Пользовался более 20 лет и похоже пора расставаться.
Пришел забрать выпущенную карточку и с меня потребовали сфотографироваться с карточкой.
Я отказался сославшись на 307 статью ЦКУ (гражданскиий кодекс) где четко написано «фотографирование человека только с его согласия».
Получил отказ в обслуживании.
Вот так.
Никогда такого не было тем более в прошлом году просто раздавали конверты на улице предъявив паспорт (ковид).
Курс валютв Райффайзен Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Все курсы банка |
Отделение Райффайзен Банка: Винница, ул. Замостянская, 35
Адрес:
Винница, ул. Замостянская, 35
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Power Banking
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
23 мая 2024, 17:34
Вітаємо.
У випадку, якщо у Вас відсутні документи, які можуть підтвердити походження коштів, рахунки закриваються з переказом на рахунок у відповідній валюті, відкритий на Ваше ім'я в іншому банку. Переказ з рахунків у іноземній валюті відбувається за системою SWIFT. Орієнтовний термін виконання запиту на закриття з переказом — протягом 5 робочих днів, проте цей термін може бути і більшим, оскільки в процесі задіяні різні підрозділи банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
У випадку, якщо у Вас відсутні документи, які можуть підтвердити походження коштів, рахунки закриваються з переказом на рахунок у відповідній валюті, відкритий на Ваше ім'я в іншому банку. Переказ з рахунків у іноземній валюті відбувається за системою SWIFT. Орієнтовний термін виконання запиту на закриття з переказом — протягом 5 робочих днів, проте цей термін може бути і більшим, оскільки в процесі задіяні різні підрозділи банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ответ банка
29 октября 2021, 11:54
Доброго дня! Нам дуже прикро, що обслуговування в Банку викликало Ваше незадоволення. Фотографування Клієнта із платіжною карткою здійснюється в рамках, на виконання та на підставі укладеного договору для забезпечення можливості підтвердження факту отримання саме Клієнтом саме цієї платіжної картки та, відповідно, належного виконання Банком своїх зобов'язань за договором. Запевняємо Вас, що Банк належним чином зберігає всі персональні данні отримані від клієнта (в тому числі і фотозображення) і не допустить їх незаконного використання чи розповсюдження.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Доброго дня, ось яка сталась неприємна ситуація з райффайзен банком, в ночі з четверга на п’ятницю в мене з карточки викрали 1200 грн, система безпеки спрацювала лише на останніх 20 грн, я звернулась в банк на гарячу лінію, мені відповіли, що записали заяву на розслідування і сказали, щоб я отримала нову картку, мені сказали, що в більшості випадків не віддають гроші, я зціпивши зуби стала надіятись на краще, сьогодні днем мені відписав банк з роз’ясненням куди пішли гроші, але мені байдуже, яка схема в цих шахраїв. Мені обікрали всі 2 картки!!! Я хочу, щоб мені вернули всі гроші, а не давали солодкі обіцянки. Здійснено ряд платежів, котрі я не здійснювала, нікому не давала ні код CVV, ні пароль від неї. В Україні набирають обертів справи з шахраями і ви як банк повинні першими реагувати на такі новини, а саме піднімати рівень безпеки для ваших клієнтів. Чому я повинна терпіти те, що мої рахунки чистять? Якщо мої гроші не вернуться я буду звертатись у новини, до Національного банку України, щоб на мою заяву відреагували. Тому чекаю ваших дій, щодо моєї справи
Комментарии (1)
Ответ банка
3 октября 2021, 11:45
Доброго дня! Здійсню запит колегам, щодо виниклої ситуації та, після отримання інформації, надам коментарі щодо можливості перегляду рішення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Я завжди беру участь в розіграшах і акціях від банків і нещодавно побачив рекламу у Фейсбуці про розіграш автомобіля. Почитав умови, все наче нормально, потрібно замовити онлайн Райфкартку + Visa Gold і розрахуватись нею на 500 грн протягом акції. Окей, заповнюю анкету, але мені приходить смс «На ваше замовлення карту не відкрито. Зверніться у відділення з паспортом і кодом». В п'ятницю 6 листопада приходжу у відділення після 17 00, прошу відкрити картку, але мені відмовляють, так як в мене відкритий ФОП. За їхнім регламентом банк має повідомляти податкову про відкриття будь яких рахунків, якщо є відкритий ФОП, це не новина, але Райфайзен не може відправляти це повідомлення після 16 00 (за їх словами це порушення їхнього регламенту). Отже, взяти участь в акції я не можу, бо онлайн карту замовити неможливо. Занавіс.
Шановні співробітники банку, перегляньте умови акції та свої «регламенти» і зробіть можливою участь в в акції для всіх, а не тільки для тих, у кого немає відкритого ФОПа, я відкрию вашу картку у відділенні, якщо це буде рахуватись як участь в акції.
У офіційних правилах акції в п 1.8 вказано що «Учасники Акції: повнолітні та громадяни України, які мають повну цивільну дієздатність», ця умова суперечить реальності.
Комментарии (8)
Шановні співробітники банку, перегляньте умови акції та свої «регламенти» і зробіть можливою участь в в акції для всіх, а не тільки для тих, у кого немає відкритого ФОПа, я відкрию вашу картку у відділенні, якщо це буде рахуватись як участь в акції.
У офіційних правилах акції в п 1.8 вказано що «Учасники Акції: повнолітні та громадяни України, які мають повну цивільну дієздатність», ця умова суперечить реальності.
Ответ банка
11 ноября 2020, 12:39
Доброго дня! Дякуємо за викладені зауваження та за те, що зацікавились нашою акцією. Просимо зачекати, перевіримо інформацію та надамо коментарі (постараємось найближчим часом).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Зникли кошти з банківської карти, виконував все як і зазначував банк, подав заяву на повернення коштів, очікую, але прогресу ніякого взагалі, так гроші і завсім не вернуть, не доси банк має поганий захист, ще й відношення до своїх клієнтів жахливе
Написать комментарий
Ответ банка
4 июля 2020, 9:30
Доброго дня! Нам дуже прикро, що Ви потрапили в таку ситуацію, запевняємо Вас, що робимо все можливе, щоб здійснити перевірку в найкоротший термін. Просимо очікувати рішення по заяві на спірну операцію.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
На банківській карті не стало коштів без мого відома.При перевірці коштів на у мобільній програмі Райфайзен, я виявив зникнення коштів у розмірі 4500 тис. Як без мого відома могли пропасти кошти? як їх можна повернути.
Комментарии (4)
Ответ банка
30 июня 2020, 12:34
Доброго дня! Всі операції по платіжним карткам проводяться після введення необхідних даних та ПІН-коду або коду, що надходить на номер мобільного телефону. В разі, якщо сформувавши виписку, та перевіривши її Ви виявили операції, які вважаєте проведеними без Вашого відома необхідно скласти заявку на спірну трансакцію. Після цього ми у всьому розберемося та повернемо кошти або надамо відповідь з роз'ясненнями причин відмови.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
«Добрый день меня зовут Николай Михайлович. У меня был открыт карточный счет в банке «Аваль», по адрессу г. Винница по ул. Замостянская, 35. В январе 2017 года я закрыл счет и написал заявление по закрытию счета. На сегодняшний день счет не закрыт. Повторно писал заявление в банке сказали подойти через 10 дней. Подошел через 10 дней счет не закрыли сказали подойти через месяц. Звонил неоднократно на гарячую линию банка ответы неодназначные. Как мне закрыть счет и получить справку о закрытия счета?»
Написать комментарий
Ответ банка
15 сентября 2017, 10:20
Уважаемый Клиент!
Прежде всего, позвольте отметить, что предоставление комментариев о состоянии карточного счета / ов Клиента Банка является невозможным, в связи с тем, что такая информация составляет банковскую тайну данного Клиента.
Обращаем Ваше внимание, что процедура закрытия карточного счета осуществляется в течение 90 календарных дней, с момента подачи соответствующего заявления, что, в свою очередь, предусмотрено условиями договором, предварительно заключенных с Клиентами Банка.
Дополнительно отмечаем, что вопрос, изложенный Вами в отзыве, находится на контроле уполномоченных сотрудников Банка. О результатах завершения соответствующих процедур, Клиент будет проинформирован дополнительно.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль».
Прежде всего, позвольте отметить, что предоставление комментариев о состоянии карточного счета / ов Клиента Банка является невозможным, в связи с тем, что такая информация составляет банковскую тайну данного Клиента.
Обращаем Ваше внимание, что процедура закрытия карточного счета осуществляется в течение 90 календарных дней, с момента подачи соответствующего заявления, что, в свою очередь, предусмотрено условиями договором, предварительно заключенных с Клиентами Банка.
Дополнительно отмечаем, что вопрос, изложенный Вами в отзыве, находится на контроле уполномоченных сотрудников Банка. О результатах завершения соответствующих процедур, Клиент будет проинформирован дополнительно.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль».
Получить в Банке однозначную информацию о процедуре открытия банковской ячейки- наследнику, не получилось. Три раза — разная версия. В итоге решение банка, на местном уровне — открыть, человеку (не наследнику) у которого оказались в распоряжении, ключ, договор, и свидетельство о смерти орендатора ячейки. При этом, банковские сотрудники о наследниках уведомлены. Номера телефонов предоставлены. Обратной связи нету.
Банковскияе индивидуальные сейфы — надежны???
Написать комментарий
Банковскияе индивидуальные сейфы — надежны???
Ответ банка
8 августа 2017, 16:48
Уважаемый Константин!
По состоянию на сегодняшний день, аналогичный запрос, направленный Вами по электронной почте, находится в работе уполномоченного подразделения Банка. По результатам рассмотрения изложенного вопроса, Банком будет предоставлен ответ на Ваш электронный адрес.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
По состоянию на сегодняшний день, аналогичный запрос, направленный Вами по электронной почте, находится в работе уполномоченного подразделения Банка. По результатам рассмотрения изложенного вопроса, Банком будет предоставлен ответ на Ваш электронный адрес.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Дякую))