Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Meri1333 24 февраля 2025, 22:04
Маю відкритий рахунок в Райффайзен банк Аваль. У 2020 році виконавча служба наклала арешт на рахунок, в результаті чого його було заблоковано.Так як я користувалась кредитним лімітом, то я відразу звернулась до відділення банку та внесла кошти на його погашення у повному розмірі.І тут через близько 3 роки 12 вересня 2023 року я отримую смс від банку, що мінімальний платіж за кредитною карткою 16,45 грн.Наче невеликі гроші, але я звернулась на гарячу лінію за роз’ясненнями, як таке могло статися.Виявилось, що мені не можуть пояснити, звідки взялась заборгованість.Також запевнили, що сума заборгованості збільшуватись не буде, але це не точно.Вони самі не знають. Звернувшись до відділення, мені теж не змогли пояснити, звідки взявся борг.В подальшому мені щомісячно надходили повідомлення про борг і його сума щомісячно збільшується, відповідно до останньої смс уже становить 111,30 грн.Раніше я вважала Райффайзен найкращим банком з компетентними працівниками.Проте мене здивував той факт, що ніхто не може пояснити механізм виникнення боргу.Також ніхто не може дати чіткої відповіді, чи діє арешт по рахунку на даний час, хоча насправді він діє, тому що його ще не було знято.Тому у мене логічне питання, звідки взявся борг, коли я погасила кредитний ліміт вчасно у відділенні банку та не виходила з пільгового періоду? А також, що з арештом по рахунку на даний час?І це все з огляду на те, що я не можу закрити даний рахунок, оскільки він арештований.
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 февраля 2025, 8:58
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді!
Дуже прикро, що нам не вдалось виправдати очікування та Ви залишились незадоволені сервісом нашого Банку.
Розуміємо, наскільки важливо отримувати чітку та достовірну консультацію, особливо у фінансових питаннях. Ми докладемо всіх зусиль, щоб виправити ситуацію та забезпечити найкращий рівень підтримки. Звернення вже зафіксовано, наш менеджер з обслуговування клієнтського сервісу ретельно проаналізує ситуацію та зв'яжеться з Вами для додаткового обговорення.
Просимо очікувати на дзвінок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 3 марта 2025, 13:07
Вітаємо. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
LOOSKER 22 февраля 2025, 17:31
Глубоких заверений о проделанной работе банком хватило… на полгода.
сегодня снова не смог рассчитаться картой банка на кассе магазина. Пришлось рассчитываться кредиткой другого банка.
Поэтому, не смотря на все заверения, моя позиция прежняя- снимать деньги в день зарплаты и не хранить деньги в этом банке, — однажды ими будет проблемно воспользоваться.
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 февраля 2025, 17:36
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що Ви зіштовхнулись з такою ситуацією і вона вплинула на Ваше враження про банк. Розуміємо, важливість мати доступ до зняття коштів. Причин відхилення операції може бути багато, дізнатись конкретну причину можливо за запитом у чаті застосунку «MyRaif» або за дзвінком до банку.

Нам прикро, що дана ситуація завдала незручностей і могла суттєво вплинути на Ваші плани.

