×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.8 | 44.6 |
USD | 42 | 42.8 |
Все курсы банка |
Украли мои деньги
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з
Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього
частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію
легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового
знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11.,
де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Стосовно дзвінків до служби підтримки складнощів не виявлено.
Блокування номеру телефону не було. Від Вас не надходило дзвінків до
Банку з фінансового номеру.
Ми також перевірили Ваші звернення до чату онлайн та передали на опрацювання.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Наразі
Ваше питання вирішене.
Комментарии (3)
Успешная борьба с мошенниками ТикТока
рассказала девушке, не могу вспомнить ее имя.Выслушав мою историю девушка спокойным голосом поговорила со мной и записала мою жалобу, объяснив что это мошенники, но банк с ними борется.Она заблокировала карту этого «волшебника«и сказала что завтра мне позвонит менеджер и запросит необходимую информацию для возврата денег на мою карту. И сегодня 22 февраля утром мне позвонили из банка, попросили передать реквизиты карты, код и ФИО, написали в Вайбер что необходимо и я стала ждать, периодически общаясь с Оксаной, менеджером в чате.Мне объяснили, что собирают данные всех пострадавших от «волшебника», я думаю что их было не мало, и после сбора вернут деньги на карты.И вот настал счастливый час возврата, где-то к трем часам мои деньги вернулись на карту.Спасибо огромное работникам банка за честность и радость, подаренную пострадавшим от мошенников.Есть в нашем мире люди, делающие добро и правду. Вместе к победе!
Комментарии (5)
Повідомлення про непорядність Вашого клієнта.
Замовив книги на олх платформі. Оплатив товар 14.02.2024 на суму 200грн, книги не відправлені.
Продавець-шахрай Костіч Іван Васильович, телефон 073−899−30−50, банківська карта 5375 2351 2094 7872.
На повідомлення та звонки не відповідає.
Прошу відреагувати на звернення, щоб убезпечити потенційних жертв шахрая.
Дякую
Вдячні за сигнал.
Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Написать комментарий
Блокування картки
Наші Співробітники зв'язувались з Вами, для вирішення питання, очікуємо запитувану інформацію.
Комментарии (8)
Apple списав кошти на які я не підписувався, А Банк за 5 хв повернув мені всі кошти 👏👏👍
Комментарии (1)
Списывают деньги
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку.
Наразі Ваше питання вирішене.
Комментарии (2)
Не выводят средства
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Наразі Ваше питання вирішене.
Написать комментарий
Заблокировали переводы, а банк
Банк відправив Вам комунікацію про необхідність надати документи щоб підтвердити джерело походження коштів на рахунках згідно постанови НБУ №110. Для уникнення блокування просимо Вас надати запитувані документи в будь-який зручний для Вас канал комунікацій.
Комментарии (6)
Відгук про роботу А-Банк
Часто стала користуватися картками останні пів року. І за чей час кожного разу після спілкування по телефону залишається приємне враження від розмови. Таке відчуття, що я олігарх і є єдиним клієнтом банку.
Нещодавно на вулиці була загублена картка, з якої невідома особа згодом почала здійснювати покупки. Онлайн допомогли перевірити мої блокування карток, на випередження заблокували інші картки, також надали подальші інструкції. Згодом дуже швидко перевипустили картки.
Сьогодні платіж не надходив декілька хвилин, і я почала телефонувати, щоб запитати, можливо, змінилися реквізити картки після минулої втрати. Платіж надійшов, я скинула дзвінок. Через хвилину уже телефонувала співробітниця, чи не потрібна мені допомога, бо виклик зафіксовано. Приємно, не те слово.
Замовляла онлайн довідку, виписку — все надходить онлайн дуже швидко.
До речі, комунальні стала оплачувати також тут, бо майже по всім позиціям нульова комісія. Як і поповнення мобільного — без комісії.
Дякую ще раз. Обслуговування та послуги дійсно на високому рівні.
Комментарии (1)
Благодарность оператору Надія - ID звернення: SGgb
(Надія — ID звернення:
SGgb)
Комментарии (4)
Найгірше Обслуговування
Ми дуже серйозно ставимось до якості обслуговування та підвищення рівня професіоналізму наших Співробітників. Тому кожен відгук та ситуація дуже важливі для нас. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні для можливості детально розібратись у цій ситуації.
Комментарии (2)
Самый худший банк
Удерживают средства, расходятся в суждениях по типу «Ждите решение проблемы в течение 1 календарного дня» и потом сказали что решение будет 2024−03−11 21:25:58, хотя все доки уже скинул
На поточний момент здійснення деяких операцій тимчасово недоступне за
рішенням Банку, через підвищену ризиковість.
Наші Співробітники надали Вам детальну консультацію, щодо використання
картки на поточний момент. Сподіваємось дана ситуація не вплине на
подальшу співпрацю з Вами.
Комментарии (1)
Заблокировали карту.
Общая сумма чуть менее 20000 грн.
Деньги в ту же секунду моментально были заблокированы без обьяснений. Поддержка ничего внятного не говорит, просто ждите звонка 5 дней, выйдете на видеосвязь и так уже много раз. На видеосвязь выхожу, ничего внятного они не говорят, опять ждите до 5 дней. Я написал заявление на закрытие счета в их банке и на выдачу остатка средств мне наличными в кассе банка. Это заявление было проигнорировано. Снова ожидайте, снова примите звонок. Сколько это будет длиться? Как это понимать вообще? Человек переводит деньги своему родственнику, а банк их сразу блокирует и отказывается вернуть! Считаю что это банк мошенник, никому не могу его рекомандовать.
Вже взяли Ваше питання на контроль, будемо раді перевірити Ваші звернення до нашої підтримки та допомогти у вирішенні ситуації.
Комментарии (4)
А-Банк
Комментарии (1)
Блокування картки
Я зробив декілька висновків для себе:
1. Банк не заблокував мені рахунок одразу як поступила скарга, це було 17−18 січня, а заблокував тільки тоді коли мені поступили мої кошти на карту (30 січня). Тобто вони спеціально очікували такого моменту.
2. Фахівці а-банку набрали мене буквально протягом години, коли виникли проблеми від банку відправника (моно), по цій транзакції, але як тільки ми вирішили питання по цій транзакції, і виникло питання розблокування моєї картки, то дзвінки від фахівців можна очікувати як мінімум 5 днів. Тобто а-банк впершу чергу вирішує свої питання по іншим банкам, а на своїх клієнтів, так би мовити байдуже.
3. Взяти наприкладі монобанку. Такі питання вони вирішують буквально за пів години. Достатньо звязатися з підтримкою, направити все що вони попросять, і все, проблема вирішена. І знаєте, які би не зручні були європейські банки, але їх праця направлена на клієнтів, і в подібних ситуаціях, вони впершу чергу дають неділю на вивід власних коштів. Наші же банки блокують тобі ці кошти, і строки розгляду пів року. Піклування про клієнтів👍
Мені було би однаково на ті кошти які застрягли, і я би просто очікував розблокування, але коли є реальна необхідність в них, і підтримка а-банку це чудово знали, їм начхати.
Комментарии (1)
Полная не компетентность сотрудников банка и отсутствие комуникации между ними
Комментарии (5)
Повернення плати за ОСЦПВ
Написав запит до підтримки банку з проханням анулювати страховку і повернути кошти на картку. Наступного дня, до обід кошти повернули.
Прямо у власному кабінеті випустив картки АТБ та Епіцентр. Сплачую через NFC. Все працює без перешкод. Є кредитний ліміт на 60 днів. Комісії за поповнення мобільного та комуналку — 0%. Отримую кешбек за продукти та інші речі.
Купую валюту в мобільному додатку, і отримую у відділенні на Вокзальній площі (Дніпро), швидко і без черг. Готівка в касі завжди є в необхідній кількості.
Отримую заробітну платню та поповнюю картку для виплат без комісії.
Відповідальні працівники дзвонять, та нагадують про страховку та інше. Приходять нагадування на Вайбер. У відділенні завжди є вільний фахівець для консультації та перевипуску пластику.
Дуже зручний і вигідний банк.
Всім рекомендую.
Написать комментарий
Нелояльний банк
Щодо вказаної комісії, вона застосовується у випадку надходження скарг на Клієнта. Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви та кожен Клієнт можете бути впевнені, що безпідставно не виникне блокування через причину надходження скарг на Вас. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують стосовно яких зарахувань виникають питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk
Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи чине Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування та подальше закриття рахунків з ініціативи Банку.
А щодо наших показників якості роботи, вся інформація є відкритою та доступною на нашому сайті: https://a-bank.com.ua/about/general. Ви можете бути впевнені в стабільності нашого Банку.
Для можливості розібратись у ситуації детальніше, очікуємо на Вашу відповідь в особистому повідомленні.
Комментарии (2)
Долгое ожидание звонка
Наші Спеціалісти вже зв'язалися з Вами для уточнення інформації по платежах. Очікуємо від Вас підтверджуючі документи. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться.
Комментарии (6)
Хочу выразить особую благодарность руководителю отделения А-Банка,
Комментарии (2)