Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.35 |
USD | 41.9 | 42.45 |
Все курсы банка |
Неправомірний розрив ділових відносин
Розчарований таким відношенням банку до клієнтів, які довго користуються послугами. В інших банках спочатку запитують підтвердження доходів та пояснення операції, і навіть в разі якщо клієнт порушив якісь умови, дають попередження у перший раз, а тут за 10000 в місяць розрив (((
Комментарии (1)
Неадекватний фінмон
Ознайомилася з вашою ситуацію детальніше, та готова надати вам відповідь)
Справа в тому, що згідно з вимогами Постанови Правління НБУ № 65 (зміни внесені Постановою 110), банк зобов’язаний щодо клієнтів фізичних осіб встановити розмір доходу, заплановану максимальну суму надходжень на рахунки в місяць та здійснити оцінку відповідності заявленого клієнтом розміру доходів запланованій максимальній сумі операцій (надходжень) та реальним обсягам фінансових операцій
При проходженні ідентифікації в анкеті ви встановлюєте очікувану суму доходу, і якщо сума надходжень перевищує це значення — це дійсно може призвести до того, що вас будуть турбувати стосовно надання підтверджуючих документів, у вашому випадку це документи про надходження коштів на купівлю ОВДП
Я раджу вам актуалізувати інформацію шляхом оновлення даних) Це можна швидко зробити як у нас в застосунку самостійно, так і з допомогою колег на відеочаті 💙
Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Комментарии (2)
Отказ в обслуживании
Дійсно, банк може заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування. Це можливо у деяких випадках, з переліком яким ви можете ознайомитись за посиланням у нашій базі знань для клієнтів https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554.
При всьому бажанні, але наразі, на жаль, відновлення обслуговування не можливе 😢
З повагою, Андрій
Написать комментарий
Обслуговування просто дно
Обмеження рахунків на здійснення фінансових операцій здійснюється для виконання вимог Постанови НБУ № 110, яка внесла зміни в пункт 5 постанови НБУ № 65. Згідно з вимогами Постанови Правління НБУ № 65 (зміни внесені Постановою 110), банк зобов’язаний щодо клієнтів фізичних осіб встановити розмір доходу, заплановану максимальну суму надходжень на рахунки в місяць та здійснити оцінку відповідності заявленого клієнтом розміру доходів запланованій максимальній сумі операцій (надходжень) та реальним обсягам фінансових операцій.
Саме тому при виявленні невідповідності очікуваних надходжень на рахунки, вказані вами та реальних обсягах проведених фінансових операцій — банк обмежує можливість проводити операції, для уточнення інформації й проведення аналізу.
Щодо доходів за 2017-2020 роки, за умови, що ви стали нашим клієнтом лише у 2022 році, то це не має значення, адже банк має аналізувати всі кошти, що надходять на ваші рахунки, умовно, якщо ви якусь суму коштів отримали у 2019 році, але не маєте документів, які б підтвердили джерело походження цих коштів, а після того, як стали нашим клієнтом у 2022 році ці ж кошти зарахували на свій рахунок, то відділ фінансового моніторингу має аналізувати і їх походження також.
Відповідно до процедури нашого банку, при такому обмеженні прийомом документів та подальшим розблокуванням займається ваш персональний менеджер, якщо він не призначений, то для розблокування потрібно звернутись у відділення. Агенти чат-підтримки не дотичні до цього процесу й все коректно вам відповіли, якщо за вами закріплений персональний менеджер, то потрібно це питання вирішувати саме з ним, зауважу, що ви можете звернутись до нього самостійно, якщо підзабули номер телефону, то в чаті можете уточнити його 😉
Маю надію, що мені вдалось відповісти на всі, або хоча б більшість, ваших питань, й у вас тепер значно більше інформації та розуміння щодо цієї ситуації 🙌🏻
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (2)
Замість розстрочки під 0% повісили великий кредит. Тепер повинен платити відсотки.
Суму зменшили і переслали ще одну смс, яку також потрібно було підтвердити.
Осклільки я не помітив смс (у мене були проблеми зі звʼязком і при оформленні мені приходило декілька смс для підтверження) або подумав, що смс неактуальна, оскільки розстрочка вже оформлена, то без другого підтверження замість розстрочки отримав великий кредит, який би я ніколи не взяв.
Тобто щоб взяти розстрочку потрібно щось підтверджувати. А щоб повісити на себе кредит, то навіть не будеш в курсі.
Помітив тільки коли зняли в цьому місяці відсотки.
Якби я знав, що оформлюю покупку під відсотки, я приймав би інші рішення.
Крім розводом таке важко якось інакше назвати. Кажуть, що ніяк допомогти не можуть. Я просто в шоці. Як наперсточники.
Поясню детальніше чому так сталось, отже, якщо сума розстрочки змінюється (зазвичай це відбувається через те, що є власні кошти на рахунку в момент покупки), то клієнту надходить нове повідомлення для її оформлення із актуальною сумою, на яку можна буде оформити розстрочку (без урахування власних коштів). На жаль, саме така ситуація виникла у вашому випадку.
Банк жодним чином не має на меті вводити в оману вас як клієнта, а навпаки додатково інформує про те, що сума розстрочки змінилась і оформити її можна на таку суму. Зауважу, що розстрочку доступно оформити лише на кредитні кошти, на власні вона не розповсюджується. Через те, що сума покупки не була переведена у розстрочку за карткою, ця операція вважається як звичайна покупка, а не розстрочка, через що вона увійшла до загальної суми заборгованості. З цієї причини і відбувається нарахування відсотків, яке ви можете бачити у застосунку.
З повагою, Андрій
Комментарии (2)
У знущані є СЕНС !
Комментарии (8)
Без відома видалили інформації про стан рахунку і видалили карту
Комментарии (5)
Не можна зняти гроші в касі з картки без операціоніста
Отже, відповідно до обмежень НБУ зняти кошти в касі доступно лише в межах 100 000 грн на добу з одного рахунку, і ні гривнею більше — таке зняття проходить одразу з рахунку, саме по лімітах рахунку. Якщо ж кошти хочете зняти у касі суто з картки, то в нашому банку діє ліміт в 50 000 грн на добу з картки — таке зняття проходить з картки, а отже відповідно до лімітів картки.
Якщо ж ви плануєте зняття понад 50 000 грн в касі, то спочатку потрібно звернутись саме до персонального/універсального менеджера, для того, щоб він виписав видатковий документ на зняття коштів у касі — без цього документа зняття з рахунку в касі неможливо виконати.
Щодо системи електронної черги, то тут вийшло невеличке непорозуміння, адже вам як клієнту, який є власником преміальних карток та Personal Service:
— по-перше, потрібно було реєструватись не одразу в касу, а до персонального/універсального менеджера, для того, щоб він виписав видатковий документ
— по-друге, потрібно було реєструватись не як звичайний клієнт, а як клієнт Personal Service (на терміналі обирати Персональне обслуговування)
Тоді ви б одразу потрапили до персонального менеджера, який би виписав вам документ, і з ним провів би вас до каси для зняття коштів. Також додам, що ви звернулись у відділення, за яким ви не закріплені, тобто вас в обличчя персональний менеджер не знає, на жаль 😔
Оскільки кожен персональний менеджер своїх клієнтів знає в обличчя, тому як тільки б ви увійшли — ваш PM впізнала вас і провела на консультацію👌🏻
Сподіваюсь, що мені вдалось максимально детально все пояснити щодо ситуації та існуючої логіки, тому наступного разу чекатимемо вас з нетерпінням, впевнені, що все пройде набагато швидше й приємніше для вас 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (3)
Фін моніторинг блокує виплату дивідендів, по яким сплачено усі податки і надано усі документи.
В додатку немає жодного статусу розгляду, жодної комунікації з фін моніторингом немає.
Все спілкування ЛИШЕ через вайбер напряму з менеджером, або через емайл (який можна підробити і який не є доказом будь-якого офіційного спілкування).
Кошти заблоковано, але з яких причин, ніде нічого не вказано!
Як наслідок в жовтні «дозволили» користуватись моїми коштами, але 18 грудня знову блокування, без відображення в додатку — просто ніде неможна здійснити оплату.
Блокування стало в той день, коли хотів вивести з рахунку 100тис грн, повторюсь на які раніше були надані усі документи, і це частина тих коштів які є на рахунку.
І знову потрібно надати усі ті самі документи!!!
І знову лише через менеджера або керівника відділення.
І знову ніякої прямої комунікації з фін моніторингом, чи безпекою банку.
І знову немає ніякого розуміння на якому етапі розгляд, чи взагалі ці документи доходять до фін моніторингу.
В чаті банку також ніякої відповіді і статусу розгляду не говорять.
Ми розуміємо, що швидкий та безперешкодний доступ до коштів має важливе значенні у житті кожної людини, адже форс-мажорні ситуації виникають тут і зараз щодня.
Але також варто зазначити, що ми керуємось вимогами Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та пункту 4.3 ДКБО банку й Закону України «Про банки й банківську діяльність». Всі дії банку мають законні підстави й регулюються нормативно-правовими нормами.
При обмеженні рахунків для подальшого отримання підтверджуючих документів, банк надсилаю відповідний лист на обслуговуюче відділення, після чого з вами зв'язується менеджер, у застосунку Sense SuperApp можуть відображатись лише рахунки у статусі «Активний», тому при обмеженні вони зникають.
Зауважу, що прямий зв'язок між клієнтом та відділом фінансового моніторингу не передбачений, тому комунікація ведеться між клієнтом та персональним менеджером, або співробітником підтримки, який займається цим питанням. Які й мають інформувати клієнта про статус розв'язання проблеми, якщо вже відомий цей статус від відділу Фінансового моніторингу.
Окремо додам, що рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог ст. 15 вищезазначеного Закону України, повідомляти конкретну причину (яка операція чи переказ стали вирішальними в цьому рішенні) банк не зобов'язаний.
З повагою, Володимир 💎
Комментарии (5)
Сімейний аккаунт — сирий продукт
Я з самого початку в саппорті уточнив, що можна буде замовити пластик і користувач, на якого я відкрию картку, зможе без проблем користуватись з мого аккаунту.
В процессі оформлення картки я стикнувся просто з купою помилок, недоробок, тупикових ситуацій, неодноразово звертався за допомогою в підтримку.
Моє сподівання, що я просто в себе в додатку випущу нову картку на поштову адресу моєї мами — марна справа.
Не можна випустити сімейну картки на інший рахунок ніж гривня. Ну ок. Не можна, якщо немає ІНН. Потрібно встановлювати додаток Сенс належному користувачу. Потрібна авторизація через Дію. Важко це все розказати літній людині а від неї потрібно зробити купу кроків. В результаті, цифрову картку я зміг відкрити, але це не окремий рахунок, а все вкупі. Я бачу свій баланс і всі витрати, належний користувач бачить мій баланс, але не бачить витрати. Повний хаос, що у мене в додатку, що у користувача. Звести баланс тепер дуже важко. У моно банку це набагато зручніше зроблено.
Далі. Основна засада. Пластик випустити — не можуть!!!
Я 4 дні вбив на це. Спочатку мені казали, що ця опція зʼявиться в додатку у належного користувача. Я мабуть раз 5 звертався, скрінив, що немає опції. Там в додатку навіть немає змоги звернутись в підтримку! Потім мені почали казати, що саме я маю замовити пластик, але в мене в додатку також нічого такого не має по сімейній картці.
