Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Valeroune 31 декабря 2024, 18:50
Давно користуюсь банком для купівлі облігацій, інших розрахунків. У цьому місяці отримав від дівчини 10 тис на картку, з яких купив криптовалюту на біржі засобом п2п. На наступний день помітив, що заблокували вхід до додатку — звернувся до підтримки, і мене здивували розривом відносин. Просто поставили перед фактом, не запитали ніяких документів і пояснень. Оператор не йшов не зустріч, вже потім після дискусії що я нічого не порушив, запропонував варіант надати документи на пошту, сказавши, що це не допоможе. Документи відправив, очікую на відповідь.
Розчарований таким відношенням банку до клієнтів, які довго користуються послугами. В інших банках спочатку запитують підтвердження доходів та пояснення операції, і навіть в разі якщо клієнт порушив якісь умови, дають попередження у перший раз, а тут за 10000 в місяць розрив (((
Sernik89 31 декабря 2024, 12:32
Отделение по адресу: Херсон, пр-т Ушакова, 30/1
Не адекватний фін моніторинг, який другий поспіль за пів року запитує походження коштів, хоча це кошти з ЦП ОВДП, які купляв за допомогою ВАШОГО БАНКУ і вони повернулись по завершенню договору до ВАШОГО БАНКУ. Ви там знущаєтесь чи роботи замало?
Сенс Банк
Ответ банка
31 декабря 2024, 15:07
Вітаю!
Ознайомилася з вашою ситуацію детальніше, та готова надати вам відповідь)

Справа в тому, що згідно з вимогами Постанови Правління НБУ № 65 (зміни внесені Постановою 110), банк зобов’язаний щодо клієнтів фізичних осіб встановити розмір доходу, заплановану максимальну суму надходжень на рахунки в місяць та здійснити оцінку відповідності заявленого клієнтом розміру доходів запланованій максимальній сумі операцій (надходжень) та реальним обсягам фінансових операцій

При проходженні ідентифікації в анкеті ви встановлюєте очікувану суму доходу, і якщо сума надходжень перевищує це значення — це дійсно може призвести до того, що вас будуть турбувати стосовно надання підтверджуючих документів, у вашому випадку це документи про надходження коштів на купівлю ОВДП
Я раджу вам актуалізувати інформацію шляхом оновлення даних) Це можна швидко зробити як у нас в застосунку самостійно, так і з допомогою колег на відеочаті 💙

Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Проблема решена
Andrey06 28 декабря 2024, 15:08
В средине 23 года получил сообщение об отказе в обслуживании ссылаясь на нарушение ДКБО, по понятным причинам банк назвать их не может, пытался разблокировать счет путем подачи обращений, результата не дало, хотя я был активным клиентом, включая кредитные продукты, сам банк по функционалу не плохой, но косяки в моб предложении не редкое явление, возможно через отзыв удастся решить проблему
Сенс Банк
Ответ банка
30 декабря 2024, 9:34
Вітаю, пане Андрію 👋
Дійсно, банк може заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування. Це можливо у деяких випадках, з переліком яким ви можете ознайомитись за посиланням у нашій базі знань для клієнтів https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554.
При всьому бажанні, але наразі, на жаль, відновлення обслуговування не можливе 😢

З повагою, Андрій
MarK Moiseienko 24 декабря 2024, 21:53
Банк заблокував мої картки не повідомивши мене про це, підтримка пише якусь дурню десь знайшли якісь мої доходи 2017−2020 роки при тому що я став клієнтом банку у 2022 році звідкіля вони беруть інформацію не розумію, про те що мені потрібно зробити для розблокування рахунку нічого не кажуть, відповідь одна — з вами зв’яжеться менеджер. Який уже два тижні зв’язується. Просто не маю слів оні емоції
Сенс Банк
Ответ банка
27 декабря 2024, 19:49
На жаль, не отримали від вас деталей в особистих повідомленнях, а також ваших даних для більш конкретизованої відповіді та ретельнішого аналізу 😔

Обмеження рахунків на здійснення фінансових операцій здійснюється для виконання вимог Постанови НБУ № 110, яка внесла зміни в пункт 5 постанови НБУ № 65. Згідно з вимогами Постанови Правління НБУ № 65 (зміни внесені Постановою 110), банк зобов’язаний щодо клієнтів фізичних осіб встановити розмір доходу, заплановану максимальну суму надходжень на рахунки в місяць та здійснити оцінку відповідності заявленого клієнтом розміру доходів запланованій максимальній сумі операцій (надходжень) та реальним обсягам фінансових операцій.

Саме тому при виявленні невідповідності очікуваних надходжень на рахунки, вказані вами та реальних обсягах проведених фінансових операцій — банк обмежує можливість проводити операції, для уточнення інформації й проведення аналізу.

Щодо доходів за 2017-2020 роки, за умови, що ви стали нашим клієнтом лише у 2022 році, то це не має значення, адже банк має аналізувати всі кошти, що надходять на ваші рахунки, умовно, якщо ви якусь суму коштів отримали у 2019 році, але не маєте документів, які б підтвердили джерело походження цих коштів, а після того, як стали нашим клієнтом у 2022 році ці ж кошти зарахували на свій рахунок, то відділ фінансового моніторингу має аналізувати і їх походження також.

Відповідно до процедури нашого банку, при такому обмеженні прийомом документів та подальшим розблокуванням займається ваш персональний менеджер, якщо він не призначений, то для розблокування потрібно звернутись у відділення. Агенти чат-підтримки не дотичні до цього процесу й все коректно вам відповіли, якщо за вами закріплений персональний менеджер, то потрібно це питання вирішувати саме з ним, зауважу, що ви можете звернутись до нього самостійно, якщо підзабули номер телефону, то в чаті можете уточнити його 😉

Маю надію, що мені вдалось відповісти на всі, або хоча б більшість, ваших питань, й у вас тепер значно більше інформації та розуміння щодо цієї ситуації 🙌🏻

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
npopok 23 декабря 2024, 15:27
Оформив розстрочку на 7 місяців на розетці.
Суму зменшили і переслали ще одну смс, яку також потрібно було підтвердити.
Осклільки я не помітив смс (у мене були проблеми зі звʼязком і при оформленні мені приходило декілька смс для підтверження) або подумав, що смс неактуальна, оскільки розстрочка вже оформлена, то без другого підтверження замість розстрочки отримав великий кредит, який би я ніколи не взяв.
Тобто щоб взяти розстрочку потрібно щось підтверджувати. А щоб повісити на себе кредит, то навіть не будеш в курсі.
Помітив тільки коли зняли в цьому місяці відсотки.
Якби я знав, що оформлюю покупку під відсотки, я приймав би інші рішення.
Крім розводом таке важко якось інакше назвати. Кажуть, що ніяк допомогти не можуть. Я просто в шоці. Як наперсточники.
Сенс Банк
Ответ банка
23 декабря 2024, 15:51
Нам дуже прикро, що у вас склались такі враження від користування нашими продуктами 😢
Поясню детальніше чому так сталось, отже, якщо сума розстрочки змінюється (зазвичай це відбувається через те, що є власні кошти на рахунку в момент покупки), то клієнту надходить нове повідомлення для її оформлення із актуальною сумою, на яку можна буде оформити розстрочку (без урахування власних коштів). На жаль, саме така ситуація виникла у вашому випадку.

Банк жодним чином не має на меті вводити в оману вас як клієнта, а навпаки додатково інформує про те, що сума розстрочки змінилась і оформити її можна на таку суму. Зауважу, що розстрочку доступно оформити лише на кредитні кошти, на власні вона не розповсюджується. Через те, що сума покупки не була переведена у розстрочку за карткою, ця операція вважається як звичайна покупка, а не розстрочка, через що вона увійшла до загальної суми заборгованості. З цієї причини і відбувається нарахування відсотків, яке ви можете бачити у застосунку.
З повагою, Андрій
Khmel9205 22 декабря 2024, 12:22
Це мабуть особливий вид збочення залишити людину без коштів за кордоном на вихідні і Свята, без будь якого попередження, несподівано. Заблокували всі картки 20.12.24р у п’ятницю і пішли відпочивати, клієнту банку майже 15 років, зараз пенсіонеру. І це ВІП обслуговування в Сенс банку? Заходив пред виїздом за кордон до персональної менеджерки, попередив про виїзд. Ніяких запитань до мене не було, їдьте у вас все гаразд — сказала вона. І поїхав зі спокійною душею, бо півтора року не бачив онуку, доньку і дружину. При цьому ніяких принципових змін по рахунках за останній час не відбувалось. Звичайні витрати в супермаркетах у невеликих розмірах. Всі служби підтримки до яких вдалося звернутися в вихідний 21.12.24р нічого по суті пояснити не можуть: одні кажуть в вас прострочена ідентифікація, поновив — не допомогло. Інші кажуть що в вас малі доходи, так я ж пенсіонер зараз — звідки їм бути великими і чи це тільки зараз з’ясувалося? Це є в моїй анкеті. Але я працював все життя, не депутат, судимостей не маю! То в чому ж справа, щоб так поступати з людиною? Невже не можна було попередити що виникло якесь питання, пояснити його причину! Я б надав відповіді і може все з’ясувалося б? Я завжди на зв’язку!
L2108 21 декабря 2024, 22:13
Без мого відома, в особистому кабінеті видалили дані моєї карти і закрили рахунок в кабінеті не повідомивши мене. Я просто, а щоку від того, що в 21 столітті, таке можливо, не можно взагалі тримати гроші на карті, бо просто їх більше не побачиш
Проблема решена
tav 20 декабря 2024, 21:33
Добрий вечір, нема культурних слів, вже не перший раз зтикаюся с проблемою швидкісті обслуговування. Я, як власник преміальних карток, прийшов сьогодні зняти 80 тис грн, номер в черзі 210, але в касу потрапив після 211, а чому: тому що щоб зняти гроші треба к операціоністам, там черга аж одна людина отримує кредит, чекаю 15 хвилин, потім після того як дівчата виписали документ за цей час 211й зайшов до каси, чекаю ще 10 хвилин, де сервіс до преміальних клієнтів, де сервіс до всіх клієнтів, нафіга Ви наробили електронних черг з терміналом, якщо я вибираю касові операції до 100 000 грн, а в вільну касу не можу потрапити без опрацювання операціоніста. І тепер вершина, після того як вирішив питання за 30 хвилин, треба було зняти гроші в іншому банку — не встиг, повітряна тривога!
Сенс Банк
Ответ банка
27 декабря 2024, 19:00
Дякуємо за ваш змістовний відгук, ви спонукаєте нас розвиватись тут і зараз! Ситуація доволі цікава, тому розберемо її детальніше 😊

