- 26 июня 2021, 17:26
Надіслали стандартну відписку замість вирішення проблеми чи відповіді
Стандартна відписка ПриватБанку: «Вже працюємо над поверненням ваших коштів. Перепрошуємо за завдані незручності.»… І? А детальніше можна, а не «водичку“ лити? Коли повернете кошти, скільки часу чекати, чому це сталося, як будуть покарані винні, яких заходів вживаєте, щоб ситуація не повторювалася в майбутньому? Чому офіційно надіслали мені недійсний номер банкіра? Якщо зараз піду оплачувати щось карткою, чи це знову не продублюється днів через 2? Що за дитячий садок, ви серйозна організація, чи хто?
|
|
0
|
Просмотров: 166, сегодня — 0
- 17:42 Доллар и евро стремительно ушли вверх на межбанке
- 17:27 Зарплаты, вызовы и прогнозы: как украинские работодатели готовятся к 2026 году
- 17:11 Биткойн остается без «рождественского ралли»: инвесторы бегут в золото и серебро
- 16:52 В Привате рассказали, на что клиенты чаще всего тратят «Тысячу Зеленского»
- 16:34 Гривна «тяжелее» лиры и иены: где украинская валюта стоит больше местной
- 16:10 SEC обвинила три криптоплатформы в мошенничестве на $14 млн
- 15:31 НБУ определил новые курсы валют на четверг: евро снова обновило рекорд
- 15:15 Китайцы используют Telegram для незаконных операций: объем достиг $2 млрд в месяц
- 14:25 Люди против машин: ИИ победил команду трейдеров в турнире, но «золото» взял человек
- 14:05 2025 год может стать худшим для доллара за последние семь лет


Комментарии