Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.2 | 49.95 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Скарга
Комментарии (5)
Сучасний банк із відеопідтримкою, але питання до політики ризиків
Однак ⚠️, незважаючи на роки стабільного користування послугами банку, нещодавно зі мною трапилась неприємна ситуація. Після кількох транзакцій на підтримку ЗСУ банк, знаючи мої обсяги операцій, визнав мене клієнтом із «високим ризиком» і припинив співпрацю, посилаючись на законодавство про фінмоніторинг.
Щодо облігацій в портфелi — я вже подав заяву на зміну реквізитів для зарахування купонів і погашення 👍. Але залишається відкритим питання щодо діючих депозитів: я маю кілька, із завершенням у наступному, 2026 році. Хочу розуміти — чи зможу я після завершення кожного депозиту (поетапно) через відеозвʼязок запросити переказ на інший IBAN в українському банку? Чи, навпаки, я повинен чекати завершення всіх депозитів, щоб одним переказом вивести кошти?
І якщо сума перевищуватиме 400 000 UAH — чи можу я оформити розбиття на кілька транзакцій? Ці питання для мене важливі, бо йдеться про захищені вкладення і моє право на повернення без зайвих ризиків чи затримок.
Сподіваюся на прозору комунікацію з боку банку щодо подальших дій.
P. S. Я завжди, коли зʼявлявся банер з проханням актуалізувати персональні дані (у рамках щорічної перевірки), пріоритетно виконував цю вимогу, особливо зараз, у складний воєнний час. Розуміючи важливість фінансової стійкості та прозорості, я підтримую роль українських банків у допомозі. Але цього разу банер не зʼявився, і з боку банку не було ініціативи щодо уточнення моїх даних ⚠️. Якби була така ініціатива — я б без затримок надав усі документи, включно з історією доходів за останні п’ять років, щоб уникнути несподіваного блокування.
Комментарии (2)
Комісія, котру неможливо передбачити
Я є клієнтом сенс-банку вже не один рік, зберігав немалі кошти на рахунках та депозитах, мені завжди подобався цей банк, його умови, продукти та обслуговування. Я переказав на свою картку хамелеон власні кошти та побачив їх на балансі, до слова у мене є 50 грн кредитного ліміту, але вони тут ні до чого, я зробив переказ на суму власних коштів ± 30 000, кредитні кошти ніяким чином не були задіяні, проходить певний час, і з мене списується комісія більше 1000 гривень! Пишу в підтримку, сподіваюсь на те, що це помилка, або непорозуміння, може я дійсно десь помилився та переказав кредитні кошти, але мені пояснюють, що технічно поповнення пройшло пізніше ніж списання, тому банк замість того, щоб відхилити операцію через відсутність коштів — провів операцію в борг та списав комісію за переказ в овердрафт, надали мені пункти згідно котрих це відбувається і так далі…
Увага, питання: яким чином я, як користувач маю перевірити, що поповнення не пройшло та я ще не можу виконати переказ, аби уникнути комісії (в 1000 грн!!!), в додатку я бачу власні кошти на рахунку, на що я маю подивитись ще перш ніж виконати переказ? мені необхідно чекати 3 дні між поповненням рахунку та подальшим переказом? навіщо, якщо я поповнив свою картку, ймовірно я вже хочу користуватись коштами. це абсолютна маячня, я не стикався з подібним ніде…
подивіться на це з моєї точки зору, я поповнив карту, бачу кошти, користуюсь коштами, а банк всередині себе щось придумав, про що я не можу дізнатись, бо це ніяким чином не підсвічується в додатку та списав з мене скажену комісії.
Я, на жаль, не маю часу що, користуючись кожним сервісом, читати по 200 сторінок умов користування, швидше за все як і Ви, я ознайомився з основними тарифами та користувався, вважаючи, що я знаю основні умови продукту, я згоден з тим, що незнання не звільняє від відповідальності, але швидше за все вашим банком вже користуватись не буду, радити комусь теж, невідомо на яку «чарівну» комісію я поки ще не натрапив.
