Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.5 | 45.1 |
USD | 41.15 | 41.6 |
Все курсы банка |
Служба підтримки не відповідає своєму призначенню
Мені сказали, що зараз дуже мало відділень мають менеджерів по юридичним питанням. Тому без попереднього запису іти ризиковано. Може тут хтось з представників банку прочитає і допоможе вирішити таке простеньке питання?
Раніше я спілкувалася з чудовим менеджером у відділені на Оболоні. На жаль, зараз там вже немає спеціаліста по юридичним клієнтам
Написать комментарий
Неправомерное списание комиссии
Комментарии (2)
Сенс- банк ***.
Можливо, що у вас були певні списання по картці, через які виник мінус на балансі. А сума депозиту частково перекрила його і вам зарахувалась менша сума.
Для більш точної деталізації звертались до вас у особисті для уточнення, але, на жаль, відповіді не отримали 😢 Якщо ваше питання досі актуальне, будь ласка, напишіть нам у чат із застосунку банку https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport, де ми зможемо все перевірити та зорієнтувати вас щодо руху коштів.
З повагою, Андрій 💙
Комментарии (1)
Зникли кошти
На момент вашого звернення у нас дійсно стався технічний інцидент, через що у деяких клієнтів дублювалися операції й на рахунках виник мінус 😥
Проблему ми мали з самого ранку, але, вже до вечора 22 лютого все було вирішено 🙌
Я повністю розумію вас, як клієнта, і на вашому місці мені було б так само неприємно, адже мова йде в першу чергу про ваші власні кошти
Хочу зазначити, що всі помилково списані кошти та комісії за ці списання вже було повернено клієнтам. Ми ні в якому випадку не привласнюємо ваші збереження!
Я приношу свої щирі вибачення за завдані незручності ❤️🩹
Розумію, що завжди хочеться, щоб все працювало ідеально, та ми беззаперечно прагнемо до цього, але іноді дійсно стаються подібні ситуації ☹️
В таких випадках важливо зберігати людяність та розуміння — тому ми завжди підемо назустріч нашим клієнтам 🫶
Я буду рада бачити вас у нашому банку і надалі, адже ви важливі, та маєте значення для мене, та впевнена, що ми ще зможемо порадувати вас!
Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Комментарии (6)
Приховані комісії, додаток не відображає реального стану рахунку.
Відкрив, користувався кредитним лімітом, погасив в плюс.
А згодом на розрахункову дату, прилітає борг +100грн за касові операції.
А тепер саме цікаве: додаток не показує реальний стан рахунку!
Щоб бути в курсі реального стану рахунку, потрібно писати в підтримку, чи замовляти виписку по рахунку.
Нікому не рекомендую. Будьте обережні і не ведіться, на пільговий період який по факту 30 днів.
Комментарии (1)
Крадії та ***
Вмене була і є кредитна картка цього банку. В минулому місяці, я повністю її закрив (я так гадав). В їх додатку є «загальна заборгованість», є «кредитний ліміт» з всією сумою. Я вніс на карту повну суму до закриття і трохи більше, на всяк випадок. І що Ви гадаєте? Вони нарахували мені відсотки і сказали, що просто не показують в додатку їх))) А що саме цікаве, відсотки від якої суми вони рахували?)) Коли я вніс кошти і повністю закрив карту… Як Вам там парцюється?))
Раді, що ви з нами й використовуєте нашу кредитну картку для здійснення мрій та виконання ваших планів ✨
Цілком розуміємо, що фінансові питання завжди хочеться контролювати максимально точно, і часом можуть виникати нюанси, які здаються незрозумілими. Проте хочу детально пояснити, як працює система нарахування відсотків, щоб все було максимально зрозуміло😊
Відсотки за користування кредитними коштами нараховуються щодня на суму заборгованості, а вже списання цих нарахованих відсотків відбувається один раз, у вашу розрахункову дату. Тобто відсотки нараховуються за користування кредитними коштами у попередній період, і за цей факт користування — списуються, а не навпаки, спочатку відсотки за користування, а потім ви користуєтесь коштами, як за оплачену послугу.
