Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Креди Агриколь Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.29 |
| USD | 41.8 | 42.32 |
| Все курсы банка | ||
Блокування рахунку
Написать комментарий
Це найгірший банк
Потім ви не можете зняти та переказати кошти
Написать комментарий
Банк незаконно утримує кошти
Комментарии (2)
Готові попрощатися із власними коштами — вам в Агріколь
Комментарии (3)
Блокування рахунку
Написать комментарий
Блокування грошей
Від банку немає взагалі ніякої інформації, не просять надати будь які документи або пояснення. Єдине що сказали: «Проводиться перевірка. Потрібно чекати»
Чекаю вже майже два місяці)
Чудовий банк
Написать комментарий
Креді Агріколь — мінус довіра
Комментарии (1)
Я вшоці
Мені зателефонував менеджер і пояснив, що:
Щоб взяти креит від 300 000 до 750 000 грн — в тебе має бути чистий дохід 250 000 грн в місяць (3 000 000 грн в рік) чистий!!!
Щоб взяти кредит до 300 000 грн — чистий дохід має бути 50 000 грн
в мене питання, а для чого тоді брати кредит якщо, тобі потрібно наприклад 750 000 грн тоді маєш мати чистий дохід в місяць 250 000 грн, та тоді краще пару місяців почекати і все, або піти в інший банк, бо я реально офігів коли мені менеджер (ка) це сказав (ла)
Думайте!
Написать комментарий
Блокування рахунку без пояснень і жодного зв’язку з банком
Минуло вже 24 дні, але нічого не змінилося.
Останній тиждень намагаюся додзвонитися — по 20 хвилин очікування, жодного разу оператор не відповів.
Обслуговування жахливе. Підтримка не працює, клієнтів просто ігнорують. Не рекомендую цей банк нікому.
Комментарии (4)
Відчувається європейський підхід до клієнта
Особливо сподобалась швидкість обслуговування: відкриття рахунку зайняло менше 20 хвилин, а всі документи були оформлені чітко й без зайвих питань. Онлайн-банкінг працює стабільно, інтерфейс зручний, а підтримка оперативно реагує на запити.
Написать комментарий
Циганський банк
Написать комментарий
Іноді важко додзвонитися або отримати оперативну відповідь
Перед відкриттям депозиту рекомендую:
Уважно прочитати договір, чи потрібна вам можливість дострокового зняття.
Написать комментарий
В цілому непогано
Написать комментарий
Ще одна некомпетентна лінія підтримки
Знайшов у «платежі — Комунальні платежі — Інтернет» Fregat, вводжу платіжний номер, дивлюсь «Деталі постачальника» — якийсь «лівий» ФОП, замість «ТОВ ІНТРА.КОМ».
Шукаю за ЄДРПОУ — немає.
Пишу на гарячу лінію. По-перше що месенджер, що телефон — дуже довге очікування.
По-2, такий собі Віталій відписує, що так, не всі постачальники є. Питаю чи можна додати — «через технічні причини додати постачальника, нажаль, неможливо».
Питаю: «Які технічні причини? Втратили доступ до бази? Оператора мобілізували і нікому замінити?»
Віталій: «Ми співпрацюємо з … Portmone, то саме звідти підтягуються комунальні підприємства… самостійно додати … не можемо».
Заходжу на Портмоне, вбиваю ЄДРПОУ — є мій Fregat! Спитати у Віталія «як же так?» вже не встиг.
Наступного дня вже Анастасія спершу відписує що мій провайдер в додатку є. Перевіряю — знов не той, а «той» за ЄДРПОУ відсутній. Перевірила — «того провайдера в нашому Банку немає, ми не співпрацюємо наразі з ним».
Питаю, а як же відповідь Віталія — «намагався проінформувати, що немає і не можемо додати».
Тобто маємо — 1) брехня про співпрацю з портмоне, 2)невникання в питання, а спроба надати першу-ліпшу відповідь, 3) покриття брехні колеги, 4) небажання виправити ситуацію
Комментарии (1)
Мошенники
Написать комментарий
Деревʼяний відсталий банк
Комментарии (1)
Найнеадекватніший банк. Забудьте, відходьте як найдалі.
Обнулив баланс та подав заяви.
Через два дні на закритому рахунку зʼявився відмінний баланс -0.12. Як його погасити — не відповідають — тиждень переписки по пошті та в чаті, декілько годин на телефону. Нульовий результат. Відписки, пересилання з чату в колцент і обратно.
За досвідом — це сами неадекватний банк в країні.
Комментарии (1)
Абсолютний кам’яний вік.
2. Процес логіну надповільний за будь-яких умов у будь-який день і час: більше 40 секунд на авторизацію, ще й викидає після 5 хвилин.
3. Вхід у веб-систему за допомогою QR-коду веде в Google Play Store, а не у встановлений додаток CA+.
4. Веб-інтерфейс кабінету чорно-білий з нульових років н.е.
5. Якщо не користуєтеся системою тривалий час, вам дзвонитимуть з банку й проситимуть проводити транзакції час від часу, щоб «не заморозили рахунки».
6. Якщо на ваш ФОП рахунок має прийти копійчина, то крім стандартних документів (контракт, інвойс) кожен раз треба подавати папірець-заяву з підписом та тими ж самими даними, які треба ще раз ввести, інакше зарахування не відбудеться, бо своя внутрішня система моніторингу сама собі робить пригоди.
7. Електронні міжнародні платежі мають свої години роботи, десь як в сільському магазині.
Написать комментарий
Банк скасовує платіж по реквізитах юридичної особи, мотивуючи це «лімітами НБУ»
Пітримка абсолютно некомпетентна, постійно посилається на неіснуючу заборону НБУ, на прохання надати інформацію про документ щодо так званої «заборони» починає «плавати» та на ходу вигадувати причини. Повідомлення про те, що ліміти не діють на перекази юрособам — ігнорує, кажучи, що «у нас відсутня така інформація».
Не рекомендую користуватись послугами цього банку.
Комментарии (1)
Без причини заблокували картку
Ледь дозвонилася, молоде дарування замість заблокувати негайно картку (бо я підозрювала що це шахраї заблокували), винесло мені весь мозок, бо я не могла згадать кодове слово, причому що телефонувала я з фінансового номера.
Запропонували мені звернутись у відділення чи в чат, що робить з 8-ми ранку.
Ще раз звернулася, коли думала що згадала кодове слово. Там вже дівчина толковіша, запитала 4 цифри картки і бігом зробила спробу заблокувати картку. Виявилося, що картка таки дійсно заблокована службою безпеки банку. (Навіть це мені попередній тупорилий сопляк повідомити відмовився, так як він не міг мене ідентифікувати, бо я не знаю кодове слово).
Пішла в банк, написала заяву, ось сиджу, чекаю, оператор ересилає її, щось ще роблять, дуже довго.
Переконували мене, що це дуже добре, що система заблокувала, коли я зайшла з нового смартфона, і зробила аж 2 перекази…
Як на мене сумнівний сервіс — я не маю права купити інший смартфон? І кому яка справа, скільки я роблю переказів…
Тим паче не могла знайти ідентифікаційний… Добре, що оператору було достатньо «Дії» й паспорта…
Написать комментарий