Комментарии (4)
Знімають плату за розрахунково-касове обслуговування з першого платежу
Справа полягає у тому, що плата за розрахунково-касове обслуговування списується один раз на місяць — у вашу розрахункову дату, тобто кожного 7 числа, адже саме цього дня був оформлений картковий договір 📆
Під час списання система перевіряє лише одну умову: чи є на момент розрахункової дати заборгованість від 50 грн і більше. Якщо така заборгованість існує — відбувається списання плати у розмірі 100 грн.
Важливо, що ця плата не залежить від того, скільки операцій ви проводили або коли саме вони були здійснені. Система орієнтується виключно на суму боргу в конкретну дату ⚠️
Саме тому, у разі, якщо ви бажаєте уникнути плати за розрахунково-касове обслуговування, ми завжди рекомендуємо повністю погасити заборгованість заздалегідь, за 2-3 дні до розрахункової дати по картці, щоб усі операції точно встигли коректно зарахуватися 💙
У разі, якщо у вас залишилися додаткові питання щодо користування вашою кредитною карткою або іншими продуктами банку — ви завжди можете звернутися до нашої служби підтримки, ми будемо щиро раді вам допомогти 😊
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Комментарии (1)
Подвійна конвертація при сплаті за підписку
Замість прямої оплати в євро банк спочатку конвертує суму з EUR у USD, потім знову в EUR, а вже після цього — в гривню. Через такі «маніпуляції» я плачу значно більше, ніж повинен, а кінцева сума списання взагалі не відповідає тарифам та здоровому глузду.
При тому, що ні в моно, ні в абанку, при сплаті за нетфлікс таких схем не має.
Підтримка взагалі нахамила, яещо коротко-такий тариф, не подобається то до побачення.
Враження такі, що банк навмисно ускладнює просту операцію, створюючи зайві комісії й втрати для клієнта. Дуже розчарований таким підходом.
Щиро дякуємо вам за те, що ділитеся вашим досвідом взаємодії з банком, це вкрай цінно для нас! Раді, що ви обираєте саме Sense Bank 💙
Стосовно логіки проведення операцій в інших валютах, то ми реалізували єдину модель авторизації для карток VISA та Mastercard: валюта для всіх міжнародних операцій — долар. Це двостороння ініціатива банку та МПС перевести розрахунки по всім карткам в одну валюту для міжнародних операцій, тому при здійсненні операції в євро ми залучаємо МПС, яка конвертує цю суму в долар, а потім з долара в гривню за курсом банку. Відповідно, відбувається декілька етапів конвертації 2️⃣
Таке рішення було ухвалене, аби покращити й спростити клієнтський досвід під час оплати в іншій валюті. Списання стали передбачуванішими й зрозумілішими, адже тепер курсові коливання жодним чином не впливають на суму остаточного списання, на відміну від попереднього механізму списання.
Раніше сума оплати блокувалась й списувалась з балансу картки за курсом на день проведення операції, а протягом 2-3 днів відбувалося до списання за курсом на день проведення по рахунку — таким чином виникали ситуації, де клієнти стикалися з додатковим списанням коштів по вже проведеній покупці 😔
Пропоную детальніше розглянути, як наразі відбувається конвертація при оплаті гривневою карткою в інших валютах. Її логіка залежить від трьох чинників:
▪️ валюта картки
▪️ валюта операції
▪️ платіжна система картки
При оплаті гривневою карткою у валюті євро конвертація проходитиме таким чином:
1. з валюти EUR в USD за курсом МПС — конвертує сама платіжна система і надсилає суму USD в банк
2. з валюти USD в UAH за курсом нашого банку — конвертуємо ми самостійно й списуємо суму з гривневої картки
Щодо спілкування з нашою підтримкою — на жаль, не отримали від вас деталей вашого звернення, а при перевірці за останні дні не бачу ваших запитів до офіційних каналів підтримки, тому неможливо проаналізувати коректність консультацій 😞
Сподіваюся, що мені вдалося пояснити логіку та потребу проведення операцій в інших валютах через USD, й ситуація дещо прояснилася 🙌🏻
Насправді ми не маємо на меті створювати для наших клієнтів дискомфорт, а навпаки робимо все можливе, аби ви отримували якісні послуги та професійний сервіс 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (5)
Карта «Зимова пидтримка»
Кошти з картки «Національний кешбек» можна витратити на операції та послуги з визначеним МСС-кодом — це, зокрема:
4900 — комуналка: світло, газ, опалення, вода 💡🔥💧
8398 — благодійність та соціальні організації ❤️
9402 — поштові послуги 📦✉️
Лише магазини зі списку дозволених:
5411 — супермаркети та бакалія 🛒
5499 — ринки, напівфабрикати, спецмагазини, автомати 🍲
5912 — аптеки 💊
5942, 5994 — книги та друкована продукція 📚🗞️
Уточнити, який МСС має термінал можна безпосередньо у продавця💛
Щодо вашого звернення до підтримки, то для вирішення питання потрібний час, через що колеги приєднуються не одразу, про що наші агенти попереджують. А додаткова інформація про ту чи іншу операцію, скріншоти із застосунку, що просять у вас агенти, потрібні для аналізу тієї чи іншої ситуації, щоб ми могли максимально допомогти клієнту у вирішенні питання.
Якщо ваше питання ще актуальне, будь ласка, напишіть нам на help@sensebank.com.ua чи у чат із застосунку, де можна буде все перевірити та зробити все можливе, що допомогти вам.
З повагою, Андрій💙
Комментарии (1)
Скарга на погане обслуговування
Дійсно, більшість наших відділень працюють до 18 години, але графік роботи саме каси менше на годину. Тобто якщо відділення працює до 18-ї, то каса у такому відділенні відкрита до 17:00. У цей період ви можете звертатись для проведення операцій з зарахуванням чи зняттям коштів. У період з 17 до 18 години відділення працює в режимі консультацій, та надає інформацію про банківські продукти, займається їх оформленням та виконує інші послуги, що не пов'язані з готівкою, оскільки каса під час консультацій не працює.
Саме через те, що каса працює до 17 години, вам і порекомендували звернутись до відділення в Епіцентрі, оскільки такі відділення мають інший графік роботи, а саме з 9 до 19, а каси там працюють до 18:45.
Якщо ви сплачуєте кредит готівкою, то вносити кошти можна не лише через касу. Це можна зробити через банкомати нашого банку із функцією внесення готівки, через термінали партнерів EasyPay/City24, чи касу іншого банку або на Укрпошті https://help.sensebank.com.ua/360003807380-1e63ff6d/4404797303058
З повагою, Андрій 💙
Комментарии (1)
Не чітки умови купівлі валюти на сайті /в додатку.
Наші клієнти — наша найбільша цінність, і ми щиро раді, що ви розглядаєте перспективу довгострокової співпраці з банком!
Ми справді пропонуємо нашим клієнтам різні депозити, які відповідають потребам і цілям кожного клієнта. Одним із таких вкладів є депозит «Прибутковий з валютообміном» — і все, що про нього вказано у нас на сайті, є правдою 😉
Адже особливістю цього вкладу є те, що валюту для цього депозиту ви купуєте одразу в момент оформлення, а не перед відкриттям, оскільки для цього діють різні ліміти.
На період воєнного стану, відповідно до Постанови №18 НБУ, діють певні обмеження, а точніше:
▪️50 000 грн в еквіваленті на один календарний місяць — для купівлі валюти онлайн у Sense SuperApp
▪️200 000 грн в еквіваленті на один календарний місяць — для купівлі валюти онлайн з розміщенням її на депозиті
Якщо ви бажаєте оформити депозит з валютообміном, то це можна легко зробити у нашому застосунку 👌🏻
Ознайомитися з інструкцією можна тут https://help.sensebank.com.ua/360004730879/7605072570642
При оформленні цього депозиту ви використовуєте саме ліміт у 200 000 грн на місяць, а не ліміт на онлайн валютообмін у 50 000 грн 🙌🏻
Сподіваюся, що мені вдалося пояснити особливості оформлення, й наразі ситуація стала зрозумілішою, і оформлення для вас значно спростилося!
Ваш комфорт — наша першочергова місія, тому ми робимо все можливе, аби ви отримували виключно позитивні враження 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (1)
Це не банк це жах
Нікому не раджу цей банк!!!
Прикро, що у вас склалося таке враження про наш рівень обслуговування 😔 Ваш відгук допомагає нам помічати моменти, які потребують покращення 💙
Щодо обмеження операцій: банк діє відповідно до Договору банківського обслуговування, Закону України «Про банки й банківську діяльність», а також Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Ці акти зобов’язують нас проводити фінансовий моніторинг та, за необхідності, тимчасово обмежувати операції або відмовляти в обслуговуванні ⛔
Рішення ухвалює виключно Управління фінансового моніторингу банку, у вашому ж випадку обмеження були пов’язані з тим, що надані документи не повністю підтверджували джерела надходження коштів, а частина деталей для завершення перевірки була відсутня.
Ми розуміємо, що будь-які обмеження операцій не можуть викликати позитиву, а ваш досвід взаємодії може відрізнятися від досвіду роботи з іншими банками 🙏
Проте варто наголосити, що кожна установа керується власними внутрішніми процедурами та політикою ризиків, на основі яких виконується перевірка та аналіз.
Шкода, що ваша співпраця з банком завершилась саме так. Ми цінуємо кожного клієнта, адже завдяки вашим відгукам можемо вдосконалюватися та робити наш сервіс кращим 💙
Якщо виникнуть додаткові питання — звертайтесь, ми завжди готові допомогти🙌
Анастасія 💗
Комментарии (2)
Банк для молоді !!!
Дійсно, ми дивимось у майбутнє та поступово впроваджуємо нові технології та методи роботи задля покращення обслуговування наших клієнтів 💙
Не забуваємо і про фан-елемент, адже вважаємо, що гарний настрій не менш важливий, ніж достатня кількість грошей на картці 🫰🏻
Щиро раді, що молодь розуміє наші тренди розвитку та активно намагаємось поєднувати їх зі зручністю користування для наших більш вікових клієнтів, адже банк передусім має бути доступним для всіх 🙏🏻
Дякуємо, що залишаєтесь з нами, попереду ще більше цікавого, обіцяємо 😉
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Комментарии (2)
Сенс банк прийняв Нацкешбек на заморожений рахунок
Клятий банк, звертаюсь до ТЕБЕ, звісно тобі плювати на колишнього клієнта, але я вважаю твої дії ШАХРАЙСТВОМ, оскільки ти відняв кошти, які тобі не належать! В тебе не було права їх отримувати, оскільки клієнт ЗАКРИВ свій рахунок, і ти мав це зробити, а не ЗАМОРОЖУВАТИ і продовжувати приймати на нього кошти. Більше в цей банк НІ НОГОЮ! Ніколи.
Сам процес закриття рахунку дійсно відбувається таким чином, що від моменту подачі запиту на закриття, рахунок стає замороженим на 30 календарних днів. Такий термін необхідний, оскільки по рахунку можуть бути ще не завершені деякі операції, які потребують часу для обробки та фіналізації. У випадку, коли на вже заморожений картковий рахунок надходять кошти — клієнти завжди можуть звернутись до нашої підтримки для перерахунку залишку коштів на інший рахунок 🤗
Так як картка «Зроблено в Україні» — це державна картка з цільовим призначенням, то у разі, якщо після подачі запиту на закриття даного рахунку відбувається зарахування виплати Національного кешбеку, отримати ці кошти буде неможливо. Залишок невикористаних коштів стандартно повертається до Державного бюджету.
