Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
4 июня 2026, 17:39 Читати українською

monobank за три дня реализовал техники Apple на 1,42 млрд

29 мая monobank на своем маркетплейсе начал одну из самых масштабных акций по технике Apple. Покупателям предложили возможность приобрести любые устройства бренда с оплатой до 20 платежей по частям — это на 10 платежей больше, чем обычно доступно в рамках стандартных предложений. За первые три дня объем реализации техники составил 1,42 млрд грн. Об этом сообщил один из соучредителей Олег Гороховский.

► Читайте телеграмм-канал «Минфина»: главные финансовые новости

Скидки на смартфоны

Помимо расширенных условий рассрочки, действовали и прямые скидки на популярные модели смартфонов. В частности, iPhone 15, 16 и 17 можно приобрести со скидками от 3 до 16% в зависимости от конфигурации и модели.

Акция имела ограниченный срок действия — воспользоваться выгодными условиями можно было до конца мая.

Сколько реализовано

По словам Гороховского, за первые три дня объем реализации техники достиг 1,42 млрд грн, а количество оформленных заказов превысило 47 тысяч.

Автор:
Роман Мирончук
Редактор ленты новостей Роман Мирончук
Пишет на темы: Экономика, финансы, банки, криптовалюты, инвестиции, технологии

Комментарии - 114

+
+149
BatonUA
BatonUA
4 июня 2026, 18:13
#
Папуаси беруть буси в кредит
+
+121
lider2000
lider2000
4 июня 2026, 18:20
#
В тролейбусе, да с айфоном 17 мах про едишн.
+
+40
Oleksii Ch
Oleksii Ch
4 июня 2026, 19:18
#
Звісно, краще прожити відкладене життя, зате гордиться, що не купив айфон в кредит.
+
+110
AP1
AP1
4 июня 2026, 20:49
#
А ви вбачаєте сенс життя в купівлі айфона? А купити телефон який відповідає рівню дохода це що зашквар якийсь? Як на мене то досить тупо витрачати 2−3 зарплати на телефон, навіть одну, телефон не має вартувати більше ніж зарплата за 1−2 тижні. Якщо заробляєте 100 тис — то ваш рівень айфон, якщо 20 тис — то якийсь бюджетний ксяомі чи самсунг. Те ж саме стосується і автомобіля — якщо авто коштує більше ніж ваш річний дохід, то це не ваше авто.
+
+44
Oleksii Ch
Oleksii Ch
4 июня 2026, 23:04
#
Не треба на мене транслювати власні комплекси.
Людина має право задовольняти свої бажання, якщо не порушує прав інших.
Але блазням хронічно горить за чужий кредитний айфон, неначе той кредит на них переписали…
+
+71
AP1
AP1
5 июня 2026, 7:20
#
Комплекси це якраз у тебе, це ж ти не уявляєш життя без айфону.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
5 июня 2026, 16:00
#
Звісно, бо блазень в коментарях так сказав.
+
+43
AP1
AP1
5 июня 2026, 17:12
#
Чому ти так фіксуєшся на слові блазень, обмежений словниковий запас? Психологічна травма? вивчаєш слова на Б? Коли дійдеш до бовдур — прочитай уважно, це ти.
+
+5
Петро Полошенко
Петро Полошенко
6 июня 2026, 10:04
#
Маю на зарплату придбати три айфона, але нащо витрачати одразу тисячу баксів, якщо по 3 тис я навіть не помічу як вони знімаються з рахунку
+
+35
AP1
AP1
6 июня 2026, 10:13
#
Чудово, купуйте в розтермінування або за кеш, мені все одно. Пост був не проти кредитування, мова йшле про те що є купа людей які готові із себе вижати всі соки і купити айфон в кредит не тому що він їм треба, а тому що інакше «пацани на районі поважати не будуть».
+
0
Три літри
Три літри
8 июня 2026, 13:27
#
Про повагу це все вигадки тих хто не може купити айфона, як от дизайнер. Починаю підозрювати що ти теж належиш до цієї групи і тому власне жодного разу не читав умови оплати частинами. Хоча навіть мівіну можна купити в оплату частинами, правда не в Моно, а в БВР
+
0
olexey designer
olexey designer
8 июня 2026, 15:56
#
Де я писав що не можу купити? Не приписуй мені свою брехню та годі з моноботами захищати цю площадку перекупів
+
0
Три літри
Три літри
8 июня 2026, 16:58
#
Бо ти ж не людина яка може купити без кредиту і ти засуджуєш купівлю заради понтів в кредит

Тож ти купити не можеш.
+
+15
AP1
AP1
8 июня 2026, 17:41
#
Це є і вся твоя суть, щось підозрюєш, перекручуєш, додумуєш. Ти звичайний піз.бол не інакше.
+
0
Три літри
Три літри
8 июня 2026, 18:14
#
Я лише підозрюю і це нормально.

А от ти оголошуєш свої підозри що до покупців айфонів та щодо умов продажу як доведений факт і тупо три дні розповідаєш мені про міфічну комісію для оплати частинами щоб потім на четвертий день сказати що ти такого не казав
+
+15
AP1
AP1
8 июня 2026, 18:49
#
Знову брешеш, я ж кажу пізд.бол.
+
+15
AP1
AP1
8 июня 2026, 19:06
#
Ну яка вона бл. міфічна, а оце що https://monobank.ua/chast/vendors
Частково або повністю сидить вона в ціні товару, клієнт її не бачить, тому для клієнта ця комісія прихована, але по факту комісію він цю платить. Чим більше частин — тим вище комісія. Деякі торгові мережі дають її нівелювати за рахунок механізмів які я описував раніше.
+
+15
AP1
AP1
8 июня 2026, 20:13
#
Що мовчиш, рахуєш скільки комісії віддав гороху за весь час і плачеш, попроси щоб він тобі видав персональний стікер Трьохлітровий л*х.
+
0
Три літри
Три літри
8 июня 2026, 21:22
#
Гороху я віддав аж 0₴ 00 копійок. Голова йде обертом через такі суми. За це я і люблю Моно що він не дере комісії за кожний чіх як інші банки.
+
+73
nitrous2000
nitrous2000
4 июня 2026, 22:06
#
Есть айфон, не последний правда. 2 авто и катаюсь хоть и не в тролейбусе, но в метро 80% случаев. Вопросы?
+
+45
AP1
AP1
4 июня 2026, 22:32
#
Нафіга тоді 2 авто?
+
+10
Oleksii Ch
Oleksii Ch
4 июня 2026, 23:05
#
Бо може. Питання?
+
+15
AP1
AP1
5 июня 2026, 7:26
#
Може що? Купити 2 авто і дивитися як вони стоять в гаражі. Неймовірне досягнення! То купив би вже 10 авто, тоді міг би сказати вже що колекціонер.
+
+58
nitrous2000
nitrous2000
5 июня 2026, 10:37
#
Одне авто вихідного дня. Купе низьке яким тільки по дорогах їздити інше — позашляховик для подорожей. Все просто. А на роботу я краще на метро доїду за 20хв чим буду 2 години в заторах і ще шукати де парканутись в центрі
+
0
radioragal
radioragal
7 июня 2026, 21:09
#
Для города маленькое авто, можно даже электро, где запаса хода в 200 км хватит с головой. Загород большое авто на бензе
+
0
Три літри
Три літри
8 июня 2026, 13:29
#
На дизелі, який бенз? 😆
+
+174
chc788
chc788
4 июня 2026, 18:37
#
У нас багато людей намагаються справити враження за допомогою дорогих речей — нових iPhone, автомобілів та інших статусних покупок. Часто все це купується в кредит або на останні гроші. Проте, якщо придивитися уважніше, нерідко виявляється, що за зовнішнім блиском ховається досить скромне життя — орендоване житло чи старі квартири. У результаті дорогі речі стають лише способом створити певний образ і справити враження на оточення. На жаль, чимало людей обирають саме такий шлях, віддаючи перевагу зовнішній картинці, а не реальному добробуту.
+
+39
Oleksii Ch
Oleksii Ch
4 июня 2026, 19:15
#
У нас багато коментаторів думають, що айфони беруть лише для понтів, типова логіка довічного жебрака. Якщо я користуюсь технікою Apple з 2012 року та постійно тримаю всю екосистему, чому б не взяти щось нове в розстрочку, коли прийде час замінити?
+
+39
parseval
parseval
4 июня 2026, 20:29
#
Це так по дорослому використовувати проекцію власного досвіду на на всю країну. Це повинно відразу всіх переконати, що вони неправі)
+
0
Три літри
Три літри
8 июня 2026, 16:59
#
Чомусь це єдиний допис про експозицію досвіду який вас зачепив. 😆
+
+39
Kanarej
Kanarej
4 июня 2026, 22:23
#
В більшості беруть саме для понтів. Виключення — професійне використання для відеозйомки, оскільки архітектрурно iPhone кращий за Android саме для відео, і є де-факто стандартом. Просто дає матеріал кращої якості, який більше підходить для професійної обробки. Але це потрібно лише парі процентів користувачів від сили. Ну і ще якийсь процент людей, які просто заробляють достатньо для того щоб собі дозволити дорожчу техніку від Apple, і різниця в ціні не має великого значення. Хоча якщо починають міняти кожен рік на наступне покоління — це знову таки понти, бо між послідовними поколіннями там різниця як правило мінімальна.
+
+35
Oleksii Ch
Oleksii Ch
4 июня 2026, 23:04
#
Яка суцільна та тупа маячня, особливо про професійну відозйомку на айфон =)
+
0
Kanarej
Kanarej
5 июня 2026, 14:02
#
Якщо Ви не в курсі, то звісно маячня :)
Версія Pro Max цілком придатна для професійної відеозйомки з використанням зовнішніх мікрофонів і професійного освітлення. І на виході дає матеріал, який добре підходить для подальшої обробки. Жоден Android в принципі не дає такої якості матеріалу саме з точки зору втрат у якості картинки. Але це має значення тільки саме для професійного використання, якщо потрібна подальша обробка. Для звичайного споживача великої різниці в відео між флагманами Android та iPhone немає, а по фото деякі китайці вже помітно обійшли айфон.
+
+5
Oleksii Ch
Oleksii Ch
5 июня 2026, 16:03
#
Є тарологи, різні суєтологи, а мамчіні відографи, що знімають на смартфон.
Жоден айфон про макс ультра іксіксел анлмітітед лакшері не зрівняється з заточеною під відеозйомку Сонькою в професійному обвісі.,
Буду тепер знайомим відеооператорам казати, що вони лохи та не знімають професійно на айфон.
+
0
Kanarej
Kanarej
5 июня 2026, 17:04
#
Не зрівняється, але я говорю про придатність для професійного використання. Не для всіх умов неохідна бездзеркалка з великою матрицею. Для студійної зйомки, в якій ти контролюєш освітлення і відстань — айфон одного з останніх поколінь дасть достатній результат, і точно кращий ніж Сонька 10-річної давності наприклад, яка не підтримувала 10-бітний колір, на відміну від айфона. Звісно сучасна бездзеркалка — більш потужна річ чисто фізично за рахунок значно більшого сенсора, але питання, для чого потрібне обладнання і який результат хочеш отримати. Якщо просто щоб круто виглядало, а результат той самий — ну це ті самі понти.
+
0
Mmiroslav
Mmiroslav
6 июня 2026, 11:22
#
Що таке придатність для професійного використання? Знімати дешеву рекламу в інстаграм?)
+
0
Kanarej
Kanarej
6 июня 2026, 22:53
#
Я власне все написав вище. Це те, наскільки матеріал придатний для подальшої обробки та монтажа. Почитайте що таке Apple Log та ProRes, і що вони дають. Можливо відпадуть питання.
+
0
Три літри
Три літри
8 июня 2026, 17:00
#
А ще ти написав про інстапонти бо для інсти можна зняти на будь який сучасний смартфон — там все одно не буде нічого видно
+
0
Kanarej
Kanarej
8 июня 2026, 17:46
#
Я ніде не писав про інстапонти. Але для інстаграма доречі якраз є відмінність, бо API інсти заточений саме під айфон, і на виході результат після завантаження в Інстаграм в айфона буде кращий по якості. Просто тому що Інстаграм з самого початку створювався під айфон і всі алгоритми по внутрішній конвертації відео та фото максимально адаптовані саме під нього.

Я говорив про здатність давати матеріал, який потім легко обробляти і монтувати. Але для цього потрібно включити формат Apple Log. Там виходить дуже великий об'єм відео, але з ним можна далі працювати. Тільки бажано писати на зовнішній SSD, бо там такий об'єм, що пам'яті треба буде дужа багато, і вона швидко заб'ється, тим більше що зберігати на телефоні в цьому форматі відео нема змісту. І до речі, в плані роботи з зовнішнім SSD iPhone теж кращий ніж Андроід чисто архітектурно, менше шансів затику в швидкості запису під час зйомки.

Звісно я не кажу що айфон підходить для зйомки весіль чи всеможливих подій, як тут дехто подумав. Але для зйомки наприклад відеоуроків, де ти сам встановлюєш правильне освітлення, і положення об'єкта зйомки, використовується зовнішній мікрофон, а камера статично стоїть на штативі — то результат буде цілком достойний, і немає потреби у більш дорогому спеціалізованому обладнанні.
+
0
Три літри
Три літри
8 июня 2026, 18:49
#
А я і не казав що це ти писав. Будь уважніше: це моя думка що до використання айфона для фото в інстаграмі.

А от про те що айфон це понти — ти писав. При цьому абсолютно проігнорувавши той факт що це просто смартфон, дорожчий за китайський масмаркет. Це не верту чи ще якась суто статусна хрень
+
0
Kanarej
Kanarej
8 июня 2026, 19:34
#
Є не тільки китайський масмаркет. Є і корейські, і тайваньські, і навіть американські телефони (наприклад Google Pixel від розробника самого Андроїда), і вони всі дешевші за аналогічні айфони. Є і китайські флагмани, які взагалі не масмаркет, по цінах на рівні топових самсунгів, але з кращими камерами. Які часом тільки на китайський ринок і продаються (але все більше виходять на глобальний). Типовий приклад — Vivo X300 Ultra, хоча в них X300 Pro не сильно і не в усьому слабша, але помітно дешевше. Або Xiaomi 17 Ultra — теж класний варіант.
+
0
Kanarej
Kanarej
8 июня 2026, 19:42
#
Ці китайці по відео до айфонів ще трохи не дотягують, але по фото вже попереду.
+
0
Три літри
Три літри
8 июня 2026, 19:44
#
От бачиш, треба було брати китайця. А взагалі то купується нормальна камера і тоді можна робити фотки не тільки для соцмереж. Цьому зараз навіть у вишах вчать.

Резюме: якщо якийсь автомобіль, смартфон, тур на курорт не по карману якійсь людині — це зовсім не означає що інші купують це авто, трубу чи відпочинок виключно для понтів. Для кого то це зручно/звично. Для когось це взагалі не напружено. Звісно знайдуться і ті хто намагається цим виділитись, але це не 100%, і навіть не 50%. Навіть якщо мова про верту.
+
0
Kanarej
Kanarej
8 июня 2026, 21:03
#
Може і візьму коли-небудь китайця, а поки що мені і Гугл Піксель нормально. Я не міняю телефони щороку, три роки мінімум. І це точно не буде айфон. Хоча б тому що переносити все з Андроїда на Андроїд — легко, а на айфон — ще той квест. Я вже раз награвся, коли дружині переносив — більше не хочу.

«А взагалі то купується нормальна камера» — в мене є камера, і не одна. Тільки коли знімаєш на камеру, то фотки самі на телефон або комп не попадають. А оскільки зайнятись тим вічно немає часу, то потім всі довго дістають, ну коли вже скинеш фотки? На телефоні це значно простіше.
Є на камерах передача по вайфаю, але це працює якось дуже повільно і незграбно. Кілька знімків перекинути можна якщо треба вже зараз, але якщо багато — незручно.
+
0
Три літри
Три літри
8 июня 2026, 21:27
#
Хоча б тому що переносити все з Андроїда на Андроїд — легко, а на айфон — ще той квест

З айфона на айфон все переноситься в легку, а на відміну від андроїда у айфона ще є тісна інтеграція між девайсами на одному акаунті та в одному домі.
+
0
Kanarej
Kanarej
8 июня 2026, 21:32
#
«З айфона на айфон все переноситься в легку,» — З андроїда на андроїд теж все легко. Я мав на увазі перенесення з андроїда на айфон — танці з бубном. Навіть переписку у вайбері не перенсеш нормально, бо Андроїд-версія працює тільки з Гугл-диском, а айфонівська — тільки з iCloud, і айфон принципово не бачить бекап з андроїдівського вайбера, збережений на Гугл-диску.
+
0
Три літри
Три літри
8 июня 2026, 22:48
#
З айфона на андроїд теж танці з бубном — це все одно мінус епла?
+
0
Kanarej
Kanarej
9 июня 2026, 0:43
#
Це мінус для мене, бо я на Андроїді, і переходити не планую, в тому числі і через складність переходу, та врешті і не все можливо перенести. Я ж написав.
+
+84
R S
R S
4 июня 2026, 21:59
#
У нас багато людей намагаються справити враження за допомогою дорогих речей — нових iPhone, автомобілів та інших статусних покупок. Часто все це купується в кредит або на останні гроші.

Верно!
Хороший понт дороже денег!)
Вот так слабообразованные люди ведутся на рекламу дорогих игрушек.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
4 июня 2026, 23:05
#
Поміряємося освітою?
+
+28
lider2000
lider2000
4 июня 2026, 23:35
#
Если у тебя украинская освита, то с тобой не о чем говорить, если западная, то можно и поговорить))
+
+30
37198534
37198534
5 июня 2026, 0:25
#
Західна, звичайно. Місцева. Я ж на західній Україні живу))
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
5 июня 2026, 16:03
#
Якщо ти освіту прокурив за гаражами, то твої проблеми, клован
+
+15
R S
R S
5 июня 2026, 13:52
#
Поміряємося освітою?
Нафига? А вдруг моя круче?)

