×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.53 |
| USD | 42.25 | 42.59 |
| Все курсы банка | ||
Проценти з повітря
Перш за все вдячні за очікування відповіді!
Дуже прикро, що нам не вдалось виправдати очікування та Ви залишились незадоволені сервісом нашого Банку.
Розуміємо, наскільки важливо отримувати чітку та достовірну консультацію, особливо у фінансових питаннях. Ми докладемо всіх зусиль, щоб виправити ситуацію та забезпечити найкращий рівень підтримки. Звернення вже зафіксовано, наш менеджер з обслуговування клієнтського сервісу ретельно проаналізує ситуацію та зв'яжеться з Вами для додаткового обговорення.
Просимо очікувати на дзвінок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (6)
прошло полгода, ситуация повторилась
сегодня снова не смог рассчитаться картой банка на кассе магазина. Пришлось рассчитываться кредиткой другого банка.
Поэтому, не смотря на все заверения, моя позиция прежняя- снимать деньги в день зарплаты и не хранить деньги в этом банке, — однажды ими будет проблемно воспользоваться.
Нам щиро шкода, що Ви зіштовхнулись з такою ситуацією і вона вплинула на Ваше враження про банк. Розуміємо, важливість мати доступ до зняття коштів. Причин відхилення операції може бути багато, дізнатись конкретну причину можливо за запитом у чаті застосунку «MyRaif» або за дзвінком до банку.
Нам прикро, що дана ситуація завдала незручностей і могла суттєво вплинути на Ваші плани.
Для детального аналізу Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
вход -бесплатно, а выход на все деньги!
Никаких проблем с банком вообще не было до 31 октября 2024 года. За весь период работы с банком -никаких проблем не было -от слова совсем!
И вот 31 октября в 12:00 по Киеву меня блокируют. И вот уже 2 ноября я получаю письмо о приостановке сотрудничества.
Ладно-без проблем. Хочу заметить, что открыт счет ФОП в этом банке.
Без объяснений, в чем причина и где фин.мон увидел нарушение с моей стороны. Сотрудникам отделения я говорил, что я готов предоставить отчет за каждую гривну поступившую на мои счета и предоставить куда ушли эти деньги. Все максимально прозрачно. Сотрудники ничего не могут сделать. Ладно-без проблем.
Приостановили сотрудничество-без проблем-есть еще 60+ банков где можно открывать счета и обслуживаться-на райфе Мир не сошелся.
Я прошу сотрудников закрыть мои счета и перевести деньги в другой банк-ну нет никаких проблем же в этом. Мне объясняют что они сначала должны разблокировать мои счета-ладно, без проблем. ЖДЕМ. Это все происходит до 7 ноября включительно.
Я начинаю периодически заходить и интересоваться, как обстановка? Ответ-работаем!
Уже 17 января (спустя больше 2-х месяцев) начальник отделения говорит: Все, с понедельника (20 января) я занимаюсь вашим вопросом. Записала мой номер, я снова подписал кучу документов о разблокировки счетов.
Ладно-нет проблем.
Сегодня 21 февраля 2025 года. Больше месяца, как начальник отделения НЕ МОЖЕТ ЗАКРЫТЬ мои несколько счетов в банке. Ребята, ну вы серьезно?
Ощущение, что заходишь в отделение банка-а начальник проходил стажировку в ЖЕО или в приемной депутатов. Обещает и ничего не делает.
Пусть каждый бережет себя и обходит этот банк стороной.
Нам приємно, що Ви обрали Райф та співпраця з нами приносила Вам задоволенням. Зізнаємось, дуже шкода, що така ситуація трапилась.
Хочемо підкреслити, що Банк не блокує рахунки без причини. Ми розуміємо, що це блокування могло бути несподіваним і вплинути на Ваші плани. Проте процес перевірки зарахувань через надання підтверджуючих документів є вимогою законодавства. Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, навпаки, зацікавлений у вирішенні цього питання якнайшвидше.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Банк клуш
Окей, звернувся на гарячу лінію, в чаті підказати не можуть, бо це бізнес питання, по телефону підказати не можуть, бо звертаюсь не з того номеру.
