Компанія постійно шукає підставу для відмови
2/5
Сьогодні 21.09 звернулася до ВУСО на гарячу лінію зі скаргою на біль у коліні. Та отримала відмову, посилаючись на те, що раніше в мене вже було відмова згідно страхового випадку, повʼязаного з травмою. Я пояснила координатору Анастасії, що в мене СЬОГОДНІ заболіло коліно. Та це не має ніякого відношення до старого страхового випадку. За логікою страхової компанії або особисто на думку Анастасії, якщо один раз було відмовлено, то заново з новими скаргами та іншою причиною звернутися я не можу. Я попросила озвучити пункти, згідно яких було відмовлено. Анастасія, озвучила, що наче я не належним чином повідомила СК про настання страхової події. Я знову почала пояснювати, що коліно болить сьогодні. А не 2 тижні тому. Тільки після того, як почала розмовляти на підвищених тонах вельми шановна координатор Анастасія все ж таки зафіксувала запит щодо запису до лікаря. Чекаю на вирішення цієї ситуації. Раніше не було такої кількості відмов від компанії. А наразі вони постійно шукають привід для відмови. І після таких випадків відпадає бажання користуватися послугами цієї СК. Добре, що розмови записуються. Тож прошу звернути увагу компанії на консультації Анастасії. Мій поліс 9056750