×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Перевірка від банка
Щиро вибачаємося за незручності, які виникли під час спілкування з нашим оператором. Дійсно, деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, що може призвести до тимчасового блокування картки. Це робиться з метою безпеки, щоб упевнитися, що платіж проводить саме клієнт особисто. Однак ми шкодуємо, що процес спілкування не відповідав вашим очікуванням і став причиною дискомфорту.
Ми прагнемо поліпшити наш сервіс і врахувати всі ваші зауваження. Щоб ми могли детальніше розглянути дану ситуацію, ми надіслали повідомлення у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Комментарии (6)
Допомогають в складних ситуаціях.
Написать комментарий
Рекомендую Абанк
Користуюсь лише через онлайнбанкінг, все дуже просто і легко у додатку, проблем з отриманням фізичної картки не мав навіть не відвідуючи відділення. Картку можна замовити по пошті або просто придбати у магазині. Але найбільше мені сподобалось онлайн обслуговування колцентру, працівники банку дуже швидко відповідають на будь яке ваше питання та вирішують його, навіть якщо ви вперше користуєтесь онлайнбанкінгом…
Комментарии (1)
СНОВА БЛОКИРУЮТ ЗА ТО, ЧТО Я ФОП
Дозвониться невозможно, на звонки не отвечают, автоответчик говорит, ваша карта заблокирована.
Тех поддержка в телеграмме, вайбере так же полностью игнорирует мои сообщения.
Я уже скидывал им полную последовательность своих действий в прошлый раз и меня разблокировали, но им абсолютно это неважно, потому, что сейчас я во второй раз скинул деньги со своего ФОП!!! И снова одно и тоже, просто невозможно пользоваться этим банком.
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Банком було відправлено уточнення інформації в прив'язаний месенджер та особисті повідомлення. Будемо раді допомогти з розв'язанням даного питання після отримання запитаної інформації
Написать комментарий
С А-банком мошенникам конец!
Доставки как вы поняли не было! На наши обращения к контакту, начали сыпаться угрозы! И в итоге заблокированы! Было принято решение срочно обртаиться в службу безопасности А-банка в тот же вечер.
Приятная девушка внимательно выслушала, записала все данные и суть ситуации и сказал ждать.
На следующий день был обратный отклик, с сообщением что ситуация разобрана! Мошенники определены!
Попросили номер карты с которой был сделан перевод и телефон владельца карты. После подтверждения всех данных деньги были возвращены!
Ещё раз огромное спасибо команде
А-банка!
Комментарии (3)
персонал банку любить помститися за скарги на його роботу у службу підтримки
3 березня я згадав що ніхто зі мною так і не зв’язався. Є ще одна деталь: восени був схожий збір і тоді так само були призи, я так само закинув суму яка дозволяла отримати гарантований приз. Але мені його так і не прислали. Оскільки приз не був моїм головним мотиватором я тоді на це забив, але неприємний факт запам’ятав.
Тож я звернувся у підтримку щоб спробувати дізнатись чому так відбуваєтся що вже систематично банк мене кидає з призами. Відповідь банка була така: восени мені відправили посилку з призом, але вона пролежала п’ять днів в поштоматі і оскільки її ніхто не забра то вона була повернута банку. Цього ж разу зі мною намагались зв’язатись у месенжері, але я начебто не відповів. Дивне пояснення, я то точно знаю що в жодному з месенжерів зі мною ніхто на зв’язок не виходив. Оскільки призом був мерч з логотипом банку, а після такої відповіді будь яке бажання носити логотип банка зникло — я відмовився від отримання.
При спілкування я не лаявся, ніяк не ображав представника банку і навпаки був максимально ввічливим.
Після розмови виникло бажання написати негативний відгук, але якось ліньки було — мабуть ви б і не побачили цей відгук.
Але виявилось що це не кінець історії. За наступні два дні банк без будь яких зрозумілих підстав вчинив декілька дій відносно мойого рахунку — про це я напишу здогом коли буду закривати рахунок (ще є депозити). Я не відразу пов’язав ці дії з моїм зверненням, але вже зараз передивляючись хронологію побачив що перший крок банк зробив саме 3 березня після мого звернення. Що дає мені підстави думати що це була помста — бо ніяких суттевих змін у моєму фінансовому становищі за останні неділі не було.
Подивимось чи мені вдастся повернути депозити в повному обсязі. Щось в мене погані передчуття.
Ми цінуємо вашу участь у зборі і прагнемо вирішити цю ситуацію якомога швидше. У жовтні ми зв’язувались з вами щодо отримання мерчу за ваш донат. На жаль, подарунок не був отриманий вами протягом п’яти днів у поштоматі і, відповідно, був повернутий до банку.
Що стосується вашого поточного виграшу, ми надіслали вам привітальне пуш-повідомлення 25 лютого, а також повідомлення у закріплений з банком месенджер 26 лютого для уточнення даних щодо доставки подарунка. На жаль, ми не отримали від вас відповіді.
Додатково хочемо зазначити, що зміни в кредитному ліміті не можуть бути пов’язані з ситуацією з подарунками. Банк розраховує розмір ліміту індивідуально для кожного клієнта, і на його зміну можуть впливати різні фактори.
Ми намагались зв’язатися з вами за вказаним номером телефону, але, на жаль, не змогли додзвонитися. Просимо вас відповісти на наш дзвінок або в чаті та надати адресу для доставки подарунка.
Комментарии (42)
Быстрая и вежливая поддержка
Написать комментарий
Volodimir1970 про А-Банк.
Комментарии (5)
Блокировка без предупреждения.
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Банком було відправлено уточнення інформації в прив'язаний месенджер. Прохання надати відповідь банку до https://t.me/abank_docs_bot. Будемо раді проаналізувати її та надати відповідь якомога раніше. Дякуємо!
Комментарии (1)
Послуги Абанка
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Нікому не раджу
Яка сума ліміта, яку я перевищив не відповідають.
Якщо Вам встановлено обмеження відповідно до законодавства про фінансовий моніторинг, Ви отримуєте повідомлення із запитом на необхідні документи. У службі підтримки Вам надсилається посилання на Telegram-бот, де можна ознайомитися з їх переліком та відправити документи. Якщо документи не підтверджують дохід або їх недостатньо, надходить додаткове уточнення.
Ми відправили Вам повідомлення в месенджер який Ви обрали для спілкування з банком. Очікуємо на запитувану інформацію.
Комментарии (1)
ДУЖЕ НЕ ЗАДОВОЛЕНА !!!
Перепрошуємо за ситуацію, що склалася. Дійсно, під час консультації була допущена помилка, і ми вже передали цю інформацію керівнику відповідного підрозділу для подальшого аналізу.
У випадку виникнення простроченої заборгованості банк встановлює тимчасове обмеження на подальше користування кредитними коштами.
Щодо повідомлення про передачу інформації в Українське бюро кредитних історій – воно носило інформативний характер. Ми прагнемо заздалегідь попереджати Клієнтів про можливі наслідки прострочення, щоб вони мали змогу врегулювати ситуацію вчасно.
Ми зв'язалися з Вами та надали детальну інформацію щодо Вашого питання. Дякуємо за діалог і зворотний зв’язок!
Комментарии (2)
З новим положенням роблять що хочеш
Банк зобов’язаний аналізувати фінансові операції клієнтів відповідно до вимог законодавства (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Згідно з Постановою НБУ №110, ліміт розраховується динамічно з урахуванням персональних даних клієнта та його фінансової активності.
Ми вже зверталися до Вас для уточнення деталей, проте необхідних даних Ви нам не надали. Чекаємо на відповідь в особистих повідомленнях. Важливо зазначити, що деталі ми можемо надати лише власнику рахунку.
Комментарии (6)
***
Повернув 41000
В додаток прийшло повідомлення.При виході з пільгового періода на суму заборгованості буде нараховано 3.4%
Сума заборгованості становила 600 гривень нарахували 2609грн %
Написав у підтримку пишуть НА ВСЮ СУМУ ЗАБОРГОВАНОСТІ((
От представте людина перевела зняла 200000 повернула 199900 Бо у додатку описано.На суму заборгованості %
У мене питання навіщо ви там сидете алєні))
І ще так смішно якщо є змога внесіть 600))
Но лібше щоб не було 2609 нам подаруйте!
А Банк це шляпа
Ми розуміємо, що ситуація з нарахуванням відсотків може бути заплутаною. Хочемо нагадати, що якщо сума заборгованості минулого місяця не буде повністю погашена до кінця поточного місяця, пільговий період не діє, і відсотки нараховуються на всю суму заборгованості з моменту використання кредитних коштів.
Ми передали ваше звернення відповідальним співробітникам для розгляду можливості вдосконалити текст повідомлення, щоб було більш зрозуміліше для наших клієнтів. Ваше питання щодо списаних відсотків наразі обробляється, і ми зв'яжемося з вами, як тільки отримаємо рішення.
Комментарии (14)
Повернення коштів
Вже дома на телефоні мами (а ми для неї знімали пенсію) я побачила, що зняття відбулося.Зателефонувала на гарячу лінію, прийняли заявку.Треба було позиватися до міжнародної платіжної системи.
Все вирішилося позитивно, кошти повернулися на картку.
Ще раз щиро дякую всім, хто виконав свою роботу!!!
Комментарии (1)
Подяка працівникам та онлайн консультантам АБанку
Я п’ять років як перейшов з Приват банку, до АБанку, коли почав отримувати пенсію.
Я ні одного дня не пожалкував про свій вибір.
Працівники професійні, умови банківських послуг найкращі!
Я декілька раз звертався з питаннями розібратись з документообертом в онлайн додатку АБанка, — отримував допомогу завжди максимально швидко та грамотно.
Комментарии (1)
Відповідь на будь яке питання
Комментарии (2)
Дуже швидко працюють
Комментарии (1)
Хороший банк
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
Ліміт поповнення карти менший за кредитний ліміт
Протягом лютого я звернув увагу на автоматичне зменшення ліміту картки на суму внесених коштів, до такого методу роботи цього банку я вже звик, але щоб після чергового внесення коштів на кредитну карту (АТБ) її заблокували з поясненням про перевищення ліміту зарахувань на картку — це просто ааааааа банк. Тобто ліміт поповнення картки менший за кредитний ліміт (91000 грн). Питання тоді для чого банк видає кредитні картки, якщо ними не можливо користуватись.
Висновок: банк дає кредит, а потім блокує картку та вимагає пояснення, де взяв гроші!
Рішення щодо ліміту кредитування по кожному продукту Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом.
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально. Зауважимо, що розмір кредитного ліміту не пов'язаний з лімітом моніторингу, та може відрізнятись.
Наразі бачимо, що Вами не було досягнуто лімітів моніторингу. Обмеження було успішно знято. Дякуємо за Ваше звернення та будемо раді подальшій співпраці
Написать комментарий