Щодо понять «Загальна заборгованість», «Заборгованість» та «Кредитний ліміт» варто пояснити детальніше 🤔
1. «Загальна заборгованість» — це сума боргу станом на конкретну дату, без урахуванням нарахованих, але не списаних відсотків, комісій та інших платежів, що будуть списані у розрахункову дату.
2. «Заборгованість» — це сума, яку треба внести до розрахункової дати, аби надалі користуватись умовами пільгового періоду, щоб на покупки й надалі нараховувалась ставка в 0,01% річних, цю суму інколи називають заборгованістю пільгового періоду.
3. «Кредитний ліміт» — це розмір встановленої кредитної лінії, без врахування нарахованих й списаних відсотків, комісій та інших платежів, тому спиратись на цю суму при погашенні заборгованості не варто.
Справді прикро, що ці списання викликали у вас негативні емоції, але можу запевнити – жодних прихованих комісій або несподіваних списань не відбулось. У вашій ситуації були цілком коректні списані відсотки за факт користування кредитними коштами, жодних додаткових нарахувань не відбулось. Додатково надіслав усі деталі по списаннях вам в особисті 👌🏻
Ми щиро цінуємо кожного клієнта і прагнемо, щоб користування нашими послугами було комфортним, зрозумілим і максимально прозорим. Наша команда завжди відкрита до діалогу, готова роз’яснити всі моменти та допомогти знайти найкраще рішення для вас 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (3)
Відсутність компетентності та відповідальності. Гірший досвід банківського обслуговування
При замовленні готівки в мобільному додатку інформація про комісію не була чітко зазначена на ЖОДНОМУ з етапів оформлення. Більше того, під час звернення до працівника банку мені було повідомлено, що зняття з ФОП буде таким самим, як і з білої картки, тільки швидше в оформленні. На питання про можливу комісію мене не було попереджено про її наявність.
Лише після списання коштів і самостійного пошуку інформації я дізналася про тариф у 2%, який не був донесений до мене належним чином. Вважаю це неналежною комунікацією зі сторони банку та введенням клієнта в оману. Працівник банку не мав приховувати важливу інформацію, що безпосередньо впливає моє фінансове рішення.
Я просила переглянути ситуацію і повернути суму комісії, оскільки я була введена в оману співробітником банку та через це понесла необґрунтовані фінансові витрати.
Банк, звісно, переклав усю відповідальність на мене, заявивши, що я сама повинна була знайти інформацію в прихованих посиланнях та здогадатися, що співробітники можуть надавати некоректну інформацію і не знати всіх нюансів своєї роботи. У результаті замість зняття коштів без комісії з мене списали гроші фактично ні за що.
Це не поодинокий випадок. Враження, що співробітники банку працюють перший день — некваліфіковані відповіді, відсутність володіння інформацією, а спілкування в чаті банку нагадує діалог із дітьми: безліч орфографічних помилок, відповіді українською мовою, набраною на російській розкладці, недоречні запитання. Обіцяють надати відповідь за п’ять робочих днів, через десять робочих днів мені доводиться знову нагадувати про себе, після чого працівники банку знову відкладають відповідь на три робочих дні. Навіщо тоді взагалі встановлювати дедлайни, якщо ви їх не дотримуєтесь?
Хотіла оформити кредит на бізнес — отримала відповідь, що зі мною зв’яжуться наступного дня. День минув — ніхто не подзвонив. Загалом, це банк із максимально некомпетентним сервісом. При першій можливості зміню його, адже кожне звернення до персоналу перетворюється на проблему.
Працювала з багатьма банками, і тільки з цим постійно виникають труднощі. Чую те саме від кожного, хто мав справу з цією установою. Якщо у вас є можливість не працювати з ними — не працюйте. Збережіть свої нерви.
Комментарии (1)
оновлення даних
Щодо оновлення даних.
Я є клієнтом банку з 2011 року.
Мої особисті дані не змінювалися. Друге фото по досягненню 45 років надавав у відділення банку своєчасно.
Спочатку мені заблокували доступ до застосунку Sense-банку. Застосунок вимагає встановити «Дію» для оновлення даних. Але в «Дія» немає потрібних паспортів/посвідчень, у мене є тільки паспорт-книжечка.
Звернувся до банку через відео-чат, але мені запропонували звернутися до відділення. У місці де я знаходжусь немає відділення Sense-банку.
Сьогодні не зміг зробити поповнення телефону через сайт мобільного оператора та розраховуватися карткою в АТБ.
Чому я не можу оновити дані за допомогою відео-чату? Це так само якщо б я приїхав до відділення банку зі своїм паспортом-книжечкою. Як вирішити це питання?
Ми завжди орієнтовані на максимальний комфорт наших клієнтів і прагнемо запропонувати найбільш зручні шляхи розв'язання питань. Адже наші клієнти це і є наша найбільша цінність 💙
Радий повідомити, що питання з оновленням ваших даних вдалось успішно розв'язати, і я щиро вдячний вам за таку активну участь – саме ваш зворотний зв’язок допомагає нам вдосконалювати сервіс 😊
Потреба в оновленні даних виникає згідно з вимогами законодавства, що спрямовані на захист ваших персональних даних та безпеку фінансових операцій, а точніше:
— згідно зі ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом...» та Постановою НБУ №65
— якщо закінчується строк дії документа, який ідентифікує особу, згідно з п. 4.2. ДБО
Окремо зауважу, що проблеми з проведенням операцій не пов'язані з оновленням даних, деталі відписав у особисті повідомлення 😉
Дякую, що залишаєтесь з нами. Ваш комфорт і безпека – наш пріоритет, і ми продовжуємо працювати, щоб ваш досвід користування Sense Bank був виключно позитивним 🤗
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (3)
Sense официально проровнял ЗСУ к террористической организации
Финмониторинг, ссылаясь на закон о противодействии финансированию терроризма запросил документы на финансированию ЗСУ (ОВДП).
Для продовження використання наших послуг та продуктів, вам потрібно звернутись до найближчого відділення банку та пройти стандартну процедуру із заповнення та оновлення опитувальника. Після актуалізації наявної про вас інформації, ви без проблем зможете надалі користуватись нашими послугами та продуктами у повному обсязі.
З повагою, Андрій 💙
Комментарии (3)
фОП СЧЕТ не перевод деньги не могу провести ни одну операцию
кол центр не отвечает
уходим с этого банка
На жаль, не отримав від вас деталей щодо цієї операції, тому відповідь може бути не повною(
Усі платежі з рахунку ФОП проходять перевірку перед виконанням, як автоматично, так інколи й вручну, а якщо щось не так — можуть бути відхилені. Щоб не залишатися в підвішеному стані, завжди можна глянути статус операції у Sense SuperApp, там є підказка щодо причини.
Переглянути її можна ось таким чином:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/12885602102674
У вашій ситуації проблема була саме з заповненням призначення платежу, тому варто дотримуватись усіх правил заповнення цього поля згідно з п. 24 Постанови НБУ №162, аби все працювало як годинничок👌🏻
Проте наразі бачу, що проблема більше не актуальна, платежі відправлені 😉
Сподіваюся, що далі всі операції будуть заповнені коректно й відправлені успішно. Якщо ще буде потрібна допомога — ми завжди на зв’язку!
З питань обслуговування ФОП можна звернутись до нашої чат-підтримки у застосунку Sense SuperApp — колеги швиденько вийдуть на зв'язок та допоможуть розібратись у питанні 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (1)
Жахливе ставлення до клієнтів
Мені нарахували скажені відсотки за заборгованість тоді коли почалась війна. Я зараз працюю, в країні війна!!! Намагаюсь погашати цей кредит.А мені кожен день по 150 разів телефонують погрожують виконавчим провадженням.В мене маленька дитина + мати інвалід. Що відбувається чому замість підтримати піти на зустріч клієнту. Кожен день ти ризикуєш життям щоб заробити щось, якось вижити в цей важкий час.Я не розумію чому під час війни пресують та погрожують судами та стягнення боргу який ти намагаєшся погасити! Це державний банк! Чому нараховуються скажені відсотки за заборгованість під час війни?
У вашому випадку було запропоновано найоптимальніший варіант реструктуризації, який дозволяє зберегти фіксовану процентну ставку — 4,99% річних на весь строк кредиту, а також передбачає щомісячну комісію, що залежить від терміну кредиту:
— 1 рік: 0,1% щомісяця;
— 2 рік: 1% щомісяця;
— 3 рік і далі: 1,5% щомісяця.
Розуміємо, що в поточних умовах не завжди просто вносити платежі в повному обсязі 😢 Однак, на даний момент це найбільш оптимальне рішення, яке банк може запропонувати для ефективного погашення кредиту.
У разі, якщо виникають складнощі з вчасним внесенням платежів, будь ласка, зверніться до нашого відділу по роботі з заборгованістю та заздалегідь повідомте про це. Колеги з розумінням ставляться до життєвих ситуацій, враховуючи поточну ситуацію в країні і зазвичай йдуть назустріч 🤝
Зробити це можна за номером 0 800 50 02 86 (безкоштовно в межах України), або через месенджери Viber https://sense.top/viber_chat та WhatsApp за номерами 0672483628, 0675260090.
Графік роботи: пн-чт: з 09:00 до 18:00, пт: з 09:00 до 17:00, сб-нд: вихідні дні 📅
Зауважу, що при зверненні після 18 години відповідає бот, тому, щоб наступного робочого дня відповів агент — натисніть кнопку «Оператор» 👨🏻💻
З повагою
Банківський лицар Кирило 🛡️
Комментарии (3)
Банк відмовів в компенсації відсотків по кредиту через блокування грошей в банкоматі
Одразу хочу почати з подяки за те, що ви одразу ж звернулися та повідомили про ситуацію, яка виникла!
Хоча ми завжди слідкуємо за всіма системами, та відстежуємо кожну маленьку зміну — оперативність та співпраця з вашого боку неабияк допомагає нам ставати краще в цьому, і розв'язувати проблеми ще швидше 🙏
Я повністю розумію, та поділяю вашу позицію в цій ситуації — через технічний негаразд, ви не мали б сплачувати фінансові збитки. Саме тому, одразу ж взяла до роботи питання щодо можливості повернення коштів 🙌
І дійсно, компенсацію вдалося погодити за рекордний час, та, наскільки мені відомо — її вам вже виплатили 😇
Мені прикро, що питання було врегульовано не одразу, та вам довелося звертатися повторно, але, рада, що врешті решт ситуацію було вирішено дійсно справедливо, та належним чином 🫶
Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Комментарии (1)
Заблокували рахунки
Намагалася зв'язатися з вами у приватних повідомленнях, проте, на жаль, не отримала зворотного зв'язку 😥
Але, навіть в такому випадку, не можу пройти повз вашого відгуку, тому, зараз детальніше поясню стосовно вашої ситуації 🙌
Перед тим як прийняти остаточне рішення про припинення ділових відносин, банк виходить на зв'язок з клієнтом. Тобто, вам можуть зателефонувати, або відправити СМС з проханням уточнити необхідну інформацію 🙏
Хочу звернути увагу, що наш банк діє відповідно до п. 4.3 ДБО та відповідних законів України, зокрема — «Про банки й банківську діяльність» і «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та розповсюдженню зброї масового знищення»
Як державний банк, ми зобов'язані діяти відповідно до законодавства і не можемо закривати очі на порушення, тому змушені припиняти співпрацю в таких випадках 😓
Так, наприклад, причинами для блокування можуть бути:
— отримання від МПС інформації про неправомірне використання картки;
— порушення умов договору власником картки;
— підтвердження факту незаконної діяльності за офіційними документами правоохоронних органів або інших організацій;
— обґрунтовані підозри, основані на висновках банківських служб щодо правопорушення
З більш детальною інформацією можна ознайомитися за посиланням 👉 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Окремо хочу виділити, що ми залюбки допоможемо вам у всіх ваших запитаннях 🫶
Ви завжди можете звернутися до нас у приватних повідомленнях, для більш детального розгляду вашої ситуації 😉
Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Комментарии (1)
«Банк-наперсточник»
Я звернувся в саппорт щоб вони розібралися в ситуації, але там сказали що я сам дурак (не прямо звичайно) і вибрав кредину картку для переказу. Після цього я вирішив повторити операцію і виявилось що на другому кроці банк підтягує не ту картку що я обираю на першому кроці а якусь рандомну із списку карток, хоча раніше я такої поведінки додатку не помічав. Я відправив в саппорт відео запису екрана де вказав на баг додатку, представник банку і IT-відділ банку врешті визнали помилку додатку, і я залишив заявку на повернення комісії. Над поверненням комісії (до речі там всього 212 грн) в банку думали аж 10 днів, врешті відмовили бо я типу сам винен що не відслідкував що вони підміняють картку або просто образились що я їх додаток назвав дном, був трохи злий на них в той момент :). До речі баг і на цей момент не виправлений, мабуть банку він дуже вигідний, можна нарубити багато комісії із користувачів які не помітять підміни картки.
Дійсно, Sense SuperApp інколи може працювати зовсім не супер, але ми постійно працюємо над покращенням, і постійно намагаємось виправити несправності, впроваджувати нові корисні функції та послуги 😉
Ситуація, яку ви описали у вашому відгуку, інколи дійсно може траплятись, але мова йде не про конкретний процес, а про суміш двох внутрішніх процесів, які дали в результаті саме такий ефект, розпишу детальніше чому так вийшло:
в застосунку є процедура, коли при виконанні переказу підтягується картка з доступним балансом (частіше за все, це картка з найбільшим балансом поміж ваших рахунків), після чого ви виконуєте переказ, або ж змінюєте на потрібну картку й виконуєте операцію.
Але виникає логічне запитання, а чому застосунок самостійно змінює картку для проведення операції?
Це все через відсутність синхронізації балансів між різними екранами та розділами Sense SuperApp, тобто ви заходите в застосунок, проводите умовний валютообмін із зарахуванням на конкретну картку, після чого переходите з екрану самої картки в розділ Платежі (Через кнопку «Зробити переказ»), але в цьому розділі баланс ще не оновився, він такий же, який був при вході у застосунок, внаслідок цього тягнеться некоректний баланс і система підтягує іншу картку з доступним балансом 🤔
Ми все одно залишаємо можливість змінити картку вручну, але розумію, що ви діяли автоматично, як звикли, а така ситуація справді могла засмутити 😔
Я все уважно проаналізував, додатково перевірив, проте двічі отримав відмову у компенсації списаної комісії, і хоча повернути комісію не вдалося, хотів бодай трохи згладити ситуацію — тому ми нарахували 100 бонусів Cash`U Club, розумію, що це не змінить досвід, але сподіваюсь, що додасть хоча б дрібку позитиву у цей момент.
Також окремо зауважу, що наші ІТ-фахівці залучені до виправлення цієї проблеми й роблять усе можливе для швидкого розв'язання. Ваш відгук та приклад допоможе зробити застосунок кращим для всіх наших клієнтів 🙌🏻
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (5)
Данило — менеджер
Особиста подяка Данилу у рішенні нагальних питань!..
Усе професійно та з розумінням справи та з розумінням потреб клієнта!
Дякую!
Дякуємо вам за довіру, за час, який ви приділили цьому відгуку, і за те, що цінуєте нашу роботу! Ми щасливі знати, що ваш досвід із банком — це комфорт, підтримка та відсутність проблемних ситуацій!
Щодо вашої подяки пану Данилу — обов’язково передамо йому ці теплі слова! Такі відгуки надихають нашу команду працювати ще краще.
Завжди поруч, завжди готові допомогти 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Написать комментарий
SensBank
У вашому випадку, банком було запропоновано найвигідніший варіант реструктуризації, щоб максимально допомогти із погашенням кредиту.
Щодо вашого договору, то протягом терміну його дії є фіксована % ставка — 4,99% річних на весь строк кредиту та щомісячна комісія (% від первісної суми кредиту):
— 1 рік: 0,1% щомісяця;
— 2 рік: 1% щомісяця;
— 3 рік і далі: 1,5% щомісяця. (тобто від 25 місяця і до кінця строку дії кредиту — щомісячна комісія = 1,5%).
Зі свого боку ми повністю розуміємо вас, що в поточних умовах не завжди можливо вносити платіж більше мінімального😢 Але це єдиний на сьогодні варіант, щоб збільшити частину на погашення тіла кредиту та пришвидшити його закриття. Оформлений вами договір є найоптимальнішим варіантом для погашення, який на сьогодні може запропонувати наш банк.
З повагою, Андрій
Написать комментарий
Заблокували рахунок без пояснення причини
Ніяких незаконних чи ризикованих операцій не проводив. Заблокували після того як поповнив рахунок зі своєї ж картки іншого банку та підвязав рахунок в сервісі Google.
Пітримка в чаті нульова. Це абсолютно неадекватне ставлення до клієнта після кількох років нормальної співпраці!
Зауважу, що банк діє виключно в межах законодавства України, зокрема Закону «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом...», а також відповідно до внутрішніх процедур фінансового моніторингу та може заблокувати картки й відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини у разі присвоєння неприйнятно високого ризику внаслідок проведеного аналізу 😔
Перелік можливих підстав та причин, за якими банк може розірвати ділові відносини з клієнтом, наведено у статті: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Але ми не залишаємо такі ситуації без додаткового контролю, а тому враховуючи інформацію, що ви надали та усі документи — у вашому випадку ми повторно все розглянули.
Радий вам повідомити, що після додаткового аналізу ділові відносини було поновлено, усі ваші рахунки вже активні, а обмеження зняті. Наразі ви можете вільно користуватись рахунками, а також усіма послугами банку в повному обсязі 🙌🏻
Дякуємо за ваш час, раді, що ви й надалі будете частинкою нашої дружньої Sense-сім'ї 😊
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Комментарии (2)
Абсолютне дно
На жаль, так і не отримали відповідь від вас в особистих повідомленнях для уточнення ситуації. Склалось враження, що весь відгук стосується роботи банку в 2023-му році 🫤
Хочемо повідомити, що Sense Bank безупинно покращується та розвивається, з метою надання найякісніших послуг серед конкурентів. Дійсно, стати клієнтом банку можна онлайн, зареєструвавшись у нашому застосунку Sense Super App, шляхом надання документів за допомогою Дія або ж у відеочаті зі співробітником 👤
При наданні документів через Дія, проходити реєстрацію необхідно з пристрою з заздалегідь встановленим застосунком Дія. Якщо ж бажаєте пройти оформлення у відеочаті, необхідно мати при собі оригінали документів, а саме паспорт, ІПН та дані про реєстрацію 📄
У випадку, якщо жоден з цих варіантів для вас не підходить, можна звернутися у відділення банку для оформлення, але такі ситуації швидше виключення, ніж правило 😉
Щодо стабільності зв'язку у відеочаті, вона напряму залежить від вашого інтернет-з'єднання, тому ми завжди радимо перед дзвінком впевнитися у його стабільності. Також інформуємо, що всі співробітники відеочату працюють в офісі, у робочій зоні якого відсутні ліжка, кухні або ж зони для дітей. На це виділено окремі спеціалізовані простори, які обладнано всім необхідним ☑️
З повагою
Банківський лицар Кирило 🛡️
Комментарии (3)
Это реально ужас, а не банк!!!
Зверталася до вас в особисті повідомлення, адже дуже хотіла вам допомогти та розібратися, проте, на жаль, не отримала зворотного зв'язку 😥
В такому випадку, давайте відповім вам тут детальніше, та про все поясню по черзі 😉
Наш банк дійсно став державним З 22 липня 2023 року. Міністерство фінансів України та Фонд гарантування вкладів фізичних осіб уклали договір купівлі-продажу 100% акцій системно важливого АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СЕНС БАНК».
Жодного відношення до росії Банк не має. Єдиний власник — держава Україна 💙💛
Стосовно нарахувань — я повністю розумію вас, як клієнта, та наприкінці лютого 2022 року у нас всіх був великий шок, та нерозуміння, що буде далі, і як нам жити ❤️🩹
Саме тому, відповідно до норм Закону України «Про споживче кредитування» (розділ IV «Прикінцеві та перехідні положення», п. 61) у разі прострочення платежів в період воєнного стану та протягом 30 календарних днів після його закінчення — Sense Bank не нараховує штрафи та пені по кредитним продуктам.
Проте, якщо зовсім не сплачувати — на прострочену заборгованість будуть нараховуватися стандартні відсотки за тарифами картки, а також варто враховувати що є списання РКО, якщо сума боргу на розрахункову дату становить більше ніж 20 грн 🙌
Мене дуже зацікавили ваші слова стосовно погроз — тому я одразу звернулася до відділу по роботі з заборгованістю, з проханням ознайомитися з дзвінками, та жодних погроз з боку наших операторів не виявлено, обслуговування відбувалося згідно з вимогами законодавства та етичної поведінки 🙏
На жаль, ви не надали більше деталей стосовно дзвінків, тому аналіз було здійснено по тільки за останні декілька місяців 😥
Ми завжди працюємо над покращенням сервісу, та його підтримкою на високому рівні — тож, я дуже хочу розібратися детальніше в цьому запитанні, та чекатиму на комунікацію стосовно спілкування з колегами з вашого боку!
Підсумовуючи, як я вже зазначала раніше — ми завжди більше ніж раді допомогти нашим клієнтам, та знайти спільне рішення 😇
Наскільки мені відомо, то вже станом на сьогодні — вам вдалося оформити реструктуризацію вашої картки на зручніших умовах
Я щиро сподіваюся, що в такому порядку ми продовжимо підтримувати з вами відносини, що побудовані на повазі та взаєморозумінні 🫂
Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Комментарии (1)
Працівники Сенса не знають свої ж банківські тарифи
Але відповідь працівника банка Володимира вразила незнанням своїх же продуктів.
Якщо ваша мета — отримати кошти без додаткових комісій (відповідь банка), можна розглянути альтернативні варіанти: здійснити безготівковий переказ SWIFT в інший банк (відповідно до чинних обмежень) або використати кошти без зняття готівки, оплачуючи покупки безпосередньо карткою.
1. Переказ SWIFT в Сенсі з додатковою комісією + термін переказу, + небезкоштовний дозвіл НБУ, це пропозиція для іншого українського банку.
2. Яким дурнем потрібно бути, щоб валютною карткою розраховуватися в звичайному українському магазині за хліб, наприклад.
Мабуть, співробітнику банку було соромно написати або дійсно не знає, що ще пропонують покласти на 14 днів гроші на терміновий депозит без нарахування % або знову комісія 1%.
Тобто банк робить все, щоб завдяки своїм штучним необґрунтованим обмеженням клієнти розбіглися. Або спеціально встановлює додаткові комісії і обмеження для клієнтів для збору російської крипти, старі корені теж проростають.
Стосовно курсу, що використовується банком для визначення ліміту зняття, то Постанова НБУ не регламентує точний курс, тому банк застосовує власний картковий курс, який оновлюється щодня.
Щодо вашого попереднього відгуку та відповіді на нього, то дійсно колега запропонував вам усі можливі варіанти, окрім депозиту. Зі свого боку ми вже проговорили цей момент із Володимиром та впевнені у тому, що у майбутньому не виникне питань до його знань.
Наш банк ніколи не мав на меті якось обмежити клієнта. Обслуговування відбувається відповідно до тарифів наших продуктів, ДКБО банку, вимог НБУ та чинного Законодавства України. Стосовно комісій чи інших списань, то вони ніколи не були і не будуть джерелом для фінансування країни-агресорки, адже ми завжди були і є українським банком.
З повагою, Андрій
Комментарии (4)