Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
c1assic 20 октября 2023, 22:07
02.10.2023 року о 20:15 год. списали комісію 86,61 грн, звернувся на гарячу лінію банка 0800… голосовий помічник жахливий, але підключилася оператор Анна, котра змогла вирішити проблему менше ніж за три години. Дякую оператору і не деякую розробникам голосового помічника.
Сенс Банк
Ответ банка
21 октября 2023, 8:29
Раді, що наша підтримка змогла вам допомогти

З приводу бота, то він закриває найпростіші питання клієнтів, а у разі допомоги ви завжди можете попросити перевести на оператора (але бажано це сказати кілька разів)

Анастасія, ваша помічниця
Svetlanayalta 20 октября 2023, 17:01
Отделение по адресу: Киев, ул. Кирилловская,127
Мною оформлена нотариальная доверенность на получение валюты ($) по окончании срока действия депозита моему сыну, т.к. я не смогу лично получить деньги и буду находиться за пределами страны.
Нотариальная доверенность внесена в гос реестр, однако сотрудники в отделении банка, и операторы на горячей линии утверждают, что данную нотариальную доверенность надо мне подтверждать в телефонном режиме каждый раз, как доверенное лицо будет обращаться в отделение банка за получением денежных средств. Возникает вопрос, правомерны ли такие действия банка и на каком основании требуется многократное подтверждение доверенности
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 3 ноября 2023, 15:17
При оформленні довіреності на третю особу для керування рахунком, при першому зверненні довірителя/довіреної особи здійснюється перевірка цієї довіреності.
Дана перевірка відбувається одноразово.
Якщо ви плануєте здійснювати видаткові операції, потрібно отримати погодження для видаткових операцій за нотаріальною довіреністю.
Якщо дане погодження отримане, то при кожному наступному знятті коштів погоджувати додатково нічого не потрібно, якщо довірена особа не змінюється або ж термін дії довіреності не минув.

У вашій ситуації, дійсно не потрібно було підтверджувати довіреність кожен раз.
Дуже вибачаємось, що так сталось 💙
Ми впевнені, що в майбутньому більше таких проблем не буде😔
Адже вже пропрацювали з колегами даний момент та передали інформацію на всі відділення для уникнення подібних ситуацій з іншими клієнтами.
Дякуємо, що залишили свій відгук, адже завдяки вам ми стаємо краще❣

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
OleksandrKKK 20 октября 2023, 15:45
Знову хочу щиро подякувати спеціалістам SENSE BANK за їх професіоналізм, глибокі знання своєї справи, вміння спілкуватися з клієнтами та надавати вичерпні консультації з будь-яких складних/проблемних питань, за увагу та повагу до клієнта, бажання щиро допомогти з вирішенням твого питання!
Окремо хочу подякувати за високий рівень сервісного обслуговування у SENSE BANK, який я отримую під час користування платіжними картками.
Так, у жовтні місяці я купував для своєї родини авіаквитки. Оплата пройшла успішно з валютної картки, але через день на цій картці з`явився мінусовий залишок (відбулось списання додаткових коштів з моєї картки внаслідок подвійної конвертації платіжної системи, хоча валюта картки та валюта платежу співпадали).
Слід зазначити, що в мене вже була аналогічна ситуація у липні місяці, тому я як й минулого разу відразу зателефонував у службу підтримки (для приватних осіб) за допомогою додатку SENSE BANK.
Мені відповів Дамір (внутрішній номер 29219) співробітник SENSE BANK, якому я повідомив про свою проблему та проінформував про аналогічну ситуацію, яка мала місце у липні місяці.
Він декілька хвилин перевіряв інформацію по моїй картці, потім зареєстрував моє звернення та пообіцяв проінформувати мене про результати протягом двох днів.
Як з’ясувалось, проблема знову була у налаштуваннях іноземного сайту, на якому проводився платіж.
Спеціаліст SENSE BANK (Дамір) зробив запит на повернення списаних коштів внаслідок зайвої конвертації, та буквально через 1 добу зайве списані кошти були повернути платіжною системою!
Дякую SENSE BANK та його спеціалістам (зокрема, Даміру) за професіоналізм та високий рівень сервісу!!!
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 20 октября 2023, 18:35
При проведенні операції в іноземній валюті, дійсно може списатись трішки більша, або ж навпаки менша сума, ніж була заявлена продавцем на сайті.
Адже все залежить від того, в якій валюті продавець відправить суму на списання в банк.
Але кожна ситуація індивідуальна, і для кожної можна знайти рішення😊
Ми дуже раді, що звернувшись до нас за допомогою, ви змогли швидко вирішити свою проблему і залишились задоволені❣
Ми хочемо ставати тільки краще, тому завжди покращуємо свій сервіс.
Вирішення питання клієнта для нас на першому місці😊
Обов'язково передамо вашу подяку Даміру, впевнені, що він буде задоволений)
Дякуємо, що обираєте нас💙

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Проблема решена
allyawey 13 октября 2023, 22:59
Після довгої співпраці з банком, банк прийняв сьогодні рішення розірвати зі мною ділові відносини, без будь-яких пояснень і можливості розблокувати рахунок. Не розумію чому так відбувається і мені дуже прикро що стаються такі випадки. Обираючи банк для мене важлива надійність, тут я цього не відчуваю… Надіюсь банк врахує такі випадки і покращиться в цьому напрямку.
Сенс Банк
Ответ банка
14 октября 2023, 8:24
Нам прикро що відносини з вами були розірвані, але рішення про припинення обслуговування клієнту приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог ст.15 ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Банк зобов'язаний відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин/відмовити клієнту у відкритті рахунка (обслуговуванні), у тому числі шляхом розірвання ділових відносин, закриття рахунка/відмовитися від проведення фінансової операції у разі встановлення клієнту неприйнятно високого ризику або ненадання клієнтом необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів чи відомостей.

Анастасія, ваша помічниця
Проблема решена
bulavenko 12 октября 2023, 2:52
Отделение по адресу: Черкассы, бул. Шевченко, 258
Приложение банка Sense прибегает к манипуляциям в отображении комисии. Если у вас открыта кредитная карта Red и на ней есть ваши личные, не кредитные деньги, которые вы захотите перевести с вас снимут более 5 процентов комиссии. Причем снимут её с вас очень интересно. Вот допустим вы переводите 1000 гривен своих средств на другую карту, вам напишут что комиссия 15 грн, и вроде бы окей, не очень много. Но оказывается внизу есть непримечательный текст, который даже не видно если нажать в приложении кнопку «Переказати». А там написано, прямо под кнопкой и итоговой вашей комиссией: може бути списана комісія за переказ грошей з кредитної карти — 4% від всієї суми переказу. И вот вы думали что с вас спишут 15 грн, а списывают более 5%, за ваши же деньги, не кредитные. Просто ужасно. И ужасная манипуляция, писать сума комисии одна, а потом еще добавлять 4 процента сверху, хотя ты даже не видел этого текста так как он находился под кнопкой «Переказати». Хороший заработок, больше чем налоги в некоторых странах за простой перевод с карты на карту. Будьте осторожны! И вместо того чтобы «пофиксить» данный баг, вам скажут что так и нужно и должно быть, мы будем писать о 1%, а потом еще снимать сверху 4%. Так что если еще вдруг у кого-то открыта карта Red от Сенс Банка, советую её удалить и использовать другую карту Хамелеон где вроде бы нету таких «прекрасных», скрытых надбавок в размере больше чем налоги в некоторых странах. Служба поддержки кстате считает что так и должно быть и им побарабану, не будем итоговую суму писать, просто напишем под кнопкой текст «може бути списано» хотя опять же, почему не написано «буде списано» это какой-то атракцион или лоторея? Може бути, а може не бути? Просто смешно! Именно такими манипуляциями банк заработал на мне более 500 грн при переводе 10 тысяч на другую карту))
Сенс Банк
Ответ банка
14 октября 2023, 9:38
Дійсно в банка була завжди окрема сітка тарифних пропозицій для кредитних карток(де завжди є комісія за переказ власних/кредитних коштів — 4% для прикладу наведений Ред. Окремо Ред Кеш, де напроти немає комісії за кредитні кошти, зняття/перекази, але є комісія для власних коштів).

Та окремо дебетові картки для обслуговування саме власних коштів, і ось нещододавно вже з'явились кредитно-дебетові картки де тарифікація вже окрема для кредитних та окрема для власних коштів, наприкладі наведений Хамелеон.

Що стосується «прихованих комісій», всі комісії та тарифікації відображені в повних тарифах картки, які доступні як на момент оформлення, так і вже по діючій угоді в розділі керування рахунку + додатково на сайті банку.

В додатку ж розраховується комісія сервісу(самого додатку) за таку операцію у розмірі 1%+ 5 грн, та вже після списання операції розраховується комісія картки(яка приміняється в залежності від типу операції та не в залежності від ресурсу в т.ч інші ресурси). Тому так відповіла підтримка, що технічно це змінити доволі важко, та можливо в майбутньому, і мети щось приховати немає.

Анастасія
43064855 11 октября 2023, 16:51
Купив ОВДП через Дію в цьому банку, срок закінчився 27.09.2023, тіло вкладу прийшло, а проценти по вкладу й досі не має. (Раніше купляв облігації в додатку самого банку і проценти приходили десь через день-два)
Сенс Банк
Ответ банка
13 октября 2023, 13:59
Дякуємо за надані дані в особистих повідомленнях. Кошти були вам виплачені в повному обсязі, а недорозуміння вийшло через особливість цієї виплати. Частина коштів вам надійшла 29.03, а решту було зараховано на вашу картку єПідтримка в кінці вересня.
Також, додатково вам відписались в особисті більш детальніше про ситуацію з виплатою за ОВДП.

З повагою, ваш помічник Андрій
fig vam 11 октября 2023, 7:47
В Сенс банке все меньше сенса. Не понятно то ли национализация и смена руководства испортила банк и рыба начала гнить с головы, а может другие причины.
У меня началось все с ФОП. Банк начал взымать комиссию за вывод на счет физика денег и поднял стоимость обслуживания. При этом сделал два пакета с боле менее нормальными условиями, но переход предполагал закрытие счета и плату за закрытие счета- как по мне придел надувательства.
На этом мелкое жлобство банка не остановилось. Согласно НБУ снять валюту со счета банка можно в эквиваленте 100 т или $2700+, но Сенс вам этого не позволит, а отдаст 2600+ аргументируя внутренним курсом хоть на квитанции и печатает курс НБУ. Вопрос со снятием это вообще отдельная темка в Сенсе, чтобы снять валюту ее надо заказать за ХХ дней, ок сейчас время такое можно принять, но почему если депозит заканчивается через 7 дней заказывать можно когда деньги упадут на счет и опять ждать ХХ дней.?((
Ещё одно нововведение это валютный возврат. Продавец сделал возврат и банк зачислил валюту на гривневую карту по курсу 0 ноль!). Пару дней спустя, после клиринга курс появился. Мне очень долго пытались найти весомую аргументацию, что все это нормально.
++ ещё кучу улучшений: лимиты на переводы с хамелеона в 20 т в месяц без комиссии; Невозможность снять депозит в день его окончания если стоит пролонгация, но новый депозит ещё не пролонгировался; Типа премиум карточки графит вовремя не перевыпустили. Валютный депозит мин на 3 месяца- видимо мелкое жлобство дало свои плоды и клиенты начали искать где лучше.
Может мой пост заставит банк пересмотреть свою политику
Сенс Банк
Ответ банка
14 октября 2023, 10:36
• Зміна тарифів відбулась ще рік тому назад, 01.10.2022, тому націоналізація тут ні до чого, це залежить від ринкових пропозицій та загального тарифоутворення(а не конкретних пунктів тарифа).

• Що стосується курсу — дійсно конкретно в постанові #18 чітко не вказано курс по якому повинен розраховуватись ліміт, тому технічно ліміт рахується по картковому курсу як для зняття так і карткових розрахунків.

А курс НБУ, який фігурує в квитанції, є обов'язковим атрибутом, незалежно від того, застосовується він при здійсненні даної операції чи ні. Навіть при готівковому валютообміні по курсу каси, він там присутній.

• Процесс бронювання — необхідності звертатись лише після закриття депозиту немає, ви можете звернутись за декілька днів до закриття провести бронювання, але заявка буде взята в роботу лише після його закриття та зарахування коштів на рахунок так як бронь готівки на поточний момент доступна лише при наявності необхідної суми на рахунку.

• Що стосується нововедень — їх немає, повернення бувають різні, реверсал — коли операція в той же день повертається на баланс(до списання по рахунку), просто повернення на рахунок та кредитовий сліп(останні два пов'язані з фактичним повернення коштів та зарахування в банк), і ось кредитовий сліп відображається в історії відразу як в банк приходить запит про ініціювання повернення та вже після зарахування на рахунок інформація в історії змінюється — і це дійсно нормально.

• Пролонгація — логіка лонгації депозиту працювала завжди саме так, єдине що було змінено це пролонгація відбувається в день закінчення о 8 ранку (у разі якщо вона увімкнена), при цьому при оформленні банк попереджає, що відмовитись від неї можна відразу після оформлення, тому це дійсно потрібно враховувати.

• Перевипуск по терміну дії автоматичний було вимкнено 24.02 так як було введено процес подовження карток на 180 днів, при цьому при необхідності можна звернутись до нас в підтримку для перевипуску картки на віртуальну(з можливістю замовити пластик на нову пошту)/або на відділення банку.

• Пропозиції депозитів — тут все залежить на пряму від норм резерування НБУ, облікової ставки так і цілей банку та необхідності конкретної валюти на конкретний термін.

• По хамелеону аналогічно з тарифами ФОП, тут питання тарифоутворення в цілому, та все ж залишається можливість переказати за реквізитами до 200 тис на місяць без комісії

Анастасія, ваша помічниця
Vikten 10 октября 2023, 22:15
Мав необачність відкрити декілька гривневих депозитів у цьому вельмишановному банку…
Сьогодні два з них закінчились та вирішив їх зняти. Проте, не все так просто та легко!
Моя помилка, що я попередньо вчора не передзвонив на гарячу лінію та не взнав деталей!
Сума зняття готівки виявилась занадто великою для такого «малесенького банку»! Аж 79500грн (два депозити: 50 000 та 29 500грн відповідно)!
Знаю, що від 50000 краще попередньо замовляти (але вчора просто забув, а сьогодні повідомлення від банку нагадало про зарахування). Думав, якщо не дадуть таку суму відразу, то може замовлю на завтра!
І почалось саме цікаве!
Звісно, таку «величезну» суму треба замовляти! Більше того, менеджер сказала, що зараз в них треба замовляти навіть від 20−30 тис грн на видачу готівки! І заздалегідь замовити на день закінчення депозиту не можна (бо система не бачить його закінчення). А замовити можна не раніше того дня, коли закінчиться депозит та гроші надійдуть на рахунок! А до цього (десь тиждень назад) мені подзвонив менеджер з банку і уточнив, чи я дійсно відмінив пролонгацію цих двох депозитів. Тобто, відміну пролонгації система бачить, а для замовлення готівки дату закінчення депозиту не бачить! Дуже дивна система… Чи це може якийсь підсліпуватий штучний інтелект… Я відразу запитав, чи потрібно заздалегідь замовляти гроші. Відповідь була приблизно така: «Точно не знаю. Скоріш за все. Передзвоніть на гарячу лінію…» ???
І це ще не все! Якщо Ви замовите гроші сьогодні (в день закінчення депозиту), то отримаєте їх АЖ ЧЕРЕЗ П’ЯТЬ БАНКІВСЬКИХ ДНІВ! Тобто, сьогодні вівторок, а гроші я міг отримати тільки наступний в понеділок!!!
І це ще не все! Якщо Вам треба сьогодні терміново, то: «ми можемо Вам видати їх, але з оплатою по (якійсь там) терміновій інкасації (і якщо дозволить касир!) за 300грн!»
Так, як чекати ще тиждень я не захотів, то погодився на ці 300грн. І далі, коли касир (тобто, «таможня») дала добро, менеджер видав мені необхідні кошти не з каси, а зі своєї шухлядки! Мінус 300грн за якусь інкасацію…
При цьому, мені рекомендували купувати онлайн валюту в них. Уявляю, який потім буде геморой з валютним депозитом, якщо з гривневим така ситуація… Також спитав, чи є обмеження на поповнення готівки (чи не треба замовляти таку опцію). Сарказму мого не зрозуміли, та відповіли, що поповнювати рахунок можна на скільки хочеш! Тобто, неси гроші! А забрати? Як карта ляже…
Відразу уточнив, як закрити рахунок в банку. Також, коли вийшов на вулицю, в додатку відразу зняв з пролонгації останній депозит в даному банку (хоча думав його пролонгувати)… Це так, на майбутнє, щоб не забути!
І ще декілька слів про інші українські банки в яких я був сьогодні… Не буду називати, щоб не було рекламою!
Через пів години зняв 50000грн в іншому банку в касі за одну хвилину (теж сьогодні закінчився депозит)! Перепитав, чи треба попередньо замовляти готівку при знятті на суму 50−100 тис грн. Відповідь: «Ні! Замовляти не треба! Але майте на увазі, що за добу можете зняти тільки 100тис.»
Потім був ще у двох банках (теж українські). Де поставив таке ж запитання… Відповідь: «Ні! Замовляти не треба!»
Завтра закінчується теж депозит в одному українському банку на суму трохи більше 50 тис грн… Передзвонив на гарячу лінію для уточнення на всяк випадок, чи зможу отримати кошти завтра. Оператор уточнив відділення банку, в якому я планую знімати кошти, та сказала побути на зв’язку до вияснення. Близько за хвилину отримав відповідь, що від 50 тис грн бажано замовляти (щоб на касі були вільні кошти). І при цьому, додала, що, моє прохання передано в касу, і що гроші зарезервовані і вони чекатимуть на мене завтра на касі з паспортом! За дві хвилини — результат: депозит закінчується завтра (система все бачить!), будь ласка отримайте кошти!!! Зверніть увагу, не п’ять робочих днів, а дві хвилини!
Як висновок, Сенс банк працює та живе за власними правилами та із своєю системою, яка не все бачить. Чи бачить тоді, коли їй це треба…
Для себе, чи буду користуватись послугами та продуктами Сенс банку? Можливо…
Але, відкривати будь який депозит в Сенс банку? Не бачу Сенсу!
Бо це якась ДУРНЯ!
P. S. Коротко не вийшло…
Сенс Банк
Ответ банка
18 октября 2023, 19:15
Наразі якщо є термінова необхідність в грошах і вони доступні в касі, їх можуть видати клієнтам без додаткових умов.
Загалом ми просимо клієнтів бронювати суму від 2 тис гривень в еквіваленті, оскільки дійсно на час війни у нас немає на постійній основі достатньої кількості готівки, що пов'язано з логістикою та підвищеною зацікавленістю клієнтів до зняття готівки.

В цій же ситуації оскільки у вас не було бронювання, Менеджер дійсно дізнавалась у зав. каси, чи є вільні кошти для видачі без замовлення, бо ви звернулись у відділення о 10-30 ранку, а інкасація, як правило приїздить у відділення після 14-00, уточнення було необхідно зробити за для уникнення скарг від інших клієнтів.
Менеджер відділення вам запропонувала на вибір зробити замовлення та через 5 робочих днів прийти та отримати кошти або оформивши додатковий продукт у банку у вигляді страхування та отримати гроші саме в день звернення.

Також переслухала дзвінок з оператором, який ви здійснили перед походом до відділення. Оператор відповіла вам «можливо краще замовити, щоб 50-60 тисяч було».
Відповідну бесіду з співробітником та іншими співробітниками було проведено.

Зазначу також, що «Шухлядка» з якої менеджер видавала кошти — це звичайний темпосейф на робочому місці.

Анастасія, ваша помічниця
gudkov77 9 октября 2023, 22:14
Отделение по адресу: Сумы, ул. Харьковская, 2/1
Всё началось с того, что банк остановил работу НОРМАЛЬНОГО приложения Альфа-Мобайл пару лет назад и принудительно перевёл всех на Сэнс Супер Ап. Прошло уже кучу времени, а приложение как было «галимым» (оно тормознутое, неудобное, глючное и т. п.), таким оно по прошествии нескольких лет и остаётся. И всё бы ничего, так банк настойчиво режет функционал Май Сэнс Банк (вэб-версия банкинга), чтобы все клиенты переходили на мобильную версию. У меня такое ощущение, что СэнсБанк тыжится-пыжится — хочет влезть в нишу Монобанка, но получается это как-то через Ж: клиентов Моно такими финтами не перетянешь, а вот от своих избавиться получается в самый раз. Во-первых, доведите до ума это приложение, чтобы люди на него сами переходили. Сэнс не дотягивает ни до Приват24, ни до приложения Монобанка. Во-вторых, как-то банк не задумывается, что старшее поколение продолжает пользоваться кнопочными телефонами и по-старинке пользуется компьютерным клиент-банком. Эти люди не купят ради банка себе смартфон и не будут изощряться в изучении функционала приложения, эти люди просто перестанут пользоваться банком. Неужели в этом вся стратегия. В общем, молчу про улучшения — их нет, но зато ухудшения идут одно за другим.
Сенс Банк
Ответ банка
10 октября 2023, 12:22
Дійсно, майже рік тому банком було прийнято рішення про відключення старого додатку Alfa-Mobile. Технології постійно розвиваються і багато функцій, які ми можемо запропонувати в Sense SuperApp неможливо реалізувати в Alfa-Mobile. Тому і залишився лише Sense SuperApp, бо як кажуть: «За двома зайцями поженешся — жодного не впіймаєш». Це рішення дасть нам змогу вас приємно здивувати кількістю доступних функцій.