Отже, відповідно до обмежень НБУ зняти кошти в касі доступно лише в межах 100 000 грн на добу з одного рахунку, і ні гривнею більше — таке зняття проходить одразу з рахунку, саме по лімітах рахунку. Якщо ж кошти хочете зняти у касі суто з картки, то в нашому банку діє ліміт в 50 000 грн на добу з картки — таке зняття проходить з картки, а отже відповідно до лімітів картки.

Якщо ж ви плануєте зняття понад 50 000 грн в касі, то спочатку потрібно звернутись саме до персонального/універсального менеджера, для того, щоб він виписав видатковий документ на зняття коштів у касі — без цього документа зняття з рахунку в касі неможливо виконати.

Щодо системи електронної черги, то тут вийшло невеличке непорозуміння, адже вам як клієнту, який є власником преміальних карток та Personal Service:
— по-перше, потрібно було реєструватись не одразу в касу, а до персонального/універсального менеджера, для того, щоб він виписав видатковий документ
— по-друге, потрібно було реєструватись не як звичайний клієнт, а як клієнт Personal Service (на терміналі обирати Персональне обслуговування)

Тоді ви б одразу потрапили до персонального менеджера, який би виписав вам документ, і з ним провів би вас до каси для зняття коштів. Також додам, що ви звернулись у відділення, за яким ви не закріплені, тобто вас в обличчя персональний менеджер не знає, на жаль 😔
Оскільки кожен персональний менеджер своїх клієнтів знає в обличчя, тому як тільки б ви увійшли — ваш PM впізнала вас і провела на консультацію👌🏻

Сподіваюсь, що мені вдалось максимально детально все пояснити щодо ситуації та існуючої логіки, тому наступного разу чекатимемо вас з нетерпінням, впевнені, що все пройде набагато швидше й приємніше для вас 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема решена
vsbiliy 20 декабря 2024, 19:16
11 жовтня 2024 виплачено дивіденди на рахунок, по яких оплачено усі податки, включно з військовим збором, надано фін звіт підприємства, протокол зборів, всі квитанції по оплаті податків.
В додатку немає жодного статусу розгляду, жодної комунікації з фін моніторингом немає.
Все спілкування ЛИШЕ через вайбер напряму з менеджером, або через емайл (який можна підробити і який не є доказом будь-якого офіційного спілкування).
Кошти заблоковано, але з яких причин, ніде нічого не вказано!

Як наслідок в жовтні «дозволили» користуватись моїми коштами, але 18 грудня знову блокування, без відображення в додатку — просто ніде неможна здійснити оплату.
Блокування стало в той день, коли хотів вивести з рахунку 100тис грн, повторюсь на які раніше були надані усі документи, і це частина тих коштів які є на рахунку.
І знову потрібно надати усі ті самі документи!!!
І знову лише через менеджера або керівника відділення.
І знову ніякої прямої комунікації з фін моніторингом, чи безпекою банку.
І знову немає ніякого розуміння на якому етапі розгляд, чи взагалі ці документи доходять до фін моніторингу.

В чаті банку також ніякої відповіді і статусу розгляду не говорять.
Сенс Банк
Ответ банка
27 декабря 2024, 18:37
Будь-яке обмеження у використанні власних коштів обурює й викликає логічні питання, чому та на якій підставі?!
Ми розуміємо, що швидкий та безперешкодний доступ до коштів має важливе значенні у житті кожної людини, адже форс-мажорні ситуації виникають тут і зараз щодня.

Але також варто зазначити, що ми керуємось вимогами Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та пункту 4.3 ДКБО банку й Закону України «Про банки й банківську діяльність». Всі дії банку мають законні підстави й регулюються нормативно-правовими нормами.

При обмеженні рахунків для подальшого отримання підтверджуючих документів, банк надсилаю відповідний лист на обслуговуюче відділення, після чого з вами зв'язується менеджер, у застосунку Sense SuperApp можуть відображатись лише рахунки у статусі «Активний», тому при обмеженні вони зникають.

Зауважу, що прямий зв'язок між клієнтом та відділом фінансового моніторингу не передбачений, тому комунікація ведеться між клієнтом та персональним менеджером, або співробітником підтримки, який займається цим питанням. Які й мають інформувати клієнта про статус розв'язання проблеми, якщо вже відомий цей статус від відділу Фінансового моніторингу.

Окремо додам, що рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог ст. 15 вищезазначеного Закону України, повідомляти конкретну причину (яка операція чи переказ стали вирішальними в цьому рішенні) банк не зобов'язаний.

З повагою, Володимир 💎
AL1 17 декабря 2024, 15:15
Сенс запустив сімейні картки (сімʼя), вирішив відкрити сімейну картку. Зразу скажу, як і інші продукти в сенс-банку — не варто пробувати. Сире. Глючне. Без можливості виправити.
Я з самого початку в саппорті уточнив, що можна буде замовити пластик і користувач, на якого я відкрию картку, зможе без проблем користуватись з мого аккаунту.
В процессі оформлення картки я стикнувся просто з купою помилок, недоробок, тупикових ситуацій, неодноразово звертався за допомогою в підтримку.
Моє сподівання, що я просто в себе в додатку випущу нову картку на поштову адресу моєї мами — марна справа.
Не можна випустити сімейну картки на інший рахунок ніж гривня. Ну ок. Не можна, якщо немає ІНН. Потрібно встановлювати додаток Сенс належному користувачу. Потрібна авторизація через Дію. Важко це все розказати літній людині а від неї потрібно зробити купу кроків. В результаті, цифрову картку я зміг відкрити, але це не окремий рахунок, а все вкупі. Я бачу свій баланс і всі витрати, належний користувач бачить мій баланс, але не бачить витрати. Повний хаос, що у мене в додатку, що у користувача. Звести баланс тепер дуже важко. У моно банку це набагато зручніше зроблено.
Далі. Основна засада. Пластик випустити — не можуть!!!
Я 4 дні вбив на це. Спочатку мені казали, що ця опція зʼявиться в додатку у належного користувача. Я мабуть раз 5 звертався, скрінив, що немає опції. Там в додатку навіть немає змоги звернутись в підтримку! Потім мені почали казати, що саме я маю замовити пластик, але в мене в додатку також нічого такого не має по сімейній картці.
В решті-решт, на 5-ий день, мені підтвердили, що має місце бути помилка, але ні терміну виправлення, ні хоч приблизного прогнозу не дають. Вручну замовити через підтримку картку також не можна, це взагалі нонсенс.
Не витрачайте свої нерви. Мало того, що в процесі купа помилок, мало того, що в результаті воно працює нелогічно, так в кінці ще й картку не отримати.
Сенс Банк
Ответ банка
18 декабря 2024, 21:31
Нам дуже прикро, що перше знайомство з нашим новим продуктом залишило після себе такі враження 🥲 Ми завжди робимо все можливе, щоб наші клієнти отримували найкращий досвід від користування продуктами банку, але, на жаль, інколи стається не так, як би нам того хотілось.
Завдяки зворотньому зв'язку від наших клієнтів, і вашому у тому числі, ми маємо можливість виправляти помилки та ставати краще. На сьогодні проблему із замовленням пластику до віртуальної картки було вирішено, тому, будь ласка, повторіть спробу оформлення картки у застосунку.
Сподіваємось, що у вас все вийде і ви зможете на повну відчути переваги сімейної картки 🤗
У разі виникнення додаткових запитань, будемо раді вам допомогти. Гарного вам дня та бережіть себе

З повагою, Андрій
Elmarov 16 декабря 2024, 15:03
Поки цей банк не приватизують немає Sensʼу ним користуватись
1. Додаток глючний, після оновлень треба заново аторизуватись, згадувати номери карток та cvv, а коли їх немає під рукою то це дно. А винен завжи ваш девайс, а не криворукі розробники. Вишенка на торті — це єдиний банківський додаток в телефоні який виробляє так діч
2. Немає в переліку популярних благодійних фондів на які можна переводити кошти.
3. Якщо не хочете опинитись в ситуації коли не можете розрахуватись магазині посеред дня або зняти готівку бо в них «оновлення» і збій то не користуйтесь цим диво банком
4. Хочете сплатит комуналку за адресою? Вам в приват банк, юо тут навіть вулицб не знаходе в додатку
5. Кінські тарифи за оплату у веб версії, але і її скоро закриють (може і саму шарагу)
6. Хочете купити ОВГЗ, чекайте глюків та повернення коштів бо в них «технічний збій»
7. Моно, Приват, УкрГаз банк дякую шо хоч ви є для комфортного розрахунку.
Сенс Банк
Ответ банка
16 декабря 2024, 15:54
1. На жаль, раніше могли спостерігатись такі проблеми після оновлень застосунку, але це вже у минулому. Наразі подібних проблем не спостерігається👌 А у разі виникнення чогось подібно, ви завжди можете звернутись до підтримка через відеочат, щоб наші оператори допомогли вам із входом без карток.
2. Можливо, що зараз цей перелік не є дуже великим, але впевнені, що у майбутньому цей перелік буде збільшений, щоб наші клієнти мали більше варіацій для допомогти ЗСУ та наближення Перемоги 🤗
3. Як би нам цього не хотілось, але ніхто не застрахований від подібних проблем, і ми не є виключенням. Розуміємо, що подібні ситуації не роблять нас краще, але зі свого боку ми робимо все можливе, щоб таких проблем ставало значно менше.
4. Якщо ви не можете знайти якусь адресу для оплати комульних послуг, то можете написати в чат із застосунку банку, де наші спеціалісти зроблять все можливе для того, щоб допомогти вам
5. Наразі веб-версія вже повністю закрита, тому вже точно можна сказати, що у застосунку вигідніше робити операції 😉 Адже залежно від вашої картки та типу операції, що потрібно зробити, комісія взагалі може бути відсутня.
6. Так, інколи подібне можливе і ми цього не приховуємо, та завжди інформуємо клієнтів про наявні проблеми чи технічні роботи. Та робимо все можливе для усунення їх у найкоротші терміні

Дякуємо вам, що поділились своїми враженням про нашу роботу. Завдяки вашому зворотньому зв'язку ми зможемо стати краще у майбутньому 😊

З повагою, Андрій 💙
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Тетяна Кокіна 13 декабря 2024, 0:34
Оформлювала процедуру Прощення боргу. Всі умови виконала, сплатила всю суму навіть раніше.Банк дав письмову відповідь що призупинив свої вповноваження у звьязку з переходом на новий рівень до литопада, грудня місяця.Борг продовжує рости, хочя я сплатила всю суму згідно з договором якім укала з банком.Приходить повідомлення про те що борг стає все більше і більше. А сьогодні я дізналась що банк знову призупинив свою діяльність аж до лютого, березня місяця. Це що за неповага до клієнів.Борг виросте ще більше?І чому нараховується борг, якщо я до призупинення не маю ніякого відношення.Я виконала умови договору вчасно.Ще у липні місяці.Чому банк не дає мені довідку про закриття кредиту, а продовжує нараховувати борг.
Сенс Банк
Ответ банка
13 декабря 2024, 9:58
Очікуємо, що розгляд вашого запиту щодо прощення відбудеться у лютому-березні 2025 року.Розуміємо, наскільки це важливо для вас, і щиро перепрошуємо за затримку в розгляді вашого запиту. Причина у тому, що адаптація та впровадження нових внутрішніх процесів виявилися більш тривалими, ніж очікувалося. Банк активно працює над вирішенням цього питання та повідомить вас про будь-які оновлення.

З повагою, Андрій
евгений н 11 декабря 2024, 16:46
Да, знаю, я сам себе злобный буратино.

Я решил проверить, как далеко шагнула цифровизация, и открыть виртуальную карту с помощью смартфона и программы Дия, в банке, прямо не вставая с дивана.

Выбрал для теста Сенс банк…
и этим совершил самую главную ошибку

Где-то минут 20 ушло у меня на установку и регистрацию в приложении,
на заполнении кучи полей, и прочие селфи, и глючные Дия-пидпысы,
но все это мелочи и реально проще, чем физически ходить в банки,
тем-более зимой,
тем-более если он закрыт из-за воздушной тревоги.

В программе я выбрал что хочу три вида карт — кредитку и две дебитки в гривне и евро. Все виртуальные
Нажал кнопочку — и!!!
мне на почту упало три договора и письмо с поздравлениями! Ура ура

Красота? Успех?
Я открыл главный экран программы.Экран был красивым.
Однако, на нем явно чего-то не хватало. Но чего именно?
Хм Эврика! Не хватало самих карт.
Эдакой-то мелочи.

То есть письма с поздравлением есть — а самих карт нету

Я обратился в поддержку, и спросил, а где собственно потерялись мои карты, чувак?

На что мне ответили, что «Ваші картки заблоковані до того моменту як ми отримаємо інформацію з Податкової Адміністрації про те, що вони узяті до обліку. Незабаром вони з’являться у програмі Ми виконуємо норму ст 69 податкового кодексу»

00

Взято на облік? Податкова Адміністрація?
Какие жуткие слова! Но зачем? Зачем, Карл?

Я же не открываю счет, чтобы вести предпринимательскую деятельность.
Я просто открываю счет, чтобы тратить зарплату.

Когда-то до войны я вел деятельность как ФОП. Но разве во время войны заработаешь?
В итоге пошлось пойти «рабочим на завод». И про это я вам указал при регистрации в приложении.

ФОП, слава богу, пока денег не просит, сдаю пустые отчеты. Возможно скоро закрою.

Пока я писал сей опус, телефон начал вибрировать, пришел СМС от sense банка.
«ваш рахунок взято на облік в податковій адміністрації картка вже доступна»

Ну и зачем cпрашивается, было ставить на учет в налоговую мой личный счет?

Чтобы когда я перевел туда свою пролетарскую зепку, у меня по ФОПу начислился приход?
И я вместо нуля, оказался что-то еще и должен этой вашей
Податковой Администрации?

Вот скажите, зачем мне это надо?
Я же к вам пришел не для этого.

make it make sense
Сенс Банк
Ответ банка
14 декабря 2024, 9:01
Дякуємо за ваш детальний відгук. Хочемо пояснити ситуацію та роз’яснити, чому ваш рахунок було взято на облік у Державній податковій службі (ДПС).
Відповідно до статті 69 Податкового кодексу України, банки зобов’язані повідомляти ДПС про відкриття або закриття рахунків платників податків. Це обов’язкова процедура, яка забезпечує податкову прозорість та виконується для всіх клієнтів, незалежно від їх статусу (ФОП чи фізична особа). Без цього підтвердження банк не має права здійснювати операції по рахунку.

Навіть якщо ви використовуєте рахунок виключно для особистих потреб, законодавство вимагає цієї реєстрації. Процедура стандартна й автоматизована: ми повідомляємо ДПС про відкриття рахунку, отримуємо підтвердження, і після цього рахунок розблоковується для операцій.

Ваш рахунок було взято на облік і тепер він повністю функціонує. Щодо побоювань, що кошти з особистого рахунку можуть вплинути на ваш податковий статус як ФОП, зазначимо: особистий рахунок не має відношення до підприємницької діяльності, якщо ви не використовуєте його для отримання доходів, пов’язаних із ФОП. Тому приводу для занепокоєння немає.

Ми розуміємо ваше невдоволення через затримку, але вона викликана саме дотриманням вимог законодавства. Сподіваємося на ваше розуміння та дякуємо за терпіння!
Якщо у вас є додаткові запитання, будемо раді допомогти.

З повагою, Денис
Sun1 4 декабря 2024, 18:34
З першого грудня 2024 року Sense Bank більше не надаватиме доступ до веб-сервісу My Sense Bank. Це рішення продиктоване планами з внутрішньої оптимізації цифрових послуг та прагненням гарантувати клієнтам найвищі стандарти зручності і безпеки.

Ваше прагнення не відповідає дійсності, поверніть веб версію, через яку ЗРУЧНО платити комунальні з шаблонами та можливістю роздруківки квитанцій!!!
Людина якій поганий зір також не може користуватися смартфоном,і не у кожного є смартфон,
ВИ МЕГА ПОГІРШИЛИ ЯКІСТЬ і перелік послуг!!!
Тільки ваш банг НЕ ПРИСЛУХОВУЄТЬСЯ Та Н Е ОРІЄНТУЄТЬСЯ на клієнтів, тільки ваш банк робить під час вфйни гірше, ніж було!!! ПОВЕРНІТЬ ВЕБ СЕРВІС.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 4 декабря 2024, 19:16
Дякуємо за ваш відгук. Ми цінуємо зворотний зв’язок і прагнемо зробити наші сервіси максимально зручними для всіх клієнтів.

