Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Ганна Василінич 3 августа 2024, 14:17
26.07.2024 року заблокували гривневий та валютні рахунки через фінмоніторинг, я через годину в телеграм банку подала всі підтверджуючі квитанції надходження коштів на валютні картки (чоловіка мама з-закордону пересилає кошти на мене як Допомога рідним). Мені написали запит у оброці, це становит одну добу.
На наступну добу бачу не розблокували, я їм знову пишу. Відповідь: на даль, через багато звернень регламент збільшився. Окей, почекаю.
31.07.2024 року звʼязалась з оператором по телефону та оператом телеграм-чату, для того, щоб тимчасово (на 15 хвилин) розблокували мені рахунок, для внесення коштів, так як останній день пільгововго періоду і потрібно було погасити кредитку. Вони мене за ніс водили до 19:30 (подала я змит о 16:10), запит в обробці, запит в обробці. Хоча оператор сказав 10 хвилин всього обробляється запит. Ще запитала у оператора скільки днів обробляються запити по блокування рахунків через фінмоніторинг, на що була відповідь ДО 1 ТИЖНЯ!
01.08.2024р. Зранку звісно ж у мене знялись відсотки за просрочку кредитних коштів. Думаю ну нічого, сума 260 грн, не багато, почекаю 02.08 якраз тиждень мине і картку розблокують, та й погашу суму.
Сьогодні 03.08.2024 р. пройшов тиждень, картку так і не розблокували — запит в обробці. На що мені знову оператор пише, що запит обробляється до 1 тижня, але тиждень вже минув!
Так запит в обробці може бути і тижнями і місяцями. Якщо знову не дотягнуть до 31.08, щоб у мене знлву вийшла просрочка і зрову спишуться відсотки за користування кредитними коштами, а там уже і ляже моя кредитна історія.
Загалом: користуюсь я банком біля 2-ох років, завжди була задоволена, а зараз я зрозуміла, що у них клієнтоорієнтованості — нуль цілих нуль десятих. Не рекомендую банк
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 августа 2024, 16:29
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Минфин
Ответ администратора
20 сентября 2024, 18:38
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Проблема решена
Yanapas999 3 августа 2024, 14:15
Я багатодітна мама, в мене четверо дітей. 1.08 благодійний фонд Естонська рада у справах біженців надав мені фінансову допомогу. Як тільки кошти зайшли на карту їх тут же заблокували, за превищеня ліміту надходжень, і сьогодні вже третій день як я не можу зняти кошти, я розумію що банку по барабану за що мені купляти продукти дітям, памперси, тим більше ця карта є моєю основною картою. В надходженнях чітко написано від кого поступили кошти, що ще тут потрібно доказувати? В чат боті кажуть одне і теж, надайте чеки від фонду що це дійсно він вам зробив переказ, тільки фонд квитанцій не надає, так мені сказали. І що тепер робити не розумію, сумма не маленька 54000 грн.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 августа 2024, 16:18
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Meimo 3 августа 2024, 12:43
Больше 8 лет пользовалась банком, и на тебе такое нахожусь в другой стране и за секунду заблокировали карту, полный ступор и шок предоставила довидки и ждать теперь неопределенный срок (((даже нет слов дальше что-то возмущатся (((((
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 августа 2024, 15:25
Добрий день!

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте нам відповідь.
Елена Янковая 3 августа 2024, 12:07
Отделение по адресу: Одесса, пр-т Адмиральский, 1А
Даже одну звезду поставить А-Банку это слишком щедрая оценка. К сожалению нет возможности поставить ноль звезд или даже минус.
Я ФОП, открыла счет в этом банке и эквайринг. Все было нормально до момента возмещения средств эквайринга. Банк просто заблокировал немалую сумму и не возмещает. Попытки выяснить в чем дело, объяснить ситуацию-бесполезны. Запросы письменные — ответы банка выглядят ка издевка. Сами же заявляли, что если в течении 6 месяцев не будет обращений других банков — средства вернут. Но увы прошло 8 месяцев ни жалоб других банков, но и деньги тоже не возвращают.
Более того, звонила их же служба безопасности со стационарных телефонов и предлагала «решить вопрос». Более полумиллиона гривен банк присвоил себе. Как результат нервы, стресс и проблемы с выживанием моего бизнеса.
Не ведитесь на «выгодные предложения» с этим банком останетесь без денег, при том там даже не напрягаются им на свои же правила и инструкции наплевать.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 августа 2024, 19:06
Добрий день!

Ми розуміємо, наскільки важливо для Вас вирішення цієї ситуації. Ми неодноразово направляли запити на надання додаткової інформації, проте, на жаль, не отримали відповідей. Для вирішення Вашого питання, просимо Вас надати запитувану раніше інформацію.
Проблема решена
kochmar 3 августа 2024, 10:59
Спочатку наклали обмеження по користуванню карткою так як попала в список на моніторинг
Але в повідомленні та в телефонній розмові мені сказали що:
На час перевірки призупинено надходження на Ваші рахунки та ризикові витрати, а саме:
Р 2P-перекази, зняття готівки, бездоговірні платежі, оплату в ризикових інтернет-точках.
V Вам доступні звичайні витрати за рахунок власних коштів:
аптека, кафе, АЗС, продукти тощо.
Але як оказалося ні в аптеці ні в магазині продовольчому я розрахуватися не можу!!!
Надала повністю всі документи
Договір про прийняття на роботу
Ок5
Ок7
Надала відповіді на надісланий ними бланк!
І все
Тишина і в відповідь на мої повідомлення одне і те саме
дійсно, наразі ваше питання в роботі, прохання очікувати розгляд. Термін перевірки відсутній через чергу яка виникла в обробці таких питань або не переживайте😅
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 августа 2024, 18:49
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ми обов'язково перевіримо інформацію щодо розрахунків картою. Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Минфин
Ответ администратора
20 сентября 2024, 18:39
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Проблема решена
tarasssson 3 августа 2024, 9:55
Обмежили картки на зарахування. Відправив довідку ок-5 два дні назад, а також надав скріншоти звідки зараховувались кошти в липні. Але підтримка не може два дні вирішити мою проблему, в чаті відповідають стандартними фразами (очікуйте, черга ітд), на гарячій лінії таке саме, ніхто ніякої конкретики і часових рамок не надає
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 августа 2024, 10:44
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Vova220 3 августа 2024, 2:47
Підтримка, А банку. Відразу мені помогли з відновленням мого, А банку я загубив номер який був прив’язаний до банку я думав я вже не відновлю, но Підтримка.АБанку. мені помогла змінити фінансовий номер.за 10хвилин і я вже пользуюсь Додатком АБанком дужи дякую А.Банку.і його. Підтримки♥️
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 августа 2024, 9:04
Завжди раді допомогти💚
Служба підтримки не змогла допомогти мені у справі переказу валюти з моєї картки на картку дочки. Мусила перетнути кордон і звернутися до відділу банку в Ковелі. На щастя справою моєю зайнялася саме Тетяна і її професійний підхід поміг справитися з труднощами і дочка (ура!) переказ отримала. ДЯКУЮ!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 августа 2024, 9:02
Добрий день!

Дякуємо за відгук! Раді, що Тетяна змогла вирішити Ваше питання. Дозвольте нам перевірити Ваші звернення до служби підтримки та вжити заходів для покращення нашого сервісу. Надайте, будь ласка, відповідь в особистих повідомленнях🍏
Проблема решена
Dianapoliuha 2 августа 2024, 18:48
Мала декілька $ на платформі та хотіла вивести їх через p2p, купила в продавця ордер, він оплатив з іншого банку та скасував ордер після чого не виходив на звʼязок. Подала апеляцію з надією що людина відпише та надасть реквізити на повернення, так як підтримка запевнила самій цього не робити бо це може бути спроба афери та людина 2чі вкраде кошти. Ніхто на звʼязок так і не вийшов як і зі сторони банку жодного повідомлення про повернення не отримала. Коли перевела собі кошти наступним місяцем для власного використання банк в цю ж секунду заблокував активи і сказав що прийшла скарга, повідомив що для розблокування рахунку потрібно повернути кошти на що я одразу ж погодилася та дозволила зробити цю операцію, сказали очікувати 3 дні, пройшло 4 дні і нічого не відбулося, підтримка не відповідає, я надала докази чому відправник надіслав ці гроші і що це все максимально схоже на шайхрайську схему щоб 2 стягнути кошти, на що сказали що банк перетелефонує, ніхто так і не дзвонить. Я очікую, ніхто не співпрацює. Постійно кажуть очікуйте 3 дні хоча вже пройшло 4. Маю надію що ця вся абсурдна ситуація швидко буде вирішена і я тоді зміню своє ставлення та відгук, але наразі крім поганого обслуговування та підтримки не отримала нічого.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 августа 2024, 19:24
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.

Наразі Ваше питання в роботі. За результатом ми додатково проінформуємо Вас.
Проблема решена
Albina1309 2 августа 2024, 17:55
Надала всі документи, джерело походження коштів. Карту не розблоковую. Черга в них. До оператора телефонувати, ще той квест. Не очікувала такого від банку. Хоча користуюсь вже 5 років.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 августа 2024, 16:52
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Проблема решена
Денис Мошківський 2 августа 2024, 17:05
Здравствуйте, пришло увидомление от банка, что у меня отказ в обслуживании, но деньги банк так и не даёт вывести. Говорят, что нужно ждать непонятно чего 10 дней. Хотя решение уже есть. Набрал я на горячую линию банка, где Оксана, когда я с ней говорил и задавал вопросы по решению проблемы и после чего попросил табельный номер, сказала, что ей нету времени со мной говорить и скинула трубку. После чего я в замешательства от банка, потому что на банке лежат все мои деньги и вывести их не дают.
Банк меня не обслуживает, они закрыли мой счёт, но деньги так и не отдали.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 августа 2024, 19:54
Добрий день!

Банком дійсно прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами. Вам була надана можливість виведення залишків відділено враховуючи Ваші обставини. Однак після цього Ви продовжили користуватися рахунком, що призвело до повторного обмеження.

Ваше питання знаходиться в роботі ми проінформуємо Вас про подальші дії.
Минфин
Ответ администратора
20 сентября 2024, 18:36
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Проблема решена
Darvintysit 2 августа 2024, 16:28
Открыл счет прошло видео звонок раз при регистрации начал пользоваться банком спустя час выскочил запрос на инднтификацию по видео звонку прошло ну думаю бывает проходит 4 часа они блокируют карту и снова требуют принять видео звонок я что клоун по вашему либо я открывал счет у вас для общения по видео звонкам с вами целыми дня отвратительное грубое общение в чате поддержки более того звонок с фин номера на горячую линию в банк они заблокировали позвонить им не могу и требуют видео звонок повторно пройти я не собираюсь сутками с вами общаться по видео звонкам я не менял сам телефон ни номер с момента регистрации и последнего видео звонка не было не каких изменений следовательно я не понимаю зачем задалбывать своими звонками и я откажусь его принимать. И настоятельно рекомендую. людям которые еще думают открывать тут счет или нет 100 раз подумайте прежде чем открыть это отвратительный банк самый ужасьтный банк Украины не открывайте тут счет
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 августа 2024, 19:39
Добрий день!

Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.

В процесі оформлення картки Клієнт проходить відео дзвінок для підтвердження особи. Якщо Банк помічає активність по рахунку Клієнта нам необхідно додатково впевнитись, що операції проводить Клієнт самостійно, саме тому ми пропонуємо підтвердження операції через відео дзвінок.

На жаль, нам не вдалося до Вас додзвонитися для детальної консультації щодо Вашого питання. Через відсутність успішних відео дзвінків раніше, картка залишається тимчасово обмеженою. Для зняття обмеження рекомендуємо Вам пройти відео дзвінок через Застосунок Abank24.
DarinaBabich 2 августа 2024, 13:42
Дуже дякую за якісну консультацію по моєму питанню, на яке приділили багато уваги та часу чудові консультанти Абанку, мені все пояснили, допомогли та були дуже терплячими до великої кількості запитань з приводу умов співпраці з банком, допомогли вирішити усі складнощі з цим повʼязані
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 августа 2024, 18:22
Дякуємо за відгук! Завжди раді допомогти🍏
Проблема решена
Lena5255 2 августа 2024, 13:31
Хотела бы обратить внимание на данную ситуацию владелцев а-банка и просто клиентов, что б они несколько раз подумали перед созданием счета в этом банке. Просто ужасное обращение, сотрудники на горячей линии ничего не знают.
Были переведены деньги с монобанка на карту а-банк, после чего а-банк заблокировал счет и заморозил деньги по статье с нелегальным оборотом средств (очень интересно выводы беруться как всегда с головы??), сказали заполнить заяву на перевод средств, эта заява была заполнена, но на нее так долго никто и не отвечал, после многочисленных попыток, ответила что заявка в работе, есть очередь, ожидайте… На вопрос о сроках ожидания информацию не предоставили, в мессенджерах частый игнор, на звонки хоть отвечают, что уже радует. Итог таков, заявка больше недели, но банк так ничего и не предпринимает!!! Очень интересно, затянеться ли это на месяц, два, три? Раз банк никоем образом не хочет сотрудничать с клиентами, почему клиенты должны сотрудничать с банком!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 14 августа 2024, 18:15
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема решена
INicki 2 августа 2024, 10:06
Китайський продавець намагався мене ошукати і підсунути мені не те що я замовляв. Декілька днів і я добився повернення коштів. І тут нам на допомогу спішить банк, і автоматично блокує карту бо перевищення ліміту. Ти ходиш тиждень б'єш поклони в банк звониш на гарячу лінію пишеш в месенджер, а їм все одно. Програмісти в банку працюють за їжу і написати пару стрічок кода щоб люди не потрапляли в такі ситуації то дуже складна задача. Якщо сума повернення абсолютно також як оплати і написано скасування і гроші прийшли з того ж рахунка то нафіга ви людям мізки виносите. Я не знаю що ваші ''спеціалісти'' роблять і скільки тижнів чекати щоб хтось відірвався від кросворда чи кави, а можливо вони у вас теж за їжу працюють. Зробіть щось щоб це не повторювалося і тисячі людей не страждало. Може пообіцяйте програмісту що в нього в слідуючому місяці в двічі більше буде їжі. Дякую що ''дуже швидко'' реагуєте на звернення.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 августа 2024, 17:00
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Три літри 1 августа 2024, 21:38
Я скористався акцією по кешбеку на оплату частинами обладнання для енергонезалежності
https://a-bank.com.ua/energy_independence. Але кешбек мені не був нарахований.

Мені не чомусь було ліньки вдруге спілкуватись з підтримкою і я просто поставив 3 зірки у формі зворотнього зв’язку відклавши вирішення питання на потом.

Але для банка цього було достатньо: мені подзвонив співробітник (співробітниця), спитав що саме викликало моє незадоволення послугою і просто зі слів прийняв заявку на вирішення цього питання. Це було вчора в пів на шосту.

Сьогодні після обіду мені був нарахований акційний кешбек — проблему успішно вирішено.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 августа 2024, 11:18
Дякуємо за відгук! Ми будемо й надалі старатися, щоб залишатися найкращими для Вас💚
PremiumGuest 1 августа 2024, 19:34
Являюсь ВИП клиентом мошеннического к сожалению банка А-Банк. Я перевёл между своими счетами 10 тысяч гривен, с зелёной на желтой. И заблокировали все карты за секунду. Деньги никто отдавать не хочет, мошеннический банк решил присвоить моим деньги себе. Я спросил в банке, у меня есть хоть одна жалоба по карте? Ответ: нет жалоб по вашим картам. Но заблокировали за что-то и сами не знают. Говорят, проверяем обороты. Оборот 10 тысяч гривен. Этот банк предназначен, чтобы в нем хранить деньги сумме равной для покупки пачки жвачки или буханочки хлеба и то, будьте готовы, что банк заблокируют вам все карты в любой момент. Если это произошла ошибка, отзыв будет исправлен. Буду писать все в деталях в комментарии. Абанк никак со мной не связался после блокировки.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 августа 2024, 9:37
Добрий день!

Вами було підписано Анкету-заяву про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг.
Відповідно до пункту 3.3.25.1:
Опрацювання скарги (при наявності) — Банк зупиняє видаткові операції за рахунком Клієнта у випадку наявності інформації, що свідчить про можливість шахрайських дій, щодо заволодіння/спроби заволодіння грошовими коштами Клієнта. Такою інформацією може бути лист або заявка на ГЛШ Клієнта іншого Банку/Клієнта Банку про вчинення шахрайських дій та/або реєстрація в Єдиному державному реєстрі досудових розслідувань справи про
шахрайські дії відносно Клієнта. Зупинення операцій відбувається в день отримання Банком такої інформації шляхом блокування картки при наявності доступного залишку строком до 180 днів.

Наданих Вами даних недостатньо для вирішення питання. Наші Співробітники вже зв'язувались з Вами та надали рекомендації для вирішення Вашого питання. На жаль, від Вас було отримано відмову.
Минфин
Ответ администратора
2 августа 2024, 8:51
Відгук зарахований (на 02.08.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
Юрій Меденцев 1 августа 2024, 17:50
Доброго вечора. Користувався банком досить тривалий період- ніяких проблем не було. Тиждень назад банк наклав обмеження на мої картки- обмеження на поповнення. Я військовий, на карту банку щомісяця приходить мені і зарплатня і премія з В/Ч, також ця карта була в мене основною- я робив на неї перекази зі своєї картки іншого банку- і розраховувався за товари і послуги. Банк попросив у мене- надати документи- підтвердження надходження коштів. Ще тиждень тому я відправив довідку ОК5 і скрини- які підтверджують- що саме я поповнював картку. Спочатку мені казали- протягом доби все розглянуть, потім- що черга велика, зараз взагалі ніякої конкретики. Банк, що ви робите? Ви наразі залишили військового без засобів на існування. Вчора мені було зарахування від В/Ч — воно було відхилено. Що мені робити? Відмовлятись від послуг вашого банку? Мабуть так і буде. Як закрити рахунки в вашому банку? Фізичної змоги потрапити до відділення- не маю. Я військовий і мені потрібно якнайшвидше вирішити це питання, тому що я не отримую наразі грошове забезпечення завдяки вам.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 августа 2024, 9:58
Добрий день!

Приносимо вибачення за збільшений термін розгляду. Наразі, Ваше питання вирішене!
Полезный комментарий
Юрій Меденцев 2 августа 2024, 9:47
Обмеження зняли. Дякую банку- за вирішення питання.
Yarlan 1 августа 2024, 17:50
Через неуважність попався на шахрайську пастку та здійснив переказ 1800 грн на хибну картку емітовану АБанком. Після оплати власник карти, що видавав себе за представника онлайн магазину виділився з комунікаторах та схоже вимкнув послугу додаткового номеру телефону, який використовував.
Після звернення в службу підтримки АБанку картку заблокували та звернулись до власника карти.
Завдяки зусиллям служби підтримки АБанку власник карти дав згоду на повернення коштів і АБанк повернув переказ.
Дякую службі підтримки, завдяки вашим зусиллям тепер я більше довіряю продавцям що надають для оплат та переказів реквізити рахунків відкритих в АБанку, оскільки тепер знаю, що служба підтримки банку готова реагувати та в короткі строки вирішувати проблеми з платежами.
Дякую.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 августа 2024, 8:37
Дякуємо за відгук! Раді, що змогли допомогти з вирішенням Вашого питання🥰
Минфин
Ответ администратора
1 августа 2024, 18:39
Відгук зарахований (на 01.08.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Олександр Гордійчук 1 августа 2024, 16:10
Отделение по адресу: Житомир, ул. Старый Бульвар, 2/26
Дякую за детальну інформацію мені сподобалося відвідування банку
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 августа 2024, 17:35
Добрий день! Завжди приємно бачити такі відгуки, адже це не може не мотивувати надавати послуги ще якісніше з кожним днем. Ми передамо інформацію про це відділення додатково. 😊🍏

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45
USD 41.2 41.8
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45
USD 41.2 41.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