Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
NadiiaDnipro 1 октября 2025, 21:11
Вы написали мне ответ с просьбой обратиться к вам через личные сообщения.
Куда я могу написать?
Напиши емейл или страницу банка, где есть такая возможность.
Моё обращение ниже. Оно было про оформление карты вашего банка через предоставление декларации о доходах.
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 октября 2025, 8:52
Добрий день!

Написати повідомлення Ви можете на даній платформі. Для цього перейдіть на профіль Банку та оберіть «Написати повідомлення».
Якщо ж Вас цікавить саме електронна адреса Банку, то написати лист можливо на info@help.raiffeisen.ua. Також всі контакти для зв'язку з Райфом Ви можете переглянути за посиланням — https://raiffeisen.ua/kontakty
Очікуємо на Ваш зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
Qwerty1999 2 октября 2025, 8:24

Дублюю для NadiiaDnipro цитату відповіді банку…

З повагою та турботою,
@RaifHelp
відправити особисте повідомлення банку
https://minfin.com.ua/ua/cabinet/messages/write/?user=RaiffaizenAlex
NadiiaDnipro 1 октября 2025, 17:30
На кассе магазина Варус, мне предложили купить карту банка для дальнейшего пополнения и покупки в этом магазине со скидкой товара. Цена карты 50 гр. При регистрации этой карты, оказалось, что надо прислать им декларацию дохода за прошлый год (?). Я фоп, до этого была за границей и мои декларации были нулевыми. Сотрудник банка сказал, что раз у меня не было дохода, тогда можно указать доходы мужа… Стесняюсь спросить, чтобы купить условную колбасу с получением кешбека на эту карту, и используя мои (!) деньги, которые я предварительно должна внести на эту карту, клиент должен предоставить отчёт банку до седьмого колена? Вы серьезно? Или у вас так хреново идут дела, что вы свой пластик стали по 50 гривен задвигать населению?
Неприятный осадок.
До этого оформляла подобную карту другого банка и ничего подобного не требовалось.
Когда берешь банковские деньги для оплаты — там понятно. Но здесь?

P. S. Очень бы хотелось получить комментарий сотрудника банка по этому факту.
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 октября 2025, 17:41
Добрий день!

Чесно кажучи, ми засмучені, що на початковому етапі нашої співпрації Ви отримали негативне враження.
Для відкриття рахунку в Райфі достатньо надати паспорт та ідентифікаційний код, або ID-картку. Реєстрація в застосунку «MyRaif» також відбувається за цими документами. За наявності біометричних документів реєстрація проходить дуже швидко та легко із використанням застосунку «Дія». Додаткові документи не вимагаються.
Якщо Ви придбали картку в магазині, то після її активації кошти в розмірі 50 грн, за які була придбана картка, повертаються на рахунок.

Ми б хотіли більш детально проаналізувати ситуацію та надати пояснення. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код та контактний номер телефону, а також місце, де була придбана картка. Чекаємо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Baswww 25 сентября 2025, 15:06
1) Без попередження заблокували рахунок.
2) Більше 3 місяців вирішують питання по розблокуванню.
3) Надав усі документи про походження сплату налогів.
Повна не повага до клієнтів їх грошей і часу.
Дуже чекаю закритя рахунку у цьому банку.
Нікому не раджу їм користуватись.
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 сентября 2025, 15:11
Добрий день.

Нам дуже прикро, що у Вас залишилось саме таке враження від співпраці з Райфом.

Розуміємо, що блокування рахунків може бути несподіваним і вплинути на Ваші плани. Обмеження накладається лише за умови наявності обґрунтованих підстав. Важливо зазначити, що перевірка зарахувань із наданням підтвердних документів є вимогою законодавства. Ми хочемо підкреслити, що банк не має наміру утримувати кошти клієнтів а навпаки — зацікавлений у швидкому вирішенні кожної ситуації.

Ми розуміємо Ваше розчарування і запевняємо, що ситуація буде ретельно розглянута. Будь ласка, надішліть нам у приватні повідомлення ваші дані (ідентифікаційний код, контактний номер телефону), щоб ми могли зв’язатися з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
nebayduzhyy 21 сентября 2025, 19:22
Дуже давній клієнт банку. Раніше мав кредитний ліміт в банку 10 000 грн. Завжди вчасно його повертав. Відмовився від нього. Коли банк запропонував вищі % кешбеку на кредитні кошти замість власних коштів вирішив повторно відкрити кредитний ліміт на 5000 грн. Автоматизована система аналізу вимагала ОК-5. Завантажив її. Відмова без пояснень. Припущення: працюю гіг-контракторам, в ОК-5 запис по 8000 грн/міс. Проте це не є дохід і не є зп. А лише незначною частиною. Все згідно законодавства України, проте схоже система ''боїться'' видавати кредит, якщо в ОК-5 вказано лише значення мінімальної зарплати.
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 сентября 2025, 8:54
Добрий день!

