×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Відкритя рахунку ТОВ
Це не про працівників відділення, а про систему само банку.
Вас будуть питати про все: скільки буде дохід на місяць, де коли буде діяльність, а нащо вам рахунки, скільки працівників, скільки буде в них заробітна платня, яку діяльність будете вести не згідно З КВЕД, де в вас реклама, і так далі.
І якщо у вас дія і НАВІТЬ дяі з підписом, то всеодно вас не знайдуть у «своїй системі» і треба відкривати картку фіз. особи.
АААА провів 4 ГОДИНИ в відділені!!!
через відкриття рахунку на 1 Юр. особу.
БОЖЕ ЛІСОМ ЙДІТЬ! Максимально довбана система в банку відкриття рахунків.
Максимально Н Е рекомендую банк.
Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Ми ні в якому разі не нав’язуємо продукти нашим клієнтам. Менеджер у відділенні може розповісти про наявні послуги, про їх переваги, але остаточне рішення приймає Клієнт.
Хочемо пояснити, що запитування Ваших даних, в тому числі дохід, вид діяльності, передбачений Правилами банківського обслуговування.
Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти. Ваше звернення передано до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій контроль. Очікуйте на комунікацію. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Обнуляйте усі рахунки, якщо активно не користуєтесь картками
Як клієнт багатьох банків, розумію свою неуважність, що не вивчив тарифи Райфу, однак неприємно.
Цей відгук пишу у якості поради не тримати взагалі ніяких коштів у райфі на рахунках (у тому числі АТБ-картки, які всі масово відкривають), якщо регулярно не користуєтесь усіма картками, тому що 180 днів проходить непомітно (особливо клієнту багатьох банків, за усіма картками на слідкую), а банк ні про що не попереджає, зато рекламні повідомлення аж бігом.
Ганьба
Перш за все вдячні за очікування відповіді. Нам шкода, що досвід обслуговування в Райфі залишив негативні враження. Для відновлення пароля потрібно ввести дані карти, у разі її відсутності Ви можете відкрити нову фізичну у відділенні Райфу. Якщо немає можливості завітати до відділення, є можливість скористуватися додатком MyRaif та за новим номером відкрити рахунок, щоб отримати дані карти й відновити доступ у Райффайзен Онлайн.
Також хочемо пояснити, що списання комісії передбачено за неактивний рахунок згідно з тарифами. Неактивним вважається картковий рахунок, по якому протягом 6 та більше місяців не проводились наступні операції: зарахування коштів, зняття готівки, безготівкова оплата товарів та послуг, безготівкове перерахування коштів.
Згідно з умовами та правилами обслуговування (стаття 2 Відкриття та закриття Рахунків. Пункт 2.3.1) Банк має право закрити рахунок, на якому відсутній залишок та рух коштів протягом останніх 6-х місяців.
Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти. Ваше звернення передано до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій контроль. Очікуйте на комунікацію. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Редкие ***
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк.
Дійсно, у випадку, якщо Ви були раніше клієнтом нашого банку або отримували послуги, які передбачають отримання та збереження паспортних даних, і з того моменту у Вас змінились персональні дані — може виникати помилка при спробі реєстрації.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (8)
Заблокували рахунок
Погодилась закрити рахунок, пішла відділення написала заявлене про закриття рахунку, мені сказали что повернуть кошти протягом 10−14 днів, пройшли ці дні навіть більше, а коштів немає. пішла знов відділення сказали что менеджер помилився та вказав не вірні моі дані, подала знов заявлене про закриття рахунку і знов мені кажуть очікуйте 10−14 днів.
Получается закриття рахунку виходить більш місяця, як мені розраховуватися?
Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому банку.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Закриття рахунку зазвичай відбувається протягом 10 робочих днів, проте у випадку, якщо рахунок заблоковано — це може зайняти більше часу, оскільки в процесі задіяні кілька підрозділів банку.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код), а також адресу відділення, до якого Ви звертались для закриття рахунку. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що, на жаль, з Вами не зміг зв’язатись наш спеціаліст, проте питання щодо прискорення закриття рахунку було вирішено.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
З якогось дива заблокували карту!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Щиро приємно, що Ви обрали Райф в якості обслуговуючого Банку та надзвичайно сумно, що склалась така думка про нас.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Хочемо детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Картка АТБ від raiffeisen
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш Банк. Активувати картку АТБ можливо за інструкцією в конверті за наявності додатку Дія із біометричними документами (ID-картка або закордонний паспорт). Також активація доступна в нашому додатку MyRaif також за наявності біометричних документів. Якщо ж Ви маєте паспорт-книжечку, активувати картку можливо лише у відділенні Банку, на жаль. Після активації буде зараховано 50 грн, тобто вартість картки.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код). Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Блокування рахунку
Запросили документи для перевірки. Окрім пояснення, що це були прямі надходження від різних фіз.осіб за продані б/в речі, я більше нічого надати не можу, нажаль. Є довідки про доходи та сплачені податки, але це все не підходить банку. Що робити в такому випадку?
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам щиро приємно, що Ви обрали Райф в якості обслуговуючого Банку та нам надзвичайно сумно, що склалась така думка про нас.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.
Хочемо детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Вимагають те, чого самі не можуть надати.
Райффайзенбанк просить надати виписку, яка має розкривати інформацію щодо: «Відправника», «Отримувача» та «Призначення платежу».
Пішов я по банкам де маю рахунки — виписки сформували, але не один з банків не зміг надати виписку з інформаціїю яку просить Райффайзенбанк.
ПРОШУ Райффайзенбанк — сформуйте виписку по моєму рахунку яка розкриє інформацію щодо: «Відправника», «Отримувача» та «Призначення платежу». ВІДПОВІДЬ — НЕ МОЖЕМО, НЕ МАЄ ТЕХНІЧНОЇ МОЖЛИВОСТІ — АЛЕ ВИ НАДАЙТЕ. КРАПКА.
Нам щиро шкода, що у Вас виникли складнощі в наданні документів. Ваше звернення наразі знаходиться в роботі у менеджера з питань клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами для надання додаткових роз'яснень.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
блокировка счетов
Нам шкода, що досвід обслуговування в Райфі залишив негативні враження. Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Окремо зазначимо, що Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (7)
Картка без коштів
Дякуємо, що цікавитесь нашими продуктами та що доєднались до Райфу! Для нас це надзвичайно цінно. Якщо Ви здійснили активацію картки АТБ в період з 07:20 до 22:00 – заохочення буде зараховано протягом години.
Ми б хотіли більш детально проаналізувати питання та допомогти із вирішенням. Тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код, або контактний номер телефону). Чекаємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Банк заблокував і вимагає дані, які не мають до банку жодних відносин
1. Була картка. Давно. По картці були в районі 10 штук платежів за 3 місяці від «Нової пошти».
2. Картку заблокували.
Банк вамагав:
1. Кожний скрін по кожній операції з доказами який не можливо зробити. Наприклад, банк вимагав щоб на кажному скріні дані і про номер накладної і ПІБ.
2. Банк вимагав довідки про доходи за весь періоди життя.
3. Банк вимагав довідки з кожного іншого банку, куди я переводив колись кошти що це мої картки.
На все це я витратив купу часу і бензину.
Навіщо? Щоб довести щоб співробітники дані мають розумові відхилення, а не погодитись з блоком.
Банк отримав все дані по платежам, платежі подтведжені.
Суть питання була закрити.
Але банк картку не розблокував і запросив наступне.
1. Фото і опис того, що я відпавляв по кожній транзакції.
2. Опис того, чому я використовував карту Райф. Так, це дебільно звучить але так і є.
3. Увага, докази того, звідки кошти на які я купляв облігації в іншому банку.
Тобто.
Райф ВИМАГАЄ ОБОВ’ЯЗКОВО дані про операції в іншому банку, які до нього не мають зовсім жодного відношення ніяк взашалі.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Неодноразово було прохання написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (7)
Банк свое изжил, новых клиентов в бан
Я ФОП, у меня есть счета, депозиты, и ничего противозаконного у меня нет. Налоги уплачены. Подумал, что не мешало бы ознакомиться с услугами этого банка, и перевел с карты «Монобанка» несколько тысяч гривен — оплатил услуги знакомым, а также получил оплату от знакомых. Общий оборот за два дня составил около 15 тысяч гривен при 6−7 транзакциях.
И вдруг — блокировка! Поддержка онлайн мариновала меня долгое время, требуя пояснений о происхождении р2р переводов. Ну, ладно, написал им объяснения, а они требуют еще больше документов! Поехал в отделение, написал пояснение, прикрепил документы ФОП и предъявил все декларации по ЕСВ, оборот за 2023 год. Сотрудники, которые понимали суть проблемы, сказали ждать, все будет в порядке. Но вечером прилетает сообщение от этого «чудо» банка, что прекращает деловые отношения со мной… Что за абсурд?! И еще в нагрузку требуют пояснения! Короче, банк — полное дно!!! Никому не советую связываться! Сколько раз м нужно давать одни и теже поясния??? И еще они прислали акцию — купи валюту по акционной цене… Ага… Хорошо, что не повелся, а то потом бы еще и валюту из них вытрясывал.
p. s. представитель банка сейчас начнет комментить своими шаблонными ответами от которых уже просто тошнит
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам щиро приємно, що Ви обрали Райф в якості обслуговуючого Банку та нам надзвичайно сумно, що склалась така думка про нас.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (7)
Блокування рахунку через використання власних коштів
У лютому місяці заблокували через те що я відправляла кошти родичам та вони мені назад відправляли, при цьому це мої кошти які я отримала раніше, та користуюсь виключно ними.
При чому суми перерахунків були не такі і великі, тим паче що НБУ казали 400 000 грн на місяць можна використовувати, а якщо це і кошти що були раніше то немає бути з цим проблем, та все ж вони виникли саме з цим банком!
Оновлення данних які вони надіслали вибачте але від 2020 року, ви там що зовсім з глузду з'їхали, коли в нас вже 2024 рік!
Тому хочу щоб НБУ звернув увагу на роботу цього банку, а саме шахрайські махінації рахунків, бо наразі банк використовує наші кошти у власних потребах!
А це порушення Закону України.
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, ми з розумінням та повагою відносимось до ситуації та готові розглянути індивідуально звернення.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Спочатку блокують, а потім повідомляють про необхідність надання пояснень.
Ну думаю, добре, фінмоніторинг працює, буду готувати документи, пояснення. Все підготував, описав, під кожною операцією надав пояснення — відправив чекаю. На п’ятий день — приходить відповідь і я прозріваю. Банк просить надати: «Письмове пояснення з докладним описом змісту та мети проведених видаткових операцій, а саме: кому і з якою метою направлені кошти, який зв’язок із отримувачами коштів».
От сиджу і думаю — як мені ПОВТОРНО (бо описав суть операцій після першого запиту) пояснити банку мету направлення коштів на купівлю продуктів харчування і який у мене зв’язок з магазинами; як мені пояснити банку мету направлення коштів на сплату комунальних послуг, і який у мене зв’язок; як мені пояснити банку мету направлення коштів на депозит «Універсальний», і який у мене зв’язок з банком; як мені пояснити банку мету купівлі валюти, по курсу нижче ринкового, що пропонує банк, і який у мене зв’язок з банком і т.д. та т.п.
По деяких операціях (по яких не пам’ятав суть), спеціалісти (дзвонив на гарячу лінію) не змогли надати відповідь, що це за операції, от сиджу і думаю як надати пояснення.
Думаю, добре буду намагатись, позбирав додаткові документи, поставив питання, відправив — знову відповідь чекаю тиждень. І о диво, відповідь: «Надайте письмове пояснення з докладним описом змісту та мети проведених видаткових операцій за, а саме: кому і з якою метою направлені кошти, який зв’язок із отримувачами коштів.» ШАБЛОН.
Читаю відгуки від інших клієнтів — і думаю чи варто продовжувати переписку, це може затягнутись не на один місяць. Таке відчуття, що я більше зацікавлений бути клієнтом банку, ніж банк.
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, ми з розумінням та повагою відносимось до ситуації та готові розглянути індивідуально звернення.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
жах
Причиною звернення була відсутність можливості здійснення бюджетного платежу через додаток райффайзен.
Працівники даного відділення банку, напевно в банківській справі знають ще менше за мене.
Спочатку пройшли ті кроки в додатку які раніше проходив я. Потім коли зрозуміли, що через додаток це не зробиться, розпочали переписку з чат-ботом.
Нічого доброго з того не вийшло. І працівниця банку зі словами «не знаю, не буду, боюся» скерувала мене в касу запевнивши, що відсоток який візьме каса або буде дуже малий або взагалі не буде. В касі виявляється не знали про мою проблему і пробували платіж провести через зняття готівки. Але сума була більша за 100000 і це виявилось не можливим.Тоді до мене підійшла ще одна працівниця і керуючись якимось наказом, не пам’ятаю кого (нацбанк, верховна рада) сказала що такий платіж зробити неможливо (моя сума до 400000 грн). Коли ж я сказав що завчасно близько 2−3 тижнів тому дзвонив на гарячу лінію і консультувався стосовно максимальної суми переводу, вона тихенько «щезла» Далі взагалі-шах і мат. Коли працівники банку взнали що я маю картку-монобанк, вони запропонували кошти з моєї картки райфайзен перевести на монобанк, а звідти здійснити бюджетний платіж. Це мені не вдалося (виявляється сума платежу була вищою за ліміт).
А потім почалась тривога. Ви б бачили їхні щасливі обличчя-спекались мене. Вибачте, але в даному відділення якісь «неуки» і ще й пробували обдурити, щоб спекатись мене (стосовно про заборону суми переводу).
Хочу дуже подякувати дівчатам з гарячої лінії завдяки яким вдалось здійснити платіж (виявляється це треба робити через сайт).
Зізнаємось, Ваш відгук для нас є неочікуваним та нам прикро, що це вплинуло на Вашу думку в цілому. Ми працюємо над тим, щоб кожен при зверненні у відділення залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.
Для здійснення платежу у системі Райффайзен Онлайн необхідно перейти в розділ Платежі ⇒ Платежі по категоріям ⇒ Платежі до бюджету та обрати відповідний платіж/податки/збір.
Якщо немає потрібної категорії в системі то, можливо здійснити сплату іншим шляхом: платіж на сайті Райфу через сервіс ОПЛАТА ПОСЛУГ онлайн, використовуючи категорію «Податки, платежі до бюджету» обираючи необхідну категорію, яка потрібна (комісія відсутня) або використовуючи категорію «Оплата за реквізитами»комісія відсутня); сплатити в касі Райфу на рахунки Державної казначейської служби України без сплати комісії за платіж.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Повторно приносимо вибачення за незручності.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Самое отвратительное обслуживание!!!
Я обьяснила, что хочу открыть в банке валютную карту и в дальнейшем планирую открыть депозит на крупную сумму, и, что если необходимо будет, то могу и гривневую карту открыть, но она мне не обязательна. И я ей с самого начала нашего разговора и потом еще несколько!!! раз сказала, что для меня ВАЖНО получить в этот же день, т. е. 21.12.2023 пластиковую валютную карту, что именно она и есть основная цель моего визита в банк. Менеджер мне предложила открыть онлайн валютную карту и сказала, что пластиковую карту я могу открыть только при наличии открытой гривневой карты с платным обслуживанием. Мне такая гривневая карта не очень была удобна из-за платного обслуживания, но я согласилась на ее открытие ради открытия пластиковой валютной карты. Уточню один момент, который также сыграл большую роль в этой ситуации — у меня некоторые веские проблемы со здоровьем с позвоночником и со зрением, и для меня было ОЧЕНЬ сложно доехать до банка и еще сложнее высидеть полтора часа в отделении. На момент подписания всех документов договора по открытию счета и карт, у меня сильно болела спина и мне было сложно прочитать текст договора и всех документов из-за проблем со зрением. Я об этом также сказала менеджеру и пыталась выяснить устно у нее что я подписываю. В итоге, выяснилось, что она мне открыла валютную онлайн-карту, против которой я была категорически против и об говорила ей МНОГО раз с момента начала нашей встречи. А пластиковую валютную карту так и не открыла. Когда я возмутилась, она мне сказала: «Не волнуйтесь, в течении часа она будет». Как я ранее писала, у меня очень болела спина, но для меня было ОЧЕНЬ!!! важно получить или хотя бы активировать пластиковую валютную карту и согласилась ждать ее в отделении банка. Через пол часа менеджер отдала оставшиеся документы по договору, БЕЗ пластиковой валютной карты и снова сказала, чтобы я не волновалась, что через час карта уже обязательно будет активирована. Отделение банка через 30 минут должно было закрываться и я поехала домой. Уже дома, ожидая в приложении банка, когда пластковая валютная карта станет дееспособной, я снова стала изучать все документы по договору. И обнаружила, что!!! НИ на одном документе НЕТ печати банка и подписи менеджера банка, если не считать на одном из листов что-то вроде галочки. Когдая позвонила на гарячую линию райфайзен банка около 20.00. спросить почему??? моя пластиковая карта до сих пор не активирована и почему нет печатей и подписей на документах договора??? мне сказали, что до 21.00. карта обязательно станет активной. Для меня МЕГА ВАЖНО!!! была активация карты до 9 утра 22.12.2023., потому что мне нужно было передать номер карты другому человеку, который в этот день подписавал договор по доверенности от меня.
!!! Пластиковую карту мне так и не активировали ни 21, ни 22, чем меня сильно подставили. Эту карту мне предложили забрать с отделения райфайзенбанка ЧЕРЕЗ 2 недели и самостоятельно активировать.
22.12.2024., связавшись с райфайзенбанком по гарячей линии, я оставила заявку и потребовала закрыть мне счет, который они открыли на меня и ВСЕ карты привязанные к этому счету.
Есть еще очень много информации о просто чудовищном НЕАДЕКВАТНОМ обслуживании этого банка, где сотрудники банка — менеджер банка, операторы КОЛЛ центра банка бесконечно обманывают и противоречат своим же словам. И у меня есть документальные подтверждения всех моих слов, я их сохранила. Чтобы описать суть всех звонков по этому делу, сделанных «ДО»
21.12.2023., я перед тем как принять решение открыть счет в этом банке, все изучала через сайт и у оператора гарячей линии банка, звонков «В» этот день и «ПОСЛЕ», а их было очень много, получится целая книга. Если райфайзенбанку будет интересно, то они могут сами поднять эту инфу и изучить все подробности.
Мой вывод:
Вежливость менеджеров, обслуживающих клиентов — единственный плюс райфайзенбанка. А в остальном я КАТЕГОРИЧЕСКИ не могу доверять такому банку и НЕ рекомендую его никому!!!
Ознайомимось з відгуком та згодом надамо свої коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Відверто зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом та відгук для нас є дуже неочікуваний.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Нам дуже приємно, що Ви зацікавились одразу Райфом при виборі Банку та щиро хочемо і надалі продовжувати свою співпрацю.
Відкриття валютного рахунку можливе, дійсно, лише за зверненням у відділення Банку та для зручності Клієнтів є можливість записатися на певний час у відділення в Чаті підтримки додатку Райффайзен Онлайн. Наші колеги призначать зустріч, щоб не було потреби очікувати в черзі. Для зв’язку з Чатом зайдіть в додатку Райффайзен Онлайн на Головну сторінку — в правому верхньому кутку буде значок «повідомлення». Графік роботи Чату щодня з 7:00 до 00:00. Якщо Ви новий користувач достатньо здійснити дзвіночок Інформаційний центр (0800 500 500).
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (6)
Картковий курс Євро вище,ніж у інших банків. Списання дуже довге, а конвертувати долари на євро неможливо
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам відверто прикро, що у Вас склалась така думка при використанні послуг Банку. Ми постійно працюємо над удосконаленням нових сервісів та послуг та цінуємо кожного клієнта Банку та намагаємось створити комфортні умови обслуговування.
Хочемо пояснити, Банк здійснює свою діяльність в рамках нормативних документів і процедур, які передбачені і діють в Банку, з обов’язковим урахуванням та дотриманням вимог чинного законодавства України, у тому числі постанов і інструкцій Національного банку України, а також правил міжнародних платіжних систем Visa International та MasterCard Worldwide.
При здійсненні операцій з рахунку за допомогою картки, списання коштів відбувається наступним чином: в момент здійснення операції блокується необхідна сума коштів на рахунку. В заблокованому стані кошти перебувають до моменту надходження від банка, що обслуговує торгову точку/банкомат (банк-еквайр), запиту на фактичне списання коштів по операції, за якою власником картки раніше було отримано товар (послугу)/кошти з банкомату. Коли операція вже здійснена (заблоковано відповідну суму коштів на рахунку), банком-емітентом списується сума трансакції з рахунку клієнта та надсилається до банка-еквайра.
При цьому, максимальний строк блокування коштів за здійсненою операцією встановлюється безпосередньо МПС і, відповідно до Правил МПС, становить до 8 календарних днів, після чого заблокована сума списується або автоматично розблоковується та стає доступною на рахунку.
У разі проведення операцій відмінної від валюти рахунку, перерахунок проходить на момент остаточного списання і відображення у виписці. Контролювати рух коштів можливо використовуючи виписку у застосунку «Райффайзен Онлайн».
Також, звертаємо увагу, що крос-обмін (з рахунку в Євро на доларовий та навпаки) не передбачений у Райффайзен Онлайн. При цьому, Ви можете купити валюту з лімітом 50 тис. грн. в місяць з розміщенням на поточний/картковий рахунок в USD або EUR. Райф на постійній основі запроваджує акційний курсопад для можливості купити валюту за дуже вигідним курсом, інформація, щодо акцій завжди публікується завчасно на сайті Банку та у соціальних мережах на офіційній сторіночці.
Ми дякуємо, що залишились небайдужі та написали відгук. При цьому, якщо у Вас є незакриті питання, радо допоможемо розібратися, достатньо залишити свої дані у приватних повідомленнях з детальним описом звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Реєстрація картки АТБ
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам щиро приємно, що Ви обрали Райф та нам надзвичайно сумно, що склалась така думка про нас.
Хочемо пояснити, при активації карти АТБ, яку придбали у мережі магазинів Ви проходите стандартну процедуру відкриття рахунку. Відповідно, здійснюєте передачу персональної інформації в Банк шляхом самостійного заповнення даних та одночасне відкриття карткового рахунку без візиту у відділення. Це можливо, використовуючи застосунок «MyRaif» або перейти за посиланням на сайті Банку: https://raiffeisen.ua/privatnim-osobam/rahunokk/cards-raif/kartka-atb-vid-raif
Після успішної верифікації та підтвердження особи, відкривається рахуночок до карти АТБ, для подальшого використання.
Якщо у Вас виникли складнощі з активацією, ми дуже хочемо допомогти у цьому.
Будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення (ідентифікаційний код або контактний номер телефону) та описати помилку, яка виникає в процесі активації. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Просто знущання! Найгірший банк в світі!!!
Неможу закрити і вивести гроші вже 4 місяці!!! Добре що сума мала була на залишку
Але якби там було 10тис або 100 то ви самі маєте їх виривати зубами!!!
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Цінуємо Вашу співпрацю з Райфом та нам надзвичайно сумно, що склалась така думка про нас.
Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Протягом всього часу з Вами комунікував наш менеджер. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Порушення прав людини та знущання!
зайняті. Почала листування з чат ботом в додатку, де мені випустили віртуальні картки. Потім після випуску віртуальних карток я користувалася коштами дві доби і їх знову
заблокували. Після звернення у відділення мені сказали, що причина блокування через якийсь бінанс гаманець (я ніколи таким сервісом не користувалася, та коштів там не маю). І нарешті мені вдалося отримати
реальну картину того що відбувається, а саме блокування через звернення на гарячу лінію людини, яка випадково перевела мені кошти. Сам банк зі мною не звʼязався з цього приводу, а просто почалося знущання над клієнтом. Людина що випадково перевела мені кошти, досі веде зі мною листування, тому що занепокоєна цією ситуацією, так як претензій до мене не має, гроші були повернуті. Також в шоці, що банк не звʼязався зі мною, а в тупу заблокував рахунки та повісив на мене ще й статус шахрайки. Після звернення бухгалтера фірми в якій я працюю, Райф порушив банківську таємницю та обмовив мене шахрайкою перед моїм керівництвом! Вже надала кучу інформації та довідок, розписок. А співробітники відповідають ЧЕРЕЗ НЕДІЛЮ кожного разу, і просять ще і ще пояснень, довідок, розписок, пояснень чого це люди на день народження мені дарують кошти, хочемо ще і в іншому банку вашому покопирсатися (хоча там є свій моніторинг), і родичам та знайомим усім в кармани залізти та випрошувати в них докази та їх виписки з рахунків (з якого це дива я повинна розповсюджувати інформацію інших людей, які не дають на це згоди), але як бачу по попереднім коментарям з цього немає сенсу, просто трата нервів та ресурсів! Розумію, що Райф не вирішує, а просто затягує процес та зацікавлений лише в закритті рахунку. Клієнт для Райфу НІЩО! Саме жахливе відношення до клієнту зможете отримати в цьому банку! Некомпетентні співробітники, які не володіють інформацією, що відбувається з рахунком клієнту в їх банку, також саме тут! Відсутність єдиного інформаційного простору, також сюди!
Можуть обмовити людину та спаплюжити репутацію, становлять загрозу для подальшого працевлаштування. Вибачень нуль! Прикрості, як завжди люблять відповідати на всі негативні відгуки тут, також в цього банку нуль! Дуже підозрілий банк, який розчарував на 100%. Зверніть увагу на рейтинг вашого банку, не в тому напрямку ви рухаєтесь!
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, ми з розумінням та повагою відносимось до ситуації та готові розглянути індивідуально звернення.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Безпека клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Ми завжди гарантуємо збереження коштів кожного клієнта, конфіденційність та захист даних.
Повідомляємо, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)