×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Отказали в обслуживании в А-банке после возврата средств из Приватбанка
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Просимо Вас вирішити питання з Банком по рахункам. Офіційну відповідь буде відправлено на вказану Вами адресу електронної пошти.
Комментарии (5)
Позитивний відгук
Комментарии (4)
Заблокировали карту которой даже не пользовался, но главное на которой были средства)
И вот что теперь то делать?
Регламент опрацювання займає до 5 робочих днів.
Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні для пришвидшення вирішення Вашого питання.
Комментарии (5)
Не надходять смс повідомлення з кодом підтвердження
Дуже жахливо, що настільки необізнані люди там працюють і не розуміють, що це зовсім різні речі, коли повідомлення відправляє система онлайн банкінгу і вручну використовуючи шлюз повідомлень!
Проблема лише з номерами lifecell, спеціально перевірив.
Допоможіть будь-ласка!
Комментарии (2)
Amazing Customer Service
Recently, I needed help changing the mode through which I receive messages from the bank. After getting in touch through their Telegram chat bot, a customer service representative joined the chat almost immediately, politely spoke with me and resolved my problem quickly. When I was having problems paying for a service, I contacted them and then helped me swiftly. They are always very prompt and efficient.
I only have praise for this bank, no complaints!
The A-bank team, thank you, you’re the best!
Комментарии (2)
Банк не може бути рекомендований як надійний фінансовий партнер
Вирішив скористатися розстрочками, бо планував невеличкий ремонт в квартирі. Таким чином було на куплено товарів більше чим на 40,000 грн, ці витрати були переведені в розстрочку. Після цього були також здійснені витрати в тому ж епіцентрі на суму близько 23000 грн які не були переведені в розстрочку. За умовами переводити в розстрочку можна через 14 днів, тому планував перевести пізніше щоб платежі не попадали на одну і ту саму дату, щоб таким чином знизити кредитне навантаження.
А через деякий час банк став поводити себе неадекватно. Спершу було анульовано кредит на розстрочку, а через деякий час було знижено кредит кредитній картці на доступний залишок.
Моє невдоволення від роботи банку складається з того, я не можу більше розглядати А-банк як надійного фінансового партнера. Вважаю що банк повинен встановлювати ліміти такі, які він вважає не ризиковими для клієнта. Тоді не буде негативних моментів від співпраці. Адже якби я не розраховував перевести свої витрати в розстрочку, то я б не робив їх в тому ж самому місяці або зробив би їх з картки іншого, більш адекватного банку.
В прошлом місяці я вже здійснював погашення по розстрочкам, також було відкрито у банку нерозривний депозит на 50 тисяч. Але банк знову знизив кредитний ліміт на суму доступного залишку, близько 7000 грн які було внесено для зберігання пільгового періоду.
Маю ідеальну кредитну історію, кр 450, без прострочек, сумнівні операції відсутні.
В принципі, до цього інциденту до банку претензій не було. Була видна позитивна динаміка розвитку додатку та нових послуг. До обслуговування у відділеннях жодних претензій.
На даний момент ні повернення, ні збереження наявних лімітів мене не цікавить абсолютно. Картки Вигода та АТБ, які я використовував, відкриті мною вже в інших банках.
Відзив написаний для інформування користувачів кредитних послуг для можливості надійного планування своїх витрат і прискіпливий вибір фінансового партнеру.
Окремо хочемо звернути, що картка «Вигода» — безкоштовна в оформленні та обслуговуванні, а ще має суттєві переваги та для власних коштів:
— Кешбек «Вигода», 1% кешбеку гривнями за всі покупки;
— Бали «Вигода», 1% балами за будь-які покупки в Епіцентрі та Новій Лінії (можна перевірити в А24, в меню кешбек «Вигода»).
Ми будемо раді детально перевірити ситуацію з Вашим лімітом. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Комментарии (8)
Некомпетентная поддержка умышленное удержание средств
Хочу попросить быстрого решение проблемы»
Комментарии (8)
Допомога
Я Кривченко Сергій Володимирович
Який проживає, живе і буде жити тільки В Україні.
Мені допомогли представники А-24 банк
Вирішити моє питання, стосовного додатку.
Питання було моє вирішено швидко і без зайвих слів.
Представники А-24 банк
Відчдлеві та безумовно професійнні.
Я Рекомендую додаток А-24 банк, як для користування своїх потреб, та і для інших.
Дякую А-24 банк що ви з нами!
Слава Україні!
Комментарии (9)
Помилковий кредит
Пояснювалось це все операторам під час дзвінків і в онлайн-переписці. Наполягають, аби прийти в відділення банку, щоб розібратись з проблемою, яке знаходиться в 40 км від нашого місця проживання. Тобто, ми повинні тратити час, гроші і нерви на те, аби вирішити проблему, яка була створена банком, при цьому не маючи нічого спільного з ним. Звичайного багаторазового усного пояснення їм не вистачає, вже і говорились ПІБ дружини, надавались дані про дату реєстрації нового номеру телефона, щоб можна було співпідставити, коли був взятий кредит і коли дружина почала номером користуватись. Все без толку.
Раніше був користувачем банку особисто, але не раз від друзів і знайомих чув погані відгуки про нього, тому ще рік назад вирішив закрити рахунок, про що тепер тільки радію, оскільки впевнений, що теж мав би видумані проблеми з ним.
Особисто ні я, ні дружина ніколи в майбутньому не будемо користуватись цим банком, бо вирішення такої простої задачі вимагає докладання непотрібних зусиль з нашої сторони.
Якщо номер телефону вже не належить нашому Клієнту, ми будемо раді допомогти Вам допомогти та виключити даний номер з телефонних дзвінків щодо заборгованості. Просимо Вас надати нам номер телефону, на який надходять дзвінки, в особистому повідомлені.
Комментарии (5)
А банк, супер банк!!!
Написать комментарий
Не повертають кошти
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Доки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Наш Співробітник намагався зв'язатись з Вами раніше, але на жаль, Ви не вийшли на зв'язок. Питання в роботі, будь ласка, будьте на зв'язку.
Комментарии (1)
Отзыв
Точнее Игорю и Сергею, что в поздний час работают, тем самым кратко и ясно доносят информацию клиентам добавьте им по пару кэсов до з/п, а ещё лучше премию им дайте.
Фарту вам и мирного неба, и Чаечку А-А-А😁❤
Написать комментарий
Банк не хоче іти на зустріч щоб закрити кредит
Комментарии (1)
Удерживание средств
Комментарии (3)
Професійно, швидко,надійно
Недавно купувала на сайті товар, кошти списали, а замовлення анульовано. Від продавця нічого не добилась, співробітник банку сформував заявку на повернення, через добу кошти повернулися на рахунок. Дякую за комфортне, професійне обслуговування
Написать комментарий
Блокування рахунку
Комментарии (2)
Служба підтримки а-банку
Оператор чату допоміг вирішити усі питання і пройти верефікацію документів. Дякую за терпіння і високий професіоналізм. Приємно працювати з а-банком! Швидко і кваліфіковано допомогли!!! Рекомендую!
Написать комментарий
Заблокували карту!
Комментарии (4)
Заблокировали карту с 40к грн и ничего не объяснили
АБанк, когда будете готовы решать вопрос с клиентом, тогда блокируйте, а так получается картой я пользоваться не могу СЕЙЧАС, а позвоните для решения вопроса Вы КОГДА-НИБУДЬ.
Суммы поступления на карте у меня намного ниже порога финмониторинга и количество операций небольшое, так что не могу представить себе причины для блокировки. Я размещаю у Вас депозиты уже лет пять. Вижу Вам это не нравится и пора менять банк!
Комментарии (4)
Обслуговування
Написать комментарий