Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SerhiiKha 5 июня 2023, 7:55
Предлагает услуги на ОЛХ. Получает оплату, после чего пропадает с горизонта. Будьте осторожны.
4028082002554697
+380955018740
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 июня 2023, 8:30
Доброго дня! Картка 4028082002554697 не належить нашому Банку. Рекомендуємо звернутись до банку власника картки, а також повідомити свій банк про інцидент та написати заяву у поліцію.
Маргарита Белова 3 июня 2023, 14:28
Отделение по адресу: Киев, пр-т Лобановского, 35
Доброго Дня! Мене звати Маргарита Вікторівна Ковальова я зверталась на гарячу лінію служби підтримки 7776 для того щоб розблокувати свою карту, зелену 01.06.2023 року перший оператор А-Банку нахабно та грубо відповідав на дзвінки мені я відповіла на всі його питання, а він всеодно заблокував мені мої картки та доступ до додатку у абанк24 через півгодини Я зателефонувала знову до центру а-банка щоб з’ясувати по якому праву без мого відома заблокували додаток, я запитала чому саме інший оператор мені нада відповідь я йому відповіла що я живу далеко і до банку мені треба добиратися що коштів в мене немає щоб доїхати до банку тому що зараз важкі часи, а я іще переселенка з миколаївської області, мені і так важко я хочу сказати що мені дуже подобається а-банк нічого поганого сказати не можу але є співробітники банку які не повинні так поводити себе клієнтами, нічого проти я не маю а-банк мій самий улюблений він на першому місці я дуже сильно його люблю та ціную, всі родичі мої користуються цим банком розчарування в мене нема оператор був дуже чуйний допоміг мені вирішив проблему написав до служби безпеки, щоб мені розблокували мій додаток та картки якщо ставити по 5 бальній шкалі я ставлю працівнику а-банку п’ять з плюсом таких добрих людей я в своєму житті не зустрічала, для мене А-банк дуже вигідний.Я не шкодую про те що обрала саме його навіть якщо мені вже півроку не дають кредитну лінію я всеодно користуюсь цим банком, я залишаю про нього тільки найгарніші відгуки краще А-Банка більше немає рекомендую всім користуватися саме ним!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 июня 2023, 19:32
Доброго дня! Дякуємо Вам за високу оцінку! Додаткове підтвердження деяких операцій створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Стосовно Вашої ситуації, ми детально перевірили всю інформацію та Ваші звернення до підтримки. Раді, що питання вирішено і зробимо все можливе, щоб співпраця з нами приносила Вам тільки приємні враження.
Проблема решена
ros05011985 3 июня 2023, 10:43
Користуюсь кредитною картою Зелена. не оплатив всю суму пільгового періоду, сам виненн, знялися %. Вчора разів 5 телефонував в контакт-центр, просив пояснити як рахуються %. Дали формулу. ОК. Сижу рахую, не зходжяться %. Телефоную знову, мені оператор Наталія каже, все вірно, ми не рахуємо клієнтам навіть за один! день.
я в шоці, борг з часом закрию, як і картку.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 июня 2023, 19:32
Доброго дня! Базова процентна ставка на залишок заборгованості в місяць (після закінчення пільгового періоду) — 3,4% за місяць(нараховується на максимальну заборгованість на день, за кожний день з моменту виникнення заборгованості). Сума відсотків за кожен день розраховується окремо за формулою: мінімальний залишок за день * відсоткову ставку/100 *12 міс/365 днів. Детальний розрахунок відсотків за кожен день доступний для Вас у розшифровці відсотків, отримати інформацію Ви можете натиснувши на списані відсотки у виписці. Ми детально перевіримо всю інформацію по Вашому питанню і звернення до підтримки. За результатом повідомимо Вас.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
imperto 3 июня 2023, 0:43
безумно благодарен за поьноценную консультацию и помощь в решении своего вопроса. лучший специалист!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 июня 2023, 14:50
Дякуємо за відгук, нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Зробимо все можливе, щоб Ви й надалі були задоволені обслуговуванням! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
nikaylibka 2 июня 2023, 8:33
Доброе утро! Не банк, а сплошной ужас.Пишу такой отзыв я как не должник этому банку, а как клиент.Хочу заступиться за права людей которые должны.Я все понимаю что им должны и человек который берет он должен вернуть все что взял.Но у человека тоже есть права и явно когда банк звонит в 7.30 и потом ещё раз 70 звонков за день это нарушения прав человека.это прямое психологическое давление и насилие со стороны банка.При этом физ.лицо которое должен просит уменьшить сумму или пойти на встречу, в чем банк отказывает.Ужасный банк по отношению к клиентам
абанк
Ответ банка
2 июня 2023, 16:01
Доброго дня!
Ми бажаємо розібратися в описаній ситуації більш детально та перевірити чи дійсно дзвінки надходять від А-Банк, тому написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Akostyantin007 1 июня 2023, 18:02
А-банк і його пропозиції у період війти. Пропонує закрити кредит з умовами які не підлягають виконанню та тіпа попереджують про проблеми, які виникнуть, якщо ми цю пропозицію не виконаємо. А якщо такої можливості немає то людині що повішаться! Притому що інші банки арештували і так рахунки.
З радістю прийду на суд коли на нього подасть банк і у залі суду. Буду добивається лишити цей банк право на існування.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 июня 2023, 19:51
Доброго дня!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
t11111 31 мая 2023, 13:37
Отделение по адресу: Винница, ул. Келецкая, 130-А
Дипозит оформлявся в електронному вигляді без роздруківки, при цьому працівник банку обіцяв перезвонити перед його закінченням. Це був не перший депозит у цьому відділені і завжди перезвонювали. Дипозит закінчився ніхто не перезвонив. Дипозит офорляв працівник що звільнився (Працівник, що звільнився перезвонив у банк і нагадав їм про мій депозит). Начальник відділення заявила, що цей дипозит її не цікавить, бо він оформлений не нею. Це було сказано в такому тоні ніби це я заборгувала банку кошти, а не банк мені.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 мая 2023, 16:38
Доброго дня! Щодо отримання вкладу та відмови від його продовження повідомляємо: вклад автоматично продовжується та встановлюється новий розмір процентної ставки за Депозитним договором, що відповідає розміру процентної ставки, що діє у Банку для таких депозитів на дату продовження.
Клієнт має право протягом 5 днів з моменту закінчення строку вкладу надати розпорядження про повернення коштів.
Відмовитись від продовження вкладу Ви можете самостійно в АБанк24 в розділі «Депозити» або відділенні Банку, дана можливість відкривається заздалегідь (з першого дня відкриття до закінчення вкладу, крім дат періоду отримання депозиту). У нашому застосунку АБанк24 Клієнт має можливість провести виплату коштів за терміном отримання свого вкладу на картку у відповідній вкладу валюті.
Ми перевіримо Вашу скаргу на обслуговування та інформацію, яку Вам надавали у відділенні. За результатом зв'яжемось з Вами.
Hnuphrustuna96 31 мая 2023, 11:41
Обслуговувалася у А-Банку в м. Івано-Франківськ, відділення на стометрівці по вул. Незалежності 11. Хочу відзначити працівників відділення, спеціалісти своєї справи, завжди допоможуть, якісно проконсультують. Найкращий банк, в якому мені доводилося здійснювати банківські послуги, все швидко та доступно, а основне відношення до клієнта. Ще на жодному з відділень банків, не зустрічала такого рівня обслуговування. Банк правильно підбирає працівників!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 мая 2023, 12:23
Дякуємо за довіру та високу оцінку роботи наших Співробітників. 😉🍏
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ростислав Долинчук 31 мая 2023, 9:26
Професійний рівень спілкування
абанк
Ответ банка
Ми раді, що Ви залишились задоволені. 😊🍏
dergalodercach 30 мая 2023, 10:39
Отделение по адресу: Киев, ш. Харьковское, 58
Чому я не можу просто піти в касу і зняти гроші? Чому я повинен бігати туди сюди по залу щоб перевірили мої дані? касиру недостатньо мого паспорта я чомусь повинен йти до працівника. що це за маячня? в жодному відділенні такого немає
так мені ще й карту відкрили у додатку, ось навіщо вона мені потрібна??? і без моєї згоди сотрудниця я так розумію начальниця відкрила якусь карту для допомоги. Я обурений та більше у банк я не прийду бо купа проблем з вами і питання як тепер мені це все позакривати
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 мая 2023, 13:59
Доброго дня! Шкода, що Ви відчули незручності. Для проведення операції в касі Ви повинні бути ідентифікованим в Банку, ідентифікація проводиться не касиром, а спеціалістами обслуговування Клієнтів. Стосовно оформлення картки в Банку, відкриття картки можливе лише особисто Клієнтом та з підтвердженням від Клієнта. Будемо раді детально розібратись в зазначеній Вами ситуації. Надайте нам, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
pbt 29 мая 2023, 20:53
Банк заблокировал карту без объяснения причин. 22.05 после пополнения карты через терминал изипэй, перевёл сумму на карту другого банка и мою карту блокируют! Первое обращение в «службу поддержки» результата не принесло. Повторно обратился в коллцентр и услышал много интересного, например, что у меня просрочка по кредиту, кредитов в данной, ну назовём так, организации у меня нет!
«Служба поддержки» мне рассказывает басню, что я могу пользоваться картой, вот только не в состоянии объяснить как пользоваться заблокированой картой… слов нет, одни матерные выражения
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 мая 2023, 11:08
Доброго дня!
Перепрошуємо, якщо спілкування з нашими Співробітниками викликало у Вас негативні емоції.
Ми перевіримо Ваші зверненнями до Служби підтримки на коректність консультації.
Щодо обмеження встановленого на рахунок, питання в роботі, ми зв'яжемось з Вами найближчим часом.
Проблема решена
JULIKK 29 мая 2023, 16:27
Знову трапилась неприємна ситуація з, А банком.
Ми підійшли спитати чи можна купити валюту у оператора у відділенні А-банк, вулиця Гетьманська, 20, Новомосковськ, Дніпропетровська область, 51200 29.05.2023 о 14:10 приблизно, це перше питання нам сказали так і ми зайняли чергу в касу і потім я попросила роздрукувати квитанції за комуналку у оператора поки чекаємо в черзі, оператор сказала зараз надійде дзвінок, щоб роздрукувати квитанції і попросила натиснути 1 не слухаючи, можливо моя вина, що я не прослухала дзвінок, вона роздрукувала квитанції і сказала чекати чергу в касу. По приходу додому я виявила, що без мого відома мені відкрили карту є відновлення, яка мені взагалі не потрібна. Звернулась до оператора у чаті він повідомив, що це без мого дозволу неможливо, але виявляється, що працівник банку у м. Новомосковськ дозволяє собі шахрайські дії по відношенню до клієнтів. Сьогодні мені відкрили карту, а завтра, що спишуть кошти і не повідомлять? Потім коли я запитала у оператора коли був перший вхід у застосунок мені надали відповідь о 15.39, а карту відкрили о 14:15 коли я була біля оператора, що видно по камерам. Дуже прикро, що оператори дозволять собі такі шахрайські дії, а оператори в чаті їх прикривають. Будьте уважні, адже вам теж можуть відкрити карту без вашого відома, додаткову і навіть не попередити.
Оператор чата допоміг закрити карту, сама ситуація певно і його шокувала.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 мая 2023, 18:55
Доброго дня!
Перш за все, бажаємо принести вибачення, стосовно ситуації, яка виникла.
Ми обов'язково, детально, перевіримо надану Вами інформацію.
Для Вашої безпеки, просимо завжди уважно прослуховувати інформування, яке надходить у телефонному дзвінку.
Обіцяємо зробити все можливе, для не повторення даної ситуації та сподіваємось на подальшу співпрацю з Вами.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Redmi1988 29 мая 2023, 16:04
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Героев, 11
Самая хорошая техподдержка они пронимать ваш проблемы очень удобная депозит Абанка самая лучшая ставка Абанк очень хороший Депозит АБанке
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 мая 2023, 16:11
Доброго дня! Дякуємо за високу оцінку, нам дуже приємно. 😉💚
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Masloff 29 мая 2023, 15:59
Отделение по адресу: Львов, пл. Июльская, 7
Користуюсь послугами, а банку вже близько року, за весь цей час небудь нарікань чи тощо, завжди служба підтримки працює на всі 100, кожен раз допомагали з питаннями та картками, банк має зручний додаток, приємним бонусом є кешбек)
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 мая 2023, 16:09
Дякуємо, що обираєте наш Банк для обслуговування. 😊🍏
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
JeiDi1523 29 мая 2023, 13:57
Послугами банка неймовірно задоволений. Застосунок зручний і має багато важливих функцій з постійними оновленнями.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 мая 2023, 14:21
Доброго дня! Дякуємо за таку високу оцінку нашої роботи. Зробимо все можливе, щоб Ви й надалі були задоволені обслуговуванням 🍏😊
all123 28 мая 2023, 12:29
Отделение по адресу: Одесса, ул. Ришельевская, 35/37
Делал реструкторизацию долга (с долгом там вообще фигня. Всучили зелёную карту при оформлении потребительского кредита. Ничего по ней не подписывал. Сейчас образовался долг). Требывали предоплату для распечатки и прочтения договора. Устно толком и вразумительно работник НИЧЕГО ответить не мог -ссылаясь на банк. В итоге распечатали договор на котором ксеросная печать и ни моей подписи ни подписи работника банка нет
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 мая 2023, 17:21
Доброго дня! Стосовно оформлення картки в Банку, відкриття картки можливе лише особисто Клієнтом та з підтвердженням від Клієнта.
Якщо Ви вирішили звернутись для оформлення реструктуризації боргу, то друк Генеральної угоди реструктуризації Вашого боргу доступний тільки після завершення всіх етапів у заявці на оформлення. Але звертаємо увагу, що документ перебуває на безпаперовій процедурі та не підлягає обов'язковому друку. Договір Банк відправляє Вам на фінансову електрону пошту або на електронну пошту, яку Ви вказали у заявці. На Вашу вимогу договір можна роздрукувати, але це не обов'язкова операція. Наш Банк поступово переходить на безпаперову технологію виконання операцій згідно з Положенням про застосування електронного підпису в банківській системі України (Постанова 78 НБУ від 14.08.2017). На договорі ручний підпис змінюється на цифровий підпис з ОТП-паролем, яким Ви підтвердили згоду, договір зберігається в електронному вигляді. Будемо раді детальніше розібратись у Ваші ситуації. Просимо надати відповідь в особистому повідомленні.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Romeo310887 27 мая 2023, 11:13
Покупал мобильный кондиционер. Владелец данной карты попросил скинуть небольшую предоплату так сказать что бы компенсировать доставку в случае моей неявки за товаром. После получения перевода удалил аккаунт с olx, а меня везде заблокировал.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 мая 2023, 12:50
Доброго дня! По одержувачу вжито заходів відповідно до внутрішніх інструкцій Банку. Окремо радимо Вам звернутися до правоохоронних органів. Наш Банк буде радий у сприянні розслідуванню та надасть усі необхідні дані за офіційним запитом поліції. Для уточнення додаткової інформації просимо надати відповідь в особистому повідомленні.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ira666 26 мая 2023, 13:38
Отделение по адресу: Тернополь, б-р Петлюры, 1/А
Здравствуйте, рассказываю ситуацию с которой я столкнулась.Решила перевести деньги с карты, кар у блокнули и потребовали подтверждение операции по видео, подключилась по видео связи где меня начали кошмарить 1001 вопросом в целях «безопасности», я сказала что хочу перевести деньги знакомой, в чем собственно проблема? Мне сказали ок и тут же меня выбрасывает с приложения, а на Вайбер приходит уведомление что я якобы подала заявку на мошенничество и моя карта заблокирована.Банк от моего имени, подал заявку на Мошеничество, без моего ведома и согласия, за перевод в 5000 гривен через приложение.Ну да ладно, сказали ждать 3 дня и все решится, разблокировали карту, разблокировали приложение, я перевожу деньги и снова мне блочат карту и приложение по такому же сценарию.Это что шутка? В целях безопасности банк не даёт клиенту использовать свои деньги, говорю я хочу закрыть карты и счета у вас, а мне говорят нет, хотя текущей задолженности по картам и счетам нет.Для закрытия карты и счета вам нужно вывести деньги все с карты, а вывести деньги не дают потому что карту сразу блочат и оставляют ждать 3 дня.Какой вывод можно сделать? Банк узурипровал мои деньги, прекрываясь беспокойством обо мне и наплевав на договор заелюченый между мной и банком насильно заставляет быть их клиентом.В добавок ко всему ещё и хамская и отбитая на всю голову служба поддержки.Прошу закрыть мне карты и счета, я не хочу быть вашим клиентом!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 мая 2023, 20:31
Доброго дня! Додаткове підтвердження деяких операцій створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Стосовно Вашої ситуації, ми детально перевірили всю інформацію та Ваші звернення до підтримки. На жаль, наразі нам не вдалось до Вас додзвонитись. Просимо надати нам відповідь в особисті повідомлення. Завжди раді Вам допомогти.
Минфин
Ответ администратора
3 июня 2023, 17:37
Отзыв не засчитан (на 03.06.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
some5npdef 25 мая 2023, 21:18
Заходив частенько до відділеня, що знаходиться на проспект Миру, д. 35, Чернігів, завжди привітні
абанк
Ответ банка
Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях. 😉
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Вячеслав Атамась 25 мая 2023, 16:13
Доступно пояснюють надають інформацію. Прозорі відносини кредитування. Користуюсь більше 3 років.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 25 мая 2023, 17:17
Доброго дня! Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування. 😉💚
Минфин
Ответ администратора
27 мая 2023, 10:13
Відгук не зарахований (на 27.05.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