×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.5 | 43.1 |
USD | 39.4 | 40 |
Все курсы банка |
Незаконе списання комісії
З приводу бота, то він закриває найпростіші питання клієнтів, а у разі допомоги ви завжди можете попросити перевести на оператора (але бажано це сказати кілька разів)
Анастасія, ваша помічниця
Написать комментарий
Доверенность на получение депозита
Нотариальная доверенность внесена в гос реестр, однако сотрудники в отделении банка, и операторы на горячей линии утверждают, что данную нотариальную доверенность надо мне подтверждать в телефонном режиме каждый раз, как доверенное лицо будет обращаться в отделение банка за получением денежных средств. Возникает вопрос, правомерны ли такие действия банка и на каком основании требуется многократное подтверждение доверенности
Дана перевірка відбувається одноразово.
Якщо ви плануєте здійснювати видаткові операції, потрібно отримати погодження для видаткових операцій за нотаріальною довіреністю.
Якщо дане погодження отримане, то при кожному наступному знятті коштів погоджувати додатково нічого не потрібно, якщо довірена особа не змінюється або ж термін дії довіреності не минув.
У вашій ситуації, дійсно не потрібно було підтверджувати довіреність кожен раз.
Дуже вибачаємось, що так сталось 💙
Ми впевнені, що в майбутньому більше таких проблем не буде😔
Адже вже пропрацювали з колегами даний момент та передали інформацію на всі відділення для уникнення подібних ситуацій з іншими клієнтами.
Дякуємо, що залишили свій відгук, адже завдяки вам ми стаємо краще❣
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (2)
Зайва конвертація (подвійна) по валютній картці.
Окремо хочу подякувати за високий рівень сервісного обслуговування у SENSE BANK, який я отримую під час користування платіжними картками.
Так, у жовтні місяці я купував для своєї родини авіаквитки. Оплата пройшла успішно з валютної картки, але через день на цій картці з`явився мінусовий залишок (відбулось списання додаткових коштів з моєї картки внаслідок подвійної конвертації платіжної системи, хоча валюта картки та валюта платежу співпадали).
Слід зазначити, що в мене вже була аналогічна ситуація у липні місяці, тому я як й минулого разу відразу зателефонував у службу підтримки (для приватних осіб) за допомогою додатку SENSE BANK.
Мені відповів Дамір (внутрішній номер 29219) співробітник SENSE BANK, якому я повідомив про свою проблему та проінформував про аналогічну ситуацію, яка мала місце у липні місяці.
Він декілька хвилин перевіряв інформацію по моїй картці, потім зареєстрував моє звернення та пообіцяв проінформувати мене про результати протягом двох днів.
Як з’ясувалось, проблема знову була у налаштуваннях іноземного сайту, на якому проводився платіж.
Спеціаліст SENSE BANK (Дамір) зробив запит на повернення списаних коштів внаслідок зайвої конвертації, та буквально через 1 добу зайве списані кошти були повернути платіжною системою!
Дякую SENSE BANK та його спеціалістам (зокрема, Даміру) за професіоналізм та високий рівень сервісу!!!
Адже все залежить від того, в якій валюті продавець відправить суму на списання в банк.
Але кожна ситуація індивідуальна, і для кожної можна знайти рішення😊
Ми дуже раді, що звернувшись до нас за допомогою, ви змогли швидко вирішити свою проблему і залишились задоволені❣
Ми хочемо ставати тільки краще, тому завжди покращуємо свій сервіс.
Вирішення питання клієнта для нас на першому місці😊
Обов'язково передамо вашу подяку Даміру, впевнені, що він буде задоволений)
Дякуємо, що обираєте нас💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Написать комментарий
Необґрунтоване блокування рахунку
Банк зобов'язаний відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин/відмовити клієнту у відкритті рахунка (обслуговуванні), у тому числі шляхом розірвання ділових відносин, закриття рахунка/відмовитися від проведення фінансової операції у разі встановлення клієнту неприйнятно високого ризику або ненадання клієнтом необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів чи відомостей.
