Минфин - Курсы валют Украины

Установить

замкнуте коло

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Вадим Кирильчук 21 декабря 2023, 14:43
Вітаю.
Пишу від імені свого тестя-пенсіонера.
в грудні закінчується термін дії картки, але вона продовжується під час війни на 2 роки.
Це добре, однак картка вже практично не робоча (відклеїлась плівка з магнітною стрічкою).
щоб замінити картку — треба їхати за 40 км в відділення — тесть не має змоги.

щоб відкрити віртуальну картку і з неї перекидати кошти на нормальну картку — треба зареєструватися в онлайн додатку, але так як картка пенсійна картка Простір не має CVV коду — зареєструватися не можна.

і все — замкнуте коло.

є Дія, однак там немає документів, так як паспорт України книжечка, закордонного немає.

Отакий банк з думкою про своїх клієнтів…
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 декабря 2023, 14:53
Добрий день!

Нам шкода, що досвід обслуговування в Райфі залишив негативні враження. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.

Наразі дійсно отримання картки до вже існуючого рахунку можливе лише у відділенні банку. Як альтернатива, якщо у Вас є нотаріальна довіреність на виконання таких операцій від імені Вашого тестя — то звернутись можете Ви.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 декабря 2023, 18:39
Добрий день!

Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 4

+
0
Вадим Кирильчук
Вадим Кирильчук
21 декабря 2023, 14:58
#
Відправив
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
22 декабря 2023, 18:39
#
Полезный комментарий
Добрий день!

Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
Вадим Кирильчук
Вадим Кирильчук
22 декабря 2023, 20:37
#
Так, все ок.
Дякую.
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
28 декабря 2023, 9:06
#
В смысле без cvv?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться