×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Розблокування рахунка
Комментарии (5)
Допомога з проблемами
Комментарии (2)
Не рекомендую, вiдмовляють в транзакцii
«Операція на стороні закордонного сервісу, такі операції обмежуються системою безпеки банку. Рекомендуємо провести переказ іншим способом»
«На жаль відсутня можливість зробити дану оплату на користь отримувача. Радимо спробувати зробити оплату картою іншої платіжної системи»
Яким iншим способом?
Чому все працюе в приватi, моно, укргазi, а у вас нi?
То навiщо я клав на рахунок кошти, якщо Ви не найдете послугу?
Приносимо вибачення, що описана Вами ситуація викликали незручності.
Ліміт на Р2Р перекази через сторонні ресурси 30 000 на транзакцію екв. грн. Ліміт на Р2Р-перекази з валютних платіжних карток А-Банку на картки іноземних банків на за місяць — 100 000 екв. грн. Ліміт включає операції з quasi cash та Р2Р-перекази з валютних платіжних карток українських банків на картки іноземних банків. У разі перевищення даного ліміту операцію буде відхилено. Ліміти оновлюються кожного першого числа.
Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та приймемо міри, якщо це буде необхідно.
Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок. Будемо раді співпрацювати надалі!
Комментарии (2)
Допомога в ловлі шахрая
Замовив послугу на онлайн порталі, однак надавач послуги послугу не надав, хоч я перечислив гроші за виконання завдання на його картку А-банка. Він також заблокував мене через соціальні мережі. Одразу стало зрозуміло, що це шахрай. Я вирішив зв’язався з банком та повідомити про картку на яку збирав гроші даний аферист. Надії майже не було, адже він не виходив на зв’язок майже 2 дні від того моменту, як я йому перечислив гроші. Однак, після повідомлення про аферу до банку, буквально через годину, аферист почав «бомбардувати» мене смс, з проханням розблокувати його картку. Я знову зв’язався з банком та отримав детальний план, як діяти в таких ситуаціях. Врешті решт вже через день я отримав свої гроші назад на картку.
Те наскільки швидко відреагували працівники банку, викликає мою повагу та респект! Якби кожен банк мав би таку відмінну команду професіоналів, наш світ був би переповнений хорошими перемінами!
Ще раз величезне дякую!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (3)
Робота відділення
Комментарии (1)
Отзыв за обслуживание
Комментарии (1)
A BanК лутший банк!
Во-первых обслуживание на высшем уровне удобно что можно не только через Вайбер, но и через Телеграмм!
Также сотрудники отвичяют быстро и максимально понятно.
Так же хочю отметить интерфейс предложения АБанк24 очень удобный, но нужно немного добавить удобств например размер текста и т. д.
Банк очень крутой не нужно кучу бумаги подписывать и вообще появляться в отделе, все можно сделать на телефоне!
Этот банк идёт в шаг с будущим!
И это меня радует БАНК СУПЕР СПАСИБО!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (6)
Этот банк воры и мошенники воруют деньги личные и блокирую карты
На жаль, Банк не отримав на запит підтверджуючи документи від Клієнта, тому Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Наразі питання Клієнта успішно вирішено, результат вирішення Банк надіслав Клієнту повідомленням на вказаний в Банку номер телефону.
Комментарии (8)
Абанк
Комментарии (1)
Подяка відділенню Абанк , за адресою Євгена Котляра 12
Привітати з Новорічними святами
Та особливо відзначити керівника відділення Антоненко Сергія Ігоровича та заступника керівника Скибу Ольгу Олегівну за сумлінну працю та чуйність до мене
З повагою Головач Олена Олександрівна
Написать комментарий
Не советую этот банк
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки.
Наші Спеціалісти вже зв'язувалися з Вами для уточнення інформації по платежах. Очікуємо від Вас підтверджуючи документи.
Комментарии (1)
Негативный опыт открытия карточного счёта в А-Банке.
Итак, Новый Год, новогодние скидки в торговых сетях, дома ремонт — это вводные. Для окончания ремонта необходимо приобретение дорогостоящих материалов, бытовой техники и прочие расходы. Т.к. А-Банк предлагает кредитные продукт в «Эпицентре» (как я понял у них бизнес партнёрство, а партнёры должны отвечать друг за друга, но может быть я ошибаюсь), я решил оформить кредитную карту «Выгода» у них. Онлайн регистрация и открытие счёта с выдачей минимального кредитного лимита прошли без проблем с помощью приложения А-Банка, без посещения офиса и общения с сотрудниками. За это большое спасибо и + одна звезда в карму.
Заказал товар в «Эпицентре» через сайт с бесплатной доставкой, о чём было сказано в условиях «Эпицентра», что при оплате картой «Выгода» и заказе через сайт будет бесплатная доставка. Однако, это оказалось враньём. Товар прибыл в пункт выдачи и там мне сообщили, что бесплатной доставки не будет. Ладно. Осматриваю товар, на нём есть повреждения, оформляю возврат. Обычно, в таких случаях, возврат происходит либо сразу, через терминал магазина, либо на следующий день. Здесь же это заняло 14 дней! Причём, мне пришлось обращаться на горячую линию «Эпицентра», ездить туда, потом идти в офис банка, стоять в очереди, смотреть как сотрудник банка настраивает клиентам телефоны, оформлять официальный запрос и т. п. негативные эмоции от потраченного впустую времени. А ведь самый ценный ресурс это не деньги, это наше время! Кроме того, это лишние переживания, что если деньги не вернутся вовремя, то проценты по кредиту придётся платить мне. В конце концов, мне удалось выяснить, что 10 дней деньги не мог вернуть «Эпицентр», а ещё 4 дня их не мог зачислить банк. Ну, ОК. Я это проглотил. Тем более, что после зачисления возврата от «Эпицентра» банк мне автоматом поднял кредитный лимит. Хоть маленькая, но компенсация за доставленные неудобства. Обрадовавшись, я нанял машину, грузчика, т.к. собирался купить крупногабаритный товар всё в том же «Эпицентре» и зная, что бесплатная доставка это фейк. Приехал в «Эпицентр», а перед Новым Годом там скидки, тысячи людей, погрузил товар на тачку повёз на кассу, выстоял очередь человек 20 и столько же, примерно, стояло за мной. Когда приложил телефон к терминалу, то пришло сообщение из банка, что моя карта заблокирована с предложением начать видеозвонок с банком!!! Ещё раз, медленно, тысячи человек, скидки, очередь, все спешат, крупногабаритный товар, нанятая грузовая машина, нанятый грузчик, а мне любезно предлагают через плохо работающий мобильный интернет по ВИДЕО пообщаться с банком! Естественно, я отказался от покупки, вернул товар, оплатил машину, грузчика и с «отличным» настроением буду встречать Новый Год без необходимой мне вещи. Спасибо всем!
P. S. Да, чуть не забыл, при попытке перевести платёж в рассрочку, которую банк называет беспроцентной, на самом деле они берут то ли 1,6% то ли 1,8% комиссии в месяц. Так что аккуратней там с оплатой частями.
Всем добра! Надеюсь не очень длинно и кому-нибудь поможет.
Перш за все бажаємо подякувати за те, що обрали Абанк для обслуговування.
Стосовно безкоштовної доставки, інформацію про яку зазначено на сайті «Епіцентр», а також щодо регламенту повернення коштів, ми зв'яжемось з представництвом даної мережі, для уточнення деталей та повідомимо Вас за результатом.
Щодо встановлення обмеження на картку, при спробі розрахунку, деякі платежі можуть вимагати додаткового підтвердження, тому в цілях безпеки картка може бути заблокована до підтвердження операції по ній. Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала у Вас незручності, але розмова з нашим Співробітником не займає багато часу та одразу після підтвердження, картка знову буде активна. До новорічних свят ще є час, тож Ви ще можете встигнути придбати бажаний товар з нашою карткою.
У разі, якщо розстрочка «Вигода» оформлюється на 3 або 6 місяців, річна, відсоткова ставка складає — 0,00001%, на термін 12 або 24 місяці — 75%. З інформацією про тарифи, Ви можете ознайомитись, за посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-522/?lang=uk
Бажаємо Вам приємних покупок та сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Комментарии (12)
Не доверяйте этому банку!
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. зазначено, що: «у разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі». Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk. Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку.
Для можливості Вам допомогти у вирішенні цієї ситуації, наші Спеціалісти написали Вам у месенджер, який Ви обирали в АБанк24. Були раді допомогти та раді, що Ваше питання вирішено.
Комментарии (7)
Обслуживание.
Приносимо вибачення за тривале очікування.
На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим
регламент розгляду збільшений. Для уточнення додаткової інформації ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Комментарии (9)
Спеціально блокують рахунки!
Через більше ніж тиждень часу мені відповідають, що я виявляється надав не такі дані і треба надати скаргу по апеляції, що абсолютно незрозуміло, навіщо ці дії взагалі? я відношення не маю до платежу, блокувати через це всі рахунки — неадекватно, а ще більш неадекватно відповідати по 7+ днів, і кожен раз щось не так! Просто відтягують терміни, як я вже начитався, можливо вони закриють рахунок і спишуть 30% від всього балансу! це крадіжка на високому рівні, вони цього не соромляться, не рекомендую зв’язуватись з даним банком, вони чхають на своїх клієнтів!
Комментарии (10)
Недосконала служба безпеки банку
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (2)
блокування рахунків
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Наші Співробітники зв'язувались з Вами для надання рекомендацій, щодо розблокування картки. На жаль, ми не отримали від Вас запитувану інформацію, тому питання знаходиться в роботі. Очікуємо від Вас запитувані документи.
Комментарии (6)
Неадекватна кредитна політика
В листопаді я сумлінно виконував зобов’язання перед банком. Виплачував розстрочки (близько 7 тисяч) і в кінці місяця вивів картку у льотний період (зобов'язання за жовтень біля 23 тисяч).
Потроху неадекватні дії банку забувались, я почав знову використовувати картку для оплати в продуктових магазинах. Витратив меньше 4 тисяч з 24 тисяч ліміту.
Щоб не залишати погашення боргів на кінець року вирішив зробити це вчора. Достроково погасив платіж по розстрочці (загальні за місяць таки залишилось біля 7 тисяч) та достроково вивів у льотний період кредитну картку, 2+ тисячі.
За передчасне погашення А-банк віддячив повторним зниженням ліміту на доступну суму, зрізав біля 20 тисяч.
Напевно банк таким чином повідомляє, що йому не цікаві клієнти, що вчасно чи и перед вчасно виконують свої фінансові зобов’язання.
При чому нічого подібного в поведінці банку раніше не було виявлено. Я співпрацюю вже давно, до війни ліміт був 50 тисяч, але майже не використовувався за відсутності цікавих програм. Після війни мінімальний ліміт був 5 тисяч.
В цій ситуації я навіть перевірив свій кредитний рейтинг на УБКІ — високий, 474.
За період знижень кредитного ліміту А-банком відбувались наступні фінансові події:
Закриття непотрібної кредитної картки з лімітом іншого банку;
Закриття договору розстрочки в моно;
Отримання валютного депозиту в А-банку;
Підвищення кредитного ліміту по ініціативі іншого банку;
Оформлення розстрочки в Комфі (не буду приховувати, що умови від А-банку були цікавіші, але використав інший банк з доступним лімітом на цю послугу)
Таким чином номінацію «Неадекват року серед банківських установ» з безперечними перевагами завойовує А-банк. Привітаємо «переможця» своїм невдоволенням
Рішення щодо ліміту приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків та інших продуктів банку тощо. Ліміт постійно переглядається та може бути збільшений з часом. Для збільшення ліміту можемо порекомендувати активно використовувати картки нашого Банку користуючись власними коштами. Також рекомендуємо Вам перевірити кредитну історію та кредитне навантаження в зовнішньому бюро кредитних історій (УБКІ — https://www.ubki.ua/). При прийнятті банком рішення про збільшення ліміту Ви будете додатково повідомлені.
Окремо хочемо зазначити, що картка «Зелена» має ряд переваг і для використання в рахунок власних коштів:
— кешбек до 20%,
— оплата за допомогою GooglePay / ApplePay,
— можливість проводити поповнення картки без додаткових комісій в терміналах EasyPay, City24 в нашому застосунку АБанк24 з іншої картки і в касах відділень нашого Банку.
Спробуйте користуватись карткою, впевнені, що картка Вам сподобається і сподіваємось, що надалі бажаний ліміт на потрібну суму буде отримано.
Сподіваємось, що надалі бажаний Вами кредитний ліміт буде отримано!
Комментарии (8)
Дякую за розуміння та небайдужість!
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (3)
Не отдают деньги
Скачали проверяют на что-то
5 месяцев держут мои деньги
На счету 166.000. Грн
Я не могу ничего снять
Не могу даже зайти в приложение
4 месяца проверяли что-то
Потом отказали в обслуживании
Попросили реквизиты чтобы скинуть деньги
Дважды скинула т.к первый раз они потеряли
Сказали регламент 5 дней — уже прошел месяц
Мне нужны мои деньги я устала получать шаблонные смс что у вас много работы
Вы не говорите точных сроков. Верните деньги
Комментарии (4)