Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kolpakov1993 15 июня 2020, 12:00
Банк полная *** крадуд чесно заработанные деньги и не хотят по хорошему их возвращать
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 июня 2020, 12:05
Доброго дня! Банк здійснює всі списання згідно діючого законодавства та у відповідності до Тарифів. Ми готові все перевірити та пояснити.Просимо у особистих повідомленнях детально викласти, що саме сталося, та зазначити Ваш ІПН. З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Проблема решена
gregoryvv 14 июня 2020, 11:46
Доброго дня.
Неможливо знайти банкомат з наявними у ньому купюрами номіналом 1000 грн та 500 грн у Львові. Купюру 1000 грн жодного разу не зустрічав у банкоматах. Купюра 500 грн дуже рідко є у наявності. У конкурентів немає проблем з наявністю вказаних номіналів у банкоматах…
Більшість банкоматів має обмеження разової видачі у 30 купюр, раніше всі мали обмеження 40.

Шановний банк, коли вже нарешті з'являться купюри номіналом у 1000 грн у банкоматах?
Чи є можливість закладати адекватну кількість купюр номіналом 500 грн у банкомати?
Поверніть обмеження у 40 купюр (замість 30) при разовій видачі з банкомату.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 июня 2020, 17:22
Доброго дня!
Дякуємо за очікування відповіді. На жаль, наразі, у м. Львові, дійсно відсутні банкомати, які завантажуються купюрами номіналом 1000 грн. Нами проводиться підготовка до завантаження даним номіналом і, якщо Ви повідомите, який банкомат Вас цікавить (адресу його знаходження), розглянемо можливість впровадити саме в ньому зміни найближчим часом. Що стосується купюр номіналом 500 грн. та обмеження видачі в 40 купюр, такі банкомати розташовані за адресами:
— вул. Любінська, 4;
— вул. Липинського, 28;
— вул. Б. Хмельницького, 212.
Крім того за адресою: пл. Галицька, 14 розташований банкомат, що завантажується купюрами номіналом 500,00 грн, але з обмеженням до видачі 30 купюр.
Дякуємо за те, що виклали свої зауваження.
Нам дійсно важлива Ваша думка для того, щоб змінюватись на краще.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 июня 2020, 11:53
Доброго дня! Дякуємо за відгук. Обов'язково перевіремо інформацію та надамо відповідь стосовно Ваших питань. З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль».
konovalova70 11 июня 2020, 12:46
в банк приносят договора страхования. банк ни одного раза не звонил что документы у них в банке. наверное специально для того чтобы начислить потом штрафные санкции.приходится все время звонить в страховую компанию чтобы узнать когда в отделении банка появились документы для подписи. потомучто в 2019 году уж мне начислили штраф и приходится платить по кредиту по ипотеке уже на 300 грн больше
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 июня 2020, 18:28
Доброго дня!
В разі, якщо Клієнт звертається безпосередньо у відділення для підписання договорів, працівник відділення, зідзвонившись з співробітником страхової компанії, відразу оговорюють дату візиту для підписання підготовлених договорів та повідомляють її Клієнту. Якщо ж Клієнт звертається безпосередньо до страхової компанії, інформацію про дату підготовки та передачі договорів надає працівник страхової компанії. Запевняємо Вас, що ми в жодному разі не маємо намірів завдати Клієнтам будь-яких незручностей, навпаки, намагаємось завжди йти на зустріч та вирішувати питання на користь Клієнтів. Сьогодні з Вами зв'язувався працівник відділення для погодження дати візиту у відділення.
Сподіваємось, що в подальшому жодних непорозумінь не виникатиме:)
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 11 июня 2020, 12:50
Доброго дня!
Ми обов'язково здійснимо запит у вказане Вами відділення та повідомимо Вам інформацію по даній ситуації. Будемо вдячні, якщо додатково в особистих повідомленнях зазначите свій ІПН. Дякуємо за відгук.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
NataliNikolavna 11 июня 2020, 11:17
Отделение по адресу: Киев, ул. Ярославская, 58
Наивысшая степень благодарности сотрудникам Премиального центра «Подольский » ( что на Ярославской); всем без исключения сотрудникам банка и, в частности, менеджеру по работе с ФО Людмиле. Приятнейшее занятие общаться с компетентными, ответственными, знающими все тонкости дела, которым занимаются, людьми… тем более если личный шарм и очарование также присутствуют (не смотря на карантинную депрессию)… спасибо! Вы -Умнички!
