×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Крадут чесно заработанные деньги добрые люди помогите
Комментарии (2)
Відсутність купюр номіналом 1000 грн та 500 грн у банкоматах
Неможливо знайти банкомат з наявними у ньому купюрами номіналом 1000 грн та 500 грн у Львові. Купюру 1000 грн жодного разу не зустрічав у банкоматах. Купюра 500 грн дуже рідко є у наявності. У конкурентів немає проблем з наявністю вказаних номіналів у банкоматах…
Більшість банкоматів має обмеження разової видачі у 30 купюр, раніше всі мали обмеження 40.
Шановний банк, коли вже нарешті з'являться купюри номіналом у 1000 грн у банкоматах?
Чи є можливість закладати адекватну кількість купюр номіналом 500 грн у банкомати?
Поверніть обмеження у 40 купюр (замість 30) при разовій видачі з банкомату.
Дякуємо за очікування відповіді. На жаль, наразі, у м. Львові, дійсно відсутні банкомати, які завантажуються купюрами номіналом 1000 грн. Нами проводиться підготовка до завантаження даним номіналом і, якщо Ви повідомите, який банкомат Вас цікавить (адресу його знаходження), розглянемо можливість впровадити саме в ньому зміни найближчим часом. Що стосується купюр номіналом 500 грн. та обмеження видачі в 40 купюр, такі банкомати розташовані за адресами:
— вул. Любінська, 4;
— вул. Липинського, 28;
— вул. Б. Хмельницького, 212.
Крім того за адресою: пл. Галицька, 14 розташований банкомат, що завантажується купюрами номіналом 500,00 грн, але з обмеженням до видачі 30 купюр.
Дякуємо за те, що виклали свої зауваження.
Нам дійсно важлива Ваша думка для того, щоб змінюватись на краще.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (2)
звонков от банка нет о страховке......
В разі, якщо Клієнт звертається безпосередньо у відділення для підписання договорів, працівник відділення, зідзвонившись з співробітником страхової компанії, відразу оговорюють дату візиту для підписання підготовлених договорів та повідомляють її Клієнту. Якщо ж Клієнт звертається безпосередньо до страхової компанії, інформацію про дату підготовки та передачі договорів надає працівник страхової компанії. Запевняємо Вас, що ми в жодному разі не маємо намірів завдати Клієнтам будь-яких незручностей, навпаки, намагаємось завжди йти на зустріч та вирішувати питання на користь Клієнтів. Сьогодні з Вами зв'язувався працівник відділення для погодження дати візиту у відділення.
Сподіваємось, що в подальшому жодних непорозумінь не виникатиме:)
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Ми обов'язково здійснимо запит у вказане Вами відділення та повідомимо Вам інформацію по даній ситуації. Будемо вдячні, якщо додатково в особистих повідомленнях зазначите свій ІПН. Дякуємо за відгук.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (1)
Премиальный центр «Подольский » выше всяких похвал
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк АВаль»
Написать комментарий
Премиум Банкинг | Райффайзен Банк Аваль -- ОТВРАТИТЕЛЬНЫЙ СЕРВИС
Столкнулся с следующей проблемой, по данной карте должны начисляться бонусы программа «Більше» от Mastercard, но не начислялись. В марте 2020 обратился с данным вопросом к своему менеджеру так как планировал закрыть счет.Она ответила что да действительно бонусы не начислялись, проверить информацию по какой причине нет возможности так как «Більше» от Mastercard приостановила работу на тот момент. На мой вопрос может проблема в том, что нужно было зарегистрировать карту при открытии счета 3 года назад, Марина ответила что Премиум карты сами подтягиваются к бонусной системе, регистрировать не нужно было. Пришли к мнению что вернемся к вопросу в конце мая, когда программа заработает заново, причин для беспокойства нет. Так же мне перезвонили с Mastercard тоже подтвердили что программа временно не работает, доступа к базе нету, после возобновления работы сделают перерасчет за 3 года.
Сохранилась вся электронная переписка с обещаниями решить проблему, как с менеджер по работе с клиентами премиум-класса банка Райффайзен Банк Аваль так и с менеджером Mastercard.
