Блокування картки, не чітка інформація та послідовність дій для вирішення ситуації від спеціалістів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- 0
- DmytroBuryachok
- 23 ноября 2024, 16:16
- #
Так я так і не отримав відповідь. Куди мені можна надати документи? В мене немає часу затягувати цей процес, або розривайте договір, або дайте чітку відповідь
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 23 ноября 2024, 22:30
- #
Они то разорвут, но по 15 статье и деньги в лучшем случае через месяц
Куди мені можна надати документи?
У відділення.
В мене немає часу затягувати цей процес
Але відмовляючись прийти у відділення ви робите саме це: затягуєте процес.
або розірвіть договір
Закон забороняє банку розривати договір за заявою клієнта якщо заява надходить вже коли ініціований процес фінмониторингу: стаття 1075 цивільного кодексу, пункт 1, друге речення.
Колись потім, якщо ви не надасте документів, банк все одно закривє ваші рахунки але вже за власною ініціативою. Але це буде колись потім. Це «потім» в деяких банках разтягується на пів року.
У відділення.
В мене немає часу затягувати цей процес
Але відмовляючись прийти у відділення ви робите саме це: затягуєте процес.
або розірвіть договір
Закон забороняє банку розривати договір за заявою клієнта якщо заява надходить вже коли ініціований процес фінмониторингу: стаття 1075 цивільного кодексу, пункт 1, друге речення.
Колись потім, якщо ви не надасте документів, банк все одно закривє ваші рахунки але вже за власною ініціативою. Але це буде колись потім. Це «потім» в деяких банках разтягується на пів року.
- +
- 0
- natashaGra
- 24 ноября 2024, 14:08
- #
И не каждый банк их примет. Сделают приписку по ст. 15 и все, могут быть проблемы в другом. Требуйте, чтоб через кассу выдавали. Скоро наверное будет очень мало банков и очень много клиентов с отказом в обслуживании
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 28 ноября 2024, 16:27
- #
- Полезный комментарий
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.9 | 44 |
USD | 41.95 | 42.55 |
Все курсы банка |
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін. Спосіб надання документів (дистанційно чи у відділенні) залежить від конкретної ситуації.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp