Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
natashaGra 5 января 2024, 20:51
Ради интереса открыла сегодня карту, все как у всех- лимит сразу 0. Обращение в поддержку — отписки, что тут, что в службе поддержки. Ни на одну букву не изменяются. Алгоритм по кредитам в банке похоже плох, или очень плох. Так как в остальных банках вообще без проблем был лимит. Приложение, так же как и 2 месяца назад ни кнопки закрыть карту, ни кнопки выбрать мессенджер для общения с банком. А не только звонки. О времени звонков из банка о такой функции наверное разработчик не знает. Хотя в другом банке уже знают когда мне звонить. На работе штрафы за звонки. Когда же вы наконец клиентов своих начнёте уважать!!! И здесь не отображается отделение в каменце-подольском. Хотя до последнего времени было
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 января 2024, 13:27
Добрий день! Рішення щодо ліміту кредитування по кожній програмі Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом.

Кнопка самостійного закриття картки не з'явиться в застосунку найближчим часом. Ми обов'язково звернемо увагу на Ваше побажання щодо цього. Наразі картку в нашому Банку можна закрити дистанційно, звернувшись до Служби підтримки зручним для Вас способом, зателефонувавши за безкоштовним номером 7776 або через чат-онлайн (доречі, обрати месенджер завжди є можливість в розділі «Інше» — «Служба підтримки». Спробуйте, будь ласка).

Стосовно відділення в місті Кам'янець-Подільський, то в застосунку АБанк24 відділення є. Достатньо для пошуку лише ввести перші три літери назви й застосунок знайде Вам це відділення.

А щодо дзвінків, хочемо зазначити, що відповідно до Умов та правил, з якими Ви особисто погоджуєтесь при відкритті рахунку, а саме щодо пункту 3.3.2.:« Банк має право для різних цілей (повідомлення про зміну тарифів, активація додаткових послуг, актуалізація контактних даних, зміна умов Договору, інформування про розмір заборгованості по кредиту, що проводяться банком акціях, проведення опитування про якість обслуговування, дистанційне обслуговування, оформлення платіжних документів і т. д., в тому числі отримання згоди клієнта на вищевказані дії) встановити контакт з Клієнтом, використовуючи будь-які зазначені канали зв'язку (повідомлення в мобільному додатку, повідомлення в месенджерах, дзвінки і так далі)». Ми оновимо дані й надалі дзвінки не будуть надходити до Вас.
HeleneZakdn 5 января 2024, 19:39
Уже три месяца как заблокировали счет. Мало того что звонили месяц, кидают гудок и скидывают. Но долгожданный звонок случился и начали рассказывать откуда, чего и так далее. Придумали себе мифические «скарги». Хотя два этих платежа от одного человека, моего знакомого)) Но ладно, сказали предоставить скрипт и т. д. Я же все это предоставляю, через пару недель пиши спрашиваю:«как у Вас дела?«. А мне в ответ говорят, ну вот вы должны скинуть документы (которые я раньше скинула) и говорят, что мы ждём документы. Ну я опять же кидаю все это. Через пару недель пишу спрашиваю:»как дела?». В ответ как обычно свои заезжыные копипасты с ответами, вообщем ЖДИТЕ. Сегодня уже 5 января, не привета не ответа. Банк мошенник, кормят завтраками и больше ничего. Может будем что-нибудь с этим наплевательским отношением делать? Возьмите пример с моно, надо фин мониторинг, пожалуйста 2 минуты и все вопросы решены. А вы. слов на вас нет.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 января 2024, 20:31
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки та будемо раді допомогти у вирішенні Вашого питання. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Татьяна Бойчук 5 января 2024, 17:10
А-банк вийшов на зустріч і повернув кошти у сумі 2500грн., які були мною відправлені шахраям на картковий рахунок А-банка. Подзвонила я на гарячу лінію «А-банк» лише через 2 тижні після факту відправлення коштів шахраям. Повідомила точну суму, дату і час транзакції. Була приємно здивована, коли через 2 дні — зателефонували і повідомили, що можуть повернути мої гроші. Щиро дякую! А також окреме спасибі оператору Юлії особистий номер 88043, яка спробувала уважно розібратись, бо спочатку кошти по якісь причині не надходили мені довгий час.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 января 2024, 18:20
Дякуємо за Ваш відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника. Були раді допомогти Вам! 🍏😊
Світлана Зембіцька 5 января 2024, 14:12
З цим банком я вже більше 10 років, хоча до відділень зверталась тільки двічі. Чому? Тому що все що мені потрібно, я можу здійснити у своєму смартфоні: додати нові картки, здійснити будь які виплати і перекази, отримати вивиски по кокретному платежу і по рахунку від однієї прації, або за період по рахунку за надходженнями, або за витратами, є чималий перелік депозитних і валютних операцій, які можливо здійснити, проте для мене -літньої особи важливо мати зв’язок з банком.
Я дуже задоволена роботою колцентру банку, який на зв’язку 24/7. Це дуже важливо особливо під час війни, оскільки за відсутності електрики, або інтернету складаються різні ситуації при розрахунках картою в магазинах або при поповненні картки в апаратах самообслуговування. Проте гаряча лінія А-банку завжди відповідає, в будь-який час дня і ночі. Я впевнена, що мої гроші нікуди не пропадуть і двічі не спишуться, якщо в магазині термінал пагано працює. Працівники кол-центру завжди вічливі і спокійно допомогають додавати нові послуги тим, хто не дуже розбирається в роботі своїх телефонів.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 января 2024, 16:37
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників! Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Liudmylasvyryd 5 января 2024, 12:38
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Мира, 35
Добрый день. Хочу поблагодарить сотрудников А-банка отделения г. Чернигов просп. Мира,35 за профессионализм, отзывчивость, внимательное отношение к клиентам и их умение быстро и качественно решать вопросы.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 января 2024, 12:44
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників. Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Минфин
Ответ администратора
9 января 2024, 13:55
Відгук не зарахований (на 08.01.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
380638840611 3 января 2024, 15:44
В додатку я побачила послугу «розстрочка на витрати». Вирішила скористатися нею, але не до кінця ознайомилась з умовами. Планувала виплачувати більші суми і виплатити достроково. Але так, як ситуація в країні не стабільна-взяла максимальний термін для страховки. Але за умовами послуги, відсотки нараховуються на весь термін і при достроковому погашенні сума по відсоткам не зменьшується. Я звернулася до А-банку з проханням скасувати мою останню операцію. А-банк з розумінням поставився до моєї проблеми. Не дивлячись на те, що проблема була у моїй неуважності, все одно пішли на зустріч і відмінили оформлення моєї розстрочки. Тим самим зекономили мені чи малу суму грошей. Дякую А-банк за людяність і розуміння!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 января 2024, 16:13
Дякуємо за відгук! Раді, що ми змогли Вам допомогти 😉🍏
Проблема решена
KsenijaDzvin 3 января 2024, 10:53
Від 11 грудня 2023 року мені обмежили в користуванні власними коштами.На моє звернення була відповідь, що тимчасово обмежено…я надала всі відповіді про надходження коштів, чеки і т.д. Після чого мені зовсім заблокували додаток, мотивуючи статтею 15, та розірвання ділових стосунків та повернення власних коштів на мій рахунок іншого банку.Заява написана мною 19 грудня 2023 року досі в роботі. Працівники кожен день надають одні і ті ж відповіді: Заява в роботі.Час вирішення 3 робочих дні.Просимо вибачення, час розгляду може бути збільшений. Чим ви взагалі там займаєтеся? Якщо ваші працівники некомпетентні в цій справі, розблокуйте мені додаток я сама переведу власні кошти! І на цьому всі ділові відносини закінчуться! В мене не так багато там коштів щоб перевіряти!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 января 2024, 12:26
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Наразі Ваше питання вирішене.
Олександр він 3 января 2024, 10:25
Отделение по адресу: Винница, ул. Скалецкого, 9
Максимально наглые менеджеры, закончился вклад который сам открывал в приложении, утром в 8.50 звонок, приходите к нам в отделение для лонгации, говорю ей что я сам его переоформлю в приложении так же как и сам открывал, нет, вам нужно обязательно подойти, причем в приказном порядке, говорю что не удобно ехать + с работы отлучаться, начинают мне по телефону какую то чушь нести что нужно данные и фото обновить, вопрос к руководству, почему на мои данные без моего присутствия заходят и мониторят сотрудники отделения и заставляют приехать именно к ним на Скалецкого, хотя депозит делал сам в приложении, так понимаю что планы горят и хотят что-то ещё втюхать как обычно
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 января 2024, 12:44
Добрий день!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Jasmine13 2 января 2024, 17:18
Вирішила провести оплату за реквізитами, вже за 00:00 2 січня. Запропонували пройти відеоверіфікацію, для підтвердження оплати.
Задавали питання різноманітні, чи впевнена я з оплатою, чи платила я раніше цій людині і тд. Мало того, що мені з жахливим станом (бо я хворію) довелось ще спілкуватись по відео з відділом моніторингу, так ще й картку після цього заблокували. Кредитний ліміт прибрали. «Оплату можете проводити тільки за власні кошти». А нахіба ви мені тоді треба? Мені було терміново потрібно провести оплату.
Карту запропонували пере випустити через додаток, щоб я могла користуватись нею знову. Але дякую! Не збираюсь більше звʼязуватись з вашим банком.
Питання: навіщо рубати ліміт, кидати обмеження, якщо ви мені вже зателефонували та я підтверджую свій платіж.
Це я буду потім повертати гроші, а не ви! Які переживатєльні люди.
У працівників моніторингу паранойа?)
Дуже довго цікавився за що ж оплата) так цікаво ж.
Втім, ця історія для тих хто хоче звʼязатись з Абанком. Не робіть моїх помилок. Добре, що у мене три кредитки, та інший банк виявився адекватним.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 января 2024, 17:31
Добрий день! Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Звертаємо Вашу увагу, що всі запитання, які задають наші Співробітники під час дзвінку, відомі власнику рахунку та спрямовані на попередження шахрайства. Для можливості розібратись у причинах блокування картки після дзвінку, просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
AndreiPetrov 2 января 2024, 16:01
Перед Новым годом купил ребенку телефон вместе с сим картой, и буквально через день начадись звонки сотрудников банка мол кого-то ищут, я так понял их клиента который был зарегесрирован под этим номером. Я взял трубку и набрал горячую линию, обьяснив ситуацию мне ответили, что звонки будут продолжатся пока Вы не прийдете в отделение и не зарегестрируетесь как клиент🤣🤣🤣 я являюсь клиентом другогг банка, и у меня есть свой финансовый номер и потом зачем мне регестрировать номер ребенка, чтоб потом наяривали с вопросами взять кредит🤣🤣🤣. Обращался к оператору моб связи там сказали, что номера продаются и они полюбому были у кого-то в пользовании. Ребенок плачет потому как его напугал *** звонящий с банка. Просто жесть
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 января 2024, 16:24
Добрий день! Нам шкода, що Ви відчули незручності в зазначеній ситуації. У разі прострочення Банк телефонує Клієнту за вказаними ним контактними номерами.
Якщо номер телефону вже не належить нашому Клієнту, ми будемо раді Вам допомогти та виключити даний номер з телефонних дзвінків щодо заборгованості. Просимо Вас надати нам номер телефону, на який надходять дзвінки, в особистому повідомлені. Додатково перевіримо коректність консультації наших Спеціалістів.
Проблема решена
DeeMON4ik 2 января 2024, 15:51
Вітаю! Лише у середині грудня оформив картку у «А-Банку», та одразу почав нею користуватись.
І вже за 2 тижні мені спочатку обмежили рахунок на можливість поповнення (мотивувавши це тим що я зробив поповнень сумарно на 165000 грн, а в мене нібито якийсь особливий індивідуальний ліміт на 150000 грн — але я про нього й гадки не мав) — а тепер і взагалі заблокували повністю разом з моїми особистими коштами!

26.12.2023 я зробив заявку на разблокування, надав всі відповіді на всі питання, протягом доби обіцяли вирішити проблему та надати зворотній звʼязок — але тиша… 28.12.2023 я повторно звертаюсь у техпідтримку, знов обіцяють протягом доби вирішити питання — і знов тиша…
Звертаюсь у третій раз у техпідтримку 2.01.2024 — «Ваша заявка закрита. Ви не надали відповіді на питання від банку» Я надав скріни переписок з техпідтримкою та багаторазових відповідей на питання банку — «вибачте, помилка»
Надав в надцятий раз знову усі відповіді, усі скріни — знов чую рівно ту ж саму байку про «одну добу»

По факту банк просто морочить голову та відповідає шаблонами — відчуття що в техпідтримці або боти сидять або папуги. Сподіваюсь що хоч з допомогою MinFin вдасться нарешті вирішити питання!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 января 2024, 16:50
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки.
Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні, ми зробимо все можливе для скорішої перевірки та за результатом повідомимо Вас.
LiliaShvets 2 января 2024, 13:10
28 грудня я пішов купити продукти і заплатив в магазині 204,49грн. Одразу після цього у мене спрацювало заблокування картки і попросили пройди ідентифікацію з менеджером. Я написав до підтримки і мені сказали очікувати дзвінка від менеджера до 5 робочих днів, але сьогодні мені прийшло повідомлення, що банк вирішив розірвати договір на обслуговування

Я не користувався банком пів року, вперше за довгий час вирішив заплатити за продукти у Форі і мені за це порвали договір на обслуговування. Дякую за таке привітання. Усі підтвердження своїх слів готовий надати.

Якщо після цього повідомлення банк ніяк не відреагує, ви будете знати що це за банк і яких привітань можна від нього очікувати
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 января 2024, 15:41
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Рішення не підлягає перегляду. Дякуємо Вам за розуміння.
Ardeli015 31 декабря 2023, 13:50
Я являюсь клиентом многих банков и всегда относился с пониманием к этим структурам, а они ко мне. Первый раз в жизни пишу отзыв о банке, ведь такого произвола я в жизни не видел.Годом ранее еще была ситуация когда они мне не хотели мой депозит отдать, но это ладно, там пришли к пониманию, не хочу этот инцидент описывать, просто знайте, что он был и мне прямо говорили что не отдадут мне моих денег. Хочу описать следующую ситуацию. Мне пришел перевед с другого моего банка на сумму 5 тысяч гривен. Сразу же после зачисления средств банк принял решение заблокировать мои счета и отказать мне в обслуживании. Мне не дали возможность отчитаться и тд, просто сказали мол укажите реквизиты другого банка и напишите заяву. Написал, реквизиты указал. Женщина сказала что окончание заявки займет целых 9 дней. Хотя все мы знаем, что перед даже по iban занимает в худшем случае 3 дня. Думаю ладно, кипишевать не буду, регламент видимо такой, ничего не поделать, хотя средства мне мои были нужны, если уж так то дали бы возможность их выплатить. Так вот, 28го декабря я позвонил на инфолинию, так как средства не поступили на мой другой счет. Женщина говорит да, вижу, дата реализации стоит 27ое декабря, но заявка еще не выполнена. Говорю хорошо, сколько мне ждать? Ответ убил: как только средства поступят вы увидите это в уведомлении от банка на который вы получите средства. ВАУ))) А я думал не получу. Ну я вежливый человек говорю ей мол, окей, это понятно, но какие сроки, когда я получу свои деньги? Говорит мы сделаем все что бы как можно скорее. Так, а сроки то бл какие? Месяц, год, 10 лет? Не могу вам ответить. Я просто ахерел и чуть ли не матом был готов орать ибо такой некомпетенции я еще в жизни не встречал. Ну думаю ладно, может новенькая и не знала что в таких ситуациях говорить, не смогла связаться с кем-то. Не стал обострять, попрощался и решил что наберу через пару дней, обращение то должно было бы быть зафискированым. Звоню сегодня, 31го декабря, прошло уже 14 дней с момента как я указал реквизиты на возврат. И что вы думаете? Разговор был копией предидущего:
1)Здраствуйте, мы сейчас проверим
2) Да, мы не смогли вовремя исполнить заявку.
3)Когда? Не могу вам сказать. Я не знаю. И кто этим занимается не знаю. И связаться нискем не могу.
4) МЫ СДЕЛАЕМ ВСЕ ЧТО БЫ ЭТА ЗАЯВКА БЫЛА ОБРАБОТАНА КАК МОЖНО СКОРЕЕ)))
Та мне что ли 5 лет ждать пока вы отдадите мне МОИ ДЕНЬГИ. Мне они нужны, я все понимаю, задержки и т. д. Хотя какого х если у вас есть регламент на реализацию и неужели за 9 дней нельзя вернутт деньги? А за 14? Может и 30 не хватит? Но даже не смотря на это, неужели я не имею права знать когда я получу деньги? Хотя бы примерно? А сегодня в чат поддержки я еще и получил ответ что оказывается это были примерные сроки))) а изначально сказали что это самые дальние сроки реализации)) Там тоже никто не знает ниочем. А зачем вам поддержка нужна вообще если она ничего не знает? В других банках звонишь — на линии всегда професионал своего дела и проконсультирует и подскажет, а в А-Банке тупейшее быдло, видимо их даже никто не обучает, просто взяли на работу и перед лицом видимо огромный плакат с надписями «я не могу уточнить и подсказать» и «мы сделаем все что бы как можно скорее решить этот вопрос». А если что-то не так, то они спокойно сбросят трубку, у меня и такое с ними бывало когда я у сотрудника спросил номер его идентификации, а потом как нивчем не бывало перезвонил и такой, ой, что-то отключилось))) Ребята, на данный момент не советую вообще там иметь счет. Да, приложение удобное, кешбеки ± нормальные, переводы без комиссии. Но если что-то пойдет не так, а оно точно пойдет ибо как видите мне просто без причины за 5000 гривен заблокировали счет, тогда на вас такой болт будут класть, что вы просто офигеете. Можете не писать и не звонить, сразу идите в суд, вполне возможно что и суд вам не поможет, но вы хотя бы им тоже попьете крови и потрепаете нервы. Итого, у меня просто украли деньги и не отдают. И не говорят когда отдадут. Видимо никогда
абанк
Ответ банка
31 декабря 2023, 19:36
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані
укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі
абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та
протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового
знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11.,
де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми вже перевірили Ваші звернення до служби підтримки та передали на опрацювання.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання,
щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його
вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Виталий Копач 31 декабря 2023, 11:44
На карту прийшов переказ 20000 грн і 14000 грн.Карта була заблокована, як написали в повідомленні за численні перекази на карту, хоча були тільки 2 зарахування на загальну суму 34000 грн.Були надані квитанції про переказ від родичів, одна й та ж фамілія.Банк написав за добу розберетеся. Пройшло декілька днів і у відповідь тільки документи на перевірці.Не рекомендую банк до співпраці, тому що навіть 34000 грн треба їм перевіряти звідки гроші
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 декабря 2023, 12:14
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Приносимо вибачення, через збільшений термін розгляду. Ваше питання вже на контролі у наших Фахівців, за рішенням з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Микола Фастовець 30 декабря 2023, 12:04
Добрий день. Пів року тому перекинув гроші з картки Приватбанку на карту А-банку 5000 грн шахраю котрий ніби то займався криптою. Коли я зрозумів, що мене ошукали, звернувся в підтримку А-банку. Через пів року, тобто вчора, мені представник банку телефонує і говорить що по цьому шахраю відкрита кримінальна справа і є ймовірність повернення 5000 грн мені на карту. Через пару годин після розмови з представником банку мені повернули вкрадену суму. Я просто шокований! І одночасно вдячний службі моніторингу цього банку за якісну роботу!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 декабря 2023, 12:08
