►Читайте телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Деталі
Нові тарифи Європейського Союзу до 45,3% набули чинності в середу після річного розслідування, яке розділило блок і викликало відповідні дії з боку Пекіна.
Десять членів ЄС, включаючи Францію, Польщу та Італію, підтримали мита під час голосування цього місяця, під час якого п'ять членів, включаючи Німеччину, висловилися проти, а 12 утрималися.
Поки Пекін продовжує переговори щодо альтернативи тарифам, китайські автовиробники, включаючи BYD, SAIC, і Geely на зустрічі, проведеній Міністерством торгівлі 10 жовтня, було сказано, що вони повинні призупинити свої плани інвестицій у великі активи, такі як заводи в країнах, які підтримали цю пропозицію.
Читайте: ЄС запровадив мито до 45% на китайські електромобілі
Читайте: Китай хоче вдвічі збільшити виробництво авто за кордоном, щоб обійти мита США та ЄС
Державна компанія SAIC, другий за величиною автоекспортер Китаю, вибирає місце для заводу електромобілів у Європі та окремо планує відкрити свій другий європейський центр запчастин у Франції цього року, щоб задовольнити зростаючий попит на автомобілі марки MG.
Уряд Італії веде переговори з Chery, найбільшим автовиробником Китаю за експортом, та іншими китайськими автовиробниками, включаючи Dongfeng Motor про потенційні інвестиції.
Читайте: Volkswagen планує закриття заводів та скорочення зарплати
Нагадаємо
Великі європейські автовиробники Mercedes-Benz Group AG і BMW AG виступили проти тарифів, побоюючись, що суперечка зашкодить їх продажам у Китаї в той час, коли вони й так зазнають труднощів.
Раніше на цьому тижні головний профспілковий лідер Volkswagen AG заявив, що найбільший європейський автовиробник планує закрити щонайменше три заводи в Німеччині.