Анастасія, ваша помічниця
Комментарии (4)
Конская комисия и махинации
Та окремо дебетові картки для обслуговування саме власних коштів, і ось нещододавно вже з'явились кредитно-дебетові картки де тарифікація вже окрема для кредитних та окрема для власних коштів, наприкладі наведений Хамелеон.
Що стосується «прихованих комісій», всі комісії та тарифікації відображені в повних тарифах картки, які доступні як на момент оформлення, так і вже по діючій угоді в розділі керування рахунку + додатково на сайті банку.
В додатку ж розраховується комісія сервісу(самого додатку) за таку операцію у розмірі 1%+ 5 грн, та вже після списання операції розраховується комісія картки(яка приміняється в залежності від типу операції та не в залежності від ресурсу в т.ч інші ресурси). Тому так відповіла підтримка, що технічно це змінити доволі важко, та можливо в майбутньому, і мети щось приховати немає.
Анастасія
Комментарии (1)
ОВДП
Також, додатково вам відписались в особисті більш детальніше про ситуацію з виплатою за ОВДП.
З повагою, ваш помічник Андрій
Комментарии (4)
В Сенсе все меньше Альфы
У меня началось все с ФОП. Банк начал взымать комиссию за вывод на счет физика денег и поднял стоимость обслуживания. При этом сделал два пакета с боле менее нормальными условиями, но переход предполагал закрытие счета и плату за закрытие счета- как по мне придел надувательства.
На этом мелкое жлобство банка не остановилось. Согласно НБУ снять валюту со счета банка можно в эквиваленте 100 т или $2700+, но Сенс вам этого не позволит, а отдаст 2600+ аргументируя внутренним курсом хоть на квитанции и печатает курс НБУ. Вопрос со снятием это вообще отдельная темка в Сенсе, чтобы снять валюту ее надо заказать за ХХ дней, ок сейчас время такое можно принять, но почему если депозит заканчивается через 7 дней заказывать можно когда деньги упадут на счет и опять ждать ХХ дней.?((
Ещё одно нововведение это валютный возврат. Продавец сделал возврат и банк зачислил валюту на гривневую карту по курсу 0 ноль!). Пару дней спустя, после клиринга курс появился. Мне очень долго пытались найти весомую аргументацию, что все это нормально.
++ ещё кучу улучшений: лимиты на переводы с хамелеона в 20 т в месяц без комиссии; Невозможность снять депозит в день его окончания если стоит пролонгация, но новый депозит ещё не пролонгировался; Типа премиум карточки графит вовремя не перевыпустили. Валютный депозит мин на 3 месяца- видимо мелкое жлобство дало свои плоды и клиенты начали искать где лучше.
Может мой пост заставит банк пересмотреть свою политику
• Що стосується курсу — дійсно конкретно в постанові #18 чітко не вказано курс по якому повинен розраховуватись ліміт, тому технічно ліміт рахується по картковому курсу як для зняття так і карткових розрахунків.
А курс НБУ, який фігурує в квитанції, є обов'язковим атрибутом, незалежно від того, застосовується він при здійсненні даної операції чи ні. Навіть при готівковому валютообміні по курсу каси, він там присутній.
• Процесс бронювання — необхідності звертатись лише після закриття депозиту немає, ви можете звернутись за декілька днів до закриття провести бронювання, але заявка буде взята в роботу лише після його закриття та зарахування коштів на рахунок так як бронь готівки на поточний момент доступна лише при наявності необхідної суми на рахунку.
• Що стосується нововедень — їх немає, повернення бувають різні, реверсал — коли операція в той же день повертається на баланс(до списання по рахунку), просто повернення на рахунок та кредитовий сліп(останні два пов'язані з фактичним повернення коштів та зарахування в банк), і ось кредитовий сліп відображається в історії відразу як в банк приходить запит про ініціювання повернення та вже після зарахування на рахунок інформація в історії змінюється — і це дійсно нормально.
