×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Заблокували картку, 2 тижня кормлять 5 дням
Комментарии (6)
Заблокували карту
Комментарии (1)
Заблокували рахунок і припинили ділові відносини
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Рішення про розірвання відносин остаточне і його не може бути переглянуто.
Наразі Банк проводить закриття рахунків, за результатом Вас повідомлять.
Дякуємо за розуміння.
Комментарии (2)
Виплата переказа від МОМ
Комментарии (2)
Очередная история скама от А-Банка
месяцев А-Банк решил заработать и все-таки снял абонплату с закрытой карты, из-за чего карта ушла в минус, из-за чего списались деньги за просрочку, после чего я ее не выплатил, тк знать не знал о подобном, и это теперь у меня в кредитной истории. Пообщался после с вероятно самым ленивым и бесполезным сотрудником, который просто лениво даже не смотря в чат что-то писал не по теме. Судя по отзывам знакомых там таких 90%, никакую вашу проблему они не решат. Банк на вас просто заработает)
Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку. Відповідна вимога була направлена на Ваш номер телефону у липні, також повідомлення було направлено через месенджер, який Ви обирали в Банку.
Розуміючи відсутність напочатку серпня доступного залишку для списання комісії за обслуговування картки в сумі 300 грн/місяць Банк пішов Вам назустріч та не списував комісію за липень. На жаль, питання з закриттям не було вирішено, тому 01.09 було списано комісію за серпень, про що Ви отримали повідомлення від Банку через АБанк24. Картка до 31.10 була в пільговому періоді, на заборгованість відсотки не були нараховані, 01.11 Банк списав відсотки відповідно до базової ставки картки: 3% на місяць. Якщо у Вас виникла прострочка, Банк не нараховує пені та штрафи, проте передає інформацію, в УБКІ, про її наявність.
Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Наразі бачимо, що картка успішно Вами закрита.
Дякуємо за розуміння.
Комментарии (3)
Блок карти.
Написать комментарий
Блокування картки
Комментарии (12)
Банк шахраїв та злодіїв
Заблокували карту за перевід 10 000грн
Місяць часу без жодних термінів ігнорять в чаті, якщо бережете свої кошти просто уникайте, я думаю цей банк скоро закриється і вонр просто крадуть кошти
Комментарии (1)
Віддвідування відділення № 3 м.Харків
Комментарии (3)
Шахрайство
Хтів би поділітися з вами ситуацією, Яка нещодавно зі мною сталась,і стосовно дій банку в виришинні моего питання я щиро дякую за надання кваліфікованної підтримки банку відносно шахраїских дій в мій бік.
В одному з месседжерів знайшовши обьяву про надання послуг с продажу мене, як і у інших людей, які зіштовхнулися з моею ситуацією, змогли заволоділи моїми коштами.
Після наданнях усіх підтверджуючих данних банку щодо платежу.Підтримка швидко і своє часно надала мені інструкції щодо моїх подалих дії в цьому випадку і що необхідно для подальшого звернення в поліцію, також забловували рахунок шахрая і протягом 10 робочих днів було повідомлено що вдало вдалося зберегти мої кошти.
Велеке дякую що надали якісну допомогу в пізній час, та виріши мое питаня.
Комментарии (5)
Сколько версий договора обслуживания существует?
Умови та правила надання банківських послуг, поділяються на різні розділи, підрозділи та пункти.
Для зручності ознайомлення, у своїх відповідях ми надаємо пряме посилання на цей пункт, Ви також можете самостійно переглянути, наведений нами пункт у попередній відповіді, за наступним шляхом розділ 2.Фізичним особам — п. 2.1.3. Права та обов'язки — 3. Які права Банку? — п. 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, стягувати
комісію за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі після погашення усіх кредитних зобов'язань.
Комментарии (14)
Несподівано гарний банчок, проблеми вирішуються оперативно
Плюси:
— підтримка в чаті «жива» і «оперативна», вас не зустрічає АІ 1995 року на ім'я Софія, спілкування онлайн без «інформація завантажується» … протягом 25 хв.
— не підключалась карта в Мастеркард Бонус, через заявку в ТГ вирішили за 2 дні, приємно.
— курси конвертації приємні, зняття преавторизацій проходить за хвилини.
— верифікація через відеодзвінок, без «приходьте з паспортом у те відділення де відкривали картку».
— безкоштовні перекази як по IBAN так і на картки інших банків. Цікаво, надовго така щедрість.
Мінуси:
— списання по Мастеркарду транзакцій в дол. США чомусь проходить через подвійну конвертацію і євро. Останній раз таке пам’ятаю в ліквідованих банках ще у 2015. По Візі нормально, мабуть налаштування процесингу і валюти розрахунків.
Ми дякуємо, що Ви обрали наш Банк для обслуговування та будемо раді співпрацювати з Вами в подальшому.
Щодо конвертації, для розрахунку у валюті долар, ми рекомендуємо Вам, використовувати картку платіжної системи Visa, оскільки Mastercard працює в євро.
Комментарии (3)
Циркачи
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, а саме розділ 2.Фізичним
особам, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk
Стосовно переказу, ми бажаємо розібратися в ситуації більш детально, тому просимо надати нам відповідь в особистих повідомленнях.
Комментарии (1)
Банк, у якому не можна користуватися кредитом
Прибрали у мене кредитний ліміт. Вгадайте з трьох разів чому. Тому, що я невчасно виплачував кредит? Ні, жодного разу у жодному банку такого не було, кредитна історія у цьому плані чиста. Прибрали тому, що я ним користувався. Це просто клас! Реклама закликає — відкрийте карту, тут привабливий кредит. Відкрив. Користуєшся кредитом? Дуля.
У повідомленні було зазначено, що мені потрібно користуватися власними коштами також. Я користувався. Було, що ці кошти просто лежали на картці. Як відповідальному клієнту, який виконував вимоги щодо погашення, сподівався, що зможу розраховувати на банк. Але, ви хочете змусити мене зробити вашу карту основною.
Я знаю, що ви скажете — банк сам вирішує, кому давати кредит, а кому забирати. Повністю із вами згодний. Акуратно, вчасно виплачу кредит, який вже є, і закрию карту. Дякую, до побачення.
Рішення щодо ліміту кредитування приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений з часом.
Ми бажаємо розглянути описану ситуацію, більш детально, написали Вам в особисті повідомлення та просимо надати відповідь.
Комментарии (4)
Власний досвід роботи з А-Банком
Поганого поки сказати нічого не можу. Створюйте конкуренцію в банківській справі, і буде добре всій сфері, вам і всім українцям.
Слава Україні.
Комментарии (1)
Блокування жовтої картки
Комментарии (10)
Блокують картку без пояснення причини на невизначений термін!!! ОБЕРЕЖЕНО!
Даний банк спеціально заморожує карту щоб користуватися вашими коштами! Гроші вони можуть віддавати і 6 місяців!!! Я думаю це їх бізнес користування вашими грошми!
Вони будуть вам обіцяти через 3дні через 5 днів і так будуть вас «Маринувати» поки вам не здадуть нерви. Я вже багато відгуків читав про то як вони вирішують питання. Тому рекомендую вам дзвонити до них кожен день! Що і сам буду робити поки мої гроші не повернуть, а це 40 тис грн!!!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНИЙ банк НІКОМУ!
Комментарии (2)
А БАНК НАРУШАЕТ СВОЙ РЕГЛАМЕНТ
∞:
Вы ответьте, это является нарушением регламента с вашей стороны? Да/Нет
Абанк:
Виходить що — так
Бо через чергу не встигли зв’язатись з Вами в регламент
Может кто знает, могу ли я разорвать договор банковского обслуживания на основании нарушения регламента со стороны банка ??
Комментарии (5)
Технічна помилка
Комментарии (2)
Неймовірна халатність
Комментарии (8)