Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
tim1239 29 января 2025, 10:48
Заблокировали карту, написали предоставте счет в другом банке для возврата средств, при попытке связаться с поддержкой везде робот, никто не отвечает, у меня нет другого банка, как получить мои деньги наличными?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 января 2025, 12:21
Добрий день!

Банк проводить аналіз фінансових операцій клієнтів відповідно до вимог законодавства. За результатами даної перевірки було прийнято рішення про припинення ділових відносин.

Згідно з процедурою, для повернення залишку коштів необхідно подати заяву з реквізитами рахунку в іншому банку. При зверненні до підтримки бот надає необхідну інформацію щодо Вашого питання. Якщо у Вас немає такого рахунку, рекомендуємо звернутися до будь-якого банку для його відкриття, після чого подати заяву з реквізитами. Відправити заяву Ви можете в чат онлайн з нашого застосунку. Меню «Інше» — «Служба підтримки».
Valdik87 29 января 2025, 10:06
Доброго всім, незважаючи на ранній час, я отримав відповідь на всі свої питання. Онлайн менеджер був дуже вічливий за що Хочу подякувати персоналу який подбирае кадри таких менеджерів як Антон побільше би в онлайн підтримку 5+ і люди не будуть писати образливі відгуків про банк.
Коли людина получила ясні відповіді на свої питання щодо карток та їх випуск і де та як краще замовити новою поштою чі в відділенні банку отримати картку. Це не ощад 24 зі своею Софією ботом. Там щоб щось дізнатись чи зв’язатися з менеджером онлайн підтримки то на те тиждень часу піде
P. S. Що не кажіть, а «Абанк» рулить… РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 января 2025, 10:17
Дякуємо вам за такий теплий відгук! Нам приємно, що ви оцінили роботу нашої онлайн-підтримки. Ми й надалі будемо працювати над тим, щоб кожен клієнт отримував швидку та якісну допомогу. Ваші слова – це найкраща мотивація для нашої команди!

Разом до перемоги! 💙💛
Проблема решена
Антон Іванов 28 января 2025, 20:55
Сьогодні зробив 5 переказів на картки інших банків і банк одразу заблокував картку. Документи — джерело походження коштів надав (остання декларація про доходи). Після чого банк ще спитали про ціль переказу, я сказав, що купую обладнання для бригади ЗСУ знайомому за свої кошти. Нажаль, квитанцій я не зміг надати ніяких т.я. купував у приватних осіб. Я не є волонтером, просто хотів допомогти знайомому. Піля чого банк вирішив розірвати відносини. Що це за банк такий? Я їм надіслав заяву про розірвання відносин і реквізити іншого банку. Чекаю кошти.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 января 2025, 10:05
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

В результаті такого аналізу банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин. Наразі банком було отримано запитані документи для дебетування залишків коштів. Документи передано для аналізу фахівцями. Прохання очікувати на розв'язання питання
Полезный комментарий
Підтримка àбанку 3 февраля 2025, 19:41
Добрий день! Наразі Ваше питання вирішене.
Знімала кошти у банкоматі, банкомат не видав кошти, бо коштів у самому банкоматі не було, а з карти суму зняли. На екрані банкомату сприв надпис, вибачте коштів немає, зняті кошти будуть повернені протягом 30 хв. Подала заявку про повернення в банк, сказали формально до 2х місяців, але зазвичай це набагато швидше. Ось 2й місяць чекаю, і нічого ніхто не робить. Як зняти так швидко, а як повернути мої власні кошти, які так необхідні під час війни, це 2 місяці! Як я дитині поясню що поїмо через 2 місяці, коли заявку розглянуть? Жах! Мені дуже шкода, до цього з цим банком 14 років проблем не було. Думаю найти інший банк для користування
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 января 2025, 10:22
Добрий день!

21.12.2024 р. від Вас надійшов запит до Банку щодо неотримання коштів в банкоматі.
На даний час проводиться перевірка вказаного Вами факту за допомогою Міжнародної платіжної системи та банком, в якому була спроба зняти кошти.
Регламент обробки оскарження даної операції складає до 55 днів (в окремих випадках термін може бути збільшений Міжнародною платіжною системою).
Ми також зацікавлені в швидкому вирішенні питання та поверненні коштів, очікуємо інформацію щодо результатів перевірки від Міжнародної платіжної системи. Пришвидшити вирішення даного питання відсутня можливість.

За результатами розгляду звернення щодо повернення коштів ми обов'язково Вас проінформуємо.
Cilestal 28 января 2025, 11:07
Отримав від батька 30к на картку, після чого банк заблокував рахунки. У службі підтримки у телеграмі стала доступна тільки одна функція: відправка документів. Після 3х спроб відправки підтвердження доходів зі мною розірвали договір. Яким чином я потрапив під 1 статтю 15 закону незрозуміло. Тех підтримка ігнорує.
Куди відправляти їх папірець про повернення коштів також не зрозуміло. Витрачати час та їхати у відділення не збираюсь.
P. S. ОБЕРЕЖНО ШАХРАЇ!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 января 2025, 12:06
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Банком було прийнято рішення про розірвання ділових відносин з Вами. Хочемо повідомити, що рішення про розірвання ділових відносин з банком є остаточним і не підлягає перегляду. Розуміємо, що це може викликати незручності, але ми змушені дотримуватись встановлених норм. Вам було надіслано заяву для переказу залишків з Вашого рахунку. Просимо Вас надіслати заяву для здійснення переказу залишків найближчим часом, щоб завершити процес розірвання відносин.
Qwert00715 28 января 2025, 10:32
Отделение по адресу: Харьков, ул. Героев Труда, 34
У меня с начала войны кредитный лимит в этом банке. Я по возможности кидала туда, уже скинула около 25 тыс. Но их не видно, потому как они лупят огромные проценты. Недавно я попросила у них реструктуризацию. Они 4 дня отвечали на это, тянули время. И по итогу их условия: заплати первый взнос 20 тысяч и дальше каждый месяц фиксированная сумма, смотря на сколько месяцев. У меня возмущение, они сбили до 12 тысяч первый взнос, но это тоже большие деньги для меня. Вообщем на нормальное сотрудничество они не идут. Специально тянут время, чтоб больше процентов насчитать и больше наполнить себе карманов. Это самый ужасный банк в Украине, хуже рашистов. Люди, не сотрудничайте с этим банком. И тем более когда они вам навязывают свой кредитный лимит, не берите его.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 января 2025, 11:20
Нам прикро, що у Вас склалась така думка, проте внесення коштів на погашення заборгованості має відбуватись згідно з планом погашення зазначеним в договорі. Виникнення простроченої заборгованості може призвести до погіршення кредитної історії, а також нарахування штрафів чи пені.

Наразі банком було надано інформацію з приводу можливого розв'язання даного питання для перерахунку заборгованості та внесення коштів на погашення заборгованості враховуючи авансовий платіж.

Будемо раді допомогти у розв'язанні Вашого питання, однак звертаємо увагу, що банк розрахував варіанти погашення заборгованості за новими умовами реструктуризації відповідно до суми Вашої поточної заборгованості та можливого строку кредитування.
Проблема решена
andriy20001865 27 января 2025, 16:43
Вчора була подана заявка на розірвання договору та повернення коштів з заблокованої картки

Оператори написали очікувати 24год/день
Цей час вже пройшов, а переказу так і не було.

Це вже не перший випадок в людей, бачу тільки такі відгуки.

Пришвидшити процес отримання
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 января 2025, 19:20
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Хочемо зазначити, що по вашій заявці було зауваження. Наразі ми отримали від вас відкориговану заяву та передали її на розгляд. Ваше питання обробляється в банку, і ми активно працюємо, щоб вирішити його в найкоротші терміни. Як тільки буде рішення, ми обов'язково зв'яжемося з вами. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.
Проблема решена
bogdan512 27 января 2025, 15:17
Отделение по адресу: Житомир, ул. Киевская, 104
Заброкирывали счет потом дали написать заяву про разорвание договора, я ее успешно подписал после чего сказали скинуть реквизиты мол они туда отправят деньги в течении суток. Сутки уже прошли, а денег так и нету когда пытаюсь набрать либо написать в поддержку отвечает бот и говорит что рассмотрение договора займет 1 день и все никакого ответа и ничего просто каждый раз отвечает бот
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 января 2025, 16:33
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Після проведеного аналізу було прийнято рішення про припинення ділових відносин з вами. На вашому рахунку залишалася частина коштів, які були тимчасово заблоковані. Як тільки вони були розблоковані, ми відразу здійснили перерахунок на вказані вами реквізити. Ваше питання було успішно вирішене, і кошти були переведені. Щиро перепрошуємо за можливі незручності.
Дмитро Карпенко 26 января 2025, 7:40
Отделение по адресу: Киев, ул. О. Мишуги, 3-В
Працівник служби підтримки А-банку в соціальній мережі (вайбер). Єлизавета дала чіткі відповіді на мої запитання, я їй дуже вдячний за прекрасну допомогу, вона найкращий помічник!!!

Незадоволений я працівником служби підтримки А-банку в соціальній мережі (Телеграм). Карина не компонентний працівник, не дає чіткої відповіді на запитання клієнта, не розуміє що в неї саме запитують. Хочу сказати що Карина тільки уміє давати відпір клієнту на запитання постановами НБУ, а не те що хотів клієнт від неї почути і зрозуміти, що йому робити далі. Одним словом про співробітника я ним дуже не задоволений, я не отримав що хотів знати!

Надіюсь що цей відгук прочитає і директор або заступник (А- банку), і прийме рішення щодо роботи співробітника банку Карину, щодо співпраці з клієнтом щодо звернення допомоги.

І я дуже сподіваюсь що отримаю свої кошти в цілому вигляді, і не чекатиму дуже довгий і тривалий час.

Банк якісний і дуже приємний для співпраці. І не доведеться подавати заяву до суду або міліції що до викрадення власних коштів.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 января 2025, 11:10
Дякуємо за Ваш відгук!

Ми цінуємо Вашу думку і завжди прагнемо вдосконалювати наш сервіс. Візьмемо до уваги всі Ваші зауваження, щоб зробити взаємодію з банком ще комфортнішою для Вас. Завжди раді допомогти!
Проблема решена
viktor1337 25 января 2025, 21:02
Очень странный банк. Я занимаюсь трейдингом, и после вывода денег с биржи карту заблокировали, попросили видеозвонок. Я связался с ними с другого телефона потому что пришлось срочно уехать и телефон на котором был открыт мобильный банк забыл. Предоставил всю информацию о переводах. Говорят ждите 3 суток, почему ждать? Там все мои деньги, они нужны мне. По какой причине меня заблокировали? Как мне получить мои деньги? Если не хотите со мной сотрудничать, не сотрудничайте. Но верните мне моё!!! Люди, не совершайте моих ошибок, пользуйтесь другими банками.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 января 2025, 9:48
Добрий день!

Бажаємо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування рахунку або відшкодування за еквайрингом. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk

Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від Банку з детальним роз'ясненням щодо Вашого питання та подальшими рекомендаціями.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vladislavvskaya 25 января 2025, 10:20
Приємний хлопець Антон люб’язно допоміг мені закрити картку. Дуже йому вдячна, надав кваліфіковану допомогу
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 25 января 2025, 10:29
Дякуємо за відгук!
Шкода, що Ви прийняли рішення закрити картку. Завжди будемо раді відновленню співпраці в майбутньому💚
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Maks88 25 января 2025, 4:01
Отделение по адресу: Львов, ул. Гетьмана Мазепы, 1
Залишився приємно вражений. В моїх питаннях мене проконсультувала Світлана. Хоч їй років 30 максимум але людина професіонал своєї справи.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 25 января 2025, 8:57
Дякуємо за Ваш відгук! Завжди раді допомогти💚
Бориc СтепаноB 23 января 2025, 19:38
Отримав вестерн Юніон на картку в сумі 8412 грн. Тільки отримав на карту — заблокували банк по причині знайшли скарги за 23 рік в половині року

Весь час тиснуть на те що 180 діб буде заблокований банк, Я нічого просто не можу зробити
Тільки кажуть повернути комусь десь там кошти після 2 років
Я маю проблеми з здороовьям
Вони заблокували гроші від моєї матері на що я також надав докази що це не шахрайства якісь
На це також надав докази — відповідь ніяка
Грошей нема на життя зовсім, просто як до собаки відносяться
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 24 января 2025, 10:03
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі ваше питання знаходиться в роботі. З вами зв'язувався спеціаліст та надав усі необхідні рекомендації стосовно вашого питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
irint 23 января 2025, 17:07
Пришло от банка сообщение, что нужно подтвердить источник происхождения средств
Я отправила им декларацию о доходах и квитанции о пополнении карты моими личными средствами
В бот поддержки приходит ответ, что документы не подходят, а какие именно документы хотят увидеть, не пишут
Как узнать, что именно от меня требуется?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 января 2025, 18:31
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
ArtmoneyPro 22 января 2025, 23:03
Отделение по адресу: Львов, пр-т Красной Калины, 59
Звертався як військовослужбовець для вирішення певних питань, відповіли моментально, все було чітко, підтримка не завалює питаннями, а реально хоче вирішити проблему. Я задоволений!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 января 2025, 8:00
Щиро дякуємо за ваш позитивний відгук! Нам дуже приємно чути, що ви отримали швидку та ефективну підтримку. Ми завжди готові допомогти!
Роман Онищенко 22 января 2025, 21:20
Доброго дня.
Я є активним користувачем банку приблизно рік.
1 грудня 2024 року виникло питання до служби підтримки у якому я був не до кінця правий та не мав би жодних претензій якби банк не задовольнив моє питання, але запит було вирішено на мою користь та банк перерахував суму % за користування кредитним лімітом, хоча мав повне право не робити цього.
Щира подяка оператору Нелі, фахівцям які приймали рішення та всій службі підтримки.
У разі необхідності звернутися до супорту — відповідь надходить оперативно, чемно та професійно, без ботів та шаблонних відповідей.
Так тримати.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 января 2025, 7:48
Добрий день! Дякуємо за відгук! Ваші слова вдячності надзвичайно важливі для нас, і ми обов'язково передамо їх оператору. Ми завжди прагнемо забезпечити нашим клієнтам найвищий рівень обслуговування, тому дуже приємно чути, що ви отримали оперативну та професійну допомогу.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alina1959 22 января 2025, 17:32
Обслуговування на високому рiвнi, доброзичливiсть та компетентнiсть операторiв, готовнiсть допомогти та вирiшити питания, якi цiкавлять. Кращий банк! Рекомендую!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 22 января 2025, 17:56
Дякуємо за ваш відгук! Нам дуже приємно чути, що ви задоволені обслуговуванням. Ваша довіра та рекомендації – найкраща мотивація для нашої команди!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anatolij5352 22 января 2025, 15:54
Шановні ПІДПРИЄМЦІ розривайте ділові відносини бо в один прекрасний день залишитеся з заблокованим заробленими власними коштами на рахунках без будь-яких пояснень і розпорядитися грошима зможете лише після звернення до НБУ, а можливо прийдеться подавати судовий позов!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 22 января 2025, 18:05
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Для детальної перевірки інформації за Вашим питанням прохання відповісти на повідомлення, відправлене Вам в особисті
Trmp 21 января 2025, 17:55
Один из худших банков. Блокировки карт по любой прихоти. После предоставления всех затребованных изначально документов — а нам этого мало! Дайте еще то и то и то.
При этом после блокировки счетов оформление и доставка пластика не отменяется! На вопрос «На кой мне бесполезный кусок пластика?» ответа не добиться.
В общем, достойный конкурент привату… Кто из них хуже уже сложно сказать
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 января 2025, 19:46
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Для детальної перевірки інформації за Вашим питанням прохання відповісти на повідомлення, відправлене Вам в особисті
lemki 21 января 2025, 15:35
Отделение по адресу: Киев, ул. Антоновича, 122
замовив готівку, прийшов та простояв у черзі 45 хвилин, видали гроші із карти купюрами 96 року. супер обслуговування
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 января 2025, 17:32
Добрий день!
Нам шкода, що у Вас виникли негативні емоції після відвідування нашого відділення. Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. З каси видаються купюри, які є у наявності та не обираються спеціально касиром. Умови видачі купюр для всіх Клієнтів є однаковими. Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