Найгірший сервіс
1/5
Медичне страхування — жахливий сервіс, гіршого я не бачила. Лікар після візиту відзвонитися у Vuso не може, бо вони не відповідають на дзвінки. Надалі пацієнт змушений надавати висновки самостійно, бо зв'язатися з лікарем вони самостійно не хочуть, хоча і обіцяють; висновки лікаря вони оскаржують з коментарем «призначено всупереч протоколам МОЗ», коли пояснюєш їм причини і просиш зконтактувати з лікарем — вони лише обіцяють і нічого не роблять; лікаря змінити на іншого з якоїсь дивної причини не можна; призначення за результатами повторного візиту вони не гарантують з причини «пройшло більше 14 днів з першого візиту». Наразі я створила п'ять заявок на елементарну процедуру за призначенням терапевта і досі Vuso не підтверджує призначення, кожна нова заявка починається з обговорення з нуля і закінчується обіцянкою зв'язатися з лікарем для надання детальної інформації, після чого абсолютно нічого не відбувається.
Не маю жодної уяви чого моя компанія прийняла це дивне рішення співпрацювати з Vuso, але я намагатимуся довести їм хибність цього рішення і змінити провайдера послуг.
Не маю жодної уяви чого моя компанія прийняла це дивне рішення співпрацювати з Vuso, але я намагатимуся довести їм хибність цього рішення і змінити провайдера послуг.