Ми раді, що нам вдалося вирішити Ваше питання та повернути кошти 😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Запорожец Ирина 30 декабря 2023, 11:46
Отделение по адресу: Харьков, ул. Сумская, 43
Приветливый персонал, всегда готовый помочь в решении проблем. Благодарю за высокое качество обслуживания клиентов!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 декабря 2023, 12:01
Вдячні за високу оцінку нашої роботи!🍏😊
Проблема решена
tarasbodnar308 30 декабря 2023, 10:53
Добрий день, мені заблокували карту більше 2-х місяців тому, заблокували мені карту після того як я з іншого банку перекинув 8200грн на АБанк, після чого мені сказали якоби в мене буди сомнівні переводи, я надав всю інформацію яку вони просили, всі докази, всі реквізити, але нічого не змінилось, я не рекомендую цей банк нікому, тут лояльно ставляться до людей, тиїм дзвониш і вони тебе кормалять тим зо вам зателефонують через 5робочих днів, нікому категорично не рекомендую користуватися цим банком!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 декабря 2023, 11:17
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Взяли Ваше питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться.
Проблема решена
Alex54321 29 декабря 2023, 18:28
Самий не адекватний банк. Довгий час працювали с банком. Вирішили відкрити рахунки ТОВ. І все через день блокування рахунку, «Не типові операції». Так це не проблема, але фінансовий номер Київстар, не працює оператор, не можемо підтвердити, потрібно прийти в відділення, прийшли, але треба чекати звʼязку. Дочекалися, розблокували, проходить ще 4 дні, знову заблокували. А сьогодні масований обстріл, і теж немає зв’язку. І що робити? Правильно не звʼязатися з цим банком!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 декабря 2023, 21:00
Добрий день! Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок. Ми перевіримо для Вас всі можливі варіанти зняття обмеження та повідомимо за результатом.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Havrykova 29 декабря 2023, 14:21
Много лет пользуюсь этим банком. Всем довольна
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 декабря 2023, 15:53
Дякуємо за відгук і високу оцінку! Раді, що Ви з нами! 🍏😊
Дмитро Хамедов 28 декабря 2023, 15:18
Отделение по адресу: Одесса, ул. Конная, 22
А Банк, оператор Ольга, (внутренний # 87982).
Пишу отзыв от чистого сердца.
Ольга подключилась к решению моей проблемы.
Проблема была связана с блокировкой моей карты.
Ольга предоставила грамотную консультацию, и дополнительно проследила за процессом рассмотрения моего вопроса.
Подобная профессиональная работа, которую проявила Ольга, побуждает меня, как клиента банка, доверять банку ещё большую сумму своих денежных средств.
Оператор (консультант) Ольга повысила мой кредит доверия к банку.
Всем остальным банкам, читающим этот отзыв, берите на заметку об этом операторе.
За ней пойдут клиенты, клиенты ей доверят деньги.
В каком банке будет Ольга, туда пойдут клиенты вместе со своими денежными средствами.
Она в состоянии успокоить и удержать недовольного клиента.
Ольга повышает ликвидность той организации, в которой она работает.

Я финансист с высшим экономическим образованием, с банками работаю уже много лет, и понимаю о чем я пишу.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 декабря 2023, 15:26
Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою нашого Співробітника 🍏😊

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