Бачимо, що вам вже вдалось вирішити ваше питання, дуже раді цьому! Дякуємо, що залишаєтесь з нами. Якщо в майбутньому з’являться складнощі чи потрібна буде консультація — сміливо звертайтесь. Ми завжди поруч і готові підтримати 💛
З повагою, Валерія 🐈⬛
Комментарии (17)
Впевнено не рекомендую сенс банк
Ми завжди поруч і відкриті до спілкування у будь-якому зручному для вас форматі: у відділенні, в чаті застосунку, відеочаті чи контакт-центрі. Якщо виникають питання або щось залишається незрозумілим — із задоволенням підкажемо, пояснимо й розповімо простими словами, адже ми працюємо саме для того, щоб ваша взаємодія з банком була максимально комфортною 😊
Стосовно довідки, яка викликала у вас питання — вона не про оформлення депозиту 🙂 Це стандартний документ Фонду гарантування вкладів (ФГВФО), який підтверджує, що кошти на ваших рахунках — навіть звичайних поточних — захищені державою. Фонд гарантує відшкодування коштів за всіма вкладами, які залучені банком на умовах договору: банківського вкладу (депозит) та рахунків (на депозитних, поточних, карткових рахунках фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також на рахунку дохідний сейф). Тобто це історія не про нав'язування послуг, а про вашу безпеку та додатковий захист ваших коштів 🙌🏻
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Такі відгуки важливі — вони допомагають нам робити сервіс теплішим, зрозумілішим і комфортнішим для кожного 💙
Якщо захочете повернутися до розмови — ми завжди поруч, щоб підказати та допомогти!
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (3)
Сервіс та обслуговування на найнижчому рівні.
Звернулася по довіреності від іноземного громадянина для проходження верифікаціі, так як його рахунок заблоковано. Але прийшла відмова від фіннансового відділу банку, що у довіреності не такий текст (зауважу що такий текст для довіреності надав сам банк!).
Коли я попросила персонального менеджера пояснти у чому справа вона написала, що у довіреності має бути Оскільки довіритель-гр.США, то для підписання документів (в частині опитувальників FATCA, форм W-8, W-9) в довіреності має бути передбачене право довіреної особи підписувати документи з податкових питань на виконання вимог FATCA.
Приклад формулювання такого права:
? українською мовою
«…підписувати документи з податкових питань, включаючи форму IRS W-9 та інші форми і опитувальники, необхідні для виконання вимог Foreign Account Tax Compliance Act (FATCA).»
Але ж цей самий текст і є у довіреності. Далі допомоги ніякоі не отримали. Кажуть переробляти довіреність. Але що саме пеперобляти сам банк не знає.
Проте, водночас ми зобов'язані вести діяльність в рамках чинного законодавства, і навіть попри можливий дискомфорт — робимо все, аби взаємодія з банком була зручною й надійною!
Чинне законодавство, а саме Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та Постанова НБУ №65 — вимагає від банку регулярно проводити оновлення клієнтських даних задля отримання актуальної інформації щодо фінансових спроможностей клієнта, а також інших облікових даних.
На жаль, у нашому банку для клієнтів, які є публічними особами, або тих, хто має зв'язки з США/рф, можливість оновити дані реалізована лише шляхом відвідування відділення, проте, як варіант, довірена особа може звернутися до відділення й провести оновлення даних довірителя 🏦
Для аналізу вашої ситуації нам знадобилося більше деталей. На жаль, так і не отримали від вас необхідних уточнень, й не маємо змоги предметно проаналізувати проблему з вашою довіреністю 😔
Зауважу, що ми завжди на зв'язку та відкриті до діалогу, й залюбки допоможемо вам з проведенням актуалізації даних — достатньо написати до нас в особисті, або ж на пошту help@sensebank.com.ua, очікуватимемо на зворотний зв'язок від вас 😇
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (1)
ШАХРАЙСЬКІ ДІЇ Акціонерне товариство «Сенс Банк»
Що підривають довіру до банківскої системи в цілому
Я накопичив 2000 грн бонусів по програмі «Вигода від Епіцентру»
Згідно умовам я провів операцію в Торгівельній мережі «Епіцентр» на суму 115.80 грн 05 2025 о 18.17. * це тестова операція, ДЛЯ виводу кешбек у сумі 2000 грн. Тоб то банк обманув мене на 2000 грн.