Наступна проблема, хотів змінити номер телефону і тут почався триндень. Мені знадобилось близько шести дзвінків, щоб здійснити це, ну не жесть? чому в будь-який інших банках така проста операція робиться за декілька хвилин, а тут за добу, якщо повезе?
Нам щиро шкода, що у Вас залишилось таке враження від обслуговування в Райфі.
Ми готові допомагати вирішувати будь-які питання, адже в нашому Банку працюють компетентні фахівці. Клієнт для нас – пріоритет, і ми завжди готові підтримати.
Списання коштів з призначенням «Списання фіксованої комісії по еквайрингу» може відбутись, якщо Ви як ФОП користувались послугами еквайрингу, припинили діяльність ФОП, закрили рахунок ФОП, але за еквайринг (pos термінал) не було сплатичено. Якщо у Вас є рахунок, як фізичної особи, Банк може списати ці кошти згідно договору. Отримання консультації з приводу причини списання комісії за послуги еквайрингу можливе шляхом дзвінку до лінії підтримки еквайрингу за номером 0 800 500 738 — по Україні, (044) 495 9191 — у Києві та з-за кордону. Лінія працює цілодобово.
Що стосується зміни фінансового номеру телефону (номеру, до якого прив'язано рахунки) — якщо у Вас доступні обидва номери телефону, це можливо дуже швидко зробити в застосунку «OLD Raiffeisen». Якщо у Вас доступний лише новий номер — підключити його до Вашого рахунку можливо або у відділенні банку, або у застосунку «MyRaif» шляхом відкриття нового рахунку (дана функція доступна, якщо у Вас наявна «Дія» з ID-карткою чи закордонним біометричним паспортом).
Ми б не хотіли залишати Ваш відгук осторонь та просимо написати нам у приватні повідомлення із вказанням даних (контактний номер та ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Просимо очікувати на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
*** РОБОТ 044 490 8888 не могу дозвониться уже 40 минут не проходит платеж
Нам щиро шкода, що Вам доводиться очікувати на з’єднання із оператором. Зателефонувати до Інформаційного центру можливо за актуальними номерами:
0 800 500 500 — по Україні;
(044) 490 8888 — у Києві;
(068) 490 08 88 — з Київстар;
521 — з Vodafone.
Для дзвінків з-за кордону +380442309998 (за тарифами оператора). Також є можливість зателефонувати нашим колегам у Viber. Є кілька варіантів:
1. Необхідно знайти у Viber наш аккаунт «Raiffeisen» та зайшовши в нього вам буде доступна кнопка виклику;
або
2. Відкрийте сервіс дзвінків Viber та натисніть коротку, але таку вже знайому комбінацію *521.
Посилання на інструкцію Viber https://raiffeisen.ua/news/zatelefonuvati-rayfu-stalo-shche-zruchnishe-po-vsomu-svitu-2065
Окрім дзвінків Ви завжди можете звернутися до Чату підтримки «MyRaif». Для зв’язку з оператором у правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «Навушники». Чат працює з 7:00 до 00:00. Наші колеги з радістю допоможуть.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Заблокували не попередив.
Розуміємо, що блокування рахунків може бути неочікуваним та вплинуло на Ваші плани. Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Чудово
Нам дуже приємно отримувати позитивні відгуки від наших клієнтів. Щиро радіємо, що Ви отримали класні й теплі емоції під час обслуговування. Вдячні за Вашу довіру та за те, що кожного року обирали та обираєте наш Банк. Це найкраща мотивація бути ще кращими! Обов’язково передамо Ваші слова співробітникам відділення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Блок без поясненья
Нам шкода, що Ви отримали саме такі емоції від співпраці з Райфом.
Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки без причини. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі то може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У разі несвоєчасного або неповного надання документів, рахунок може бути заблокований.
Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. Сподіваємося на Ваше розуміння щодо необхідності таких перевірок і надання документів.
Ми цінуємо Ваш відгук і будемо вдячні, якщо Ви надішлете нам свої контактні дані (номер телефону або ідентифікаційний код) в особисті повідомлення для детального аналізу ситуації. Щиро чекаємо на Ваш зворотний зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (7)
Повернення коштів
Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Банком.
Хочемо зазначити, що Ви можете отримати консультацію по своєму рахунку зв'язавшись з підтримкою: написавши в «Чат» застосунку MyRaif або зателефонувати в Інформаційний центр: 0800 500 500 (по Україні) чи у «Viber» з введенням короткого номеру *521.
Ми не хочемо залишатися осторонь та бажаємо детальніше проаналізувати це питання. Прохання написати нам у приватні повідомлення із вказанням даних ( контактний номер або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
КРАДІЖКА ВАЛЮТИ З РАХУНКУ
Вдячні за деталізацію у зверненні.
Щиро хочемо допомогти у найкоротші терміни.
Наразі Ваше питання вже знаходиться в роботі менеджера з питань клієнтського сервісу та додатково проінформуємо про повторний запит від Вас.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Лист скарга!
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним й могло вплинути на Ваші плани. Та зауважимо, що Райф може здійснити блокування рахунків виключно на основі обґрунтованих обставин.
Ми готові допомагати вирішувати будь-які питання, адже в нашому Банку працюють компетентні фахівці. Клієнт для нас – пріоритет, і ми завжди готові підтримати.
Звертаємо Вашу увагу, що перевірка зарахувань із наданням підтвердних документів є вимогою законодавства. Банк не має наміру утримувати кошти клієнтів і прагне вирішити питання якнайшвидше.
Фіксуємо звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Просимо очікувати на дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Оформлення преміум картки
Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді.
Щиро шкода, що досвід обслуговування в Райфі не виправдав Ваших очікувань. Ми прагнемо постійно вдосконалюватися і готові зробити все можливе, щоб змінити думку наших клієнтів на краще.
Однією з переваг преміального пакету є наявність персонального менеджера, який завжди готовий надати індивідуальну підтримку та вирішення будь-яких питань. Це дозволяє нашим клієнтам отримувати більш швидке та ефективне обслуговування, а також насолоджуватися ексклюзивними привілеями та послугами.
Хочемо розібратися в ситуації, яка виникла, тому передаємо звернення в роботу нашого менеджера. Він зв'яжеться з Вами найближчим часом для вирішення проблеми. Дякуємо за терпіння і розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Про актуалiзацiю, чи звiрку даних клiєнта.
Радіємо, що змогли Вам допомогти із вирішенням. Дуже приємно, що Ви отримали позитивні емоції під час спілкування із нашими колегами. Ваші слова надихають нас на подальше вдосконалення сервісу. Ми пишаємося тим, що можемо допомагати нашим клієнтам, де б вони не знаходилися. Дякуємо за довіру і підтримку. Бережіть себе!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Зробіть нарешті простіше з'єднання з оператором
Жахливий сервіс, якби була можливість то перейшов би на Приват.
Чому не можна як у Київстар, зробити з'єднання однією цифрою 9. Поки не почнеш піднімати голос, тоді вже йде підключення.
Ставлю оцінку за 10 бальною системою 1 (одиницю). Думаю зробите висновки.
Погоджуємо, що приємно спілкуватися з «живою» людиною, тим паче, що це бажання взаємне. Проте у Вас є можливість вирішити питання самостійно, а не чекати на з'єднання з оператором. Наш бот Рея не сприймає довгі запити (більше 15 слів), пропонує сформулювати запит більш стисло або рекомендує писати в чаті. Ви завжди можете звернутися до нас із будь-якими запитаннями в чат підтримки «MyRaif». Для зв’язку з оператором на Головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «Навушники». Наші колеги радо допомагають щодня з 7:00 до 00:00.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Продовження про перевірку фінмоніторінгу.
Надав. Відсканували. Відправили. Зв* язуюсь знов, у з Шульгою не отримували. Будем шукать. Шукають по 11.02. 2025 року.
Все терпець лопнув.Потрачу ще час. Пишу скаргу в НБУ де більш детально все опишу ще багато цікавого. Всім мирного неба і міцного здоров *я.
Райф не блокує рахунки безпідставно. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Маємо на меті детально проаналізувати ситуацію та надати вичерпні пояснення. Чекаємо на Ваші дані в приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Перевірка фінмоніторінгу яка тривае 10 місяців.
В серпні мені працівник аідділення по вул, Монастирскій 5 м.Полтава вручив лист від фінмоніторінгу. В листі було вказано що необхідно надати доекменти на підтверження, походження коштів.
Тут почалось саме цікаве що можна розцінити просто як знущання над людиною.
Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Банком.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Ми б не хотіли залишати Ваш відгук осторонь та просимо написати нам у приватні повідомлення із вказанням даних ( контактний номер або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Мутный запрет на списания с валютной карты
Аналогичный платёж с валютной карты другого украинского банка прошёл и даже без комиссии.
Нам шкода, що дана ситуація вплинула на Ваше враження про банк. Дійсно, у випадку, якщо сервіс проводить платіж як переказ, а не як оплату за товар чи послугу — цей платіж може бути відхиленим. Якщо при виведенні коштів з картки операцію відхилено, потрібно перевіряти налаштування карт на сайті самої платіжної системи. Якщо даний платіж буде сформований саме як оплата — він буде успішним.
В застосунках банку перекази можливо здійснити лише у гривні, на рахунки, що відкрито в українських банках. Перекази в іноземній валюті можливо здійснити шляхом SWIFT-переказу з урахуванням обмежень, встановлених Національним Банком України. Це можливо як дистанційно за запитом до чату, так і у відділенні банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Не компетентность представителя банка
Нам дуже шкода, що досвід обслуговування в Райфі призвів до таких вражень та емоцій. Ваш відгук дуже важливий для нас, ми прагнемо зробити все можливе, щоб виправити ситуацію.
Запевняємо, у нашому Банку працюють компетентні та турботливі фахівці, які завжди готові допомогти. Ми розуміємо, як важливо швидко та ефективно вирішувати питання клієнтів, тому обов'язково перевіримо інформацію та зробимо все можливе для покращення Вашого досвіду.
Для можливості додати компанію до рахунку, Ви завжди можете написати нам в «Чат» застосунку MyRaif із вказанням коду зарплатного проєкту.
Звернення вже зафіксовано, наш менеджер з обслуговування клієнтського сервісу ретельно проаналізує ситуацію та зв'яжеться з Вами для додаткового обговорення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (7)
Про живе спілкування і бажання прийти на допомогу.
Дякуємо за відгук та оцінку нашого спеціаліста.
Ми завжди раді допомогти з будь-якими банківськими послугами в межах нашої компетенції. Якщо у Вас виникнуть питання, які виходять за межі нашої спеціалізації, ми з радістю направимо до відповідних фахівців, щоб Ви отримали необхідну допомогу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Шахрайська схема в дії - неповернення валютного депозиту «Класичний Строковий» після закінчення строку
Відкрили Вклад «Класичний Строковий» (без пролонгації та дострокового повернення) з терміном закінчення 25.01.2025.
06.01.2025 випадково дізнався що всі рахунки, картки, вклади, додатки OLD Raiffeisen, MyRaif-заблоковано! (доступ тільки — дозвон на гарячу лінію, навушники не працюють).
