×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.4 |
Все курсы банка |
Снятие процентов
Переслал фотографии военного билета
Сняли все проценты по кредитам
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Часткове обмеження картки
Але все змінюється.
Клієнт банку сім років.Часто користувався продуктами банку, тримав вільні кошти, користувався картками та інше.
На тому тижні перевів Р2Р з іншого банку чатину скінчившогося депозиту. Відразу А-банк обмежело користування мені моїми коштами на карті, мотивуючи це тим, що вбачає в моїх діях ризикову операцію, та зажадав від мене документи що підтверджує джерело доходів.
В той же день у чат-бот А-банку мною було надано виписку з банку про зевершення депозиту та податкову декларацію за минулий рік, що підтверджує доходи в рази більші за переведену суму.
А-банк мені відповів, що банк розглянув надані мною документи, та їх недостатньо для прийняття рішення.
Додатково у чат-бот А-банку мною було надано декларацію за рік, що передує попередньому, та підтвердження закінчення в А-банку депозиту.
До цієї прикрої ситуації я часто зберігав кошти у їх банку.
Не зважаючі на все вище наведене — я не можу на власний розсуд розпоряджатися своїми коштами на карті А-банку, так як банк і досі не надав мені таку можливість.
В діях банку та його посадовіх осіб вбачається склад злочину — шахрайство.
Телефон служби підтримки не відповідає, чат-бот також ніяк не реагує.
Попередив друзів та знайомих, щоб обходили банк стороною. Хто був клієнтом- завершують співпрацю, хто збирався стати таким — змінили свою думку.
Мною було подано скаргу на дії банку до НБУ.
Передана заява в обл прокуратуру, та для контрою надіслана копія в Генеральну прокуратуру.
Раніше, коли бачив зелене яблуко — на душі ставало тепло, бо знав, що це мій банк!
Але все змінюється.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Комментарии (8)
Не банк, а табор!
Зашёл в АТБ за яйцами, спешил, вышел облапошенным клиентом абанка с открытым кредитом! АТБ по ходу в доле, так как разрешает использование своего логотипа на банковских картах и дурить народ у себя в магазине! Предлагают оформить типо скидочную карту АТБ, а на самом деле выдают банковскую карту с открытым кредитом! Как же можно так низко опускатся что использовать все махинации цыган? Вы хоть им процент от выручки платите за использование авторских прав? Или ваше начальство имеет цыганские корни? Ещё раз убеждаюсь что мошенники и аферисты давно переименовали себя и придумали себе кличку БАНК! ФУ-ФУ-ФУ!
Хотіли б пояснити, що кредитний ліміт на картці є можливістю, яку ви можете використовувати за власним бажанням, а не обов'язковим зобов'язанням після оформлення. Оформлення банківського рахунку без згоди клієнта є неможливим. Ми завжди прагнемо надавати прозору інформацію про умови наших продуктів, щоб ви могли приймати обґрунтовані рішення. Нам прикро, що ця ситуація могла докласти Вам незручностей. Впевнені, нам вдасться змінити Вашу думку надаючи лише якісний сервіс
Комментарии (2)
Банк допоміг повернути вкрадені кошти
Так сталося, що з цієї картки я ніколи раніше ніде не платив, це віртуальна картка і доступ був тільки в мене. Звісно, nic.ua і tranzzo мені розповідали, що це не вони профукали мої карткові дані та це не вони. Підтримка Apple теж відмовилась повертати кошти за фрауд операції.
Але ось АБанк допоміг дуже! За моїм бажанням та зверненням було сформовано 6 заявок на оскарження операцій через міжнародну платіжну систему. Через 1 місяць гроші повернули на картку в повному обсязі!!!
Підтримка АБанк була завжди на зв’язку та інформувала об апдейтах. Вирішити проблему вдалося їм навіть раніше, ніж очукувалось спочатку. Я дуже радий що вдалося повернути кошти та дуже дякую за це Абанку!
Комментарии (4)
Часткове обмеження картки
13.09.24 на мій рахунок було переведено з-за кордону 49 000 грн, від мого друга на купівлю телефону
Мій рахунок був обмежений через надходження великої суми, банк запросив підтверджуючі документи звідки прийшли ці кошти, документи були надані 14.09.24
Банком було заявлено що перевірка триватиме до 24 годин
Сьогодні 15.09.24, пройшло вже 24 години, а банк ще нічого не перевірив
Служба підтримки існує лише в телеграмі в вигляді бота, зв’язатись з оператором не можливо, щоб поговорити з живою людиною і мені пояснили що мені робити.
Посилка з телефоном вже чекає на пошті, забрати я її не можу через те що банк погано виконує свої обов’язки
Уявіть ситуацію якби ці кошти були переведені мені для важливої операції, що мені потрібно було б робити, лягати і помирати, тому що банк вирішив що я якась злодійка
Я навіть не знаю що я буду робити якщо банку не підійдуть документи і докази які я надала, просто забути про свої гроші чи що, це якийсь жах
Банк ЖАХЛИВИЙ, нікому не раджу заводити рахунки в цьому банку
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання знаходиться в роботі, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили у обраний Вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Комментарии (4)
Рішення по карткам і іньшим питанням
Комментарии (1)
Жахливий банк
Шкода, що у Вас виникла така думка. Будь-яке оформлення кредиту можливе виключно Клієнтом та з його підтвердженням після ознайомлення з умовами кредиту. Ми знаємо і розуміємо, як важливо отримувати кредит і детально з ним ознайомитися, тому на етапі оформлення договору ми завжди надаємо детальний опис всіх умов кредитування. На сайті нашого Банку також детально описані всі умови кредитів, які надає Банк, є також і кредитний калькулятор і шаблон договору — все для того, щоб Клієнт отримав якісне інформування. Договір також пропонується Вам для ознайомлення до підтвердження оформлення і також його завжди можна завантажити в розділі «Кредити», обравши Вашу угоду. У разі дострокового погашення Клієнт має сплатити суму кредиту та відсотки відповідно умовам Вашої угоди.
Ми перевіримо детально інформацію щодо Вашої ситуації, розглянемо можливі варіанти вирішення та за результатом зв'яжемось з Вами.
Комментарии (6)
Сучасний сервіс та гарний клієнт банк
І так, по-перше був здивований легкістю поповнення рахунку, вони інтегрували Apple Pay. Тобто якщо в вас є карта іншого банку та вона є в вашому apple wallet гаманці, то поповнення рахунку, а банку займе 5 секунд без необхідності введення ніяких карточних номерів, використання додатків інших банків. Просто вибрали спосіб поповнення Apple Pay або android, далі вибрали карту з якої переводите и все. 5 секунд реально :)
Далі, відкрив депозит. Коли поповнював карту, о 2 годині вночі, виникла проблема, я не помітив що в гаманці стара карта. Написав в підтримку, і вуаля, за 2 хвилина в вайбері зʼявився оператор підтримки (Василиса) яка вказала що проблема в карті приват банка, і дійсно вона вже була недійсна. І так, додав нову карту в гаманець аппл пей та поповнив рахунок за 5 секунд та відкрив депозит за 2 хвилини
Тут відразу побачив помилку, проценти в додатку по відкритому депозиту були 14,75 а мало бути згідно договору 15,75. Нагадую все це коїться в 2−3 годині вночі:)). Пишу знову, Василиса миттєво відповідаю та каже — дійсно ставка по договору 15,75% а у вас в додатку невірно вказані 14,75. Каже не хвилюйтесь я вже відкрила запит до технічної підтримці і дуже швидко помилка буде виправлена. І дійсно, в 11 годині ранку подзвонив представник банку та повідомила що все помилка виправлена та перевірте. Так, все ок, і додатку теж 15,75% стало.
Резюме: сучасний та функціональний додаток АБанк24, підтримка 10/10, швидкість — дуже швидко.
Вважаю якщо все буде гарно це буде дуже потужний конкурент Приват Банку та Моно Банку.
Дуже задоволений! Миру та добра всім!
Це чудово, що у Вас був такий позитивний досвід з відкриттям рахунку та оформленням депозиту! Справді, інтеграція Apple Pay робить процес поповнення рахунку дуже зручним і швидким. Це значно економить час і зменшує необхідність вводити дані картки вручну.
Наша служба підтримки завжди швидко відреагує на Вашу проблему. Банк дійсно піклується про своїх клієнтів і готовий оперативно вирішувати питання. Якщо виникнуть ще якісь питання або проблеми, Ви знаєте, куди звертатися. Сподіваюся, більше ніяких неприємностей не буде!
Ваша позитивна оцінка — це важливий сигнал для нас бути ще кращими. Бажаю Вам також миру та добра! Нехай все буде добре!
Комментарии (5)
Web версія ABank24 більше не підтримується
Ми пройшли довгий шлях разом з вами та зробили мобільний застосунок А24 максимально функціональним, безпечним та зручним. Тому вирішили завершити розвиток WEB-версії ABank24 та закриваємо її для користувачів.
Нам теж не легко далося це рішення, але ми розуміємо, що в застосунку наші можливості набагато ширші.
Також ми запустили можливість здійснювати платежі через веб-браузер на сайті А-Банку. Посилання: https://a-bank.com.ua/services/payments. На сайті А-Банку потрібно зайти до розділу «Послуги — Платежі — Оплата на сайті». Дякуємо за взаєморозуміння!
Комментарии (2)
Худший банк Украины или же обычные мошенники.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Перевіривши інформацію, на сьогодні за Вашими картами обмежень не має. З Вами намагались зв'язатись через вказаний Вами в банку номер телефону, проте встановити зв'язок не вдалось.
Комментарии (2)
Оновлення даних
Дуже задоволена👍🏻
Вдячні за те, що Ви приділили час і поділилися з читачами своїми враженнями. Для нас дуже приємно те, що Ви залишилися задоволені обслуговуванням! Ваші слова підтримки дуже важливі для нас. Якщо у Вас виникнуть питання ми з радістю допоможемо у вирішенні. Ми завжди готові допомогти! 🍏😉👍🏻
Комментарии (1)
Пишу заявление на абанк и подготовил письмо в нбу
А-банк заблокировал мои счета вскоре после того, как на них поступили деньги из другого банка. Специалист банка позвонил мне и сообщил, что на отправителя средств была подана жалоба клиентом третьего банка, и почему-то ответственность за это возложили на меня. Когда я попросил отправить информацию в текстовом виде, оператор по имени Алина отказалась, ответив грубо, что повторять информацию письменно не будет, и быстро завершила разговор.
Я предоставил банку всю необходимую документацию, подтверждающую законность полученных мной средств, и описал ситуацию детально. Несмотря на это, банк отклонил мою жалобу. Оператор настоял на том, чтобы я вернул деньги отправителю и уплатил банку 30% от общей суммы на моем счету. Алина не проявила никакой заинтересованности в разрешении вопроса. Когда я уточнил, какие еще есть варианты решения проблемы, мне сообщили, что жалоба должна быть отозвана банком-отправителем, при этом оператор с усмешкой добавила: «Не думаю, что у вас это получится».
В результате я обратился в банк, из которого была подана жалоба — М***банк. Служба поддержки этого банка потратила около часа на поиск информации, но без конкретных данных о подателе жалобы и времени подачи найти что-либо не удалось. Тем не менее, сотрудники другого банка пытались помочь разобраться, в то время как А-банк, похоже, совершенно безразличен к своим клиентам. Банк выставляет меня мошенником, требуя вернуть деньги, уплатить комиссию в 30% или же тянуть время.
На данный момент я уже подготовил жалобу в НБУ и областную прокуратуру. Прошу А-банк связаться со мной в течение 24 часов с момента публикации данного отзыва для мирного разрешения ситуации.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Наші фахівці зв'язалися з Вами та повідомили по яким платежам є додаткові питання. Вони також надали детальні рекомендації щодо подальших дій для вирішення ситуації.
Стосовно питання спілкування з фахівцем нами було проаналізовано діалог. Під час розмови було надано інформацію про підстави блокування згідно з Умовами та правилами банку. Проте покращення сервісу для нас є важливим, тому розмову буде записано для подальшого уникнення непорозумінь.
Комментарии (6)
Украли деньги
Бажаємо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. На жаль не змогли з Вами зв'язатись по номеру. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Комментарии (3)
Крадуть кошти!
З основного месенджеру відправити заявку неможливо тому написав з іншого, попросили заповнити заву щодо перерахування коштів Відправили заявку:
«Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Коли це зовсім не так але все ж таки відправив заяву, через 1 тиждень повідомили що не змогли зробити переказ і знову через тиждень зроблять)) через тиждень пишу знову кажуть треба уточнити данні і відправляють такуж саму заяву для заповненя.
Звернувся до адвокату, буду подавати до суду вса ж таки багато чого треба змінити в банку)
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Комментарии (1)
Некомпетентність працівників
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Написать комментарий
Неможу забрати свої кошти
Моно банк порвав ділові відносини зі мною я подав заявку на виведення залишку коштів на Абанк від моно я очікував виводу 10 робочих днів хоть вони мені казали що регламент роботи 3 робочих дні як кошти вивелись на карту Абанк, а то і Абанк порвав зі мною договір я у відділенні написав знову заявку на виведення коштів вони сказали що регламент роботи 3 робочих дні але як показує практика то повинні кошти прийти в той самий день коли подав заявку.
І до того що я чекаю уже 4 день я ще й неможу звʼязатися з підтримкою банка коли пишеш їм у чат то вони пишуть одне те саме що подайте заявку але я її уже подав як дзвониш на гарячу лінію то до оператора додзвонитись неможна вони просто перетелефоновують і кажуть що договір розірвано подайте заявку на виведення коштів і після цього кладуть слухавку.
І ЯК ПІСЛЯ ЦЬОГО МОЖНА КОРИСТУВАТИСЯ БАНКАМИ!!!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Комментарии (1)
Шахраї
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Комментарии (1)
Банк списує неспнкціоновано кошти й відмовляється їх повертати
На жаль, нам так і не вдалося отримати запитану інформацію для більш детального розгляду. Мусимо зауважити, що наведена Вами інформація у вигляді конфіденційних даних рахунків є захищеною і до неї не можуть мати доступ навіть співробітники банку. Несанкціоновані списання коштів з рахунку у разі відсутності передачі даних Вами третім особам або надання доступу до особистого кабінету є неможливими. Ми завжди робимо все можливе для збереження коштів на рахунках клієнта або повернення їх, у разі, якщо така ситуація вже склалась.
У разі вже створеної заявки на шахрайство радимо звернутись до правоохоронних органів для подальшого розслідування. Ми готові надати всю можливу підтримку для вирішення цієї ситуації на вашу користь 🍏
Комментарии (2)
Блокують рахунок з коштами , надаю документи , приймають , через кілька днів знову блокують , це триває вже 1 тиждень !
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Комментарии (1)
Банк не виконує зобов’язання на закриття рахунку і переведення залишків коштів до іншого банку і
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Комментарии (1)