В правиле появились исключения: даже высокообразованные люди становятся жертвами рекламы, хайпа и модных тенденций).
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
5 июня 2026, 16:04
#
Впевнений, що ти закінчив щось, де був найменший конкурс. Або взагалі ПТУ.
+
0
R S
R S
5 июня 2026, 22:27
#
Да я вообще в ПТУ не смог поступить из-за высокого конкурса…))
Пришлось учиться в машиностроительной академии…
+
0
Kanarej
Kanarej
5 июня 2026, 14:28
#
Да любые ведутся. Тут не от образования зависит. У нас и в университетах критическому мышлению не учат в основном.
Хотя я как ни избегал айфонов, пришлось жене купить Pro Max. Так как она занимается видеосъемкой. И по видео если заниматься профессионально, то среди телефонов это единственный вариант, который дает материал, подходящий для профессиональной постобработки. Андроид дает потери в качестве, которые проблематизируют это.

И кто покупает айфон — намного больше смысла покупать предыдущее поколение. Разница минимальна, в фото-видео ее практически вообще нет, а цена в полтора раза ниже :)
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
5 июня 2026, 16:05
#
О, лови мамчиного «профі» відеографа…
+
+52
Kanarej
Kanarej
5 июня 2026, 17:05
#
Та бачу, дискусія рівня базарної бабки
+
+15
Три літри
Три літри
4 июня 2026, 23:28
#
За твоєю логікою купити нове житло в кредит це зашквар заради понтів


Одночасно з цим жити в старій квартирі це … знов таки зашквар та убожество.

А сам з батьками живеш
+
+43
AP1
AP1
5 июня 2026, 8:36
#
Ні, за його логікою краще витрачати гроші на власний добробут, а це якраз житло, освіта і т.д., тобто якщо купувати щось в кредит на всі гроші то житло це ок, а автомобіль, айфон чи сумочка гуччі - це вже потім якщо залишаться гроші).
+
+15
Три літри
Три літри
5 июня 2026, 11:20
#
Ні, за його логікою краще витрачати гроші на власний добробут,

А смартфон це не доробут? Ти з кнопочним ходиш з такою вірою? 3310 бо нащо ж міняти те що працює десятки років, правильно? Хоча ні, в ті роки Нокіа була айфоном серед телефонів, мабуть в тебе якийсь самсунг 1080, вгадав?
+
+81
AP1
AP1
5 июня 2026, 12:58
#
Трьохлітровий, ти вчергове вирішив продемонструвати своє хамство і тупість? Тут і так про це всі знають, ти даремно витрачаєш свій час. Я не писав що не треба купувати смартфони, мова йшла конкретно про айфони і про те що люди беруть їх тому що це модно і статусно, хоча не мають на це коштів.
+
+15
Три літри
Три літри
5 июня 2026, 14:15
#
А в чому хамство? В тому що я припустив що людина яка вважає смартфон даремною витратою грошей ходить з кнопковим телефоном?

От так всі ваші кацапські міфи і руйнуються: ви лише до інших з купою претензій, а самі … а самі ще ті порушники норм будівників комунізму.
+
+57
chc788
chc788
5 июня 2026, 14:32
#
Ти ці кацапські міфи залиш собі. Розумій основну суть, а не видирай фрази з контексту. Тобі АР1 все правильно пояснив. Ось це малось на увазі, а не так як ти думаєш.
+
0
Три літри
Три літри
6 июня 2026, 1:10
#
Сматрфон це частина добробуту як і квартира. АР1 тут взагалі нічого не пояснив.

То може ти спробуєш відповісти на питання поставлене тобі?
+
0
amigo9876
amigo9876
5 июня 2026, 0:52
#
Меня тут зумер недавно финансовой грамотности учил))) Мол, 12 плетежей по 5к в месяц, изи же. На таких и держится современная экономика
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
5 июня 2026, 16:09
#
Враховуючи, що ціна зафіксована в гривні, якщо купити на вивільнені розстрочкою кошти якісь папери або валюту — ти будеш в плюсі. Але ти ж не зумер…
+
+57
AP1
AP1
5 июня 2026, 17:32
#
От тільки є одна проблемка, в оплаті частинами сидить прихована комісія 10−20 відсотків. Цю комісію ти не зможеш відбити за рік поклавши гроші на депозит або в облігації.
+
0
Три літри
Три літри
6 июня 2026, 1:08
#
Нічого там не сидить — товар продається по одаковій ціні що в оплату частинами, що при оплаті відразу.

Якщо ж суто теоретично припустити що магазин і справді підняв ціну то ті хто бере товар в оплату частинами хоча б отримують відстрочку оплати за ці гроші, А ті хто заплатив всю суму відразу не отримують ніц
+
+42
AP1
AP1
6 июня 2026, 5:41
#
Ага, банки, дистриб’ютори та торгові мережі безкоштовно тебе кредитують, це ж благодійні організації, вір в це і далі. Поспостерігай за якимсь товаром, коли на товар ставлять акційну ціну, то дивним чином оплата частинами зникає взагалі або дається мінімальна кількість частин 3−4.
+
0
Три літри
Три літри
6 июня 2026, 7:18
#
Звісно не безкоштовно.