• Пролонгація — логіка лонгації депозиту працювала завжди саме так, єдине що було змінено це пролонгація відбувається в день закінчення о 8 ранку (у разі якщо вона увімкнена), при цьому при оформленні банк попереджає, що відмовитись від неї можна відразу після оформлення, тому це дійсно потрібно враховувати.
• Перевипуск по терміну дії автоматичний було вимкнено 24.02 так як було введено процес подовження карток на 180 днів, при цьому при необхідності можна звернутись до нас в підтримку для перевипуску картки на віртуальну(з можливістю замовити пластик на нову пошту)/або на відділення банку.
• Пропозиції депозитів — тут все залежить на пряму від норм резерування НБУ, облікової ставки так і цілей банку та необхідності конкретної валюти на конкретний термін.
• По хамелеону аналогічно з тарифами ФОП, тут питання тарифоутворення в цілому, та все ж залишається можливість переказати за реквізитами до 200 тис на місяць без комісії
Анастасія, ваша помічниця
Написать комментарий
Дурня з гривневим депозитом…
Сьогодні два з них закінчились та вирішив їх зняти. Проте, не все так просто та легко!
Моя помилка, що я попередньо вчора не передзвонив на гарячу лінію та не взнав деталей!
Сума зняття готівки виявилась занадто великою для такого «малесенького банку»! Аж 79500грн (два депозити: 50 000 та 29 500грн відповідно)!
Знаю, що від 50000 краще попередньо замовляти (але вчора просто забув, а сьогодні повідомлення від банку нагадало про зарахування). Думав, якщо не дадуть таку суму відразу, то може замовлю на завтра!
І почалось саме цікаве!
Звісно, таку «величезну» суму треба замовляти! Більше того, менеджер сказала, що зараз в них треба замовляти навіть від 20−30 тис грн на видачу готівки! І заздалегідь замовити на день закінчення депозиту не можна (бо система не бачить його закінчення). А замовити можна не раніше того дня, коли закінчиться депозит та гроші надійдуть на рахунок! А до цього (десь тиждень назад) мені подзвонив менеджер з банку і уточнив, чи я дійсно відмінив пролонгацію цих двох депозитів. Тобто, відміну пролонгації система бачить, а для замовлення готівки дату закінчення депозиту не бачить! Дуже дивна система… Чи це може якийсь підсліпуватий штучний інтелект… Я відразу запитав, чи потрібно заздалегідь замовляти гроші. Відповідь була приблизно така: «Точно не знаю. Скоріш за все. Передзвоніть на гарячу лінію…» ???
І це ще не все! Якщо Ви замовите гроші сьогодні (в день закінчення депозиту), то отримаєте їх АЖ ЧЕРЕЗ П’ЯТЬ БАНКІВСЬКИХ ДНІВ! Тобто, сьогодні вівторок, а гроші я міг отримати тільки наступний в понеділок!!!
І це ще не все! Якщо Вам треба сьогодні терміново, то: «ми можемо Вам видати їх, але з оплатою по (якійсь там) терміновій інкасації (і якщо дозволить касир!) за 300грн!»
Так, як чекати ще тиждень я не захотів, то погодився на ці 300грн. І далі, коли касир (тобто, «таможня») дала добро, менеджер видав мені необхідні кошти не з каси, а зі своєї шухлядки! Мінус 300грн за якусь інкасацію…
При цьому, мені рекомендували купувати онлайн валюту в них. Уявляю, який потім буде геморой з валютним депозитом, якщо з гривневим така ситуація… Також спитав, чи є обмеження на поповнення готівки (чи не треба замовляти таку опцію). Сарказму мого не зрозуміли, та відповіли, що поповнювати рахунок можна на скільки хочеш! Тобто, неси гроші! А забрати? Як карта ляже…
Відразу уточнив, як закрити рахунок в банку. Також, коли вийшов на вулицю, в додатку відразу зняв з пролонгації останній депозит в даному банку (хоча думав його пролонгувати)… Це так, на майбутнє, щоб не забути!
І ще декілька слів про інші українські банки в яких я був сьогодні… Не буду називати, щоб не було рекламою!
Через пів години зняв 50000грн в іншому банку в касі за одну хвилину (теж сьогодні закінчився депозит)! Перепитав, чи треба попередньо замовляти готівку при знятті на суму 50−100 тис грн. Відповідь: «Ні! Замовляти не треба! Але майте на увазі, що за добу можете зняти тільки 100тис.»
Потім був ще у двох банках (теж українські). Де поставив таке ж запитання… Відповідь: «Ні! Замовляти не треба!»
Завтра закінчується теж депозит в одному українському банку на суму трохи більше 50 тис грн… Передзвонив на гарячу лінію для уточнення на всяк випадок, чи зможу отримати кошти завтра. Оператор уточнив відділення банку, в якому я планую знімати кошти, та сказала побути на зв’язку до вияснення. Близько за хвилину отримав відповідь, що від 50 тис грн бажано замовляти (щоб на касі були вільні кошти). І при цьому, додала, що, моє прохання передано в касу, і що гроші зарезервовані і вони чекатимуть на мене завтра на касі з паспортом! За дві хвилини — результат: депозит закінчується завтра (система все бачить!), будь ласка отримайте кошти!!! Зверніть увагу, не п’ять робочих днів, а дві хвилини!
Як висновок, Сенс банк працює та живе за власними правилами та із своєю системою, яка не все бачить. Чи бачить тоді, коли їй це треба…
Для себе, чи буду користуватись послугами та продуктами Сенс банку? Можливо…
Але, відкривати будь який депозит в Сенс банку? Не бачу Сенсу!
Бо це якась ДУРНЯ!
P. S. Коротко не вийшло…
Загалом ми просимо клієнтів бронювати суму від 2 тис гривень в еквіваленті, оскільки дійсно на час війни у нас немає на постійній основі достатньої кількості готівки, що пов'язано з логістикою та підвищеною зацікавленістю клієнтів до зняття готівки.
В цій же ситуації оскільки у вас не було бронювання, Менеджер дійсно дізнавалась у зав. каси, чи є вільні кошти для видачі без замовлення, бо ви звернулись у відділення о 10-30 ранку, а інкасація, як правило приїздить у відділення після 14-00, уточнення було необхідно зробити за для уникнення скарг від інших клієнтів.
Менеджер відділення вам запропонувала на вибір зробити замовлення та через 5 робочих днів прийти та отримати кошти або оформивши додатковий продукт у банку у вигляді страхування та отримати гроші саме в день звернення.
Також переслухала дзвінок з оператором, який ви здійснили перед походом до відділення. Оператор відповіла вам «можливо краще замовити, щоб 50-60 тисяч було».
Відповідну бесіду з співробітником та іншими співробітниками було проведено.
Зазначу також, що «Шухлядка» з якої менеджер видавала кошти — це звичайний темпосейф на робочому місці.
Анастасія, ваша помічниця
Комментарии (14)
Банк всеми силами избавляется от клиентов
Стосовно веб-версії банкінгу, то справа в тому, що вона давно не оновлюється і додати нові функції в неї не можливо, тому, як і в ситуації з Alfa-Mobile, було прийнято рішення зосередити свою увагу на розробці та покращенні Sense SuperApp. Адже для нас дуже важливо створити крутий та зручний додаток для наших клієнтів.
Ми розуміємо, що звикати до чогось нового не завжди просто, але хочемо вас запевнити, що функціонал додатку нічим не гірший за веб-версію, а навіть кращий і пропонує більше можливостей ніж My Sense Bank. Тому не варто розцінювати ці зміни як спосіб банку позбутись певної категорії клієнтів, адже для нас кожений клієнт важливий та особливий 😊 Але для забеспечення повного спектру послуг банку потрібний Sense SuperApp.
З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Комментарии (7)
Сенс самый ужасный банк
НБУ змінив вимоги і тільки у разі наявності плям більше 50% або значної зношеності, такі купюри вважаються непридатними. Ми як банк, від клієнтів приймаємо валюту яка має обіг на ринку і таку ж саму видаємо.
Банк чітко дотримується вимог НБУ, а саме постанови НБУ №103.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (3)
Спроба вкрасти гроші
1.Перевіряйте сайти, не вводьте реквізитів платіжних карток на незнайомих та підозрілих сайтах
2.Звертайте увагу на протокол сайту:
http – це ненадійний протокол, отже, сайтом користуватися не можна;
https – потрібно продовжити перевірку сайту.
Не переходьте за сумнівними посиланнями
3.Також рекомендується додатково перевіряти посилання сумнівних сайтів:
(Це можна зробити на сайті Кіберполіції в розділі «Стоп фрауд» та через сервіс CheckMyLink)
4.Завжди тримайте в секреті: тризначний номер на звороті картки, коди банків та мобільних операторів, пароль до інтернет банкінгу.
5. Створюйте складні та різні паролі до різних ресурсів
6. Якщо вам повідомляють, що ви виграли в розіграші або пропонують грошову допомогу — все ретельно перевірте
Також, ми маємо чудову статтю для наших клієнтів на таку тему: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4413547743634
Додаємо ще цікаву інформацію з сайту Міністерства юстиції: https://minjust.gov.ua/m/yak-ne-stati-jertvoyu-shahraiv-v-interneti-ta-scho-robiti-yakscho-vi-potrapili-u-pastku.
Анастасія, захистниця ваших грошей та даних
Комментарии (2)
ухудшение функционала как разворот в сторону клиентоНЕориентированности
В частности, теперь нет возможности пополнять карту Сенс в заблокированном (!) состоянии с карт других банков. Так сложилось, что для меня это было практически единственным конкурентным преимуществом Альфы-Сенса…
Вынужден буду вывести по окончанию срока все депозиты (по крайней мере до того момента, пока Сенс начнёт немного думать клиентоориентированно и перед отключением части функций в веб-версии не интегрирует их в хвалёное (а на самом деле существенно функционально-ограниченное) моб. приложение.
Щоб поповнити рахунок ви можете зробити СЕП переказ.
З приводу доробітки, то можливо в майбутньому її здійснимо, поки ні.
Впевнені, що ми вас ще приємно здивуємо у майбутньому )
Анастасія, ваша помічниця
Комментарии (2)
Без зв’язку
Стосовно зв'язку, то ви можете зателефонувати нам за номермо гарячої лінії 0 800 50 20 50 (безкоштовно). Спочатку вам з'єднає з ботом, якому ви можете поставити ваше запитання, після чого вас має переключити на співробітника банку. У випадку, якщо бот вас одразу не зрозуміє, то ви можете кілька разів сказати йому «оператор», щоб пришвидшити процес з'єднання. Також для уточнення ви можете написати нам в чат одним із способів:
👉 Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
👉 Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
Зв'язавшись із підтримкою одним із способів вище, ви можете дізнатись стан вашої картки та розуміти чи варто їхати у відділення банку.
*Андрій
Комментарии (1)
Не можемо отримати картку для виплати стипендії
Сьогодні отримав відповідь-підтвердження, що з карткою все добре, працює і її забрали у відділенні.
Хочу вибачитися, що відразу не змогли вирішити ваше питання і на це пішло з могу боку декілька днів, але на сьогодні радий бачити, що все добре і все вирішено 🫡
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (4)
Не могу снять деньги с валютного счета
Тобто, ви на руки отримуєте те, що ми маємо від інших клієнтів — «мікс». І відповідно до цього, ви можете отримати купюри різних років випуску. При броні долару, рахується по курсу для карткових операцій (продаж).
Щодо терміну броні 5 днів, то він вже діє давно. І враховуються 5 календарних днів при броні.
Сподіваюся, що ваше питання було вирішено, і у разі додаткової допомоги, ми завжди готові вам допомогти у приватних повідомленнях.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (2)
Не могу забрать депозит.
Що стосується прийому цих купюр, то банки мають їх приймати, а от обмінники мають власні правила оцінки та прийому купюр, тому, на жаль, в таких пунктах купюри дійсно можуть не обміняти.
З повагою, Андрій 💙
Комментарии (1)
Думала що поїду головою, якби не Крилов Сергій
Було списання зі сторонніх сервісів, в яких я не зареєстрована у якості юзера і платіж не підтверджувався з моєї сторони, як висновок — заблокували картку за підозрами у шахрайських діях, розблокувати яку (як мені сказали оператори) неможливо. Треба замовляти перевипуск. Номера телефону який був внесений немає, як і самого телефону. Змінюю номер на інший, щоб прийшло смс сповіщення з кодом (наївна, воно не прийде) Чекаю 4 дні і от раптом «такого номеру в базі немає», застосунок обнулився, будь ласка, виберіть «пакет послуг і вид картки».
Ступор, 4 операторські чати, ПІБ, Ідентифікаційний і «вибачте, певно внесли не коректно дані за минулий раз» пройдіть верифікацію в відеочаті (сорі, не можу, він не працює), зробіть скріни як ви вводите дані (не можу, бо зникне наш чат і оператор Лера зміниться на Валеру і так 1233930 разів). Чат вибивається (ну звичайно ж), ситуація не вирішується, відбувається просто фактчекінг проблеми з «вибачте, без верифікації відеочатом ми не зможемо», «без скріншотів не вийде і т.п», «цього номера не існує в базі» і т.п
Тут додам, що попри мої емоції всі оператори трималися чудово, стримано і розуміючи, просто в той момент відповідь «ми не можемо вирішити це питання», коли то не мій факап — ну просто не влаштовував, бо в сенсі? Sence наче технологічний, а такі факапи з апкою і відсутність адаптивності операторів так собі кейс (бо як виявилось, рішення зайняло 20 хв, бо ми ж не Монетний Двір взломати хочемо, мені б просто номер змінити і все)
Згадала про чудового Сергія, який люб’язно залишив свій вайбер (коли ми розв’язували попереднє питання з проблемою сповіщення). Дав номер, бо знов же таки, в тій ситуації він був 7 оператором, якому я описувала проблему наче папуга в бісовому чаті, і якби в 8 раз чат вибився — вибилась би вже я 😂
Так от, дзвінок. «Вибачте Сергій, що телефоную на особистий»;
«Але ж я сам сказав телефонувати, у разі виникнення проблем»
Я емоційно вивалюю на людину негатив і ситуацію, в кінці вибачившись питаю чи не робочій в нього день, бо якось не дуже зручно.
«Зараз, зачекайте секунду, завантажую всі програми, бо в ліжку ще». «Не хвилюйтесь, зараз ми все швиденько вирішимо».
20 хвилин діалогу, мінімум питань, спокійний і привітний тон, декілька жартів, успішно змінений номер, відключена опція списання за сповіщення (яких в мене не було до того часу), перше сповіщення за декілька років (ну нічого собі), перевипуск картки і підключення підтвердження через пошту. 20 хвилин ОСОБИСТОГО часу людини, в якої був вихідний і якась чудернацька клієнтка просто вривається в понеділок і така «що мені робити?». Чудова робота із запереченнями, де умовно кризовий кейс з емоційним клієнтом і сформованим негативом до сервісу і компанії (бо ситуація повторювалась не один раз і застосунок так і не запрацював повноцінно коректно) переріс в позитивний досвід, де до мене проявили щирий інтерес і гнучкість не як «представник компанії — представник системи клієнт», а як «людина — людині». Не знаю, чи є умовні бенефіти, премії, для таких співробітників, але тепер для мене Sense- то Сергій Крилов, зі своїм адаптивним підходом, а не комунікація по фабам і скриптам та проблемний застосунок.
Ми проаналізували всі ваші звернення, щоб зрозуміти в чому була проблема.
Ваша картка була дійсно заблокована з причини шахрайства, оскільки ви не підтверджували операцій. Тому задля безпеки ваших коштів наші агенти її заблокували. Розблокування не доступне, тому, що шахраї в будь-який момент, можуть намагатись провести якісь операції. Для можливості користування вашими коштами потрібно було перевипустити картку, це можна було зробити самостійно в додатку, або ж за допомогою оператора.
Проблема з чатами виникла, через те, що вони закриваються автоматично через деякий час. Тому коли ви повертались для вирішення питання, у вас відкривався новий чат, а вже після зміни номера ви звертались з доавторизаційної зони, через що співробітники не змогли перевірити інформацію без додаткової авторизації.
Смс-інформування по картці вам могло не надходити, якщо був вказаний невірний номер телефону, або ж неактуальний.
Ми обов'язково візьмемо до уваги всі ці моменти, щоб в майбутньому таких проблем не виникало в наших клієнтів.
Вам дуже дякуємо, за вашу терплячість та витримку, адже дійсно ви пройшли дуже довгий шлях для вирішення питання💙
Ми раді, що всі ваші проблеми вирішено і ви отримали доступ до особистого кабінету та картки.
Щасливі мати таких співробітників, як Сергій, які не дивлячись ні на що, готові допомагати нашим клієнтам🤩
Дякуємо, що залишили відгук, ми обов'язково передамо всі ваші слова подяки Сергію, і впевнені що він буде задоволений❣
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Написать комментарий
Дуже гарне обслуговування клієнтів.
*Андрій
Написать комментарий
Блок карток від колись чудового банку
Пошуршавши" в інтернеті дійшов висновку що блок міг прийти від операцій по крипті (знімав 2−3 рази в місяць кошти з бінанс, методом p2p, і суми були невеликі, типу ± 2000 грн, більшість з яких заведені ще ДО ВІЙНИ, і відкладені із офіційної зарплати, і плюс до того через сам банк, тоді ще не було обмежень, p2p не користувався)
Навіщо таке робити я не розумію.Думаю перше треба розібратись в ситуації, а потім робити такі кардинальні кроки.Виходить зробили з мене шахрая заблокували мої чесно зароблені гроші.Був лояльний до цього банку завжди, і рекомендував знайомим. Махінацій (боронь Боже) ніяких ніколи не робив, мету кожної операції по карті можу підтвердити, кому коли і навіщо переводив.
Впевнений в своїй правоті і готовий це доказати, + надіюсь що це була помилка.і я продовжу співпрацювати з даним банком. Сподіваюсь на компетентних консультантів, які допоможуть вирішити дане питання.
В деяких випадках просто може бути блокування картки, і при наданні підверджуючих документів іі можна розблокувати, а в деяких — тільки закриття рахунку.
Ми детально розібрались в вашій ситуації, і в даному випадку доступне лише закриття рахунків так як вони обмежені.
Якщо на рахунку є власні кошти, ви їх 100% отримаєте, Банк їх не забирає.
Перерахунок доступний на картку іншого банку.
Для цього достатньо звернутись в наш чат-підтримку.
Дякуємо за співпрацю, дуже шкода, що виникла така ситуація😔
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (8)
Списали комиссию с карты для снятия наличных
Дійсно по картці Red Cash, можна знімати кредитні кошти без комісії, але якщо на рахунку будуть власні кошти, то при знятті буде комісія 4% мін.20грн.
В індивідуальному порядку ми змогли погодити повернення списаної комісії, і сподіваємось, що змогли залишити гарні враження про наш Банк💙
На майбутнє обов'язково перевіряйте наявність власних коштів на рахунку, щоб більше не було таких ситуацій)
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (1)