Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Був здійснений переказ на карту шахраїв за рахунок кредитних коштів. На що банк одразу відреагував: зателефонували, заблокували мою карту, та скасували переказ та суму кредиту який мав підти шахраям на карту,
повернули не витрачені кошти з кредитки і перевипустили карту.Дуже задоволена діями банку.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 марта 2025, 8:31
Дякуємо, що поділилися досвідом! Завжди намагаємось діяти швидко, щоб захистити Ваші кошти💚
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
VLL73 26 марта 2025, 14:41
Поліція на протязі 1 року і 3 місяців розслідувала справу про шахрайство. Не сподівалась на результат. Була приємно здивована двічі: коли просила заблокувати карту шахрая, банк погодився і зачекав витяг про кртмінальне провадження і вдруге, коли 20 березня мені зателефонували з банку і сказали, що провели роботу з клієнтом і він погодився повернути кошти. Дякую Богу, що «поправив' клієнта і він таки погодився і працівникам банку за небайдужість. Дива бувають. Щиро дякую, приємно вражена
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 марта 2025, 16:47
Дякуємо за ваш відгук! Ми розуміємо, як важливо для вас було повернути втрачені кошти. Ми раді, що наші зусилля та співпраця призвели до позитивного результату. Ваші слова – найкраща мотивація для нас. 💚☺
kuskusme876 26 марта 2025, 14:11
Маю вже довгий час преміальну картку, раніше до підтримки звертався дуже рідко, бо не було необхідності. Але останнім часом, звертався частіше і нажаль якість дуже посередня, і це «VIP» підтримка…

Перша ситуація — Звернувся до підтримки Банку 1 березня з питанням, що категорія «Фастфуд» відображається у розділі «Банківських», хоча раніше була у «Партнерських» і обирати її було не обов’язково для нарахування кешбек, продовжимо. Звернувся з цією проблемою, на що оператор повідомив наступне — "

àбанк VIP, [01.03.2025 9:43]
Ви маєте картку Bolt

àбанк VIP, [01.03.2025 9:43]
*Максимальна сума кешбеку за категорією «Фастфуд» від банку — 500 грн на місяць.

àбанк VIP, [01.03.2025 9:43]
При досягненні суми ліміту нарахування далі не відбувається.

àбанк VIP, [01.03.2025 9:43]
Ця категорія додаткова для власників картки Bolt і відображається в списку партнерського кешбеку, клієнту не потрібно додатково обирати її. "

Тобто надано інформацію, що нічого не змінилося і кешбек повинен нараховуватися як і раніше без обов’язкового вибору категорії. Далі оператор попросив надати скріншот з відповідного розділу і направив запит фахівцям. Пройшло 3 дні з моменту, за цей час я встиг розрахуватися у цій категорії виконавши умови (розрахунок карткою «Bolt») і кешбек не був нарахований, хоча оператор вказав, що умови не змінилися. Я звернувся до підтримки самостійно після проходження цього часу (3 днів) і мені повідомили, що «відбулися зміни», як я розумію відповідь на мій запит/питання була, але ніхто не написав мені про це, як було зазначено оператором 1 березня — «Наразі наші фахівці перевіряють чому так, напишемо Вам. щойно отримаємо відповідь».

Друга ситуація — Звернувся я до підтримки 13 березня, з питанням, чому дані про використаний кредитний ліміт не передаються до УБКІ, задавши уточнююче питання, було повідомлено наступне — «Уточню деталі та проінформую вас протягом дня». Пройшло вже 13 днів з моменту звернення, але нажаль деталі «протягом дня», я так і не отримав.

Звісно були й інші питання, які вирішувалися, можливо деякі з них, не так швидко як і хотілося, але вирішувалися, тому хотілося б звернути увагу на ці ситуації, щоб у майбутньому мінімізувати їх кількість).
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 марта 2025, 16:44
Добрий день!

Нам прикро, що сталась така ситуація та вдячні за Ваш сигнал, адже він допомогає покращувати наш сервіс. Нами було проведено детальну перевірку Ваших звернень.

Ми щиро перепрошуємо за ситуацію, яка виникла. Наразі дані звернення вже передані фахівцям банку для опрацювання та прийняття відповідних рішень задля уникнення схожих ситуацій в майбутньому.

Відповідь банку за Вашим останнім питання адресованим до підтримки банку було успішно направлено в прив'язаний месенджер. Сподіваємось, дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю
lara1965 26 марта 2025, 13:14
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Гагарина, 26
Хочу поблагодарить за профессионализм, быстроту оформления сотрудника Сапего Юрия. Благодаря ему я с супругом оформила карту Абанка и получаю скидки в магазине АТБ и пользуюсь другими услугами. Очень нравится банк. Прошу выписать премию
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 марта 2025, 13:31
Ваш відгук – чудова мотивація для нас! Ми раді, що ви задоволені обслуговуванням в наших відділеннях. Ми передамо співробітнику Ваші теплі слова. Дякуємо, що ви з нами! 💚
Проблема решена
Storozhuk11 26 марта 2025, 12:32
Кинув їв довідку про доходити даже ніхто не звертає уваги на те
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 марта 2025, 16:57
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Наразі бачимо ваше питання та надана інформація перебувають в роботі. Відповідь банку буде адресовано в àbank24
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
IgorNAN 26 марта 2025, 12:17
Вранці 24 березня надійшов пуш про те, що я перевищив ліміт зарахувань на картку і вона заблокована (хоча я дотримувався лімітів, які вказані у моєму профілі). Що необхідно надати документи та «уточнити суть моєї діяльності».
Я звернувся до підтримки з питанням, які саме документи необхідно надати у моєму випадку. У відповідь, після підключення оператора, він надсилає лише шаблон з посиланням на окремий бот А-банку, де завантажуються документи (знову ж таки, без конкретних інструкцій та списку документів для окремих випадків. Будь яка спроба уточнити інформацію у чаті підтримки, зустрічається відповіддю з посиланням на бот (тобто точна копія попереднього повідомлення операторів підтримки). Більш того, на будь яке питання у підтримку, навіть не пов’язане з моніторингом (наприклад уточнення деталей по транзакції чи розстрочці), ви будете отримувати копію цього повідомлення з посиланням на бота. Цікаво, що до обмеження рахунків, підтримка працювала і там відповідали живі оператори.

Оскільки через підтримку неможливо уточнити будь-яку інформацію, я заповнюю всі дані через цей бот і отримую повідомлення про те, що перевірка займатиме до 24 годин і я отримаю повідомлення з її результатами. Приблизно через 24 години я отримую повідомлення «На все добре!» (можу надати скріншоти повідомлень чи переслати ці відповіді). Будь-яка спроба уточнити інформацію про результати перевірки через чат підтримки зустрічається знову копією повідомлення з посиланням на бот. Картки на даний момент залишаються заблокованими.

У мене немає ніяких надходжень з криптовалюти, ігрових сайтів чи ще чогось подібного, а вихідні перекази здійснюються виключно на мої ж картки, з яких я оплачую покупки (без зняття готівки), або оплачую покупки з самого А-банку.
І після відправки документів та закінчення строків перевірки, які сам банк і вказав, я отримую лише повний ігнор в підтримці та навіть не знаю, чи перевіряються надіслані дані взагалі. Через три дні настане день платежу за розстрочкою, а картки до сих пір залишаються заблокованими, і я навіть не можу дізнатись через підтримку, як діяти в даній ситуації і як внести платіж.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 марта 2025, 14:05
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Наразі бачимо, що Вами було надано запитану банком інформацію та питання є успішно вирішеним. Дякуємо за співпрацю!
Lesiabev 26 марта 2025, 11:57
Обслуговуюсь більше десяти років. Співробітники дуже ввічливі і приємні. Часто роблю сплати у касі: касир швидка, відповідальна і дуже компетентна. Завжди хочеться повертатись до них знову і знову.
Будь- які питання стосовно додатку, кредитів чи просто новинок- все ввічливо, професійно і з посмішкою роз’яснюють (що в наш час дуже важливо).
Завжди їх рекомендую, і моя родина теж постійні клієнти.
Дуже дякую за все!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 марта 2025, 12:10
Щиро дякуємо за ваш детальний відгук та 10 років довіри! Ми раді, що ви високо оцінили професіоналізм наших співробітників та швидкість обслуговування. Ваша лояльність – найкраща нагорода для нас. 😌
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
eexpert314 25 марта 2025, 10:04
Хочу подякувати колективу Білоцерківського відділення за професіоналізм, за увагу та чуйність! Це банк, в який завжди хочеться повернутися та співпрацювати! дякую!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 25 марта 2025, 10:30
Дякуємо за ваш відгук! Ваші слова підтримки надзвичайно важливі для нас. Ми завжди прагнемо надавати найкращий сервіс і цінуємо вашу довіру. Сподіваємося на подальшу співпрацю!
Минфин
Ответ администратора
27 марта 2025, 17:44
Відгук не зарахований (на 27.03.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
Arsenko 25 марта 2025, 4:55
Отделение по адресу: Одесса, ул. Липы Ивана и Юрия, 32
**Дата инцидента:** 22.03.2025

22 марта 2025 года моя банковская карта была заблокирована сразу после зачисления на неё денежных средств. Представители банка потребовали пройти видеоверификацию, что я немедленно и сделал. В ходе видеозвонка сотрудник сообщил, что блокировка карты связана с транзакцией от 02.03.2025. По словам банка, отправитель перевода якобы спустя 20 дней после отправки средств подал запрос на возврат.

Данный перевод был осуществлён через криптобот. У меня на руках имеются все подтверждающие документы: квитанция и скриншоты операции из бота. Все материалы я предоставил банку. В ответ мне сообщили, что будет проведена служебная проверка. Однако спустя несколько часов я получил уведомление об отказе в разблокировке карты. Мои предоставленные доказательства были отвергнуты без объяснения причин, с формулировкой, что они не являются достаточными.

Удивлённый таким решением, я связался с отправителем средств. Он сообщил, что никаких жалоб не подавал, а его собственный банковский счёт также был заблокирован. В подтверждение он направил мне квитанции и скриншоты. Это указывает на наличие цепочки блокировок, в которую я оказался вовлечён безосновательно.

После повторного обращения на горячую линию банка мне сообщили, что жалобу подал вовсе третий человек, с которым я никогда не имел никаких контактов и от которого лично не получал никаких средств.(на мою карту он перевод не совершал) Тем не менее, мне было предложено вернуть средства или самостоятельно связаться с этим человеком и урегулировать вопрос. Хочу отметить, что я не знаю, кто этот человек, и не понимаю, на каком основании банк требует от меня решать ситуацию, в которой я не являюсь стороной.

Банк отказывается предоставлять какие-либо доказательства моей вины, не отвечает по существу на мои вопросы и ежедневно присылает шаблонные письма с требованием дать согласие на возврат средств.

Считаю действия банка непрофессиональными и нарушающими мои права как клиента. Прошу провести объективную проверку по данной ситуации, предоставить чёткие разъяснения и доказательства, на основании которых была произведена блокировка, а также пересмотреть решение об отказе в разблокировке моей карты.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 25 марта 2025, 9:55
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі ваше питання знаходиться в роботі. За результатом ми зв'яжемось з Вами.
Нещодавно стала клієнтом банком. Приємно здивована якістю обслуговування. Привітний персонал, нове відділення у центрі міста, зручний мобільний застосунок. А ще — дивина у вигляді персонального обслуговування начальником відділення, що у переважній більшості банків не практикується (провела кваліфіковану консультацію, оперативно допомогла розібратися з додатком. Ставлю 10/10.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 24 марта 2025, 17:46
Дякуємо за ваш позитивний відгук! Ми раді, що ви оцінили якість нашого обслуговування. Завжди готові допомогти вам у вирішенні Ваших питань. 💚
Проблема решена
Elizaveta90 24 марта 2025, 17:11
Добрий день,14 березня 2025 року, заблокували картку, зателефонували до банку, оператор повідомив що надійшла скарга на моє імʼя, мовляв би шахрайська схема
Виявилось, що коли я обміняла кошти через криптобота, людина через деякий час поскаржилася на мене, але претензій після переказу коштів не було, квитанції всі є
Оператори говорять що запрошено врегулювання скарги або повернення коштів, кошти я повертати не погоджуюсь, так як я закон не порушувала і до шахрайства я не відношусь,
Кожен раз Абанк говорить очікувати 3 робочих днів, але мені ніхто так і не телефонував, тільки я кожного дня з ними звʼязалася, щоб зрозуміти що з карткою
Пройшов робочий тиждень але мені так і говорять по телефону кожен раз що вони передали заявку, що зі мною звʼяжуться
Але відповіді ніякої
Самий найгірший банк, який не чує клієнтів,і допомагає шахраям!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 24 марта 2025, 18:27
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі ваше питання знаходиться в роботі. За результатом ми зв'яжемось з Вами.
Проблема решена
Диана Сільванович 24 марта 2025, 14:13
Здравствуйте, вчера выиграла деньги в казино, вывела на карту абанка, вчера же ее заблокировали
Позвонила на горячую линию 0 информаци, надала полный пакет документов, сказали ждать.Сходила в банк тоже ничего не сказали, только что бы написала заявление
Что делать? куда дальше обращаться?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 24 марта 2025, 15:07
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Дякуємо за прийнятий дзвінок. Очікуватимемо на запитану інформацію для розв'язання питання
Irina2107 24 марта 2025, 0:33
Я описую те, що відбулося, дуже докладно, щоб було зрозуміло, як важливо в ситуації з шахраями діяти оперативно і злагоджено, що і зробив колектив А-Банку, підтримавши мене і своє добре імʼя.
13.03.2025, в четвер, в 19:29 я зробила, замість платежу подрузі, помилковий платіж шахраям з Телеграм. Платіж я зробила зі своєї картки ПриватБанку на картку приватної особи в А-Банк.
Протягом 7 хвилин я виявила, що це були шахрайські маніпуляції, і в 19:37 звернулась в службу підтримки ПриватБанку. Голосовий помічник ПриватБанку Яна відмовила мені в звʼязку з оператором, пославшись на те, що в цьому випадку, ніби-то, треба звертатись тільки в банк отримувача.
В 19:42 я звернулась в службу підтримки А-Банку і відразу отримала звʼязок з черговим спеціалістом А-Банку Андрієм.
Я пояснила йому свою проблему, Андрій зафіксував мою заяву про помилковий платіж, чітко і дотепно пояснив необхідні дії за процедурою можливого повернення коштів і порекомендував звернутись до поліції.
В поліцію я звернулась негайно і письмово оформила своє звернення.
На ранок 14.03.2025, в пʼятницю, в 8:32 співробітник А-Банку Вікторія повідомила мені реєстраційний номер мого звернення.
Через тиждень, 21.03.2025, в пʼятницю, в 19:23 співробітник А-Банку Анна повідомила мені, що прийнято позитивне рішення щодо повернення мені помилково відправлених мною коштів, і відповідна сума була зарахована на мою картку вже в суботу, 22.03.2025.
Я слабо сподівалась, що гроші вдасться повернути, але А-Банк зробив всі дії, щоб шахраїв було зупинено.

Я дуже дякую колективу А-Банку за оперативність, злагодженість дій, за професіоналізм і доброзичливість при розгляді питання.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 24 марта 2025, 9:40
Ми щиро раді, що змогли вам допомогти! Ваш позитивний відгук – найкраща винагорода для нашої команди. Ми завжди прагнемо забезпечити високий рівень обслуговування та оперативне вирішення будь-яких питань. 😎🔥
Проблема решена
NatkaRom 23 марта 2025, 21:08
Отделение по адресу: Черновцы, ул. Комарова, 14
Доброго вечора. В січні місяці я оформила товар в «оплата частинами», це не вперше. Завжди була задоволена. 23- го числа щомісяця мала бути оплата частини. В лютому я зробила оплату 15- го лютого, все добре. В березні зробила оплату 20- го числа, і через пару хвилин мені прилітає смс «дякуємо за завчасне погашення кредиту, але 23-го ми все одно стягнемо з вас оплату». Мій шок в шоці! Чому про ці зміни не попереджають завчасно!!! І сьогодні таки рівно в 20 годині з мене стягують 1461 грн. Залишаючи мене і троє моїх дітей з 500 грн на рахунку на тиждень. Зла. Роки з «А-банк», але цей раз моїй злості немає меж.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 24 марта 2025, 10:27
Добрий день! Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок. Ми розуміємо Вас, та ситуацію яка склалась, проте банком було завчасно проінформовано про зміни в умовах повідомленням, що було відправлене Вам 17.03 в àbank24

Зауважимо, що таке внесення коштів скорочує термін Вашої угоди. Відповідно, така заборгованість буде закрита скоріше терміну в графіку погашення що дозволить швидше зменшити кредитне навантаження.

Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
VOLODYMYRCH 23 марта 2025, 10:25
Звернувся щойно до Служби підтримки з питаннями щодо автоматичних списань з картки.
Спілкувався з Матвієм, він швидко пояснив проблему і допоміг вирішити питання.
Дякую!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 марта 2025, 14:08
Дякуємо, що поділилися враженнями! Завжди раді допомогти😊
Harifullina 22 марта 2025, 10:01
Я перейшла до вас с Приват банку. Як ФОП я дуже задоволена екварінгом і те що там ж великий вибір касових програм які підходять усім групам ФОП. Також задоволена швидкістю вирішення питання через онлайн підтримку, чіткими термінами відшкодування за екварінг. Можливо з часом ви зможете доробити застосунок щоб можливо було робити проплати без переходу у веб версію
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 22 марта 2025, 10:14
Дякуємо за відгук!