З другого грудня 2024 року доступ до веб-сервісу My Sense Bank дійсно припинено у зв'язку з оптимізацією наших цифрових послуг. Однак ми врахували більшість функцій веб-версії у мобільному застосунку Sense SuperApp.
Він забезпечує можливість:
Створювати та використовувати шаблони для оплати комунальних послуг;
завантажувати квитанції про оплату;

Для клієнтів, які не мають смартфона або не можуть ним користуватися, ми готові допомогти знайти альтернативні способи отримання послуг. Ви можете звернутися до нашого відділення чи контакт-центру, і ми надамо консультацію з вашого питання.

Ми працюємо над покращенням наших послуг та враховуємо ваші зауваження. Дякуємо за ваше розуміння та терпіння у цей час.

*Ваш вартовий підтримки, Денис
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
22510167psd 4 декабря 2024, 16:43
Долго не пользовалась р/счётом, но на него клиент перевёл деньги.Счет был заблокирован т.к.не была пройдена идентификация.Я прошла индентификацию через Дию и приложение банка онлайн.На горячей линии подтвердили, что повторная идентификация пройдена и обещали разблокировать счёт.Но счёт до сих пор не разблокирован, прошли сутки.При обращении на горячую линию мне отвечают -ждите.Сколько ждать, чего ждать???
Минфин
Ответ администратора
22 декабря 2024, 10:47
Відгук не зарахований.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
maxborzenko 4 декабря 2024, 12:43
На сайте Комфи было предложено открыть карту Сенс Банка для покупки техники в оплату частями. Для покупки на карте должен был быть установлен достаточный лимит. Карту открыл, лимит ноль. Завел деньги, сделал транзакцию, лимит не изменили. На мою заявку об увеличении лимита ответили юзать карту месяца три. Странно, если техника нужна сейчас. Решил вывести деньги и закрыть чудо карту. При этом перевод денег не сработал. Приложение не пропускало. Взяли неделю на решение проблемы. Через неделю рекомендовали переустановить приложение. Сделал. Проблема не решена. Более того, даже в чат не смог толком написать, он глючил и требовал постоянно писать вопрос без связи с оператором. Итог, нужно идти в отделение, снимать деньги и закрывать карту там. Если повезет, конечно. По поводу лимита, я официально трудоустроен. Проблем с кредитной историей нет. Повелся на рекламу на сайте Комфи
Проблема решена
oleksioa 2 декабря 2024, 14:09
Банк не реагує на постанову виконавчого провадження про визнання рахунку видатковим, і постійно змінює термін виконання цієї постанови. Жодного рішення та аргументованої відповіді не надає
Сенс Банк
Ответ банка
10 декабря 2024, 17:13
Питання арешту завжди доволі чутливе, адже мова йде напряму про кошти клієнта та обмеження у їх використанні, а отже послуги від банку та підтримка мають бути якомога якіснішими 👌🏻

Варто зауважити, що при арешті рахунків дозволено щомісяця здійснювати з рахунку видаткові операції у розмірі двох мінімальних зарплат (14 200 грн). Для цього потрібно, аби виконавець надіслав в банк Постанову, в якій визначено цей рахунок, одним з двох шляхів:
— рекомендованим листом від ВДВС за адресою: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 100 — строки отримання документів залежать від регіону відправки листа (максимум до семи днів);
— на електронну адресу банку ccd@sensebank.com.ua — Постанова повинна бути підписана КЕПом виконавця. Документи надійдуть в банк протягом одного робочого дня.

Після отримання Постанови банк одразу бере її в роботу, й після опрацювання клієнту надходить відповідна смс, і можна звертатись у відділення для отримання коштів з рахунку 👌🏻

У вашому випадку виникла дійсно цікава ситуація, адже до банку Постанова не надходила до Канцелярії банку, відповідно і в роботу її не було можливості взяти 😔
Але все ж вдалось вчасно зреагувати й в індивідуальному порядку узгодити опрацювання Постанови одразу при надходженні її в банк.

Дякую вам за залученість у розв'язанні цієї ситуації, разом ми вирішили цю проблему, Постанова опрацьована, й ви маєте доступ до ваших коштів 😊

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
apd 28 ноября 2024, 9:18
Отделение по адресу: Черновцы, ул. Мицкевича, 2
В отделении нет очередей, из-за практически отсутствия клиентов.Часто меняются сотрудники и абсолютно некомпетентны.Одного клиента могут обслуживать целый час и приходиться ждать, чтобы попасть в кассу.Единственный сотрудник, с кем мне приходилось сталкиваться, кассир, очень профессинальный и компетентный человек.Суть в чём, имел глупость открыть депозит.По окончании срока депозита пришёл в отделение за деньгами.Всю сумму сразу не выдают, а нужно частями.Один день пришёл, потерял время, второй день пришёл потерял время, а мне сотрудник говорит завтра можете снять в банкомате.На следующий день мне банкомат выдал деньги и мой депозит пошёл в минус.Обратился в службу поддержки, а мне говорят сам дурак.Вот такое обслуживание.Думайте люди.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 28 ноября 2024, 10:52
Доброго ранку!

Розібралася в вашій ситуації детальніше, і готова надати вам відповідь)
Стосовно зняття з депозиту, та частинами — наразі діє обмеження від НБУ на зняття не більше ніж 100 000 грн з одного рахунку в день, через що, якщо ви плануєте знімати велику суму, зняття коштів дійсно потрібно розбивати :(
Щоб забезпечити наявність потрібної суми в касі, ви можете забронювати кошти заздалегідь (за 5 днів), адже гарантувати, що в наявності буде велика сума для видачі відділення не може.
Щоб здійснити бронювання, ви можете звернутися до нашого чату)

Щоб написати до нас у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку:
◾ Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
◾ Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
◾ Чат підтримки в Instagram: https://ig.me/m/sensebank.official

Також, за тарифами деяких карток передбачено 2 безкоштовних зняття в касі на місяць, таким чином можна зекономити на комісії :)

Якщо я правильно зрозуміла частину вашого повідомлення з тим що депозит пішов в мінус — при знятті коштів через банкомат діють тарифи картки.
Так, наприклад, у картки Хамелеон в місяць можна знімати до 20 000 грн без комісії, всі наступні зняття вже будуть з комісією у розмірі 3 % min 25 грн.

Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Проблема решена
nitsikus 27 ноября 2024, 22:45
Я оставила в банке поручение на покупку ОВГЗ в приложении Sense. Деньги с карты списались. Но через неделю я открываю приложение sense, и вижу, что деньги опять появились на карте. В истории операций по ОВГЗ я вижу, что операция отменена. Но я её не отменяла. В поддержке сообщили, что был технический сбой. Требую произвести операцию покупки мной ОВГЗ по цене, которая была изначально при оформлении поручения, т. к. это вина банка, и деньги всё время оставались в банке. Т. к. из-за этого потеряла большую разницу в деньгах из-за разницы в стоимости в ОВГЗ тогда и сейчас.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 28 ноября 2024, 11:44
Доброго дня! Повертаюсь до вас з відповіддю. Ми вам написали відповідь в чаті який ви створювали вчора з чатом підтримки. Тому прошу ознайомитися з відповіддю)
Дякую за розуміння!
*Ваш вартовий підтримки, Денис
Проблема решена
user097 27 ноября 2024, 20:05
Одним словом ужас. 25 декабря открыл счет в этом банке, хочу подметить, проблеми возникли ещё в самом начале, регистрация способом «дия» не проходила, пришлось писать в поддержку этого прекрасного банка, еле как смог открыть счет, сначала все было хорошо, правда не долго. 26 декабря решил зайти со своего основного телефона, по случайности зашел в банк с впном, после этого спустя 20−30 минут был заблокирован вход в банк с 2-ух устройств, после этого связался с их поддержкой для разблокировки по видеозвонку — сказали счет разблокировке не подлежит, просто поставили перед фактом. Подмечаю важный факт, после регистрации до блокировки в банке не было совершенно ни одного действия, ни одной транзакции и чего-либо, он был таким же с момента регистрации, т.е блокировать его нет за что. И тут назревает вопрос, что же это за отношение к клиентам не человеческое? Для чего я открывал счет в вашем банке? Чтобы мне его заблокировали спустя 1 день? Что я такого незаконно сделать смог? Я ни одного действия не совершил в этом банке с момента регистрации до самой блокировки, видимо я нарушил политку банка открыв в нем счет 🤦‍♀️
Настоятельно прошу банк разобраться в этом беспределе.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 27 ноября 2024, 20:25
Нам шкода, що у вас виникли незручності. Блокування рахунку може бути пов’язане з автоматичними процедурами безпеки, які захищають клієнтів та їхні кошти.

Якщо рахунки були обмежені, то це означає, що були порушені правела безпеки і через це розблокування ваших рахунків немає.
*Ваш вартовий підтримки, Денис

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.7 44.35
USD 41.9 42.45
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.7 44.35
USD 41.9 42.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Сенс Банке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.