×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Все курсы банка |
Хтось думає про людей, а банк про себе
Аж ось коли в скрутне становище інші банки йдуть назустріч клієнтам, А Банк вирішив залишити мені смішну суму кредиту, до того ж з певними обмеженнями в користуванні нею.
Чесно кажучи, я не планував користуватись ним в такий неспокійний час, бо невідомо що очікує кожного з нас, а я ніколи бездумно нічого не роблю, завдяки чому ніколи не мав ніяких проблем з жодним банком. Та й основна картка у мене іншого банку.
Тож пост не зовсім претензія і оцінку ще нижчу не ставлю.
В моєму місті відділень немає, у відділенні міста де я отримував картку, дівчата ввічливі та приємні, навіть деякі питання допомагали вирішити за телефоном, претензій в цьому плані немає.
Але коли все в країні заспокоїться, напевне я скористаюсь послугами іншого банку, який не підкладає таких «сюрпризів» навіть тим у кого є заборгованість. Знаю з чим порівняти, бо серед моїх друзів картка, А Банку тільки у мене)
Хотілося б наголосити на ще одному малоприємному факті: невдовзі після отримання картки, А Банку мене буквально почали атакувати з різних номерів як усілякі мікрофінансові організації з безглуздими пропозиціями, так і справжні шахраї зі ще більшою маячнею, які представлялись кожен раз іншими організаціями. Номер телефону для банків даю особистий і його мало хто знає, багато років вже користуюсь послугами іншого банку, до якого він прив’язаний і ніколи такого не було. Повідомляв підтримку про цей факт, дзвінки поблокував самостійно. Це не велика проблема у наш час, але рекомендую вважати на цей факт потенційним клієнтам.
Ліміт можна використовувати на торгові операції, поповнення мобільного та оплату комунальних. Ми дуже сподіваємось, що змогли хоч трохи Вам допомогти!
Написать комментарий
Фашисти!!!
Також хочемо зазначити, якщо картка знаходиться в пільговому періоді, незалежно від того, внесено платіж або ні — відсотки не списувались першого березня, з пільгового періоду картки наших Клієнтів не виходили. Якщо у Вас відсотки нараховувались і списувались щомісячно з картки — вони були списані за лютий відповідно до умов картки.
Комментарии (3)
Сплошное враньё
По факту сотрудники, которые просто ничем не занимались (клиентов в зале ноль, начальник курит при входе, кассир и операционный сотрудник — мило болтают в зале обслуживания) сказали, что никакой перевод я не получу не будучи клиентом, а по законам военного времени они могут требовать от меня также ИНН и мне обязательно нужно заполнять их анкету.Также отказали в обслуживании по Дії, мотивируя что в военное время приложение не работает. При этом у меня всё исправно работало. Хамские ухмылки протрясли больше всего.
Ребята, я 10 лет проработала в банковской системе и прекрасно знаю, что ваше враньё и отказ в обслуживании мотивирован только низким охватом клиентов и поэтому вы всеми неправдами пытаетесь набить базу. Но с таким отношением Вам НИКОГДА не набрать клиентов. Поэтому и отделение пустое. В итоге вы не заработали ни комиссию, которую получает банк за операцию, ни разницу на стоимость валюты, которая как раз в военное время (а курсы я пересчитала) не слабая (на моей сумме разница в вашу пользу почти 4000!). И я не один такой клиент!!! Желаю вам скорее развалиться, ну или хотя бы набрать адекватный штат сотрудников!
Написать комментарий
Быстро помогли в решении вопроса с выплатой срочного перевода
Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку! Ваша поддержка мотивирует нас. Все будет хорошо!
Написать комментарий
Проросійський Банк А-купант
Розуміємо і те, що додаткове підтвердження операції та блокування картки Вам спричинило деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші засоби в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені або вкрадені. При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та що кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства щодо нашого Клієнта, така ситуація саме склалася за Вашими рахунками. Нам шкода, що дана процедура викликала у Вас негативні емоції, ми намагаємося дбати про збереження Ваших коштів та Вашого комфорту.
