×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Списали відсотки за гроші котрі я вніс до кінця пільгового періоду
З 1.04 по 20.05 я витратив 26288грн. 21.05 вніс 20000грн. Залишилося 6287грн.
Думаю Ок. Внесу 5.06 з зарплати там за п’ять днів відсотків буде не багато.
І тут нежданчик 1.06 з мене списують 1147грн відсотків. Ні чого собі за один день!
Пишу в підтримку.
Перша відповідь- ви не перебували в пільговому періоді. Ні це не так в мене є скріни що перебував і це можна перевірити по моїм транзакціям бо 31.03.24 перед тим як користуватися карткою я точно не мав мінуса по картці.
Друга відповідь- треба було внести всю суму тоді б відсотків не було.
Так я був в пільговому періоді по вашому чи ні? Все взагалі мовчанка.
Перший раз стикаюся з некомпетентною підтримкою, до того все було на висоті.
Після цієї ситуації банк в моїх очах себе дискредитував.
Якщо не розбиретеся в цій ситуації то втратите клієнта. В мене за весь час користування жодної прострочки. Ліміт по картці 100000грн і по розстрочці 93000 і на кредит готівкою 150000. І я цими послугами користуюсь, якщо хочете щоб перестав то інші банки не будуть проти якщо я відкрию рахунок у них.
А від початку почав користуватися А-банком бо думав що це достойний конкурент Monobank, мабуть я помилявся бо у Монобанком таких проблем не виникало.
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку.
Банк завжди надає повну та актуальну інформацію в застосунку АБанк24, щодо суми необхідної для того, щоб Ви були у пільговому періоді.
У розділі «Заборгованість» завжди відображено актуальну суму для пільгового періоду, а також Банк напочатку кожного місяця відправляє повідомленням в застосунок АБанк24 суму потрібних платежів на місяць, в тому числі й для пільгового періоду.
На жаль, Ви не виконали умови та не внесли повну суму.
При виході з пільгового періоду відсотки нараховуються за відсотковою ставкою 3,4% (нараховуються за кожен день на максимальну заборгованість на день з моменту виникнення заборгованості) та списуються з першого дня користування за весь період користування.
Дана інформація зазначена в Умовах та правилах, розділ 2.1.4. Кредитний ліміт, п. 3.1, з даним пунктом Ви можете ознайомитись за посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-341/?lang=uk
Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для покращення нашого обслуговування.
Дякуємо за прийнятий дзвінок. Сподіваємось, що данна ситуація не в плине на нашу з Вами співпрацю.
Комментарии (6)
Швидка реєстрація і вічливий персонал
Комментарии (1)
Заблокували рахунок після оформлення кредиту
Я одразу по відео чату подзвонила в банк відповідала на питання — не змогла тільки відповісти точну суму переказу (там було з копійками) менеджер запропонувала мені уточнити суму переказу і набрати знову.
Я так і зробила — відповів інший менеджер, знову задавав ті самі питання і не тільки, я почала з ним сваритися але на питання відповіла! Розмова була по відео тобто менеджер бачив з ким він розмовляє!
Після опитування менеджер фінмоніторингу повідомив що карта розблокована, я можу користуватися коштами!
Коли я спробувала це зробити карта виявилася заблокована!!! Тобто він просто образився і заблокував карту.
Я набрала гарячу лінію мені озвучили що потрібно чекати 3 дні щоб карту розблокували і допомогти мені не можуть.
Хочу зауважити що кошти мені потрібні саме готівкою, єдине що вони мені запропонували розраховуватися картою в магазині
Виходить так що я оформила кредит, плачу за нього % а користуватися не можу через ображеного менеджера
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Комментарии (5)
Подяка Абанку
Комментарии (2)
Банк мошейников и безпредельщиков
Эти мошейники заблокировали мой счет уже более чем 230дней и тупо просто отказываются снимать ограничения в чате телграм и вайбер заблокировали доступ к личному кабинету так же заблокирован посути банк попросту украл у. меня деньги и просто игнорирует. Администрация данного сайта так же не каких действий относительно данной ситуации не предпринимает всем наплевать что эти мошейники называют себя банком это настоящие воры и мошейники которые воруют деньги своих вкладчиков им напдлевать на закон украины как такая шарашкина контора может существовать в Украине и называть себя банком ??
Розуміємо Ваше бажання вирішити питання якомога швидше, однак хочемо зазначити, що всі дії нашого Банку відповідають чинному законодавству України та внутрішнім правилам Банку з якими Клієнт погоджується при відкритті рахунку в Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта або вирішення питання за скаргою.
Ми зі свого боку неодноразово зв'язувались з Вами та надавали рекомендації щодо вирішення Вашого питання. Проте від Вас було отримано відмову.
Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. За вирішенням ми Вас проінформуємо.
Комментарии (6)
Абанк
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
Щодо Вашої ситуації, наші Співробітники звязались з Вами вчора через месенджер, який Ви вказували в застосунку Абанк24 та надали детальну інформацію щодо необхідної від Вас заяви. Очікуємо на Вашу відповідь з заявою та будемо раді допомогти у вирішенні Вашої ситуації.
Комментарии (9)
Повернення коштів
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (2)
АБАНК не переводит остаток средств, после отказа в обслуживании, информацию в чат не дают, только в телефонном режиме, не звонят.
Буду дополнять отзыв каждый день, по мере решения вопроса. Убедитесь, что банк ваши деньги принципиально удерживают!
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання.
Ми взяли Ваше питання на контроль, очікуйте дзвінка від Спеціалістів, на зазначений Вами канал зв'язку.
Комментарии (21)
Оператор
Комментарии (1)
Заблокували карту і не виводять кошти
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення терміну переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.
Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Комментарии (2)
Категорически Н Е рекомендую А-БАНК
По ошибке в приложении оформлена
рассрочка (оказалось очень дорогим
кредитом). На следующий день пришла в банк отменить его (по закону в течении 14дней это можно делать). Представитель банка посмотрел на договор сказал: что если
за месяц оплачу его, то ничего не переплачу.
В итоге месяц прошел, сумма оформленной «рассрочки» 30000 выплачена, но процент 7000 никуда не делся.
Обратилась в кол-центр банка узнать почему из-за некомпетенции сотрудника я должна терять деньги??? На все обращения в они «Извиняются», за эту ситуацию, но ничего не решают
Розуміємо як важливо отримувати кредит і детально з ним ознайомитися, тому на етапі оформлення договору ми надаємо детальний опис всіх умов кредитування. Це важливо, щоб уникнути непорозумінь і переконатися, що всі умови договору зрозумілі та прийнятні для Вас. На нашому сайті детально описані всі умови, а також примірник договору пропонується Вам для ознайомлення до підтвердження оформлення, а після оформлення його можна завантажити в розділі «Кредити».
Ми приносимо свої вибачення за незручності, які Ви відчули через дії нашого Співробітника. Нам дуже шкода, що Ви відчули некоректне ставлення. Ваша ситуація була передана до відповідного відділу для розгляду і запобігання подібним випадкам у майбутньому.
Що стосується питання про перерахунок відсотків наш Співробітник зв'язувався з Вами та надав детальну інформацію по даному питанню.
Комментарии (1)
Щиро дякую за допомогу!
Комментарии (4)
Кидают на деньги
Деньги не зашли получателю и не вернулись отправителю.
А-банк как обычно кормит всех завтраками.
Не рекомендую данное финансовое учреждение.
Дякуємо за відгук. Приносимо вибачення за незручності з якими Вам довелося зіштовхнутись в даній ситуації. Ми детально перевіримо цю ситуацію та прикладемо всіх зусиль для вирішення даного питання. Одразу за вирішенням ми зв'яжемось з Вами.
Комментарии (13)
Не раджу для ФОП якщо плануєте отримання платежів по SEPA
Дякуємо Вам за відгук. Нам шкода, що Ви зіткнулися з труднощами під час використання наших послуг для здійснення переказів SEPA. Хоча ми не можемо розголошувати конкретні деталі даних транзакцій через конфіденційність Клієнтів, хочемо підтвердити, що ми приділяємо велику увагу кожному платежу та докладаємо всіх зусиль для забезпечення його успішної обробки. Зворотній зв'язок, який Ви надали, має для нас велике значення, і ми обов'язково розглянемо Ваші зауваження, щоб вдосконалити наші послуги.
Комментарии (13)
Чудова робота
Нажаль нещодавно мав неприємну ситуацію на майже 1500 грн. (шахраї онлайн красиво пообіцяли але не виконали).
Після звернення до онлайн служби А-банку, надав коротку інформацію щодо інциденту і о диво, отримав не лише швидку реакцію від працівників банку, А і повну компенсацію у грошах, які перевів шахраям.
Дуже приємні враження від роботи банку! Мої найкращі рекомендації та побажання успіхів в роботі команді А-банку!
+ Подобається зручний онлайн сервіс у застосунку ;)
Комментарии (2)
Не отдают деньги со счета после разрыва договора
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Комментарии (1)
Ограничели карту изза перевода
Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.
Вночі дійсно проводились регламенті роботи, які вплинули на можливість завершення процесу по підтвердженню операції. Ми щиро вибачаємося за всі незручності, які виникли у зв’язку з цим.
Наразі Ваше питання вирішене. Будемо раді співпрацювати надалі.
Комментарии (2)
Удержание средств
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання.
Ми взяли Ваше питання на контроль, очікуйте дзвінка від Спеціалістів, на зазначений Вами канал зв'язку.
Комментарии (4)
банк розірвав ділові відносини за фiнансування тероризму та вiдмивання доходу в мої 17 рокiв
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Після аналізу наданих Вами документів Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки.
Через обраний в Банку месенджер Вам надали інформацію щодо залишків на рахунках.
Рішення остаточне та не підлягає перегляду. Дякуємо за розуміння.
Комментарии (4)
Проблема була з грошима
Комментарии (1)