×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Креди Агриколь Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 10 | 10.25 |
USD | 41.1 | 41.65 |
Все курсы банка |
Поки кращий банк для мене
Написать комментарий
Не выдают доллары с текущего счета
Написать комментарий
Не видають валютні депозити строк яких скінчився
Я маю в ньому валютний депозит з вільним зняттям і поповненням. Користувався ним 4 роки.
20 березня мав потребу забрати валютний вклад, у чому мені відмовили.
1. Економісти мотивували стандартною причиною — відсутність валюти, заявку на отримання валюти теж приймати відмовилися, надавши тел. Відділення порекомендували щодня дзвонити і цікавитися про наявність Кешу. (Ну не дурня?! Гроші всі беруть без проблем а як повертати — зась!)
2. Мою заявку на видачу депозиту у валюті, яку я хотів залишити, через колцентр — теж не прийняли.
3. Прошу ти хто стикався з цим банком із такими ж проблемами, допомогти порадою у їх вирішенні.
Буду щиро вдячний
4. Висновок: банки як і люди — коли усе ОК вони наші друзі, коли починаються проблеми банки «кидають» першими :))
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Не выдают депозит в долларах.
Написать комментарий
Високий професійний рівень обслуговування
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Компетентность сотрудников нулевая. Безалаберность и разгильдяйство
На некомпетентную сотрудницу из-за безалаберности которой я потерял много времени и нервов оставил жалобу. Банк ответил что разобрался и принял меры. Но какого же было моё удивление когда эту безалаберную сотрудницу банка я увидел уже не на краю соломенского района, а в центре.
Ну и под конец больше всего удивили, когда нужно было закрывать карту. На кассе предупредили «вы не снимайте все деньги, оставьте ((сумму уже не помню)) иначе когда будет сниматься плата за обслуживание может получиться долг и вам не закроют. Сейчас сразу оплатить и закрыть нельзя, ждите пока система сама всё снимет».
Просто сплошной театр абсурда
Написать комментарий
Сотрудники некомпетентны и безответственны, клиентоориентированность ноль
У жовтні 2019 року в мене виникла необхідність отримати готівкові кошти з мого рахунку у іноземній валюті (доларах США). Розуміюче те, що у визначеному відділенні Банку на момент звернення може не бути необхідної мені суми готівкою, я 15 жовтня 2019 року звернувся до Довідкового центру Банку за номером 0800305555 з проханням забезпечити для мене необхідну суму готівкою у доларах США у відділенні Банку у місті Києві, за адресою Повітрофлотський проспект 50/2.
Приблизно об 16.15 того ж дня я знов зателефонував на гарячу лінію та дізнався від оператора про те, що готівкові кошти у необхідній мені сумі чекатимуть мене 17 жовтня 2019 року після 15-ї години у вищезазначеному відділенні Банку. Будучі впевненим, що отримаю необхідну суму готівкою, я спланував на 17 жовтня 2019 року укладання угоди щодо купівлі-продажу, погодив з продавцем та нотаріусом час та місце зустрічі, порядок укладання угоди та розрахунків за нею.
Близько 17 жовтня 2019 року я звернувся у відділення Банку у місті Києві за адресою Повітрофлотський проспект 50/2 та від працівника Банку Марини дізнався, що необхідна сума готівкою у касі відділення відсутня, будь-які дії щодо отримання необхідної суми готівкою оператором Довідкового центру Банку та працівниками зазначеного відділення Банку не здійснювалися, отримати необхідну мені суму готівкою я зможу лише 21 жовтня 2019 року. Разом з цим Марина порадила мені звертатися до Довідкового центру Банку та вирішувати питання саме з ними.
Згодом я знов звернувся до Довідкового центру Банку із проханням вирішити мою проблему, у зв’язку із тим що моя угода під загрозою зриву, на що оператор Олександра пообіцяла мені у найкоротший термін вирішити це питання.
Нажаль я відмінив угоду купівлі нерухомості через відсутність готівкових коштів, в наслідок чого я був вимушений сплатити неустойку продавцеві у розмірі 3 000 гривень.
Я дуже здивований, що працівники Банку (який позиціонує себе як сучасний універсальний банк та найстарший іноземний банк в Україні, що працює на фінансовому ринку з 1993 року, є соціально відповідальною компанією та пропонує повний спектр банківських послуг корпоративним клієнтам та фізичним особам) припускають таке байдуже ставлення до клієнтів та нехтують оперативним виправленням своїх помилок. Про яку клієнтоорієнтованість може йти мова?! Невже у більш ніж двох десятках відділеннях Банку у центрі європейської столиці не було можливості протягом короткого проміжку часу акумулювати жалюгідних кілька сот доларів готівкою?!? Про яку надійність банківських вкладів йдеться?!