Ми ніколи не відмовляємо Клієнтам в надані відповіді на їх запити, у т.ч. письмові. Перевіряємо наразі інформацію в причинах відмови. На сьогодні за допомогою підтримки Ваше питання вирішено. Ми не змогли з Вами зв'язатися в телефонному режимі, щоб пояснити ситуацію.
Комментарии (2)
Депозит
Сложностей с дозвоном на клиентскую поддержку нет. К сожалению, нам также не удалось дозвониться к Вам, у Вас ограничен дозвон. Проверьте, пожалуйста, настройки сотовой сети и список заблокированных номеров.
Написать комментарий
Проблема положительно решена
Все, усi моi претензii та незадоволення що до Iнтернет-банкiнгу А-Банка мною офiцiйно скасовуються. Не очикував, що все вирiшиться так швидко, але факт е фактом. Моя проблема з А-Банком, та саме А-Банком успiшно вирiшена у найкоротшiй термiн та у повному обсязi. Усiм, хто менi в цьому допомiг, велике ДЯКУЮ! Вiдтепер я знаю, що А-Банк дiйсно е надiйным банком, вiн дорожить та поважае своiх клiэнтiв i йому можна довiряти та цiлком на нього покластися.
Ще раз!
З пов.,
Костянтин
Дякуємо за відгук, ми цінуємо Ваш вибір. Ми разом, все буде добре!😊
Комментарии (1)
А-Банк мошенники (в моем случае)
Комментарии (1)
Сотрудник от Бога!
Написать комментарий
Специалист на своём месте!
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Написать комментарий
Повернення коштів
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку. Завжди раді допомогти. Ми цінуємо Ваш вибір та раді співпраці з Вами.😊
Написать комментарий
Простояв у черзі і отримав відповідь щоб оплатити вам потрібно авторизуватись паспорт як документ вже не діє
Перепрошуємо, якщо ця ситуація викликала незручності, Банк керується Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому в випадку здійснення фінансових операцій на сумму понад 5000 грн необхідна ідентифікація особи, яка здійснює операцію. Процедура ідентифікація містить у собі надання оригіналів документів, фотографування Клієнта, збір додаткових даних для заповнення анкети з подальшим підписанням її Клієнтом.
Надання паспорту касиру не є достатнім для проведення даного платежу. Рекомендуємо звернутися до відділення повторно для проходження ідентифікації та можливості проведення оплати.
Написать комментарий
Добрый день. Владелец карты 4323 3570 2130 0583 А-Банк Сергей — мошенник!
Комментарии (1)
4323357025618824 Мошенник олх коляска детская
Кидает людей
Номер телефона не дает
Написать комментарий
«Несколько минут» = бесконечность…
Сегодня, 21.02 в 15:05 приходит СМС-сообщение «Документы проверены». Захожу в приложение — а там сообщение «Вы не завершили оформление карты» и кнопка «продолжить». Нажимаю — «Техническая ошибка» и выбрасывает на экран ввода номера телефона. Переустановил приложение, перезагрузил телефон, пробую снова — всё то же самое.
Я опять в поддержку пишу. Перезванивает их специалист по телефону, уточняет, что за ошибка. Снова звонок в 15:58 — «Проблему устранили, только Ваша старая заявка сбросилась, Вам нужно снова её оформить и теперь всё пройдёт без проблем! А в компенсацию неудобств начислим Вам 100 гривен на кешбек». Ладно, снова всё заполняю, фотографируюсь, отправляю, проверяют фотографии… И опять «Ваша заявка не завершена, продолжить… Техническая ошибка!».
«Вишенкой на торте» являются скрипты их службы поддержки. Получив вопрос, пишут «Несколько минут, уточняю». После сообщения в приложении «Подождите несколько минут», которые растягиваются на несколько дней, такие фразы вызывают смесь истеричной усмешки и злости.
