×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Коли Ваш Банк покине державу — Агресора?
Дайте відповідь громадянам нашої країни — України:
— Коли Ваш банк покине державу — Агресора?
Або покиньте нашу Україну — бо Ви своєю роботою на території Росії підтримуєте Війну цієї, держави, проти Українського народу!
А саме — вбивства, катування, згвалтування (в тому числі неповнолітніх) російськими військовими злодіями!
Чи Вам все одно на яких грошах сидіти?
Майте хоть трохи совісті!!!
Без поваги до Вас через Ваши дії або ні, скоріше через вашу бездіяльність!
Дякую за увагу.
Райффайзен Банк Україна не працює в Росії. Також ми припинили відносини з клієнтами та грошима, що мають російське чи білоруське походження.
Ми не залишаємось осторонь. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора. Ми підтримуємо гуманітарну місію Червоного Хреста та долучаємось до збору коштів на допомогу біженцям.
Команда банку самовіддано працює в умовах воєнного часу, створюючи нові продукти, надаючи послуги клієнтам.
Більшість наших відділень відкриті щодня (у місцях, де це безпечно) і клієнти мають доступ до готівки не лише у банкоматах, але й у торгових мережах партнерів.
Ми і надалі будемо підтримувати нашу країну та робити все можливе, і навіть більше, щоб наші клієнти та громадяни країни мали фінансову стабільність.
Комментарии (5)
Дуже схоже на мародерство.
Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Выплаты еПідтримка
Воообщем в лольнейшем по возможности даже зарплату переведу с этого банка и вам советую.
Зараз це питання знаходиться на розгляді, потрібно очікувати. Для вирішення даного питання Вам необхідно звернутись на гарячу лінію Міністерства економіки — (044) 253-61-36 (09:00-18:00), електронна пошта — meconomy@me.gov.ua.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Обходити банк стороною!
Комментарии (1)
Стабильный и четкий
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
читаю Шекспіра, гроші віддаємо на ТР, а не на бомби до Раші
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Дуже подобається Вільям Шекспір
Коротко про головне.
Є клієнтом цього банку з 2006р.
Іпотечний кредит досі у валютi. Вижили і в кризи, і карантини. З початку російської військової агресії, мерзенної та варварської — можливості платити долари, немає. До війни, було звернення в банк райфайзен Аваль, про переведення кредиту в національну валюту. Отримано необґрунтовану відмову.
На вимоги банку платити, повідомив що доларів немає, в країні війна і це ніби форс мажор. У відповідь співробітниця банку повідомила, що війна не є форс-мажором.
Шукаємо адвоката, який допоможе розібратися у ситуації.
Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
100 днів
кабінеті на мобільному
Відсотки знімаються вправно
Є кошти погашати достроково
Мені уходити з вашого банку чи як?
Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Кредитные каникулы
Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Самый хитровж,ренный банк
Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Сняты деньги с зарплатной карты — банк деньги не возвращает, специалисты не отвечают по сути обращения, можно связаться только с оператором гарячей линии
Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Невозможно открыть карту єПідтримка в приложении
В мене була картка АТБ, відповідно на телефоні був встановлений застосунок Райф-банку. І здається десь там був пункт оформлення картки єПідтримка. Але декілька тижнів тому рахунок я закрив, додаток видалив тож не можу пересвідчитись на власному досвіді чи можливо відкрити карту не відвідуючи відділення.
Є людина в якою є пенсійний рахунок в банку який не є партнером програми єПідтримка, тобто в цьому банку не можна відкрити таку картку. Перебравши декілька банків та оцінівши черги ми вибрали Райф для того щоб відкрити рахунок. а потім відкрити карту єПідтримка. Забігаючи наперед: схоже що можно відразу відкривати саме карту єПідтримка, більшо того вона буде фізичною, а не віртуальною як в більшості інших банків — якщо будете відкривати рахунок то уточніть ці деталі.
Відкривши рахунок, встановивши PIN-код ми зачекали годину (як нам сказав оператор під час відкриття), налаштували застосунок де була присутня основна картка. І збирались відкрити карту єПідтримка, але … в застосунку ніде немає пункт що відповідальний за цю операцію. Не знаю чи це проблема глобальна, чи це щось пов’язане з конкретним девайсом, або доступною для нього версією. Прийшлось знов йти до відділення і просити відкрити карту єПідтримка вручну. Оператор попросив показати що це неможливо, пересвідчившись відкрив нам карту і дечь через годину вона вже була присутня в застосунку.