Але мова не про це, а про те що ціна що, а оплату частинами, що без — ОДНАКОВА. Тобто сплачуючи всю суму відразу ти все одно платиш цей відсоток на кредитування інших. Нагадую тобі твої ж слова: «От тільки є одна проблемка, в оплаті частинами сидить прихована комісія 10−20 відсотків» Ні, ця комісія сидить в ціні товару, а не в оплаті частинами. І коли ти не користуєшся можливість оплатити частинами ти просто платиш за те чим не скористався (але скористаються інші).

Коли ж ти нарешті почнеш читати що коментуєш?
+
+42
AP1
AP1
6 июня 2026, 9:45
#
Само собою вона сидить в ціні товару тому я й написав що це прихована комісія, але твоя тупість не дозволяє тобі зрозуміти елементарні речі. Якщо ти розтулиш очі після запою то побачиш що в оригінальному пості amigo 9876 мова йшла про оплату частинами на 12 місяців, в такому випадку комісія мінімум 10 відсотків, комісія за оплату частинами залежить напряму від кількості частин. Комісія за оплату 3−4 частинами мінімальна і співставна з комісією за інтерчейндж, тому там нічого не переплачуєш. Багато мереж типу фокстрот, комфі пропонують знижку або кешбек 5−10% при оплаті карткою, цим по суті нівелюється закладена комісія за оплату частинами.
+
0
Три літри
Три літри
6 июня 2026, 14:02
#
Це раз. Ця прихована комісія, а нормальною бізнес мовою ПРИБУТОК сидить не в оплаті частинами, а в ціні товару яку сплачують як ті хто купує в оплату частинами, так і ті хто платить все відразу. То яким боком тут оплата частинами взагалі?
+
+42
AP1
AP1
6 июня 2026, 14:12
#
Я зрозумів що ти повний нуб в темі ціноутворення в рітейлі. гугли що таке базова ціна, чиста ціна, кеш знижка, лінійна знижка, групова знижка, реферальна знижка, як все це залежить від форми оплати і чому при використанні оплати частинами і оплати кешем фінальна ціна відрізняється.
+
0
Три літри
Три літри
6 июня 2026, 16:01
#
Ми обговорюємо не ціноутворення. Ми обговорюємо ціну за яку товари продається.

Ти зробив абсолютно помилкове твердження що ціна для оплати частинами відрізняється від звичайної ціни на якусь особливу комісію. Сміливості визнати помилку — немає.

Сенс продовжувати товкти воду в ступі?

Навсяк випадок нагадаю що ми обговрюємо не ЖЖук, не Fishki чи ще якогось податкового ухилянта де дійсно при продажу за готівку ціна одна напівгласна, при оплаті картою друга типу акційна, а при оплаті частинами через банк взагалі третя без акцій, іноді ще й з прямим вказанням комісії
Ми обговорюємо Мономаркет де ціна одна, і до слова вона однакова з ціною в самому магазині як при купівлі частинами через сайт вже самого магазину чи магазин, так і при оплаті готівокю чи картою повної ціни товару.
+
+42
AP1
AP1
6 июня 2026, 18:31
#
А комфі, фокстрот, розетка, епіцентр це також податкові ухилянти? Чи ти окрім мономаркета більше нічого не бачив? Якби ти спромігся ключові слова які тобі дав закинути в якийсь пошуковик чи AI, то тобі можливо б дійшло яким чином комісія за оплату частинами сидить в ціні, і які є способи нівелювати цю комісію, але ти навіть на це здатен.
+
0
Три літри
Три літри
6 июня 2026, 19:07
#
***, ну чого ж ти такий тупий то, а? Ну я просто марную час на спілкування з тобою.

Комфі

17 pro max 69999₴
Моя персональна ціна зі знижками та бонусами
69725₴
1 оплата щастинами 23334×3 = 70002 (похибка через округлення платежу)
2. оплата частинами ПУМБ на три місяці 23334₴ (70002₴), на пів року 11667₴ (70002₴), на 15 місяців 15 місяців 4667₴ (70005₴), знов таки помилка за рахунок округлення суми платежу
3. Alliance 3 місяці 23334₴, далі дивись сам
4. А-банк 6 місяців 11667₴, далі дивись сам
5. Укрсиббанка 3 місяці 23334₴, далі дивись сам.

Там ще є банки в у всіх оплата частинами БЕЗ переплати, по тій самій ціні що і при оплаті відразу.
+
0
AP1
AP1
6 июня 2026, 23:29
#
І що ти цим довів? Що різні банки кредитують на різних умовах? А якщо оплата карткою пумб то ціна 66500, чомусь дешевше ніж при оплаті частинами, а на розеткі ціна при оплаті карткою 67800, чомусь не 70000.
+
0
Три літри
Три літри
7 июня 2026, 15:03
#
Я довів що ти двічі набрехав.

Спочатку ти набрехав про комісію яку нібито платять ті хто користується оплатою частинам і не платять ті хто сплачує за товар відразу.

Потім ти набрехав що твоя комісія є в Комфі та інших великих торгових мережах.
+
0
Pumbovik
Pumbovik
7 июня 2026, 15:18
#
У комфи по епицентр огромная накрутка на товар, в нее заложена оплата частями, комиссия банка за оплату картой. Я покупал телик, цена у фопа за нал на 30% меньше чем в розетке. ТВ уже 5 лет пашет без проблем. Поэтому 3л просто подарил кучу денег посредникам оплатив частями товар
+
0
Три літри
Три літри
7 июня 2026, 16:19
#
Кучу грошей подарив Комфі не я, а AP1 бо він не купує в оплату частинами, а платить відразу усю суму в тому числі і закладену в ціну компенсацію оплат частинами.

Я яким боком до Комфі?
+
0
Pumbovik
Pumbovik
7 июня 2026, 18:32
#
А я вообще не покупаю оплату частями, а беру один из самых дешевых магазов на хотлайне и выходит дешевле чем с твоей оплатой частями, кого из нас больше развели на бабло?
+
+51
AP1
AP1
7 июня 2026, 18:51
#
Спочатку ти набрехав про комісію яку нібито платять ті хто користується оплатою частинам і не платять ті хто сплачує за товар відразу.

Я не міг про це збрехати бо я такого ніколи не писав, так що брехунець тут тільки ти. Я писав що вони мають можливість знівелювати цю комісію повністю або частково за рахунок інших форм оплат, або кешбеків від мережі, або реферальних кешбеків, або комбінації кількох методів. Скопіюй мій конкретний пост де я стверджую що одні платять цю комісію, а інші ні.
+
0
olexey designer
olexey designer
8 июня 2026, 9:31
#
Це афільовані особи з манобанком, вони в відгуках про нього хейтять усіх хто мав поганий досвід з цим мутним проєктом гороха
+
0
Три літри
Три літри
8 июня 2026, 13:07
#
кого из нас больше развели на бабло?

Вже ж зʼясували що АР1 який курує в Комфі і платить все відразу.
+
0
Три літри
Три літри
8 июня 2026, 13:11
#
Я не міг про це збрехати бо я такого ніколи не писав

Так, а про що ти тоді зі мною сперечався три дні? Ось твої слова: «От тільки є одна проблемка, в оплаті частинами сидить прихована комісія 10−20 відсотків.» Ти написав це 5 червня. Зараз вже втретє пишеш що не писав такого.

Ти написав що саме в ціни оплати частинами прихована комісія. І це брехня про що знає будь хто то користувався оплатою частинами від Моно та більшості крупних банків. А ти схоже взагалі не знаєш що це таке і поплавав з класичним побутовим кредитом де дійсно є комісія. Але не 10 відсотків, а десь 40.
+
0
AP1
AP1
8 июня 2026, 14:49
#
Де я написав що одні платять, а інші ні? Ти вигадав що я щось сказав, а потім сам намагався це ж спростувати. Почитай що таке вартість фінансування і чому вона різна для оплати частинами і карткового платежу, і як це впливає на базову ціну, і як це впливає на матрицю знижок.
+
0
Три літри
Три літри
6 июня 2026, 7:26
#
Поспостерігай за якимсь товаром, коли на товар ставлять акційну ціну, то дивним чином оплата частинами зникає взагалі або дається мінімальна кількість частин 3−4

Так взагалі то оплата частинами на 3−4 місяці це і є стандартна звичайна оплата частинами. 😆

То що ти довів? Що ціна на товар та в оплату частинами однакова.
+
0
Pumbovik
Pumbovik
7 июня 2026, 15:14
#
Поэтому есть хотлайн где куча фоп с ценой -10% от розетки-комфи, причем товар с того же склада могут отгружать
+
0
Три літри
Три літри
7 июня 2026, 16:17
#
Вкрасти все одно дешевше. Лише лохи купують те що вкрали інші
+
0
Vell12
Vell12
5 июня 2026, 9:00
#
1,42 млрд грн на понти…Це типу у воюючій країні ? Щось тут трохи не то…
+
0
Три літри
Три літри
5 июня 2026, 11:23
#
Ніщеброди люблять рахувати чужі гроші при тому що самі зайвої копійки нікому не дадуть задарма
+
+28
lider2000
lider2000
5 июня 2026, 16:13
#
Задонать свой айфон, лузер.
+
0
Три літри
Три літри
5 июня 2026, 17:26
#
Лузере, я задонатив кілька айфонів. Ти такі гроші в житті не бачив.
+
+30
R S
R S
5 июня 2026, 22:30
#
Небось задонатил Притуле, который купил ржавый метеоспутник за 600 лямов и выпустил его (с концами) в космос???
+
0
Три літри
Три літри
6 июня 2026, 1:05
#
Що лузере, нема чого заперечити, то тепер займаєшся знеціненням?
+
+15
radioragal
radioragal
7 июня 2026, 21:12
#
И не только спутник ржавый, а еще часть в крипту пошло и на премиум авто для друзей
+
+68
AP1
AP1
6 июня 2026, 11:03
#
Навіть як що ти їх задонатив, то тобі тут ніхто не повірить. Бо манера твого спілкування — це хамство, викривлення постів співрозмовника, примітивна лексика і тупа конфронтація, довіра до таких людей нуль цілих нуль десятих.
+
0
Три літри
Три літри
6 июня 2026, 14:02
#
А мені абсолютно пофіг в що вірять ніщеброди 🤣

Чого б це мало мене хвилювати, розтлумач.
+
0
Pumbovik
Pumbovik
7 июня 2026, 13:21
#
Серый айфон намного дешевле можно купить без рассрочек или со штатов напрямую заказать
+
0
Три літри
Три літри
7 июня 2026, 15:03
#
Якщо вкрасти то взагалі платити не треба.
+
0
Pumbovik
Pumbovik
7 июня 2026, 18:30
#
Я легально в америке покупаю телефоны и другую мелкую технику много лет, плати перекупам +50% ввиде розетки, комфи и с оплатой частями «кэшбеком» и т. д.
+
0
Три літри
Три літри
7 июня 2026, 18:49
#
Я легально в америке

Ти написав «сірий»

Тобто ти *** який платіть переплату посереднікам та ще й немає гарантії,
+
0
Pumbovik
Pumbovik
8 июня 2026, 13:03
#
Где я писал что я вносил предоплату посредникам? Я напрямую в американском шопе покупаю либо в магазе где живой товар к выдаче можно осмотреть, не коверкай мои слова на свой маневр
+
0
Три літри
Три літри
8 июня 2026, 13:21
#
А ти мешкаєш в США? Ні. Ти користуєшся смартфоном який лежить на складі в США з України? Ні. Тож ти платиш тим хто тобі цей телефон довозить. Ну, а я про що написав?
+
0
radioragal
radioragal
7 июня 2026, 21:03
#
Он все у местных барыг покупает втридорога, даже шины на своего корча в каком-то дорогом магазе наложенным платежем новой почтой, в пумбе жалуется что 100 штук в месяц лимита не хватает на переводы, когда нормальные магазы деливери пересылают которая не такая жадная как нп
+
+15
lider2000
lider2000
11 июня 2026, 17:09
#
Странно, сравнивал ценьі в америке и в укрине, они практически одинаковьіе.
+
0
Три літри
Три літри
12 июня 2026, 7:23
#
Він не айфон купував, а якісь китайські смартфони
+
0
olexey designer
olexey designer
8 июня 2026, 9:21
#
Не повірю що манобанк зміг продати 14 тис айфонів якщо айфон наприклад 100 тис, це фейк. 140 телефонів продали 2 нулі домальовали для статті, вкид.
У кого є гроші взагалі не париться кредитами, для них айфон як шкарпетки оновити і не треба в кредит залазити
+
0
Три літри
Три літри
8 июня 2026, 13:05
#
Чого ж це фейк?
+
0
Три літри
Три літри
8 июня 2026, 13:23
#
Дай вгадаю: це фейк бо ти не може купити смартфон за 100к. А звідки ж тобі знати що ті хто купують смартфон за 100к мають стійку фобію щодо кредитів?
+
+15
olexey designer
olexey designer
8 июня 2026, 15:52
#
Я не купую товар у манобанківських бариг які тупо накручують базову ціну вдвічі.
Купуй за 100, я той самий товар візьму спокійно за 70, а горох прожере твої 30к
+
0
Три літри
Три літри
8 июня 2026, 17:02
#
Монобанк нічого не продає, Монобанк надає площадку продавцям. А ти, як я розумію, купуєш дешеве китайське у чорно сірих імпортерів
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться