праюєте, що ви тут робите, чому саме наш банк і так далі на пів години, пропонували пройти якусь ідентифікацію
6. Потім пів години пройшло і нарешті консультанту дійшло що я можу отримати картку показавши закордонний паспорт
7. Я його нарешті забрав.

А тепер саме цікаве. Мені був відправлений swift переказ пріоритетний (1−3 дні) 06.07.2023
Коли я телефонував в банк мені постійно говорили очікуйте
І ось уже 12.07.2023 мені повідомили про якусь помилку в реквізитах (це дійсно так було, бо я невірно вказав дані)
Далі ще цікавіше, я написав компанії (банку відправнику) щоб надали мені МТ-103 і маршрут платежу та надав їх банку.
Тільки після цього банк хоч якось почав мені пояснювати де мої кошти — перший раз сказали: «помилка при зарахуванні відбулась 08.07.2023»
Через декілька днів я знову зателефонував в банк, вони почали говорити що 12.07.2023 було повернення коштів до банку відправника — але не надали жодного підтвердження.
І ось 19.07.2023 я отримую повідомлення з маршрутом платежу від компанії (банку) відправника що платіж був в цьому банку ще 06.07.2023 і застряг по цей день.
Телефоную на гарячу лінію 19.07.2023, а там мені говорять що було повернення 12.07.2023 — підтвердження вони надати мені не можуть, лише за фактичною адресою проживання — а це як всі розуміють ще днів 5−10 мінімум.
Компанія (банк) відправник мені говорить і надає докази що платіж застряг в цьому банку ще з 06.07.2023 і далі нікуди не йшов і повернення не було.
Так кому вірити?
Банку який не надає жодних документів/підтверджень що платіж був повернений.
Чи компанії яка надала всі докази того що платіж застряг в цьому банку.
На гарячій лінії вічно говорять — з вами звяжеться консультант і на всі мої питання одна відповідь.

Якщо у вас будуть якісь проблеми з грошами чи навіть отриманням картки, чи не вірні реквізити, взагалі проблеми не по вашій вині, то треба буде кожен день дзвонити їм — а це також складно, бо в чаті підтримки телеграму вони вічно кажуть дзвоніть на гарячу лінію — а там вічно зайняті оператори.

Не рекомендую цей банк взагалі.
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
Банк Кредит Дніпро 20 июля 2023, 17:32
Вітаємо.
Антоне Володимировичу, дякуємо, що поділилися своїм враженням. Для вирішення Вашого питання потрібно більше часу. Перепрошуємо за тимчасові незручності та сподіваємось на розуміння. Відповідь з довідкою про повернення коштів на Ваш запит була сформована та вже на стадії відправлення. Будь ласка, очікуйте листа на пошту за Вашим фактичним місцем проживання.
Andry6769 29 июня 2023, 12:02
Відкрив рахунок дистанційно, і неможливо зайти в додаток, видає помилку сервера, банк не поспішає вирішувати цю проблему.
Веб банкінку по суті немає,(ні номер карти переглянути і тд)
Якщо би були кошти і потрібно було переказати і сталась така проблема зі входом (яку банк не поспішає вирішувати), банк би вас підвів
Висновок: ненадійний банк, який зупинився в розвитку на початку 2000
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
Банк Кредит Дніпро 29 июня 2023, 13:10
Вітаємо, Andry6769.
Дякуємо за Ваш відгук. Ми зробимо все, щоб виправити Ваше перше враження. Для того, щоб ми з’ясували ситуацію та перевірили всі деталі, уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші прізвище, ім'я та по батькові та контактний номер телефону. Ми розберемось в ситуації більш детально та зробимо все, щоб її вирішити як найшвидше.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Mawka 28 июня 2023, 8:24
Абсолютно незадоволений медичним страхуванням. Якщо б трубку брали швидше і не раз через три, відгук був би на 4 зірки.
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
Вітаємо, Mawka.
Дякуємо за Ваш відгук. Залиште, будь ласка, в приватні повідомлення Ваші прізвище, імʼя, по батькові та контактний номер телефону для детальної перевірки ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
lacca 22 июня 2023, 14:53
Вже котрий день не можу обміняти потрібну суму доларів у відділенні! Це якийсь жах, як людям, які також працюють встигати на долари?
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
Банк Кредит Дніпро 22 июня 2023, 17:34
Вітаємо, lacca.
Дякуємо за Ваш відгук. Нам шкода, що у Вас залишились негативні враження від співпраці з нами. Для того, щоб ми з’ясували ситуацію, уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші прізвище, ім'я та по батькові, контактний номер телефону, дату звернення у відділення та його адресу.

Курс валют в Банке Кредит Днепр

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.2 45.75
USD 41.1 41.48
Все курсы банка

Курс валют в Банке Кредит Днепр

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.2 45.75
USD 41.1 41.48
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Банк Кредит Днепр 💰 / Отзывы о Банке Кредит Днепр 📝