×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Дії банку при переказі коштів шахраям
повернули не витрачені кошти з кредитки і перевипустили карту.Дуже задоволена діями банку.
Написать комментарий
Дякую працівникам банку за повернення коштів
Написать комментарий
Посередня якість підтримки
Перша ситуація — Звернувся до підтримки Банку 1 березня з питанням, що категорія «Фастфуд» відображається у розділі «Банківських», хоча раніше була у «Партнерських» і обирати її було не обов’язково для нарахування кешбек, продовжимо. Звернувся з цією проблемою, на що оператор повідомив наступне — "
àбанк VIP, [01.03.2025 9:43]
Ви маєте картку Bolt
àбанк VIP, [01.03.2025 9:43]
*Максимальна сума кешбеку за категорією «Фастфуд» від банку — 500 грн на місяць.
àбанк VIP, [01.03.2025 9:43]
При досягненні суми ліміту нарахування далі не відбувається.
àбанк VIP, [01.03.2025 9:43]
Ця категорія додаткова для власників картки Bolt і відображається в списку партнерського кешбеку, клієнту не потрібно додатково обирати її. "
Тобто надано інформацію, що нічого не змінилося і кешбек повинен нараховуватися як і раніше без обов’язкового вибору категорії. Далі оператор попросив надати скріншот з відповідного розділу і направив запит фахівцям. Пройшло 3 дні з моменту, за цей час я встиг розрахуватися у цій категорії виконавши умови (розрахунок карткою «Bolt») і кешбек не був нарахований, хоча оператор вказав, що умови не змінилися. Я звернувся до підтримки самостійно після проходження цього часу (3 днів) і мені повідомили, що «відбулися зміни», як я розумію відповідь на мій запит/питання була, але ніхто не написав мені про це, як було зазначено оператором 1 березня — «Наразі наші фахівці перевіряють чому так, напишемо Вам. щойно отримаємо відповідь».
Друга ситуація — Звернувся я до підтримки 13 березня, з питанням, чому дані про використаний кредитний ліміт не передаються до УБКІ, задавши уточнююче питання, було повідомлено наступне — «Уточню деталі та проінформую вас протягом дня». Пройшло вже 13 днів з моменту звернення, але нажаль деталі «протягом дня», я так і не отримав.
Звісно були й інші питання, які вирішувалися, можливо деякі з них, не так швидко як і хотілося, але вирішувалися, тому хотілося б звернути увагу на ці ситуації, щоб у майбутньому мінімізувати їх кількість).
Нам прикро, що сталась така ситуація та вдячні за Ваш сигнал, адже він допомогає покращувати наш сервіс. Нами було проведено детальну перевірку Ваших звернень.
Ми щиро перепрошуємо за ситуацію, яка виникла. Наразі дані звернення вже передані фахівцям банку для опрацювання та прийняття відповідних рішень задля уникнення схожих ситуацій в майбутньому.
Відповідь банку за Вашим останнім питання адресованим до підтримки банку було успішно направлено в прив'язаний месенджер. Сподіваємось, дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю
Написать комментарий
Оформление карты в магазине АТБ
Комментарии (1)
Знаходжуся в Польщі всі кошти були на Абанку аа вони заблокували карту немаю коштів ні на хліб ні на воду тепер не знаю що робити ааа потрібні їхати і ще перебувати на теретої ЄС мені потрібно 3 дні!!! І що мені тепер робити бомжувати ?
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Наразі бачимо ваше питання та надана інформація перебувають в роботі. Відповідь банку буде адресовано в àbank24
Комментарии (5)
Блокування картки та ігнорування в підтримці
Я звернувся до підтримки з питанням, які саме документи необхідно надати у моєму випадку. У відповідь, після підключення оператора, він надсилає лише шаблон з посиланням на окремий бот А-банку, де завантажуються документи (знову ж таки, без конкретних інструкцій та списку документів для окремих випадків. Будь яка спроба уточнити інформацію у чаті підтримки, зустрічається відповіддю з посиланням на бот (тобто точна копія попереднього повідомлення операторів підтримки). Більш того, на будь яке питання у підтримку, навіть не пов’язане з моніторингом (наприклад уточнення деталей по транзакції чи розстрочці), ви будете отримувати копію цього повідомлення з посиланням на бота. Цікаво, що до обмеження рахунків, підтримка працювала і там відповідали живі оператори.
Оскільки через підтримку неможливо уточнити будь-яку інформацію, я заповнюю всі дані через цей бот і отримую повідомлення про те, що перевірка займатиме до 24 годин і я отримаю повідомлення з її результатами. Приблизно через 24 години я отримую повідомлення «На все добре!» (можу надати скріншоти повідомлень чи переслати ці відповіді). Будь-яка спроба уточнити інформацію про результати перевірки через чат підтримки зустрічається знову копією повідомлення з посиланням на бот. Картки на даний момент залишаються заблокованими.
У мене немає ніяких надходжень з криптовалюти, ігрових сайтів чи ще чогось подібного, а вихідні перекази здійснюються виключно на мої ж картки, з яких я оплачую покупки (без зняття готівки), або оплачую покупки з самого А-банку.
І після відправки документів та закінчення строків перевірки, які сам банк і вказав, я отримую лише повний ігнор в підтримці та навіть не знаю, чи перевіряються надіслані дані взагалі. Через три дні настане день платежу за розстрочкою, а картки до сих пір залишаються заблокованими, і я навіть не можу дізнатись через підтримку, як діяти в даній ситуації і як внести платіж.
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Наразі бачимо, що Вами було надано запитану банком інформацію та питання є успішно вирішеним. Дякуємо за співпрацю!
Комментарии (2)
Найкраще і найприємніше відділення у місті
Будь- які питання стосовно додатку, кредитів чи просто новинок- все ввічливо, професійно і з посмішкою роз’яснюють (що в наш час дуже важливо).
Завжди їх рекомендую, і моя родина теж постійні клієнти.
Дуже дякую за все!!!
Написать комментарий
Подяка
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Блокировка карты
22 марта 2025 года моя банковская карта была заблокирована сразу после зачисления на неё денежных средств. Представители банка потребовали пройти видеоверификацию, что я немедленно и сделал. В ходе видеозвонка сотрудник сообщил, что блокировка карты связана с транзакцией от 02.03.2025. По словам банка, отправитель перевода якобы спустя 20 дней после отправки средств подал запрос на возврат.
Данный перевод был осуществлён через криптобот. У меня на руках имеются все подтверждающие документы: квитанция и скриншоты операции из бота. Все материалы я предоставил банку. В ответ мне сообщили, что будет проведена служебная проверка. Однако спустя несколько часов я получил уведомление об отказе в разблокировке карты. Мои предоставленные доказательства были отвергнуты без объяснения причин, с формулировкой, что они не являются достаточными.
Удивлённый таким решением, я связался с отправителем средств. Он сообщил, что никаких жалоб не подавал, а его собственный банковский счёт также был заблокирован. В подтверждение он направил мне квитанции и скриншоты. Это указывает на наличие цепочки блокировок, в которую я оказался вовлечён безосновательно.
После повторного обращения на горячую линию банка мне сообщили, что жалобу подал вовсе третий человек, с которым я никогда не имел никаких контактов и от которого лично не получал никаких средств.(на мою карту он перевод не совершал) Тем не менее, мне было предложено вернуть средства или самостоятельно связаться с этим человеком и урегулировать вопрос. Хочу отметить, что я не знаю, кто этот человек, и не понимаю, на каком основании банк требует от меня решать ситуацию, в которой я не являюсь стороной.
Банк отказывается предоставлять какие-либо доказательства моей вины, не отвечает по существу на мои вопросы и ежедневно присылает шаблонные письма с требованием дать согласие на возврат средств.
Считаю действия банка непрофессиональными и нарушающими мои права как клиента. Прошу провести объективную проверку по данной ситуации, предоставить чёткие разъяснения и доказательства, на основании которых была произведена блокировка, а также пересмотреть решение об отказе в разблокировке моей карты.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі ваше питання знаходиться в роботі. За результатом ми зв'яжемось з Вами.
Комментарии (4)
Обслуговування у відділенні м. Біла Церква
Написать комментарий
Блокування карти
Виявилось, що коли я обміняла кошти через криптобота, людина через деякий час поскаржилася на мене, але претензій після переказу коштів не було, квитанції всі є
Оператори говорять що запрошено врегулювання скарги або повернення коштів, кошти я повертати не погоджуюсь, так як я закон не порушувала і до шахрайства я не відношусь,
Кожен раз Абанк говорить очікувати 3 робочих днів, але мені ніхто так і не телефонував, тільки я кожного дня з ними звʼязалася, щоб зрозуміти що з карткою
Пройшов робочий тиждень але мені так і говорять по телефону кожен раз що вони передали заявку, що зі мною звʼяжуться
Але відповіді ніякої
Самий найгірший банк, який не чує клієнтів,і допомагає шахраям!!!
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі ваше питання знаходиться в роботі. За результатом ми зв'яжемось з Вами.
Комментарии (1)
Заблокировали карту
Позвонила на горячую линию 0 информаци, надала полный пакет документов, сказали ждать.Сходила в банк тоже ничего не сказали, только что бы написала заявление
Что делать? куда дальше обращаться?
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Дякуємо за прийнятий дзвінок. Очікуватимемо на запитану інформацію для розв'язання питання
Написать комментарий
А-Банк — Стоп шахраям!
13.03.2025, в четвер, в 19:29 я зробила, замість платежу подрузі, помилковий платіж шахраям з Телеграм. Платіж я зробила зі своєї картки ПриватБанку на картку приватної особи в А-Банк.
Протягом 7 хвилин я виявила, що це були шахрайські маніпуляції, і в 19:37 звернулась в службу підтримки ПриватБанку. Голосовий помічник ПриватБанку Яна відмовила мені в звʼязку з оператором, пославшись на те, що в цьому випадку, ніби-то, треба звертатись тільки в банк отримувача.
В 19:42 я звернулась в службу підтримки А-Банку і відразу отримала звʼязок з черговим спеціалістом А-Банку Андрієм.
Я пояснила йому свою проблему, Андрій зафіксував мою заяву про помилковий платіж, чітко і дотепно пояснив необхідні дії за процедурою можливого повернення коштів і порекомендував звернутись до поліції.
В поліцію я звернулась негайно і письмово оформила своє звернення.
На ранок 14.03.2025, в пʼятницю, в 8:32 співробітник А-Банку Вікторія повідомила мені реєстраційний номер мого звернення.
Через тиждень, 21.03.2025, в пʼятницю, в 19:23 співробітник А-Банку Анна повідомила мені, що прийнято позитивне рішення щодо повернення мені помилково відправлених мною коштів, і відповідна сума була зарахована на мою картку вже в суботу, 22.03.2025.
Я слабо сподівалась, що гроші вдасться повернути, але А-Банк зробив всі дії, щоб шахраїв було зупинено.
Я дуже дякую колективу А-Банку за оперативність, злагодженість дій, за професіоналізм і доброзичливість при розгляді питання.
Комментарии (2)
Зміни в «оплата частинами»
Зауважимо, що таке внесення коштів скорочує термін Вашої угоди. Відповідно, така заборгованість буде закрита скоріше терміну в графіку погашення що дозволить швидше зменшити кредитне навантаження.
Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Комментарии (2)
Дякую Службі підтримки
Спілкувався з Матвієм, він швидко пояснив проблему і допоміг вирішити питання.
Дякую!
Написать комментарий
Відгук про загальну співпрацю з банком
Раді бути надійним партнером для Вашого бізнесу. Щодо покращення застосунку – ми постійно працюємо над його розвитком, щоб зробити користування ще зручнішим. Будемо раді бачити Вас серед наших активних користувачів і надалі😊
Написать комментарий
использование спама и агрессивного маркетинга в рекламе
Нам справді прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Хочемо уточнити, що ви самостійно обрали в застосунку АТБ розділ для додавання карти АТБ від нашого банку-партнера, але не завершили процес. Саме тому ми надсилаємо вам нагадування про цю вигідну пропозицію.
Ми цінуємо ваш вибір і вже відключили ваш номер телефону від таких сповіщень. Щиро перепрошуємо за можливі незручності. Дякуємо за ваше розуміння!
Написать комментарий
Заблокували не зрозуміло за що
Відправив в телеграм дані про свою діяльність, там повна тиша, просто ігнорують) Я вже втратив досить багато нервових клітин через це, ніякоі інформації немає
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Окремо для розв'язання даного питання банком було відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер з інформацією про запитану банком інформацію для розв'язання питання. Будемо раді допомогти у вирішенні після її надання
Комментарии (3)
Винесли мені мозок, закрив рахунок
розблокували рахунок. Але я вирішив його закрити, щоб не було таких випадків в майбутньому.
Тому не рекомендую цей банк.
Наразі користуюсь іншим банком, таких проблем немає.
Додаток здерли в Моно.
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Щодо дизайну застосунку ми розуміємо, що його оновлення може бути трохи незвичним, проте мета банку створити функціональний та зручний застосунок використовуючи сучасний та конкурентний дизайн. Впевнені, нам вдасться змінити Вашу думку на краще
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (2)
Блокування коштів
Банк дбає про безпеку коштів клієнтів, і в разі підозрілої активності або непідтверджених операцій може тимчасово обмежити використання кредитних коштів. Важливо зазначити, що це лише тимчасовий захід, і обмеження буде автоматично знято протягом кількох днів. При цьому Ви можете безперешкодно розраховуватися карткою в торговельних точках.
Ми вже обговорили з Вами ситуацію та можливі варіанти вирішення в телефонному дзвінку. Обов’язково повідомимо, щойно питання буде вирішено.
Комментарии (2)