Раді бути надійним партнером для Вашого бізнесу. Щодо покращення застосунку – ми постійно працюємо над його розвитком, щоб зробити користування ще зручнішим. Будемо раді бачити Вас серед наших активних користувачів і надалі😊
23y4923yrwei 20 марта 2025, 16:37
Отделение по адресу: Киев, переул. Музейный, 2
с недавних пор стал ежедневно получать навязчивую смс-рекламу с услугами и продуктами банка. обратился в чат-поддержки в ТГ с просьбой убрать мой номер из рассылки. в ответ потребовали указать ФИО и ИНН для «составления обращения в техническую поддержку». то есть, не свяляящь клиентом банка (и не собираясь) — банк все равно требует от меня эти данные для сбора и хранения этой информации, что бы удалить мой номер. гениально придумано. не известно, что у вас с безопасностью — и вы требуете эти данные. с такой логикой работы — способы маркетинга не вызывают удивления
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 20 марта 2025, 18:56
Добрий день!

Нам справді прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Хочемо уточнити, що ви самостійно обрали в застосунку АТБ розділ для додавання карти АТБ від нашого банку-партнера, але не завершили процес. Саме тому ми надсилаємо вам нагадування про цю вигідну пропозицію.

Ми цінуємо ваш вибір і вже відключили ваш номер телефону від таких сповіщень. Щиро перепрошуємо за можливі незручності. Дякуємо за ваше розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
PartyFavor 19 марта 2025, 0:56
Отделение по адресу: Житомир, ул. Киевская, 104
Заблокували не зрозуміло за що, якісь шалені ліміти, на карту зараховано 25 тисяч… Як користуватись, невідомо… Щей шалені умови, якщо закриють рахунок, -30%, облапошать кліента якщо захочуть!
Відправив в телеграм дані про свою діяльність, там повна тиша, просто ігнорують) Я вже втратив досить багато нервових клітин через це, ніякоі інформації немає
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 19 марта 2025, 10:18
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Окремо для розв'язання даного питання банком було відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер з інформацією про запитану банком інформацію для розв'язання питання. Будемо раді допомогти у вирішенні після її надання
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Mykhailo Luhovyi 18 марта 2025, 22:13
Відкрив онлайн, користування тільки інтернет банкінг, але одного разу після переказів між своїми рахунками, заблокували вал. рахунок. Винесли мозок якимись дурнуватими питаннями, насилу
розблокували рахунок. Але я вирішив його закрити, щоб не було таких випадків в майбутньому.

Тому не рекомендую цей банк.

Наразі користуюсь іншим банком, таких проблем немає.
Додаток здерли в Моно.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 19 марта 2025, 10:16
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Щодо дизайну застосунку ми розуміємо, що його оновлення може бути трохи незвичним, проте мета банку створити функціональний та зручний застосунок використовуючи сучасний та конкурентний дизайн. Впевнені, нам вдасться змінити Вашу думку на краще
Минфин
Ответ администратора
21 марта 2025, 13:12
Відгук не зарахований (на 21.03.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
Юлія Юлія 18 марта 2025, 7:55
банк заблокував карту просто так. Взяла кредит та отримала його на карту, потім здійснила переказ на суму майже 10 000 грн, після чого відразу карта була заблокована та потрібно було здійснити відеозв'язок із співробітником. Я поговорила, він поставив дурнуваті запитання і сказав що далі карта буде розблокована і я зможу користуватися коштами. Але після зв’язку, відразу ж розблокували карту, але заблокували кошти. Пояснення, типу що перевіряємо банком. Що ви перевіряєте? Чому я не можу користуватися коштами, які взяла та оформила в кредит. Якщо я хочу їх перекинути на іншу карту, то в чому проблема? Тепер кожного місяця потрібно платити 5000 грн по кредиту, але чому я повинна платити, якщо кредитні кошти ви мені заблокували, а договір на мені висить? Платити за те, що я ними не скористалася? У підтримці пишуть, чекайте декілька днів. Декілька днів це день, два, місяць? Завтра йду до юриста та буду подавати до суду. Платити за, те чим я не користуюся не збираюся.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 марта 2025, 12:01
Добрий день!

Банк дбає про безпеку коштів клієнтів, і в разі підозрілої активності або непідтверджених операцій може тимчасово обмежити використання кредитних коштів. Важливо зазначити, що це лише тимчасовий захід, і обмеження буде автоматично знято протягом кількох днів. При цьому Ви можете безперешкодно розраховуватися карткою в торговельних точках.

Ми вже обговорили з Вами ситуацію та можливі варіанти вирішення в телефонному дзвінку. Обов’язково повідомимо, щойно питання буде вирішено.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