Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
aecktann 19 июля 2021, 14:16
Відділ погашення кредитної картки найгірший в Україні.
За борг розміром в 600 грн. дзвонять кожного дня по три рази.
В інших банках за борги значно більші не було ніколи ніяких нарікань і дзвніків.
А тут погрози, внесення до реєстру не добросовісних платників і т. д.
Сервіс нульовий, Інтернет банкінг в порівнянні з іншими банками України застряв в минулому столітті і дуже часто просто не працює. Відношення до клієнта як до (тут мало бути погане слово).
КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей банк при виборі ні жодному своєму другу ні нікому хто прочитає це повідомлення.
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 июля 2021, 14:48
Доброго дня! Нам прикро, що обслуговування в нашому Банку завдало Вам незручності, в той же час, маємо зазначити, що взяті на себе зобов'язання по погашенню заборгованості за кредитом Клієнт повинен виконувати в строки та об'єми встановлені договором. У разі не здійснення своєчасного погашення заборгованості, представники Банку, дійсно, можуть телефонувати та здійснювати інформування іншим чином про необхідність сплати та наслідки в разі відмови від виконання зобов'язань. При цьому жодних погроз або некоректного спілкування з боку працівників Банку зазвичай не допускається. Додатково прослухаємо дзвінки, які надходили на вказаний Вами у заявці номер телефону, та, в разі необхідності, проведемо роботу з працівниками. Крім того, маємо зазначити, що у будь-які ситуації Банк намагається йти на зустріч клієнту і, у випадку скрутного матеріального становища/неможливості своєчасно здійснювати сплату, пропонує здійснити реструктуризацію заборгованості. Якщо мова про кредитну карту, заявка розташована за посиланням: https://raiffeisen.ua/ru/promo/credit_card_holidays. Для кредиту готівкою: https://raiffeisen.ua/ru/promo/restrukturyzatsiya-hotivkovoho-kredytu. Для іпотечного: https://raiffeisen.ua/ru/promo/restrukturyzatsiya-ipotechnoho-kredytu. Переходите за посиланням, заповнюєте всі необхідні поля та протягом 7 днів отримуєте СМС про рішення Банку. Також, маємо зазначити, що Банк передає коректну інформацію щодо здійснення Клієнтом погашення заборгованості, виконання умов договору до бюро кредитних історій, у відповідності до умов договору.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
Sheina 18 июля 2021, 2:49
Ніколи не була клієнтом цього банку, та вже і не буду. Більше тижня тому мені прийшло від них повідомлення про розрахунок карткою в мережі АТБ, моєму здивуванню не було меж, оскільки їхньої картки я ніколи не мала взагалі. У колцентрі мені підтвердили інформацію, що я не є їх клієнтом, що мій номер у них не зареєстрований і винесли вердикт, зо це тіпа якийсь збій. Ну Ок, всяке буває. На наступний день мені знов приходить смс, вже про зняття готівки…у 7 ранку… ну Ок… знов подзвонила до них… вже сказали, зо то у когось просто схожий номер і от людина помилилась… пообіцяли виправити ситуацію протягом 2 днів. Пройшло вже біля тижня, але смс приходять по декілька разів. Я вже вивчила всі фінансові потоки людини, яку ніколи не бачила в очі. Мої дзвінки на колцентр нічого не дають, мені просто кожнооо разу кажуть про помилку і що зафіксували звернення, щось там заблокували і більше мені нічого не прийде. Але мені приходить…і якщо в день то ще таке, хоч і напрягає вже, але в 7 ранку і в 1:30 ночі якось взагалі дратує. Я не можу собі дозволити вимкнути звук в телефоні на ніч, в мене на це свої сімейні обставини. Чому я повинна ночами просинатись, зранку дьоргатися із-за вашої халатності чи некомпетентності, чи пофігізму…навіть не знаю яке слово тут більш актуальне. Я дуже сподіваюсь, що банк виправить цю ситуацію, інакше я буду звертатися до поліції, оскільки це явний телефонний тероризм вкупі з афоризмом. Ганьба, Аваль!!! Просто Ф У!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 июля 2021, 8:02
Доброго ранку! Приносимо вибачення за виниклу ситуацію та створені незручності. Просимо вказати номер телефону, на який надходять СМС та з якого Ви телефонували до Інформаційного центру ( можна в особистих повідомленнях). Перевіримо інформацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 июля 2021, 18:59
Доброго вечора! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді та створені незручності. Маємо інформацію, що з Вами зв’язалися представники Інформаційного центру Банку, повідомили про причини виникнення ситуації та її вирішення. Сподіваємось на розуміння. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
seregaKontinent 17 июля 2021, 15:13
Открыл мгновенно виртуальную карту в ПриватБанке и МоноБанке,
решил ещё открыть такую же в Райффайзен Банка, в приложении не нашел такой опции, позвонил оператору на горячую линию, оператор сказал у них вообще не предусмотрена опция открытия такой карты, другими словами
в Райффайзен Банке нет виртуальной карты как таковой вообще, она отсутствует!
Очень большой минус, считаю просто обязаны доработать и сделать возможность открытия таких карт для всех клиентов!
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 июля 2021, 15:18
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук. Запевняємо Вас, що вже працюємо в цьому напрямку та сподіваємось, що найближчим часом така можливість з'явиться.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
Lerich 15 июля 2021, 12:16
Это самое негативное отношение которое я видел!

Пришел в банк, сказал что хочу сделать карту, у меня нормально спросили: паспорт и код есть, говорю есть и задаю вопрос: какое примерно время мне нужно ждать? После этого вопроса меня никто не слышит, мне пришлось трижды повторить его, а в итоге я получил ответ: сидите ждите.

Мне нужно было сходить в аптеку потому решил побыстрому туда метнуться, пришел, сижу жду, в это время освобождается один из консультантов (сидела за за стекляной стенкой с дверью), спрашиваю: не могли бы вы мне сделать карту, она задаёт тот же вопрос про пасспорт и код, говорю есть, но времени нет, получаю ответ: я не знаю как, садитесь ждите девочки сделают.

После примерно 20 минут ожидание освобождается консультант, подхожу к ней даю документы она собирается начать делать, подходит та которая «я не знаю как» и говорит что кто-то прийдёт и надо будет переключится на его обслуживание «там три минутки», после чего консультант говорит что так быстро не получится, я не знаю где это делается «я не знаю как» говорит: ищите! И при этом мне в псевдо вопросительной форме задаёт вопрос: вы же подождёте?! Я им в очередной раз напоминаю что у меня нет времени и открыть карту вроде как 15 минут. У нас новая программа (типа не 15 минут).

Я сообщаю что у меня нет времени ждать пока обслужат всех кто ещё не пришел и если мне не открывают карту то я просто ухожу, получаю ответ: идите!

В итоге мы имеем паршивое отношение и настроение, а ещё *** начальника который *** не знает, а только мешает людям работать и портит клиентам настроение.

P. S. Ещё убили причитания которые были произнесены той что «я не знаю как»: это же райфайзен, с таким уклоном типа плохой банк. Ништяк такое услышать клиенту который решил открыть счёт в этом банке от начальника отдела.
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 июля 2021, 12:26
Доброго дня! Приносимо вибачення за виникнення даної ситуації, згодна з Вами, що це неприпустимо. Отримаємо коментарі, щодо причин у працівників відділення, проведемо роботу щодо недопущення подібного у майбутньому та повідомимо Вам про результат. Додатково, будемо вдячні, якщо повідомите своє ПІБ.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 июля 2021, 12:35
Інформацію про ПІБ бачимо у заявці, ініціювали проведення перевірки. Також, маємо зазначити, що в будь-який зручний для Вас час, Ви можете здійснити відкриття рахунку на сайті Банку: https://raiffeisen.ua/privatnim-osobam/rahunok/cards-raif та замовити виготовлення картки і її надходження у будь-яке відділення. Потім, за дзвінком до Інформаційного центру призначити зустріч до менеджера на встановлений час, позачергово отримати обслуговування, підписати документи та забрати картку. Сподіваємось, що Ви все ж таки зміните своє рішення та станете Клієнтом Бану і в подальшому співпраця з нами буде викликати у вас лише позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 июля 2021, 19:51
Доброго вечора!
Маємо інформацію, що Вам зателефонував працівник Банку, приніс вибачення за неприємну ситуацію та домовився про подальшу взаємодію Впевнені, що подібне більше не матиме місце. Дякуємо за відгук.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Natalia186 14 июля 2021, 17:20
Доброго дня, скажіть будь ласка, якшо замовити у банку паперові випуску про залишок коштів на рахунку, скільки часу потрібно на об чекати ?? Наперед дякую.
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 июля 2021, 17:29
Доброго дня! На жаль, відсутні інформація про те, який рахунок маєте на увазі. Якщо це діючий поточний/картковий рахунок фізичної особи або ФОП, то виписку зможете отримати одразу під час візиту у відділенні. Також, можете спробувати замовити виписку в чаті системи «Райффайзен онлайн» (якщо користуєтеся нею) або зателефонувавши до Інформаційного центру. Якщо ж це рахунок, після закриття якого пройшов тривалий час, то, на жаль, може знадобитися більше часу та залучення профільних підрозділів для його пошуку та формування виписок.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Вадим Шевчук 14 июля 2021, 16:36
Перевёл со своей карты в монобанк, на свою карту в Райффайзен банке 3000 грн. Как итог зачислено 2800+ 200 грн банковские операции. Складывается впечатление что Ваш кассир лично ездил в универсал банк (монобанк) за деньгами. С такими процентными ставками и инвестировать ни куда не надо. Просто все для клиента, как обычно читаешь во всякого рода предложениях банка. Уважаемые да все прекрасно знают что все деньги виртуально переходят с одного Корр счета на другой, и даже если учесть гипотетическое участие оператора, то это займет у него секунды.
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 июля 2021, 16:44
Доброго дня! Дякуємо за те, що знайшли час залишити Ваш відгук. Якщо мова йде про картковий рахунок фізичної особи, то Банк не утримує комісії за зарахування коштів на такі рахунки взагалі. Для перевірки Вашого рахунку, встановлення способу поповнення, виявлення причини розбіжності та надання Вам детальних пояснень, просимо написати нам в чаті системи «Райффайзен онлайн» або зателефонувати до Інформаційного центру Банку. наразі, на жаль, даних для перевірки не достатньо, крім того інформація по рахунку не може бути надана на загальнодоступному сайті, щоб не допустити розголошення інформації, що становить банківську таємницю. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Pikachu74 13 июля 2021, 18:38
В м. Дунаївці банк під час видачі заробітної плати навмисно вимикає банкомати. Їхні спеціалісти взагалі не компетентні, за 24 години вони не могли виправити типу поломку.
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 июля 2021, 18:57
Доброго дня! Дякуємо за відгук обов'язково передамо його до уповноваженого підрозділу для покращення якості обслуговування та ретельнішого планування роботи банкоматів у майбутньому. Запевняємо Вас, що банкомати не вимикаються навмисно оскільки ми жодним чином не зацікавлені в спричиненні незручностей нашим Клієнтам. Додатково інформуємо, що майже з усіх карток нашого Банку, Ви можете знімати кошти у банкоматах інших банків на території України без утримання додаткових комісій. Детально перевірити Ваш тариф зможемо, якщо зателефонуєте нам до Інформаційного центру або напишете в чаті системи «Райффайзен онлайн».
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
ElinaYa 13 июля 2021, 16:18
Отделение по адресу: Киев, ул. Антоновича, 37/13
2.07.2021 я відправила 10000 грн за реквізитами користувачу іншого банку. Отримувач досі не отримав ці кошти, і вони не повернулися мені. Реквізити вірні, і все вірно. Служба підтримки Райфайзен банку не вирішує моє питання. Банк отримувача не отримав кошти. Я вимагаю розгляду моєї справи і повернення коштів в одну зі сторін. Що ви робите для того, щоб я отримала свої гроші або отримувач?
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 июля 2021, 16:28
Доброго дня! Ваше питання в роботі. МИ зробимо все можливе та надамо відповідь у чаті системи «Райффайзен онлайн» Просимо зачекати.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
korbin 12 июля 2021, 10:11
Карты вашего банка у меня нет. Звонят с номера +380944902038 и говорят, что только что с моей карты перевели средства. Задают вопросы по карте, которой нет. Обратите внимание. Представились как Марина Шевченко.
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 июля 2021, 10:18
Доброго дня! На жаль, це один з найпоширеніших способів шахрайства: зателефонувати особі та під приводом необхідності повернення платежу, який здійснюється з картки, отримати данні картки, код підтвердження та провести операцію. Будьте пильними і ніколи не повідомляйте даних картки будь -якого банку в телефонному режимі. Працівники банку таких даних у вхідному дзвінку ніколи не запитують. Ми обов'язково зафіксуємо інформацію і вказаний Вами номер, як такий, що використовується шахраями. Дякуємо за повідомлення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
adosenko7 9 июля 2021, 16:27
Мне заблокировали карту по социальным выплатам, хотя по закону соцвыплаты не блокируются, я обратился в банк, и к судебному исполнителю, так вот., судебному исполнителю достаточно справки что это соцвыплаты, а банк потребовал ещё куча бумажек, в этом банке судя по всему работают одни роботы причем с заглюченной прошивкой, бегите все из этого банка, потому что в нужный момент когда вам понадобятся ваши деньги, ваш счёт будет заблокирован, и вернёте вы их когда-нибудь потом когда собрание себе нервы., И эти деньги пойдут на лекарства!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 июля 2021, 16:36
Доброго дня! Маємо зазначити, що Банк не відкриває рахунки зі спеціальним режимом користування, виключно для зарахування заробітної плати, пенсії, або соціальних виплат. Про це зазначено в Правилах банківського обслуговування. Виходячи з цього, в разі надходження постанови про арешт коштів, виконання вимог, викладених у даній постанові, здійснюється у відповідності до законодавства. Питання про зняття арешту вирішується безпосередньо з виконавцем. Перевірити чи надходила постанова про зняття арешт та надати більш детальні роз'яснення саме по Вашому рахунку, зможемо, якщо напишете нам в чаті системи «Райффайзен онлайн» або зателефонуєте до Інформаційного центру.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
alex084 8 июля 2021, 17:01
Примерно два года назад, мне нужно было срочно перести 3500 грн. на карту другого Банка. Я ввел данные карты получателя нажал перевести, но деньги так и не перевели. Звонили в банк нам сказали что зачислени происходит до 3-х банковских дней. Прошло три дня денег на карте нет. Потом выясняется что деньги перевелись кому-то на номер телефона 3500 грн. Просили в банка вернуть деньги, но они сказали что это невозможно, так-как мы сами эту операцию провели, хотя мы переводили на банковскую карту получателя. Так какого хр**а деньги пришли левому человеку на номер телефона? Повторюсь я пополнял банковскую карту.
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 июля 2021, 17:10
Доброго вечора! На жаль, даних, наданих Вами не достатньо для розуміння ситуації, яка сталася 2 роки тому. А саме не зрозуміло за допомогою якого сервісу здійснювався переказ, чи емітована картка платника нашим Банком, куди саме Ви зверталися для вирішення ситуації (відділення, Інформаційний центр, електронна пошта). При цьому, маємо зазначити, що при проведенні операції, Клієнт вносить всі необхідні для здійснення переказу реквізити і саме на них відправляються кошти. І відповідальність за внесені реквізити на боці Клієнта, при цьому Банк, у будь якій ситуації намагається допомогти у вирішенні питання, якщо існує така можливість.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Минфин
Ответ администратора
11 июля 2021, 10:26
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 11.07.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
denris87 8 июля 2021, 11:05
ОТВАРТИТЕЛЬНЫЙ банк по отношению к неслышащим людям. 2 недели не могу активировать карту, тк надо принять телефонный звонок. Онлайн техподдержки нет, на письмо отвечают в не понятном содержания. Жалею что согласился оформить АТБ карту. Посетить отделения банка нет возможности, тк нет в моем городе отделения банка
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 июля 2021, 11:11
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності, дуже прикро, що виникла дана ситуація. Якщо Ви користуєтесь системою «Райффайзен онлайн», напишіть нам, будь ласка, в чаті системи, ми зробимо все можливе, щоб позитивно вирішити питання. Також, будемо вдячні, якщо зазначите свій ідентифікаційний номер (можна в особистих повідомленнях Банку) спробуємо перевірити які саме листи від Вас надходили та що Вам на них відповідали. Запевняємо Вас, що жодним чином не мали наміру завдати Вам незручностей.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 июля 2021, 11:46
Відповіла в особистих повідомленнях
Проблема решена
karlradl 7 июля 2021, 16:58
Была зарплатная карта в этом банке, работа поменялась — карта осталась. Картой пользоваться перестал т. к в основном пользуюсь картами других банков. На карте оставались какие-то копейки, которые в итоге были списаны за обслуживание не использующего счета, остался на балансе 0 и карту я решил закрыть. Пришел в отделение, где мне сказали что счета в отделении, на время карантина, они не закрывают и закрыть можно позвонив на горячую линию. То есть, отделение работает, клиентов принимает, можно карту оформить, депозит положить, и тому подобное, а вот закрыть счет — нет. Видимо коронавирус распространяется только если закрываешь счета. Ну ок, позвонил на горячую линию, назвал данные, и оператор без лишних уговоров сообщил что счет закроют и в течении (вот уже не помню, рабочих или просто) 10 дней, придет СМС, что счет закрыт. Прошло почти 3 недели (13 рабочих дней), никакого сообщения так и не пришло. Снова звоню на горячую линию — говорят счет в процессе закрытия. Спрашиваю должно ли придти сообщение о закрытии — должно. Прошло еще время — воз и ныне там. Видимо невероятно сложная процедура — закрыть счет.
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 июля 2021, 17:19
Доброго дня! Приносимо вибачення за те, що обслуговування в Банку викликало у Вас незадоволення. Для того, щоб детально перевірити причини виникнення ситуації і вжити заходів для запобігання подібному у майбутньому, просимо Вас додатково зазначити (можна в особистих повідомленнях Банку) свій ідентифікаційний номер та назву або адресу відділення до якого Ви зверталися для закриття.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 июля 2021, 16:05
Доброго дня! Дякуємо за очікування відповіді та приносимо вибачення за тривале вирішення питання та заподіяні незручності. На жаль, картковий рахунок іще на стадії закриття, намагаємось прискорити процес. З Вашого боку, жодних додаткових дій робити не потрібно, не хвилюйтеся, будь ласка, найближчим часом питання буде вирішене остаточно. Що стосується обслуговування у відділенні Банку, працівникам наголошено на недопустимості подібних ситуацій в майбутньому. Запевняємо Вас, даний випадок не залишився буз уваги працівників контролюючого підрозділу. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
dovidka 6 июля 2021, 9:58
Отделение по адресу: Ровно, ул. С. Петлюры, 35
Необхідно отримати довідку про погвшення заборгованості для здійснення посвідчення договору купівлі-продажу квартири. Виявилось, що у старому Реєстрі нерухомого майна є ще заборона на колишнього власника квартири Мандзія Е. Т. Звертались на гарячу лінію, робили запит у відділенні м. Хмельницький ще у січні 2021 року. Відповідь, що запит в обробці. Зверталась до Халецької Тетяни Петрівни- працівника відділення з погашення заборгованості в м. Рівне, вона обіцяла, що довідку надасть протягом дня, але потім на зв’язок не вийшла. Зверталась на гарячі лінії, відповідь про те, що інформація є у данних банку отримала тільки від одного працівника.
Просила неодноразово інструкцію про те, який пакет документів чи довіреність, чи витяги необхідно надати для отримання цієї довідки- не отримала.
Яким чином отримати довідку? Всі дані надіслані на всі варіанти сайтів і на гарячі лінії. Відповіді НЕМАЄ! Підкріпила ще раз всі скановані види документів
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 июля 2021, 10:04
Доброго дня! Ми здійснили запит до працівника, прізвище якого Ви вказали, для перевірки ситуації та знаходження шляхів її швидкого вирішення. Додатково будемо вдячні, якщо зазначите номер телефону (можна в особистих повідомленнях) з якого Ви зверталися до Інформаційного центру за консультацією. Дана інформація потрібна для здійснення аналізу наданої Вам інформації.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 июля 2021, 19:05
Доброго вечора! Приносимо вибачення за виниклу ситуацію та за необхідність очікувати вирішення питання. Маємо інформацію, що з Вами був встановлений телефонний зв’язок з та повідомлено про готовність довідки.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Vitalylite 5 июля 2021, 11:32
Оплачивал доставку газа с сайта 104.ua. Сумма платежа 79 с копейками гривен. Перебросило на сайт IPAY.UA, там ввел данные карты, СВВ-код, сумму — все, как обычно.
С удивлением обнаружил, что списало данную сумму без 6-значного пароля в СМС. И мало того, пришла СМС о списании 79 грн, чего раньше никогда не бывало, потому что согласно моему пакету СМС-информирование только от сумм 100 грн и выше.
Ну ладно. Звоню в службу поддержки, оператор Любовь. Объясняю ситуацию, она просит подождать, жду, в итоге меня радуют следующим — оказывается, у сайта IPAY.UA нет подтверждения в виде СМС согласно подключенной у меня функции 3D Secure. То есть они могут списать деньги без подтверждения проведения операции. Обалдеть.
Задаю вопрос оператору — как такое может быть. Оператор начинает мне рассказывать, что мол я сам несу ответственность за то, на каких сайтах я расплачиваюсь.
Стоп! — Говорю я. — До этого момента я был уверен, что ваш банк защищает МОИ деньги путем присылания 6-значного кода подтверждения в СМС. Иначе любой мошенник, укравший мою карточку, может свободно расплачиваться ею в инете, а я буду иметь радость лицезреть СМС-ки о списании денег с моей карты?
Любовь опять мне начинает рассказывать о том, что я сам отвечаю за то, на каких сайтах расплачиваюсь, расписываясь фактически о том, что банку Аваль глубоко плевать на безопасность МОИХ денег, которые я имел неосторожность положить на их карту.
Выношу благодарность оператору Любе за то, что открыла глаза. Я буквально прозрел. Теперь буду думать, стоит ли дальше иметь дело с таким «надежным» банком.
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 июля 2021, 11:42
Доброго дня! Дякуємо за те, що знайшли час викласти свої зауваження, стосовно даної ситуації. Будемо вдячні, якщо повідомите номер телефону, з якого зверталися за консультацією. Ми проаналізуємо ситуацію та, в разі потреби, вживатимемо заходів для покращення якості обслуговування та надання Клієнтам вичерпних консультацій. Відносно розрахунку на сайтах, змушені повідомити, що дійсно, не всі сайти підтримують технологію захисту 3D Secure. В разі, якщо така технологія не підтримується, платіж проходить без додаткового підтвердження, після введення необхідних даних.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 июля 2021, 11:46
Додатково звертаємо Вашу увагу, що Визначити сайти, які підтримують 3-D Secure можна за логотипами «Verified by VISA» «MasterCard SecureCode»

Alex447 1 июля 2021, 9:32
Отделение по адресу: Киев, ул. Константиновская, 2-А
Райффайзен Банк не выдает деньги с гривневого счета в кассе по паспорту, также не позволяет перевести деньги на другой счет в этом же банке принуждая открывать карту котрая мне не нужна!
Вы забываете что вы работаете для клиентов!
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 июля 2021, 9:36
Доброго ранку! На жаль, наданої Вами інформації не достатньо для перевірки ситуації та надання коментарів. Ми дуже хочемо розібратися в причинах відмови, знайти шляхи вирішення ситуації та вжити заходів для покращення обслуговування. Все, що нам для цього потрібно, Ваш ідентифікаційний номер та/або ПІБ. Можна вказати його в особистих повідомленнях, або шляхом створення заявки.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 1 июля 2021, 16:50
Доброго дня! Коректна інформація з Вашого питання надана під час візиту у відділення Банку та в чаті системи «Райффайзен онлайн». Також запропоновані варіанти вирішення питання, будь який з них Ви можете обрати. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
YuliaHURY 30 июня 2021, 20:10
Вже кілька разів натикалася на непрофесійне ставлення банку до клієнтів. Спочатку підвищили плату за послуги, мова йшла про збільшення з 80 до 200 гривень. По факту знімали по 350, побачила аж після 3тього зняття, звичайно, ніхто не попередив. Подзвонила на гарячу лінію запитати з чим пов’язане таке збільшення платні — отримала таку відповідь: «ну хліб теж подорожчав». :) Коли попросила поговорити з керівником лінії підтримки клієнтів, щоб та пояснила чому взагалі не попередили про справжню суму за послуги, вона зі мною розмовляти відмовилася (хоч і звичайний консультант теж не зміг того пояснити).
Сьогодні вже була остання крапля, коли кошти, які я надіслала з онлайн банкінгу на картку, не надійшли на неї. Банально тому, що банк паралельно зняв комісію за свої послуги і, звісно ж, нікому в голову не прийшло повідомити мені, що сума тепер неактуальна. Лінія підтримки нічим не допомогла. «Дякую» шанованому банку за достойну роботу за своїми немалими тарифами.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 июня 2021, 20:16
Доброго вечора! Дякуємо за відгук, хоч дуже прикро, що він негативний. Дозвольте нам, будь ласка, розібратися в ситуації, вжити заходів для покращення обслуговування та надати Вам коментарі відносно описаної ситуації. Все, що нам для цього потрібно, це номер телефону з якого Ви зверталися до Інформаційного центру Банку. Можна вказати його в особистих повідомленнях, або шляхом створення заявки.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 июля 2021, 18:19

Доброго вечора! Маємо інформацію, що Вам зателефонували представники Інформаційного центру Банку, принесли свої вибачення та обговорили причини виникнення ситуації. Сподіваємось, що даний прикрий випадок не залишить негативне враження про роботу Банку вцілому та в подальшому співпраця буде приносити лише позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
0968310998 29 июня 2021, 19:05
Шкодую, що відкрила зарплатний рахунок в Райфі.До цього 16 років обслуговувалась в Приваті, але через розірвання зарплатного рахунку з огранізацією, змушена була обрати інший банк, на жаль, Райф. Двічі створювала заявку на отримання кредитної карти і двічі відмовили І це неправда, те, що банк написав на попередній відгук, що у відділенні повідомляють причину відмови. НЕ ПОВІДОМЛЯЮТЬ! Кредитна історія в мене ідеальна! Завтра планую розірвати свій договір та перейти в Ощад, бо такого приниження я ще в своєму житті не мала — випрошую кредитку, в той час коли інші банки насильно її впарюють, а мені ще й відмовляють. Та й з публікацією відгуку проблеми. Не можна обрати чи вписати, що відділення знаходиться в м. Звенигородка Черкаської області
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 июня 2021, 19:27
Доброго вечора! Нам прикро, що засмутили Вас відмовою у видачі кредиту. При цьому зазначаємо, що Банк приймає зважене рішення щодо кредитування аналізуючи велику кількість показників, серед яких не лише кредитна історія клієнта. При цьому, інформація про те, що саме стало причиною відмови, дійсно, не розголошується. Стосовно неможливості обрати відділення у м. Звенигородка, напишемо адміністрації сайту для проведення перевірки.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Не собирался становится клиентом этого банка. честно говоря не очень подозревал о его существовании. это же не Приват или Моно. так, мелкая организация. но пришло на мыло предложение открыть карту на выгодных условиях. ну думаю, заполню анкету.заполнил.перезвонила девушка-предложила выбрать отделение для получения кредитки., ну раз начал, думаю, надо ити до конца… выбрал. пришел к указанному времени, принес документы. убил час и… получил отказ… короче -потратил время зря. причины решения банка мне не интересны. просто хочу предупредить вероятных клиентов-у вас есть все шансы просто убить свое время. пошлите их куда подальше и пользуйтесь Приватом или Моно. там по крайней мере есть логика в действиях.
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 июня 2021, 14:50
Доброго дня! Приносимо вибачення за очікування відповіді. Запевняємо Вас, що відмова у відкритті рахунку завжди грунтується виключно на вимогах законодавства. При цьому у відділенні повідомляється причина. Ми додатково перевіримо ситуацію, але, на жаль, надамо коментарі не раніше вівторка.
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 30 июня 2021, 18:22
Доброго дня! Встановили, що після аналізу інформації, отриманої від Вас, та заповнення відповідної заявки Банк прийняв рішення про відмову у видачі кредитної картки. Про це Вас повідомив працівник Банку в телефонному режимі. Прийняте рішення залежить від безлічі об'єктивних обставин, в тому числі, дохід, стабільність надходжень, кредитна історія. Зміни за цими напрямками здатні істотно вплинути на доступність кредитних пропозицій. Як тільки будуть зміни, ми зможемо переглянути своє рішення з приводу кредитних пропозицій. Нам прикро, що Ви витратили свій час на візит до Банку та отримали негативні враження від обслуговування в Банку.
@RaifHelp
lixo 24 июня 2021, 14:18
Пропадают деньги со счета или почему-то не доходят. Мне переводили деньги из другой страны на мою карту. ну перед тем как перевести деньги проверила баланс по карте записала, ну, а потом мне сделали перевод. в итоге да пишут в в электронном кабинете да деньги зачли, но в их нет на карте. Вот и вопрос куда девались деньги. почему пишут деньги зачлись, но по факту их нет. Ну или получается банк дурит своих клиентов. не советую пользоваться этим банком.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 июня 2021, 14:24
Доброго дня! Дякуємо за відгук. Дуже хочемо розібратися в ситуації і надати Вам вичерпні коментарі. Але для цього просимо Вас написати в чаті системи «Райффайзен онлайн», оскільки: 1) даних, наданих Вами, не достатньо для перевірки; 2)інформація по рахунку не може бути надана на загальнодоступному сайті, для того, щоб не допустити розголошення інформації, яка є банківською таємницею, третім особам.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