×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Заблокировали карту, поддержка не отвечает
Банк проводить аналіз фінансових операцій клієнтів відповідно до вимог законодавства. За результатами даної перевірки було прийнято рішення про припинення ділових відносин.
Згідно з процедурою, для повернення залишку коштів необхідно подати заяву з реквізитами рахунку в іншому банку. При зверненні до підтримки бот надає необхідну інформацію щодо Вашого питання. Якщо у Вас немає такого рахунку, рекомендуємо звернутися до будь-якого банку для його відкриття, після чого подати заяву з реквізитами. Відправити заяву Ви можете в чат онлайн з нашого застосунку. Меню «Інше» — «Служба підтримки».
Комментарии (4)
Ранкові теревені з онлайн підтримкою в Вайбером
Коли людина получила ясні відповіді на свої питання щодо карток та їх випуск і де та як краще замовити новою поштою чі в відділенні банку отримати картку. Це не ощад 24 зі своею Софією ботом. Там щоб щось дізнатись чи зв’язатися з менеджером онлайн підтримки то на те тиждень часу піде
P. S. Що не кажіть, а «Абанк» рулить… РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ
Разом до перемоги! 💙💛
Написать комментарий
Заблокували кошти після 5-ти платежів
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
В результаті такого аналізу банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин. Наразі банком було отримано запитані документи для дебетування залишків коштів. Документи передано для аналізу фахівцями. Прохання очікувати на розв'язання питання
Комментарии (1)
Заява на повернення коштів, 6 тижднів і не розглянули
21.12.2024 р. від Вас надійшов запит до Банку щодо неотримання коштів в банкоматі.
На даний час проводиться перевірка вказаного Вами факту за допомогою Міжнародної платіжної системи та банком, в якому була спроба зняти кошти.
Регламент обробки оскарження даної операції складає до 55 днів (в окремих випадках термін може бути збільшений Міжнародною платіжною системою).
Ми також зацікавлені в швидкому вирішенні питання та поверненні коштів, очікуємо інформацію щодо результатів перевірки від Міжнародної платіжної системи. Пришвидшити вирішення даного питання відсутня можливість.
За результатами розгляду звернення щодо повернення коштів ми обов'язково Вас проінформуємо.
Комментарии (1)
Ви терорист — 10 год тюрми
Куди відправляти їх папірець про повернення коштів також не зрозуміло. Витрачати час та їхати у відділення не збираюсь.
P. S. ОБЕРЕЖНО ШАХРАЇ!!!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Банком було прийнято рішення про розірвання ділових відносин з Вами. Хочемо повідомити, що рішення про розірвання ділових відносин з банком є остаточним і не підлягає перегляду. Розуміємо, що це може викликати незручності, але ми змушені дотримуватись встановлених норм. Вам було надіслано заяву для переказу залишків з Вашого рахунку. Просимо Вас надіслати заяву для здійснення переказу залишків найближчим часом, щоб завершити процес розірвання відносин.
Комментарии (6)
Ужасные условия реструктуризации
Наразі банком було надано інформацію з приводу можливого розв'язання даного питання для перерахунку заборгованості та внесення коштів на погашення заборгованості враховуючи авансовий платіж.
Будемо раді допомогти у розв'язанні Вашого питання, однак звертаємо увагу, що банк розрахував варіанти погашення заборгованості за новими умовами реструктуризації відповідно до суми Вашої поточної заборгованості та можливого строку кредитування.
Комментарии (2)
Не повертають кошти
Оператори написали очікувати 24год/день
Цей час вже пройшов, а переказу так і не було.
Це вже не перший випадок в людей, бачу тільки такі відгуки.
Пришвидшити процес отримання
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Хочемо зазначити, що по вашій заявці було зауваження. Наразі ми отримали від вас відкориговану заяву та передали її на розгляд. Ваше питання обробляється в банку, і ми активно працюємо, щоб вирішити його в найкоротші терміни. Як тільки буде рішення, ми обов'язково зв'яжемося з вами. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.
Комментарии (5)
Не возврощают деньги после закрытие счета
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Після проведеного аналізу було прийнято рішення про припинення ділових відносин з вами. На вашому рахунку залишалася частина коштів, які були тимчасово заблоковані. Як тільки вони були розблоковані, ми відразу здійснили перерахунок на вказані вами реквізити. Ваше питання було успішно вирішене, і кошти були переведені. Щиро перепрошуємо за можливі незручності.
Комментарии (4)
Враження за чітку відповідь на запитання від клієнта (А-банку), в соціальній мережі вайбер. І незадоволення на відповідь від співробітника підтримки (А-банку), в мережі телеграм.
Незадоволений я працівником служби підтримки А-банку в соціальній мережі (Телеграм). Карина не компонентний працівник, не дає чіткої відповіді на запитання клієнта, не розуміє що в неї саме запитують. Хочу сказати що Карина тільки уміє давати відпір клієнту на запитання постановами НБУ, а не те що хотів клієнт від неї почути і зрозуміти, що йому робити далі. Одним словом про співробітника я ним дуже не задоволений, я не отримав що хотів знати!
Надіюсь що цей відгук прочитає і директор або заступник (А- банку), і прийме рішення щодо роботи співробітника банку Карину, щодо співпраці з клієнтом щодо звернення допомоги.
І я дуже сподіваюсь що отримаю свої кошти в цілому вигляді, і не чекатиму дуже довгий і тривалий час.
Банк якісний і дуже приємний для співпраці. І не доведеться подавати заяву до суду або міліції що до викрадення власних коштів.
Ми цінуємо Вашу думку і завжди прагнемо вдосконалювати наш сервіс. Візьмемо до уваги всі Ваші зауваження, щоб зробити взаємодію з банком ще комфортнішою для Вас. Завжди раді допомогти!
Комментарии (1)
Отнимают деньги
Бажаємо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування рахунку або відшкодування за еквайрингом. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від Банку з детальним роз'ясненням щодо Вашого питання та подальшими рекомендаціями.
Комментарии (20)
Обслуговування від менеджера
Шкода, що Ви прийняли рішення закрити картку. Завжди будемо раді відновленню співпраці в майбутньому💚
Написать комментарий
Приємно вражений
Написать комментарий
Заблокували картку, а банк
Весь час тиснуть на те що 180 діб буде заблокований банк, Я нічого просто не можу зробити
Тільки кажуть повернути комусь десь там кошти після 2 років
Я маю проблеми з здороовьям
Вони заблокували гроші від моєї матері на що я також надав докази що це не шахрайства якісь
На це також надав докази — відповідь ніяка
Грошей нема на життя зовсім, просто як до собаки відносяться
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі ваше питання знаходиться в роботі. З вами зв'язувався спеціаліст та надав усі необхідні рекомендації стосовно вашого питання.
Комментарии (4)
Ограничили счет
Я отправила им декларацию о доходах и квитанции о пополнении карты моими личными средствами
В бот поддержки приходит ответ, что документы не подходят, а какие именно документы хотят увидеть, не пишут
Как узнать, что именно от меня требуется?
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Комментарии (2)
Якісна Служба підтримки
Написать комментарий
Служба підтримки 10 із 10
Я є активним користувачем банку приблизно рік.
1 грудня 2024 року виникло питання до служби підтримки у якому я був не до кінця правий та не мав би жодних претензій якби банк не задовольнив моє питання, але запит було вирішено на мою користь та банк перерахував суму % за користування кредитним лімітом, хоча мав повне право не робити цього.
Щира подяка оператору Нелі, фахівцям які приймали рішення та всій службі підтримки.
У разі необхідності звернутися до супорту — відповідь надходить оперативно, чемно та професійно, без ботів та шаблонних відповідей.
Так тримати.
Написать комментарий
Комунiкацiя зi знаком +
Комментарии (1)
Не співпрацюйте
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Для детальної перевірки інформації за Вашим питанням прохання відповісти на повідомлення, відправлене Вам в особисті
Написать комментарий
Легкий способ потерять нервы и деньги
При этом после блокировки счетов оформление и доставка пластика не отменяется! На вопрос «На кой мне бесполезный кусок пластика?» ответа не добиться.
В общем, достойный конкурент привату… Кто из них хуже уже сложно сказать
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Для детальної перевірки інформації за Вашим питанням прохання відповісти на повідомлення, відправлене Вам в особисті
Комментарии (2)
видають долар купюрами 96 року
Нам шкода, що у Вас виникли негативні емоції після відвідування нашого відділення. Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. З каси видаються купюри, які є у наявності та не обираються спеціально касиром. Умови видачі купюр для всіх Клієнтів є однаковими. Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ.
Комментарии (2)