Віртуальну картку можливо оформити за телефонним дзвінком в наш Інформаційний центр за номером 0800 500 500 або написавши в чаті додатку «Райф Онлайн» (меню «Більше» — «Зв'язок з банком» — «Чат»).
Нам дуже шкода, що обслуговування з даного питання завдало стільки незручностей.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
На время войны оставили без средств к существованию
На каком основании произошла блокировка?
Не однократные обращение в отделения банка в Запорожье, никакого результата не дали!
Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Неадекватна поведінка керівничка
На моє логічне запитання щодо ситуації банку в Україні керівничка відділення в місто Біла Церква почала на мене кричати і звинувачувати у співпраці з колаборантами
Також прямо сказала, що тільки тупі і недалекі людішки можуть не довіряти такому мега-крутому банку
В цьому банку мої кровні кошти, я маю право розуміти, яка ситуація
Неадекватна поведінка працівниці
Заберу кошти неодмінно і всім друзям та знайомим передам обходити банк десятою стороною!
Ми розберемось в даному питанні та надамо коментарі
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Комментарии (1)
Найдахливіще обслуговування
У грудні мені заблокували рахунки один зарплатний рахунок інший власний який я собі відкрив. Надійшов лист від банку на електронну пошту з проханням розяснити походження коштів які надійшли на моі рахунки на суму трохи менше 280 тис грн. Я як порядна людинина по мірі можливості відразу ж почав надавати документи (продаж майна та довідки про сплату податків с податковоі як фізична особа, договори, купівля валюти та інше). Вже бився з ними біля 3 місяців але не дзвіночка ні відповіді не маю…
1) не має чіткого порядку куди і до кого звертатися для більш чіткоі взаємодіі
2) не має точного адреси куда надсилати документи
3) при зверненні до відділення менеджери відмовляються сканувати документи так як це займе багато часу … а у банку черги… А скановані мною документи відмовляються з флешки приймати і на пошту приймати не хочуть!
Одже більш менш вдалося ділити документи на частини та відправляти іх через месенджер але не всі бо месенджер не хоче пропускти іх.
Зараз іде війна… з роботую проблеми було прийнято рішення виіхати з краіни. Тепер з закордону хочу розблокувати рахунки або закрити і переказати на рахунки мого боргу перед іншим банком.
Одже перший раз коли спілкувався з оператором сказали написати заяву на закриття і прислати фотографію до месенджера… Але при уточнені на кого писати заяву мені вже кажуть що потрібно особиста присутність і неможливо закрити або розблокувати рахунки. А заблокован навіть зарплатний рахунок!!!
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Перевіримо інформацію по Вашому рахунку та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Возвращение платежа
Делал перевод на карту монобанка по полным реквизитам Украины (IBAN). Платёж дошёл менее чем за час, но из-за лимитов пополнения карты, средства небыли зачислены и поддержка монобанка мне сказала что деньги сразу должны вернутся отправителю. В поддержке Райфайзен Банк что платёж возвращается до 3 рабочих дней, а сегодня уже 5 день и деньги не вернулись. Я нахожусь на оккупированой территории г. Херсон, отделения никакие не работают. В банк звонил, сказали платёж идёт 3 дня туда и три дня обратно при неудачной отправке. Но деньги пришли за час, но не как не за 3 суток, а обратно уже прошло 5.
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді.
Дійсно, зазвичай переказ за повними реквізитами може бути виконано впродовж 1-2 годин.
Проте, у разі виявлення помилки у реквізитах — кошти можуть бути повернені на рахунок впродовж 6 робочих днів загального терміну від дати здійснення первинної операції.
Для можливості додаткового аналізу ситуації просимо Вас надати необхідні дані для розгляду на наш запит у приватних повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Ужасный банк. Нагло обманывает клиентов.
Перш за все, дякуємо Вам за зворотній зв'язок.
Ми завжді готові проаналізувати питання наших клієнтів у індивідуальному форматі, тому просимо Вас надати необхідні дані на наш запит у приватних повідомленнях.
Зокрема, просимо звернути увагу, шо кредитні канікули – це відтермінування сплати боргу, а не його прощення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Банк блокує кредитні ліміти підприємцям без пояснень
В цей же час Ваш банк продовжує вимагати від клієнтів виконання своїх кредитних зобов’язань в повному обсязі.
Жодної офіційної інформації від Вашого банку щодо термінів та причин блокування мені не відомо, хоча я звертався за відповідями усіма відомими мені шляхами. Я написав листа з особистого кабінету (відповіді так і не отримав), звертався з запитом і до служби підтримки на гарячу лінію клієнтбанкінгу, двічі ходив до відділення Вашого банку та задавав питання банку на сайті мінфіну. Єдина інформація, яку мені надали і у відділенні і на гарячій лінії банку, була така: «Банк так вирішив, тому, що в Вашому договорі є такий пункт, читайте уважніше». Банк відповів на сайті мінфіну загальними фразами, що вони перевірили інформацію і, о диво, ліміти дійсно заблоковані, але вони роблять, мовляв, все необхідне. Таким чином досі банк не відповів на жодне з моїх запитань. Як мені ще до Вас звернутись, щоб Ваш банк надав мені письмову відповідь на мої запитання? Я хочу зрозуміти політику Вашого банку. Ще місяць тому довіра до Вашого банку була максимальною, а зараз Ваш банк перетворився на якусь сумнівну установу, яка сама змінює умови кредитування не надаючи жодних пояснень, а після цього уникає відповідей на прості питання клієнта. Ще раз прошу надати мені офіційні відповіді на такі питання:
1) Яка офіційна причина блокування кредитних лімітів підприємцям? Не чергове посилання на пункт у договорі, який дозволяє банку одноосібно міняти умови користування лімітами, а саме фактичну причину, яка змусила керівництво банку скористатись цим пунктом. Якщо військовий стан для Вашого банку є достатньою причиною для блокування кредитних лімітів підприємцям, то так і скажіть. Бо я не розумію. В той час, як президент та уряд розповідають нам про спрощене кредитування підприємців, Ваш банк взагалі блокує можливість користування кредитними лімітами.
2) Які терміни блокування кредитних лімітів, або умови за яких кредитні ліміти будуть розблоковані? Відповідь «Ми робимо все можливе» не вносить ніякої ясності. Якщо немає інформації з цього приводу, давайте узгоджувати питання реструктуризації. тому що кредитний ліміт, яким я не можу користуватись мені не потрібен.
3) Чи продовжує Райфайзен Банк працювати на території Російської Федерації?
4) Чи обслуговує Райфайзен Банк підприємців на території Російської Федерації?
5) Чи є блокування кредитних лімітів або інші обмеження щодо кредитних лімітів для підприємців на території Російської Федерації?
Останні три питання на державному рівні дають розуміння щодо Вашої політики. І я вважаю, що Ваши клієнти в Україні мають право знати позицію Вашого банку, яка виражається у конкретних діях, а не у словах.
Перепрошуємо за тривалість надання відповіді. Відповідь буде надана в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Райффайзен Банк получается мошенник!
Все изменения наши специалисты сделают автоматически, поэтому Вам не надо обращаться в отделение банка.
далее было написано что банк работает хорошо вы не переживайте и берегите себя.
29.03.2022 г. мне в приложение приходит уведомление что начислены проценты за использование кредита 4213грн. Я и охренел!!! Спешивается, а в чем заключались кредитные каникулы? Зачем мне банк прислал сообщение о них? И почему не надо звонить в банк? Если бы банк не ввел меня в заблуждение я просто сделал платёж и все. Не было бы этих диких процентов. Мне просто интересно может ещё кто-то попал в такое положение как и я. После победы получается надо подавать на этот банк в суд и пусть в суде менеджеры банка объясняют зачем они высылали людям такие сообщения о «КАНИКУЛАХ» которых не было.
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Заблокирована возможность операций в PayPal
А теперь поддержка банка заявляет что теперь PayPal внесен в черный список как мошеннический сайт и операции заблокированы. Вот так, во время войны, банк лишает возможности людей работать с международными платежными системами.
Дякуємо за Ваше звернення, дійсно, наразі Банк працює над повним припиненням співпраці з даним сервісом, тому вже наразі проведення розрахунків обмежено по картам та невдовзі інформація на сайті буде також оновлена.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На сьогоднішній день на виконання вимог НБУ щодо встановлення ліміту на операції переказу коштів, в т. ч. зарахування коштів на користь PayPal, Revolut, банком здійснюються технічні налаштування. На цей час тимчасово технічно дані операції недоступні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)