Минфин - Курсы валют Украины

Установить
21 января 2025, 8:29 Читати українською

Трамп подписал указ о приостановке помощи США другим странам на 90 дней

Президент США Дональд Трамп, вступивший в должность 20 января, подписал указ о временной приостановке всех программ помощи США другим странам на 90 дней, передает AP.

Президент США Дональд Трамп, вступивший в должность 20 января, подписал указ о временной приостановке всех программ помощи США другим странам на 90 дней, передает AP.► Подписывайтесь на телеграм-канал «Минфина»: главные финансовые новостиЧто известноБудет проведена проверка для определения того, соответствует ли предоставление помощи политическим целям новой администрации.
Фото: kyiv24.news

► Подписывайтесь на телеграм-канал «Минфина»: главные финансовые новости

Что известно

Будет проведена проверка для определения того, соответствует ли предоставление помощи политическим целям новой администрации.

«Никакая дальнейшая иностранная помощь Соединенных Штатов не будет предоставляться таким образом, чтобы это не соответствовало в полной мере внешней политике президента Соединенных Штатов», — заявил он.

Крупные получатели помощи США

Иностранная помощь от США в целом составляла не более 1% бюджета, за исключением поддержки Украины.

  • Израиль ($3,3 млрд в год)
  • Египет ($1,5 млрд в год)
  • Иордания ($1,7 млрд в год)

Помощь им выделяется в рамках долгосрочных программ, и потому указ Трампа вряд ли существенно повлияет на них, отмечает агентство.

Читайте также: США объявили новую военную помощь Украине на $500 миллионов: что в нее входит

Автор:
Роман Мирончук
Редактор ленты новостей Роман Мирончук
Пишет на темы: Экономика, финансы, банки, криптовалюты, инвестиции, технологии

Комментарии - 51

+
0
Три літри
Три літри
21 января 2025, 9:01
#
Израильтяне рады наверное. Жду сегодня их комментариев…
+
0
TattiReuven
TattiReuven
21 января 2025, 10:26
#
К Украине это относится?
+
+30
Три літри
Три літри
21 января 2025, 10:38
#
Звісно. Навіть якщо якісь окремі напрямки не зачепить то основні фінансові напрямки точно призупинить.
+
0
Indeoo
Indeoo
21 января 2025, 13:57
#
США помогает украине в основном только оружием, финансовые вопросы за ЕС
+
0
Три літри
Три літри
21 января 2025, 20:11
#
Зброя передається не просто так за красиві очі, а у якості допомоги. На яку попередньо виділяються гроші з бюджету.
+
+60
Kolya12377
Kolya12377
21 января 2025, 11:34
#
Говорять, не на всю, але вже зрозуміло, доведеться воювати. Тут би згадати слова Южаніної
Також Южаніна прокоментувала ідею мобілізації силовиків."Сидять тисячі людей, навчені поводитися зі зброєю, та «ходять під бронею», — зазначила вона.Нардепка запропонувала створити для силовиків такий графік, щоб вони могли служити пів року, а потім бути на ротації. Вона підкреслила, що ці люди знають всі основи військової науки.
+
+75
Kolya12377
Kolya12377
21 января 2025, 11:35
#
Повністю підтримую підхід Южаніної, воювати мають всі, тим більше, коли путлер заявив, що згоден на переговори тільки за умов повної капітуляції України, мова йде про знищення і геноцид.
А щодо силовиків (поліціянтів, муніципальної охорони, тощо), вони повністю здорові, навчені поводитись зі зброєю, присягали на вірність українському народові, тому мають йти воювати в перших рядах, а не навпаки, — прикриватися нездоровими людьми, які ніколи не тримали зброї.
Їх зараз забагато, багато народу закордоном або воюють, також у нас є зайві статті в карному кодексі, які займають половину робочого часу поліції і мають бути скасовані (це звідництво, наркоманія, сутенерство, проституція, утримання місць розпусти, порнографія, тощо, все, що в цивілізованому світі давно декриміналізовано, бо є вибором кожного, через відсутність насильства над іншою особою), тому поліціянтів потрібно дещо скоротити (а муніципальну охорону майже всю), а ті, що лишаться, теж мають періодично підміняти хлопців на фронті.
+
+75
Kolya12377
Kolya12377
21 января 2025, 11:35
#
Те ж стосується й інших силовиків, особливо тих військових, котрі все життя за наш рахунок вчились воювати, а тепер або чекають на посаду, щоб один в один збігалась з їхнім ВОСом (що нереально, і по закону необовязково у військовий час, і цей закон потрібно робити ще суворішим) або пійшли на ранню пенсію в 43 роки і забули за присягу, не дивлячись на мобілізаційний закон.
А щодо ментів, я вважаю так як і Южаніна, мусиш повоювати, а якщо ти вата і не хочеш, сідай до тюрми, якщо боягуз і не зовсім порядна людина (як на недавньому відео, де мент, прикриваючись службовим статусом, лупцює добропорядного громадянина, який чесно показує документ), те ж саме. Раніше, взагалі, для таких у військовий час створювались штрафбати і перед ними ставав вибір — або воюй, або повторюй долю скаженого пса.

Також необхідно відмінити спецпенсії як такі назавжди, відмінити пенсії взагалі тим, кому нема 60 і хто не є інвалідом (всіх інвалідів теж направити на незалежну перекомісію), позбавити пенсій, звань і нагород всіх військовозобовязаних, що втікли закордон, і подати їх в міжнародний розшук. Також всім, кому нема 60 і хто здоровий, надіслати повістки.
+
+15
Три літри
Три літри
21 января 2025, 11:43
#
Сидять тисячі людей, навчені поводитися зі зброєю, та «ходять під бронею», — зазначила вона.

Нардепці краще б займатися іншою проблемою: чому міліони інших людей позбавлені права навчитися поводитись зі зброєю?
+
+73
Я_ __
Я_ __
21 января 2025, 11:52
#
«Нардепці краще б займатися іншою проблемою: чому міліони інших людей позбавлені права навчитися поводитись зі зброєю?»

щоб холопи не взбунтувалися перед найпотужнішим, щоб не пручалися силовикам під час ля бусифікасьйон, теж саме стосується і сфери зброї для цивільних, їм таке не вигідно

«Нардепці краще б займатися іншою проблемою»
Вона як народний депутат має займатися всіма проблемами поточними, а маючи в запасі тисячі навчених володіти зброєю людей, котрі пакують і відправляють цивільних, котрі не завжди знають як з запобіжника зняти автомат, на фронт — це проблема рівня потужної «перемоги».
+
+30
Три літри
Три літри
21 января 2025, 11:54
#
Знов портянками з боліт тхне
+
+15
Я_ __
Я_ __
21 января 2025, 11:53
#
«Трамп підписав указ про зупинення допомоги США іншим країнам на 90 днів»

Ну, треба було просто найпотужнішому ще більше в новорічному привітанні облизувати Америку і ще менше згадувати про Європу, в яку ми наче як прагнемо, принаймні на папері))
+
+30
bonv
bonv
21 января 2025, 12:15
#
Те що вже прописано — будуть виконувати.
+
+15
Три літри
Три літри
21 января 2025, 12:19
#
Тоді б не було сенсу у цьому указі бо те що не прописано ще треба провести через конгрес і прописати.
+
0
Kankakee
Kankakee
21 января 2025, 16:44
#
В бюджеті США прописано 2 млрд на цей рік допомоги Україні 🤷 Трамп теж ввімкнув свій «бєшений принтер» і тепер зробить там як йому треба: не захоче давати допомоги — просто на 2 млрд «простить» боргів Україні 😑
+
+15
Три літри
Три літри
21 января 2025, 20:10
#
Ці два міліарди це не допомога Україні, а гроші президента. Президента який казав що Україні грошей не дасть.
+
0
TattiReuven
TattiReuven
21 января 2025, 13:28
#
Вчера сразу было ясно направление деятельности Трампа . Новости Б Г вначале пообсуждали шляпу Мелании , потом заявление Трампа о возврате тик ток, то есть война никого не интересует. Даже поисковики google за прошлый год Шенген , дубайский шоколад, санитарен кордон. Война уже никому не интересна. К сожалению . Кроме нас, несчастных
+
0
Dimamizdm1
Dimamizdm1
21 января 2025, 13:57
#
Так и есть. Большинство американцев даже не знают, где эта Украина находится, думают где-нибудь в юго-восточной Азии. А когда узнают, сколько на неё тратится денег из бюджета, то теряют дар речи. И это на фоне возросших налогов и подорожавших местами вдвое продуктов. Полностью согласен с Трампом, пора прекратить разбазаривание денег налево и направо, у самих проблем полно.
+
+30
TattiReuven
TattiReuven
21 января 2025, 15:05
#
Хм. Как бы Америка все это инициировала своими обещаниями поддержки, а теперь…
Ожидаемо.
Каждый здравомыслящий чел знает, верить никому нельзя. Бесплатный сыр сами знаете где…
Бедная Украина. В очередной раз обманутая. То немцы, то москали.
А теперь территорий нет и не вернуть. Людей нет и не вернуть
+
+15
Kanarej
Kanarej
21 января 2025, 18:59
#
Так у каждого свои интересы. Это мы тут сидим и думаем, что у нас тут центр вселенной, мы всех защищаем, да еще и все нам должны. А оттуда видится как какая-то войнушка чуть ли не в Африке. И есть эта Украина или нет — вообще без разницы.

Что касается обещаний поддержки — давно уже понятно, что Байден говорит то что хотят услышать, а делает то что ему выгодно.
+
0
TattiReuven
TattiReuven
21 января 2025, 20:06
#
Байден или Трамп ?
+
+15
Kanarej
Kanarej
22 января 2025, 3:03
#
Байден. Трамп как раз обычно говорит именно то что собирается делать. Потом могут быть нюансы, когда он за это возьмется, и не все будет именно так как все подумали, или у него пойдет не так как он расчитывал, но все равно он в этом плане честнее. Правда, из-за этого нам часто не нравится то что он говорит. А вот Байден… говорил одно, а за спиной часто происходило совсем другое.
+
0
Dimamizdm1
Dimamizdm1
21 января 2025, 21:12
#
Вас и так предостаточно поддержали. Одних только гос фондов США ушло более 200 ярдов, и ещё негосударственных , донатов тоже наверное столько же, и это только из США. А вы всё разворовали, *** -ли . Ваши чиновники приезжают сюда, сорят здесь деньгами, мама не горюй. Может хватит нам все ваши хотелки оплачивать? Байден не свои деньги тратил, а наши. Моему другу, только за маленький домик, какой у вас , наверное, и на $20000 не потянет, добавили (к тому, что было до этого) за 2 последних года + $500 в месяц налогов. Вы думаете, он не понимает, куда эти деньги идут? И как ему к этому относиться?
+
+15
TattiReuven
TattiReuven
21 января 2025, 21:19
#
Хм. Вы же этим чиновникам деньги давали. Вы лично даёте деньги кому попало? Какие претензии к нам, обычным людям? Проводите аудит и возвращайте с тех, кому дали деньги. Я лично к этим деньгам не имею никакого отношения. Мне лично не было ни помощи, ни поддержки. Я и так должна была бежать из страны. И все только за свои деньги.
+
+30
user mf
user mf
21 января 2025, 21:52
#
Якщо ти не реднек з maga — то повинен знати, що більша частина «грошей» пішла на фінансування власного оборонного комплексу по схемі «заміщення» — віддаємо зброї на 100 млн (наприклад) і на тіж 100 маємо профінансувати виробництво для заміщення відданого. А потім Байден їздив по республіканськими штатам, де розташовані ті самі заводи і розповідав: «… бачите, на вас гроші відправив, це ж ваша зарплатня…»!
+
+15
Три літри
Три літри
21 января 2025, 23:53
#
Якщо ти не реднек з maga

Та який він реднек? Його б на фермі вже б мексиканці прибили.
+
+15
Три літри
Три літри
21 января 2025, 23:44
#
Может хватит нам все ваши хотелки оплачивать?