P. S. Пробовал с двух совершенно разных смартфонов, приложения переустанавливал, телефоны перезагружал, кроличьей лапкой по шаманскому бубну бил — я не новичок в технологиях, так что проблема не с моей стороны точно.
Написать комментарий
Чудова консультація!
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку. Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях 🍏😊
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Оператор зала не отрабатывает своей ЗП
Я ей сразу сказала, что я новый клиент банка, сделала онлайн карты, а теперь я пришла для прохождения веритификации и заказа пластиковых карт.
Она спросила заказать карты или перевыпустить. Я переспросила, тоесть?! Мне нужен пластик, как это у Вас там называется, мне не понятно.
Едем дальше. По ном. телефона называет мою Фамилию и Имя, но не отчество. Говорит, отчество не указано. Я думаю, возможно, так как я не помню, по какому паспорту я открывала карты свои онлайн. Она ответила, мол мало ли у Вас нет отчества. Выдает карту зеленую, так как именная карта у Вас с тарификацией. И выдает на подпись сканы документов, украинского паспорта. Так я ей и говорю, так посмотрите же, там написано мое Отчество, а Вы говорите, что его нет в базе, я же сегодня для этого и пришла, впишите пальчиками мое Отчество в систему.
Неохотно берет паспорт и вбивает данные. Распечатала анкету-заявления присоединения до условий та правил предосталения банк.услуг. Отчество она не внесла, но поменяла номер паспорта на загальногромадянский. читаю ниже. Она не поменяла место получения паспорта и дату, а оставила данные с загран.паспорта. забирает эту бумагу. Я говорю, чтоб внесли мои данные корректно, я подписывать этого фантика не буду. Пошла ксерить паспорт, там тот ксерокс кто-то поменял настройки и уже не ксерит правильно. Опять возмущаеться и спрашивает коллег за ксерокс, отвлекая последних от обслуживания их клиентов.
Говорит ко мне, верните ту бумагу, там мой подпись. Я говорю, там и мой подпись. Отрываю кусочек с ее подписью, возвращаю ей. Дальше идем. Сфоткала меня с картой, с паспортом, с вторым разворотом паспорта. Аминь. Говорю, еще мне и желтую карту выдайте.
Задание выполнено. Но как? Настолько удобное приложения и условия банка, и настолько не внимательные работники. Тем более к отделению надо ехать и автобусом и метро. Не наездишь. Может у сотрудника и вправду есть какие-то обстоятельства. Но это нонсенс, чтоб так обслуживали в банк. установах.
Впечатление не очень. Зато хоть люди в масках и работники отделения тоже.
Комментарии (1)
Благодарность
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Осторожно Мошенники
Написать комментарий
заблокували карту
Ваша карта заблокована на проведення операцій (таких як: зняття готівки, проведення платежів, здійснення оплат в інтернеті і торгових точках) після проведення операції на вашу карту. У банк надійшла інформація від відправника, про не підтверджену операції з його на Вашу карту, проводиться службове розслідування. 16/02/2022 11:59:44, Общая сумма 9900
сказали на почту відправити документи як я отримав кошти, звісно ж я зразу їм все відправив і пояснив що я отримав кошти за продажу криптовалюти і прикріпив скріни, як саме я отримав дані кошти сказали очікувати три дня, протягом трьох днів зателефонують сказали, лист вони получили і сказали що передали відповідальним співробітникам … проходить три дня пишу знов на рахунок моєї справи відповідає оператор що вони неполучили листа, я оператору показав скрін коли і зякої почти я відправив, і як на диво він він сказав те саме що попередній оператор, що передав інформацію відповідальним і тепер час очікування вже 5 днів… як ви ставитись до своїх клієнтів вони заблокували мені 66 тис і навіть недумають розглянути справу, повідомлень з почти нечитають, бачу вмене один варянт остався звернусь в вітділеня і суд.
Комментарии (6)