Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
kil1lvrr 5 февраля 2025, 20:01
Не был их клиентом, но пришло письмо о том что разорваны деловые отношения, не понятно почему ответ получил что от другой фин установы что-то получили хотел сделать карту зарплатную нельзя, оспорить хочу нет мы не знаем поддержка ничего не знает от кого что, из за них теряю хорошую работу так как у компании зп на райф, а им сложно открыть мне зарплатную карту или назвать причины отказа и что мне из-за них работы лишаться или что, окей был бы клиентом что-то нарушил, а так что-то где не понятно где порушення какие скажите хоть да и причем тут кто-то до этого банка не понимаю, спасибо вам большое за то что оставляете меня без работы самый ужастный банк в Украине
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 февраля 2025, 8:58
Добрий день!

Перш за все, перепрошуємо за очікування відповіді. Нам дуже прикро, що Ви не змогли скористатися послугами нашого Банку, і це негативно вплинуло на Ваше враження про Райф.
Ми хочемо детально проаналізувати ситуацію та надати вичерпні пояснення. Ваше звернення вже передано в роботу нашого менеджера з клієнтського сервісу, який ретельно розгляне всі деталі. Будь ласка, очікуйте на зворотний зв'язок найближчим часом. Дякуємо за терпіння та розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
grevikto 4 февраля 2025, 15:36
Неоднократно я и по моей просьбе мой родственник пытались купить валюту. Однако в этом банке её или нет, или купюры мятые или потрепанные. Ну я допускаю что такое возможно. Но не на протяжении же длительного срока! Похоже у банка какая-то не клиентская программа в этом вопросе. Сложилось впечатление что это не банк, а хранилище потрепанных банкнот. При этом купить валюту в других банках не составляет проблем. Буду обходить третьей дорогой этот банк.
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 февраля 2025, 15:46
Добрий день!
Нам надзвичайно шкода, що Ви зіштовхнулись з такою ситуацією та це вплинуло на Ваше враження про Райф.
За візитом у відділення в порядку живої черги може бути видана сума валюти, яка є в наявності, у разі неможливості виконати операцію, співробітники відділення Банку можуть запропонувати зарезервувати необхідну суму через один робочий день.
Для зручності, якщо Ви клієнт Банку можливо завчасно замовити кошти у зручне відділення написавши повідомлення в «Чат» застосунку «MyRaif».
Щодо якості валюти, кожне відділення Райфу працює виключно з платоспроможними банкнотами, які в обігу.
Ми би не хотіли залишати Ваш відгук осторонь та просимо написати нам у приватні повідомлення із вказанням даних ( контактний номер або ідентифікаційний код).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
LNataliia 4 февраля 2025, 11:15
У п’ятницю замовила видачу 1100 євро. За правилами банку отримати можу тільки у вівторок призначили на 14.00, на жаль захворіла з ранку звернулася у підтримку з проханням перенести зустріч на середу. ВІДМОВИЛИ.сказали по технічним причинам це можливо тільки у четвер. Пояснень не надали. Я не розумію чому валюту котру привезли у вівторок у відділення я не можу отримати у середу з ранку. Змусили з температурою їхати у відділення, так як валюта потрібна на завтра.
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 февраля 2025, 11:24
Добрий день!
Нам щиро прикро за ситуацію, яка викликала такі емоції. Бажаємо Вам швидкого одужання та міцного здоров'я.
Згідно з процедурою, замовлення валюти здійснюється через один робочий день, для доставки необхідної суми.
У разі необхідності перенести зустріч на інший день, процедура залишається незмінною — через один робочий день. Це пов'язано з необхідністю зробити нове замовлення та доставку на іншу дату.
Ми би не хотіли залишати Ваш відгук осторонь та просимо написати нам у приватні повідомлення із вказанням даних ( контактний номер або ідентифікаційний код).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 4 февраля 2025, 12:13
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Vova6489 1 февраля 2025, 4:18
Финмониторинг банка не взял во внимание средства заработанные на 2022−2023 г. Есле эти средства не потратились за год то они подозрительные или не законные?
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 февраля 2025, 9:00
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді. Ми, як Ваш обслуговуючий Банк, чітко дотримуємось встановлених норм законодавства, а тому сподіваємося на Вашу підтримку та розуміння щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів за рахунок надання Вами документів.
Банк має право запросити документи, незалежно від типу операції та її суми.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 1 февраля 2025, 11:12
По Вашому запиту сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він аналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Mipoh141 30 января 2025, 10:28
Я купил на ОККО карточку, думаю почему не пользоваться дополнительно программой лояльности, ну я же знал, что это горе банк. Вообщем купил карточку, а при активации, говорят идти в отделение, сходил) отказано банком в открытие счета, почему не говорят, может «*** не вышел)», далее позвонил в службу поддержки, в отделении и в поддержке нормально общаются, но не кто не говорит почему отказано банком, а меня этот вопрос теперь мучает, ну сказали бы там маленькая зарплата, вы, нам не подходите, нам такие как вы клиенты не нужны и так далее, а так все покрыто мраком. И это при условии что за все свои 33 года не одного косяка с другими банками. При чем у других банках даже кредитные карточки имеются, а в этом банке дебютовую карточку и то не открыли. Как-то так, моя ошибка конечно есть, прежде чем покупать карту нужно было зайти почитать как минимум отзывы.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 января 2025, 10:35
Добрий день!
Відверто зізнаємось, ми засмучені, що у Вас склалась така ситуація та вона вплинула на враження про Райф в цілому. Кожен новий клієнт для нас, як пазл великої картини, яка доповнюється.
Ми би не хотіли залишати відгук осторонь, та маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися.
Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
Mipoh141 30 января 2025, 12:28
Объяснения я получил, большое спасибо!!!
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 30 января 2025, 12:30
Дякуємо за приділений час, були раді надати консультацію.
Бережіть себе!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Ігор Бакуменко 29 января 2025, 16:10
Открыл я счет в этом банке, так как планировал возможно перейти на него на зарплату по совету друзей.С момента открытия прошло ровно 2 дня, пришло письмо 15.01 про разрыв отношений)Повторюсь, с момента регистрации прошло 2 дня, я ни копейки туда не перевел, не получил, просто оформил банк как вариант в будущем туда перейти.Как обычно в письме рассказали про оружие массового поражения, про терроризм, про отмывание бабла.Удобная однако статья, которая по сути развязывает руки банкам, они что хотят, то и творят.Повторюсь, создал я банк как 2 дня и ни копейки на счет не получил и не перевел, поэтому мне даже интересно под какую категорию я попал-терорист без денег, отмывал 0 на балансе или массово убивал отсутствием денег на счету?)
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 января 2025, 16:14
Вітаємо.

Нам шкода, що у Вас склалось таке враження від співпраці з банком.

Маємо зазначити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ.

Ми цінуємо кожного клієнта та робимо все для збереження та захисту коштів. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль для вирішення питання у найкоротші терміни.

Завжди готові піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій.
Будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваш контактний номер телефону та ідентифікаційний код для аналізу.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 31 января 2025, 19:52
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Fsbvlada19 28 января 2025, 10:22
Отделение по адресу: Черновцы, ул. Главная, 143
Я 22 січня створила нову карту і додатку щоб просто перекинути туди гроші з основної картки, я перекинула списання відбулося гроші списало але вони не прийшли на ту 2 картку і на основну не повернулися вже тиждень так, написано помилка операції, я звернулась в підтримку в перший день як це сталося, мені там написали що просто треба чекати гроші повернутсся і так годували обіцянками тиждень ніякі гроші не верталися ні туди ні сюди, я прийшла в відділ райфайзену особисто поділилась проблемою показала що було списання і кошти не вернулись просто десь зникли мені сказали що видно що та було списання але де і куди воно попало не зрозуміло самим менеджерам банку, сказали що нічим не поможуть потім я вернулась і попросила подзвонити на гарячу лінію, мені там сказали що треба чекати поки вони вияснять чи дійсно було скасування і гроші не дійшли і от знову мене заігнорували, дуже не задоволена візитом до вашого банку і роботою менеджерів просто забивали на мою ситуацію тиждень
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 января 2025, 10:30
Добрий день!

Відверто кажучи, ми засмучені, що у Вас склалась така ситуація та вона вплинула на враження про Райф в цілому. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти із розв’язанням незакритих ситуацій. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
LOOSKER 25 января 2025, 15:55
В очередной, далеко не первый раз не смог рассчитаться картой банка на кассе супермаркета. Такое случалось и ранее, после чего со мной мвязывались работники банка и утверждали, что причиной тому плохая связь, плохой терминал и т. д. Но, на том же терминале и при той же связи карты других банков работали как положено. В месте с тем они заверяли, что они прилагают неимоверные усилия к тому, чтобы исправить ситуацию. Как и ожидалось- ситуация повторяется с завидной регулярностью. Вывод мой неизменен- использовать карту этого для снятия наличности в день зарплаты дабы не попадать в глупые ситуации.
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 января 2025, 16:03
Добрий день!
Нам надзвичайно шкода, що Ви зіштовхнулись з такою ситуацією.
Розуміємо, важливість мати доступ до зняття коштів. Причин відхилення операції може бути декілька. Ми засмучені, що не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала незручностей і могла суттєво вплинути на Ваші плани.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Наразі Ваш запит передано в роботу менеджера з клієнтського сервісу, який бере ситуацію під свій контроль та прокомунікує.
Просимо очікувати на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 31 января 2025, 19:53
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
a b 24 января 2025, 15:47
Я много лет являюсь клиентом банка, но последнее время банк начал активно избавляться от клиентов, которые не хотят ставить мобильное приложение на телефон. То есть либо ты ставишь мобильное приложение на телефон — либо ты не клиент банка. В интернет клиенте который для компьютеров ограничено все, что только возможно, чтобы сделать пользование им не удобным, а по некоторым функциям и невозможным (элементарный пример, в интернет клиент-банке вы не можете узнать номер вашей карточки, нет такой возможности, или ставьте мобильное приложение или идите в отделение), оператор по телефону тоже не говорит, новую карточку открыть нельзя). Никакие аргументы, о том что телефон это устройство с повышенными рисками банк не интересуют (телефон можно потерять, могут украсть, на телефонах как правило нет антивирусов, телефоны часто взламывают через телеграм и вайбер). Как мне объяснили в банке — защита мобильного приложения и денег клиента это проблема клиента.
Вторая фишка банка это виртуальный помощник. Чтобы пробиться к оператору надо дойти до белого каления пообщавшись с виртуальным помощником. А если у тебя вопрос срочный — это твои проблемы или ставь мобильное приложение. Обойти виртуального помощника никак нельзя. То что он не работает нормально и не удобен банк не интересует, как мне пояснили они его обучают на реальных клиентах и задачах, когда-то станет лучше. То есть мы платим деньги за обслуживание банку, а банк на клиентах ставит эксперименты.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 января 2025, 15:56
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас склалось таке враження. Цінуємо кожного клієнта Банку та намагаємось створити комфортні умови обслуговування.
Прямуємо в напрямку диджиталізації та готові вирішувати більшість питань дистанційно. Застосунок «MyRaif» вже має ряд нових функцій, яких раніше не було: можливість відкриття нового рахунку з віртуальною картою, переказ на карту іншого Банку без комісій з дебетної карти, поповнення мобільного номеру без комісій, перегляд рахунків, чат для отримання консультації, тощо.
Задля зручності дозвону запровадили нашого віртуального помічника Рея при цьому, допомогти з питанням Вам можуть в Чаті" MyRaif достатньо задати своє питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
LNataliia 21 января 2025, 19:17
Виписки не відповідають дійсності, залишки на рахунках також.Інформація у смс, котрі надходять від банку про рух коштів відрізняється від інформації і у новому додатку райф і у старому.По факту на рахунку з вечора була одна сума, а зранку стало на 8000 менше, про це взнала коли не змогла зробити платіж, не вистачило коштів.Згідно виписці списання коштів не відбувалося протягом доби.Згідно отриманих смс між двома списаннями коштів, між котрими була доба, просто зникло 8000. В першому смс один залишок коштів, у наступному смс залишок коштів зменшився на суму покупки і 8000.У грудні звернулася до банку з проханням надати письмову відповідь з поясненням зникнення коштів з рахунку. Сьогодні 21.01.25 відповідь відсутня. Спочатку прислали листа на електронну пошту що моє питання потребує додаткових зусиль і відповідь буде надано до 16.01.24, тепер розповідають що протягом трьох діб зі мною звʼяжуться і нададуть відповідь коли мені буде надіслано листа з відповіддю.І ТИША…
Проблеми у Аваль з усім, окрім видачі готівки у банкоматі.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 января 2025, 19:27
Добрий день!

Будемо відвертими, нам шкода, що у Вас склалось таке враження про Райф в цілому. Розуміємо, наскільки важливо мати точну та своєчасну інформацію про Ваші фінанси.
Відмінність в залишку може виникнути виключно із технічних проблем, які наші спеціалісти відразу фіксують та вирішують в максимально короткий термін.
Згідно чинного законодавства офіційна відповідь на електронну пошту надється протягом 30 днів.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
ls066666 20 января 2025, 14:54
З 2022 по теперішній час ми систематично разом зі своїм чоловіком вносимо кошти на депозитні рахунки в доларах США шляхом їх конвертації з гривневого рахунку. Така дія дозволена підпунктом 1−4 пункту 12 Постанови КМУ «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» від 24.02.2022 № 18. Кожні три місяці ми отримуємо кошти після завершення строку депозиту та повторюємо внесення коштів. Всього протягом 2022−2025 років мною було здійснено 16 операцій зі створення депозиту, а моїм чоловіком — 15. Проте всі ці операції виконані з застосуванням обмеженої кількості грошей, тобто після завершення одного терміну гроші повертались на нові депозити, грошові кошти, використані для перших трьох операцій, в подальшому використовувались для нових депозитів.
14.01.2024 на мою електронну поштову адресу надійшло повідомлення з адреси «vb.doc@raiffeisen.ua» наступного змісту: «Шановний Клієнте, віримо, що для вас прозорість є такою ж важливою, як і для нас у Райфі. Тому на вимогу Національного Банку України, ми просимо надіслати документи, що підтверджують джерела надходження коштів на ваші рахунки за останні 2 місяці, зокрема стосовно операцій на суму 500 000,00 грн. Деталі за посиланням https://rb.gy/pgo8in. Будь ласка, надішліть документи на електронну адресу vb.doc@raiffeisen.ua. Це потрібно зробити протягом 5 днів з отримання цього повідомлення, інакше ваші рахунки будуть заблоковані. З повагою, Ваш Райф.».
Це повідомлення потрапило в спам, тому велика вдача, що я взагалі його побачила. Додатково в телефонному режимі та через систему Райффайзен Онлайн чи мобільний додаток зі мною не зв’язувались.
З Правил банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк», Затверджено Правлінням АТ «Райффайзен Банк» 16.09.2013, в редакції, яка набула чинності, 25.12.2024, я знаю, що відповідно до пункту 6.19 в разі необхідності надання документів для фінансового моніторингу для створення відповіді на запит Банку щодо надання документів та інформації, необхідних для підтвердження відповідності фінансової операції Клієнта його доходу, соціальному стану, підтвердження джерел коштів, пов’язаних з фінансовими операціями, з використанням Системи «Райффайзен Онлайн» Клієнт в Системі має: • перейти за посиланням меню «Зв'язок з банком», • обрати кнопку «Повідомлення», натиснути кнопку «+» та ввести у спливаючому вікні тему повідомлення «Запит Фінансового Моніторингу», • перевести затребувані документи з паперового в електронний вигляд з розширеннями: JPEG або, PNG або, JPG або, PDF, та додати (вкласти) у полі повідомлення та/або написати коментар, після чого відправити повідомлення. Після отримання від Клієнта повідомлення з вкладеними файлами, Банк має право зателефонувати на Фінансовий номер Клієнта в разі необхідності уточнення додаткової інформації стосовно отриманих документів.
Крім цього, в мене викликало сильне занепокоєння те, що вимога надання документів надійшла не на офіційному бланку, без КЕП, а просто повідомленням без жодного підпису, хоча відповідно до п. 1.4.4 вищевказаних Правил банк використовує факсимільне відтворення підпису, зазначеної у цьому пункті 1.4. Розділу 1 Правил уповноваженої особи Банку, а саме Лук’янчук Олени Петрівни, яка діє на підставі довіреності № 328/22 від 15.08.2022р., та печатки Банку для підписання від імені Банку листів щодо необхідності надання Клієнтами Банку будь-яких документів з питань фінансового моніторингу, у т.ч. необхідних для здійснення Банком належної перевірки Клієнтів, листів Клієнтам Банку про відмову від продовження ділових відносин, квитанцій (довідок) за здійсненими Клієнтами операціями, в т. ч. в системах дистанційного обслуговування рахунків, а також передбачених Тарифами Банку довідок, Виписок, за встановленими зразками.
Я знаю, що документи про порядок проведення фінансового моніторингу є внутрішніми документами банку, документами з обмеженим доступом. Тобто, банк не ознайомлює клієнтів із внутрішніми документами, однак, виходячи з формулювання про лист в п. 1.4.4. я здогадуюсь, що все ж таки має були лист з підписом та печаткою, а не те, що я отримала. Мій чоловік також отримав таке повідомлення на електронну пошту, тому я попросила його відвідати відділення, в якому ми зазвичай обслуговуємось. Після отримання інформації працівниками відділення я направила на адресу, вказану в тому повідомленні свою довідку ОК5, і вказала, що це мої заощадження.
Слід відмітити, під час фінансового моніторингу в інших банківських установах я завжди надавала довідку ОК5, і цього було достатньо, оскільки суми доходу пояснюють походження моїх заощаджень.
Наступного дня мені надійшло наступне повідомлення з тієї ж адреси, але заголовок відправника відрізнявся, там була вимога про пред’явлення документів на гроші за період листопад — січень 2024 року на загальну суму понад 749 000,00. Тут в мене вже з’явилось більш сильне занепокоєння, бо це інша сума, інший період, і найголовніше, «період листопад — січень 2024 року» не існує в природі, бо листопад 2024 пізніше січня 2024. Зазвичай такі логічні помилки допускає або штучний інтелект, або шахраї. З метою переконатись в справжності таких повідомлень, отримати роз’яснення щодо мого подальшого порядку дій та способу надання документів з обмеженим доступом на адресу банку 15.01.2025 о 14 42 я почала телефонувати на лінію підтримки банку. В мене прийняли заявку на зв’язок з менеджером, однак ніхто не перетелефонував.
Я не зрозуміла про виписки з яких рахунків йде мова, тому направила повідомлення наступного змісту: «Я є постійним клієнтом банку та тримаю депозитні рахунки в банку. Періодично прошу свого чоловіка вносити в касу на мій постійний рахунок та свій постійний рахунок готівкою гроші, тримачем яких я є, робити обмін валют та залишати гроші в саме банку Райфайзен на депозитних рахунках. Свої накопичення та заощадження родини використовую в депозитних рахунках банку, також довіряю чоловіку розпоряджатися цими коштами з аналогічною метою (зокрема, видала довіреність на його ім'я через ваш банк). По закінченні строку депозиту їх мені видають на рахунок для виплат, я забираю, оскільки можу розпоряджатися власними коштами на власний розсуд. На початку повномасштабного вторгнення в мене був дуже негативний досвід з обслуговуванням в іншій банківській установі іншої мережі в м. Маріуполь, в результаті якого моя родина втратила велику суму коштів, в тому числі через миттєве зростання курсу валют, тому з того часу ми обираємо збереження власних заощаджень в валюті на депозитних рахунках, обираючи для обслуговування Ваш банк. При першому відвідуванні Райф восени 2022 спеціалісти переконали мене, що це вигідно та безпечно.» та прикріпила виписки з рахунку Вашого банку.
Виникла плутанина в порозумінні, що від мене вимагається, оскільки той, хто відсилав мені листи, не формулював детально вимоги, обмежувався короткими словами, а я не маю досвіду роботи в банківській сфері або економічної освіти, тому для мене є дуже важким для розуміння те, що на думку працівника банку є очевидним.
Я відштовхувалась від інформації на вашому сайті, а саме на сторінці https://raiffeisen.ua/povidomlenia-vid-banku. Тому направила всі документи, що були в моєму доступі станом на 15.01.2025: виписки з Приватбанку, фото квитанцій з Правексбанку, довідку ОК5, скріншоти з ПравексОнлайн, де простежується зняття готівки в 2022 році.
Подальші повідомлення з адреси vb.doc@raiffeisen.ua все більше і більше вводили мене в заплутаність, більше викликали занепокоєння, бо їх зміст і порядок надходження був непослідовним. Я почала дуже сильно переживати, а чи дійсно це листи надсилаються банком, бо я ніяк не можу в цьому переконатись, а вимоги надсилаються без вказання конкретної правової норми, як це роблять зазвичай банки. Повторне звернення на підтримку 15.01.2025 в 16−36 задля зв’язку з менеджером також було проігнороване.
Водночас, якщо припустити, що це повідомлення дійсно від банку та розуміючи, що мої документи ігноруються як докази походження заощаджень, і комунікація не ефективна, неякісна, я припустила, що вся ця ситуація в решті може призвести до відмови від ділових відносин та примусового закриття рахунків, тому ввечері 15 січня я писала в чат підтримки в додатку вже з питанням механізму та вартості повернення моїх коштів, внесених в АТ «Райффайзен Банк».
Вранці 16.01.2025 мені надійшло повідомлення про «ЗАПИТ ПОКРИТО ЧАСТКОВО» та необхідність надання довідки «Відомості з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків не раніше 1 кварталу 2021 року по 3 квартал 2024 року (форма F1419103).». Я отримала її в ДПС та надіслала ввечері 16.01.2025. Вранці 17.01.2025 надійшло повідомлення, що запит не покрито. Так як же він вчора вже частково покритий, а сьогодні вже не покритий?
Звернення на підтримку 17.01.2025 об 11 09: пообіцяли, що менеджер зателефонує до обіду, станом на 18 35 ніхто не телефонував. через рух системний грошових коштів вони фактично постійно залишались в вашому банку.
Згідно з частиною 2 статті 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» суб`єкт первинного фінансового моніторингу зобов`язаний здійснювати кожен із заходів належної перевірки. Обсяг дій при здійсненні кожного із заходів належної перевірки визначається суб`єктом первинного фінансового моніторингу з урахуванням ризик-профілю клієнта, зокрема рівня ризику, мети ділових відносин, суми здійснюваних операцій, регулярності або тривалості ділових відносин. Обслуговування мене та мого чоловіка АТ «Райффайзен Банк» розпочалось в грудні 2022 року, за цей час нами не порушувались правила обслуговування, гроші фактично перебували в банку.
Я ознайомлена з Критеріями ризиків легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 28.12.2022 № 465, а також вимогами постанови Правління НБУ «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу» від 19.05.2020 № 65.
Абсолютно ніде не визначено, що в банк можна надавати лише кошти, зароблені після 2021 року або в якійсь інший окреслений проміжок часу (ані законодавчо, ані в правилах обслуговування АТ «Райффайзен Банк», з якими я ознайомилась на офіційному сайті). Мені не вдалось знайти норму, яку обмежувалося б використання коштів за принципом дати їх походження. Також наголошую, що ані мною, ані моїм чоловіком не проводилось сумнівних операцій, перерахувань коштів на рахунки третіх осіб або юридичних осіб, крім цього, не здійснювалось зарахувань від третіх осіб (рахунок поповнюю або я особисто, або мій чоловік), не здійснювалось переказів з-за кордону, доступ до рахунків не надавався стороннім особам, рахунки не використовувались для забороненої або незаконної діяльності або азартних ігор. При оформлені картки я попереджала, що маю рахунки в інших банках. З кінця 2022 року я сумлінно користувалась послугами банку, дотримуючись законодавчих норм та правил.
В п. 7 та 8 Порядку моніторингу фінансових операцій, їх реєстрації та здійснення інформаційного обміну з СУО, затв. постанови Правління НБУ «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу» від 19.05.2020 № 65, вказано, що розроблені правила/сценарії відбору фінансових операцій банку мають забезпечити виявлення: 1) фінансової операції з готівкою, яка містить індикатори підозрілості фінансових операцій, — не пізніше 20 робочих днів після здійснення такої фінансової операції; 2) інших фінансових операцій (сукупності пов’язаних між собою фінансових операцій), що містять індикатори підозрілості фінансових операцій, — не пізніше останнього робочого дня місяця, наступного за місяцем, у якому такі фінансові операції були здійснені.
Якщо наявних у банку документів та/або відомостей недостатньо для здійснення аналізу, спростування/підтвердження підозр та/або прийняття відповідного рішення стосовно окремих фінансових операцій (їх сукупності), то банк забезпечує оперативне вжиття додаткових заходів (зокрема витребування додаткових документів та/або відомостей, що стосуються фінансової операції або діяльності клієнта), але не пізніше двох місяців із дня відбору/виявлення індикаторів підозрілості фінансових операцій, та обов’язково фіксує дати отримання відповідних документів та/або відомостей.
В мене спочатку запитали щодо операцій в січні 2025 на 500000, потім одномоментно сума змінилась на 749000, а період на весь 2024 рік, хоча 2 місяці ретроспективно від 14.01.2025 це 14.11.2024, тобто гранична дата операцій, за якими мають здійснювати витребування документів — 14.11.2024, а за цей час в мене не було операцій за моїми рахунками на 749000. АТ «Райффайзен Банк» регулярно надсилається посилання на оцінку якості обслуговування, однак на ділі обставини виглядають так, що банк багатьма способами залучає клієнтів, а коли клієнт вже в банку та віддав свої гроші — ігнорують його, не перетелефоновують, кол-центр не може надати відповіді на запитання, зв’язок з менеджерами недоступний, відділення не надає інформації, відсутня будь-яка методична допомога.
Я написала заяву на ім'я голови правління з текстом, аналогічним цьому відгуку, а також додала в неї письмові пояснення для фінмону, зробила навіть статистичну таблицю з датами всіх своїх та чоловікових операцій в райфі, описала всі документальні додатки, неодноразово прорахувала все на калькуляторі — всі мої документи повністю покривають запит фінмону. — підписала кепом і направила на електронну пошту, але не фінмонівську, звідки приходять неграмотні повідомлення з помилками, а на адресу, вказану в розділі «контакти». В неділю 19.01.2025 мені з номеру 044 зателефонувала дівчина, яка не назвалась, а лише сказала «що це райффайзен», я обурилась, що мені телефонують в неділю, а не як було обіцяно в п’ятницю до обіду, тим паче на той момент я вже надіслала свою заяву на електронну пошту та почала готувати проєкт скарги на нбу. Таке ставлення банку до клієнтів вражає, але в дуже негативному аспекті, виглядає як спланована акція по привласненню коштів на невизначений термін. Повне недодержання нормативно-правових актів та взагалі ділової етики. Раніше приват банк займався безчинством, а тепер райф. шкода, що не почитала відгуки тут раніше.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 января 2025, 14:57
Добрий день!

Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 20 января 2025, 15:25
Вдячні за очікування відповіді!
Нам щиро прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. З розумінням відносимось до Вашого відгуку та кожного дня ми докладаємо максимум зусиль для того, щоб створити комфортні умови для обслуговування.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Розуміємо, наскільки вирішення даного питання є для Вас важливим, тому передали запит до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
AlexN79 16 января 2025, 19:17
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Мира, 29
Втратили клієнта, бо забагато зайвих питань.
Ситуація виникла через заміну закордонного паспорту. Користувався послугами Райфу виключно в межах користування карткою АТБ. Отже, коли надійшла СМС «ми помітили що у вас змінились паспортні дані, зверніться до відділення для їх оновлення» подумав — ну треба так треба, наче не важко серію номер нового паспорту повідомити. Але був здивований кількістю запитань, ніяк не пов’язаних з паспортними даними (освіта, сімейний стан і таке інше…).
!!! І не треба, будь ласка, оце ваше «великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ» відповідати — в постанові якою банк керується прописано, що кожен банк сам визначає обсяги моніторінгу (анкетування) своїх клієнтів.!!!
Отже побажавши від мене забагато персональної інформації тебер ви не маєте ані клієнта, який виключно за рахунок власних коштів робив банку рух на балансі, ані відповідей на ваші численні питання. Натомість маєте моє переконання не користуватись більше послугами вашого банку. …Три зірочки ставлю тільки (!!!) за чудову і чуйну роботу дівчат контакт-центру. Вони відреагували непогано, але запізно.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 января 2025, 19:24
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що дана ситуація завдала Вам незручностей та вплинула на Ваше враження про банк.

Відповідно до вимог чинного законодавства Райффайзен Банк не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним.

Переідентифікація існує двох типів:

Планова переідентифікація — проводиться не рідше одного-п’яти років, залежно від оціненого банком ризику. Однак банк може здійснювати уточнення інформації і частіше, оскільки клієнт погоджується з внутрішніми правилами, які діють у банку, коли підписує відповідний договір.

Переідентифікація за запитом банку — залежить від обставин, які виникають під час ділових відносин клієнта з банком. Така ідентифікація проводиться у разі:

— наявності суттєвих змін у діяльності клієнта;
— закінчення строку (припинення) дії, втрати чинності чи визнання недійсними раніше наданих до банку документів;
— втрати чинності/обміну ідентифікаційного документа клієнта/представника клієнта (паспорт/ID-картка/тощо);
— встановлення факту належності клієнта до PEP (PEP – особи, що займають важливі державні посади).

При оновленні даних співробітники дійсно можуть задати Вам питання, необхідні для заповнення анкети персональних даних в банку.

Райф з великою повагою ставиться до конфіденційної (персональної) інформації всіх без винятку осіб, які мають на меті отримати або вже отримують банківські, фінансові послуги Райфу і здійснює обробку (в тому числі передачу) персональних даних виключно після одержання від клієнта згоди на це. Це здійснюється з метою надання якісних банківських, фінансових послуг нашим клієнтам та відповідно до діючого законодавства.

Хочемо зауважити також, що дані обробляються обмеженою кількістю співробітників, які пройшли навчання з курсу захисту персональних даних та мають зобов’язання про нерозголошення конфіденційної інформації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
argumentexpert 16 января 2025, 1:35
В августе 2024 года решил использовать скидку на ОККО при расчете картой Райфа и попробовать услуги нового банка. Сходил в отделение со всеми документами, открыл карту, перевел на нее личные деньги. Через 2 дня без предупреждения карту, аккаунт, счет заблокировали. Причин не назвали. Деньги месяц отдавали. Потраченное время, нервы, неприятные впечатления.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 января 2025, 8:59
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді!
Нам надзвичайно прикро, що у Вас склалось таке враження!
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв'язок осторонь та будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваш контактний номер телефону або ідентифікаційний код.
Щиро очікуємо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 16 января 2025, 9:54
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 16 января 2025, 13:16
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Emily2020Nellia 11 января 2025, 11:54
Добрий день. Хочу звернутися на жахливе ставлення ваших працівників яким все рівно на своїх клієнтів. В мене шахраї списали кошти з кредитної картки. Я подала заяву на шахрайські дії, щоб мені повернули кошти. Прийшла мені відповідь через два дні після мого звернення. Bank proanalizuvav vashu spirnu transaktsiju #526875. Nam shkoda, ale pidstav dlya povernennia koshtiv nemaye. В МЕНЕ НЕ СПІРНА ТРАНЗАКЦІЯ, А ШАХРАЙСЬКІ ДІЇ. РАЙФФАЙЗЕН БАНКУ ВЗАГАЛІ ВСЕРІВНО НА СВОЇХ КЛІЄНТІВ. ЦЕ ВЖЕ ТАКЕ ДНО. Після відповіді в вигляді цієї SMS я зателефонувала знову на гарячу лінію щоб мені дали більше розгорнути відповідь… Оператор з яким я спілкувалася, натомість щоб мені чимось допомогти, вирішити мою проблему, пропонує мені ще взяти кредит. Ваші клієнти взагалі ніяк не захищені від шахраїв.
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 января 2025, 12:02
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що сталась така ситуація.

Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані клієнтів третім особам. Райф — завжди гарантує збереження коштів, проте і сам держатель карти також має дбати про безпеку: не передавати дані карти шахраям, не вносити дані карти на не захищеному сайті, перевірити чи підключено карту до послуги 3D Secure (послуга, яка формує ОТП-пароль у вигляді смс при проведенні платежу).

У випадку, якщо з Вашого рахунку шахраями було вкрадено кошти, рекомендуємо звернутись до поліції та кіберполіції. Банк співпрацює з правоохоронними органами, і у випадку отримання від них запиту ми допоможемо з вирішенням.

Завжди готові піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій.
Зафіксували запит до менеджера з клієнтського сервісу, який зв’яжеться з Вами індивідуально. Сподіваємось, зможемо змінити Вашу думку на краще

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Тетяна Крищак 9 января 2025, 13:53
Отделение по адресу: Винница, ул. Замостянская, 9
Доброго дня, пишу з проханням врегулювати ситуацію між мною та райфайзен банк. А саме перерахувати кошти на мою карту іншого банку. Другого січня я розірвала відносини у відділенні банку, написала вручну заяву на розривання відносин і вказала реквізити карти. Вже девʼяте січня, коштів я не отримала. Хоча мені сказала працівниця банку, що максимальний термін очікування перерахування коштів до 10 днів. В підтримці говорять постійно ще зачекайте пару днів і кошти надійдуть. І так повторюється раз за разом. Перерахуйте будь ласка кошти, бо цей процес затягується. Дякую!
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 января 2025, 14:00
Добрий день!
Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ.
Маємо зазначити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів.
Якщо документи не надано вчасно або надано не в повному обсязі — рахунок блокується
Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 января 2025, 11:59
Добрий день!
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 января 2025, 15:16
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання врегульовано.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Іванна Осіпчук 7 января 2025, 21:56
Скажіть для чого ви берете на роботу касирів? Для того щоб вони гавкали на кожного як собаки? Якщо до каси підійшов пенсіонер і попросив видати пенсію через касу, ще й в той час коли у відділенні не працює банкомат, то Це їхній обов’язок!!! Жахливе обслуговування!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 января 2025, 8:59
Добрий день!

Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді. Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвів до негативних емоцій. Цінуємо кожного клієнта і прагнемо забезпечити високий рівень обслуговування. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію, а тому зафіксували запит до менеджера з клієнтського сервісу, який зв’яжеться з Вами індивідуально. Сподіваємось, зможемо змінити Вашу думку на краще!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 января 2025, 16:25
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання врегульовано.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
d321 6 января 2025, 13:42
Перед новим роком був без попередження закритий рахунок, всі карти, заблоковані кошти.

Був клієнтом банку майже 4 роки, отримував на його карту зарплату, відкривав, депозити, купляв валюту в міру заощаджених коштів.

Останнім часом зарплату отримую в іншому банку, але час від часу переводив туди власті кошти з зарплатної карти, клав кошти на депозит, купляв валюту та платив дитині за садочок.

Блокування було без попередження, заспамили вайбер, пошту, нічого толком не вказали, зате було посилання на тероризм і українське законодавство, що саме було актом тероризму незрозуміло, чи плата за садочок, чи переказ коштів на власний депозит.

І ще цікаво було посилання на додаток MyRaif, щоб уточнити всі нюанси, але довідка в ньому не відкривалась, бо … (вгадайте) — правильно — всі рахунки вже заблоковані.

Ось такий якісний сервіс перед новим роком — хтось, недолуго виконував план по показникам фінмоніторингу в кінці року, і обмежував сервіси для чесних українських споживачів, разом з ним заробляючі мільярди на ринку країни-терориста — росії.
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 января 2025, 13:50
Добрий день!

Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Щодо реєстрації в застосунку MyRaif, дійсно, якщо рахунки заблоковані, пройти реєстрацію немає можливості, адже потрібно, щоб картки були активними.

Окремо зазначимо, що Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.

З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vlad GOLOBORODKO 6 января 2025, 6:50
Все дуже добре працює я в захваті
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 января 2025, 8:56
Добрий день!

Надзвичайно приємно отримувати такий зворотній зв'язок.
Докладемо максимум зусиль, щоб користування послугами нашого Банку приносили тільки позитивні емоції.
Дякуємо за вибір Райфу!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Максим Якушин 30 декабря 2024, 16:42
При спробі розрахуватися через застосунок виявилося, що карту заблоковано. З другої спроби дізнався від оператора, що заблокували через фінмоніторинг, а саме через те, що я не надав якісь документи на їх запит. АЛЕ. Жодного запиту з цього питання ані за телефоном, ані через електронну адресу мені НЕ НАДХОДИЛО. Оператор сказав, що відповідний відділ зв’яжеться з цього приводу зі мною протягом 3 банківських днів. Таким чином, без будь-яких попереджень напередодні свят я залишився із заблокованими коштами на карті. Служба підтримки — «0». На всі питання одна відповідь: «Я не знаю, це робив інший відділ, я зробив з цього приводу запит, очікуйте, бла-бла-бла». Проблема не вирішується.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 декабря 2024, 16:45
Вітаємо.

Нам шкода, що у Вас склалось таке враження від співпраці з банком.

Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.

Цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.

Завжди готові піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій.
Будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код для аналізу.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 января 2025, 12:16
Добрий день!
На жаль, ми не змогли встановити з Вами зв’язок у телефонному режимі, для можливості вирішення питання. Будемо вдячні, якщо напишите нам у приватні повідомлення, в який період часу можлива комунікація з Вами та наш менеджер одразу зателефонує.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Netimenimoego 29 декабря 2024, 11:49
Отделение по адресу: Винница, ул. Замостянская, 35
Вчора при розрахунку і магазині випадково виявила що заблокована карта. Після дзвінка на гарячу лінію вияснилось що карта підпала під фінмоніторинг. Жодних листів на електронку чи в додаток досі немає з цією інформацією, просто заблокована карта! Що саме смішно, в місяць по карті може проходило 5−7 тисяч грн туди/сюди. Просто поповнювалось і різними сумами і розраховувалась в магазині, в т. ч. картою атб для знижок.
І ще 2 рази приходили кошти на лікування батьку від його сестри, так як в нього немає карти. Це буквально 10−20 тис.грн. космічні суми!
Комунікація з банком не просто 0 рівень, а далеко нижче плінтусу. Велике бажання просто закрити картки і більше не мати з ними справи. Тим паче, що в них теж рильце в пушку, і росії продовжували працювати.
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 декабря 2024, 11:52
Вітаємо.

Нам шкода, що у Вас склалось таке враження від співпраці з банком.

Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.

Крім цього, хочемо зазначити, що Райффайзен Банк в Україні є окремою юридичною особою, що діє у відповідності до українського законодавства та дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану. Банк припинив відносини з тими клієнтами та грошима, що мають російське і білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.

Завжди готові піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла.
Будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код, для аналізу.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 января 2025, 12:19
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надано всі пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49 49.79
USD 42 42.36
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49 49.79
USD 42 42.36
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