Восток Банк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Восток Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.5100 | 41.9900 |
EUR | 43.5300 | 44.2400 |
Все курсы банка |
Написать комментарий
Якщо Вас цікавить кредитування фізичних осіб, ця послуга доступна тільки клієнтам нашого банку, які отримують заробітну плату на картку Банку Восток.
Оформлення овердрафту доступне в сумі 80% від середньомісячних нарахувань заробітної плати на рахунок за останні 3 місяці, але не більше 50 000 гривень. Кінцева сума кредитного ліміту залежить від розміру заробітної плати і наявності позитивної кредитної історії в Банку Восток.
Відсоткова ставка — 34% річних і 0,01% в межах пільгового періоду. Пільговий період — до 30 днів і розповсюджується лише на заборгованість, яка виникла в наслідок розрахунків карткою за товари і послуги в торгових точках і мережі Інтернет. Обов’язкових платежів немає – заборгованість автоматично погашається за рахунок нарахувань заробітної плати.
У випадку звільнення чи тривалого лікарняного, кредитний ліміт автоматично анулюється, а вся заборгованість має бути погашена на останній робочий день.
Також запрошуємо Вас протестувати наш новий мобільний додаток Банк Власний Рахунок, в якому є багато переваг. В рамках даного проєкту Банк в індивідуальному порядку може надати кредитний ліміт на карту. Більш детальну інформацію Ви можете дізнатися звернувшись до нас в чат в Viber: https://bit.ly/2SOEWOJ, Тelegram: https://bit.ly/33OkHXO або в Контакт-центр за номером 0 800 30 26 00 (24 / 7/365, безкоштовно по Україні).
Якщо Вас цікавить кредитування бізнесу, хочемо повідомити, що Банк Восток приєднався до програми кредитування малого та середнього бізнесу «5-7-9%». В рамках даного проекту ми пропонуємо отримати кредит для бізнесу за низькою відсотковою ставкою, завдяки компенсації від держави. Дізнатись детальну інформацію про даний продукт а також залишити заявку, щоб наш менеджер зв’язався з Вами можна на сайті банку: https://bankvostok.com.ua/b2b/financing/small-business-loan
Написать комментарий
— Есть ли кэшбек на популярные направления? Выбираю я их сам или нету вообще?
— Наличку в каких банкоматах я могу снимать? в какие лимиты?
Якщо Ваша картка має штрих-код Власного Рахунку зі зворотного боку, Ви можете накопичувати бали від програми лояльності «Власний Рахунок». Накопичуйте понад 1000 балів, і 1 раз на 3 місяці бали будуть перетворюватися на бонус. 100 балів=1 грн. бонусу, який Ви зможете використати як знижку при розрахунках в магазинах «Сільпо» та Le Silpo. Кількість балів, які нараховуються за кожну витрачену гривню при розрахунках карткою, вказана в її тарифах.
Переглянути тарифи, зокрема і тарифи на зняття готівки у банкоматах Банку Восток та інших банків України, Ви завжди можете у веб-версії онлайн-банку за посиланням: https://my.bankvostok.com.ua/?errormsg=sessiontimeout (розділ «Мої гроші» – під зображенням картки натисніть «Детальніше» — Тарифи карти).
Щодо лімітів на зняття готівки, Ви можете самостійно регулювати їх за допомогою мобільного додатку або онлайн-банку (розділ «Ліміти).
В банкоматах Банку Восток Ви можете зняти до 40 купюр за одну операцію. На банкоматах інших банків можуть бути встановлені обмеження на суму, яку Ви можете отримати з одну операцію. Зазвичай, цей ліміт становить 1000 грн.
Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, з радістю відповімо на них у нашій Службі підтримки в чат-боті в Viber https://bankvostok.com.ua/_help_viber, Telegram https://bankvostok.com.ua/_help_telegram або за телефоном 0800307010.
Дякуємо за звернення та бажаємо вдалого дня!
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Якщо вищезазначений спосіб Вам не підходить, отримати виписку Ви можете:
∙ У відділені Банку Восток – комісія згідно з тарифами картки. Також у відділенні Ви можете додати в договір свій e-mail, на який будете щомісячно отримувати виписку.
