Минфин - Курсы валют Украины

Установить
IrynaPetryk
IrynaPetryk
Зарегистрирован:
26 июня 2021

Последний раз был на сайте:
12 сентября 2022 в 13:03
26 июня 2021, 17:26

Надіслали стандартну відписку замість вирішення проблеми чи відповіді

Стандартна відписка ПриватБанку: «Вже працюємо над поверненням ваших коштів. Перепрошуємо за завдані незручності.»… І? А детальніше можна, а не «водичку“ лити? Коли повернете кошти, скільки часу чекати, чому це сталося, як будуть покарані винні, яких заходів вживаєте, щоб ситуація не повторювалася в майбутньому? Чому офіційно надіслали мені недійсний номер банкіра? Якщо зараз піду оплачувати щось карткою, чи це знову не продублюється днів через 2? Що за дитячий садок, ви серйозна організація, чи хто?

Просмотров: 92, сегодня — 0
Следить за новыми комментариями

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться