×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.4 |
USD | 42.1 | 42.84 |
Все курсы банка |
Неправомерное списание средств
Дуже прикро, що Ваш досвід користування послугами Банку виявився негативним. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні питання, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваш ідентифікаційний код та яким саме чином Ви звертались з даного питання до Банку (можливо Інформаційний центр/чат системи «Райффайзен Онлайн»/відділення Банку)?
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Некоректне списання коштів.
01.10.2022 р. з моєї картки були списані кошти у сумі декількох тисяч гривень, цю транзакцію проводила не я, ніякого повідомлення і паролів з підтвердженням зняття коштів не було. Зверталась на гарячу лінію банку, зареєстрували як спірну транзакцію, але поки відповіді мені не дали.
Прошу розглянути це питання!!!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Розгляд заявки на оскарження суми може зайняти тривалий термін, він залежить від швидкості надання відповіді обслуговуючого банку, де була проведена спірна транзакція. Сама відповідь надходить в смс-повідомленні.
Просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер заявки), щоб ми могли зорієнтувати на приблизний термін розгляду.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Банк работает на интересы россии
Это приводит к тому, что люди вынуждены идти за помощью к оккупантам.
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді. Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
Відділення Райффайзен Банку, банкомати та POS-термінали на тимчасово окупованій території України (в тому числі м. Херсон), на жаль, не працюють. Разом з тим Райффайзен Банк виконує всі зобов'язання перед Клієнтами. Онлайн-сервіси та картки банку працюють 24/7. Забезпечення та Клієнтські дані надійно захищені. Усі операції з готівкою доступні в будь-якому з відділень банку за межами тимчасово окупованої території та зони бойових дій.
За запитом у соціальних мережах або чату додатку «Райф Онлайн» Ви можете отримати швидку консультацію, щодо рахунків.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Безвідповідальне ставлення служби інкасації Райффайзен Банку.
Працівники служби інкасації, дозволяють собі приїжджати на інкасацію, без відповідної інкасаційної служби, яка закріпленна за даною торговою точкою. Аргументуючи це тим, що сумка, данної точки була втрачена. Після звернення до начальника інкасаційної служби, з проханням пояснення, та піддвердженням даної ситуації, інкасатори, при проведенні наступної інкасації, хамовито та використовуючи ненормативну лексику, звинуватили матеріально-відповідальну особу, в тому, що, яке вона мала право звертатися до їхнього начальника. У результаті даної ситуації, у матеріально-відповідальної особи, стався нервовий зрив.
Дуже прикро, що склалася така ситуація. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні питання, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
відсутність системи безпеки в банку
В подальшму була створена заява на оскарження спірних операцій № 434029 та запрошена виписка з рахунку. Довгий час очікування, отримання кривої виписки з заблокованої пустої карти і відмова в розгяді про повернення коштів з текстом «У випадку втрати/крадіжки ПК, розголошення ПІН-коду, а також в інших випадках, пов’язаних із необхідністю заблокувати ПК, негайно повідомити Банк за телефонами Інформаційного центру, з обов’язковим зазначенням своїх персональних даних (номер рахунку, номер картки, П.І.Б.) і слова-пароля».
Не рекомендую користуватись послугами даного банку.
Більше ні копійки не лишаю на даному рахунку і нікому не раджу.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому передаємо запит до менеджера з обслуговування клієнтів. Додатково написали Вам в особисті повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Кропивницький відділення на високому рівні
Дуже приємно отримувати такий позитивний зворотній зв’язок про роботу наших працівників. Дякуємо за довіру та високу оцінку. Будемо раді й надалі співпрацювати з Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Ненажери на війні!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Самый конченый банк
1 То что деньги задерживают
2 нарушают договора, при чем у тебя в договоре одно, они могут повысить процент % и даже не сказать об этом,
Дерут много и при этом наглым образом еще доказывают что они ничего не брали
Проблемы с переводами
Не рекомендую никому этот недо банк…
Люди опомнитесь 21 век …
Этот конченый райфайзен дно пробитое
Есть куча аналогов и банков гораздо по приятней и гораздо интересней
У этих днищевых райфайзенов даже он лайн приложение ущербное …
Вобщем Н Е РЕКОМЕНДУЮ
Если свяжитесь с ними, останитесь в глубоком огорчении …поверьте моему опыту …
Ушёл и не жалею …
Перешел в Моно, там все же по приятней, возможностей больше
Перш за все вдячні за очікування.
Розуміємо Ваше бажання не сплачувати комісії, особливо в цей тяжкий період, проте дозвольте пояснити, що з початком воєнного стану Банк скасував всі комісії за дебетними рахунками, встановив кредитні канікули за кредитами. Банк максимально намагається підтримувати клієнтів в різних питаннях. Повернення тарифів — це вимушені міри. Намагаємось підтримувати економіку в державі. Щодо Вашого запиту, нам прикро, що не задовольнили потреб обслуговування повною мірою. Хочемо розібратись в ситуації та допомогти. Тому просимо уточнити в особистих повідомленнях ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Переказ з з депозиту «Універсальний»
З ціллю безпеки та невеликих накопичень стараюсь завжди тримати частину коштів на депозитному рахунку, але якщо в інших банках подібні перекази з накопичувальних рахунків займають максимум 10 секунд, то в райфі це 10−20 хвилин :(
Та й загалом додаток повільно працює порівняно з конкурентами.
Не варто це оправдовувати «стабільністю» та «європейською назвою і активами», зробіть так, щоб елементарні функції не викликали роздратування в клієнтів.
Якщо АТБ візьме в партнери якусь з прогресивніших в технологічному плані компаній, то особисто я зроблю вибір на їхню користь, поки райф замість удосконалення буде міняти кількість букв у назві…шкода (
Дякую.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу та Банк робить все можливе, щоб операції між своїми рахунками були в обробці менше часу так як Банк піклується про те, щоб Ваші плани на ці кошти здійснились вчасно. Зазвичай це займає до 5 хвилин, в нічний час може зайняти більший термін. Сподіваємось, що у майбутньому зможемо змінити Вашу думку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Заблокували рахунки
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
заблокировали счет
Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (13)
Отримання переказу Western Union
Дуже приємно отримувати такий позитивний зворотній зв’язок про роботу наших працівників. Дякуємо за довіру та високу оцінку. Будемо раді й надалі співпрацювати з Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Не зарахувалися кошти
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді.
Для можливості аналізу ситуації та надання відповіді ми написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Допоможіть!!!
Я перебуваю за кордоном з чотирма маленькими дітьми. Троє діток — мої онуки під опікою. У вашому банку я отримую кошти — соціальні виплати на дітей під опікою. Коштами скористатись не можливо. Яку суму грошей не проставляєш, банкомат пише що недостатньо коштів. Вам закони України про заборону на арешт соціальних дитячих виплат невідомі???
Телефоную на гарячу лінію і ніхто не відповідає: і через Київстар ,і через скайп!!! Сьогодні вже вдруге подала заявку на зміну фінансового номеру. Чекаю на ваші відповіді!!!
Ми проаналізумо сиутацію та надамо відповідь в приватних повідомленнях
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Благодарю!
Сама процедура прозрачна, в отделении специалист Евгения Гмыря всё чётко объяснила, счёт нам открыли. Совсем неожиданным стало то, что отправленные в субботу деньги с личного счёта в уставной капитал на счёт юрлица пришли уже в воскресенье, хотя я ожидал их поступления только в понедельник-вторник, начитавшись других отзывов! Так что банку сейчас — твёрдая «5»!
Дуже приємно читати позитивний та теплий відгук, щодо роботи наших співробітників. Дякуємо Вам за довіру. Раді й надалі продовжувати з Вами співпрацю.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Задержка перевода
Они до сих пор не пришли.
31.09 я звонил в поддержку, мне сказали, что деньги ушли, но они могут идти до 3х банковских дней.
01.09 я позвонил в ПУМБ, там сказали «деньги не приходили, обращайтесь в банк, с которого перечисляли (то бишь в Райф).
Уже 40 минут звоню в поддержку райфа — ответ робота «потрiбний вам абонент просить не турбувати»
То бишь — перевода нет, хоть прошло 3 дня и 4 часа. Круглосуточная техподдержка «просить не турбувати»
Как-то так. некрасиво.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема была в некорректном заполнении реквизитов.
А именно поля, описанного как «ИНН/ЕГРПОУ»
Не совсем прозрачное описание, поэтому я вместо ИНН заполнил ЕГРПОУ банка ПУМБ.
Комментарии (2)
Ненадійний банк
Я закривав очі на поганий сервіс та високі ставки.
Але пів року тому на початку війни банк заблокував всі мої рахунки та у односторонньому порядку заблокував мій кредитний рахунок. Тобто у час, коли я ледве вивіз родину з під обстрілов в Бучі, коли згорів мій будинок всі речи та авто банк залишків мою родину без грошей. Моя преміум менеджер знала що у нас трапилось, але не хотіла чимось допомогти. Зараз після 20 років я шукаю другий банк. Який не буде втикати ніж у спину.
Для можливості проведення обставин блокування рахунків, зв'язку з персональним менеджером та надання відповіді — ми написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Детальну інформацію за Вашим рахунком ми надали у приватних повідомленнях.
Ми співчуваємо, що така складна ситуація має місце бути у Вшому житті.
Ми аналізуємо найбільш вигідні для Вас варіанти та за результатом із Вами зв’яжеться наш експерт.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Подяка відділенню банку та керівнику
Щиро вдячні Вам за такий теплий відгук!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Комментарии (1)
Не можна забрати готівку вище 25000 грн
На даний час, згідно постанови НБУ, обмеження на зняття коштів на добу з гривневого рахунку у банкоматі становить 25 000 UAH.
Зокрема, ми постійно працюємо над тим, щоб наші банкомати були забезпечені готівкою.
Зняття коштів з гривневих карт можливо безкоштовно у банкоматі будь-якого банку по всій Україні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Хочешь открыть депозит онлайн под 0,1% - заплати за это овердрафт 76% годовых от суммы депозита
25.08.2022 в выписке по карте АТБ появилось списание 104,11 грн. % сплачені за перевищення кредитного ліміту, по карте на которой его нет.
Было обращение на горячую линию банка №Ж-457612 от 26.12.2022 для прояснения ситуации и возврата неправомерно списанных %. Обещали разобраться.
Возмутительно, что банк сам загнал карт в несанкционированный овердрафт своей операцией и начисляет 76% годовых на неё без зазрения совести.
Подумайте надо ли вам такой гемморой с открытием депозита онлайн со ставкой 0,1% годовых и овердрафтом под 76% на эту же сумму, которые банк вам не постесняется начислить.
Требую вернуть все незаконно начисленные проценты по моей карте АТБ по внутрибанковской операции, которую выполнил банк по счету клиента без наличия на нем средств, загнав его в технический овердрафт. В случае отказа буду вынужден обратиться в НБУ и суд для защиты своих прав как потребителя банковских услуг.
Для можливості аналізу ситуації написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (9)