Як взалися бути всесвітнім поліцейським то несіть це званння з гордістю. А як ні то поверніть нам ядерну зброю, нас це влаштовує.

Хлопе, це ж ви забажали в 1994 році позбавити нас ядерної зброї. За свої бажання треба платити, і це ви ще не все заплатили що маєте.

+
0
Dimamizdm1
Dimamizdm1
22 января 2025, 13:54
#
США- всемирный полицейский? Это кто вам такое сказал? Какой нибудь американский президент? Подскажите кто и когда. Я первый раз слышу такое. Я ядерку у вас забрали не бесплатно, Ваш Кравчук её продал, как и все ваши последующие президенты распродавали всё что хоть как-нибудь было пригодно для войны.
+
0
Три літри
Три літри
22 января 2025, 16:53
#
США- всемирный полицейский? Это кто вам такое сказал?

Чувак, ти чув щоб Україна коли небудь приходила до США і казала: у вас ось це робиться неправильно, а це вам робити взагалі не можна? А США приходило в Україну і розповідало з ким нам торгувати і що мати.

Ще раз повторю: поверніть нам ядерну зброю яку ви у нас забрали і тоді можете сидіти на своїх міліардах як кощеї - ми вас ні про то не попросимо. Нах ви нам здались зі своєю олігархічною владою. Зігуй на Марс як Маск.
+
+15
Kanarej
Kanarej
22 января 2025, 17:06
#
Ядерну зброю забрали в обмін на незалежність. А дивлячись на нашу загальну неадекватність в більшості питань ніхто нам назад її повертати не буде. І не дозволить відновити навіть якщо зможемо (а ми не зможемо, бо навіть міни і патрони нормально робити не можемо, яка там ЯЗ…). Чергова мавпа з гранатою під європейськими кордонами нікому не потрібна.

І якщо Ви вважаєте що нам хтось винен — то розчарую. Ніхто нічого не винен. А свою суб'єктність і можливості в когось щось вимагати — ми проср@ли вже дуже давно. Тим більше вимагати в США — смішно. Наші керманичі самі загнали нас в таке положення, тому нам і вказують зовні, що робити, з ким торгувати і багато чого такого, що нам не розповідають.
+
0
Три літри
Три літри
22 января 2025, 17:16
#
Ядерну зброю забрали в обмін на незалежність.

Незаложність звалилась нам на голову в 1991, а ядернку зброю в обмін на обіцянки ми поміняли в 1994.

До слова США були категорично проти того щоб ми були незалежні, а людина з нібито США питає чого це раптом я називаю їх всесвітнім поліцейським. Бо сують свій нос куди не слід.

А дивлячись на нашу загальну неадекватність в більшості питань ніхто нам назад її повертати не буде.

Так-так, коли в Україні смолоскипна хода то це нацисти, а Азов взагалі під санкції США потрапив. А коли в США Маск зігує то це не нацизм і навіть євреї кидаются виправдовувати візіонера.

І якщо Ви вважаєте що нам хтось винен — то розчарую. Ніхто нічого не винен.

Ну так ми вже три роки як вивчаєм цю істину. Слово США вартує 0, чи може навіть менше. Як партер США може кинути будь кого: хоч Тайвань, хоч Ізраїль. Про Україну годі вже й казати.

Всі європейські цінності про які нам розповідали представники влади з ЄС виявились пустими розмовами: коли справа в грошах вони готові диктатора в дупу цілувати і викручувати руки жертві.
+
0
Три літри
Три літри
22 января 2025, 17:22
#
Наші керманичі самі загнали нас в таке положення

В таке положення нас загнав не наівний Зеленський який щиро сподівався домовитись. В таке положення нас загнали США та Німеччина:
— спочатку перша відібрала в нас ядерну зброю позбавивши можливості давати відсічь
— потім вже вдвох вони закривали очі на те що на місці відносно демократичної Росії народжуєтся новий слав’янський Іран з мегаідеєю вбити всіх невірних — бо з Путіним було зручно торгувати не дивлячись на автократію та тотальну корупцію
— потім ці дві держави заблокували наш вступ до військового союзу який як раз міг врятувати ситуацію
— ну і коли від обережних спров захопити Тузлу Путін перейшов до війни спочатку в Грузії, а потім і в Україні то ані перша, ані друга палець о палець не вдарили щоб цьому завадити

за ці 25 років в нас поміналась куча президентів та депутатів, вони були різні — і проєвропейські, і проросійські — але майже ніхто з нашої влади (крім Януковича) не вів країну до війни з Росією
+
+15
Kanarej
Kanarej
22 января 2025, 17:55
#
Незаложність звалилась нам на голову в 1991
Не звалилась, а регіональні керівники компартії зібрались і вирішили розділитись між собою. А народ підтвердив, «як партія сказала» (причому на першому референдумі результат був проти незалежності).
Як такої ядерної зброї в нас ніколи не було. Оскільки центр керування був у Москві, і перенести в Київ було проблематично. Не кажучи вже про те, що в Україні стояли ракети, які мали дальність 5−10 тис км, тобто по Росії вони могли вдарити хіба що по Далекому Сходу. І не кажучи про те, що ядерна зброя повинна обслуговуватись і оновлюватись після завершення терміну експлуатації, а розроблялась і обслуговувалась вона спеціалістами з Росії (Україна не мала і не має для цього ані спеціалістів, ані доступу до технологій).

Смолоскипна хода, Маск зігує
По-перше, що те, що те — пропаганда. Перша — російська, а друга — від американських демократів. Про зігуючого Маска — взагалі ідіотизм. 100% впевнений, що він взагалі дізнався про те що він виявляться зігував вже потім з преси. Але ні, в пропаганді демократів же ж один з головних наративів — що до влади прийшли «фашисти». Типова маніпуляція, де форма видається за зміст. Нема навіть що тут виправдовувати в Маска.

Як партер США може кинути будь кого
Будь-яка країна може кинути, і це в історії відбувається постійно. Різниця тільки в тому, що США ніяких союзницьких договорів з нами не підписували. А говорити — політики весь час говорять багато. І вірити політикам — себе не поважати.
+
+15
Kanarej
Kanarej
22 января 2025, 18:01
#
європейські цінності
Це лише інструмент пропаганди і замилювання очей, тоді як значення ЗАВЖДИ мали лише інтереси. А «цінності» — це казочки для бідних, і застосовуються лише до своїх, поки не важко. А зараз стає важко, у всіх наростають серйозні проблеми, і ми всі все більше будемо бачити, які там цінності :)
+
+15
Kanarej
Kanarej
22 января 2025, 18:23
#
А я не про Зеленського, ми 30 років в таке положення заходили. І справа навіть не в ядерній зброї, яка б нам нічим не допомогла. А в тому, що самі знщили військовий, виробничий, технологічний, і науковий потенціал. А потім паралельно ще й почали самі конфліктувати з москвою, ще з часів Ющенка — це звісно було дуже мудро.
бо з Путіним було зручно торгувати
Так Україна робила те саме — які претензії до США і Німеччини? Що заважало нам торгувати з Німеччиною і США, запускати до себе інвестиції? Але ні, ми іноземців до себе не пускали, крім банківського сектору з грошима до 2008-го року. А хто таки зайшов — переважно виходили звідси з великими втратами.

потім ці дві держави заблокували наш вступ до військового союзу
Тільки ці дві? А решта держав були згодні? ;) А вони взагалі були зобов’язані підтримувати наш вступ до НАТО?

коли від обережних спров захопити Тузлу Путін перейшов до війни спочатку в Грузії, а потім і в Україніпалець о палець не вдарили щоб цьому завадити
А були повинні вдарити палець о палець? :)

за ці 25 років в нас поміналась куча президентів та депутатів, вони були різні — і проєвропейські, і проросійські
Як на мене, переважно були прокримінальні і провласноінтересові. Маскувались під проєвропейських і проросійських. А повинні були бути проукраїнськими.

+
+15
Kanarej
Kanarej
22 января 2025, 18:31
#
але майже ніхто з нашої влади (крім Януковича) не вів країну до війни з Росією

Вони всі вели до цієї війни. Грабували і руйнували країну. Розділяли населення на схід і захід, російськомовний і україномовних, плодили внутрішню ворожнечу. Заганяли країну в залежність від зовнішніх гравців. Зовнішній світ цікавив тільки в питанні «де дадуть гроші». Індустріально-розвинену країну довели до рівня аграрно-сировинної. І багато чого ще.
+
+15
TattiReuven
TattiReuven
22 января 2025, 18:39
#
Kanarej Как вы хорошо все написали. Согласна 100%
+
0
Три літри
Три літри
22 января 2025, 23:12
#
По-перше, що те, що те — пропаганда. Перша — російська, а друга — від американських демократів. Про зігуючого Маска — взагалі ідіотизм.

Так-так, Рафік сказав що той хлом сам два рази випадково впав на ніж
https://x.com/esjesjesj/status/1881716580876497257
+
+15
Kanarej
Kanarej
23 января 2025, 2:36
#
Блін, ну Ви взагалі слухали його промову, чи тільки вирваний з контексту кадр бачили, який розповсюдила пропаганда? По-перше, зігування — це привітання, а в нього цей жест був всередині промови. По-друге, він в той момент дякував, і казав «моє серце з вами», і від серця викинув руку вправо вгору (а не вперед вгору як при зігуванні), а потім розвернувся назад і зробив так само, і там вже добре видно що це було ніяке це зігування.
Мабуть Ленін теж зігував, в нього майже всі пам'ятники були в подібній позі :)
Але кому я це пояснюю. І для чого.
+
0
Три літри
Три літри
23 января 2025, 7:25
#
Ефект Барбари Стрейзенд 😂

Всі б вже забули про цей інцидент якби прихильники олігарха не почали доводити що це не нацистський салют.

Продовжуйте, вже два дні є з чого ржати.
Навіть євреї взялись виправдовувати Маска 🤣
+
0
Kanarej
Kanarej
23 января 2025, 16:01
#
Ще раз, ви всі займаєтесь дурнею. Фашизм, нацизм — це конкретна політика і дії, а не хто як махнув рукою. І ще, треба заборонити в нас використовувати «фашистський» Старлінк, особливо в армії, Тесли теж доречі. Маразм крепчає, то треба йти вже до кінця. Можете ржати скільки завгодно, але на фоні масштабу Маска цей весь хейт виглядає жалюгідно.
+
0
Kanarej
Kanarej
23 января 2025, 16:12
#
І ще, з приводу фашизму… ми поки не знаємо що буде далі. Але ми знаємо, що було вже протягом останніх років. І ми знаємо, який маразм розвели в Штатах демократи. Коли якщо ти не належиш до сексуальних меншин, або в тебе раптом білий колір шкіри — то на роботу можуть і не взяти, чи підвищення не отроимаєш, бо квоти. Тобто на посади людей брали, чи підвищували не по ознаці професійності, а по тому, чи належиш ти до відповідних меншин. А якщо раптом ти щось напишеш чи скажеш проти такого положення речей — можеш взагалі втратити роботу, можуть засудити, якщо відома особа — почнеться публічне цькування агресивними ідіотами. Цензура теж ставала все жорсткішою. Ідіотизм з різнолю гендерною ідентифікацією коли в нас вияляється навіть вже не дві статі, взагалі дійшов до повного апофеозу. І це все насаджувалось не тільки в Америці, а й розповзалось і нав’язувалось у решті світу. А ще, Ви знаєте, що якщо у Вас білий колір шкіри, то виявляється Ви винуваті перед «чорношкірими братами», і маєте вибачатись. Бо білі колись пригнічували їх.
А ці «фашисти» прийшли і збираються всі ці «досягнення» лібералізму перекреслити і повернути здоровий глузд. Справді «фашисти», нічого не скажеш.
+
0
Три літри
Три літри
23 января 2025, 18:02
#
Ще раз, ви всі займаєтесь дурнею. Фашизм, нацизм — це конкретна політика і дії, а не хто як махнув рукою.

