Банк шахрай
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
А де шахрайство якщо гроші на місті? А от ти схоже шахрай раз на тебе скарга є.
- +
- +9
- Валерка Котовский
- 17 июня 2024, 9:33
- #
Прикол:) Звонит банк спрашивает можно у вас деньги взять) чел говорит да :D
Подробнее у себя в блоге я расписал как принимать крипту и не попасть на мошенников:)
Подробнее у себя в блоге я расписал как принимать крипту и не попасть на мошенников:)
- +
- +9
- natashaGra
- 17 июня 2024, 12:06
- #
Это уже второй раз пункт 3.3.25 фигурирует в ответах банка. «Золотой» пункт прям стал. Других источников пополнения капитала похоже у банка нет и скоро ему похоже конец настанет
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.3 |
USD | 41.4 | 42 |
Все курсы банка |
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви можете бути впевнені, що безпідставно не виникне блокування через причину надходження скарг на Вас.
В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
Після проведення перевірки Банком можуть бути прийняті рішення щодо повернення неналежного платежу, які узгоджуються з Клієнтом.
Детальна інформація щодо можливості блокування та щодо комісій зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомлені. Будемо раді розібратись у Вашій ситуації детальніше.