Станом на 07.11.2025 -час 22.55 гроші до поверненя по програмі вигода відсутні (скріншот додаю)
Згідно умовам крайній строк 3 дні з дня операції, У ЧОМУ мені повідомив контакт центр. Вів в оману та проблема не була вирішена.
Я важаю ці дії шахрайські.
Банк заробив гроші на мої покупках через А Т Сенес Банк
Кешбек я не отримав. Вивести не маю змоги
Контакт центр не надав чіткої віподвіді вирішення проблеми
Довіри немає.
Є два способи витрачати бонуси з картки «Вигода»: їх можливо витратити на наступні покупки в «Епіцентрі» та «Нова лінія» або ж з бонусного рахунку Sense Bank можна повернути «живими грошима» на картку 💳
Якщо ви обираєте другий варіант та здійснюєте покупку, за яку потім плануєте повернути бонуси з «Вигоди» — вона обов'язково має бути здійснена за останні 365 днів в торгівельних центрах або в інтернет-магазині «Епіцентр» або ж гіпермаркетах «Нова лінія» сумою від 50 гривень. Покупка, при цьому, обов'язково має бути списана з рахунку і після списання має пройти від одного до трьох робочих днів ❗
До моменту кінцевого списання з рахунку — покупка перебуває у блокуванні, поки ми не отримаємо від продавця підтвердження операції. Блокування, згідно з правилами МПС, може тривати від 2 до 15 днів, проте, зазвичай остаточне списання суми з рахунку відбувається протягом 2-3 днів. Таким чином, щоб вивести кошти з бонусного рахунку картки «Вигода», вам необхідно:
1️⃣ Здійснити відповідну покупку
2️⃣ Зачекати на її списання з рахунку
3️⃣ Та через 1-3 дні після цього, ви вільно зможете вивести ваші накопичення як реальні гроші 😉
Переглянули, що вам вдалось повернути кошти за бажану покупку після невеликого часу очікування. Щиро раді, що все вийшло, та сподіваємось, що правила виведення бонусів стали вам трішки зрозуміліші 💛
З повагою, Валерія 🐈⬛
Написать комментарий
Ни дай Бог с этим банком иметь дело.
Возможно что я как-то неправильно сделал, но для этого и есть служба поддержки, а они ничего не могут. Зачем такой банк который может заблочить в любой момент твой счёт. Компания в которой я работаю, работают только с этим банком, в итоге я не могу получать свою зарплату. Ужасный банк, поддержка только на словах, но они ничего не могут.
Комментарии (8)
закриття рахунку
Коли ви поповнили картку перед закриттям і побачили на балансі +0,99 грн., ці кошти одразу відобразилися на балансі в застосунку — це нормальна поведінка системи. Однак фактичне зарахування коштів на рахунок відбувається не миттєво, а протягом 1-3 банківських днів. У вашому випадку поповнення від 12.09 було повністю зараховане лише 14.09 ⚠️
Водночас переказ 0,99 грн списався по рахунку 13.09, тобто раніше, ніж поповнення фактично потрапило на рахунок. На той момент зарахованих коштів ще не було, через що система виконала переказ «в мінус» 😔
Оскільки картка Вигода є кредитною, згідно з тарифами, комісія за такий переказ становить 4% від суми, але не менше ніж 20 грн. І у вашому випадку спрацювало саме мінімальне списання — 20 грн.
Така ситуація виникла саме через різницю в часі між відображенням коштів на балансі та їх фактичним зарахуванням на рахунок. На жаль, у день поповнення подібні розриви можливі й можуть призводити до таких випадків, тому ми завжди радимо уважно перевіряти, чи фіналізувалася операція по рахунку, перед тим, як здійснювати переказ 🙏🏻
Сподіваюся, що зміг пояснити причину такої ситуації, і таких непорозумінь вдасться уникнути в майбутньому 💙
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Комментарии (5)
Відмовляються закрити сплачений кредит
Незрозуміло коли вони збираються закривати дану угоду. На питання «а потім ви вимагатимете сплатити остачу?» — говорять «ми нічого сказати не можемо, бо договір ваш на паузі». Жах, я таке вперше бачу, вперше стикаюсь із таким затягуванням кредиту.
