Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Gffcvjjvv 31 августа 2024, 22:28
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Гагарина, 177
Когда будут закрыты карты и перечислены мои остатки? Я заявление отправлял с отделения банка 15 дней назад город Харьков.
Сначала прислали что мои документы на рассмотрении.
Сейчас прислали что нужно сного отсылать заявление
Это реально развод
И уклонения закона
Документы от работников банка у меня на руках
Решите проблему.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 сентября 2024, 17:50
Добрий день! Для розв'язання Вашого питання банк очікує на раніше адресоване уточнення інформації. Будемо раді проаналізувати її після отримання та допомогти у вирішенні
Минфин
Ответ администратора
20 сентября 2024, 18:36
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Проблема решена
Виген Матинян 31 августа 2024, 19:21
Работаю Фоп
По карте прошло в месяц 700.000 грн
Работаю на тканях ничего не скрываю и готов доказать
То что по карте проходят суммы большие к сожалению у нас спецификация работы такая я ничего не могу поделать 1 рулон ткани стоит примерно 400 500$ а заработок 15$ 20$
Пытаешься работать по белому, а тут сегодня, а банк взял и заблочили без предупреждения в одностороннем порядке
Хотя должны предупредить, в первые такой беспредел вижу
Звоню на горячую линию, а там автоответчик
Тебя просто за человека не воспринимают
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 сентября 2024, 17:48
Добрий день! Наразі для розв'язання Вашого питання банком необхідно надати додаткову запитану раніше інформацію. З радістю допоможемо у розв'язанні ситуації після її отримання
Проблема решена
dimadumma 31 августа 2024, 17:24
Кормят завтраками, заблокировали карточку, ст 15, по регламенту сказали, что в течении 7 дней, уже пошел 10 день, а заявка до сих пор находиться в осередки, хотя приват скинул сразу на 2 день. Чем занимаются вообще там работники банка, почему такое отношение к клиентам, даже бывшим
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 августа 2024, 18:12
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
korotall 31 августа 2024, 16:05
На рівному місці банк розірвав договір, карту використав виключно для покупок продуктів у супермакетах. Гроші на цю картку відправляв зі своєї картки іншого банку. Суми менше 10000 на місяць.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 сентября 2024, 17:30
Добрий день! Банком в обраний Вами месенджер було надіслано прохання надати інформацію. Наразі ми очікуємо на відповідь для розв'язання Вашого питання
Проблема решена
Space35aba 31 августа 2024, 14:46
Зареєструвала карту абанк на початку серпня, попвнила карту сумарно на 70 тисяч гривень, що сильно менше ліміту НБУ, банк заблокував карту, думаю ну ладно, написала в підтримку надала все що в мене було, банку не підійшло, добре нічого страшного, не зійшлись наші шляхи, після того як все вирішили про закриття рахунку, написаної мною заяви, оператор перестав відповідати і пішли заскриптовані віжповіді «Ваша заявка на закриття рахунків та переказ коштів перебуває на розгляді. Орієнтовний час розгляду — до 7 календарних днів. Будь ласка, очікуйте на рішення.», на будь яке повідомлення відправлене мною, пройшло вже більше часу, але гроші так і не списались і не надійшли на рахунок який я надала, банк тупо ігнорує і користується моїми грошима, коли надійдуть мої кошти? +380 66 752 06 77 Мій номер, вирішіть питання, або я буду подавати заяву до НБУ!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 сентября 2024, 19:28
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Kwbxnx333 31 августа 2024, 13:19
Прийшов лист що банк розірвує зі мною відносини і закриває всі мої рахунки, хоча я ФОП, плачу податки, також маю рахунок ФОП в банку і за останні пів поку не перевищував оборот навіть більше ніж 10 тис грн. Раніше був норм банк, а запаз понабирали на роботу дармоїдів і лигарів які блокують просто так рахунок щоб була якась видимість роботи фін монфторингу, типу вони щтсь роблять, а не байдикують. Томму бульте обережні, якщо будете робити депозит — вони заблокують рахунок щоб не ввиплачувати кошти і затягувати процес віддаванея ще й власних коштів
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 сентября 2024, 17:22
Добрий день! Раніше банком було адресовано запит з проханням надати додаткову інформацію для розв'язання питання, проте наразі відповіді так і не було отримано. Прохання заповнити наданий раніше шаблон документа
Микола Ященко 31 августа 2024, 13:17
Багато писати про свою ситуацію, це вже не так важно. Суть в тому що коли я вирішив що навіщо мені цей геморой та прийняв рішення про закриття рахунку, банк мені присилає листа що «з ініціативи банку мої рахунку будуть закрити», тільки ініціатива була МОЯ, а не банку. На питання чому банк перекручує все на оборот? відповіді не отримав.
Вся процедура закриття рахунків зі слів служби підтримки становить 7 днів, тиждень сплив > результата немає.
Так от питання тут задаю банку, чому банк мою ініціативу по закриттю рахунків, взяв на себе? повторюю>що ініціював розривання стосунків з банком Я, а не банк.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 августа 2024, 17:25
Добрий день!
Хочемо пояснити ситуацію та надати більш детальну інформацію.

Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк зобов’язаний проводити аналіз фінансових операцій, що проводяться клієнтом.

За результатами даного аналізу може бути прийнято рішення про розрив ділових відносин.
Дійсно, відповідно до внутрішньої процедури банком запитується заява на переказ залишків коштів на рахунок іншого банку з подальшим закриттям рахунків в Абанку.

На жаль, подальше обслуговування в такому випадку неможливе. Бачимо, що Ваше питання наразі є вирішеним
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Barsikk 31 августа 2024, 10:49
Добрый день.
Пользуюсь услугами банка несколько лет. Оплачиваю товары только кредитной картой через терминалы магазинов. Погашал всё вовремя и точно в сроки. Просрочек не разу не было.
Личных средств на счету банка нет.
Прислали через чат письмо Заяву, что бы я заполнил и им отправил

АТ «АКЦЕНТ-БАНК»
м. Дніпро, вул. Батумська буд. 11

Від фізичної особи:

_______________________________________
прізвище, ім'я, по-батькові,

_______________________________________
ІПН, номер телефону

_______________________________________
адреса

З, А Я В, А про перерахування залишків коштів

У зв’язку з отриманням повідомлення АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «АКЦЕНТ-БАНК «(далі — Банк) про розірвання з ініціативи Банку ділових відносин (на підставі частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»), та закриття відкритих в Банку рахунків, прошу погасити невиконані мною кредитні чи інші зобов’язання перед Банком за укладеними договорами, закрити всі депозитні рахунки (в т.ч. ті депозитні рахунки, за якими термін виплати ще не настав) та перерахувати залишки коштів на моїх рахунках в АТ «А-БАНК» — на мій рахунок в іншому банку:
IBAN ___________________________________________________________________

Індивідуальний податковий номер (ІПН) отримувача ____________________________

відкритий в банку _____________________________________________ (назва банку),

МФО ____________

В разі необхідності здійснення за рахунками фінансових операцій з обміну іноземної
валюти в національну валюту України (гривню), не заперечую проти проведення Банком таких операцій за картковим курсом АБанку на дату проведення фінансової операції.

Дата __________________ Підпис____________________

Вчера банк через приложение ограничил доступ к средствам и написал, что прекращает со мной финанс. отношения.
На звонки банк не отвечает, в приложение не войти — заблокировали. Суммы которыми я пользовался постоянно в магазинах не превышали 10тыс.грн. в мес. Сегодня через тел. супруги набрал гор. линию, но они ответили, что не дают мне информацию с др. номера. А со своего автоатв. отвечает, что банк прекратил фин. отношения и сбрасывает.
Странная какая то ситуация. Какой терр.?.. Криптой тоже не пользуюсь. Просто пиши заявление и уходи с банка.((
абанк
Ответ банка
1 сентября 2024, 10:31
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

У разі прийняття такого рішення згідно з Умовами та правилами, а також вище зазначеним законом якщо на рахунках банку наявні залишки коштів, варто заповнити відповідний документ для дебетування залишків коштів на рахунок іншого банку. У разі, якщо залишки коштів відсутні, а Ви маєте використані кредитні кошти, закриття рахунків в банку буде проведено автоматично після повного погашення заборгованостей.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Вікторія Гаращенко 31 августа 2024, 0:18
Тиждень тому перерахувала на рахунок матері 10700 грн, і відразу її карту обмежили. Типу ви перевищили ліміт переказів. У мами картка для пенсійних виплат. Відправили вже кучу документів відповідь одна- що документів не достатньо і перевірка не пройдена. Мабуть ще ДНК тесту не вистачає. Перший раз з таким стикаюсь. А саме цікаве, що переказ в 10700 грн. був перший, не враховуючи виплати пенсійного фонду. Взагалі не розумію, на яких умовах і лімітах ви працюєте. Або відразу повідомляйте своїм клієнтам, що на ваші рахунки взагалі не можливо щось перерахувати, бо відразу буде обмеження по всім пунктам.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 августа 2024, 10:25
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

За наданими Вами даними не було отримано інформації про клієнта, який дійсно має обмеження фінансового моніторингу зі сторони банку. Встановити зв'язок на жаль не вдалось
80319334 30 августа 2024, 21:18
Бачу що проблема не тільки у мене, але теж буду скаржитись!
Заблокували картку після поповнення. При тому, попердню операцію теж блокували і я вже надав всі необхідні документи. Писав різні повідомлення в тех підтримку в телеграмі, але у відповідь тульки меседжи від бота про необхідність додати документи.
З менеджером звьязатися не можна. Незважаючи на те що всі необхідні документи вже будли додані неділю тому, тож я так розумію що вони планують кожну транзакцію блокувати рахунок.
А якщо в мене картку вкрадуть, або ще щось? теж додайти документи?

Намагався поновій завантажити вже документи які в них і так вже є, але відповідь одна — що їм вони не підходять.

Тож маю висновок що або це дуже хамське відношення до клієнтів, з мінімумом підтримки і комунікації.

Це просто безглуздя. Самий поганий мій досвід співпраці з банком! Жодному не рекомендую мати ніяких рахунків тут.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 сентября 2024, 9:54
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Нам прикро, що склалась така ситуація, проте наразі Ваше питання вирішене. Ми беремо Ваші зауваження до уваги. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема решена
Viktor0 30 августа 2024, 17:22
Отделение по адресу: Киев, ул. Лаврухина, 3
Заблокували картку після поповнення. Одразу хотіла написати в тех. підтримку, але на будь-яке повідомлення одна відповідь, що ваш рахунок був заблокований. Тобто з людиною зв’язатися ніяк не можна. Добре, я подала документи що я отримую соц. допомгу від Німеччини. Через 3 хвилин надходить відповідь «Документ не пройшов валідацію». Думаю, може я не туди загрузила документ? Вибираю іншу категорію, надсилаю, все одно.
Подзвонила в тех. підтримку, тому що з людиною через месенджер поспілкуватися не можу. Вони сказали що мені потрібно пройти верифікацію, я пройшла її. Дзвоню, просять ще раз. Пройшла ще раз, просять змінити номер. Ще раз все пройшла та змінила номер.
Підсумок — домоги ніякої немає, усі співробітники кажусь одне й те ж. Через месенджер зв’язатися з співробітником АБанку неможливо. Документи з підтвердженням соц. виплат не підходять.
Дуже сподіваюсь на вашу відповідь
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 сентября 2024, 17:17
Добрий день! Наразі Ваше питання перебуває на опрацюванні в банку і банк очікуємо на запитану інформацію, про що надсилав повідомлення. Прохання надати її банку для розв'язання питання
tanyalanczfer 30 августа 2024, 16:57
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Гагарина, 26
Оформляла карту А-банка в магазине АТБ, очень понравилось отношение сотрудника Сапего Юрия, все рассказал и показал, буду получать максимальные скидки
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 августа 2024, 17:40
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що Ви так високо оцінили роботу нашого Співробітника 🍏
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ivankolobuk 30 августа 2024, 13:51
Они мне поставили ограничения на счет! И я добавил все нужные документы их боту, а он никак не реагирует. Новая система какая то сырая и я вижу что много людей на это жалуются. Я не хочу разбираться с этим неделю или больше!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 сентября 2024, 9:51
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Минфин
Ответ администратора
2 сентября 2024, 16:47
Відгук не зарахований (на 02.09.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dramuw 30 августа 2024, 10:49
І на останок банк не виконує свої вимоги, коли ви не приносите йому кошти ви йому не потрібні, вот і все.А ще може конфіскувати ваші кошти 19.50% від суми на рахунку якщо банк розриває з вами договір.Так як потрібно платили кошти свої же співробітникам, робітникам фінмоніторингу
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 августа 2024, 12:46
Добрий день!

У випадку коли Банк ухвалює рішення про припинення ділових відносин згідно Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» Банк не стягує з Клієнта 19.5% комісію. Комісія за перерахування коштів, до 20 000 грн. на місяць (враховуючи платежі карткою та готівкою) — безкоштовно, понад 20 000 грн — 0,5% від суми платежу макс. 200 грн.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dramuw 30 августа 2024, 9:56
Була покупку на суму 31034 грн кешбек не був нарахований продукти та супермаркети зателефонував у банк сказали по цьому mmc коду не має кешбеку.Для прикладу зробив оплату у Глобус Банк кешбек прийшов одразу.За кліентів уже 50 грн 3 4 людей дали тільки за одного ,і то телефонував в підтримку.Для прикладу в Глобус ,Sense, Пумб, нарохували одразу.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 августа 2024, 11:49
Відсутність нарахування в цій ситуації пов'язано з тим, що торговою точкою обрано mcc-код, який не відповідає категорії транзакції та не відповідає вибраним Вами категоріям (MCC 5999: Різні магазини та спеціальні роздрібні магазини).
Перелік кодів МСС у відповідності категорії «продукти та супермаркети» Ви можете переглянути у застосунку АБанк24 у розділі «Кешбек» далі «інфо».

Банк не несе відповідальність за некоректне надання інформації про тип операції, що надається торгово-сервісною організацією та її банком-еквайром: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-458/?lang=uk.
Проблема решена
Dramuw 30 августа 2024, 8:50
Кліент банку був більше 10 років, буде нюанси але все влаштовувало, активно дуже почав користуватися з 2023 року.Булу в них готівка швидко Гроші.Дали мені ліміт 70.000 грн я щось не прочитав умови, ну короче за 22 днів + 2300 грн накапало боргу .і Як що я бы не подивился то ще і більше Було .І ще прям все правильно не прописується ніде.Треба телефонувати і питати який борг.Для прикладу В Sense банку як що взяти в гроші 🫰 на 22 дні 1380 грн вийшло б.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 августа 2024, 10:21
Добрий день!

Розуміємо як важливо отримувати кредит і детально з ним ознайомитися, тому на етапі оформлення договору ми надаємо детальний опис всіх умов кредитування. На нашому сайті детально описані всі умови, а також примірник договору пропонується Вам для ознайомлення до підтвердження оформлення, а після оформлення його можна завантажити в розділі «Кредити». Кредит«Швидка готівка» передбачає комісію, тому відсотки за кредитом нараховується за кожен день користування. У разі дострокового погашення Клієнт має сплатити суму кредиту та відсотки за період з дня одержання коштів до дня їх повернення, відповідно до Закону України «Про споживче кредитування», Стаття 15: «Право споживача на відмову від договору про споживчий кредит»:« споживач зобов’язаний повернути кредитодавцю грошові кошти та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення».

З метою недопущення накладання на Банк штрафів за проведення операцій з криптовалютою, ми попереджали Вас не використовувати рахунки для подібних операцій.
Оскільки з Вашого боку наше попередження було проігноровано, Банк був змушений обмежити функціонування Ваших рахунків та розірвати ділові відносини. Рішення про розірвання відносин остаточне і його не може бути переглянуто. Наш Співробітник зв'язався з Вами та надав детальну інформацію щодо Вашого питання.
Проблема решена
Dmitriy12012007 29 августа 2024, 16:31
Негативний відгук про А-БанкХочу поділитися своїм гірким досвідом взаємодії з А-Банком. Через блокування мого рахунку в Монобанку я був змушений перевести свої гроші на рахунок в А-Банку, сподіваючись на стабільність. Однак це рішення стало для мене великою помилкою.Після переказу коштів, А-Банк також заблокував мій рахунок без жодних пояснень. Спроби з’ясувати причину та отримати доступ до своїх грошей виявилися марними. Служба підтримки тільки відправляє мене в якусь «чергу», яка нібито рухається, але я так і не бачу жодного прогресу.Я залишаюся без доступу до своїх коштів вже тривалий час, і це приносить мені великі незручності. Кожен день очікування супроводжується постійними обіцянками, але проблема залишається невирішеною. Банк не дає чітких відповідей, а мої фінансові плани руйнуються через затримку з їхнього боку.Вважаю, що таке ставлення до клієнтів неприйнятне. Прошу негайно розглянути моє питання та розблокувати рахунок, щоб я міг отримати свої гроші. Надіюся на швидке вирішення цього питання!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 августа 2024, 13:38
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Минфин
Ответ администратора
20 сентября 2024, 18:39
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Проблема решена
Селін Нестеренко 28 августа 2024, 17:56
Заблокували картку після поповнення. Одразу хотіла написати в тех. підтримку, але на будь-яке повідомлення одна відповідь, що ваш рахунок був заблокований. Тобто з людиною зв’язатися ніяк не можна. Добре, я подала документи що я отримую соц. допомгу від Німеччини. Через 3 хвилин надходить відповідь «Документ не пройшов валідацію». Думаю, може я не туди загрузила документ? Вибираю іншу категорію, надсилаю, все одно.
Подзвонила в тех. підтримку, тому що з людиною через месенджер поспілкуватися не можу. Вони сказали що мені потрібно пройти верифікацію, я пройшла її. Дзвоню, просять ще раз. Пройшла ще раз, просять змінити номер. Ще раз все пройшла та змінила номер.
Підсумок — домоги ніякої немає, усі співробітники кажусь одне й те ж. Через месенджер зв’язатися з співробітником АБанку неможливо. Документи з підтвердженням соц. виплат не підходять.
Дуже сподіваюсь на вашу відповідь
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 августа 2024, 18:54
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема решена
OLEGONISIUS 28 августа 2024, 14:54
Заблокували карту, як тільки зайшла велика сума на карту. Запросили надати документи підтвердження платежу. Документи були надані через новий бот a-bank docs, написали, що протягом 24 годин буде відповідь. Але на жаль, вже термін вийшов і жодної відповіді не отримав. Немає жодного конатку зі службою підтримки, що в меседжерах, що по телефону. Одне і теж говорять, хоча документи були подані. Таким чином банк утримує кошти, ігнорує всі мої запити. Банк, який не цінує клієнтів та час клієнтів. Безпідставно утримують кошти. Шановна підтримка, вирішіть буль ласка дану проблему. Потрібно терміново кошти
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 августа 2024, 15:32
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду
Проблема решена
Евгений Денищенко 28 августа 2024, 11:10
После перевода в 30 т. Заблочили средства.
В службе поддержки на каждое сообщение ссылка на бота. Пробовал дать все имеющиеся документы в бот. На что несколько раз без успешно, мол недостаточно документов для разблокировки.
Замкнутый круг! Как вернуть свои средства?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 августа 2024, 13:58
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.3
USD 41.7 42.4
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.3
USD 41.7 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