В решті-решт, на 5-ий день, мені підтвердили, що має місце бути помилка, але ні терміну виправлення, ні хоч приблизного прогнозу не дають. Вручну замовити через підтримку картку також не можна, це взагалі нонсенс.
Не витрачайте свої нерви. Мало того, що в процесі купа помилок, мало того, що в результаті воно працює нелогічно, так в кінці ще й картку не отримати.
Завдяки зворотньому зв'язку від наших клієнтів, і вашому у тому числі, ми маємо можливість виправляти помилки та ставати краще. На сьогодні проблему із замовленням пластику до віртуальної картки було вирішено, тому, будь ласка, повторіть спробу оформлення картки у застосунку.
Сподіваємось, що у вас все вийде і ви зможете на повну відчути переваги сімейної картки 🤗
У разі виникнення додаткових запитань, будемо раді вам допомогти. Гарного вам дня та бережіть себе
З повагою, Андрій
Комментарии (3)
НЕ користуйтеся
1. Додаток глючний, після оновлень треба заново аторизуватись, згадувати номери карток та cvv, а коли їх немає під рукою то це дно. А винен завжи ваш девайс, а не криворукі розробники. Вишенка на торті — це єдиний банківський додаток в телефоні який виробляє так діч
2. Немає в переліку популярних благодійних фондів на які можна переводити кошти.
3. Якщо не хочете опинитись в ситуації коли не можете розрахуватись магазині посеред дня або зняти готівку бо в них «оновлення» і збій то не користуйтесь цим диво банком
4. Хочете сплатит комуналку за адресою? Вам в приват банк, юо тут навіть вулицб не знаходе в додатку
5. Кінські тарифи за оплату у веб версії, але і її скоро закриють (може і саму шарагу)
6. Хочете купити ОВГЗ, чекайте глюків та повернення коштів бо в них «технічний збій»
7. Моно, Приват, УкрГаз банк дякую шо хоч ви є для комфортного розрахунку.
2. Можливо, що зараз цей перелік не є дуже великим, але впевнені, що у майбутньому цей перелік буде збільшений, щоб наші клієнти мали більше варіацій для допомогти ЗСУ та наближення Перемоги 🤗
3. Як би нам цього не хотілось, але ніхто не застрахований від подібних проблем, і ми не є виключенням. Розуміємо, що подібні ситуації не роблять нас краще, але зі свого боку ми робимо все можливе, щоб таких проблем ставало значно менше.
4. Якщо ви не можете знайти якусь адресу для оплати комульних послуг, то можете написати в чат із застосунку банку, де наші спеціалісти зроблять все можливе для того, щоб допомогти вам
5. Наразі веб-версія вже повністю закрита, тому вже точно можна сказати, що у застосунку вигідніше робити операції 😉 Адже залежно від вашої картки та типу операції, що потрібно зробити, комісія взагалі може бути відсутня.
6. Так, інколи подібне можливе і ми цього не приховуємо, та завжди інформуємо клієнтів про наявні проблеми чи технічні роботи. Та робимо все можливе для усунення їх у найкоротші терміні
Дякуємо вам, що поділились своїми враженням про нашу роботу. Завдяки вашому зворотньому зв'язку ми зможемо стати краще у майбутньому 😊
З повагою, Андрій 💙
Комментарии (3)
Банк порушує свої обовьязкі і обіцянкі
З повагою, Андрій
Комментарии (2)
make it make sense
Я решил проверить, как далеко шагнула цифровизация, и открыть виртуальную карту с помощью смартфона и программы Дия, в банке, прямо не вставая с дивана.
Выбрал для теста Сенс банк…
и этим совершил самую главную ошибку
Где-то минут 20 ушло у меня на установку и регистрацию в приложении,
на заполнении кучи полей, и прочие селфи, и глючные Дия-пидпысы,
но все это мелочи и реально проще, чем физически ходить в банки,
тем-более зимой,
тем-более если он закрыт из-за воздушной тревоги.
В программе я выбрал что хочу три вида карт — кредитку и две дебитки в гривне и евро. Все виртуальные
Нажал кнопочку — и!!!
мне на почту упало три договора и письмо с поздравлениями! Ура ура
Красота? Успех?
Я открыл главный экран программы.Экран был красивым.
Однако, на нем явно чего-то не хватало. Но чего именно?
Хм Эврика! Не хватало самих карт.
Эдакой-то мелочи.
То есть письма с поздравлением есть — а самих карт нету
Я обратился в поддержку, и спросил, а где собственно потерялись мои карты, чувак?
На что мне ответили, что «Ваші картки заблоковані до того моменту як ми отримаємо інформацію з Податкової Адміністрації про те, що вони узяті до обліку. Незабаром вони з’являться у програмі Ми виконуємо норму ст 69 податкового кодексу»
00
Взято на облік? Податкова Адміністрація?
Какие жуткие слова! Но зачем? Зачем, Карл?
Я же не открываю счет, чтобы вести предпринимательскую деятельность.
Я просто открываю счет, чтобы тратить зарплату.
Когда-то до войны я вел деятельность как ФОП. Но разве во время войны заработаешь?
В итоге пошлось пойти «рабочим на завод». И про это я вам указал при регистрации в приложении.
ФОП, слава богу, пока денег не просит, сдаю пустые отчеты. Возможно скоро закрою.
Пока я писал сей опус, телефон начал вибрировать, пришел СМС от sense банка.
«ваш рахунок взято на облік в податковій адміністрації картка вже доступна»
Ну и зачем cпрашивается, было ставить на учет в налоговую мой личный счет?
Чтобы когда я перевел туда свою пролетарскую зепку, у меня по ФОПу начислился приход?
И я вместо нуля, оказался что-то еще и должен этой вашей
Податковой Администрации?
Вот скажите, зачем мне это надо?
Я же к вам пришел не для этого.
make it make sense
Відповідно до статті 69 Податкового кодексу України, банки зобов’язані повідомляти ДПС про відкриття або закриття рахунків платників податків. Це обов’язкова процедура, яка забезпечує податкову прозорість та виконується для всіх клієнтів, незалежно від їх статусу (ФОП чи фізична особа). Без цього підтвердження банк не має права здійснювати операції по рахунку.
Навіть якщо ви використовуєте рахунок виключно для особистих потреб, законодавство вимагає цієї реєстрації. Процедура стандартна й автоматизована: ми повідомляємо ДПС про відкриття рахунку, отримуємо підтвердження, і після цього рахунок розблоковується для операцій.
Ваш рахунок було взято на облік і тепер він повністю функціонує. Щодо побоювань, що кошти з особистого рахунку можуть вплинути на ваш податковий статус як ФОП, зазначимо: особистий рахунок не має відношення до підприємницької діяльності, якщо ви не використовуєте його для отримання доходів, пов’язаних із ФОП. Тому приводу для занепокоєння немає.
Ми розуміємо ваше невдоволення через затримку, але вона викликана саме дотриманням вимог законодавства. Сподіваємося на ваше розуміння та дякуємо за терпіння!
Якщо у вас є додаткові запитання, будемо раді допомогти.
З повагою, Денис
Комментарии (3)
поверніть веб версію
Ваше прагнення не відповідає дійсності, поверніть веб версію, через яку ЗРУЧНО платити комунальні з шаблонами та можливістю роздруківки квитанцій!!!
Людина якій поганий зір також не може користуватися смартфоном,і не у кожного є смартфон,
ВИ МЕГА ПОГІРШИЛИ ЯКІСТЬ і перелік послуг!!!
Тільки ваш банг НЕ ПРИСЛУХОВУЄТЬСЯ Та Н Е ОРІЄНТУЄТЬСЯ на клієнтів, тільки ваш банк робить під час вфйни гірше, ніж було!!! ПОВЕРНІТЬ ВЕБ СЕРВІС.