Сегодня уже 10 июня, на мои звонки и емейл менеджер по работе с клиентами премиум-класса Пономаренко Марина не отвечает уже 5 дней!!! Детский сад )
В Mastercard после напоминания о проблеме ответили что карту нужно было самостоятельно зарегистрировать клиенту и перерасчет балов не возможен, но предложили утешительный приз, ваучер на 500 грн, я отказался. Тогда посоветовали обращаться Райффайзен Банк Аваль для решения данного вопроса.
Выходит что за 3 года пользования картой Platinum Mastercard Райффайзен Банк Аваль все бонусы пошли кому-то в карман? На сегодня карточные счета закрыты в Райффайзен Банк Аваль.
Премиум Банкинг | Райффайзен Банк Аваль очень сомнительный сервис, мягко говоря.
Готовлю официальное письмо к начальнику Печерского отделения №7
АТ «Райффайзен Банк Аваль» за разъяснениями по данному вопросу.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (1)
Не работающая система поддержки
Гугл Пей карту не хотел у себя регистрировать❗☝️
3 раза звонил в службу поддержки.Барышни оператором говорят ждите уточняет… Ска по 15 мин.ждал и потом соединение срывается…
Идите Вы многоуважаемые нах! С картой и обслуживанием таким! Если еще все полностью не протестировали и не знаете глюков сами…
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Написать комментарий
Обмен валют
Ми розуміємо, наскільки важливо організувати роботу відділень так, щоб клієнти могли швидко та без черг отримати всі необхідні послуги в тому числі і обміняти валюту.
На жаль, обмін валюти, дійсно, проводиться виключно у випадку наявності «вільних» (не зарезервованих під виплати з рахунків) коштів у достатній сумі на момент звернення Клієнта.
Ми, зі свого боку, працівники відділення здійснюють приблизний розрахунок необхідної суми коштів для можливості проведення поточних Клієнтських операцій, однак передбачити кількість Клієнтів та характер проведених ними операцій не завжди можливо.
Приносимо вибачення за те, що ситуація завдала Вам незручностей та сподіваємось на розуміння.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Перевіримо інформацію і найближчим часом відповімо.
З повагою,
АТ «Райффайзен БАнк Аваль»
Комментарии (1)
Быть клиентом банка Райффайзен Банке Аваль - унизительно.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Перевод Western Union
Сегодня в одном из отделений Аваль Банка Бульвар Перова 22 произошел возмутительный инцидент.
Мне отправили перевод при помощи системы Western Union с Азербайджана на сумму 300 долларов. Я подошел к кассе с паспортом и номером перевода. В момент когда я дал сотруднику банка документ подтверждающий мою личность она тут же еще и попросила предоставить документы о виде на жительство в Украине (что?).
При этом сотрудник банка начал листать мой заграм и искать информацию когда я въехал в Украину. Не имея на это никого право ( может она мечтала в детстве работать в миграционной службе, непонятно). Всем известно что Western Union как раз удобен тем что я могу получить деньги не имея вид на жительство и и гражданство Украины, а просить у меня эти документы просто полная ахинея и не знание своей работы. Связался с горячей линией объяснил ситуацию. Мне сказали что я могу снять сумму до 15 000 грн и при этом достаточно показать паспорт и код. у меня 300 долларов это около 8 000 грн. После разговора с оператором я подошел к начальнику отдела, объяснив ситуацию в кассе и с оператором горячей линии. Она начало горячо возмущаться и просила имя и номер оператора за то что та меня не правильно проинформировала и в Аваль банке нельзя получить перевод иностранцу не будь у тебя документа о виде на жительство ( такой бред!). И самое смешное она сказала что это прописано в правилах НБУ. Хотя в ПРИВАТБАНКЕ ни кто не просит документ вид на жительство а это попрошу Государственный Банк Украины.
Вердикт иностранцем крайне не рекомендую этот Банк. Хамское поведение сотрудников и халатное отношение к своей работе, очередь в кассу ждал час, хотя в очереди передо мной стояло 3 человека, ужасно-грязное помещение. Это ФИАСКО АВАЛЬ!
Такой вопрос к Вам нужно ли предоставлять документ вид на жительство чтобы получить перевод от Western Union до 15 000 грн в вашем банке?