Написав до Банку скаргу з проханням:
— провести перевірку дій працівників Довідкового центру Банку, відділення Банку за зазначеною адресою, що призвели до несвоєчасної організації видачі належних мені коштів 17 жовтня 2019 року.
— прийняти рішення та відшкодувати мені кошти у сумі 3 000 гривень, які я вимушений був сплатити як неустойку в угоді купівлі нерухомості, або в будь-який інший спосіб компенсувати мої витрати.
Наразі отримав відповідь на свою скаргу, за підписом славнозвісної Жукової Г.В.:
Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася у відділенні банку. Ми розуміємо, що вона викликала значні незручності для Вас (ох, які розумійки...), та запевняємо, що керівництвом банку були вжиті всі заходи для запобігання таких випадків у майбутньому (ОООО, як мені від цього стає добре....)
В той же час інформуємо, що у банка не має правови підстав для задоволення Ваших прохань…
З повагою, заступник голови правління, Жукова Г.В…
Тобто, їх працівники будуть тупити та косячити, та їм за це ничого не буде…
А ви, шановні клієнти, витрачайте час, нерви, гроші, репутацію… Та знайте, що цей банк розуміє вас…
Але ж в кожної проблеми є посада, прізвище та їмя…
Написать комментарий
Им не нужны ваши деньги!
В ответ у меня начали требовать документы об источнике происхождения средств…
И это при том, что у них практически нулевая ставка по депозиту.
Пришлось развернуться и отнести деньги в другой банк.
Чего и вам рекомендую.
Комментарии (2)
Не оформляйте кредитную карту в этом банке. Будуте ждать решение очень долго
П.С. Карта креди агриколь банка как раз заканчивается 03/20 и принял решение вообще ее не перевыпускать с таким отношением и таким длительным процессом. Буду со счетов ФОП выводить деньги через карты других банков но точно не через этот
Написать комментарий
Креди Агриколь банк
Написать комментарий
Качественное и доступное обслуживание
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Не рекомендую !
Комментарии (1)
Европейский банк
Написать комментарий
Наплевательское отношение к клиентам!!!!!!!!!!!!!
У меня есть зарплатная карта вашего банка. С нее снимают кредит автоматом при получении зарплаты. Оформлено снятие сразу при получении кредита. Но каждый месяц приходят смс или звонят что у меня есть задолжиность хотя деньги на щиту есть. Ездил и в отделение банка общался 6 месяцев назад сказали разберутся но ничего не произошло. В какую инстанцию подать жалобу в Минфин??
Комментарии (1)
Самый худший банк в мире
Написать комментарий
Полная некомпетентность сотрудников горячей линии с нотками хамства
Руководство, обратите внимание на это и научите сотрудников общаться с клиентами и, желательно, вежливо! И неплохо было бы, чтобы они знали, что происходит в банке, а не просто по бумажке-шаблону тараторили. Тем более, что в моем случае проблема была действительно с Вашей стороны, это был Ваш технический сбой. (платить пробовала и на сайте Агриколь, и при помощи сервисов Портмоне, Изи пей)
P.S.: вечером все наладилось, я нормально, с первого раза оплатила. Жаль, что Ваши сотрудники (сотрудники колл-центра банка) не в курсе, что происходит. Девушку звали то ли Алена, то ли Лена, четко не разобрала, потому что на заднем фоне был шум, а в начале разговора девушка говорила не очень громко.
Написать комментарий
Банк не швейцарський
Написать комментарий
В ВАШЕМ БАНКЕ МОШЕННИКИ
Интернет Магазин: я заказала платье… у магазина нет ни имени ничего просто магазин.
В переписке просили перечислить на эти две карты что я и сделала в размере 485 гривен на имя —
4598 0548 8327 5528 Цветкова Люда
вторая карта вот эта —
5258 2200 2101 0956 — Блохин Виктория
у меня есть банковский скрин перевода — но у вас здесь нет кнопки -сбросить файл или фото
Очень прошу вас, если вы не заинтересованы разобраться и вернуть мне деньги дайте
отделение головного управления банка Агриколь в городе Одесса
Комментарии (3)
Банк которий заслужует на 5 звездочек..
Комментарии (2)
Умышленное не снятие исскуственно созданных штрафов по автокредитам
Написать комментарий