У відділенні кажуть одне, на гарячій лінії інше. Таке відчуття, що вони працюють у різних банках.
Просиш відправити договір чи довідку замовним листом — нічого не відправляють, а потім стверджують, що лист був отриманий. І доказати неможливо.
Була карта відкрита, вони з карти в мінус знімають, зараховують на кредит, через тиждень назад перекидають. Закрила всі карти. То тепер тільки кредит далі в мінус заганяють, хоча свою частину я сплатила.
Тут не 1 ставити. Тут -10 оцінка має стояти.
Sense Bank призупинив виконання зобов'язань щодо прощення частини вашої заборгованості.
Ми ухвалили таке рішення через потребу зміни деяких внутрішніх процесів щодо уніфікації та удосконалення роботи банку як державної структури, чого вимагає чинне законодавство. Перепрошуємо за тимчасові незручності!
Розгляд вашого запиту щодо прощення відбудеться у листопаді-грудні 2025 року. Ми обов'язково проінформуємо вас про це та роз’яснимо подальші дії.
Ми тримаємо ситуацію під контролем та відразу вийдемо на звʼязок з вами, щойно матимемо новини 🙌🏻
Розуміємо, наскільки це важливо для вас, і щиро перепрошуємо за затримку в розгляді вашого запиту. Причина у тому, що адаптація та впровадження нових внутрішніх процесів виявилися більш тривалими, ніж очікувалося. Банк активно працює над розв'язуванням цього питання та повідомить вас про будь-які оновлення!
З повагою, Володимир 💎
Комментарии (1)
не банк, а задоволення 😂😂😂😂😂
сижу спілкуюся з банком вони мені починають впихати іпотеку від банку під 14% бо за їх словами це вигідніше. прийняти декларації вони манали. перекидають на гарячу лінію. лінія тебе перекидає на банк. і ти як олень бігаєш. у висновку позакривав картки, які вони впарили. зняли в мене за смс, що дуже смішно і пішов брати в іншому банку в іншому жк квартиру, бо це *** шановні, а не банк. поки сидів у відділенні люди в черзі стояли, щоб закрити там все, що у них є _))
Комментарии (1)
Відмова у поверненні депозиту
Комментарии (1)
Невиконання умов акції
На сайті Sense Bank є акція, умови якої компанія Glovo не бажає виконувати, а ні підтримка Glovo, ні підтримка Sense Банк не може допомогти у вирішенні проблеми.
Вважаю що такий сервіс є неприйнятним і вводить в оману споживачів.
Деталі:
Умови акції: https://sensebank.ua/znizki-vid-sense-bank-ta-glovo (офіційний PDF файл: https://glovo-about.cdn.prismic.io/glovo-about/aNK3YZ5xUNkB1Bsj_%D0%9E%D0%9F_MC_Glovo_SenseBank02.pdf)
Згідно з офіційними умовами акції (якщо читати офіційний PDF файл):
5.1. Для участі в Акції Учаснику необхідно:
— мати діючу картку Mastercard RED, RED 2.0, RED Cash або оформити та активувати картку
Mastercard RED, RED 2.0, RED Cash протягом Періоду Акції;
— бути зареєстрованим користувачем мобільного застосунку Glovo або стати зареєстрованим
користувачем мобільного застосунку Glovo протягом Періоду Акції;
— зберегти картку Mastercard RED, RED 2.0, RED Cash в обліковому записі користувача в мобільному застосунку Glovo;
— оформити та здійснити оплату замовлення в мобільному застосунку Glovo на суму від 500
гривень або більше, використовуючи збережену картку Mastercard RED, RED 2.0, RED Cash.
5.2. Після виконання умов п. 5.1. Правил, Учасник отримує наступні Заохочення:
— знижку на поточне замовлення у розмірі 100% від вартості доставки цього замовлення, яка
автоматично застосовується під час оплати замовлення (знижка НЕ поширюється на вартість продуктів/товарів у замовленні та на сервісний збір).промокод на знижку у розмірі
200 гривень на наступне замовлення у мобільному застосунку Glovo. Промокод надається
виключно після виконання усіх умов, визначених у п. 5.1 цих Правил. Цей промокод
протягом 1(однієї) години після здійснення відповідної транзакції автоматично додається у розділі «Промо-коди» в профілі Учасника та автоматично застосовується під час оплати
наступного замовлення описаним в п. 5.1. способом.
Мною були виконані умови пункту 5.1, таким чином я згідно з пунктом 5.2 маю отримати безкоштовну доставку (це було) та промокод на 200 грн на наступне замовлення. Згідно з текстом пункту 5.2: Після виконання умов п. 5.1. Правил, Учасник отримує наступні Заохочення: (текст про безкоштовну доставку) промокод на знижку у розмірі
200 гривень на наступне замовлення у мобільному застосунку Glovo. Промокод надається
виключно після виконання усіх умов, визначених у п. 5.1 цих Правил.
Мною умови пункту 5.1 були виконані. Але якою «логікою» керуються співробітники Glovo та Sense банку.
1 замовлення — для активації акції і безкоштовної доставки тут немає, а якщо була то це якась інша акція глово
2 замовлення — безкоштовна доставка + промокод на наступне замовлення
3 замовлення відповідно вже зі знижкою
Чому це суперечить нормальній логіці?
1) «знижку на поточне замовлення у розмірі 100% від вартості доставки» — цитата з правил, поточне замовлення ніяк не може бути наступним як мені намагються довести
2) Знову ж таки, згідно правил промокод надається цитата «Промокод надається
виключно після виконання усіх умов, визначених у п. 5.1 цих Правил.» — вони були виконані.
3) Заради експерименту я зайшов в інший аккаунт Glovo, де замовлень не було з 2024 року і ця акція ніяк не використовувалась. Додав випадкові товари на сумму 500+ грн, і баче що доставка платна, але за умови сплати карткою RED — безкоштовна. Що суперечить твердженням і Glovo, і Sense банку https://imgpx.com/xYglDJ08k6RQ Тобто це вже рахується поточним замовленням
Фінальна відповідь банку: https://imgpx.com/kuLOXiIeVt2m
Відповідь Glovo, які ніколи не посилаються на офф правила (переписка вже 7 днів з не більше 1 відповіді в день з їхнього боку): https://imgpx.com/9G3ryzsFgI7l
Трішки хотілося б додати деталей та прояснити ситуацію яка склалась.
Дійсно, в умовах акції все прописано коректно, для застосування знижки мають бути виконані умови
— картки в тарифі RED, RED 2.0, RED Cash (МПС MasterCard)
— додані для оплати в самому застосунку Glovo
Проте якщо є акція від самого Glovo, то знижка від банку застосовуватись не буде, оскільки партнери застосовують свою пропозицію першочергово, про що і повідомили колеги в чат підтримці 👌
Розумію, що ви при проведенні операції розраховували на цю знижку, але, на жаль, саме такий алгоритм її застосування 😔
Також зверніть увагу, що на скріншоті з застосунку Glovo який ви додали, у вас обрано тип оплати Google Pay, що не відповідає умовам акції, адже картка має бути додана напряму саме в застосунку Glovo ⚠️
Для того, щоб це зробити вам необхідно увійти в застосунок Glovo, обрати розділ «Профіль», перейти у пункт «Обліковий запис» -> «Способи оплати» та додати відповідну картку для оплати.
Неодмінно звертайтеся, якщо виникнуть додаткові запитання — ми завжди поруч і раді роз'яснити всі деталі тих чи інших пропозицій 🤗
З повагою Анастасія💗
Комментарии (2)