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручностей та у Вас залишилось негативне враження від нашого Банку. Запевняємо, що ми завжди намагаємось надавати послуги високої якості і, в той же час, дотримуватись вимог законодавства. Так, для іноземців, які постійно проживають в Україні, для отримання переказу за системою Western Union потрібно надати: паспортний документ з відміткою про видачу дозволу на постійне проживання та вкладний талон до паспортного документа (дозвіл на проживання), в якому зазначено місце проживання чи реєстрації особи; для іноземців, які тимчасово перебувають в Україні: паспортний документ з відміткою митного органу чи/та візою.
Додатково просимо вказати номер телефону, з якого зверталися в Інформаційний центр, направивши особисте повідомлення. Хочемо проаналізувати надану Вам оператором консультацію.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (1)
Обывательский опыт работы с карточкой 100 дней
Дякуємо, що поділилися враженнями про нашу кредитну картку. Ми раді, що Вам подобається:) Будемо й надалі намагатися створювати для наших Клієнтів зручні у користуванні продукти.
З повагою,
АТ « Райффайзен Банк Аваль».
Написать комментарий
Банк в открытую грабит клиентов
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Комментарии (4)
Оплата с карты ФОП
Співробітникам Банку роз`яснено які саме консультації потрібно надавати в подібних випадках, а також зазначено про обов'язковість надання альтернативних варіантів сплати платежів, у разі можливості.
Підряднику по заміні паперу в центрах самообслуговування інформація доведена. Також будуть проведені додаткові ремонті роботи для уникнення в подальшому подібних випадків.
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності.
Приносимо вибачення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
З повагою,
АТ « Райффайзен Банк Аваль».
Комментарии (1)
зняття готівки без відому при нольовому балансі.
Технічний збій, внаслідок якого здійснено подвійне блокування, усунено. Також, здійснюється розгляд Вашої заявки про спірне списання. При прийнятті рішення, Вам буде надіслано смс-повідомлення.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Ми обов'язково розберемося в ситуації, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ та ідентифікаційний номер в особистому повідомлені (натисніть на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (2)
Работа кассы
В ході перевірки даних встановлено, що, на жаль, у Замостянському відділенні Вам було рекомендовано звернутись для обміну монет до іншого відділення у зв’язку з відсутністю у відділенні обладнання для перерахунку монет, так як без даного обладнання на обмін був необхідний значний час, що призвело б до неможливості обслуговування інших Клієнтів.
Ми обов’язково опрацюємо дану ситуацію з метою недопущення в подальшому подібних випадків.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Ми готові розібратись з виниклою ситуацією, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ та номер Вашого телефону в особистому повідомлені (натисніть на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (1)
Зарплатная кредитка)
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
З нашої сторони буде проведена перевірка, відносно Вашого звернення, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ, номер ідентифікаційного коду, номер Вашого телефону, з якого телефонували до Банку та дату дзвінка, написав особисте повідомлення натиснув на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (7)
Міжнародний переказ
Алгоритм від банку:
1. Переказ тільки у валюті долар чи євро. Донька має рахунок в злотих, не має в іншій валюті і відкрити через карантин немає змоги (знайшли знайомого в якого є такий рахунок)
2. Для переказу мені потрібно явитися в банк, зняти кеш в гривнях, потім купити долари чи євро, потім (потримавши в руках) віддати назад в касу і переказ здійсниться. Тепер уявіть: сума близько 100 тис грн. Купити валюту можна тільки з обігу, де в районному відділенні стільки кешу, ще й в умовах карантину.
Не для реклами, але через Приват24 не виходячи з дому вся процедура зайняла 15 хв. Відправив з гривневого рахунку а донька отримала в злотих на свою карту!
Фізичні особи-Клієнти Банку мають можливість здійснювати обмін валют онлайн в системі «Райффайзен Онлайн». Якщо є рахунок в гривні та у валюті можливо здійснити обмін валюти онлайн, а вже для переказу, без готівки, звернутись до відділення Банка.
Ми працюємо над вдосконаленням наших сервісів та обов’язково врахуємо Ваші зауваження.
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (8)
Мошенничество банка с комиссией при переводах
Ми готові розібратись з виниклою ситуацією, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ, номер ідентифікаційного коду та номер Вашого звернення до Банку, написав особисте повідомлення натиснув на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Відповідь надіслано на Вашу електрону адресу.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (3)
Не раджу користуватись послугами банку
Першого разу стикнувся із цим коли мав зарплатну карту в цьому банку. Через деякий час після того як звільнився і перестав отримувати кошти через цей банк, помітив що на карті з'явився мінус. Тоді не звернув на це увагу і вирішив просто закрити карту. Звернувся у відділення, написав заяву, вніс у касу суму яку назвав співробітник щоб погасити мінус. Все наче добре, але яким же було моє здивування коли через тиждень мені зателефонували і сказали що не можуть закрити мою карту бо на ній від'ємний залишок. При чому на питання як так вийшло співробітник банку сказав що нічого пояснювати не буде і просто поклала трубку. При спробі з'ясувати куди ж таки поділись кошти через контакт центр, спочатку мене відправили у відділення, мовляв у них немає доступу до інформації. У відділенні був посланий до контакт центру, бо у них також немає доступу. Згодом таки отримав відповідь від оператора що кошти списались на погашення боргу по кредитній картці. Притому що, Увага! боргу по карті не було! При подальшому спілкуванні оператор таки визнав що ніякого боргу не було. Сказав що кошти просто заблоковані, порадив внести гроші на рахунок, а після його закриття кошти повернуться на кредитку. Мабуть не варто казати що після закриття ці кошти нікуди не повернулись.
Другий раз стикнувся із «неймовірним сервісом» коли таки спробував скористатись кредитною карткою. Розрахувався карткою в магазині, через два тижні погасив заборгованість в межах «пільгового» періоду. Через три місяці зайшов у мобільний додаток і побачив що що у мене мінус! Виявляється банк вирішив списати відсоток за користування кредитними коштами і потім іще нарахувати штраф. І звичайно ж що при зверненні до контакт центру отримав відповідь що вони не можуть надати інформацію і потрібно звертатись у відділення.
Цікаво що у відділенні співробітник сама сказала що відсоток нарахований неправильно. Після чого сказала що подасть заявку в технічному підтримку для того щоб виправити помилку. Через тиждень коли я звернувся в контакт центр уточнити статус, заявку чомусь знайти не змогли. Проте, дивним чином у них з'явився доступ до інформації по рухам на рахунку і мене почали переконувати що у відділенні мені надали неправильну інформацію, а кошти списались правильно.
Зрештою вирішив не сперечатись і просто закрити карту. Але і тут як виявилось просто не буває. 10 березня відвідав відділення, погасив повністю мінус (із запасом), написав заяву на закриття. Співробітник довго оновлював мої персональні дані і врешті сказав що заява прийнята, рахунок буде закрито протягом 30 днів. Через 30 днів рахунок не закрили, як виявилось заява, цитую -«десь загубилась»…
Тепер мені пропонують повторно звернутись у відділення (під час карантину!) і цього разу попросити копію заяви.
Ми готові розібратись з виниклою ситуацією, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ, номер ідентифікаційного коду, номер Вашого телефону та адресу відділення, до якого звертались, написав особисте повідомлення натиснув на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
За наявними даними, в телефонному режимі співробітником відділення з Вами було досягнуто домовленості щодо подальших дій для вирішення виниклої ситуації.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (4)
Жахливе обслуговування
Касир обслуговує одного клієнт 30 хв, просту виплату страхівки!
Дякуємо за відгук, опрацюємо інформацію для встановлення можливих шляхів покращення умов обслуговування Клієнтів у відділенні.
Щоб не витрачати час на черги рекомендуємо здійснювати платежі в системі «Райффайзен Онлайн» або на сайті Банку www.aval.ua – «Меню»- «Перекази та платежі».
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Украли 900 гр
Для перевірки інформації, будь ласка, повідомьте нам наступні дані: ПІБ, ідентифікаційний код/ЄДРПОУ, номер телефона, написав особисте повідомлення натиснув на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Відповідь надано у особистих повідомленях.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (1)