∙ При наявності у договорі e-mail можна отримувати виписку за запитом у Контакт-центрі.
Адреси та графік роботи відділень за посиланням: https://bankvostok.com.ua/Content/CmsFile/ru/news__departments_19.03.2020.pdf
У разі виникнення додаткових запитань, Ви завжди можете звернутись до нас в чат-бот у Viber bankvostok.com.ua/_viber або Telegram bankvostok.com.ua/_telegram або за телефоном 0 800 30 70 10 (24/7/365, безкоштовно по Україні).
Написать комментарий
На жаль, ні. Обмін таких валют: USD (долар), EUR (євро), RUB (російський рубль) можна зробити у будь-якому відділенні Банку Восток.
Комментарии (1)
Написать комментарий
З актуальним графіком роботи відділень можна ознайомитись на нашому сайті за посиланням https://bankvostok.com.ua/Content/CmsFile/ru/news__departments_19.03.2020.pdf
Завжди раді Вас бачити!
Написать комментарий
Написать комментарий
Подскажите куда обратиться, если держатель карты Вашего банка является мошенником? На интернет-площадках размещает товары с целью продажи, а на самом деле просто обманывает — получив деньги, некоторое время оправдывается задержкой товара, потом просто пропадает. Возможно, такие акции неоднократны и уже есть жалобы на данного клиента Вашего банка?
Буду благодарна за ответ.
В таких ситуациях необходимо обратиться в нашу службу поддержки для того, чтобы сообщить данные клиента, подозреваемого в мошенничестве, а также дату/время и сумму перевода, который Вы осуществили на его карту. Поскольку данная информация является конфиденциальной просим воспользоваться одним из предложенных ниже способов:
— написать через чат-бот в Viber https://bankvostok.com.ua/_viber или Telegram https://bankvostok.com.ua/_telegram в раздел «Поддержка» (для этого необходимо быть зарегистрированным в онлайн-банке для прохождения авторизации)
— написать в форму обратной связи на сайте: https://bankvostok.com.ua/contact
— позвонить в Контакт-Центр Банка Восток по номеру 0 800 30 70 10 (звонки по Украине бесплатно), для международных звонков +38 044 393 70 10 (стоимость звонков согласно тарифам Вашего оператора связи)
Также необходимо незамедлительно обратиться в кибер-полицию, а затем в свой банк для написания заявления о спорной операции. Спасибо!
Написать комментарий
Оформление овердрафта возможно при условии получения заработной платы на карту Банка Восток в течение 3 месяцев.
Подробнее об условиях получения овердрафта читайте здесь: https://bankvostok.com.ua/ru/private/loans/credits-card
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Оформление кредитной карты возможно, при условии получения заработной платы на карту Банка Восток в течение 3 месяцев. Подробнее об условиях можно узнать здесь: https://bankvostok.com.ua/private/loans/credits-card
За расчеты такой картой за каждую потраченную гривну в супермаркетах сети Сильпо Вы получаете 3 балла по программе Власний Рахунок (в т.ч. 1 балл от Сильпо), за все покупки в магазинах и интернете – 1 балл. Раз в 3 месяца накопленные баллы обращаются в денежный бонус, который можно потратить на покупки в Сильпо. Подробнее о программе лояльности Власний Рахунок можно узнать здесь: https://silpo.ua/about/personal-account/rules
Заказать карту можно онлайн на сайте по ссылке: https://bankvostok.com.ua/card_order Получить в любом удобном отделении Банка Восток, которое Вы укажите при заказе.
Спасибо!
Написать комментарий
Написать комментарий
Чтобы получить кредит, Вы должны быть официальным участником зарплатного проекта.
Подробнее об условиях получения кредита читайте здесь https://bankvostok.com.ua/ru/private/loans/credits-card
Написать комментарий
Для того, чтобы мы могли ответить на Ваш вопрос, нам необходима дополнительная информация. Это конфиденциальные данные, которые нежелательно озвучивать на сайте. Просим связаться с нами с помощью чат-бота в Viber: https://bankvostok.com.ua/_viber или Telegram: https://bankvostok.com.ua/_telegram Также Вы можете написать в форму обратной связи на сайте: https://bankvostok.com.ua/contact
Написать комментарий