З другого грудня 2024 року доступ до веб-сервісу My Sense Bank дійсно припинено у зв'язку з оптимізацією наших цифрових послуг. Однак ми врахували більшість функцій веб-версії у мобільному застосунку Sense SuperApp.
Він забезпечує можливість:
Створювати та використовувати шаблони для оплати комунальних послуг;
завантажувати квитанції про оплату;
Для клієнтів, які не мають смартфона або не можуть ним користуватися, ми готові допомогти знайти альтернативні способи отримання послуг. Ви можете звернутися до нашого відділення чи контакт-центру, і ми надамо консультацію з вашого питання.
Ми працюємо над покращенням наших послуг та враховуємо ваші зауваження. Дякуємо за ваше розуміння та терпіння у цей час.
*Ваш вартовий підтримки, Денис
Комментарии (4)
Блокировка расчётного счета ФОП
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
низкое качество услуг
Комментарии (1)
Банк не виконує постанови виконавця
Варто зауважити, що при арешті рахунків дозволено щомісяця здійснювати з рахунку видаткові операції у розмірі двох мінімальних зарплат (14 200 грн). Для цього потрібно, аби виконавець надіслав в банк Постанову, в якій визначено цей рахунок, одним з двох шляхів:
— рекомендованим листом від ВДВС за адресою: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 100 — строки отримання документів залежать від регіону відправки листа (максимум до семи днів);
— на електронну адресу банку ccd@sensebank.com.ua — Постанова повинна бути підписана КЕПом виконавця. Документи надійдуть в банк протягом одного робочого дня.
Після отримання Постанови банк одразу бере її в роботу, й після опрацювання клієнту надходить відповідна смс, і можна звертатись у відділення для отримання коштів з рахунку 👌🏻
У вашому випадку виникла дійсно цікава ситуація, адже до банку Постанова не надходила до Канцелярії банку, відповідно і в роботу її не було можливості взяти 😔
Але все ж вдалось вчасно зреагувати й в індивідуальному порядку узгодити опрацювання Постанови одразу при надходженні її в банк.
Дякую вам за залученість у розв'язанні цієї ситуації, разом ми вирішили цю проблему, Постанова опрацьована, й ви маєте доступ до ваших коштів 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (1)
выплата денег по депозиту
Розібралася в вашій ситуації детальніше, і готова надати вам відповідь)
Стосовно зняття з депозиту, та частинами — наразі діє обмеження від НБУ на зняття не більше ніж 100 000 грн з одного рахунку в день, через що, якщо ви плануєте знімати велику суму, зняття коштів дійсно потрібно розбивати :(
Щоб забезпечити наявність потрібної суми в касі, ви можете забронювати кошти заздалегідь (за 5 днів), адже гарантувати, що в наявності буде велика сума для видачі відділення не може.
Щоб здійснити бронювання, ви можете звернутися до нашого чату)
Щоб написати до нас у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку:
◾ Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
◾ Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
◾ Чат підтримки в Instagram: https://ig.me/m/sensebank.official
Також, за тарифами деяких карток передбачено 2 безкоштовних зняття в касі на місяць, таким чином можна зекономити на комісії :)
Якщо я правильно зрозуміла частину вашого повідомлення з тим що депозит пішов в мінус — при знятті коштів через банкомат діють тарифи картки.
Так, наприклад, у картки Хамелеон в місяць можна знімати до 20 000 грн без комісії, всі наступні зняття вже будуть з комісією у розмірі 3 % min 25 грн.
Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Комментарии (3)
Банк не выполнил поручение по покупке ОВГЗ из-за технического сбоя
Дякую за розуміння!
*Ваш вартовий підтримки, Денис
Написать комментарий
Не связывайтесь с этим банком, ни за что!
Настоятельно прошу банк разобраться в этом беспределе.
Якщо рахунки були обмежені, то це означає, що були порушені правела безпеки і через це розблокування ваших рахунків немає.
*Ваш вартовий підтримки, Денис
Комментарии (5)