- 26 июня 2021, 17:26
Надіслали стандартну відписку замість вирішення проблеми чи відповіді
Стандартна відписка ПриватБанку: «Вже працюємо над поверненням ваших коштів. Перепрошуємо за завдані незручності.»… І? А детальніше можна, а не «водичку“ лити? Коли повернете кошти, скільки часу чекати, чому це сталося, як будуть покарані винні, яких заходів вживаєте, щоб ситуація не повторювалася в майбутньому? Чому офіційно надіслали мені недійсний номер банкіра? Якщо зараз піду оплачувати щось карткою, чи це знову не продублюється днів через 2? Що за дитячий садок, ви серйозна організація, чи хто?
|
0
|
Просмотров: 92, сегодня — 0
- 18:37 АМКУ разрешил покупку lifecell французским миллиардером за $525 млн
- 18:13 Пышный заверил: Устойчивость валютного рынка восстановлена
- 17:28 Курс валют на вечер 25 июля: доллар и евро продолжают дешеветь на межбанке
- 17:00 Банки увеличили ввоз наличной валюты в Украину
- 16:00 Самое большое падение: с начала года состояние основателя LVMH сократилось на $20 млрд
- 14:23 НБУ ожидает в этом году от международных партнеров около $38 млрд
- 14:12 «Минфин» получил от НБУ фото фальшивых 500 гривен и публикует правила проверки подлинности банкнот
- 14:02 НБУ оставил учетную ставку на уровне 13%
- 13:55 Квартальная выручка Alphabet превзошла аналитические прогнозы
- 12:52 Revolut получил банковскую лицензию в Великобритании
Комментарии