Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться

Отзывы о Креди Агриколь Банк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
ghvvcbg 23 апреля 2025, 18:02
Залишився незадоволений обслуговуванням у відділенні Кредит Агриколь. Довелося чекати в черзі понад 40 хвилин
Aleksanra1 12 апреля 2025, 20:41
Я була дуже зручним клієнтом (читай л-хом) КредиАгриколь довгий час, а саме та, яка брала кредити. Через те, що завжди день в день за графіком платила, мені декілька разів пропонували перекредітацію. Тобто давали більшу суму, гасили останній кредит, різниця на руки. (Суми невеликі-100000 грн). Війна. Декілька перших місяців я не платила. Так. Потім запропонували реструктуризацію (2 місяці не 4 тис, а 2300 у місяць) і я знов ідеальний клієнт, який за графіком плате. Строк закриття кредиту-березень 2025. Дивлюся у додаток, а там сума остатку збільшується на очах. Йду до банку. А там сюрприз-якась дивна комісія щоденна та ще й за ті місяці, що не платила.Ок.Прошу реструктуризацію на залишок (25 тис) на пару місяців. Вони кажуть ок. Щось тиждень прораховують.Запросили-даємо вам наш шановний клієнт 25 тис на ТРИ роки, як новий кредит. Це так у них реструктуризація зветься. Шок! Дійсно, я відмовилася і ніколи більше не звернуся до вас, нешановний банк.
А тепер інформація-були кредити ще в Моно та АБанк. Ні копійки з 24.02.24 не платила їм.Неможна так, але так сталося. І саме вони зателеіонували у грудні 2024 та: Абанк-замість 163 тис боргу сказав з вас 43 тис та розходимося (офіц закрито кредит), Моно-також пішов на супер уступки.
А ви, Креди Агриколь, кому справно платила навіть коли було дуже скрутно через війну, залишившись без роботи-ви просто … 👎🏻
sempleridem 24 марта 2025, 14:12
Добрий день, підскажіть будь ласка, заблокували рахунок 10-го березня, вже 2 тиждень ніякої відповіді, на рахунку лежать гроші, яким чином їх можна вивести звідти? Якщо закривати рахунок, скільки часу займе вивід грошей з цього рахунку, може хтось стикався з тим.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sotrudnik12 28 февраля 2025, 22:58
Вже майже 4 роки є клієнтом та діючим співробітником цього банку, кожен рік видно як мобільний додаток покращується, зʼявляються нові сервіси, налаштування, + справді зручний в користуванні.
Відкрито декілька валютних карток саме в цьому банку, адже довіряю міжнародній групі більше ніж державному банку (на жаль так …).
Жодних критичних проблем за ці роки не було, і до речі досить ввічливі співробітники на відділеннях.

Тому тільки позитивні враження.
tolich37 25 февраля 2025, 19:12
У мене є картка «Для ваших звершень» вже деякий час, загалом все нормально. Приємно отримувати часткове повернення коштів за покупки. Немає плати за відкриття картки, що також плюс.Але хотілося б більш вигідні умови, адже знімати кошти з кредитного ліміту не завжди вигідно.
Саша Пархоменко 20 февраля 2025, 17:17
Отделение по адресу: Киев, ул. Юрия Ильенко, 75
Вітаю Креді Агріколь зі званням самого забитого банку. Як із совка засмерділо.
1. Банкоматний роумінг. Він тупо не працює, бо банк не приймає в ньому участі. Служба підтримки навіть не в темі, про що це. Таке враження, що вони ходять тільки у свої банкомати, а їх у тії же столиці ну прямо на кожному розі. Скоро обженуть по кількості Приват. Як взагали сьогодні про це можно не чути і не користуватися цим?
2. Валютні картки у застосунку. Вони тупо ні на що не здатні. P2P переказ на картку іноземного банку у межах НБУ? Ні, не чули. Тільки купити валюту онлайн і прийти її зняти. При тому, що долари майже завжди білі. На питання «чому цим щойно видали сині, а мені суєте білі?» дуже оригінальна відповідь: «Це співробітники посольства і в нас з ними дороговор, маємо видавати завжди нові їм за договором. А так, всі долари однакові у обігу» — «Ну так дайте їм білі, якщо вони однакові» — «Це співробітники посольства і в нас з ними дороговор, маємо видавати завжди нові їм за договором» — «Так я клієнт банку. Дайте мені теж нового зразка» — «Це співробітники посольства і в нас з ними дороговор, маємо видавати завжди нові їм за договором». Треба було санітарів викликати, бо щось заїло.
Ruslan220 13 февраля 2025, 9:43
Обережно
1. В додатку є спам-бот, вірус або троянський кінь, який сам без користувача активує платні послуги і потім розсилає SMS повідомлення без участі користувача, якщо вимкнути пуш повідомлення. Відключити сервіс ніяк не можна.
2. Додаток сам включає кредитування, яке користувач не замовляв, і завдяки спам-боту починає списувати кошти з рахунку за платні послуги, які спам-бот включив. Навіть, з закритої карти. Розробники знають про цей спам-бот і відмовляються виправляти. Тільки йти у відділення і писати паперову заяву, тому що банк технологічно відсталий, і не приймає електронні звернення. Але через деякий час спам-бот знову активується
4. Служба підтримки вирішити питання не може та відправляє у відділення, там теж не знають що робити і відправляють у чат-бот. Але там віртуальний помічник не налаштований взагалі і він тільки може привітатися і подякувати за звернення. Замкнуте коло.
5. Електронний документообіг відсутній, щоб відкрити або закрити рахунок треба йти у відділення. І щоб зробити будь-яку дію, треба писати паперове звернення у відділенні, яке буде розглядатися місяць.
6. Комісія за зняття готівки в банкоматах інших велика і приходить приходить через тиждень, а не відразу. Часто приходять не зрозумілі списання комісії.
7. Курс для продажу валюти з ФОП рахунка дуже не вигідний, проходить з затримками і для цього треба використовувати ще один окремий не зручний веб сервіс.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
creoToli4 28 января 2025, 20:41
Користувався послугами банку, але розчарований. Хотів збільшити кредитний ліміт, подав усі необхідні документи, але відповідь чекав більше тижня. Врешті-решт відмовили без пояснення причин. Такі собі враження. Поки не впевнений, чи продовжу співпрацю.
Maks282992 7 января 2025, 19:28
Самий гірший банк! Після звільнення забрали кошти на розгляд, тому що в системі щось наплутали. Місяць!!! Обіцяють та не повертають кошти зароблені трудом. Кожний перекладає, по телефону кажуть йдіть до відділення, у відділенні кажуть звʼяжіться до підтримки по телефону, навіщо там консультанти?! Заради краси чи вирішувати проблеми або тощо.?!
SashkaIvanhenk0 30 декабря 2024, 18:39
Висловлюю безмірну подяку відділенню банку на вул. Басейній за чуйність, увагу, терпіння та професіоналізм виявлене в обслуговуванні клієнта. Працюють там хороші відзивчиві люди, відділення чисте, завжди приємно зайти в банк.
AlexGP 16 декабря 2024, 12:03
Отделение по адресу: Киев, ул. О. Гончара, 41
Довгий час користувався банком як для ведення фопу, так і для власного користування. Після початку повномасштабного вторгнення моя фоп діяльність припинилась і дохід перестав надходити до рахунку. Два рази мені дзвонизи з відділення і доволі грубо розпитували чому на фоп рахунок не заходять гроші. Одного пояснення, що через війну фоп накрився мідним тазом схоже не вистачило. Далі-гірше. Коли я був фопом мені запропонували «преміум» рахунок, за який немає коміссії якщо оборот 15 тисяч гривень в місяць. На початку війни ці коммісії прибрали. Але в цьому році вернули. Я зараз агріколем майже не користувався, карта з «преміум» рахунку була просрочена і її зьїв банкомат, карту я заблокував. Сьогодні побачив, що на заблокованній картці -525 гривень. Коротше мені нарахували 525 гривень боргу за рахунок яким я не користувався і картка до якого була заблокована. Закрити картку поки не погасиш борг не можна. Також в агріколі прибрали інтернет банкінг і залишили лише мобільний додаток, який набагато менш зручний. Плюс дзвінки до операторів по 15 хвилин треба чекати. Дуже не рекомендую звязуватись з цим банком. Якість послуг в порівнянні з тим, що були до повномасштабної війни знизилась карастрофічно. А от коммісії нікуди не ділись.
yaroslavbk 12 декабря 2024, 15:01
вивів кошти із ICU 50 000 грн хотів купили валюту 1200$ 9 грудня після 17:00
гроші мені не прийшли і вже четвертий день банк десь сховав мої гроші
не перший раз коли операція проходить як банк казав колись хотів купили валюту і робив це після 18:00 і гроші мої зависли на 3−5 днів через це питання де мої гроші чи мені потрібно в відділення йти
Отвратительный банк, обслуживание крайне медлительное, операторы поддержки некомпетентны.Приложение скудное на функционал, драконовская служба финмониторинга.Общение с сотрудниками банка вызывает одни негативные эмоции! Зато заблокировать счет могут легко и непринужденно.Бегите от этого «банка»!
Роман Т 5 декабря 2024, 12:22
Отделение по адресу: Львов, ул. Пекарская, 23
Зіткнувся з неприємною ситуацією, перебуваючи за кордоном. Через наявність автокредиту, де банк виступає вигодонабувачем, виплату страхового відшкодування застрахованого випадку дозволили направити лише на сервісний ремонт. Враховуючи, що можливості приїхати в Україну для ремонту наразі немає, гроші фактично пропали. Банк відмовився розглянути інші варіанти вирішення ситуації.

Крім цього, умови кредиту в договорі не були повністю прозорими. Перед підписанням стало відомо про завищене КАСКО на 2%, з якого банк, очевидно, отримує вигоду, а також про страхування життя в розмірі 2−3%.

Загалом досвід із банком залишив виключно негативне враження через відсутність гнучкості, прозорості та клієнтоорієнтованості.
Akarmeliuk 2 декабря 2024, 13:30
В Креди Агриколь закрыл все счета и карты в 2023 году. 02.02.2024 пришла смс о зачислении 35 гривен на счет. и итоговый баланс по карте -1152,75 грн.
Хотя карты все закрывал. Звонил на горячую линию, прождал на линии более 30 минут, оператор сказал что я не прошел идентификацию, и никакой информации мне не предоставил.
Хотіла відкрити депозит, друзі порадили цей банк, а саме депозити «щомісячний дохід», пройшло оформлення дуже швидко, умови підходять ідеально, класний формат та вигідні умови. Дякую за рекомендацію і хороший сервіс, скористалась із задоволенням)
Zema1 24 октября 2024, 13:09
Открыл счет в отделение этого недобанка сказали карта будет готова через 4 дня, но уже сейчас могу пользоваться прилодением приехал домой вошол в приложение после меня сразу выкинуло с него написано заблокирован обратитетсь в тех.пожержку. Звоню говорют причину не можем назвать так как нет такой информации говорю так, а на каком основании если я только открыл счет 30 минут назад говорит ну проверяют документы так вы час их проверяли в отделение какая причина ограничения счета называть отказуется и говорит что ограничевать незаконно могут более недели на их усмоттренние тоесть им плевать на законы они им не писаны делают что хотят
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AndriyS89 27 сентября 2024, 10:27
У мене є кредитна картка від Креді Агріколь Банку. 2 вересня за кредитною карткою було здійснено шахрайський переказ на суму понад 100 тис. грн. Про проведення операції дізнався лише з відповідного пуш-повідомлення на мобільний телефон уже за фактом здійсненого переказу. Жодних дзвінків і контактів із третіми особами не було. Система служби безпеки банку чомусь не надіслала жодних повідомлень і не зв’язалася зі мною для підтвердження абсолютно нетипової операції за кредитною карткою на таку велику суму, що дивно. Також від банку надійшло лише одне пуш-повідомлення про проведення операції і не було відповідних смс-повідомлень, хоча раніше вони надходили при здійсненні операцій з оплати товарів і послуг. Одразу після прочитання пуш-повідомлення заблокував свою картку через додаток. Потім зателефонував до контактного центру, де з'єднали зі службою безпеки, яка заблокувала доступ до мобільного та інтернет-банків. Прошу Креді Агріколь Банк провести розслідування щодо розкрадання грошових коштів з моєї кредитної картки та повернути грошові кошти.
Kovinna 30 августа 2024, 11:50
Клала кілька разів гроші на депозит (спочатку валютний, потім гривневий). Через обставини зі здоров’ям вчасно не змогла зняти гроші. Результат — гроші були з"їдені обслуговуванням рахунку.
Висновок. Я більше не довіряю цьому банку. БРЕШУТЬ!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sotrudnik12 27 августа 2024, 11:21
Прочитала купу відгуків, ну що хочу сказати…
Працюю 3 роки в цьому банку, в Головному офісі, і хочу відмітити, що такого усвідомленого роботодавця, який піклується про співробітників, ще треба пошукати.

— перегляди заробітних плат, гарний пакет медичного страхування і страхування життя; курси іноземних мов, навчання та тренінги, соц. допомоги для співробітників та дітей; підтримка ветеранів.

Знаю багато знайомих, які працюють в компаніях, де не просто немає соц пакету, а людей ще скорочують.

Керівники досвідчені, круті фахівці.

На жаль, гарні коментарі люди не пишуть, а щоб написати поганий так не лінь зайти і накатати.

Вдячна Креді Агріколь, і рада працювати в цьому банку. Звісно, завжди є мінуси, але «добре там, де нас немає».

Тому не можу погодитись з цими коментарями.

Курс валют в Креди Агриколь Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 47 47.79
USD 41.4 41.99
Все курсы банка

Курс валют в Креди Агриколь Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 47 47.79
USD 41.4 41.99
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Креди Агриколь Банк 💰 / Отзывы о Креди Агриколь Банке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Креди Агриколь Банке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.