Отделение Райффайзен Банка: Могилёв-Подольский, ул. Рыночная, 56/1
Адрес:
Винницкая область, Могилёв-Подольский, ул. Рыночная, 56/1
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-16:45), перерыв: 13:00-14:00, тех.перерыв: 16:45-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Power Banking
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Юлія Горбаль
10 апреля 2024, 11:30
Позавчора приїхала з району у відділення забрати кошти в касі, приїхала без карточки, з паспортом! Мені відмовили видати мої кошти посилаючись на те, що з карткового рахунку вони не можуть видати кошти без картки! Картку оформлювати не хочу, в результаті після двох годин, погоджуюсь отримати нову картку на ТОЙ САМИЙ рахунок, вони починають знущатись, ви не туди дивитесь при фотографування. Шановні, в мене навіть інн немає! Це моє право, гарантоване законодавством. На сьогоднішній день я являюсь клієнтом банку з діючи рахунком і ви не дажте мені МОЇ кошти з рахунку у відліленні!!! Вчора зателефонував представник банку, розібратися та перетелефонувати через кілька хвилин. Ніхто не перетелефонував! На інший мій рахунок іншого банку кошти перевести відмовились! Збираю матеріали до суду. Відшкодують мені все і бензин і моральну шкоду і судові витрати. Такого відношення ніде немає, в інших банках достатньо прийти з телефоном, навіть без паспорта і забрати у відділенні кошти! Ніколи нікому не раджу звязуватись з Райфайзен банком! Грубе порушення прав клієнтів! м. Могилів-Подільський Вінницької області, це відділення, в якому вам не видадуть ваші кошти.
Комментарии (7)
Ответ банка
10 апреля 2024, 11:39
Добрий день!
Нам щиро шкода, що досвід співпраці з Райфом призвів до негативних емоцій.
При цьому, хочемо зазначити, що видача коштів здійснюється з карткового рахунку при наявності активної карти, адже це «ключ» до рахунку. Дійсно, у разі її відсутності Вам можуть запропонувати нову миттєву карту у відділенні, яка активується через годину після видачі, що дозволить здійснити необхідні операції.
Також, для економії Вашого часу, завжди можете написати в «Чат» Райффайзен Онлайн або зателефонувати в Інформаційний центр (0800 500 500), для випуску віртуальної карти та якщо у Вас рахунок у гривні здійснити переказ самостійно у застосунку в будь-який Банк. Платіж за реквізитами у Райффайзен Онлайн — без комісії, якщо переказ з карти на карту в інший Банк, пропонуємо завантажити новий додаток MyRaif, це також дозволить здійснити переказ без комісій.
Ми не хочемо залишати Ваш відгук осторонь та маємо намір у цьому розібратися. Прохання, написати нам у приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам щиро шкода, що досвід співпраці з Райфом призвів до негативних емоцій.
При цьому, хочемо зазначити, що видача коштів здійснюється з карткового рахунку при наявності активної карти, адже це «ключ» до рахунку. Дійсно, у разі її відсутності Вам можуть запропонувати нову миттєву карту у відділенні, яка активується через годину після видачі, що дозволить здійснити необхідні операції.
Також, для економії Вашого часу, завжди можете написати в «Чат» Райффайзен Онлайн або зателефонувати в Інформаційний центр (0800 500 500), для випуску віртуальної карти та якщо у Вас рахунок у гривні здійснити переказ самостійно у застосунку в будь-який Банк. Платіж за реквізитами у Райффайзен Онлайн — без комісії, якщо переказ з карти на карту в інший Банк, пропонуємо завантажити новий додаток MyRaif, це також дозволить здійснити переказ без комісій.
Ми не хочемо залишати Ваш відгук осторонь та маємо намір у цьому розібратися. Прохання, написати нам у приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Доброго дня! Зателефонувавши на гарячу лінію Райффайзен Банку Аваль, хотіла взнати номер телефону Могилів-Подільського відділення цього банку для консультації, бо даром їхати за 8 км не хотілося. Однак, мені відповіла оператор, що у відділенні немає стаціонарного телефону, тому мені прийдеться лише їхати до відділення банку і уточняти інформацію!!! Я вважаю це якась неповага до клієнтів! Я з таким вперше стикнулася, щоб в такій установі взагалі не було телефону!
Комментарии (8)
Ответ банка
10 марта 2020, 16:12
Доброго дня.
Співробітники відділення не проводять обслуговування клієнтів в телефонному режимі. Додатково інформуємо, що з будь-якого питання існує можливість звернутися до Інформаційного центру Банку.
Нам шкода, що ситуація, що склалася залишила негативне враження про роботу Банку вцілому.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Співробітники відділення не проводять обслуговування клієнтів в телефонному режимі. Додатково інформуємо, що з будь-якого питання існує можливість звернутися до Інформаційного центру Банку.
Нам шкода, що ситуація, що склалася залишила негативне враження про роботу Банку вцілому.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»