А ніхто і не казав що Маск фашист і нацист. Всі обговорюють чи був його жест зігуванням чи це було щось інше. І от ви, виправдовувачі Маска, не годні прийняти правду: або кидаєтесь шукати фото демократів де вони стоять з піднятою рукою хоча не зрозуміло при чому тут взагалі демократи, чи починаєте розповідати що то був салют Белламі, римський салют чи просто жест дарування сердця глядачам.

До слова підтримка Маском нацистів з AfD як раз дискутуєтся вже не перший тиждень, цікаво ви теж почнете заперечувати що твіт про підтримку AfD не є підтримкою?
+
0
Kanarej
Kanarej
23 января 2025, 19:04
#
Ще раз, мені нема чого виправдовувати, це Ви почали розповідати про зігування Маска, якого там не було. Якщо подивитись відео повністю, то його взагалі розривало від радості, він робив багато різких рухів, і те про що він говорив — там немає ані граму нацистського. Але ні, вчіпились, знайшли до чого.

AfD — а на яких підставах Ви називаєте її нацистською? Як на мене — вона не більш нацистська, а може й менш, ніж наша «Свобода». Праві - так. Німецькі націоналісти — так. Звісно є деякі люди з радикальними поглядами — є, але їх не більшість. Виступають за виселення мігрантів, якими переповнена Німеччина, і проти одностатевих шлюбів — це нацизм?
+
+30
user mf
user mf
22 января 2025, 0:13
#
Ось цікаво — у вас всі, хто голосував за трампа, не розуміють як провадилось це фінансування, чи тільки ти?! Щоб ти знав — більша частина траншів НЕ виходила з країни (US), а йшла на фінансування оборонних замовлень на американські компанії по схемі «заміщення» — на яку суму відправили зброю, на таку ж суму профінансовані обороні замовлення, аби «замістити» відправлене. І не дарма Байден потім «колесив» по республіканським штатам (саме на заводи в цих штатах в основному йшло фінансування) і розповідав: «…ми фінансуємо ваше виробництво- це ж ваша зарплатня»!
+
0
user mf
user mf
22 января 2025, 1:09
#
(От блін, довелося переписувати пост — думав, що 1-й варіант забанений).
+
+15
Kanarej
Kanarej
21 января 2025, 18:55
#
У нас тоже большинству война совсем не интересна, но куда от нее денешься?
+
0
Leonid Fridman
Leonid Fridman
21 января 2025, 13:54
#
Ми це навіть не відчуємо. Байден за місяць стільки всього нам надавав, що вистачить на рік. Тому зрада відміняється.
+
0
Kanarej
Kanarej
21 января 2025, 18:56
#
Не давав, не давав, чи давав по крапельці, а тут раптом завалив — чого б це?
+
+15
Dimamizdm1
Dimamizdm1
22 января 2025, 23:31
#
Самый адекватный коментарий. Согласен на 100%. Мне вас искренне жаль, украинцы. Вы за последние годы успели записать во враги не только жителей всех стран, которые вас окружают, но и своих же собственных сограждан, которые не украиномовные, не хотят участвовать в этой бойне (свалили из страны и не желают защищать имущество казнокрадов и коррупционеров), и за многое другое.
+
0
Три літри
Три літри
22 января 2025, 23:34
#
Вы за последние годы успели записать во враги не только жителей всех стран

пише людина яка записала україніці до ворогів США :D
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться