×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Вона зробилп мій день
Комментарии (1)
Підтримка на висоті, але не дають кредитний ліміт
Дякуємо Вам за відгук.
Рішення щодо ліміту кредитування приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений з часом.
Комментарии (1)
5+
Написать комментарий
Припинили обслуговування
Ми вже перевірили Ваші звернення до служби підтримки та передали на опрацювання.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Написать комментарий
Спасибо за помощь!
Спасибо большое ❤️
Написать комментарий
Проблеми з входом в додаток
Комментарии (2)
Техподдержка А-банк
Комментарии (7)
Божевільні вимоги банка
Був вимушений закрити в цьому банку рахунок
В цьому банку як я дізнався є ліміти на надходження фінансів на рахунок. В мене є ФОП, І частково в місяць мені заходять гроші з продажу товару як правило люди за цей товар скинуть гроші мені на картку, Проблеми з банком раніше не було ну в листопаді вони З’явились.
Ситуація складається в тому що на надходження який мені переказували Протягом місяця Банк не цікавився потім я зі свого рахунка з іншого банку привів собі на рахунок ва-банк 50 000 грн з призначенням платежу переказ власних коштів, Звісно банк бачив звідки прийшли кошти з яким призначенням, І що ви думаєте банк після цієї транзакції заблокував Вхідні платежі і запросив в мене надходження коштів, Я звісно вже взяв виписку з банка свого іншого де оборот за рік в рази більше ніж надходження в 50 000. Обіцяли розглянути це питання за 1 добу, але це затягнулося на 2 тижні після цього мені прийшла відповідь від банка, Я повинен банку обґрунтувати всі платежі за місяць листопад звісно в мене визвали це обурення. Я відповів банку що нема змоги і нема часу на цей запит так як на мою думку цей запит божевільний. Нащо я відповів банку що це робити не буду і вирішуйте питання я вам пере доставив достатньо доказів що в мене є гроші і за мою діяльність в Фопа Банк мені відповів що я повинен це зробити на що моя відповідь була така я вимушений закрити рахунок вашому банку після цього банк мені Наввипередки присилає листа що хоче розірвати зі мною відносини))) Дуже дуже смішно
Не рекомендую вам відкривати рахунок в А-банк
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Рішення про розірвання відносин остаточне і його не може бути переглянуто.
Дякуємо за розуміння.
Комментарии (13)
Шахраї використовують ваш банк
5169 1551 1604 7521 — ось номер карти
На ім'я Якименко Тетяна
На повернення коштів не розраховую, але сподіваюсь що ви заблокуєте її рахунки і почнете рослідування
Дякуємо за сигнал.
Міри, щодо отримувача будуть прийняті згідно внутрішніх інструкцій банку.
Додатково, рекомендуємо, повідомити про інцидент в правоохоронні органи. Банк буде сприяти у розслідувані та надасть всю необхідну інформацію за запитом.
Комментарии (5)
Шахраї продавали товар
Комментарии (1)
Заблокували рахунок за переказ власних коштів з мого іншого банку
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Наші Співробітники намагались зв'язатись, але, на жаль, Ви не вийшли на зв'язок.
Ваше питання на контролі. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок.
Комментарии (2)
Видача з картки
Написать комментарий
Робота служби безпеки і менеджерів, А Банку
Написать комментарий
Допомога А-банку за кордоном
Комментарии (1)
Блокування без причини
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Комментарии (2)
Оплати на сторонніх сервісах по тарифу зняття кредитних коштів
В чаті підтримки спочатку сказали, що комісію списали на стороні PayHub. Коли я надав квитанцію, то сказали, що комісія списалась згідно тарифів «Зняття кредитних коштів і операцій з qusi-валютою».
Я повторив, що це було поповнення мобільного. На що мені сказали, що тариф «Ідентичний».
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Написать комментарий
блокировка счетов, не возвращают деньги
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Комментарии (3)
Обслуживаюсь в нескольких банках Украины, однако, самые лучшие впечатления об Абанке. Это набор и качество предоставляемых услуг, а также профессионализм работников банка.
Комментарии (2)
А Банк не рекомендую
Я обратился в тех поддержку по Вайбер с просьбой предоставить мне данные для написания заявления в банк о закрытии кредита. Попросил предоставить образец, на чье имя писать, номер моего договора, сумму кредита и т. д.
Но даже этой элементарной информации сотрудник не предоставил. Вместо этого нахамил, не предоставил свои данные, для написания жалобы за подробное общение.
И не как не способствовал решению проблемы клиента банка!
Разочарован подобным общением со службой поддержки банка. Не рекомендую!
Ми вже перевірила Ваші звернення до служби підтримки та передали на опрацювання. Дякуємо за розуміння.
Комментарии (2)
Возврат денег
Изначально возникли проблемы в ПриватБанке, решил перевестись в Абанк. После того как деньги поступили, ничем, кроме расчётов картой за покупки, не занимался, но буквально через день мне блокируют карты физика и счёт ФОПА. Приехали 🥺
Деньги поступили 24 ноября, 25 ночью уже все заморозили.
После этого начинается веселая история общения с сотрудниками банка, от которых больше проблем чем пользы.
Я попытался разобраться в причинах блокировки, я ФОП с 2006 года, я предоставил документы по отчётам из налоговой о доходах, так же выписки о поступлении денег на расчетный счёт ПриватБанка по эквайрингу. Я ожидал что банк посмотрит мою декларацию о доходах, задаст вопросы по поводу своих подозрений относительно каких-то моих действий, но нет, так не произошло. 30 ноября мне просто сказали что все, до свидания, банк разрывает с вами отношения без объяснения причин. Следующей задачей было как-нибудь забрать свои кровно заработанные деньги, речь идёт о цифре с пятью нулями. Сотрудник банка попросил предоставить определенные документы и заполнить заявление на перевод денег на другой счёт. Всё что было запрошено я представил и мне прислали следующие сообщения:
Заявка № 1584766 успішно створена!
Ваша заявка в роботі
Залишки з рахунку будуть перераховані протягом 3 календарних днів після отримання заяви.
Что было странно что в заявке просили один счёт и для перевода денег физика и денег ФОП. Я два раза задавал уточняющие вопросы по этому поводу, но меня уверили что все нормально, ожидайте.
Через три дня ничего не произошло. Пишу в поддержку 4 декабря, получаю ответ чтобы прислал выписку с банка (которую уже высылал, они то-ли не увидели, то-ли забыли прикрепить от 30.11). Приняли. Будь добр, жди ещё три дня. 🤬. На просьбы ускорить процесс, так как вы сами допустили оплошность не проверив все документы, получил глубокоуважаемые извинения, но ждать все равно придется.
С того момента пишу каждый день, с опаской что ещё какая-то ошибка вылезет. Теперь сроки рассмотрения стали пять дней, и моя заявка ещё в работе у фахивця.9 декабря, таки решили попросить номер счёта ФОП, бинго!
Уже нет сил, это борьба с ветряными мельницами. Средства не маленькие заблокированы, сроков точных нет, или они их срывают по собственной вине. К сожалению, рекомендовать банк не могу. Наверное все неплохо работает пока работает, но как только где-то что-то пошло не так, все летит к чертям.
Ми вже перевірили Ваші звернення до служби підтримки та передали на опрацювання.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Комментарии (18)