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 июня 2020, 11:23
Доброго дня! Нам дуже приємно отримати Ваш позитивіний відгук! Запевняємо, що і надалі будемо робити все можливе, щоб Ви завжди були задоволені обслуговуванням в нашому Банку:) Працівникам відділення обов'язково передамо Вашу подяку.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк АВаль»
BVyacheslav 10 июня 2020, 20:33
Отделение по адресу: Киев, ул. Генерала Алмазова, 4-А
Владелец Platinum Mastercard, персональный менеджер по работе с клиентами премиум-класса Пономаренко Марина. Дозвониться по срочными вопросами к ней всегда тяжело, срабатывает автоответчик на мобильном, на почту отвечает не охотно.

Столкнулся с следующей проблемой, по данной карте должны начисляться бонусы программа «Більше» от Mastercard, но не начислялись. В марте 2020 обратился с данным вопросом к своему менеджеру так как планировал закрыть счет.Она ответила что да действительно бонусы не начислялись, проверить информацию по какой причине нет возможности так как «Більше» от Mastercard приостановила работу на тот момент. На мой вопрос может проблема в том, что нужно было зарегистрировать карту при открытии счета 3 года назад, Марина ответила что Премиум карты сами подтягиваются к бонусной системе, регистрировать не нужно было. Пришли к мнению что вернемся к вопросу в конце мая, когда программа заработает заново, причин для беспокойства нет. Так же мне перезвонили с Mastercard тоже подтвердили что программа временно не работает, доступа к базе нету, после возобновления работы сделают перерасчет за 3 года.

Сохранилась вся электронная переписка с обещаниями решить проблему, как с менеджер по работе с клиентами премиум-класса банка Райффайзен Банк Аваль так и с менеджером Mastercard.

Сегодня уже 10 июня, на мои звонки и емейл менеджер по работе с клиентами премиум-класса Пономаренко Марина не отвечает уже 5 дней!!! Детский сад )

В Mastercard после напоминания о проблеме ответили что карту нужно было самостоятельно зарегистрировать клиенту и перерасчет балов не возможен, но предложили утешительный приз, ваучер на 500 грн, я отказался. Тогда посоветовали обращаться Райффайзен Банк Аваль для решения данного вопроса.

Выходит что за 3 года пользования картой Platinum Mastercard Райффайзен Банк Аваль все бонусы пошли кому-то в карман? На сегодня карточные счета закрыты в Райффайзен Банк Аваль.

Премиум Банкинг | Райффайзен Банк Аваль очень сомнительный сервис, мягко говоря.

Готовлю официальное письмо к начальнику Печерского отделения №7
АТ «Райффайзен Банк Аваль» за разъяснениями по данному вопросу.
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 июня 2020, 10:35
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікувати відповідь. Дійсно, нарахування бонусів починається після реєстрації картки, яку клієнт проводить самостійно. Перевірити, чи дійсно при відкритті картки менеджер Вас про це не проінформувала, на жаль, не можемо, оскільки пройшов досить тривалий час. Враховуючи це, Вам зателефонував працівник Банку, пояснив ситуацію, та запропонував варіант вирішення питання. Наразі очікуємо від Вас прийнятого рішення. Запевняємо Вас, нам дуже прикро що дана ситуація виникла, ми сподіваємось що Ви поставетесь з розумінням та приймете запропонований варіант.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Полезный комментарий
RaiffaizenHanna 10 июня 2020, 20:40
Доброго вечора! Дайте нам трохи часу ми розберемося в ситуації і спробуємо все владнати. Запевняємо, що ми цінуємо клієнтів та намагаємось надавати якісні послуги і нам дуже прикро, що у Вас склалося таке неприємне враження про обслуговування.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Moysha1980 10 июня 2020, 20:14
Сегодня зарегистрировал их онлайн карту через бот в Вайбире.