Для детального аналізу Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 февраля 2025, 17:19
Добрий день!
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Bookkeeper 21 февраля 2025, 18:21
В далеком 17 году, имел возможность открыть счет в этом банке. Почему он? В Украине мои крупные партнеры, такие как METLIFE (страхование жизни), ОМЕГА (дистрибьютор автокомплектующих),COCA-COLA (тоже их клиент)-все сидели на райфе.
Никаких проблем с банком вообще не было до 31 октября 2024 года. За весь период работы с банком -никаких проблем не было -от слова совсем!
И вот 31 октября в 12:00 по Киеву меня блокируют. И вот уже 2 ноября я получаю письмо о приостановке сотрудничества.
Ладно-без проблем. Хочу заметить, что открыт счет ФОП в этом банке.
Без объяснений, в чем причина и где фин.мон увидел нарушение с моей стороны. Сотрудникам отделения я говорил, что я готов предоставить отчет за каждую гривну поступившую на мои счета и предоставить куда ушли эти деньги. Все максимально прозрачно. Сотрудники ничего не могут сделать. Ладно-без проблем.
Приостановили сотрудничество-без проблем-есть еще 60+ банков где можно открывать счета и обслуживаться-на райфе Мир не сошелся.
Я прошу сотрудников закрыть мои счета и перевести деньги в другой банк-ну нет никаких проблем же в этом. Мне объясняют что они сначала должны разблокировать мои счета-ладно, без проблем. ЖДЕМ. Это все происходит до 7 ноября включительно.
Я начинаю периодически заходить и интересоваться, как обстановка? Ответ-работаем!
Уже 17 января (спустя больше 2-х месяцев) начальник отделения говорит: Все, с понедельника (20 января) я занимаюсь вашим вопросом. Записала мой номер, я снова подписал кучу документов о разблокировки счетов.
Ладно-нет проблем.
Сегодня 21 февраля 2025 года. Больше месяца, как начальник отделения НЕ МОЖЕТ ЗАКРЫТЬ мои несколько счетов в банке. Ребята, ну вы серьезно?
Ощущение, что заходишь в отделение банка-а начальник проходил стажировку в ЖЕО или в приемной депутатов. Обещает и ничего не делает.
Пусть каждый бережет себя и обходит этот банк стороной.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 февраля 2025, 18:29
Добрий день!

Нам приємно, що Ви обрали Райф та співпраця з нами приносила Вам задоволенням. Зізнаємось, дуже шкода, що така ситуація трапилась.
Хочемо підкреслити, що Банк не блокує рахунки без причини. Ми розуміємо, що це блокування могло бути несподіваним і вплинути на Ваші плани. Проте процес перевірки зарахувань через надання підтверджуючих документів є вимогою законодавства. Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, навпаки, зацікавлений у вирішенні цього питання якнайшвидше.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 февраля 2025, 18:55
Передали запит з Вашого питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль. Після аналізу з Вами зв’яжуться, просимо очікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ілля Горбунов 20 февраля 2025, 18:27
Користуюсь банком вже дуже давно, мав ФОП та еквайринг, 2 роки тому закрив ФОП та закрив екварінг, бізнес рахунок і все інше. Все було добре, аж поки близько пару тижнів тому побачив що в мене списалось з особистої картки комісіця за обслуговування екварінгу… якого вже немає майже 2 роки, як і ФОПу.
Окей, звернувся на гарячу лінію, в чаті підказати не можуть, бо це бізнес питання, по телефону підказати не можуть, бо звертаюсь не з того номеру.
Наступна проблема, хотів змінити номер телефону і тут почався триндень. Мені знадобилось близько шести дзвінків, щоб здійснити це, ну не жесть? чому в будь-який інших банках така проста операція робиться за декілька хвилин, а тут за добу, якщо повезе?
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 февраля 2025, 18:36
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що у Вас залишилось таке враження від обслуговування в Райфі.
Ми готові допомагати вирішувати будь-які питання, адже в нашому Банку працюють компетентні фахівці. Клієнт для нас – пріоритет, і ми завжди готові підтримати.

Списання коштів з призначенням «Списання фіксованої комісії по еквайрингу» може відбутись, якщо Ви як ФОП користувались послугами еквайрингу, припинили діяльність ФОП, закрили рахунок ФОП, але за еквайринг (pos термінал) не було сплатичено. Якщо у Вас є рахунок, як фізичної особи, Банк може списати ці кошти згідно договору. Отримання консультації з приводу причини списання комісії за послуги еквайрингу можливе шляхом дзвінку до лінії підтримки еквайрингу за номером 0 800 500 738 — по Україні, (044) 495 9191 — у Києві та з-за кордону. Лінія працює цілодобово.

Що стосується зміни фінансового номеру телефону (номеру, до якого прив'язано рахунки) — якщо у Вас доступні обидва номери телефону, це можливо дуже швидко зробити в застосунку «OLD Raiffeisen». Якщо у Вас доступний лише новий номер — підключити його до Вашого рахунку можливо або у відділенні банку, або у застосунку «MyRaif» шляхом відкриття нового рахунку (дана функція доступна, якщо у Вас наявна «Дія» з ID-карткою чи закордонним біометричним паспортом).

Ми б не хотіли залишати Ваш відгук осторонь та просимо написати нам у приватні повідомлення із вказанням даних (контактний номер та ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 20 февраля 2025, 19:16
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
olegboitsov1998 19 февраля 2025, 16:04
*** РОБОТ 044 490 8888 не могу дозвониться уже 40 минут не проходит платеж
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 февраля 2025, 16:14
Добрий день!

