Минфин - Курсы валют Украины

Установить

погана робота фінмоніторингу

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
nazaroo 11 декабря 2023, 10:48
22.11.2023 отримав повідомлення в Viber, що мої рахунки (зарплатна картка та депозит в гривні) — заблоковані в зв’язку з присвоєнням мені високого ризику. В повідомленні була пропозиція написати заяву на закриття рахунку або оскаржити рішення банку шляхом надання письмових пояснень джерел походження коштів та суті проведених операцій. На картку заходила лише зарплата, податки сплачені, про шо надав відповідну довідку. Депозит поповнював з цієї ж зарплатної картки.

23.11.2023 надав повний пакет документів та письмові пояснення до відділення банку. Мій пакет документів було направленно до центрального офісу на погодження фінмоніторингу… і з того часу вже понад два тижні мій пакет документів на розгляді.

майже щодня спілкуюсь з відділенням — реально у відділенні зробили все, що від них залежало. Затримка саме за центральним офісом.

Кілька разів телефонував на лінію підтримки, залишав скаргу на довгий розгляд пакету документів — відповіді по суті не отримав, якихось термінів розгляду — також. Відповідь одна — чекайте, або закривайте рахунок.

Я б з радістю закрив рахунок, але в мене — зарплатна картка. Тобто це зарплатний проект і це дуже незручно, коли всі співробітники підприємства в одному банку, а лише один працівник — в іншому.

Претензій до банку наступні:
1. коли мова про зарплатну картку і суми на порядок нижчі за 400 тис. грн. банк міг би запитати довідку про сплату податків і заблокувати картку лише у випадку ненадання такої довідки.
2. якщо, все-таки, вже заблокував картку і отримав пакет документів, то бажано розглядати цей пакет документів в притомний термін (максимум кілька днів). Адже фактично, блокуючи зарплатну картку на довший термін, банк відбирає в людини засоби існування.
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 декабря 2023, 10:53
Добрий день!
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація та викликала у Вас негативні емоції. Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми розуміємо, що блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Ми готові допомогти у вирішенні питання просимо, будь ласка, написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 декабря 2023, 11:45
Добрий день!

Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Дякуємо за сигнал, Ваші відгуки допомагають нам покращувати сервіс та роботу в цілому. Якщо будуть виникати питання в майбутньому звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 6

+
+30
Huper Huper
Huper Huper
11 декабря 2023, 19:21
#
Працюють знайомі в цьому банку в бєк офісі та коли тако ж дійшла справа про блокування, абсолютно такий же кейс, дізнався цікаві речі. По-перше, не хвилюйтесь, якщо нічого незаконного не робили, то банк або розблокує або ні. В них жахливий софт, німці їм фактично ні чим не допомогли, там зовсім інший підхід до моніторингу, тому Райфайзен зараз робе те ж саме, що і Приват 3 роки тому — намагається просто не паритись. Працює це так: звичайний маркер на прибуткові/видаткові операції, який спрацьовує від середнього річного значення (навіть інфляцію не враховують), є деякі ще методологічні моменти але вони не такі важливі. Вы можете навіть відмовитись від зарплати та спокійно відмивати кошти в розмірі зарплати, вони навіть це не помітять, просто алгоритм такий. У вас спрацював маркер, можете уявити собі скільки таких і тут спрацьовує інший маркер на ризик, тобто вони присвоюють такий статус тим, з ким просто не хочуть працювати. Все дуже легко: там 3−4 людини, які все це повинні переглядати, ресурсів на це менеджмент не дає, якщо інформацію не зберуть, тобто НБУ запитає, а де документи цього пана? Та якщо не має - то мінус мільон, набрати ще 3−4 людини- це 2−2.5 млн ще на рік і т.д. Тобто стратегія така: відстояти таких клієнтів та працювати автоматично)) Дешевше розірвати з вами договір, ніж витрачати час. Звідси ви постійно будете чути таку пропозицію від них та просто рано чи пізно ви здастесь. Якщо вам не нададуть пояснення, ідіть в суд — 2−3 місяця та 100% виграшна справа.
+
+20
Huper Huper
Huper Huper
11 декабря 2023, 19:30
#
Вони навіть не будуть відзив писати — це взагалі не вигідно їм ще й витрачати на підрядників legal, тому просто заплатят судовий збір та разблокують рахунок. С Закону чітко випливає, що блокування рахунку не є необмеженим, якщо вони в суді не нададуть пояснення, то шансів у них взагалі не має. Але є плюс: чим більше буде таких кейсів, тим краще будуть працювати, тому не хвилюйтесь, запитайте на роботі про зміну банку для заробітної плати, це легко зробити, вони це можуть. В жодному разі не відмовляйтесь в односторонньому порядку. Якщо не розблокують, подойти позов, також обов’язково скаргу в НБУ, зберіть всі матеріали, виписки, інформацію яку їм надали та скаржитися треба в НБУ та Захист Споживачів.Це єдиний спосіб примусити їх працювати та інвестувати в свою ж роботу, а не економити на простих клієнтах, ускладнюючи їм життя.
+
+12
SergeyNina
SergeyNina
11 декабря 2023, 22:59
#
Если не разблокируют то пишите жалобу в нбу. Полностью поддерживаю предыдущий комментарий все так и есть и ещё хуже. Имхо блокировать зарплатную карту по которой не было нарушений это свинство и при чем опасное так как многие живут от зп до зп
+
0
Pumbovik
Pumbovik
12 декабря 2023, 22:38
#
Такой банк жирный и дорогой в обслуживании с кожаными диванами, а ума нет сделать норм финмон
+
0
nazaroo
nazaroo
13 декабря 2023, 13:59
#
12.12.2023 вечером согласовали мой пакет документов
13.12.2023 в обед карта и депозит были разблокированы

Ура. История завершилась успешно.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
14 декабря 2023, 11:45
#
Полезный комментарий
Добрий день!

Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Дякуємо за сигнал, Ваші відгуки допомагають нам покращувати сервіс та роботу в цілому. Якщо будуть виникати питання в майбутньому звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться