×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44.4 |
USD | 42.1 | 42.84 |
Все курсы банка |
Ужаснейший банк
В общем какой вывод: банку клиенты безразличны, клиент должен сам ехать в другой город в отделение узнавать есть ли валюта, невозможно заказать заранее. Очень советую не пользоваться услугами данного банка, вам он предоставит одни неудобства.
В негативных сторонах банка к указанному ниже добавлю: мало отделений, неудобное их расположение,
Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш Банк.
Хочемо зауважити, що замовлення валюти здійснити можливо виключно у випадку зняття вже зарахованих коштів у валюті з рахунку. Якщо здійснити замовлення коштів бажаєте для обміну з гривні — в такому випадку, обмін можливий виключно за зверненням до відділення в порядку черги, для здійснення придбання валюти готівка не резервується, тому, на жаль, оператор не може Вас проінформувати, чи буде на момент Вашого звернення до відділення доступна для придбання валюта.
У випадку, якщо Ви намагались провести замовлення саме для зняття готівки з валютного рахунку — просимо написати нам в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код та номер телефону, з якого Ви здійснювали дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щодо Вашого запиту: нам би дуже хотілось допомогти та замовити суму, щоб Ви прийшли та отримали свої кошти у валюті, проте на жаль, вказане Вами відділення знаходиться в жовтій зоні, гарантувати постачання до нього Банк не в силі, так як піклуємось про безпеку наших співробітників і якщо є загроза життю — вибір очевидний. Саме з цієї причини кошти можна отримати за зверненням в живій черзі та при наявності залишку в касі.
Додатково по курсу: є курс в касі, в додатку та по картковим операціям. Вони різні. При знятті готівки з валютного рахунку чи при розрахунку відбувається конвертація за комерційним курсом Банку по картковим операціям, тому Ви могли помітити різницю.
Дійсно, шкода, що ця ситуація завдала клопоту та втрат, це все суттєво вплинуло на Ваше враження про Банк, проте ми є заручниками ситуації в країні і не всі відділення можемо гарантовано забезпечувати валютою вчасно.
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Банк грабiжник
У нас єдине житло, але в понеділок мені зателефонував представник авалю та повідомив, що якщо ми не заплатимо долари- ваше житло банк забирає. наш борг 280дол. Більшу частину своїх коштів ми направляємо на допомогу воїнам проти рашистів. А ти аваль фінансуєш рашистів.
Твоя мета пограбувати мене та мою сім'ю, ти хочеш вигнати мене та моїх дітей на вулицю за борг у 280 доларів. Я живу в Україні, це моя Батьківщина, а ти прийшлий Шейлок, який найняв волоцюг, щоб нас грабувати.
Де твій офіс та директор? Як з тобою спілкуватися. Хто пробував спілкуватися з цим угрупованням без директора та головного офісу? Точніше він є, але десь далеко в хащах.
Українські банки мають офіси у Києві, столиці України!
Ми проаналізували Ваші попередні звернення з питання можливості перерахування валютного кредиту у національну валюту. На жаль, ми не можемо надати такої послуги, про що неодноразово інформували Вас. Сподіваємось на Ваше розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
В першу чергу хотіли подякувати за очікування. Написали Вам в особисті та дублюємо тут в коментарях.
На разі Ваше питання знаходиться в стадії рішення. Маємо інформацію, що з Вами зв’язувались наші менеджери з кредитного відділу та разом дійшли до альтернативи вирішення ситуації.
Питання взято на індивідуальний контроль керівництвом та після проведення додаткового аналізу Вас буде обов’язково проінформовано, просимо очікувати.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (10)
Відвратний банк
За кожен шаг — коміссія 1%. Зберігати в банку гроші — не рекомендую. Бо для того, щоб їх зняти, коли терміново, треба або заплатити коміссію, або бігти до відділення.
В час війни, банки дуже лояльно відносяться до населення. Хтось прибрав комісію, хтось збільшив пільговий період. Райфайзен здирає кошти у вигляді комісії за все. Треба зняти власні кошти — лише через банкомат, приходиш — в банкоматі немає грошей. Знімаєш з іншого банкомату, але тут вже з комісією, переказ між картками — з комісією, оплати — усі з комісією.
Зручності — нуль.
Зарплатний проект — платиш гроші підприємства, але якості — нуль. Все одно здирають гроші з працівників. Заплатити 250 грн за те, що зняв свої гроші, зі свого рахунку — це сверх наглість Банку райфайзен.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми ставимося з розумінням до бажання сплачувати менше комісій за банківські послуги в такий складний час. З огляду на це, Райф уже суттєво підтримав своїх клієнтів навесні, скасувавши всі комісії по карткових рахунках та встановивши кредитні канікули, і продовжує підтримувати й зараз, повернувши комісії лише частково. Ми докладаємо всіх зусиль, аби підтримувати економіку нашої країни та продовжувати отримувати прибуток, тому, на жаль, були змушені повернути деякі комісії.
Проте, хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) та описати більш детально.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Карта АТБ Райф
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Активувати картку можливо за дзвінком до Інформаційного центру 0 800 500 500 або в автоматичному режимі 0 800 501 150 з фінансового номеру.
Проте, хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) та чи звертались до підтримки за допомогою?
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Некоректне списання коштів з карти
При зверненні на гарячу лінію за номером 0800 500 500 з проблемою спірної трансакції йому був присвоєний номер 436105. Вчора отримали смс з відповідю, що підстав для повернення коштів немає. Прийшлось знову звертатися, вже через Вашу сторінку на Facebook, за отриманням деталізованої відповіді. Мене цікавило яка робота була проведена з боку Ваших спеціалістів для винесення висновків. Сьогодні (знову після нагадування через Вашу сторінку на Facebook) на пошту прийшов деталізований звіт № 81−19−2/3/ 436105.
У звіті нажаль містяться тільки загальні фрази про «перевірку електронного журналу банкомату», та «під час проведення даної трансакції обладнання працювало без збоїв». Окремо порадувало «Надлишок готівки за відповідний період роботи банкомату для відшкодування по Вашій заяві відсутній» © Жодних сумнівів, що ніякого надлишку ніколи не має у Ваших банкоматах!
Ні скрінів з «електронного журналу», ні відео з камер банкомата, суцільний лист-відписка на 1 сторінці формату А4 у кращих традиціях СРСР і все.
Я розумію, що такі «відписки» це дуже зручно і вигідно Вам, але клієнти нічим не захищені.
Мала досвід обслуговування у різних банках, такої ситуації ніколи не було!
Ми хочемо допомогти Вам з вирішенням даного питання, для цього передали Ваш запит до менеджера з обслуговування клієнтів, який з Вами зв'яжеться в робочий час.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Неринковий обмінний курс
А ще не дай Боже вам отримувати валюту на ФОП рахунок в Райффайзен банку. Навіть на простій операції обміну з вас вижмуть приховану комісію в 30+копійок/$ не дивлячись на те, що за ви платите банку за обслуговування.
В банку заявляють, що продають валюту на міжбанку, курс на міжбанку 36.9.грн/$, але ви можете продати валюту в Райффайзен банку тільки по курсу НБУ 36.5686грн/$, заявки з більшим курсом банк нахабно відхиляє! Якщо вам недостатньо плати за обслуговування то підніміть її, але дайте клієнтам можливість продати валюту за ринковим курсом 36.9.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком або у відділенні?)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
АТБ не підтримує, як заявляє
Придбав картку Райфайзен АТБ. При спробі зареєструвати онлайн, пройшов повну ідентифікацію через дію. Отримав смс /Shanovnyi klient, vash nomer pidkliucheno v iakosti finansovogo nomeru. V razi vynyknennia pytan: 0800500500/. В кінце кінців сайт банку видав попередження про неможливість активувати картуі запропонував звернутися на 0800500500, щоб записатися в відділення. Натомість у відділенні після перевірки паспорту та інн заявили що вони не можуть зареєструвати придбану АТБ картку, що триває перевірка.
Мобильний додаток не допустив до реєстрації — технічна помилка щоразу виникає.Якк відписав інший клієнт АТБ з карткою райффайзен Таким чином банк росповсюджує продукт без підтримки
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код власника рахунку та номер телефону, з якого Ви звертались до Інформаційного Центру.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
шахраї
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код власника рахунку або номер заяви на оскарження суми.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Глава наблюдательного совета Райфа в ожидании санкций
https://sanctions.nazk.gov.ua/en/sanction-person/6552/
Райффайзен Банк Україна є частиною міжнародної банківської групи RBI, яка засудила війну в Україні з перших днів. Керівництво групи заявило, що переглядає свою присутність у Росії. На жаль, заважаючи на специфіку банківської галузі, для банків практично неможливо припинити роботу в будь-якій країні в короткостроковій перспективі через складне банківське регулювання.
Всі банки групи працюють у відповідності до місцевого та міжнародного законодавства щодо санкцій. Raiffeisen Bank International рішуче засудив вторгнення РФ до України та надає гуманітарну допомогу для підтримки України та українців: підтримує гуманітарну місію Червоного Хреста, допомагає біженцям у Польщі, Румунії, Чехії, Словаччині, Угорщині, Австрії та інших країнах.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
банк — банкрот
Добре що не пререрахував кошти!
На даний час Райф є одним із найнадійніших банків у країні.
Для можливості аналізу ситуації написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (7)
Не связывайтесь с Райфайзен банком
Перш за все, дякуємо Вам за тривале очікування відповіді.
На даний час електронна скринька info@raiffeisen.ua, дійсно, тимчасово не працює для звернень. Саме тому, ми надали інформацію про доступні канали комунікації. Отримали Ваше звернення та на даний час працюємо з ним. За формування результату обов'язково надамо Вам відповідь.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Как быстро меняется мнение о банке!
Сложилась очень неприятная ситуация с Райффайзен банком. У меня в этом банке есть счёт для детских выплат и депозит.
Я переселенец из Херсона, уехала в другую страну, чтобы спасти себя и детей, моя мама оформлена как ЧП, помогала мне деньгами, но для райффайзена это оказалось большой проблемой.
25.05 мне пришло смс, чтобы я предоставила информацию кто и откуда мне присылает деньги на счёт?
Я отправила все выписки, квитанции, и уточнила, достаточно ли этих документов, оператор РО сказала, что если что-то будет нужно, они со мной свяжутся.
После чего я начала дальше пользоваться своим счётом.
В начале мая мне мама прислала 10тыс и 15тыс, для того чтобы открыть депозит универсальный, чтобы доступ к деньгам был всегда, так как она осталась на оккупированной территории и боится за деньги. Но для райфа это стало большой проблемой!!! Спустя 2 мес все было хорошо, и тут 28.07 приходит смс, что все ваши счета заблокированы, для разблокировали предоставьте документы происхождения денег у всех, кто вам их отправлял. Я просто шокирована таким халатным отношением банка!
Я сама в нем проработала 10лет, и такого не ожидала! Мало того, что оператор РО ничего не сообщил за 2 мес, ведь если бы связались со мной, то возможно этого блока и не было, так и оператор ИЦ неправильно проконсультировал!
Райффайзен заблокировал мой счёт для детских выплат, на каком основании и праве, они умалкивают. Но для того, что я могла пользоваться деньгами, мне нужно предоставить ряд документов, и это в такое тяжёлое военное время!
Выписки официальные им не подходят, декларации им тоже не подходят, такое ощущение, что банку просто плевать на своих клиентов! Закрыть счёт можно только приехав лично в отделение… Вы серьёзно??? Вы самые первые закрыли отделения в Херсоне, и уволили сотрудников через месяц!!! Разве так должен вести себя банк?! Разочарованию просто нет гра, да ещё и деньги свои забрать просто нереально!
Никому не советую этот банк! Обходите 10й дорогой!
Для можливості аналізу ситуації написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Обслуговування
Дякую за таке обслуговування
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Обслуговування классу 0
Нам дуже прикро, що у Вас залишилось негативне враження від користування продуктом.
Ми прагнемо працювати над покращенням надання сервісу, тому написати Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації для проведення аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Банк отказал в открытии карты без декларации доходов ФОП
https://raiffeisen.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tipovi-formi
«Банк здійснює обробку його персональних даних на умовах Правил, в тому числі без направлення додаткових письмових повідомлень
здійснює передачу персональних даних Клієнта третім особам (у тому числі за межі України та/або з використанням хмарних технологій, іноземним суб'єктам відносин, або надає доступ до них третім особам)».
Почитав здесь отзывы, уже понятно здесь один из самых неадекватных финмоиторингов. Уж лучше подальше держаться от параноидальных банков.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код власника рахунку та адресу відділення, до якого Ви звертались.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Банк просто знущається зі своїх клієнтів
Я думала, що дно пробито в сусідній країні, яка є терористом, але ні в Україні також є мер***ики і приклад Raiffeisen bank (який до речі там ще й продовжує працювати).
Багато не буду писати, лише зауважу, що в них сапорт працює під псевдонімом і тому ви ніколи не доведете того, що вас консультували невірно (а вони там таку маячню пишуть, що просто вражає)! Звичайно ніяких реструктуризацій і канікул немає в них! Довелося залучати юриста та НБУ як наглядача, але Райфф і на них поклав своє фе (у Райфф просто нагло брешуть, даючи непідписані документи без печатки, (немає ніяких розрахунків по кредиту) блокуючи лінки для переходу на сайт з пропозицією «кредитних канікул»), ігноруючи всі запити. Навіть на електронну пошту вже неможна писати, бо вони «не розглядають листи» — треба писати в соц.мережах — каже Райфф! Виникає просте питання — це точно міжнародний банк?! Ну і вишенька на торті — це те, що вони просто не дають довідку про відсутність заборгованності! Тобто вже сплачено все, але їм же треба ще щось надумати, накрутити! Це найгірший банк, з яким я стикалась, тому нікому не рекомендую його і звісно виникає питання як може бути така ме***та в нашій багатостраждальній країні?!
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді. Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу та звернувшись за консультацію на офіційних сторінках соціальних мереж Банку або до Інформаційного центру Ви можете отримати достовірну консультацію.
Кредитні канікули не є забов'язанням Банку та у індивідуальному порядку ми готові розглянути можливість надання послуги. Посилання на кредитні канікули не блокується. Подати запит на отримання послуги можна 1 раз на 30 днів.
За запитом у соціальних мережах або Чату додатку «Райф Онлайн» Ви можете отримати швидку консультацію, для опрацювання звернення, що було спрямовано на електронну скриньку Банку необхідно більше часу.
Зокрема, Ви можете замовити довідку про наявність заборгованості за кредитним рахунком за запитом у Чаті «Райф Онлайн» у темі повідомлення просимо вказати «Запит для Анастасії. Мінфін»
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Raiffeisen Bank Aval (Райффайзен Банк Аваль) врет и заставляет подписать документы с денежными обязательствами
И не надо мне его навязывать обманным путем. Просто дайте ключ, продам валюту и закрывайте счет. Жду решения вопроса.
Момент второй: мне предложили компенсацию за многочисленные шалости банка виде брендового рюкзака для компьютера и сказали, что я могу получить его в отделении на Гришка в любое время. Я туда приехала за электронным ключем для кабинета по ФОП и рюкзаком, но ни чего из этого не получила. Попросила отправить Новой Почтой за счет банка, но, как обычно, ни привета ни ответа. Жду решения и хватит врать своим клиентам.
Ваше звернення було передано менеджеру з обслуговування клієнтів, який проаналізує ситуацію та додатково зв'яжеться з Вами. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Неправомірне списання коштів
Для можливості проведення індивідуального розгляду ситуації написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Нет реакции на жалобы клиента
Не рекомендую никому работать с банком, сотрудники банка только и ждут как обмануть клиента.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
На жаль, 12.07.2022 менеджеру не вдалось встановити з Вами зв’язок через мобільний канал комунікації. Проте, маємо бажання відповісти на всі Ваші питання, тому передаємо повторно звернення в роботу менеджеру. Будьте на зв’язку, будь ласка.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Газлайтінг від банків
— ви бачите товар що коштує 100$, але у вас тільки гривнева картка
— ви не хочете мати справу з конвертацією валют, бо на момент покупки у вас заблокують лише приблизну суму, а остаточну суму розрахують через декілька днів (якщо ви купили по курсу 33 і заплатили 3300 грн, а курс зріс до 37, то з вас знімуть 3700 грн)
— щоб уникнути такого продавець пропонує безпосередньо оплатити товар у гривнях. при цьому курс може бути гірше офіційного, але не буде ніяких несподіванок з курсовими коливаннями. наприклад у продавця ціна в гривнях 3400 грн за 100-доларовий товар, хоча курс банку 33 грн.
— ви заплатили 3400 грн і не переживаєте, що завтра з вас знімуть більше, якщо зросте курс банку
Як працює DCC в більшості банків України
…продавець пропонує безпосередньо оплатити товар у гривнях.наприклад у продавця ціна в гривнях 3400 грн за 100-доларовий товар, хоча курс банку 33 грн.
— ви оплачуєте 3400 грн
— наші безмозкі банки примусово конвертують 3400 грн назад у долар по 29.25. отримуємо ціну 116.23 доларів
— 116.23 доларів вони з вас знімають по своєму курсу, наприклад 33, тобто у вас блокують 116.23*33=3835.59 грн
-виходить що за 100-доларовий товар ви заплатили по курсу 38.35
…
але це ще не все
-якщо курс банку на момент списання зросте до 37 грн, то з вас знімуть 116.23*37=4300.51
Тобто ви, крім того, що переплатили, і ще й не отримуєте впевненості, що списана сума не зросте з курсом у банку.
І банки нічого не роблять, щоб пояснити зарубіжним магазинам, що пропонувати клієнтам оплати в гривнях немає ніякого сенсу, бо сума все одно буде залежати від банківського курсу, а клієнт і ще й заплатить значно більше ніж безпосередньо у доларах.
Безмозкі співробітники банків також брешуть клієнтам про те що немає технічної можливості платити безпосередньо у гривнях.
При чому Райффайзен у СМС підтвердження оплати навіть не пише справжню суму блокування 3835.59 грн, а напише 3400 грн, якщо ви обрали DCC.
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам прикро, проте, ми не маємо можливості вплинути на роботу сторонніх сервісів, так як вони обслуговуються іноземними банками .
У разі, якщо проведення операцій у описаний Вами спосіб, не є комфортним - ми рекомендуємо спробувати віднайти альтернативи отримання послуг через сервіси, що здійснюють пряму оплату у національній валюті.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)