Дякуємо за очікування відповіді. Нам приємно, що Ви звертаєте увагу на цікаві пропозиції від Райфу та виявляєте бажання ними скористатися. Важливо зазначити, що такі аспекти, як дохід, стабільність надходжень і кредитна історія можуть впливати на рішення щодо надання кредиту. Також хотіли б зауважити, що однією із умовою кредитування є отримання офіційного доходу, тобто заробітної плати.
Пропозиції оновлюються щомісяця і ми обов’язково Вас проінформуємо у разі її наявності.

Хочемо більш детально проаналізувати та надати Вам пояснення по ситуації. Будь ласка, надайте Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону) в приватні повідомлення. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 сентября 2025, 11:12
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
AlexTesl 21 сентября 2025, 12:21
9 сентября 2025, 11:04 — сделал перевод через MyRaif (iOS) на свой счёт в ПУМБ по реквизитам из истории операций.
15:17 — средства вернулись с невнятным описанием.
Позвонил в колл-центр Аваля. Долго ждал. Оператор заявил, что ПУМБ отклонил перевод, потому что вместо ИНН был указан номер паспорта и клиента не смогли идентифицировать.
Сотрудники ПУМБ опровергли это: по указанному IBAN реджектов нет, паспортные данные у них есть. Аналогичные переводы проходили успешно в течение 2−3 лет.

Из-за возврата месячный лимит на переводы в Авале оказался исчерпан. Банк изначально обещал звонок менеджера в день обращения (19 сентября), но не позвонил.
Позвонили только вечером 20 сентября и сообщили, что IT-отдел не выполнил заявку и решение отложено на ближайший рабочий день.

Планирую закрыть счёт.
Прошу банк улучшить процессы и не перекладывать решение подобных проблем на своих клиентов.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 сентября 2025, 12:32
Добрий день.

Нам шкода, що Ваш досвід обслуговування в Райфі виявився саме таким і вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок.

Ми розуміємо, як важливо швидко та якісно отримувати послуги від банку, тому постійно працюємо над їх вдосконаленням. Саме відгуки від клієнтів нам допомагають в цьому.

Ми хотіли б детальніше розглянути Вашу ситуацію, для цього сформували запит до менеджера з питань клієнтського сервісу. Він проаналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Dmutro5525 20 сентября 2025, 0:16
Шахраї відкрили в цьому банку 18.09.2025 на моє ім'я КРЕДИТ. За 5 хвилин. На 20000 гривень. Без довідки про доходи, без фінансового поручитель. ОНЛАЙН… Ніхто з банку не зробив підтвердження на мій фінансовий номер. Не було жодного дзвінка. Жодного смс інформування. Шахрай одразу перекинув кошти на Банк Дніпро. Я прийшов на відділення. Перед тим кредитом заблокував картку атб та фішку. Сказали у вас все добре. Видали нову картку з якою сфоткали перед лицем — пусту без копійки. Потім через 1,5 години з, явився у мене «кредит» на 20000. Вже мене ніхто нефоткав із тим кредитом. Відкрито кримінальне провадження єрдр. Сказали будуть нараховувати відсотки за кредит який я набрав. Служба безпеки банку неспрацювала!!! Видали шахраю гроші-списали борг на мене. Тероризували відсотками тепер. Додзвонитися до них нереально. Рея як собака непускає. Працівники як папугаї всім тулять кредит сто днів, де тих умов і близько немає суцільна КАБАЛА. Невиховані, дозволяють собі жарти непотрібні. Додаток мені та рахунки незаблокували після звернення, тільки картки перевипустили. І через 2 години я отримав кредит якого небрав. Люди добрі Християни — не встановлюйте їхні додатки (де ви бачили в якому банку два додатки новий і старий?). Не тримайте в них гроші. Бо отримаєте кредит якого Ви набрали, який потім легко вкрадуть. По простому не ведеться на той райф. Кишені будуть у Вас діряві потім. Будуть потім під Вашими відгуками писати як їм шкода, що так вийшло, як вони цінують клієнтів. Про рею будуть писати, що вона тільки вчиться, бот.Про євро контроль та цінності. Про гіпербезпеку котра на рівні кіосків з мікрозаймами. Хоча і там 20000 ніхто без довідки про доходи не дасть. Все у них ти винен, вони невинні. Добре подумайте чи поріг переступати і боронь Боже додаток райф скачувати. Я ні копійки в них не позичив. Тепер мушу 20 тис. Гривень віддати євреям. Кому вони Видали то вони самі до тепер незнають. На мене повісили борг. Ще й відсотками на відсотки лякають. Кажуть ми нічого незнаєм треба питання місяць вивчати. Тоді зателефонував вам. Комунікації жодної. Все одно що на вокзал чи на автобусну зупинку звернувся. Задаєш питання, а вони просто невідповідають. Райф працює активно На росію це доведений факт. І дуже чекає на потерпілих від їх онлайн банкінгу рея.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 сентября 2025, 9:04
Добрий день!

Перш за все, хочемо подякувати за очікування на відповідь.
Нам надзвичайно прикро, що Ви постраждали від шахрайства. Ми прагнемо надавати послуги найвищої якості, і безпека коштів клієнтів є одним із наших найголовніших пріоритетів.
Райф завжди забезпечує збереження коштів, але власник картки також має дбати про її безпеку. Якщо шахраї отримають дані Вашої картки, вони можуть використати їх для проведення платежів або оформлення кредитів. Щоб уникнути таких ситуацій, ніколи не передавайте третім особам дані картки, такі як номер, термін дії, CVV-код та коди підтверджень.
Коли отримуємо будь-яке звернення стосовно шахрайства воно одразу фіксується, першочергово опрацьовується колегами з профільного підрозділу та здійснюються відповідні обмеження у разі їх порушень.
Також, банк співпрацює з правоохоронними органами, та при отриманні від них запиту ми надамо всю можливу інформацію та зробимо все, щоб допомогти з вирішенням.

Розуміємо, що спілкування з роботом ніколи не замінить живого спілкування з оператором, з яким простіше порозумітись. Ми активно працюємо над покращенням сервісів і впроваджуємо ШІ для швидшого вирішення. Наша Рея не сприймає довгі запити (більше 15 слів), пропонує сформулювати більш стисло або рекомендує писати в чаті. Якщо запит звучить: «з'єднайте з оператором» — спершу вона запитує, що цікавить клієнта, щоб самостійно відповісти на питання.
Ви завжди можете написати також до чату в «MyRaif».

Окремо зазначимо, що Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.

Маємо на меті велике бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 20 сентября 2025, 9:10
По Вашому запиту сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він аналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.


З повагою та турботою,
@RaifHelp
ninkaik 19 сентября 2025, 23:51
Отделение по адресу: Черновцы, ул. Главная, 143
м.Чернівці відділення на Головній 17.15 під кінець робочого дня підійшла до дверей щоб зайти в зал але двері вже були закриті я все розумію тільки не зрозуміла навіщо так кричати на клієнтів які приходять? Будь-ласка якщо це можливо переведіть жночку яка так кричить (1 стіл при вході) ну десь на останній стіл щоб вона менше спілкувалася з людьми, а то вона портить вам репутацію банку: до прикладу заходиш в Пумб банк то ще з дверей тебе ввічливо просять присядьте, а тут таке в Райфі не думала як йшла в ваш банк що можуть і послати …
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 сентября 2025, 8:57
Добрий день!

Перш за все, дякуємо за очікування відповіді. Нам прикро, що досвід відвідування відділення Райфу призвів до негативних емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок. Ситуація, описана Вами, є абсолютно неприпустимою та не відповідає нашим стандартам. Ми раді кожному відвідувачу відділень Райфу і завжди прагнемо надати всебічну допомогу й підтримку.
Відділення у м. Чернівці за адресою вул. Головна, 143 має технічну перерву з 17:15 до 17:30, тому воно зачиняється на цей час. Працює відділення до 18:00, тож після завершення перерви наші менеджери знову готові приймати відвідувачів.
Хотіли б більш детально проаналізувати ситуацію. Просимо надати в приватні повідомлення Ваш контактний номер телефону. Чекаємо на Вас.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Євгеній Доронін 16 сентября 2025, 14:30
Я не клієнт банку. Я зробив три виклики на лінію підтримки та бот у Вайбері щоб знайти відповідь на своє питання але там зустрічає штучний інтелект який вибачається та перепитуює. І це зациклено. Це можна пояснити тим що банк не очікує що нові клієнти можуть дзвонити або писати у Вайбер. Нові клієнти банку не потрібні виходить.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 сентября 2025, 14:38
Вітаємо.

Нам дуже шкода, що Ви не змогли порозумітись з нашим ботом. Погоджуємось, що приємно спілкуватися з «живою» людиною, тим паче, що це бажання взаємне. Проте у Вас є можливість вирішити питання самостійно, а не чекати на з'єднання з оператором.

При дзвінку Вас зустрічає віртуальна помічниця Рея, вона допомагає швидко вирішити найпоширеніші запити, щоб Ви не чекали в черзі. Якщо запит довгий — Рея може попросити сформулювати його коротше або запропонувати звернутись у чат. Також, якщо Ви просите з'єднати з оператором, Рея спершу уточнює деталі запиту, щоб краще зорієнтуватися у Вашій ситуації.

Функціонал, як і техніка не завжди працює досконало. Тому ми вдячні за зворотний зв'язок, адже саме він допомагає нам зрозуміти, в яких аспектах потрібні зміни та вдосконалення.

Хотіли б детальніше проаналізувати ситуацію, для цього просимо написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код та номер телефону, з якого телефонували до банку. Будемо очікувати на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 16 сентября 2025, 15:09
Передали запит з Вашого питання до менеджера з питань клієнтського сервісу. Просимо очікувати на дзвінок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
allesia 13 сентября 2025, 14:57
​Категорично не рекомендую Райффайзен Банк для ФОП! Справжнє випробування для вашого часу та нервів.
​Хочу поділитися своїм вкрай негативним досвідом співпраці з Райффайзен Банком як фізична особа-підприємець. Якщо ви цінуєте свій час і шукаєте зручний банкінг для бізнесу — оминайте цей банк десятою дорогою.
​Все почалося з абсолютно незручного та неінтуїтивного мобільного додатку. Щоб отримати доступ до власного рахунку, потрібно пройти цілий квест: спочатку створити ключ, а потім, замість простої онлайн-активації, телефонувати до служби підтримки або писати на електронну адресу й витрачати дорогоцінні хвилини на його підтвердження. Я зайнята людина, і в мене немає часу на ці «танці з бубном». Банк, який позиціонує себе як надійний партнер для бізнесу, не повинен настільки ускладнювати базові процедури.
​Коли я вирішила закрити рахунок ФОП, оскільки давно користуюся послугами іншого банку, де все просто, швидко та зрозуміло, почалося справжнє пекло. Закрити рахунок дистанційно — це щось зі сфери фантастики. Щоб отримати звичайну виписку по рахунку (яка, до речі, виявилася платною — 100 грн), мені висунули вимогу надати заяву, підписану електронним ключем. Дрібниця, але з таких дрібниць і складається враження. Замість того, щоб займатися бізнесом, я змушена витрачати час на безглузду бюрократію.
​Але й це ще не все. Банк періодично телефонує з питанням: «А чому це ви не користуєтесь рахунком?». Я не зобов’язана згідно із законодавством України звітувати перед банком про свою фінансову діяльність. А їхні нав’язливі дзвінки з пропозиціями кредитів, які мені абсолютно не потрібні, вже просто переходять усі межі. Я не бажаю вплутуватися в жодні боргові історії, і така настирливість викликає лише роздратування.
​Підсумок: Райффайзен Банк створює для бізнес-клієнтів купу непотрібних проблем, ускладнює елементарні операції та марнує найцінніший ресурс — час. Якщо ви шукаєте сучасний, гнучкий та клієнтоорієнтований банк для свого ФОП, то це точно не про Райффайзен.
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 сентября 2025, 15:07
Добрий день!

Нам надзвичайно сумно, що співпраця з Райфом викликала у Вас негативні емоції.
Ми розуміємо, як важливо швидко та якісно отримувати послуги від Банку, тому постійно працюємо над вдосконаленням наших застосунків, для більш комфортного використання. І Ваші відгуки нам допомагають в цьому.
Щодо виписки, то сформувати її Ви можете у застосунку — безкоштовно, або замовити на електронну пошту чи у відділення з комісією, згідно Вашого тарифного плану.
Додатково хочемо зазначити, що дійсно колеги Вам можуть телефонувати, щоб повідомляти про всі новинки Райфу, щоб Ви були в курсі всіх подій. Якщо Ви не бажаєте отримувати такі дзвінки, це можна відключити звернувшись до інформаційного центру.
Хотіли б детальніше проаналізувати запит та допомогти Вам, тому просимо написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код та фінансовий номер телефону. Будемо очікувати на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
fitseco 11 сентября 2025, 15:13
Отделение по адресу: Львов, ул. Любинская, 4
Шановний Райфайзен банк
перш за все перепрошую за свою нестерпну наполегливість протягом 5 місяців — та моя наполегливість і ваша рішучість допомогли повернути 30% коштів отриманих з мого рахунку шахраями. Я з розумінням ставлюся до певних часових обмежень процедури chargeback. Зі свого боку решту викрадених коштів я вже добиватимуся через Суд.
Ще раз — дуже дякую команді Райфайзен банку. Ви повернули мені віру у справедливість.
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 сентября 2025, 15:20
Добрий день!

Дуже вдячні Вам за зворотній зв'язок та радіємо, що вдалось хоча б частково повернути кошти.
Завжди робимо все можливе, щоб допомогти вирішити такі ситуації. Ми бажаємо Вам успіху у подальших зусиллях щодо повернення решти коштів і залишаємося на зв'язку, якщо вам знадобиться додаткова підтримка.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Kofeinshitsa 5 сентября 2025, 23:35
Являюсь клиентом банка три года, сегодня эти гады разорвали договор, даже не поставив меня в известность, ситуация такая, давала другу в долг деньги,4 месяца назад для выезда заграницу, теперь он мне переводит сумму сколько может то 20 т в месяц, вчера перевел 35(гасит долг который я ему давала)так вот этот банк заблокировал всё что у меня было на карте, и сегодня звонила раз 20, ждите письмо на почту, или ждите звонка, и в итоге меня игнорят, на почте нет писем, звонков не было, на карте показывает 0, мол денег нет, что я вам должна предоставить сволочи вы, у меня все деньги на этой карте.
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 сентября 2025, 12:30
Вітаємо.

Нам шкода чути, що досвід співпраці з Райфом не виправдав Ваших очікувань та залишив саме таке враження. Ми цінуємо наших клієнтів і зацікавлені в наданні якісного сервісу кожному з них.

Хочемо зазначити, що Райф — великий європейський банк, і ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства та постанов НБУ. Тому ми ретельно перевіряємо операції для збереження та захисту коштів наших клієнтів. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Ми б хотіли більш детально проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону) в особисті повідомлення. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
An26 5 сентября 2025, 15:32
Можливо саме на цьому ресурсі мені нададуть офіційну письмову відмову з посиланням на норми чинного законодавства чому були заблоковані мої рахунки від 21 липня 2025 року і досі не розблоковані.

Протягом першого тижня блокування я не могла отримати відповіді щодо того як саме можу розблокувати свої рахунки, хоча 21 числа рахунки без повідомлення заблокували, отримала лист зі стандартним текстом і посиланням на 15 ст я увечері 22 липня.

Наступного тижня 28 липня я отримала перелік питань по моїм транзакціями і одразу ж протягом 2-х годин надала відповіді. Але через 3 тижні 15 серпня після щоденної комунікації у онлайн чаті та відвідування відділення зі зверненнями я отримала відповідь, що я не надсилала документів (при чому після відправки листа я отримала підтвердження і інформацію, що моя відповідь буде розглянута протягом 5 робочих годин, а розтягнулось на 3 тижні).

Після чого я знову подала свою відповідь на ці ж питання, структурувавши кожний пункт, створивши папки з документами по запиту до кожної відповіді та надала більше ніж було описано (підготовка зайняла 9 годин, бо питання деякі дуже загальні і треба здогадуватись про які транзакції йде мова, тож подала інформацію майже по всій виписці).
Додатково описала все про себе, про сімʼю, чому був відкритий 2023 року рахунок, розкрила інформацію повну не тільки про себе, але й про всіх, хто згаданий в транзакціях. Підготовка і подача відповіді була настільки структурованою і вичерпною, щоб спеціалісти з відділу моніторингу бачили картину як на долоні. Але…
Але ж ні, пройшло ще 2 тижні і нічого.
Написала офіційний лист звернення 01 вересня 2025 року та віднесла заяву знову на відділення, а саме з описом ситуації та переліком документів, які я надала в електронному відділі та паперовому через відділення банку (більше 60 сторінок документації).
Основні питання на які я так і не отримала й досі відповіді від 21 липня:

1. Надати мені письмове пояснення щодо підстав блокування рахунку та чому досі

неопрацьовані мої документи та рахунки залишаються заблокуванні.

2. Негайно відновити доступ до моїх рахунків та коштів.

3. У разі подальшої відмови — надати офіційну письмову відмову з посиланням на норми чинного законодавства.

Сьогодні отримала стандартний лист без пояснень і рекомендаціями закрити рахунки.
Але чому я маю закривати рахунки, якщо я не порушувала норми законодавства і стаття в якій ви мене звинуватили є безпідставною, мої документи надані цьому доказ.
Жодного доказу і офіційної інформації чому ви заблокували рахунки ви мені не надали.
Також питання, чому банк відповідає кожного разу новим листом, а не виде переписку для збереження історії переписки (кожного разу я прикріпляла попередній лист).

Тож, звертаюсь додактово ще через цей канал із запитом розблокувати мої рахунки або звʼязатись зі мною та надати інформацію, які додаткові документи ви хочете бачити додатково, я не відмовляюсь і всіляко сприяю наданню документів. Я розумію, в який час ми живемо, але не можна кожного безпідставно звинувачувати в неправомірних діях, тим паче, що докази кажуть протилежне.
Прошу не надавати стандартних текстів, а вирішити питання в досудовому порядку.

У разі невирішення питання я буду змушена звернутися до Національного банку України
та суду для захисту своїх прав.
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 сентября 2025, 15:50
Добрий день!

Розуміємо, що блокування рахунку стало несподіванкою і могло вплинути на Ваші плани. Хочемо пояснити, що Райф є великим системним європейським банком, який суворо дотримується вимог чинного законодавства та постанов НБУ. Саме тому ми ретельно перевіряємо кожну операцію, адже це необхідно для гарантування безпеки та захисту коштів наших клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Маємо на меті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані, для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Iuliia777 4 сентября 2025, 14:28
Доброго дня! Банк абсолютно безпідставно 27.08 надіслав лист про припинення ділових стосунків по статті 15. З тих пір рахунки і залишки на них заблоковані. Всі документи, що підтверджують законність походження коштів і здійсненних операцій надано електронними листами і безпосередньо в обслуговуюче відділення. Також подано заяви на закриття рахунків і переказ коштів в інший банк. Жодної реакції, адекватної відповіді станом на сьогодні не надано
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 сентября 2025, 14:35
Добрий день!

Дуже шкода, що у Вас виникла така ситуація, яка могла вплинути на враження про банк.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. Сподіваємося на Ваше розуміння щодо важливості періодичних перевірок джерел надходження коштів.
Ми хотіли б детальніше розглянути Вашу ситуацію, тому просимо надіслати свої дані в приватні повідомлення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 4 сентября 2025, 15:27
Передали запит з Вашого питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку. Просимо очікувати на відповідь.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
MrMorale 2 сентября 2025, 15:48
Я є клієнтом Райфайзена вже більше 6 років, відривав карту як зарплатну. Після зміни компанії рахунок залишився для зберігання заощаджень та витрат в закладах. В червні виникла необхідність зняти гроші з рахунку в банкоматі через що прийшов «лист щастя» і рахунок було заблоковано УВАГА — одним днем. Лист прийшов 18.06. 27.06 я надав всі документи у відділення — ОК5, ОК7, виписки з рахунку іншого банку, де чітко видно, що це зарплатні кошти, повне пояснення витрат і з підтверджуючими документами. 10.07 прийшли ще запитання на які я відповів і надав всі запитувані документи. Після цього я надсилав нагадуванн 23.07, 05.08, 11.08, 26.08 в результаті — відсутність відповідей, жодних. У відділенні нічого не можуть зробити, з обгрунтуванням, що це підзвітність іншого відділу. В чаті MyRaif менеджер сказала, що нагадала колегам, але результату 0. На гарячій лінії банку немає можливості зв’язатися з оператором і дізнатися статус.

Обгрунтування блокування в листі абзац 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» No 361-IX від 16.12.2019 р. — «подання клієнтом чи його представником суб'єкту первинного фінансового моніторингу недостовірної інформації або подання інформації з метою введення в оману суб'єкта первинного фінансового моніторингу;». — Я надав всі документи і виявив бажання поновлення співпраці, проте банк виявляє 0 Клієнтоорієнтованості та перешкоджає своїм клієнтам в доступі до власних коштів. Для зберігання заощаджень я не рекомендую цей банк, оскільки вже 2 місяці немаю доступ до своїх грошей.
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 сентября 2025, 15:58
Добрий день.

Дякуємо за відгук і за те, що Ви є нашим клієнтом протягом такого тривалого терміну. Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такими труднощами, і ми щиро цінуємо Вашу лояльність.

Розуміємо, що блокування рахунків може бути несподіваним і вплинути на Ваші плани. Обмеження рахунку здійснюється лише на підставі обґрунтованих обставин. Варто зазначити, що процес перевірки зарахувань з наданням підтвердних документів є вимогою законодавства. Крім цього, хочемо підкреслити, що банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у швидкому вирішенні даного питання.

Ми розуміємо Ваше розчарування та запевняємо, що дана ситуація буде належним чином розглянута. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код, контактний номер телефону), щоб ми могли зв'язатися з Вами для оперативного та ефективного вирішення цього питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
a b 2 сентября 2025, 14:39
Отделение по адресу: Одесса, пл. Соборная, 4
По информации от колл-центра Райфайзен банк не предоставляет квитанции о возврате денег на карточный счет. То есть я оплатил товар в интернете на сайте Алиэкспресс, во первых банк не предоставляет информацию о том по какому курсу они считают доллары при оплате с карточки и автоконвертации. Курс можно узнать уже в квитанции, когда ты сделал платеж, до этого курс узнать нельзя. Карточный курс у них меняется чуть ли не каждую минуту. Курсы которые они выставляют на своем веб ресурсе у них меняется раз в день и не отражает ситуацию на текущую минуту. В приложении MyRaif вообще не отображается карточный курс. Возврат они предлагают проверять по выписке, но при этом сумма отображается в гривне. Если вы платили в долларах и возврат был в долларах вы не понимаете какую сумму вам вернули и по какому курсу. и как они провели автоконвертацию. Отказ в предоставлении квитанции о возврате денег не дает возможность проверить правильно ли магазин вернул вам деньги и открыть спор с магазином о возвращенной сумме. я не могу предоставить выписку по своему счету за месяц предложить магазину самим рассчитать какую сумму они мне вернули и по какому курсу засчитал банк. Кроме того, квитанция о возврате денег это финансовый документ, с которым можно обращаться в разные государственные учреждения по защите своих прав.
В приложении банка MyRaif возврат денег вообще не отображается. То есть банк не качество предоставляет услуги по обслуживанию клиентов и говорит, что это политика банка, так как основная задача банка это хранение и управление денежными средствами клиента. А если клиент не знает куда идут его средства и по какому курсу, как и когда возвращаются — это не качественное предоставление услуг
Раньше некоторые вопросы можно было решать через операторов колл-центра, но сейчас оператор сказал, что колл-центра у них нет, а все вопросы нужно решать с ботом Рея, а вот если он не может их решить, тогда может переключить на оператора.
То есть, чтобы попасть на оператора, надо пройти квест в минимум по часа и то не с первого раза. По моему банк активно создает проблемы клиентам, называя это политикой банка.
При этом сколько бы я их просил не звонить мне больше с рекламными предложениями, ноль на массу, минимум раз в месяц, на это у них люди есть. А на решение проблем клиентов — нет.
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 сентября 2025, 14:56
Добрий день.

Нам дуже шкода, що обслуговування в Райфі не виправдало Ваших очікувань.
Хочемо зазначити, що у випадку, якщо на сервісі, де Ви проводите платіж, операції здійснюються через закордонні сервіси — запит на списання від них формується у валюті долар або євро. Якщо операція одразу відбувається не в гривні — курс при проведенні платежу відображається в деталях транзакції. При цьому, дійсно, цей курс може змінюватись протягом дня.
Що стосується квитанції про повернення коштів — на жаль, дійсно, квитанції про зарахування коштів неможливо сформувати в застосунку. Якщо Вам потрібно надати підтвердження щодо суми, яку сервіс повернув на Ваш рахунок, і це повернення відбувалось окремою операцією, а не як скасування попередньої — Ви можете сформувати виписку за дату проведення платежу на списання, і операція повернення буде відображатись там.
Якщо Вас цікавить курс, за яким було повернення, цю інформацію Ви можете уточнити в чаті застосунку (символ навушників праворуч згори на головній сторінці).
Ми хотіли б детальніше проаналізувати ситуацію та допомогти Вам з вирішенням питання, для цього просимо написати нам в особисті повідомлення Ваші ідентифікаційний код та контактний номер телефону.
Будемо очікувати на повідомлення від Вас.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Sashulik 1 сентября 2025, 16:32
Відкрив картку щоб розраховуватись в магазинах та отримувати кешбек. Так як у Райфі кеш бек більший по кредитним коштам, відкрив депозити, зробив обороти по картці, але де там, не встановлюють кредитного ліміту, написав в службу підтримки, я давно працюю маю офіційний дохід, маю гарну кредитну історію, ні без результату.
Я розумію що справа банку встановлювати ліміт чи ні, але коли звонив в банк перед відкриттям рахунків, то казали оператори без проблем якщо офіційно працюю, а зараз, коли клієнт вже зайшов в банк, то без пояснення причин не встановлюють ліміт, хоча б причини сказали. Тобто клієнт каже, встановіть кредитний ліміт буду робити гарні обороти по кратці — банк не реагує, тільки стандартна відписка, яка мабуть буде і на це повідомлення.
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 сентября 2025, 16:42
Добрий день!

Нам приємно, що Ви розглядаєте можливість кредитування з нами. Наявність пропозиції з кредитування від Банку залежить від безлічі об'єктивних обставин, в тому числі: Ваш дохід, стабільність надходжень, кредитна історія. Зміни за цими напрямками здатні вплинути на доступність кредитних пропозицій. Ці фактори на 100% залежать від Вас. Як тільки будуть зміни, ми це побачимо і зможемо переглянути своє рішення з приводу кредитних пропозицій. Ви також можете переглядати актуальні пропозиції в застосунку «MyRaif».

З повагою та турботою,
@RaifHelp
deusatorus 21 августа 2025, 16:12
В середині липня заблокували рахунок, по причині переідентифікація. Через 2 тижні пройшла відеоконференцію, де мені сказали скинути документи на пошту. Пройшло вже 3 тижні, немає ніякої відповіді, не відповідають на пошті, а на гарячій лінії завжди говорять почекайте ще. Гроші заблоковані до сих пір.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 августа 2025, 16:22
Добрий день!

Відповідно до вимог чинного законодавства, Банк не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не було проведено у встановлені терміни. У таких випадках Банк вимушений блокувати рахунки та обмежувати видаткові операції.
Маємо на меті проаналізувати Ваше питання та допомогти у його вирішенні. Для цього, будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення, вказавши Ваші дані.
Очікуємо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 августа 2025, 16:53
Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
Просимо очікувати!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Олексій Сиров 21 августа 2025, 11:09
Мав картку Віза Фішка на яку приходили гроші від Uklon
19.08 отримую повідомлення про блокування рахунку. Ну ок. Пишу в підтримку — кажуть «протягом дня зв’яжуться». Йшов третій день як зі мною [не] намагаються зв’язатись «протягом дня»
Якщо я правильно розумію наразі я чекаю повідомлення від банку щоб надіслати скріншот балансу з додатку іііііі. чекати «вироку» поки шановні працівники фінмону знайдуть в собі час і бажання перевірити чи додаток уклон не спонсорує тероризм і не відмиває гроші
Н-да =)
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 августа 2025, 11:16
Добрий день!

Хочемо запевнити Вас, що блокування рахунків завжди здійснюється на підставі вагомих причин. Ми суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур для забезпечення безпеки і захисту коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути будь-яких необґрунтованих дій. Ваше розуміння та співпраця в цьому питанні дуже важливі для нас.

Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ідентифікаційний код чи контактний номер телефону. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 августа 2025, 12:42
Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
Просимо очікувати!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Flacon 21 августа 2025, 2:04
Зареєструвався в банку декілька днів тому, успів зробити пару операцій і як тільки мені перевили кошти на рахунок (сумма взагалі не значна, пару тисяч грн) то через декілька годин мій рахунок було заблоковано і вхід в мобільний застосунок також.
Позвонив на гарячу лінію, там оператор на моє питання «Чому було заблоковано» відповіла, що не знає і сказала звертатись у відділення.
В моєму місті немає відділень, а тратить свій час що би поїхати в інше місто і повернути кошти я не збираюсь. Пізніше прост онапишу заяву в поліцію, що ця контора просто краде кошти, я також займаюсь стріменгом і відеоблогерством, тому максимально про рекламую (анти реклама) цих шахраїв, якщо не захочуть повертати кошти дистанційно!
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 августа 2025, 8:58
Добрий день!

Нам надзвичайно прикро, що Ваш досвід співпраці з Райфом не виправдав очікувань. Розуміємо, що блокування рахунків може бути неочікуваним та вплинуло на Ваші плани. Обмеження рахунку може відбутись лише на основі обґрунтованих обставин. Зазначимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 августа 2025, 9:17
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Svetlada2025666 19 августа 2025, 8:10
Новостворене ТОВ (грудень 2024) на запит щодо збільшення оборотів (дивне питання) по рахунку надало кучу документів сканів, написали листа з поясненням діяльності, штатний розклад і т.і і ні листа на пошті, ні листа в системі від Аваль… Просто рахунки АРЕШТОВАНІ!!! Це як?! Тільки ввечері дзвінок менеджерки яка нічого не вирішує і вислухала мій гнів…Нікому не раджу працюваии з Авалем!!! Якщо до них прискіплевий нагляд з боку НАБу як вони жаліються, то хай не працюють у росіі. це іх проблеми і проблеми іх юристів… це тупо тероризм по блокуванню діяльності підприємств.
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 августа 2025, 8:54
Добрий день!

Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження від співпраці з Райфом.
Звертаємо увагу, що Банк не здійснює блокування рахунків без вагомих підстав. Якщо на рахунок нещодавно надійшли значні суми, Ви можете отримати запит на надання документів, що підтверджують походження цих коштів. У разі несвоєчасного надання документів рахунок може бути заблоковано.
Розуміємо, що ця ситуація могла бути для Вас несподіваною, і приносимо вибачення за можливі незручності. Перевірка зарахувань є необхідною відповідно до законодавства.
Додатково хочемо зазначити, що Райффайзен Банк в Україні не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію детальніше, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер). Будемо раді допомогти!

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.6 49.35
USD 41.9 42.28
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.6 49.35
USD 41.9 42.28
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