07.01.25 в обслуговуюче відділення надав декларацію про доходи за 2024 рік, хоча (передбачений термін по ПКУ-10.02.2025).
За словами голови Національного банку Андрія Пишного, нововведення спричинять незручності дуже невеликій чисельності українців. Таких осіб, які не можуть надати підтверджувальні документи щодо джерел доходу, лише 1%.
«Якщо ви працюєте „вбілу“, отримуєте „білу“ зарплату або ж можете в інший спосіб документально підтвердити свої доходи чи статки, для вас взагалі нічого не зміниться.», — констатував Пишний.
Та і сам АТ «Райффайзен Банк» на сайті дає ПОПЕРЕДЖЕННЯ клієнтам — фізичним особам при користуванні послугою із розміщення банківського вкладу (депозиту). При розміщенні в Банку коштів вкладу (депозиту) для клієнта відсутні будь-які наслідки в разі його несвоєчасного звернення до Банку щодо повернення грошових коштів вкладу (депозиту). Так, строкові вклади (депозити), повертаються клієнту автоматично в дату закінчення строку вкладу (депозиту) шляхом переказу коштів на поточний рахунок клієнта. Також, вклади (депозити), умови розміщення яких передбачають дострокове повернення коштів вкладу (депозиту), можуть бути достроково повернені клієнту на підставі його заяви. ЦЕ ВСЕ БРЕХНЯ!!!
20.01.2025 завчасно звернувся до обслуговуючого відділення у зручний для мене спосіб з Заявою про повернення грошей, та її взагалі відмовилися приймати!(вимушений був надсилати через Нову Пошту). 25.01.25 термін по Вклад «Класичний Строковий» закінчився (на мою думку та згідно Договору). Але Банк без моєї згоди, самостійно подовжив термін вкладу до 28.04.2025 і як з’ясувалося під 0%.
Видавати гроші вони не стали!!! Звинуватили що на підставі закону Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення- розривають ділові відносини зг. ст15!
«Підсумок» пишіть заяву про закриття всіх рахунків та вкажіть реквізити Банку до якого перерахують в безготівковій формі. 27.01.2025 написав всі заяви про закриття вказав реквізити, грошей як не було так і нема. Колл-центр повідомив очікуйте до 30 днів.
ДУЖЕ ЗРУЧНО принесіть нам гроші, та ми їх Вам не віддаємо!, навіть якщо будете просити виконати взяті на себе Банком зобов’язання їх вчасно повернути (доречи прописано в договорі).
ЯКА МОЖЕ БУТИ ДОВІРА ТАКІЙ БАНКІВСЬКІЙ УСТАНОВІ???
Блокуючи можливість вільно використовувати особисті кошти були порушені мої КОНСТИТУЦІЙНІ ПРАВА, а саме: Стаття 41. Кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю; Стаття 48. Кожен має право на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім'ї;
Випереджаючи @RaifHelp який напише: Нам надзвичайно шкода, що Ви зіштовхнулись з такою ситуацією та це вплинуло на Ваше враження про Райф.
Відповідь одна: А ДЕ ГРОШІ??? А ГРОШІ ДЕ???
ПОВЕРНІТЬ НЕГАЙНО МОЇ ГРОШІ, перестаньте невірно заповнювати SWIFT повідомлення для вашого Банку кореспонденту THE BANK OF NEW YORK MELLON
NEW YORK,NY US. Там не дуже розуміють що Ви їм пишете!!!
Проаналізуємо Ваше звернення та повернемось із відповіддю.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
У разі запиту Банком документів, що підтверджують джерела походження коштів, під час наявності активного депозиту в іноземній валюті - його дійсно буде подовжено під 0% річних. Самі кошти залишаються на рахунку, тобто Ви нічого не втрачаєте. Отримання коштів з депозиту відбувається за Вашим зверненням шляхом переказу коштів на рахунок в іншому банку у відповідній валюті.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)