Стосовно веб-версії банкінгу, то справа в тому, що вона давно не оновлюється і додати нові функції в неї не можливо, тому, як і в ситуації з Alfa-Mobile, було прийнято рішення зосередити свою увагу на розробці та покращенні Sense SuperApp. Адже для нас дуже важливо створити крутий та зручний додаток для наших клієнтів.

Ми розуміємо, що звикати до чогось нового не завжди просто, але хочемо вас запевнити, що функціонал додатку нічим не гірший за веб-версію, а навіть кращий і пропонує більше можливостей ніж My Sense Bank. Тому не варто розцінювати ці зміни як спосіб банку позбутись певної категорії клієнтів, адже для нас кожений клієнт важливий та особливий 😊 Але для забеспечення повного спектру послуг банку потрібний Sense SuperApp.

З повагою, ваш помічник Андрій 💙
SensScam 9 октября 2023, 15:12
Отделение по адресу: Сумы, ул. Харьковская, 2/1
Приходишь в отделение говорят денег нет, напишите в чат чтобы заказать валюту. (хотя она там есть) Заказал, прихожу и начинают говорить «Вы сначала посмотрите, подходит ли вам валюта», смотрю, а там купюры старые, новые с надписями, следами штампов, краски и буквами на купюре. Купюры ветхие, но они говорят что нет и что им такие дали клиенты, и отговорки… Хотя я заказал купюры за неделю и можно было найти нормальные купюры на выдачу и да, у них на отделение все купюры «Ветхие», раньше такого не было. Банк принял решение изабавится от купюр таких, и тем самым выдает по низкому курсу и по броне, хотя раньше было все ок. Сразу видно что сговорилися и указание с выше… Ужасный банк, хочу вернуть свои деньги и закрыть карту и больше не открывать…
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 13 октября 2023, 18:55
З боку регулятора усі купюри випуску з 1993 року мають обіг і не діляться на старі та нові. Тому у відділенні видають «мікс» валют: це можуть бути і 1996, 2006, 2017 року випуску.
НБУ змінив вимоги і тільки у разі наявності плям більше 50% або значної зношеності, такі купюри вважаються непридатними. Ми як банк, від клієнтів приймаємо валюту яка має обіг на ринку і таку ж саму видаємо.

Банк чітко дотримується вимог НБУ, а саме постанови НБУ №103.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dmytro1111 8 октября 2023, 10:05
Сьогодні близько 1 години ночі мені стали приходити смс, що по моїй картці проходять операції на суму 0,00 usd. З якихсь американських компаній. А потім із сайту Букінг.ком прийшов запрос на оплату 47000 гривень в валюті ZAR. Таких грошей на рахунку не було і тому банк відклонив запрос. Потім я вже списався з підтримкою, ми заблокували й перевипустили карту. Я не постраждав, але якщо б такі гроші були б на рахунку, я би постраждав. Питання до служби безпеки Банку: що треба знати про інтернет-шахрайство? Справа в тому, що ніяких підозрілих дзвінків з «офісів» до мене не надходило взагалі, я не розраховувався цією картою в інтернеті більше, ніж півтора року. А коли розраховувався, це були відомі сайти — той самий Букінг. ком чи сайти авіакомпаній. До телефона пластик не прив«язаний. Карта завжди лежить у мене в гаманці, та вже бвля року я навідь фізично з карти не роблю жодних покупок. Підкажіть, як міг статися витік данних і що робити, щоб подібна ситуація не повторилася в майбутньому?
Сенс Банк
Ответ банка
10 октября 2023, 17:52
Ось декілька основних порад, щоб не потрапляти на вудочку шахраїв:

1.Перевіряйте сайти, не вводьте реквізитів платіжних карток на незнайомих та підозрілих сайтах
2.Звертайте увагу на протокол сайту:
http – це ненадійний протокол, отже, сайтом користуватися не можна;
https – потрібно продовжити перевірку сайту.
Не переходьте за сумнівними посиланнями
3.Також рекомендується додатково перевіряти посилання сумнівних сайтів:
(Це можна зробити на сайті Кіберполіції в розділі «Стоп фрауд» та через сервіс CheckMyLink)
4.Завжди тримайте в секреті: тризначний номер на звороті картки, коди банків та мобільних операторів, пароль до інтернет банкінгу.
5. Створюйте складні та різні паролі до різних ресурсів
6. Якщо вам повідомляють, що ви виграли в розіграші або пропонують грошову допомогу — все ретельно перевірте

Також, ми маємо чудову статтю для наших клієнтів на таку тему: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4413547743634

Додаємо ще цікаву інформацію з сайту Міністерства юстиції: https://minjust.gov.ua/m/yak-ne-stati-jertvoyu-shahraiv-v-interneti-ta-scho-robiti-yakscho-vi-potrapili-u-pastku.

Анастасія, захистниця ваших грошей та даних
Apologet 7 октября 2023, 23:30
Ограничение банком функционала веб-версии ещё как-то понять можно (как оптимизацию банком своих расходов). Но!.. Зачем же во при этом банк во всеуслышание предоставляет заведомо НЕдостоверную (= ложную) инфо, восхваляя и превознося приложение Сенс, что там все функции есть и даже больше, если это не так?
В частности, теперь нет возможности пополнять карту Сенс в заблокированном (!) состоянии с карт других банков. Так сложилось, что для меня это было практически единственным конкурентным преимуществом Альфы-Сенса…

Вынужден буду вывести по окончанию срока все депозиты (по крайней мере до того момента, пока Сенс начнёт немного думать клиентоориентированно и перед отключением части функций в веб-версии не интегрирует их в хвалёное (а на самом деле существенно функционально-ограниченное) моб. приложение.
Сенс Банк
Ответ банка
10 октября 2023, 17:26
Ми обрали вектором розвитку мобільний застосунок Sense Super App, і ніколи не приховували цього. Тому, так весь ресурс йде на покращення та пришвидшення Sense.

Щоб поповнити рахунок ви можете зробити СЕП переказ.
З приводу доробітки, то можливо в майбутньому її здійснимо, поки ні.
Впевнені, що ми вас ще приємно здивуємо у майбутньому )

Анастасія, ваша помічниця
ElenaBuzhdygan 7 октября 2023, 11:08
Отделение по адресу: Ивано-Франковск, ул. Ивасюка, 17
Відкривала з/п картку, сказали чечати дзвінка протягом десяти днів. Сиджу чекаю (додзвонитися не можливо ні на гарячу лінію, нікуди. Всюди робот, який не може допомогти дізнатися інформацію. Мені їхати 100 км до відділення (ближче немає, їхати на ура не хочеться. Заробітну плату отримати не можу поки не активована картка, коли вона буде готова, то є загадка
Сенс Банк
Ответ банка
13 октября 2023, 10:43
Стукали вам в особисті повідомлення, але на жаль, відповіді так від вас і не отримали 🙁
Стосовно зв'язку, то ви можете зателефонувати нам за номермо гарячої лінії 0 800 50 20 50 (безкоштовно). Спочатку вам з'єднає з ботом, якому ви можете поставити ваше запитання, після чого вас має переключити на співробітника банку. У випадку, якщо бот вас одразу не зрозуміє, то ви можете кілька разів сказати йому «оператор», щоб пришвидшити процес з'єднання. Також для уточнення ви можете написати нам в чат одним із способів:
👉 Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
👉 Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
Зв'язавшись із підтримкою одним із способів вище, ви можете дізнатись стан вашої картки та розуміти чи варто їхати у відділення банку.

*Андрій
Проблема решена
Юлія Юлія 6 октября 2023, 12:53
Дуже низький рівень спеціалістів у цьому банку. Бухгалтерія коледжу, де навчається донька, зробила помилку в ІПН, відділення Sense Bank відкрило рахунок на цей помилковий ІПН, потім закрило рахунок та відкрило на правильний ІПН й навіть видали картку. Ввечері картка вже зникла з додатку та припинила працювати. Виявилось, що картка була випущена під помилковий рахунок. Ось вже два тижні дитина не може отримати картку. Менеджери що разу питають данні ІПН, щось роблять, але нової картки так и немає у додатку, техпідтримка взагалі нічого не знає. Перший раз стикаюсь з таким низьким рівнем вирішення питання. Так розумію, що стипендію дочка буде отримувати у касі, бо немає такого спеціаліста в цьому банку, хто б зміг виправити помилку.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 11 октября 2023, 16:08
Відразу після відгуку, зв'язався з вами у приватних повідомленнях. Так як питання стосувалося вашої доньки, 3-ї особи, то попросив її написати у наш чат підтримки. Після деталізації питання, звернувся до колег щодо зміни в системі та оновлення персональних даних (підтягнути актуальний ІПН). Також зробили так, щоб картка відображалася у застосунку Sense SuperApp і уточнили, де можна вашій донці отримати пластикову картку.

Сьогодні отримав відповідь-підтвердження, що з карткою все добре, працює і її забрали у відділенні.
Хочу вибачитися, що відразу не змогли вирішити ваше питання і на це пішло з могу боку декілька днів, але на сьогодні радий бачити, що все добре і все вирішено 🫡

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема решена
TinaR 6 октября 2023, 9:57
Отделение по адресу: Сумы, ул. Харьковская, 2/1
Хожу уже 2 недели, не могу снять доллары с карточного счета (г.Сумы, отд.№ 3). Предлагают только купюры 1996 года выпуска, при чем иногда даже в очень плохом состоянии. А теперь вообще аннулировали заявку и опять ждать 5 дней. Почему никто не предупреждает о действии заявки 5 дней?! Мало того что нормальные купюры снять не могу, так еще курс покупки в кассе опустили. Являюсь клиентом данного банка более 5 лет, но не уверена что дальше хочу продолжать обслуживаться. Клиентоориентированности ноль, банк нагло бесплатно пользуется деньгами! Сотрудники говорят что это не от них зависит и не могут решить проблему и крайних нет. При том что другие банки могут. Возникает логичный вопрос-зачем обслуживаться в банке, который не способен решить запрос клиентов?! Очень разочарована
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 13 октября 2023, 17:59
Національний Банк України повідомляє, що не встановлював жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. З боку регулятора усі купюри випуску з 1996 року мають обіг і не діляться на старі та нові. Ми як банк від клієнтів приймаємо валюту, яка має обіг на ринку і ту ж саму видаємо. А це в свою чергу означає, що ми працюємо з усіма без винятку банкнотами іноземної валюти, крім значно зношених чи пошкоджених.
Тобто, ви на руки отримуєте те, що ми маємо від інших клієнтів — «мікс». І відповідно до цього, ви можете отримати купюри різних років випуску. При броні долару, рахується по курсу для карткових операцій (продаж).

Щодо терміну броні 5 днів, то він вже діє давно. І враховуються 5 календарних днів при броні.
Сподіваюся, що ваше питання було вирішено, і у разі додаткової допомоги, ми завжди готові вам допомогти у приватних повідомленнях.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
wd66 3 октября 2023, 18:02
Уже больше месяца пытаюсь получить свои деньги.Депозит был валютный. Заказываю, через 5 дней назначают время встречи в отделении 30 в Харькове.Прихожу мне предлагают выбрать между купюрами 1996 года и сильно потертыми 2006 года (У Франклина пол-лица нет совсем) Взял часть, а их нигде в обменках не принимают.Предлагали обменять в Сенс Банке по курсу 37−00. Вот такой банк.Договор № 651791343
Сенс Банк
Ответ банка
3 октября 2023, 18:40
Ми повністю розуміємо вас та ваше бажання отримати нові купюри, оскільки всі ми люди і завжди хочемо нове та гарне. Але справа в тому, що банк приймає та видає будь-які купюри, що відповідають вимогам НБУ. Тобто якщо купюра відповідає цим вимогам та не має слідів значного зношення, то вона буде прийнята банками згідно правил НБУ. Тому клієнт може отримати як купюру нового зразку, так і купюри 2006 або 1996 року.

Що стосується прийому цих купюр, то банки мають їх приймати, а от обмінники мають власні правила оцінки та прийому купюр, тому, на жаль, в таких пунктах купюри дійсно можуть не обміняти.

З повагою, Андрій 💙
VishnevskayaS 3 октября 2023, 15:16
Маю проблему з додатком, який просто жахливо працює (не працює відеочат, чати підтримки з операторами вибиває, не завжди відображаються транзакції, смс сповіщення не приходять взагалі ні в вайбер, ні на телефон і т.п)

Було списання зі сторонніх сервісів, в яких я не зареєстрована у якості юзера і платіж не підтверджувався з моєї сторони, як висновок — заблокували картку за підозрами у шахрайських діях, розблокувати яку (як мені сказали оператори) неможливо. Треба замовляти перевипуск. Номера телефону який був внесений немає, як і самого телефону. Змінюю номер на інший, щоб прийшло смс сповіщення з кодом (наївна, воно не прийде) Чекаю 4 дні і от раптом «такого номеру в базі немає», застосунок обнулився, будь ласка, виберіть «пакет послуг і вид картки».

Ступор, 4 операторські чати, ПІБ, Ідентифікаційний і «вибачте, певно внесли не коректно дані за минулий раз» пройдіть верифікацію в відеочаті (сорі, не можу, він не працює), зробіть скріни як ви вводите дані (не можу, бо зникне наш чат і оператор Лера зміниться на Валеру і так 1233930 разів). Чат вибивається (ну звичайно ж), ситуація не вирішується, відбувається просто фактчекінг проблеми з «вибачте, без верифікації відеочатом ми не зможемо», «без скріншотів не вийде і т.п», «цього номера не існує в базі» і т.п

Тут додам, що попри мої емоції всі оператори трималися чудово, стримано і розуміючи, просто в той момент відповідь «ми не можемо вирішити це питання», коли то не мій факап — ну просто не влаштовував, бо в сенсі? Sence наче технологічний, а такі факапи з апкою і відсутність адаптивності операторів так собі кейс (бо як виявилось, рішення зайняло 20 хв, бо ми ж не Монетний Двір взломати хочемо, мені б просто номер змінити і все)

Згадала про чудового Сергія, який люб’язно залишив свій вайбер (коли ми розв’язували попереднє питання з проблемою сповіщення). Дав номер, бо знов же таки, в тій ситуації він був 7 оператором, якому я описувала проблему наче папуга в бісовому чаті, і якби в 8 раз чат вибився — вибилась би вже я 😂

Так от, дзвінок. «Вибачте Сергій, що телефоную на особистий»;

«Але ж я сам сказав телефонувати, у разі виникнення проблем»

Я емоційно вивалюю на людину негатив і ситуацію, в кінці вибачившись питаю чи не робочій в нього день, бо якось не дуже зручно.

«Зараз, зачекайте секунду, завантажую всі програми, бо в ліжку ще». «Не хвилюйтесь, зараз ми все швиденько вирішимо».

20 хвилин діалогу, мінімум питань, спокійний і привітний тон, декілька жартів, успішно змінений номер, відключена опція списання за сповіщення (яких в мене не було до того часу), перше сповіщення за декілька років (ну нічого собі), перевипуск картки і підключення підтвердження через пошту. 20 хвилин ОСОБИСТОГО часу людини, в якої був вихідний і якась чудернацька клієнтка просто вривається в понеділок і така «що мені робити?». Чудова робота із запереченнями, де умовно кризовий кейс з емоційним клієнтом і сформованим негативом до сервісу і компанії (бо ситуація повторювалась не один раз і застосунок так і не запрацював повноцінно коректно) переріс в позитивний досвід, де до мене проявили щирий інтерес і гнучкість не як «представник компанії — представник системи клієнт», а як «людина — людині». Не знаю, чи є умовні бенефіти, премії, для таких співробітників, але тепер для мене Sense- то Сергій Крилов, зі своїм адаптивним підходом, а не комунікація по фабам і скриптам та проблемний застосунок.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 6 октября 2023, 17:36
В першу чергу, перепрошуємо за те, що ви витратили стільки часу для розв'язання питання😔💙
Ми проаналізували всі ваші звернення, щоб зрозуміти в чому була проблема.
Ваша картка була дійсно заблокована з причини шахрайства, оскільки ви не підтверджували операцій. Тому задля безпеки ваших коштів наші агенти її заблокували. Розблокування не доступне, тому, що шахраї в будь-який момент, можуть намагатись провести якісь операції. Для можливості користування вашими коштами потрібно було перевипустити картку, це можна було зробити самостійно в додатку, або ж за допомогою оператора.

Проблема з чатами виникла, через те, що вони закриваються автоматично через деякий час. Тому коли ви повертались для вирішення питання, у вас відкривався новий чат, а вже після зміни номера ви звертались з доавторизаційної зони, через що співробітники не змогли перевірити інформацію без додаткової авторизації.

Смс-інформування по картці вам могло не надходити, якщо був вказаний невірний номер телефону, або ж неактуальний.

Ми обов'язково візьмемо до уваги всі ці моменти, щоб в майбутньому таких проблем не виникало в наших клієнтів.
Вам дуже дякуємо, за вашу терплячість та витримку, адже дійсно ви пройшли дуже довгий шлях для вирішення питання💙
Ми раді, що всі ваші проблеми вирішено і ви отримали доступ до особистого кабінету та картки.
Щасливі мати таких співробітників, як Сергій, які не дивлячись ні на що, готові допомагати нашим клієнтам🤩
Дякуємо, що залишили відгук, ми обов'язково передамо всі ваші слова подяки Сергію, і впевнені що він буде задоволений❣

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Gennadiy87 1 октября 2023, 13:09
Видно що все змінюється на краще, оператори стали дуже ввічливими та намагаються допомогти, а не просто відписуються щоб забрати ваш, та їх час.
Сенс Банк
Ответ банка
1 октября 2023, 13:14
Раді бачити, що ви залишились задоволені роботою нашої служби підтримки😊 Наші оператори зажди роблять все можливе і не можливе для того, щоб вирішити будь-яке питання наших клієнтів. Дякуємо, що знайшли час щоб поділитись своїми враженнями про нашу роботу, адже для нас це дуже важливо.

*Андрій
Проблема решена
Basc 21 сентября 2023, 15:39
Декілька днів назад прийшло повідомлення на електронку від сенс банку що типу банк встановив що ви підпадаєте під неприйнятно високий ризик фінансових відносин, не встановлених, ну типу махінацій, по якісь там статті ЗУ.Чесно, це повідомлення підвергло мене в шок.користуюсь послугами банку більше 10 років, за цей час мав багато різних карток, в т. ч. кредитну і кредитів, які вчасно сплачував.Получав зарплату офіційно, сплачувались податки і т.д. і тут удар піддих — .блок без пояснення причини, і не можливість зняти суму, яка лишилась на заблокованій картці(туди приходила зп).
Пошуршавши" в інтернеті дійшов висновку що блок міг прийти від операцій по крипті (знімав 2−3 рази в місяць кошти з бінанс, методом p2p, і суми були невеликі, типу ± 2000 грн, більшість з яких заведені ще ДО ВІЙНИ, і відкладені із офіційної зарплати, і плюс до того через сам банк, тоді ще не було обмежень, p2p не користувався)
Навіщо таке робити я не розумію.Думаю перше треба розібратись в ситуації, а потім робити такі кардинальні кроки.Виходить зробили з мене шахрая заблокували мої чесно зароблені гроші.Був лояльний до цього банку завжди, і рекомендував знайомим. Махінацій (боронь Боже) ніяких ніколи не робив, мету кожної операції по карті можу підтвердити, кому коли і навіщо переводив.
Впевнений в своїй правоті і готовий це доказати, + надіюсь що це була помилка.і я продовжу співпрацювати з даним банком. Сподіваюсь на компетентних консультантів, які допоможуть вирішити дане питання.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 21 сентября 2023, 17:52
Дійсно Банк може припинити ділові відносини з клієнтом згідно ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

В деяких випадках просто може бути блокування картки, і при наданні підверджуючих документів іі можна розблокувати, а в деяких — тільки закриття рахунку.

Ми детально розібрались в вашій ситуації, і в даному випадку доступне лише закриття рахунків так як вони обмежені.
Якщо на рахунку є власні кошти, ви їх 100% отримаєте, Банк їх не забирає.
Перерахунок доступний на картку іншого банку.
Для цього достатньо звернутись в наш чат-підтримку.
Дякуємо за співпрацю, дуже шкода, що виникла така ситуація😔

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Полезный комментарий
Basc 21 сентября 2023, 17:09
Дякую за спробу допомогти. Питання вирішене, не так як хотів, але все що від вас залежало ви зробили. Нажаль банк не дав обгрунтованої відповіді щодо свого рішення про закриття моїх рахунків, і це дуже неприємна ситуація.
Greet85 18 сентября 2023, 17:23
Добрый день! Произошла следующая ситуация. Я снимал деньги с карты red cash предназначеной для снятия наличных без комиссии. На момент снятия, в приложении sence отображались только кредитные деньги, а именно 13512 грн. После чего я снял сначала 10 тыс, потом 3000, после ещё 500. Какого было моё удивление когда я увидел что в приложении снялись 20 грн комиссии. После чего я обратился в чат поддержку с вопросом о компенсации. Спустя какое то время я обнаружил, что сняли ещё 367,30 грн. О чем я так же уведомил сотрудников банка в чате, на что мне ответили, что учтут и этот момент. Спустя 3 дня мне компенсируют 20 грн, а вот остальные оказываются. Прошу мне компенсировать недостающую сумму. Спасибо.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 21 сентября 2023, 13:43
Ситуація яка трапилась, дійсно неприємна, але з кожною проблемою можна розібратись, що ми і зробили😉
Дійсно по картці Red Cash, можна знімати кредитні кошти без комісії, але якщо на рахунку будуть власні кошти, то при знятті буде комісія 4% мін.20грн.
В індивідуальному порядку ми змогли погодити повернення списаної комісії, і сподіваємось, що змогли залишити гарні враження про наш Банк💙
На майбутнє обов'язково перевіряйте наявність власних коштів на рахунку, щоб більше не було таких ситуацій)
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.5 43.1
USD 39.4 40
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.5 43.1
USD 39.4 40
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