З моменту впровадження в Україні військового стану, Ваш банк заблокував підприємцям можливість користуватися кредитними лімітами. На сьогодні, на 19 квітня 2022 року, кредитні ліміти досі заблоковані.
В цей же час Ваш банк продовжує вимагати від клієнтів виконання своїх кредитних зобов’язань в повному обсязі.
Жодної офіційної інформації від Вашого банку щодо термінів та причин блокування мені не відомо, хоча я звертався за відповідями усіма відомими мені шляхами. Я написав листа з особистого кабінету (відповіді так і не отримав), звертався з запитом і до служби підтримки на гарячу лінію клієнтбанкінгу, двічі ходив до відділення Вашого банку та задавав питання банку на сайті мінфіну. Єдина інформація, яку мені надали і у відділенні і на гарячій лінії банку, була така: «Банк так вирішив, тому, що в Вашому договорі є такий пункт, читайте уважніше». Банк відповів на сайті мінфіну загальними фразами, що вони перевірили інформацію і, о диво, ліміти дійсно заблоковані, але вони роблять, мовляв, все необхідне. Таким чином досі банк не відповів на жодне з моїх запитань. Як мені ще до Вас звернутись, щоб Ваш банк надав мені письмову відповідь на мої запитання? Я хочу зрозуміти політику Вашого банку. Ще місяць тому довіра до Вашого банку була максимальною, а зараз Ваш банк перетворився на якусь сумнівну установу, яка сама змінює умови кредитування не надаючи жодних пояснень, а після цього уникає відповідей на прості питання клієнта. Ще раз прошу надати мені офіційні відповіді на такі питання:
1) Яка офіційна причина блокування кредитних лімітів підприємцям? Не чергове посилання на пункт у договорі, який дозволяє банку одноосібно міняти умови користування лімітами, а саме фактичну причину, яка змусила керівництво банку скористатись цим пунктом. Якщо військовий стан для Вашого банку є достатньою причиною для блокування кредитних лімітів підприємцям, то так і скажіть. Бо я не розумію. В той час, як президент та уряд розповідають нам про спрощене кредитування підприємців, Ваш банк взагалі блокує можливість користування кредитними лімітами.
2) Які терміни блокування кредитних лімітів, або умови за яких кредитні ліміти будуть розблоковані? Відповідь «Ми робимо все можливе» не вносить ніякої ясності. Якщо немає інформації з цього приводу, давайте узгоджувати питання реструктуризації. тому що кредитний ліміт, яким я не можу користуватись мені не потрібен.
3) Чи продовжує Райфайзен Банк працювати на території Російської Федерації?
4) Чи обслуговує Райфайзен Банк підприємців на території Російської Федерації?
5) Чи є блокування кредитних лімітів або інші обмеження щодо кредитних лімітів для підприємців на території Російської Федерації?
Останні три питання на державному рівні дають розуміння щодо Вашої політики. І я вважаю, що Ваши клієнти в Україні мають право знати позицію Вашого банку, яка виражається у конкретних діях, а не у словах.
Отделение Райффайзен Банка: Днепр, ул. Рабочая, 176
Адрес:
Днепр, ул. Рабочая, 176
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
21 июня 2022, 11:25
Доброго дня,
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) в особистих повідомленнях та до якого саме відділення Ви звертались?
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) в особистих повідомленнях та до якого саме відділення Ви звертались?
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ответ банка
20 апреля 2022, 8:56
Доброго дня!
Перепрошуємо за тривалість надання відповіді. Відповідь буде надана в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Перепрошуємо за тривалість надання відповіді. Відповідь буде надана в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
«Я на вопрос в чем проблема ответила и на какой счёт платит тоже. Дальше Вам решать.
И конечно простите, но такие элементарные вопросы не думала что нужно разжёвывать. Нужно разделять ФОП и физ счета и кредиты. Так всегда было и будет. И это зависит не только от банка.»
І от я тепер сиджу, маю гроші, маю намір оплатити, але не можу. Точніше можу, але для цього мені треба кудись їхати, заводити гроші на рахунок ФОП, платити відсотки за банківську операцію за поповнення рахунку, платити відсотки податків за надходження грошей і аж потім платити по всіх трьох рахунках… От таке «елементарне питання».