Жах!!!

olgunija olgunija
28 февраля 2017, 23:40
без оценки
Підкажіть будь ласка!!! моя мама вставила карточку прозора в термінал самообслуговування, хотіла положить гроші на кредитний рахунок, там залишалася сума3257.18гр.треба було положить 542.82гр.але ввела 550гривень,і другий раз 542.82гр.і ця сума знялась з її кредитки,і видало три великі чеки а грошей не було куди всунути! вона пішла в банк з квитанціями, пояснила ситуацію,і начальник відділення пояснила що ця сума повинна повернутись через день, два! тоість 1092.82гр.мама заспокоїлась,і проплатила через касу те що повинна була положить на кредитний ліміт! пройшло більше місяця,і ніхто не шивелиться,і на данний момент висить мінус,і ще і проценти ростуть!!!
Ответ банка
Райффайзен Банк Аваль
7 марта 2017, 16:27
Шановна olgunija!

За встановленою інформацією, 13.01.2017 р. Ви намагалися виконати поповнення кредитного карткового рахунку через Інформаційний кіоск Банку. Даний технічний засіб дозволяє здійснювати безготівкові платежі та перекази між власними рахунками Клієнта і на користь третіх осіб за допомогою платіжних карток, та не обладнаний слотом для приймання готівки. Готівкове поповнення кредитної картки можливо виконати через депозитний банкомат або касу Банку.
Враховуючи зазначене, фактично Ви здійснили два безготівкових платежі з кредитного карткового рахунку, один з яких було списано з рахунку та одразу повернено. Другий платіж було направлено на погашення відсотків за кредитом.
Оскільки погашення заборгованості за кредитним картковим рахунком шляхом списання коштів з цього ж рахунку технічно неможливе, для уникнення прострочення планового платежу співробітником відділення Вам було рекомендовано здійснити поповнення іншим способом, наприклад, через касу Банку. Станом на 07.03.2017 р., кошти, помилково сплачені Вами 13.01.2017 р., повернено на Ваш рахунок у повному обсязі.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться