×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Best bank experience around the world
Написать комментарий
А-Банк — недоброчесний банк!
Дякуємо за відгук. Повідомляємо, що якщо на рахунку немає обмежень, Ви можете зняти залишок та закрити рахунок за власною ініціативою. У разі, коли встановлені обмеження, банк зобов’язаний керуватися законодавством України, а для зняття обмеження необхідно надати відповідні документи. Обов’язок банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів покладено ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…» з метою виявлення операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності клієнта. Якщо документи не надані, банк змушений прийняти рішення про розірвання договору.
Для детальнішої перевірки просимо надати відповідь в особистих повідомленнях.
Комментарии (1)
***, а не банк
Сотрудницу горячей линии зовут Катерина её табельный номер 87739
Номера телефонов +380567964681
+380562397776
Ужасный банк и сотрудник горячей линии, ничем не помогут, а только обворуют
Дякуємо за звернення. Розуміємо, що ситуація неприємна, тому хочемо надати пояснення.
Оскільки зняття коштів відбувалося в банкоматі іншого банку, ми не можемо самостійно повернути суму — для цього потрібно звернення до міжнародної платіжної системи. Банк зі свого боку готовий подати відповідний запит, щоб допомогти Вам.
Згідно з правилами, для цього потрібно тимчасово заблокувати на рахунку комісію (відповідно до тарифів — 10% від суми, мінімум 400 грн, максимум 750 грн). Але ця сума не списується — вона блокується лише на період розгляду. Якщо заявка буде успішною, комісія не зніматиметься.
Наші фахівці телефонують лише з однією метою — отримати Вашу згоду на подання запиту. Без цього ми не маємо права розпочати процедуру, і термін подання може сплинути. Ми готові подати запит, і наразі очікуємо внесення необхідної суми. Щойно вона з’явиться на рахунку — одразу розпочнемо процес.
Щиро вдячні за розуміння. Ми на Вашому боці та готові допомогти.
Комментарии (3)
Подяка!
Написать комментарий
Була у захваті зараз просто розчарована
Перепрошуємо за ситуацію та негативні емоції, які вона викликала. Сталася технічна помилка, над усуненням якої ми вже працюємо. Ліміт буде відновлено вже завтра.
Розуміємо Ваше здивування і дякуємо, що поділилися деталями — це допоможе нам покращити сервіс. Завжди відкриті до зворотного зв'язку і прагнемо бути справді зручними для своїх клієнтів.
Комментарии (3)
Все влаштовує. Гарний банк.
Але є декілька питань:
1. У лютому банк заблокував картки, за підозру що переводжу кошти невідомо куди.
Надав довідку ОК5, та довідку по кожній картці, де вказано що власником є я, та переводжу сам собі гроші. А це порядка 5 банків. Розблокували за 20 хвилин.
Питання. Який зараз в мене ліміт на зарахування на місяць?
2. У минулому році при проходженні фін.мону мені було сказано, що не можна робити депозити та виведення грошей на картку АБанку, навіть якщо букмекер офіційний в Україні. Інакше буде відмова в обслуговуванні.
Питання.
Зараз політика банку не змінилася?
Чи можу я виводити зі свого акаунту гроші на Абанк?
Щодо ліміту зарахувань — відповідно до Постанови НБУ №110 банк використовує ризик-орієнтований підхід, тому ліміт розраховується динамічно, враховуючи як персональні дані клієнта, так і активність по рахунках. Через це ми не можемо назвати конкретну фіксовану суму.
Рекомендуємо здійснювати операції в межах сум, які можна підтвердити офіційними документами — довідками про доходи, деклараціями ФОП тощо.
Щодо операцій з букмекерами — якщо можливість вкладати кошти в цю діяльність підтверджена документально і відповідає чинному законодавству України, банк не має підстав відмовляти в обслуговуванні.
Комментарии (1)
Консультація
Написать комментарий
Дякую за допомогу.
