×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Блокування картки!
Ми дуже засмучені, що у Вас виникло негативне враження щодо Банку. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Перш за все, дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з питань клієнтського сервісу, що з Вами зв’язались у телефонному режимі та надали пояснення щодо запиту. У разі додаткових уточнень чи запитань, менеджер залишила також контакт для зв’язку.
Якщо у майбутньому виникне потреба в консультації, звертайтесь, будемо раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Блокування рахунків
Моя мати є приватним підприємцем. Щомісяця частину свого доходу (задекларованого) знімає готівкою для власних потреб, а іншу частину відправляє на мій рахунок в якості фінансової допомоги для майбутнього придбання мною нерухомості. Таким чином моя мама хоче допомогти мені фінансово, оскільки має таку можливість. Крім того, певну частину заробітної плати, одержаної на рахунок в іншому банку, я знімав та вносив на рахунок Райфу для розміщення на ощадному рахунку. 09 жовтня 2023 року банк без попередніх запитів заблокував рахунки. 10 жовтня 2023 року, звернувшись до відділення, мені надали лист із запитом про надання пояснень операцій за рахунком. В той же день, мною були надані запитувані документи (податкова декларація, виписка із ЗП рахунку, довідка із ПФУ про нараховані доходи) та письмові пояснення суті операцій. 13 жовтня 2023 року Банк надіслав додатковий запит на надання доцільності перерахування коштів моєю мамою на мій рахунок. Я знов пояснив Банку, що моя мама направляє частину свого прибутку мені в якості допомоги для придбання квартири. 20 жовтня 2023 року Банк надіслав ще один запит із тим самим питанням — «з якою метою Ваша мати перераховує кошти на Ваш рахунок, а не зберігає їх на своєму». Окрім того банк запросив пояснити розрахунки із моїм другом на 50, 150 та 850 гривень (4 докумети за 2 місяці), здійснені в іншому Банку та які працівники Райфу побачили у наданій виписці із ЗП рахунку (чому банк цікавлять розрахунки на 50 та 150 грн — загадка). У відповідь я відправив письмові пояснення моє матері що вона перераховує кошти своєму сину як фінансова допомога. Сьогодні, 24 жовтня 2023 року у відповідь я отримав запит пояснити доцільність перерахування коштів ФОП моєї матері мені… Крім того Банк знову попросив виписку, яка підтверджує виплату мені заробітної плати (яку я надіслав в першому листі). Останнім пунктом запиту було «підтвердити перерахування коштів на ТОВ». Якого перерахування, на який «ТОВ» банк не уточнив, тому навіть уявлення не маю що саме банк хоче…
Підсумок. пройшло 2 тижні та 4 запити. Банк ходить по колу та ставить одні й ті ж запити — «для чого Ваша мати дає вам гроші». Питання не в походжені — адже походження підтверджене декларацією, звітом з ПРРО та випискою з рахунку ФОП, який також відкритий в РАЙФі. Я тричі пояснював що моя мама допомагає мені з придбанням нерухомості. Банк ігнорує ці пояснення та продовжує ставити це питання повторно. Крім того банк повторно запитує виписки із зарплатного рахунку, що явно свідчить про те, що банк не зацікавлений в їх розгляді та аналізі, а просто повторно запитує одні й ті ж пояснення та документи.
Представники РАЙФУ! Свої контакти я вам вже давав в особисті.
Крім того, прошу не писати стандартну фразу, що Банк не блокує рахунки, а спочатку пише запит. Це є не правдою. Мій рахунок спочатку було заблоковано, а потім надано запит із вимогою надати пояснення операціям.
Я вважаю, що перекази між родичами першого ступеня споріднення — це особисті справи сім'ї і банк максимум повинно цікавити походження коштів, а не те в кого із членів сім'ї вони зберігаються. а запити про переказ другу 50 гривень в іншому банку — взагалі смішно.
Тому якщо хтось хоче обрати собі надійного партнера — вам точно не в Райф.
Нам прикро, що Ви опинились в такій ситуації. Ми розуміємо, що дане блокування для Вас було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Розблокування рахунку в такому випадку можливе після надання документів — це можуть бути виписки з рахунків відправників, в яких відображається що саме за кошти надходили на рахунки, коштом яких Вони Вам здійснили зарахування. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми завжди готові в індивідуальному порядку проаналізувати ситуацію та вирішити її на користь Клієнта. Ми будемо вдячні, якщо Ви продублюєте Ваші дані в особисті повідомлення для можливості швидкого та якісного вирішення Вашого запиту. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (7)
Райфайзен- не для людей
Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження. Хочемо повідомити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок Вашої дружини протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, то зі сторони Банку може надійти запит, щодо необхідності надання підтверджуючих документів. Якщо документи не надано вчасно або не в повному обсязі — рахунок блокується. Райф, як і будь-який український Банк має неухильно дотримуватися норм чинного законодавства і підпорядковуватися постановам Національного Банку України.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях Ваш ідентифікаційний код Вашої дружини або номер телефону, до якого прив'язано її рахунок, для аналізу.
Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з питань клієнтського сервісу, що з Вашою дружиною проведено комунікацію у телефонному режимі та надано пояснення щодо запиту. На поточний момент питання вирішено. У разі додаткових уточнень чи запитань, менеджер залишила також залишила контакт для зв’язку.
Якщо у майбутньому виникне потреба в консультації, звертайтесь, будемо раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Як складно банку повертати гроші вкладників
Дякуємо за очікування на відповідь.
Ми з повагою відносимось до Вашого відгуку та розуміємо, чому саме ця ситуація викликала такі емоції.
Запевняємо, що безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Райфу. Якщо за умовами депозитного вкладу передбачено автоматичне подовження, це відбувається без додаткового підтвердження чи згоди клієнта. При цьому, протягом 7-ми денного періоду з дати пролонгації є можливість подати заявку на дострокове закриття рахунку.
Ми цінуємо наших клієнтів, піклуємось про безпеку, більшість операцій можливо провести дистанційно, адже розуміємо, що на жаль, в такий складний час більшість українців розкидані у різних куточках світу.
Тому, для дострокового закриття депозитного рахунку окрім формування заявки ще необхідно підтвердити свою особу у телефонну режимі та надати власне дозвіл на виконання заявки.
Ми дуже сподіваємось на Ваше розуміння в цій ситуації та важливість.
Хочемо додатково аналізувати звернення та просимо, написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних (ідентифікаційного коду або номеру телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
блокування картки
Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження. Хочемо повідомити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, то зі сторони Банку може надійти запит, щодо необхідності надання підтверджуючих документів. Якщо документи не надано вчасно або не в повному обсязі — рахунок блокується. Райф, як і будь-який український Банк має неухильно дотримуватися норм чинного законодавства і підпорядковуватися постановам Національного Банку України.
Додатково хочемо зазначити, що Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, написати нам у приватні повідомлення, для більш детальнішого аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду або номеру телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (8)
Зоблокували рахунок дочці загиблого воїна за надходження від людей на похорон
-документи, що підтверджують мету здійснених операції;
-документи, що підтверджують фінансовий стан у обсягах, відповідних сумам проведених прибуткових операцій по рахунку (довідка з місця роботи, декларація,
довідка з ДФС, ОК-05/ОК-07, виписки з рахунків інших банків);
-розкрити суть майбутніх прибуткових та видаткових операцій (періодичність, орієнтовна сума в міс., контрагенти);
-актуалізувати дані та оновити опитувальник, в т. ч. джерела походження коштів та фінансовий стан.
Документи можуть бути сформовані через застосунок Дія або мобільні застосунки обслуговуючих банків.
Відповіді необхідно надіслати на raif.help@raiffeisen.ua.
У разі ненадання запитуваної інформації радимо звернутися до відділення для закриття рахунків.» На пошту написали, але це ж нетерміново, почекають, мені здається що це вже повний Треш, знайшли тероріста і злодія, схаменіться
Нам надзвичайно шкода, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку. При цьому, хочемо зазначити, наш Банк дотримується чинного законодавства та постанови НБУ, тому ми перевіряємо кожну операцію. У разі необхідності, буде надіслано запит, щодо надання документів для перевірки джерела походжень коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
За зверненням у соціальних мережах з власником рахунку було проведено комунікацію менеджером з питань клієнтського сервісу. У телефонному режимі надали пояснення, щодо ситуації у повному обсязі та дане питання знаходиться на контролі у менеджера.
Запевняємо, що ми завжди готові піти на зустріч та допомогти нашим клієнтам.
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за очікування, терпіння та можливість вирішити ситуацію. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу. З Вашою донькою було проведено комунікацію в телефонному режимі та надано пояснення щодо запиту. На поточний момент питання вирішено.
Якщо у майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, будемо раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (15)
наложили арест
при открытии счета навязали страховку на машину за 2к грн.
никому не советую
Ми дякуємо за деталізований відгук.
Хочемо повідомити, що відповідно до чинного законодавства України банк обмежує доступ до грошей на арештованих рахунках лише після отримання виконавчого впровадження від виконавчої служби.
Для того щоб знову користуватися коштами необхідно вирішити питання з виконавчою службою та отримати постанову про зняття арешту.
Згідно Закону України зняття коштів з арештованого рахунка можливе в максимальній сумі — 13 400 грн. за 1 календарний місяць (розмір 2-х мінімальних зарплат), за умови, якщо Виконавець (Виконавча Служба) надішле в Банк постанову «Про визначення поточного рахунку клієнта", де буде вказано номер рахунка, з якого Ви зможе зняти кошти. Виконавець (Виконавча служба) опрацьовує такі запити протягом — 2 х робочих днів з моменту Вашого звернення та відправляє до Банку Укрпоштою.
Ми цінуємо наших клієнтів та завжди пропонуємо класні нові послуги, а вибір вже за Вами. Тому, хочемо запевнити, що жодним чином не маємо за мету нав'язати той чи інший продукт нашому клієнту.
Також, дуже хочемо розібратися в ситуації, тому просимо Вас написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер або ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Комментарии (1)
Отказ в снятии наличных на кассе магазина.
Лично для меня Райф перешёл в разряд банков «снял весь нал в день получки и забыл о проблемах!».
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
мошенничество
Нам дуже прикро, що в такий складний час для кожного з нас, та і для країни в цілому, люди обманним шляхом отримують кошти, покладаючись, на доброту інших. Ми завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.
Зі свого боку ми докладемо максимум зусиль для допомоги та вирішення питання. Просимо Вас написати нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер телефону) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Блокування рахунку та некомпетентність працівників
Як топ менеджер, який зберіг зарплатний проект з ними в минулому році, накликавши на себе негатив, в цьому році буду ініціювати зміну банку.
В жодному разі не заводьте депозити там, вам просто заблокують картку.
Вдячні за очікування відповіді.
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про Банк. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі — рахунок блокується.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях Ваш ідентифікаційний код або номер телефону, до якого прив'язано рахунок, для аналізу.
Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (14)
Чому блокують карти
Нам прикро, що виникла така неприємна ситуація. Хочемо зазначити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі — рахунок блокується.
Ми завжди раді допомогти кожному та вирішити питання в індивідуальному порядку. Просимо Вас написати нам в приватні повідомлення фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код для можливості проаналізувати ситуацію. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (7)
Банк заблокував рахунок та не віддав гроші
Дякуємо Вам за очікування відповіді. Нам приємно, що Ви стали нашим клієнтом та водночас прикро, що у Вас склалось негативне враження. Маємо зазначити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі — рахунок блокується.
Ми завжди готові розібратися в ситуації в індивідуальному порядку та на користь клієнта. Тому будемо Вам вдячні, якщо надасте Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону в особисті повідомлення для можливості проведення аналізу. Чекаємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за розуміння та у разі додаткових питань — будемо раді Вам допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (11)
Блокування рахунку
Вдячні за очікування відповіді.
Нам сумно, що у Вас склалось таке враження про Банк. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі — рахунок блокується.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях дані ідентифікаційного коду або номер телефону, для аналізу.
Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Заблокували карту, остані гроші що залишились
Батькові треба робити операцію на сердці на наступній неділі скидали гроші за рахунок, вони взяли і заблокували рахунок! Що мені робити, мені треба рахунок у Вашому банку
У Вас совість є??? Ви блокуєте тих у кого через карточку проходить тисяч 10 максимум?
Ваш банк працює точно для українців???
Ми хочемо висловити свої слова підтримки, не можемо навіть уявити, які наразі Ви переживаєте тяжкі часи.
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження, проте хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується.
Щиро хочемо Вам допомогти у вирішення питання, просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Будемо очікувати на Ваш зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Постійні проблеми з свіфт переказами
І до того ж я вже 4 рази невчасно вносила оплату по кредиту через 20 днів затримки переказу. Відсотки сплачувати доводиться мені. Наїзди від колекторів слухати — мені. Райф відмовляється давати хоч якісь терміни, коли гроші прийдуть. Кажуть від 1 дня. А насправді від 15, а то й 25 днів. А коли прошу дати мені документ, щоб я пояснила чому невчасно плачу по кредиту — хєр там. Тобто це мої проблеми. Бажаю щоб всі співробітники райфайзен не могли по 15−25 днів отримати свою зарплату і сиділи голодні та з боргами і відсотками.