Нам щиро шкода, що Вам доводиться очікувати на з’єднання із оператором. Зателефонувати до Інформаційного центру можливо за актуальними номерами:
0 800 500 500 — по Україні;
(044) 490 8888 — у Києві;
(068) 490 08 88 — з Київстар;
521 — з Vodafone.
Для дзвінків з-за кордону +380442309998 (за тарифами оператора). Також є можливість зателефонувати нашим колегам у Viber. Є кілька варіантів:
1. Необхідно знайти у Viber наш аккаунт «Raiffeisen» та зайшовши в нього вам буде доступна кнопка виклику;
або
2. Відкрийте сервіс дзвінків Viber та натисніть коротку, але таку вже знайому комбінацію *521.
Посилання на інструкцію Viber https://raiffeisen.ua/news/zatelefonuvati-rayfu-stalo-shche-zruchnishe-po-vsomu-svitu-2065
Окрім дзвінків Ви завжди можете звернутися до Чату підтримки «MyRaif». Для зв’язку з оператором у правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «Навушники». Чат працює з 7:00 до 00:00. Наші колеги з радістю допоможуть.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 19 февраля 2025, 16:49
Ми сформували запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він аналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Victoria211 19 февраля 2025, 14:25
В мене двое діток я зараз їм їсти даже не можу купити.Вітрпавив всі документи які просили якщо зарание мене бы попередили би я бы відправив.
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 февраля 2025, 14:30
Добрий день!

Розуміємо, що блокування рахунків може бути неочікуваним та вплинуло на Ваші плани. Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 февраля 2025, 11:43
Добрий день!
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Mariana080788 19 февраля 2025, 13:17
Користуюсь послугами Райфу давно, все чудово, просто та зрозуміло.Дуже сподобалось обслуговування в даному відділенні. Відчувається професіоналізм та клієнтоорієнтованість персоналу. Є дитячий куточок, що дуже важливо, коли очікуєш з дитиною. Працівники ввічливі, сервіс на висоті! Завжди йдуть назустріч клієнту, вирішують будь-яку проблему, дають відповіді на всі запитання! Обовʼязково буду рекомендувати знайомим цей банк!
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 февраля 2025, 13:23
Вітаємо!

Нам дуже приємно отримувати позитивні відгуки від наших клієнтів. Щиро радіємо, що Ви отримали класні й теплі емоції під час обслуговування. Вдячні за Вашу довіру та за те, що кожного року обирали та обираєте наш Банк. Це найкраща мотивація бути ще кращими! Обов’язково передамо Ваші слова співробітникам відділення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Sveto4ek 15 февраля 2025, 16:43
Нещодавно заблокував банк усі карти та рахунки (до цього користування було без проблем) інтенсивність не змінювалася. Кілька днів не було від банку жодних пояснень. Оператор на гарячій лінії дали емайл та запропонували туди щось написати, але самі не знають що. Зателефонувши на відділення, фахівці порадили надіслати довідку про офіційну зарплатню. Недопомогла довідка, банк надіслав листа про припинення співпраці. Жодних причин і натяків так і не повідомили. Гроші віддавали не відразу і не повністю.
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 февраля 2025, 16:50
Вітаємо.

Нам шкода, що Ви отримали саме такі емоції від співпраці з Райфом.

Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки без причини. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі то може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У разі несвоєчасного або неповного надання документів, рахунок може бути заблокований.

Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. Сподіваємося на Ваше розуміння щодо необхідності таких перевірок і надання документів.

Ми цінуємо Ваш відгук і будемо вдячні, якщо Ви надішлете нам свої контактні дані (номер телефону або ідентифікаційний код) в особисті повідомлення для детального аналізу ситуації. Щиро чекаємо на Ваш зворотний зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 февраля 2025, 17:29
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Подала заяву одночасно на закриття рахунку\ повернення залишку коштів, але на вказаний рахунок вони досі не прийшли!!! Чи можу я забрати кошти через касу?
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 февраля 2025, 19:22
Добрий день!
Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Банком.
Хочемо зазначити, що Ви можете отримати консультацію по своєму рахунку зв'язавшись з підтримкою: написавши в «Чат» застосунку MyRaif або зателефонувати в Інформаційний центр: 0800 500 500 (по Україні) чи у «Viber» з введенням короткого номеру *521.
Ми не хочемо залишатися осторонь та бажаємо детальніше проаналізувати це питання. Прохання написати нам у приватні повідомлення із вказанням даних ( контактний номер або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Astrakosta068 12 февраля 2025, 15:34
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 176
Я 0.01.2025 о 11:50 АТ «Райффайзен Банк» з валютного рахунку здійснив переказ понад 10000$ коштів, повідомивши: Zalyshok: 0.00 USD, та вже в 11:51 прийшло настуне: Vitaemo! Otsinit nashu robotuСьогодні вже 12.02.2025 нічого не змінилося переказу не відбулося — Zalyshok: 0.00 USDПрошу допомогти, та посприяти в позитивному вирішенні питання, а саме терміново зарахувати кошти на вказаний рахунок в іншому Банку України. Прошу надати термінову відповідь.
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 февраля 2025, 15:39
Добрий день!
Вдячні за деталізацію у зверненні.
Щиро хочемо допомогти у найкоротші терміни.
Наразі Ваше питання вже знаходиться в роботі менеджера з питань клієнтського сервісу та додатково проінформуємо про повторний запит від Вас.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
ORuzhinskij 12 февраля 2025, 9:33
Я, Ружинський Олександр Миколайович, надсилаю скаргу на АТ «Райффайзен Банк». Банк безпідставно, без попереджень та пояснень заблокував мою зарплатну карту та рахунки! Прошу допомогти переглянути рішення, та посприяти в позитивному вирішенні питання, а саме розблокувати мою зарплатну карту та рахунки. Додатково надсилаю лист скаргу на Національний банк України. Прошу надати термінову відповідь. Контакти: тел. 0975229378, 0938278589, email- aruzhinskij@gmail.com.
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 февраля 2025, 9:41
Добрий день!

Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним й могло вплинути на Ваші плани. Та зауважимо, що Райф може здійснити блокування рахунків виключно на основі обґрунтованих обставин.
Ми готові допомагати вирішувати будь-які питання, адже в нашому Банку працюють компетентні фахівці. Клієнт для нас – пріоритет, і ми завжди готові підтримати.

Звертаємо Вашу увагу, що перевірка зарахувань із наданням підтвердних документів є вимогою законодавства. Банк не має наміру утримувати кошти клієнтів і прагне вирішити питання якнайшвидше.

Фіксуємо звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Просимо очікувати на дзвінок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 февраля 2025, 11:20
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дмитро Євтушенко 11 февраля 2025, 20:44
Я би хотів поділитись своїм досвідом із відкриттям преміальної карти в Райфі. Мені захотілось відкрити саме преміальну карту через її плюси, які вона надає і я планував їх використовувати. В Райфі я обслуговуюсь з 2019 рокі і мав лише позитивний досвід співпраці. Тому я без вагань вирішив відкрити саме в цьому банку преміум картку пакету «Престиж», а саме Visa Signutare. Проте після відкриття рахунку я так і не отримав ніякого зворотнього звʼязку від банку як мені можна звʼязатись із персональним менеджером, який спосіб преміального обслуговування мені більше підходить Premium Banking або Premium Direct. Але мене дійсно вразило, що навіть підтримка протягом 5 годин так і не змогла знайти мені особистого «преміального» менеджера з яким я міг поговорити про переваги цього пакета і як мені краще ними скористатись. Проте єдиний плюс в цій ситуації, що Світлана із відділу «кастомер супорта» без ніяких нарікань і достатньо оперативно подала цей рахунок на закриття через моє не бажання надалі співпрацювати у форматі «преміуму» з Райфом.)
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 февраля 2025, 8:58
Добрий день!

Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді.
Щиро шкода, що досвід обслуговування в Райфі не виправдав Ваших очікувань. Ми прагнемо постійно вдосконалюватися і готові зробити все можливе, щоб змінити думку наших клієнтів на краще.
Однією з переваг преміального пакету є наявність персонального менеджера, який завжди готовий надати індивідуальну підтримку та вирішення будь-яких питань. Це дозволяє нашим клієнтам отримувати більш швидке та ефективне обслуговування, а також насолоджуватися ексклюзивними привілеями та послугами.

Хочемо розібратися в ситуації, яка виникла, тому передаємо звернення в роботу нашого менеджера. Він зв'яжеться з Вами найближчим часом для вирішення проблеми. Дякуємо за терпіння і розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
Дмитро Євтушенко 13 февраля 2025, 10:09
Ситуація повністю вирішена з банком. Дякую за зворотній звʼязок!
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 февраля 2025, 10:43
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Edward42 11 февраля 2025, 17:03
Моє питання вирiшено. Швидше нiж очiкував. Дуже дякую вiдповiдального за комунiкацiю Райффайзен Банку на Мiнфiнi та його колезi Олександру. За умов знаходженя на ТОТ України та вiдсутнiсть в мене українського мобiльного зв’язку, майже за годину зi мною налагодили комунiкацiю та вiдновили всi потрiбнi сервiси. Не дарма банк посiдає перше мiсце у рейтингу стійкості. Дякую банковi та моїй любiй Українi!
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 февраля 2025, 17:10
Добрий день!

Радіємо, що змогли Вам допомогти із вирішенням. Дуже приємно, що Ви отримали позитивні емоції під час спілкування із нашими колегами. Ваші слова надихають нас на подальше вдосконалення сервісу. Ми пишаємося тим, що можемо допомагати нашим клієнтам, де б вони не знаходилися. Дякуємо за довіру і підтримку. Бережіть себе!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
YuriiGL 11 февраля 2025, 16:50
Отделение по адресу: Киев, ул. Рональда Рейгана, 6
На дворі 2025 рік, а у вас як у печерних людей, потрібно витрачати свій час за робота.

Жахливий сервіс, якби була можливість то перейшов би на Приват.
Чому не можна як у Київстар, зробити з'єднання однією цифрою 9. Поки не почнеш піднімати голос, тоді вже йде підключення.
Ставлю оцінку за 10 бальною системою 1 (одиницю). Думаю зробите висновки.
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 февраля 2025, 16:59
Добрий день!

Погоджуємо, що приємно спілкуватися з «живою» людиною, тим паче, що це бажання взаємне. Проте у Вас є можливість вирішити питання самостійно, а не чекати на з'єднання з оператором. Наш бот Рея не сприймає довгі запити (більше 15 слів), пропонує сформулювати запит більш стисло або рекомендує писати в чаті. Ви завжди можете звернутися до нас із будь-якими запитаннями в чат підтримки «MyRaif». Для зв’язку з оператором на Головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «Навушники». Наші колеги радо допомагають щодня з 7:00 до 00:00.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
5503 11 февраля 2025, 16:06
Продовження про перевірку фінмоніторінгу. На збір документів для аідтвержкння витратив два дні. Відправив по почті на ел. адресу. НЕ ТАК. Поясніть куди потратили, кому перечисляли. Дійшло до того що відправив копію свідоцтва про народження дитини щоб доказати що це рідня. НЕ ТАК. ПОГАНО ЧИТАЕТЬСЯ пише Ірина Шульга виконавець. Надайте документи у відділення щоб Вони відправили.
Надав. Відсканували. Відправили. Зв* язуюсь знов, у з Шульгою не отримували. Будем шукать. Шукають по 11.02. 2025 року.
Все терпець лопнув.Потрачу ще час. Пишу скаргу в НБУ де більш детально все опишу ще багато цікавого. Всім мирного неба і міцного здоров *я.
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 февраля 2025, 16:11
Добрий день!

Райф не блокує рахунки безпідставно. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Маємо на меті детально проаналізувати ситуацію та надати вичерпні пояснення. Чекаємо на Ваші дані в приватні повідомлення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
5503 11 февраля 2025, 15:45
Доброго всім дня. Опишу коротко. Ніколи не користуйтесь переказами з Вашої карти на інші карти. Ні близким, рідним, а тим більше на карти інших банків. В прошлому році десь з травня місяця я поповнював свою карту цього банку, а потім перераховував дружині та дочці по 50 000 грн. Вони в свою чергу робили валютообмін з грн. на долар.Так було зручніше, щоб не бігати з 3-ма карточками при поповненні.
В серпні мені працівник аідділення по вул, Монастирскій 5 м.Полтава вручив лист від фінмоніторінгу. В листі було вказано що необхідно надати доекменти на підтверження, походження коштів.
Тут почалось саме цікаве що можна розцінити просто як знущання над людиною.
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 февраля 2025, 15:51
Добрий день!

Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Банком.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Ми б не хотіли залишати Ваш відгук осторонь та просимо написати нам у приватні повідомлення із вказанням даних ( контактний номер або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
profili 10 февраля 2025, 16:24
Сделал тестовый платёж пополнения Revolut с валютной карты банка. Операция списания валюты была отклонена райфом. В чате сотрудник банка уклончиво написал что платёж невозможен, не объяснив почему и предложил SWIFT перевод. Оно бы и ладно, но в кривом приложении банка нет SWIFT переводов.

Аналогичный платёж с валютной карты другого украинского банка прошёл и даже без комиссии.
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 февраля 2025, 16:33
Вітаємо.

Нам шкода, що дана ситуація вплинула на Ваше враження про банк. Дійсно, у випадку, якщо сервіс проводить платіж як переказ, а не як оплату за товар чи послугу — цей платіж може бути відхиленим. Якщо при виведенні коштів з картки операцію відхилено, потрібно перевіряти налаштування карт на сайті самої платіжної системи. Якщо даний платіж буде сформований саме як оплата — він буде успішним.

В застосунках банку перекази можливо здійснити лише у гривні, на рахунки, що відкрито в українських банках. Перекази в іноземній валюті можливо здійснити шляхом SWIFT-переказу з урахуванням обмежень, встановлених Національним Банком України. Це можливо як дистанційно за запитом до чату, так і у відділенні банку.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Дарья Перекрест 8 февраля 2025, 16:10
7 февраля. Около 10 утра я пришла в отделение на оформление зарплатной карты. Дала девушке код с предприятия и название. Она выдала карточку, но как уже выяснилось не привязала к предприятию на ЗП. Вопрос чем эта представитель банка думает и слушает???
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 февраля 2025, 16:18
Вітаємо!
Нам дуже шкода, що досвід обслуговування в Райфі призвів до таких вражень та емоцій. Ваш відгук дуже важливий для нас, ми прагнемо зробити все можливе, щоб виправити ситуацію.
Запевняємо, у нашому Банку працюють компетентні та турботливі фахівці, які завжди готові допомогти. Ми розуміємо, як важливо швидко та ефективно вирішувати питання клієнтів, тому обов'язково перевіримо інформацію та зробимо все можливе для покращення Вашого досвіду.
Для можливості додати компанію до рахунку, Ви завжди можете написати нам в «Чат» застосунку MyRaif із вказанням коду зарплатного проєкту.
Звернення вже зафіксовано, наш менеджер з обслуговування клієнтського сервісу ретельно проаналізує ситуацію та зв'яжеться з Вами для додаткового обговорення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 февраля 2025, 14:30
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
4194511FLG 7 февраля 2025, 20:39
Обговорювали питання, яким чином можливо поспілкуватись з відділенням, що розташовано у місті Одеса, по вул. Дегтярна, 12.
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 февраля 2025, 9:02
Добрий день!
Дякуємо за відгук та оцінку нашого спеціаліста.
Ми завжди раді допомогти з будь-якими банківськими послугами в межах нашої компетенції. Якщо у Вас виникнуть питання, які виходять за межі нашої спеціалізації, ми з радістю направимо до відповідних фахівців, щоб Ви отримали необхідну допомогу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Astrakosta068 6 февраля 2025, 13:58
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 176
Отримав начебто вигідну пропозицію від АТ «Райффайзен Банк» про можливість вкладу валюти під 2,2% річних. В жовтні 2024 року прийшов з готівкою $ для внесення, та не стали її одразу приймати — причина: надайте підтвердження доходів!!! Надав декларації за 4 роки, доходи по деклараціях значно перевищували суму депозиту-було вирішено на рівні відділення «що можемо відкрити».
Відкрили Вклад «Класичний Строковий» (без пролонгації та дострокового повернення) з терміном закінчення 25.01.2025.
06.01.2025 випадково дізнався що всі рахунки, картки, вклади, додатки OLD Raiffeisen, MyRaif-заблоковано! (доступ тільки — дозвон на гарячу лінію, навушники не працюють).
07.01.25 в обслуговуюче відділення надав декларацію про доходи за 2024 рік, хоча (передбачений термін по ПКУ-10.02.2025).
За словами голови Національного банку Андрія Пишного, нововведення спричинять незручності дуже невеликій чисельності українців. Таких осіб, які не можуть надати підтверджувальні документи щодо джерел доходу, лише 1%.
«Якщо ви працюєте „вбілу“, отримуєте „білу“ зарплату або ж можете в інший спосіб документально підтвердити свої доходи чи статки, для вас взагалі нічого не зміниться.», — констатував Пишний.
Та і сам АТ «Райффайзен Банк» на сайті дає ПОПЕРЕДЖЕННЯ клієнтам — фізичним особам при користуванні послугою із розміщення банківського вкладу (депозиту). При розміщенні в Банку коштів вкладу (депозиту) для клієнта відсутні будь-які наслідки в разі його несвоєчасного звернення до Банку щодо повернення грошових коштів вкладу (депозиту). Так, строкові вклади (депозити), повертаються клієнту автоматично в дату закінчення строку вкладу (депозиту) шляхом переказу коштів на поточний рахунок клієнта. Також, вклади (депозити), умови розміщення яких передбачають дострокове повернення коштів вкладу (депозиту), можуть бути достроково повернені клієнту на підставі його заяви. ЦЕ ВСЕ БРЕХНЯ!!!
20.01.2025 завчасно звернувся до обслуговуючого відділення у зручний для мене спосіб з Заявою про повернення грошей, та її взагалі відмовилися приймати!(вимушений був надсилати через Нову Пошту). 25.01.25 термін по Вклад «Класичний Строковий» закінчився (на мою думку та згідно Договору). Але Банк без моєї згоди, самостійно подовжив термін вкладу до 28.04.2025 і як з’ясувалося під 0%.
Видавати гроші вони не стали!!! Звинуватили що на підставі закону Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення- розривають ділові відносини зг. ст15!
«Підсумок» пишіть заяву про закриття всіх рахунків та вкажіть реквізити Банку до якого перерахують в безготівковій формі. 27.01.2025 написав всі заяви про закриття вказав реквізити, грошей як не було так і нема. Колл-центр повідомив очікуйте до 30 днів.
ДУЖЕ ЗРУЧНО принесіть нам гроші, та ми їх Вам не віддаємо!, навіть якщо будете просити виконати взяті на себе Банком зобов’язання їх вчасно повернути (доречи прописано в договорі).
ЯКА МОЖЕ БУТИ ДОВІРА ТАКІЙ БАНКІВСЬКІЙ УСТАНОВІ???
Блокуючи можливість вільно використовувати особисті кошти були порушені мої КОНСТИТУЦІЙНІ ПРАВА, а саме: Стаття 41. Кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю; Стаття 48. Кожен має право на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім'ї;
Випереджаючи @RaifHelp який напише: Нам надзвичайно шкода, що Ви зіштовхнулись з такою ситуацією та це вплинуло на Ваше враження про Райф.
Відповідь одна: А ДЕ ГРОШІ??? А ГРОШІ ДЕ???
ПОВЕРНІТЬ НЕГАЙНО МОЇ ГРОШІ, перестаньте невірно заповнювати SWIFT повідомлення для вашого Банку кореспонденту THE BANK OF NEW YORK MELLON
NEW YORK,NY US. Там не дуже розуміють що Ви їм пишете!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 февраля 2025, 14:00
Добрий день!

Проаналізуємо Ваше звернення та повернемось із відповіддю.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 февраля 2025, 14:29
Дякуємо за очікування відповіді! Погоджуємось на всі 100%, що ситуація надзвичайно неприємна та ми розуміємо Ваше обурення. Обмеження рахунку може відбутись лише на основі обґрунтованих обставин. Зазначимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
У разі запиту Банком документів, що підтверджують джерела походження коштів, під час наявності активного депозиту в іноземній валюті - його дійсно буде подовжено під 0% річних. Самі кошти залишаються на рахунку, тобто Ви нічого не втрачаєте. Отримання коштів з депозиту відбувається за Вашим зверненням шляхом переказу коштів на рахунок в іншому банку у відповідній валюті.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.53
USD 42.25 42.59
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.53
USD 42.25 42.59
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