Курс валютв абанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Отделение абанка: Староконстантинов, ул. Острожского, 42 бокс 6
Адрес:
Хмельницкая область, Староконстантинов, ул. Острожского, 42 бокс 6
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Катерина Вербинська
21 мая 2024, 10:27
Перед тим як відкрити рахунок, я через телеграм спілкувалася з фахівцем, питала що до переводів лімітів на карту, мені сказали що можно переводити не більше 400 000 тис грн, і сказали що такових лімітів немає, я відкрила в той же день рахунок, на наступний день мені перевели кошти у сумі 70 000 тис грн, і мені одразу блокують рахунок, і пишуть, що перевищен ліміт у 60 000 тис. Після цього, я написала в чат підтримку Абанк, на що мені відповіли що перевищен мій ліміт заробітної плати, я перший раз з таким стикаюсь, тепер требують куча інформації непотрібної, я надала квитанцію від кого ці гороші, потім написала від кого в для чого вони мені потрібні, зараз вони требують договір о том що ці гроші мені позичили. Який може буди договір, якщо це була усна розмова? Я цю інформацію теж надала, тепер вони требують всі його дані, та звідки в нього такі доходи? Це взагалі нормально? Дуже розачерована цим банком, за кожну копійку треба відписуватися. І зараз знов пишуть, щоб заповнила заяву, і знову все розписала і так вже третій день, не можу повернути сої кошти. Цей банк спочатку каже що немає лімітів, як тільки кошти поступили на рахунок, то ліміти одразу заявились, нащо обманювати людей, щоб потім блокувати рахунки і не віддавати їм кошти
Комментарии (3)
Ответ банка
21 мая 2024, 12:13
Добрий день!
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки.
Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними.
Ми взяли Ваше питання на контроль. Отриманої від Вас квитанції було недостатньо для розгляду питання. За результатом перевірки Вам було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення та запит додаткової інформації, яку Ви також надали.
Раді що наразі питання успішно вирішено.
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки.
Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними.
Ми взяли Ваше питання на контроль. Отриманої від Вас квитанції було недостатньо для розгляду питання. За результатом перевірки Вам було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення та запит додаткової інформації, яку Ви також надали.
Раді що наразі питання успішно вирішено.
Довго роздумувала чи писати відгук. Але вирішила таки написати. Я з АБанком з 2012 року. Це найкращий банк, де все оперативно і швидко. Банк нанотехнологій. Ні з одним оформленим мною продуктів не було ніяких проблем. А це були і кредити і депозити і квитки і перекази. Служба підтримки завжди оперативно всі питання вирішує. В додатку зручно оформляти всі продукти. Співробітники найкращі. Але я б рекомендувала банку уважніше вибирати партнерів. Це стосується оформлення полюсів ОСАГО. Оформлюється поліс за дві секунди і з цим проблем немає. Але …коли я випадково подряпала автівку колеги, там ціна питання була до 10 тис грн. Оформивши оперативно європротокол, і все що вимагає страхова компанія, за 3 дні був огляд експерта. Страхова компанія Кредо. Я зіткнулась з хамським відношенням зі сторони страхової. Номера вказані операторами не відповідають, оператори хамлять, повідомити нічого не хочуть і так далі. Виплата прийшла насилу рівно на 3 місяць. А з колегою зіпсувані відносини через це все. До чого то я? Так до того, що моєму знайомому на 6 день прийшла виплата по європротоколу у вигляді 42 тис. грн. Цивілку я в банку після того не продовжила. Я пішла в ту страхову, де була виплата оперативно для мого знайомого. Хоча з 2012 року всі продукти я оформляла тільки в Абанку. Мені було дуже шкода, що ось такі партнери псують репутацію такого класного банку.
Написать комментарий
Ответ банка
8 августа 2023, 11:23
Доброго дня!
Раніше вже зв'язувались з Вами з приводу питання про страхову компанію.
Передали інформацію в страхову компанію для подальшого розгляду.
Дякуємо, що обираєте Абанк 🍏
Раніше вже зв'язувались з Вами з приводу питання про страхову компанію.
Передали інформацію в страхову компанію для подальшого розгляду.
Дякуємо, що обираєте Абанк 🍏
Ответ администратора
11 августа 2023, 16:30
Відгук не зарахований (на 10.08.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
В даному відділенні жахливе ставлення кассира до клієнтів, на заданні питання завжди відповідь фирканями, дууууже довга обробка 1 клієнта, на взаємо розуміння не ідуть.
Написать комментарий
Ответ банка
21 марта 2023, 12:27
Доброго дня!
Ми з великою повагою ставимося до наших Клієнтів, потенційних клієнтів та клієнтів інших банків, які приходять до нас для обслуговування. Ми перевірили Ваш сигнал за додатковими деталями, які обговорили з Вами в телефонному режимі.
Ви маєте змогу зняти кошти з рахунку в розмірі доступного залишку валюти в касі. На жаль, при зверненні до відділення не було в наявності потрібних для видачі коштів. Ми сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю і ми матимемо змогу задовольнити Вашу потребу.
Ми з великою повагою ставимося до наших Клієнтів, потенційних клієнтів та клієнтів інших банків, які приходять до нас для обслуговування. Ми перевірили Ваш сигнал за додатковими деталями, які обговорили з Вами в телефонному режимі.
Ви маєте змогу зняти кошти з рахунку в розмірі доступного залишку валюти в касі. На жаль, при зверненні до відділення не було в наявності потрібних для видачі коштів. Ми сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю і ми матимемо змогу задовольнити Вашу потребу.
Вже не перший рік я в цьому банку.
Підтягнув всю сім'ю та ще пару друзів. Всім подобається банк.
Комісії на все (поповнення телефона, поповнення картки і т.д) 0% 👍
Після Privat та OschadBank цей банк здається самим вигідним в плані депозитів, комісій та ще в багато чому.
Однозначно 5/5 ⭐
Написать комментарий
Підтягнув всю сім'ю та ще пару друзів. Всім подобається банк.
Комісії на все (поповнення телефона, поповнення картки і т.д) 0% 👍
Після Privat та OschadBank цей банк здається самим вигідним в плані депозитів, комісій та ще в багато чому.
Однозначно 5/5 ⭐
Ответ банка
7 августа 2022, 15:39
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку, нам дуже приємно, що Ви з нами! 🍏😊
Доброго дня, подала заявку на виплату 6500 в є підтримці.Але до сих пір не отримала, хочу дізнатись чому, якщо заявка пройшла.
Написать комментарий
Ответ банка
11 апреля 2022, 13:42
Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що наш Банк зараховує кошти моментально, як тільки отримує підтвердження з боку Держави.
Обслуживаюсь в этом банке продолжительное время, впечатления самые положительные, когда мне было трудно, Абанк всегда был рядом. Спасибо за то что вы есть.
Написать комментарий
Ответ банка
9 сентября 2019, 12:27
Добрый день! Спасибо, за Вашу высокую оценку! Нам приятно, что Вы являетесь нашим клиентом.
Не один год брал в А-банке потребительские кредиты, никогда нареканий с моей стороны не возникало. Заплатил вовремя и нет проблем. Недавно понадобилась сумма, оформил золотую карту, деньги получил через 15 минут. Хочу выразить благодарность банку за предоставленную сумму. Закрыл долг через месяц, и банк доволен и я. Сняв наличку с карты, у вас впереди 55 дней без %. Исходите из своих сил и возможностей.
Комментарии (12)
Ответ банка
11 декабря 2017, 9:54
Спасибо большое за обратную связь! Мы всегда рады помочь нашим дорогим клиентам в нужный момент. С уважением, команда А-банка!