Гугл Пей карту не хотел у себя регистрировать❗☝️
3 раза звонил в службу поддержки.Барышни оператором говорят ждите уточняет… Ска по 15 мин.ждал и потом соединение срывается…
Идите Вы многоуважаемые нах! С картой и обслуживанием таким! Если еще все полностью не протестировали и не знаете глюков сами…
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 июня 2020, 20:21
Доброго вечора! Приносимо вибачення за негативні враження, які залишилися від даної ситуації. Нам, дійсно, дуже прикро. Вкажіть, будь ласка, в особистому повідомленні номер телефону, з якого Ви зверталися до нашої служби підтримки, ми обов'язково у всьому розберемося та перетелефонуємо Вам.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
angelevp 10 июня 2020, 17:31
Отделение по адресу: Одесса, пр-т Добровольского, 135
Как не приду в этот банк город Одесса менять рубли так как курс сымый высокий вечно в банке денег нет. В другом отделении сотрудник сказал на кассе что мне надо пенсии выдавать рубли менять не буду могу взять только 5000рублей поменять. Теперь думаю какая в стране ситуации печальная в банковской системе что не могут поменять валюту больше 100 долларов. Больше всего бесит когда очередь эту сранную отстоишь и тебе говорят извините гривны нет. Было так раз 6 за все время до карантина и после. Только 1 раз поменял в центре и то на меня так посмотрели и посмеялись что я спросил гривна у вас есть подумали что я полный кретин, хотя сам банк такие условие создал.
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 июня 2020, 18:34
Добрий день!
Ми розуміємо, наскільки важливо організувати роботу відділень так, щоб клієнти могли швидко та без черг отримати всі необхідні послуги в тому числі і обміняти валюту.
На жаль, обмін валюти, дійсно, проводиться виключно у випадку наявності «вільних» (не зарезервованих під виплати з рахунків) коштів у достатній сумі на момент звернення Клієнта.
Ми, зі свого боку, працівники відділення здійснюють приблизний розрахунок необхідної суми коштів для можливості проведення поточних Клієнтських операцій, однак передбачити кількість Клієнтів та характер проведених ними операцій не завжди можливо.
Приносимо вибачення за те, що ситуація завдала Вам незручностей та сподіваємось на розуміння.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 июня 2020, 17:41
Доброго дня!
Перевіримо інформацію і найближчим часом відповімо.
З повагою, 
АТ «Райффайзен БАнк Аваль»
Геннадий Юрченко 6 июня 2020, 12:11
За время карантина (!), банк уже второй раз втрое уменьшает лимит кредита по карточке. Причем во второй раз даже без элементарного уведомления. Унизительно, оскорбительно, особенно с учетом того, что эту услугу мне год навязывали, а не я просился. И это — солидный банк?!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 июня 2020, 17:31
Доброго дня! Приносимо вибачення за те, що наше рішення про зменшення ліміту завдало Вам незручності. Запевняємо Вас, що воно приймалось на підставі аналізу великої кількості факторів. Крім того, подібні рішення Банком постійно переглядаються, можливо, найближчим часом ліміт буде повернено до попереднього розміру. Перевіряйте інформацію в системі « Райффайзен онлайн».
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Rustam777 5 июня 2020, 21:19
Отделение по адресу: Киев, бул. Перова, 22
Здравствуйте,
Сегодня в одном из отделений Аваль Банка Бульвар Перова 22 произошел возмутительный инцидент.
Мне отправили перевод при помощи системы Western Union с Азербайджана на сумму 300 долларов. Я подошел к кассе с паспортом и номером перевода. В момент когда я дал сотруднику банка документ подтверждающий мою личность она тут же еще и попросила предоставить документы о виде на жительство в Украине (что?).
При этом сотрудник банка начал листать мой заграм и искать информацию когда я въехал в Украину. Не имея на это никого право ( может она мечтала в детстве работать в миграционной службе, непонятно). Всем известно что Western Union как раз удобен тем что я могу получить деньги не имея вид на жительство и и гражданство Украины, а просить у меня эти документы просто полная ахинея и не знание своей работы. Связался с горячей линией объяснил ситуацию. Мне сказали что я могу снять сумму до 15 000 грн и при этом достаточно показать паспорт и код. у меня 300 долларов это около 8 000 грн. После разговора с оператором я подошел к начальнику отдела, объяснив ситуацию в кассе и с оператором горячей линии. Она начало горячо возмущаться и просила имя и номер оператора за то что та меня не правильно проинформировала и в Аваль банке нельзя получить перевод иностранцу не будь у тебя документа о виде на жительство ( такой бред!). И самое смешное она сказала что это прописано в правилах НБУ. Хотя в ПРИВАТБАНКЕ ни кто не просит документ вид на жительство а это попрошу Государственный Банк Украины.

Вердикт иностранцем крайне не рекомендую этот Банк. Хамское поведение сотрудников и халатное отношение к своей работе, очередь в кассу ждал час, хотя в очереди передо мной стояло 3 человека, ужасно-грязное помещение. Это ФИАСКО АВАЛЬ!
Такой вопрос к Вам нужно ли предоставлять документ вид на жительство чтобы получить перевод от Western Union до 15 000 грн в вашем банке?
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 июня 2020, 18:18
Доброго дня!
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручностей та у Вас залишилось негативне враження від нашого Банку. Запевняємо, що ми завжди намагаємось надавати послуги високої якості і, в той же час, дотримуватись вимог законодавства. Так, для іноземців, які постійно проживають в Україні, для отримання переказу за системою Western Union потрібно надати: паспортний документ з відміткою про видачу дозволу на постійне проживання та вкладний талон до паспортного документа (дозвіл на проживання), в якому зазначено місце проживання чи реєстрації особи; для іноземців, які тимчасово перебувають в Україні: паспортний документ з відміткою митного органу чи/та візою.
Додатково просимо вказати номер телефону, з якого зверталися в Інформаційний центр, направивши особисте повідомлення. Хочемо проаналізувати надану Вам оператором консультацію.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 июня 2020, 17:35
Доброго дня! Нам прикро, що у Вас залишилися негативні враження про обслуговування в Банку. Ми обов'язково розберемося в виниклій ситуації та надамо Вам відповідь. З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Алексей З 2 июня 2020, 23:10
Взял я эту карточку. В принципе удобно то, что можно погашать долг в течении 100 дней. Выгодно платить только на терминалах или в интернете, тогда процентов нет. Можно снять и наличку, но только если переводить с карты на карту в банкомате. Процент будет 1%+5 грн. Банк списывает в день биллинга 5% долга с основного карточного счета, это примерно 24-26 число каждого месяца. Так что если собираетесь сразу пользоваться деньгами, то лучше брать после этих дат, что бы были полноценные 100 дней.
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 июня 2020, 8:20
Доброго ранку!
Дякуємо, що поділилися враженнями про нашу кредитну картку. Ми раді, що Вам подобається:) Будемо й надалі намагатися створювати для наших Клієнтів зручні у користуванні продукти.
З повагою,
АТ « Райффайзен Банк Аваль».
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Elena Gorina 30 мая 2020, 20:57
Отделение по адресу: Винница, ул. Освобождения, 4
После увольнения с работы у меня не было нужды пользоваться услугами банка. Я заблокировала карту через мобильное приложение, а в конце месяца на заблокированной зарплатной карте появился долг.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 мая 2020, 21:09
Доброго вечора! Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу Банка. Запевняємо, що всі комісії утримуються Банком виключно у відповідності до тарифів. Так, у разі, якщо тарифами Банка передбачена комісія за рахунок, вона утримується незалежно від наявності або відсутності активних карт. В разі, якщо Ви не плануєте в подальшому користуватись рахунком, просимо звернутися у відділення для вирішення питання про його закриття. В той же час, Ви можете користуватися ним, як приватним рахунком, для власних потреб, обравши зручну тарифну модель та отримавши нову картку.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Olgaeuro 29 мая 2020, 20:31
Отделение по адресу: Одесса, ул. Левитана, 101
Я Оксанич Ольга. 29.05.2020 я пыталася в отделении банка через терминал провести платежы с карты ФОП: страховка по курсу НБУ в долларах, коммуналка. Не в одном банке не оказалося бумаги в терминале. После обращения к сотрудникам мне ответили, что за это отвечают инкассаторы. Я позвонила на горячую линию, мне ответили, что это не их вопрос. Могут предложить только забрать чек, так как терминал сейчас не выдает его, через пару дней в отделении банка цена — 150 грн каждый или оплатить через интернет 1,5%. Я должна была оплатить 50000 грн несколькими чеками из-за бесответственности банковских сотрудников я не смогла это сделать, потеряла на курсе валют, так как платежи привязаны в долларах по курсу НБУ. Почему я клиент-предриниматель банка не могу оплатить со своей карты в удобное для меня время через ваши терминалы и несу финансовые убытки? Адреса отделений: Одесса, Александра Невского 57, Левитано 101. Прошу дать ответ в установленные законом сроки!
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 июня 2020, 16:50
Доброго дня, шановна Ольга.
Співробітникам Банку роз`яснено які саме консультації потрібно надавати в подібних випадках, а також зазначено про обов'язковість надання альтернативних варіантів сплати платежів, у разі можливості.
Підряднику по заміні паперу в центрах самообслуговування інформація доведена. Також будуть проведені додаткові ремонті роботи для уникнення в подальшому подібних випадків.
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності.
Приносимо вибачення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Полезный комментарий
rbaquality 29 мая 2020, 20:43
Доброго вечора! Ми обов'язково з'ясуємо чому склалася така ситуація та надамо Вам відповідь. Приносимо вибачення за створені незручності.
З повагою,
АТ « Райффайзен Банк Аваль».
Проблема решена
vittj 29 мая 2020, 13:51
27.05.2020 року з мого соціального рахунку було списання коштів в сумі 1200 грн без мого відома і підтверження, хоча на рахунку було всього 6 грн, ці кошти пішли в мінус, звернувшись на гарячу лінію банку мені відповіли що це якийсь збій в системі і скоро все владнається, сьогодні 29.05.2020 року зайшовши в свій кабінет я побачила що сума збільшилась ше раз так як було. Чому банк дозволяє проводити такі операціі при нольовому балнсі також без підтверження??
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 мая 2020, 16:25
Доброго дня.
Технічний збій, внаслідок якого здійснено подвійне блокування, усунено. Також, здійснюється розгляд Вашої заявки про спірне списання. При прийнятті рішення, Вам буде надіслано смс-повідомлення.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Полезный комментарий
RaiffaizenHanna 29 мая 2020, 13:54
Доброго дня.
Ми обов'язково розберемося в ситуації, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ та ідентифікаційний номер в особистому повідомлені (натисніть на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Jiliia0505 29 мая 2020, 11:29
Отделение по адресу: Винница, ул. Замостянская, 9
Добрый день, вчера хотели в кассу сдать мелкие деньги(монеты) и все банки обязаны это делать, но нам просто сказали идите в другой банк и дали адрес другого отделения и в результате мы потратили два часа времени на то, чтобы занимает 15 минут.
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 мая 2020, 12:44
Доброго дня.
В ході перевірки даних встановлено, що, на жаль, у Замостянському відділенні Вам було рекомендовано звернутись для обміну монет до іншого відділення у зв’язку з відсутністю у відділенні обладнання для перерахунку монет, так як без даного обладнання на обмін був необхідний значний час, що призвело б до неможливості обслуговування інших Клієнтів.
Ми обов’язково опрацюємо дану ситуацію з метою недопущення в подальшому подібних випадків.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 мая 2020, 11:31
Доброго дня.
Ми готові розібратись з виниклою ситуацією, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ та номер Вашого телефону в особистому повідомлені (натисніть на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
natyurko 28 мая 2020, 10:21
Закрыть карту еще то приключение. Сняла 23.05.2020 всю возможную сумму через банкомат (кассой не дали воспользоваться — наверное коронавирус), а остаток перевела по совету сотрудника на счет в другом банке. При осуществлении перевода Аваль не отменил транзакцию из-за недостачи средств на свою комиссию, а перевел всю сумму и насчитал комиссию в минус 5,95 грн. Звоню и спрашиваю какую сумму мне надо заплатить чтобы снова не быть в минусе, отвечают 5,95 грн. Плачу эту сумму. Она пару дней висит в заблокированных (ожидающих обработки) платежах, а с меня 27.05.2020 снимают еще 1 коп. Счет закрыть не могу. Не знаю зачем они так поступают с клиентами. Почему не дали «обнулить» счет через кассу. Почему берут комиссию и загоняют счет в минус. Несложная процедура закрытия счета превратилась для меня в мучения. Несу 0,01 грн. в отделение ;)
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 мая 2020, 10:32
Доброго дня.
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
З нашої сторони буде проведена перевірка, відносно Вашого звернення, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ, номер ідентифікаційного коду, номер Вашого телефону, з якого телефонували до Банку та дату дзвінка, написав особисте повідомлення натиснув на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
MaxShi1978 24 мая 2020, 14:46
Маю зарплатну карту Райффайзен-Аваль звернувся в банк для переводу коштів доньці в Польщу онлайн. Місія виявилась нездійсненною по всих пунктах:
Алгоритм від банку:
1. Переказ тільки у валюті долар чи євро. Донька має рахунок в злотих, не має в іншій валюті і відкрити через карантин немає змоги (знайшли знайомого в якого є такий рахунок)
2. Для переказу мені потрібно явитися в банк, зняти кеш в гривнях, потім купити долари чи євро, потім (потримавши в руках) віддати назад в касу і переказ здійсниться. Тепер уявіть: сума близько 100 тис грн. Купити валюту можна тільки з обігу, де в районному відділенні стільки кешу, ще й в умовах карантину.
Не для реклами, але через Приват24 не виходячи з дому вся процедура зайняла 15 хв. Відправив з гривневого рахунку а донька отримала в злотих на свою карту!
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 мая 2020, 14:58
Доброго дня.
Фізичні особи-Клієнти Банку мають можливість здійснювати обмін валют онлайн в системі «Райффайзен Онлайн». Якщо є рахунок в гривні та у валюті можливо здійснити обмін валюти онлайн, а вже для переказу, без готівки, звернутись до відділення Банка.
Ми працюємо над вдосконаленням наших сервісів та обов’язково врахуємо Ваші зауваження.
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Антон Баздырев 24 мая 2020, 13:42
Хотел закрыть свой счёт, но перед этим перевести все доступные деньги в другой банк с помощью мобильного приложения. Есть ограничения по сумме перевода и по этому переводить пришлось по частям, что растянуло перевод всей суммы по времени минут на 15 (довольно важная деталь). После того как вся изначально желаемая сумма была переведена остался нулевой баланс — ок, все хорошо, но на следующий день задним числом за все переводы насчиталась комиссия и баланс ушел в жёсткий минус, кроме этого на этот уже отрицательный баланс стали насчитываться кредитные проценты. Схема с тем, что бы давать по максимуму в ноль делать переводы и только на следующий день задним числом насчитывать комиссию, при том, что у меня нулевой кредитный лимит, выглядит как мошенничество. Ах и да, при попытке связи с банком через приложение мне уже больше недели не отвечают — просто лучший сервис ever.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 мая 2020, 13:50
Доброго дня.
Ми готові розібратись з виниклою ситуацією, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ, номер ідентифікаційного коду та номер Вашого звернення до Банку, написав особисте повідомлення натиснув на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 24 мая 2020, 17:34
Доброго дня.
Відповідь надіслано на Вашу електрону адресу.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Проблема решена
bodj 19 мая 2020, 13:47
Уже вкотре стикнувся із тим що банк самовільно списує кошти. Інакше кажучи краде, або кажучи толерантно — має непрозорі умови списання.

Першого разу стикнувся із цим коли мав зарплатну карту в цьому банку. Через деякий час після того як звільнився і перестав отримувати кошти через цей банк, помітив що на карті з'явився мінус. Тоді не звернув на це увагу і вирішив просто закрити карту. Звернувся у відділення, написав заяву, вніс у касу суму яку назвав співробітник щоб погасити мінус. Все наче добре, але яким же було моє здивування коли через тиждень мені зателефонували і сказали що не можуть закрити мою карту бо на ній від'ємний залишок. При чому на питання як так вийшло співробітник банку сказав що нічого пояснювати не буде і просто поклала трубку. При спробі з'ясувати куди ж таки поділись кошти через контакт центр, спочатку мене відправили у відділення, мовляв у них немає доступу до інформації. У відділенні був посланий до контакт центру, бо у них також немає доступу. Згодом таки отримав відповідь від оператора що кошти списались на погашення боргу по кредитній картці. Притому що, Увага! боргу по карті не було! При подальшому спілкуванні оператор таки визнав що ніякого боргу не було. Сказав що кошти просто заблоковані, порадив внести гроші на рахунок, а після його закриття кошти повернуться на кредитку. Мабуть не варто казати що після закриття ці кошти нікуди не повернулись.

Другий раз стикнувся із «неймовірним сервісом» коли таки спробував скористатись кредитною карткою. Розрахувався карткою в магазині, через два тижні погасив заборгованість в межах «пільгового» періоду. Через три місяці зайшов у мобільний додаток і побачив що що у мене мінус! Виявляється банк вирішив списати відсоток за користування кредитними коштами і потім іще нарахувати штраф. І звичайно ж що при зверненні до контакт центру отримав відповідь що вони не можуть надати інформацію і потрібно звертатись у відділення.
Цікаво що у відділенні співробітник сама сказала що відсоток нарахований неправильно. Після чого сказала що подасть заявку в технічному підтримку для того щоб виправити помилку. Через тиждень коли я звернувся в контакт центр уточнити статус, заявку чомусь знайти не змогли. Проте, дивним чином у них з'явився доступ до інформації по рухам на рахунку і мене почали переконувати що у відділенні мені надали неправильну інформацію, а кошти списались правильно.
Зрештою вирішив не сперечатись і просто закрити карту. Але і тут як виявилось просто не буває. 10 березня відвідав відділення, погасив повністю мінус (із запасом), написав заяву на закриття. Співробітник довго оновлював мої персональні дані і врешті сказав що заява прийнята, рахунок буде закрито протягом 30 днів. Через 30 днів рахунок не закрили, як виявилось заява, цитую -«десь загубилась»…
Тепер мені пропонують повторно звернутись у відділення (під час карантину!) і цього разу попросити копію заяви.
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 мая 2020, 13:55
Доброго дня, шановний Клієнт.
Ми готові розібратись з виниклою ситуацією, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ, номер ідентифікаційного коду, номер Вашого телефону та адресу відділення, до якого звертались, написав особисте повідомлення натиснув на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 19 мая 2020, 16:50
Доброго дня, шановний Клієнт.
За наявними даними, в телефонному режимі співробітником відділення з Вами було досягнуто домовленості щодо подальших дій для вирішення виниклої ситуації.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
fedorhak98 19 мая 2020, 10:35
Отделение по адресу: Львов, ул. Липинского, 28
В черзі стою уже 40 хв
Касир обслуговує одного клієнт 30 хв, просту виплату страхівки!
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 мая 2020, 10:39
Доброго дня, шановний Клієнт.
Дякуємо за відгук, опрацюємо інформацію для встановлення можливих шляхів покращення умов обслуговування Клієнтів у відділенні.
Щоб не витрачати час на черги рекомендуємо здійснювати платежі в системі «Райффайзен Онлайн» або на сайті Банку www.aval.ua – «Меню»- «Перекази та платежі».
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Amalya Danelyan 18 мая 2020, 12:10
Здравствуйте, открыла счёт в этом банке. Поставила три терминала — за обслуживание каждый месяц снимает со счета 900 гр. в апреле сняло дважды. На вопрос сотрудникам — почему вместо 900 сняло 1800 — говорят за прошлые периоды. За какие прошлые периоды? Если я с бонусом работаю всего 5 месяцев и за все пять месяцев плата за эквайринг снималась?
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 мая 2020, 12:27
Доброго дня, шановний Клієнт.
Для перевірки інформації, будь ласка, повідомьте нам наступні дані: ПІБ, ідентифікаційний код/ЄДРПОУ, номер телефона, написав особисте повідомлення натиснув на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 мая 2020, 17:02
Доброго дня, шановний Клієнт.
Відповідь надано у особистих повідомленях.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