Співробитник банку все детально роз»яснив. На всі мої питання дав чіткі вібповіді.
Дякую банку за таку увагу до своїх клієнтів.
С задоволенням ставлю 5 зірок.
Написать комментарий
Помилково перерахувала кошти.
Написать комментарий
Вопрос по кредиту.
Написать комментарий
Подяка
Комментарии (1)
Карты и выплаты
Рекомендую это отделение и особенно менеджера Элонy всем, кто ценит профессионализм и человеческий подход.
Написать комментарий
Сложности с пополнением карты АТБ
Дякуємо за відповідь і за те, що поділилися інформацією.
Хочемо зазначити, що в терміналах City24 доступно два варіанти поповнення. Якщо обрати емблему «àбанк», операція проходить без комісії. Якщо ж натиснути «Поповнення картки будь-якого банку», буде застосована комісія, і її розмір відображається на екрані до підтвердження операції.
Зі свого боку ми передали інформацію нашим партнерам для більш детального розгляду ситуації з NFC та її подальшого вирішення.
Також хочемо поділитися новиною: у магазинах АТБ запускається сервіс поповнення карток готівкою на касі. Мінімальна сума поповнення — 200 грн, максимальна — 5000 грн на добу.
Комісія за поповнення картки «АТБ» — відсутня, для інших карток — 1,5% від суми поповнення.
Поки що послуга доступна лише в окремих магазинах міста Дніпро, але ми вже працюємо над її розширенням. Сподіваємося, що новий сервіс буде для Вас зручним.
Комментарии (4)
Надійно, зрозуміло, легко!
Написать комментарий
Консультація
Комментарии (1)
Кропітлива робота вночі
Написать комментарий
Негативний досвід купівлі товару в розстрочкупо карті «вигода»
Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені).
Проте, питання стосовно зменшення ліміту на послугу кредиту Розстрочка Вигода вже перебуває в роботі фахівців банку та ми зв'яжемось з Вами по вирішенню.
Комментарии (6)
Заблокована картка
Відправляє мені ФОП на картку 24000грн і зразу же пише картка заблокована. Починаю зʼясовувати, начебто на мою картку у 24 році були скарги з шахрайства, а я у перше за це чую.
Я у банк, кажу покажіть мені що то за скарги, кит написав, як з ними вирішити питання кажуть це конфедеційно.
Тобто у банка немає ніяких підтверджень що було якесь шахрайство, ніякого кримінального, виконавчого або взагалі якогось провадження, вони тупо заморозили кошти і кажуть або поверніть кошти невідомо кому, або вони так і будуть заморожені.
Я кажу давайте розривати договір, я не хочу бути клієнтом вашого банку через незрозуміле обслуговування. Мені кажуть що я не можу розірвати через нібито скарги на шахрайські дії, які ми не можемо, або не хочемо вам показувати якесь підтвердження цих дій.
А банк просто краде кошти!!!
Під час відкриття рахунку в Банку, у Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг Ви підтверджуєте ознайомлення та згоду з правилами Банку.
У разі надходження скарг Банк має право тимчасово обмежити користування карткою до завершення перевірки. За результатом розгляду, Клієнту може бути запропоновано повернення коштів заявнику.
Питання знаходиться в роботі. З Вами зв'яжуться наші співробітники для більш детальної консультації щодо Вашого питання.
Комментарии (5)
Банк жахливий
Рішення щодо ліміту кредитування по кожному продукту Банку приймається індивідуально для кожного клієнта з урахуванням багатьох факторів: кредитного навантаження, кредитної історії, рівня доходу, наявності депозитних рахунків тощо.
Ліміт кредитування постійно переглядається та може змінюватися з часом. Також, Ви можете подати заявку в налаштуваннях картки, після якої банк зможе надати відповідь протягом 5 хв. Впевнені, що нам вдасться змінити Вашу думку
Комментарии (7)
Якісна допомога
Комментарии (1)