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам прикро, що термін обробки платежу вплинув негативно на Ваш настрій та плани. Зарахування SWIFT-переказу залежить від роботи та кількості банків-кореспондентів та термін може складати від 1-го банківського дня
У разі, виявлення помилок у реквізитах чи не відповідності призначення платежу Райф одразу інформує про це своїх клієнтів. Зі свого боку, ми докладаємо максимальних зусиль, для розв'язання подібних питань, у максимально короткі строки.
Також, хочемо додати, що у разі несвоєчасної оплати планового платежу по кредиту за умовами договору, Банк здійснює інформування, щодо необхідності погашення при цьому, штраф чи пеня не нараховується.
Ми завжди готові піти на зустріч, запропонувати подати заявку на кредитні канікули, для можливості полегшення погашення.
Зі свого боку, хочемо розібратися у ситуації та просимо написати нам у приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Заблокували карту
Теж ситуація дуже не приємна, заблокували карту для заробітної плати, вже півтора місяця нічого не можу рішити! пишуть підтвердить прибуток на картці вже все що є кидаю, а вони одне і теж пишуть, нічого не пояснюють тільки один і теж текст кидають! і відповідають дуже довго! а мені треба поновити з ними співпрацю так як отримую в них ЗП, зараз не рахунку не грошей, зовсім не думають як людям жити під час війни!
Нам шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі — рахунок блокується. Для перевірки та аналізу наданих документів потрібен час.
Зі свого боку, ми дуже хочемо розібратися у Вашому питанні. Для більш детального аналізу ситуації просимо надати у особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону, що прив'язано до рахунку).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (9)
Банк не для людей!
Заблокували рахунки без попередження (ні телефоном, ні електронною поштою) — все перевірив, аж через 4 дні прийшло лист електронною поштою про блокування і вимоги.
Я надав документи і по жінці, і по собі на загальну суму більше ніж вимагали, довідки по мені і жінці по відсотках з депозитів в іншому банку, довідку про те що переведені кошти це закінчився депозит, документ про родинні зв’язки.
АЛЕ банку пофіг, вони вимагають щоб я розписав майбутні операції (з ким, скільки, куди), вимагають щоб я пояснював навіщо потім матері переводив гроші, навіщо переказав гроші в ICU для купівлі облігацій, документи звідкіля в жінки депозит з іншого банку (в кожному банку свій фін.моніторінг).
АВАЛЬ не перший раз зарекомендував себе, як найгірший банк в україні, банк в якому клієнти не партнери, а РАБИ.
А намагання банком заблокувати кошти на рахунках, тим що він блокує їх без попередження — це дно.Не — банк, а жадібний волоцюга!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам сумно, що у Вас склалось таке враження про Банк.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів.
В свою чергу сподіваємося на Вашу підтримку та розуміння щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів за рахунок надання Вами документів.
У випадку, якщо документи не надано вчасно за запитом — рахунок блокується.
Ми цінуємо кожного Клієнта Банку та завжди готові піти на зустріч у вирішенні питанні.
Для детального аналізу ситуації, просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних (контактного номеру або ідентифікаційного коду).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (27)
Не віддають спадщину
Перш за все хочемо висловити наші щирі співчуття стосовно смерті Вашого батька.
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку.
При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби, а тому зі свого боку не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно.
Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження, адже саме вони допомагають нам покращити обслуговування. Тому просимо уточнити в особистих повідомленнях дані Вашої матері: ідентифікаційний код або номер телефону
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Заблокували карту і не реагують на повідомлення
Нам надзвичайно шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Для перевірки та аналізу наданих документів необхіден час.
Ми завжди готові до вирішення питань у індивідуальному режимі та постійно працюємо над покращенням сервісу. Хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону Вашого чоловіка.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Манипуляции з кредитом дубль 2
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що у випадку, якщо платіж на погашення кредиту прострочено, Вам можуть надходити повідомлення та дзвінки від представників банку з нагадуванням про необхідність оплати платежу. Це інформування припиняється після успішної оплати.
У випадку, якщо Ви платіж внесли самостійно, а не за допомогою автосписання з карткового рахунку — протягом деякого часу на картковому рахунку може залишитись блокування, та найшвидший спосіб його зняття, якщо заборгованість вже погашено — за запитом до чату Райффайзен Онлайн, або за дзвінком до банку.
Для більш детального аналізу ситуації передаємо Ваше звернення до менеджера з обслуговування клієнтів, який візьме ситуацію під свій власний контроль та з'єднається з Вами найближчим часом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що питання вирішено. Наш менеджер з питань клієнтського сервісу провів комунікацію з Вами у телефонному режимі та надав пояснення.
Дякуємо за розуміння та цінуємо, що Ви з нами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)