×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Ідеальний банк!
Комментарии (1)
Банк-шахрай, намагаються списати мої кошти!
Вами було підписано Анкету-заяву про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг.
Відповідно до пункту 3.3.25.1:
Опрацювання скарги (при наявності) — Банк зупиняє видаткові операції за рахунком Клієнта у випадку наявності інформації, що свідчить про можливість шахрайських дій, щодо заволодіння/спроби заволодіння грошовими коштами Клієнта. Такою інформацією може бути лист або заявка на ГЛШ Клієнта іншого Банку/Клієнта Банку про вчинення шахрайських дій та/або реєстрація в Єдиному державному реєстрі досудових розслідувань справи про
шахрайські дії відносно Клієнта. Зупинення операцій відбувається в день отримання Банком такої інформації шляхом блокування картки при наявності доступного залишку строком до 180 днів.
Наданих Вами даних недостатньо для вирішення питання. Наші Співробітники вже зв'язувались з Вами та надали рекомендації для вирішення Вашого питання. На жаль, від Вас було отримано відмову.
Комментарии (2)
Банк-шахрай!!! Не раджу цей банк ні в якому разі!!!
Хочу поділитись своїм дуже поганим досвідом з цим банком. Відкривала картку онлайн пару місяців тому.
Почалось все з того що вчора в неділю 07.07.24 о 9 й вечора отримала в аплікіціі повідомлення що банк якби прийняв рішення про припинення співпраці зі мною. Я перейшла в службу підтримки банку де мені написали що це так.
Повідомлення в аплікаціі надавало 2 опціі щоб я за 2 години або перевела гроші в інший банк або зробила це в відділенні…і це в неділю о 9 й вечора.
Коли я попросила пояснити привід для розірвання співпраці, мені повідомили що банк просто прийняв таке рішення…і це в неділю о 9 й вечора і ніяких пояснень з банку. В вайбер чаті мені повідомили що такі рішення про розірвання приймаються навіть в неробочі години відділень.
В понеділок ранку я відправила скаргу на таке обслуговування з запитанням: що відбувається?
На що мені прийшла відповідь:«Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Рішення перегляду не підлягає. Ви можете здійснити переказ залишків в застосунку АБанк24." Право БАНКУ, а де цікаво моє право дізнатися в чому справа і вирішувати питання в робочі години банку, а не так підло ставити ультиматуми людям в вихідний день вночі!!! І якщо банк пише мені що я можу перевести гроші онлайн то чому блокується картка…
Тобто банк звинуватив не зрозуміло в чому і просто викинув свого клієнта з системи. Коли я з ранку спробувала перевести гроші до іншого банку, у мене договір був вже розірваний і картка з моїми накопиченням заблокована.
Тільки після того як в вайбер чаті я згадала про Мінфін ресурс працівники погодились подумати про те щоб розблокувати мій рахунок щоб я принаймні змогла в стресі перекинути гроші.
Бачу що я не одна така кого виидають з банку як злісного порушника, коли насправді ніяких порушень не було…Я НІКОМУ НЕ РАДЖУ ЦЕЙ КРИМІНАЛЬНИЙ БАНК ЯКИЙ ОБКРАДАЄ ЛЮДЕЙ НІ ЗА ЩО!!! І нехай банк не коментує мій пост прикриваючись якимись пунктами в свох шахрайських договорах!
В першу чергу хочемо звернути Вашу увагу, що система Банку працює цілодобово.
Рішення щодо обслуговування та інші рішення Банку можуть прийматись у будь-який день та час. Кожне рішення приймається лише після ретельної перевірки.
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Це рішення є остаточним та перегляду не підлягає.
Раді що Ваше питання з переказом залишків власних коштів було успішно вирішено. Дякуємо за розуміння.
Комментарии (11)
Положительный отзыв оператору Катерина. (ID — 87845)
Комментарии (2)
Ужасное отношение к клиентам,полностью разочарован в этом банке.😡😡
Объяснял им, что меня просто решили поиметь.Предоставил им квитануию, что деньги человеку были отправлены на заграничный счет, средства он получил, после чего в тупую решил вернуть еще и гривны свои.Но суть не в этом, Карточка в блоке уже 5 месяц.Сегодня решил обратиться в А-банк, с просьбой расторгнуть договор по моей инициативе, согласно пункта договора 10.4.2 я имею на это полное право.И началась комедия.по началу мне говорили, что я вообще не имею права на это, что пока карточка заблокирована ими на 180 дней, я вообще ни что и никаких прав у меня нет.Спустя 20 мин чата с оператором, выяснилось что все-таки я могу закрыть счета, но мне нужно заплатить 30% от остатка на балансе карты, в пользу банку, то есть комиссия.Мне скинули заяву, которую я должен заполнить, что бы расторгнуть договор, но что самое смешное, в заяве написано, что договор будет расторгнут по инициативе банка🤷🏻♂️🤷🏻♂️🤬😡 почему-то инициатива моя, но по заяве мы будем расторгать с инициативы банка.Далее, я задал вопрос менеджеру поддержки, зачем вы вводите меня в заблуждение при чем преднамеренно? в чате мне пишете что договор будет расторгнут по моей инициативе, а в заяве уже совсем другая информация.Тишина 15 мин, и мне отвечают: Извините, заява уже не актуальна, мы скинули вам не ту заяву которая нужна.Ожидайте, с вами свяжутся.- и это все спустя 1,5 часа общения с ними.
Пишу прямо, предоставьте мне электронную заяву, корректную, я хочу заполнить её и отправить вам, что бы расторгнуть договор, это моё право согласно договора, который я подписал с банком-в ответ молчание.
ПО ЭТОМУ-запомните, никогда не используйте этот банк, если у вас будет какая-то ситуация, где вас обманут, либо захотят просто кинуть, А-банк никогда не будет на стороне своего клиента, и будьте готовы, что при обращении в чат поддержки, вам напишут как и мне «извините, другим клиентам нужна помощь, а наш разговор принимает цикличный характер, по этому диалог закончен, до свидания»
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Розірвати договір наразі неможливо. На жаль, нам не вдалося зв'язатися з Вами для детальної консультації щодо Вашої ситуації. Просимо очікувати на повторний дзвінок для подальшого обговорення.
Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для покращення нашого обслуговування.
Комментарии (6)
А-банк це шахраї, не рекомендую
Нам дуже прикро, що ця ситуація могла доставити Вам негативних емоцій. Щодо Вашого питання за кредитом Швидка готівка дійсно, зарахування коштів при виплаті такого кредиту відбувається на дебетову картку Жовта при цьому за зняття готівки або перекази коштів з картки на картку в тому числі на інші банки при використані даних коштів банк не утримує ніякої комісії, але за даним кредитом проводиться нарахування відсотків в рамках діючого договору за угодою згідно вказаній в ньому відсотковій ставці. Вказана Вами сума 229.17 грн збігається з нарахуванням відсотків по такому кредиту в нашому банку і не ї комісією.
Щодо питання блокування за карткою банк турбується про збереження коштів на рахунку клієнта та у разі підозрілої активності та/або непідтвердженої операції обмежити використання кредитних коштів за рахунком. Проте, таке обмеження дозволяє проводити операції в торговельних точках без складнощів, тому відсотки в цей термін продовжують нарахування.
Проте питання стосовно ситуації про прийняття дзвінку з підтвердженням операції, де було встановлено обмеження після дзвінка, ми передаємо відповідним фахівцям для аналізу додатково для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.
Комментарии (10)
Послуги жахливої якості
Дякуємо за відгук! Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з труднощами при використанні нашої валютної картки за кордоном.
Детально перевірили інформацію за Вашим зверненням. Транзакція пройшла з умовою по DCC. Сума розрахунку була обрана в євро. При цьому Вам на екрані банкомату повинна була бути показана ця інформація, і Ви повинні були надати згоду на проведення транзакції. Також на чеку повинна бути дубльована ця інформація.
Щодо резервування коштів на заправках за кордоном. Зняття коштів з резерву відбувається через 13 днів, якщо ми не отримуємо запит на списання коштів. Проте ми можемо зняти резерв за зверненням Клієнта при наявності чеку про відміну або скасування операції.
Комментарии (5)
Худший банк, продолжение истории.
Теперь А-Банк начал мстить, как обиженная девочка. Я активно пользуюсь кредитным лимитом в данном банке, никогда не было просрочки платежа. После моего негативного отзыва банк обиделся и вместо того, чтобы устранить проблему взаимодействия с клиентом, каждый день начал урезать кредитный лимит сразу после моего пополнения. В чате толком ничего не отвечают, в прочем как всегда.
Выглядит смешно и непрофессионально.
Повторюсь, ни кому не рекомендую данный банк.
Рішення щодо ліміту кредитування по кожному продукту Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом.
Щодо вказаної попередньої ситуації з Банком повідомляємо, що зменшення ліміту до цього немає жодного відношення. Попередня ситуація вирішена успішно на підставі наданих Вами в Банк підтверджень, а підтвердження вирішення ситуації з обмеженням Ви надали особисто у попередньому відгуку підтвердивши заявку.
В нас немає підстав зменшувати ліміт через негативний попередній відгук. Сподіваємось, що з часом Ваша думка буде змінена.
Ми радимо активно користуватись карткою та іншими послугами Банку та будемо раді, якщо надалі у Вас буде встановлено бажаний ліміт! 🍏😊
Комментарии (3)
А-банк кинув мене на 100 грн.
Друг кидає посилання, та просить перейти за посиланням та отримати 100грн за реєстрацію в додатку А-банку. Я переходжу, завантажую, ввожу свій номер телефона, ввожу смс. Далі бачу таку картину як на першому фото, все чітко, Ініціали мого друга, та те що ми отримуємо по 100 грн на рахунок кешбеку. Далі дія, документи, підпис, і я вже в додатку. На кешбек рахунку грошей нема. Далі дзвінок до підтримки де мені сказали що клієнтам до 18 років 100 грн не нараховуються, на питання чи отримую я 100 грн коли мені буде 18, отримав відповідь — Ні.
Декілька важливих моментів:
В додатку не написано що друг якого ти запросив не отримує 100грн, написано що рефоводу бонуси не виплачуються, не написано що друг якого ви запросите не отримує бонус. Да навіть якщо і було б написано, я як людина якій відправили посилланя яке ж сам банк заготував де маю про це дізнатись про те що я не отримую 100грн? Коли навіть при вході в додаток я читаю що мені дадуть 100грн. Важливий момент, друг який відправляв мені був не повнолітній, але в нього є доступ до реф посилання. Я навіть не хочу казати щось про те що не давати 100грн підлтікам це якось не гарно, той же монобанк дає реф нагороду всім. Мабуть це добре що банк буквально кидає тебе на гроші в перші хвилини твого користування ним, я навіть не хочу думати що ще А-Банк робить далі.
Підібью підсумки: А-Банк, дайте мені 100грн, моєму другу який також перейшов за реф посиланням і не отримав бонус, там всім іншим підліткам які перейшли за посиланням і не отримали бонус — 100грн!
Ми детально перевірили Ваше питання. Кешбек не було нараховано оскільки відповідно до умов програми «Запроси друга» нарахування відбувається у разі, якщо новому Клієнту вже виповнилось 18 років.
Умови програми для діючих клієнтів розміщені у АБанк24, для нових клієнтів, які ще не мають застосунку — на сайті банку (посилання: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-472/?lang=uk).
Звертаємо увагу, навіть якщо Вам немає 18 років, Ви можете відправляти посилання для запрошення нових Клієнтів, яким вже виповнилось 18 років., та отримувати бонус за запрошення.
Сподіваємось, що усі Ваші запрошення будуть успішними та Ви зможете отримати бажаний кешбек!
Комментарии (1)
Повернення грошей після шахрайських дій
Комментарии (1)
Некомпетентний банк
У даній ситуації для можливості зафіксувати, що номер телефону належить не нашому Клієнту та для того, щоб припинити подальші дзвінки маємо для Вам дві рекомендації:
1) Звернутись особисто до будь-якого відділення А-Банку (адреси: https://a-bank.com.ua/branches), з паспортом, ІПН та придбаним номером телефону для зміни даних і Банк не буде надалі адресувати дзвінки.
2) Прийняти дистанційно відеодзвінок через Viber на вказаний телефон. Після дзвінку і перевірки того, що номер не належить Клієнту, дзвінки будуть припинені.
Для того, щоб розібратись в даній ситуації просимо Вас надати відповідь в особистих повідомленнях.
Комментарии (1)
Худший банк для работы с долларом
Купить онлайн доллар: в Привате — 40,98 грн, в А-Банке — 41,15 грн.
Снять доллары: в Привате — нужно заказать за 1 день, в А-Банке — за!!! 7−10 дней.
Мало того, что конский курс на покупку, так еще и снять свои же деньги так просто не получится.
Всем (или почти всем) другим банкам А-Банк в этом тоже сильно проигрывает.
Спробуйте, будь ласка! Будемо раді новим відгукам від Вас!
Комментарии (6)
Банк номер 1 в Україні
Обожнюю А24 за функціональність, простототу та легку доступність до кожного продукту.Потрібні кошти- розстрочка на витрати та готівка-3 хвилини і вже на карті), Потрібна техніка або меблі-Плати частинами-3 хвилини і я вже з покупкою)Програма лояльності від Епіцентру та АТБ — клас! Платежі, комуналка, штрафи і т.і. -дома на дивані, без черги та додаткових комісій.Відкрити рахунок ФОП — проще простого, через додаток, без бюракратії, тисячі підписів та не потрібних бумажок! Потрібно знімати кошти-карта ключ до рахунку, в будь-якому банкоматі без додаткових комісій! Обслуговування безкоштовне! Потрібен термінал-заявка в додатку -привезли новенький на андроїді вже з касовим апаратом -функціонал мегапростий! Зявилось будь-яке питання -швидка відповідь оператора в зручному для Вас месенджері! Підсумовую А-банк ВАН ЛАВ! 💚
Бажаю вам розвитку та процвітання!
Ваш клієнт назавжди Марина Кваснюк.
Комментарии (5)
Спасибо большое.
Комментарии (1)
Оплатил кредит заблокировали счета
Абанк:
Транзакции зачисления средств на карту и использование кредитного лимита приостановлены, так как банк принимает меры по проверке клиента для понимания его деятельности, сущности и целей использования банковских продуктов согласно ст. 7 11 Закона Украины о предотвращении и противодействии легализации доходов. Просим Вас предоставить в Банк информацию о проведенных операциях.
Просим предоставить:
расписка/ копии договоров займа/договоров возвратной финансовой помощи;
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
Банк через месенджер, який Ви обирали в АБанк24, надіслав Вам відповідні уточнення після перевірки вже наданих документів та запит документів та підтверджень, які ще потрібні для підтвердження джерела коштів. Ми взяли Ваше питання на контроль. По отриманню від Вас необхідних уточнень, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання.
Комментарии (3)
Помочь своему вопросу!
Служба поддержки клиентов здесь вдвое выше, чем когда-либо, и она бесплатна! Они оказывают огромную помощь с другого конца света, не тратя на это и 2 минут.
Спасибо на онлайн чате Олга!
Комментарии (1)
Благодарность за вашу помощь !!!
В данный момент нахожусь не в Украине, работники Абанка ко мне настолько отнеслись с пониманием, восстановили карту, помогли с приложением при этом не имея Украинский номер, запросили остаток, перевели остаток максимально быстро, перезвонили мне, очень приятные, вежливые сотрудники, девочка Надежда онлайн-помощник максимально мне помогла ♥️
Спасибо вам Абанк и онлайн-помощники, за вашу помощь, за вашу поддержку и понимание!!!
Очень благодарна!!! Нет никаких проблем с Абанком!!!
Написать комментарий
Ложка дьогтю в бочці меду, або гарантований подарунок за донат від А-Банк, котрий міфічно зник на шляху до адресата
Через 3 роки я повертаюсь сюди, бо виникла ситуація, в котрій служба підтримка банку виявилась безсилою і немає можливості знайти ні відповідальних, ні кінця, ні краю…
До цього моменту питання до банку виникали і вони успішно вирішувались службою підтримки, але в цей раз, нажаль, щось пішло не так.
Що ж, досить ліричних відступів і перейдемо до суті самого питання.
А-Банк веде широку волонтерську активність на підтримку ЗСУ, в цьому йому велика шана й я по можливості приймаю участь в тих чи інших зборах.
25/12/2023 — приймав участь в зборі з гарантованим подарунком. Подарунок отримав, тут все гаразд, А-Банк молодець!
26/02/2024 — прийняв участь в аналогічному зборі з гарантованим подарунком, в телеграм чаті надійшло підтвердження участі й було вказане відділення за адресою: Черкаси, вул. Гоголя, 250 для доставки подарунку. І?.. А далі тиша…
28/03 — звернувся до служби підтримки, де Неля відповіла, що мене повідомлять в смс, або в дзвінку.
(По факту ні смс, ні дзвінка не отримав.)
22/04 — вдруге з цього питання звернувся до служби підтримки. Цього разу відповіла Яна, й надала наступну інформацію: «Ваш подарунок на Новій Пошті, можете забрати». Але ж стоп, для чого тоді запитували адресу найближчого відділення банку?
В ході тривалої переписки вдалось дізнатись номер ТТН: 20 #### #### 3410.
Додаток Нової Пошти по цьому номеру вивів наступну інформацію:
Відправлено 28/02 → Прибуло 29/02 → Отримано
Детальна інформація за моїм номером телефону недоступна, бо він до цієї посилки не відноситься ні в якості відправника, ні в якості одержувача.
На цьому спілкування зі службою підтримки зайшло в глухий кут, не впевнений що спілкування зі мною завершувала та ж Яна, оскільки діалог почався об 11:33 а завершився 23:07 шаблонною фразою «Ваше питання передано відповідальним, після з Вами зв’яжуться для уточнення та надання деталей.»
(По факту не звʼязались.)
03/05 — третє звернення до служби підтримки, відповів Клим: «Інформацію передали, варто очікувати, з Вами зв’яжуться». На уточнююче питання про терміни очікування, отримав вельми оптимістичну відповідь: «На жаль, терміни відсутні».
(Станом на 28/06 зі мною не звʼязались і питання залишається відкритим.)
І так, увага, питання до А-Банку: Ще варто очікувати, чи можна вже не чекати?
Щиро дякуємо Вам за Вашу підтримку та донати на підтримку Збройних Сил України. Ваша участь у волонтерських ініціативах є надзвичайно цінною.
Ми щиро перепрошуємо за незручності, з якими Ви стикнулися під час останнього звернення до служби підтримки. Номер ТТН який Ви отримали в чаті було надано помилково. Як і повідомлялось першочергово подарунок було відправлено на відділення за вказаною адресою. Ми намагались зв'язатись з Вами, щоб запросити для вручення, проте нам не вдалося.
Дякуємо за прийнятий дзвінок та очікуємо Вас на відділенні для вручення подарунку.
Ми цінуємо Вашу довіру та зобов'язуємося зробити все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Комментарии (3)
Обман, непрофессиональная работа персонала
Банк здійснює свою діяльність відповідно до вимог Положення про структуру валютного ринку України, умови та порядок торгівлі іноземною валютою та банківськими металами на валютному ринку України, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 02.01.2019 N 1 (далі — Положення № 1).
Касир після перевірки може відмовити Вам в прийомі банкнот іноземної валюти, що має ознаки пошкодження, оскільки А-Банк на сьогодні не працює з банкнотами інкасо.
Відповідно до Постанови НБУ №76 «Про затвердження Змін до Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні» від 20.06.2023 р. банкноти обпалені, пропалені, трухлі (пошкоджені внаслідок тривалої дії вологи, різних рідин, хімікатів або з ознаками гниття), підпадають до критерію інкасо.
Комментарии (7)
Шахраї. Примусово утримують мої кошти.
Кто-то говорит, что деньги разблокируют в течении часа. Кто-то говорит, что в течении 3-х дней.
В поддержке нагло врут.
Не поздоровались при начале диалога. Максимально презрительно относятся к своим клиентам. Каждого сотрудника, который по моему мнению был не компетентный есть имя и табельный номер. Есть фото доказательства. При необходимости смогу их надать.
Банк удерживает мои 47 тысяч гривен и толком нечего обьяснить не может. Хотя изначально я дала все доказательства откуда эти деньги.Прошу вас обратить внимание и помочь.Я готова каждый день обновлять отзыв о том, какой это не хороший банк и пользоваться я им не собираюсь. Прошу принять меры к банку и помочь разобраться в ситуации.
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику. На жаль, від Вас було отримано відмову.
Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до Служби підтримки. Питання знаходиться в роботі. З Вами зв'яжуться наші Співробітники для більш детальної консультації щодо Вашого питання.
Комментарии (9)