Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
Вусо

Отделения Вусо: Киев, ул. Академика Заболотного, 1-А, пом. 480

Назад

Киев, ул. Академика Заболотного, 1-А, пом. 480

ул. Академика Заболотного, 1-А, пом. 480

+38 067 288-04-05

Пн - Пт: 09:00-18:00, Сб-Вс : выходные

Отзывы об отделении — 19

Отзывы об отделении — 19

5/5
FedorovYuriy2025-08-28 14:09:50
31 июля произошел обстрел Киева, очень пострадало авто, хорошо, что оформил дополнительно военные риски.Всю сумму согласно договору мне возместили, вопросов к страховой не имею.
Что согласно сервиса, судить не могу, так как такой случай произошел у меня впервые, надеюсь и в последний раз
Вусо
29 августа 2025, 15:27
Щиро вдячні за ваш позитивний відгук! Ми дуже раді, що робота з нами залишила по собі позитивні враження. Ваші слова є великою мотивацією для нас продовжувати надавати найкращу якість послуг для наших клієнтів. Дякуємо за довіру!
1/5
mykola1102942025-08-23 19:45:44
Маю дуже негативний досвід з цією медичною страховкою. У будь-якій ситуації вони шукають привід відмовити у виплатах чи покритті лікування. Постійно знаходять якісь «винятки з договору», навіть коли йдеться про найпростіші послуги. Складається враження, що страховка існує лише для того, щоб брати гроші, а не реально допомагати у випадку потреби. Відчуття таке, що платиш дарма, бо в критичний момент вони все одно відмовлять. Не рекомендую нікому.
Вусо
25 августа 2025, 10:55
Доброго дня, напишіть номер Вашого страхового договору та деталі справи. Наші фахівці перевірять інформацію
1/5
oleg687872025-08-23 15:44:53
Дуже розчарована цією медичною страховкою. Складається враження, що вони економлять на всьому: постійні відмови у покритті, пошук будь-якої причини, щоб не виплачувати або не надати послугу. Замість реальної підтримки в складних ситуаціях — лише бюрократія, затягування часу і відчуття, що тебе намагаються обдурити. Страховка мала б давати впевненість та спокій, але тут відчуваєш тільки нерви й марно витрачені гроші. Не рекомендую.
26 августа 2025, 9:57
Відгук не зарахований (на 26.08.2025).

Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
Вусо
25 августа 2025, 10:55
Доброго дня, напишіть номер Вашого страхового договору та деталі справи. Наші фахівці перевірять інформацію
1/5
NicolaZnow2025-07-21 16:10:16
Більше тижня спілкування з менеджером не наблизили до підписання договору про страхування. Застаріла (недостовірна) інформація на сайті по страховим продуктам. При особистому спілкуванні менеджер на питання відповідає ствердно, але по факту або нерозуміє про що йде мова, або робить просто по своєму. Мало того на підписання відправила договір без виправлення помилок.

Якщо такі проблеми при укладанні договору, уявляю що вони вигадують при настанні страхового випадку
Вусо
22 июля 2025, 10:22
Добридень! Ваш коментар важливий для нас. Ми обов’язково врахуємо його, щоб поліпшити наш сервіс. Дякуємо за небайдужість!
2/5
Valentynasl2025-07-03 13:17:16
При уламковому переломі ключиці та остеосинтезі ключиці, сума компенсації 2500 грн, це навіть не покриває післяопераційне лікування
8 июля 2025, 12:47
Відгук не зарахований (на 08.07.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
Вусо
4 июля 2025, 10:37
Доброго дня, напишіть номер Вашого страхового договору та деталі справи. Наші фахівці перевірять інформацію
1/5
Mazyrira8882025-06-06 19:44:12
Найжахливіша страхова компанія Вусо! Категорично не раджу! В договорі більше виключень ніж покриття. Знайдуть будь яку причину відмовити в покритті лікування, особливо дороговартісного. Єдине, що грантують-це лікування ГРВІ! А раптом потрібен стаціонар, то ні в яку приватну клініку зазначених категорій в договорі, навіть не сподівайтесь!, крім, звичайно, найдешевшої державної, де умови відповідніІ ВСЕ! Маю договір страхування не найдешевшого сігменту.Зацікавлені тільки у власному прибутку! Краще будьте здорові, і обходьте цю контору стороною.
Вусо
9 июня 2025, 9:58
Доброго дня, напишіть номер Вашого страхового договору та деталі справи. Наші фахівці перевірять інформацію
3/5
RoksaEKU2025-05-13 08:03:18
Звернення до компанії ВУСО вцілому (не до конкретного офісу)

У мене було медичне страхування через компанію у якій працюю.
На жаль, умови співпраці з ВУСО з кожним роком все погіршувались.
Останній рік був не дуже задовільним.
За ліки потрібно було доплачувати, організація процесу теж була затяжною.
Також, я проходила медобстеження, після якого терапевт назначив мені додаткових лікарів.
Представники ВУСО мали зателефонувати і надати мені інформацію.
Очікую вже другий місяць.
Так розумію можна більше не чекати…
1/5
ArtyX2025-02-20 19:48:24
За останні 12 років я користувався безліччю страховими компаніями для медичного страхування (приблизно 7-8 різних компаній). За цей час у моєму низу списка таких компаній була Провідна, дійсно не дуже гарна компанія, в якій бились за кожну копійку і кожна хвороба проходила з розбірками.
Але вони хоча б працювали. ВУСО перевершила їх на голову, окрім того що вони не платять навіть за те, що повинні платити, так і ще й працюють вони жахливо, і це ще дуже м'яко сказано.
Почнемо з того, що вони не платять навіть за те, що повинні платити. Як приклад, був перелом ноги, прийом до хірурга оплачено, як накладання гіпсу, але лангетку, тобто сам гіпс — не гарантовано. І тпеих випадків — море. Навіть лікарі у лікарні дивуються тому що гарантується, а що ні. А це вже показник, чи не правда?
На рахунок жахливох роботи, я думаю що тут винні не самі оператори, а система вибудувана в СК. Записуєтесь до лікаря черех страхову — не треба бути впевненим, що вам гарантувало лікаря саме цієї спеціалізації (записувався до ЛОРа, а виявляється повинен був іти до терапевта), а дізнаєтесь ви про це вже тільки після прийому і коли вам виставлять чек.
Або, ви отримали гарантію на повторний прийом до лікаря через тиждень-два, але не факт, що СК знайде ваші документи і гарантує вам це.
Найіконічніший випадок, дружина була у лікаря, виявили пневмонію, зробили рентген, наче все добре, навіть ліки дали (не всі, навіть не надійтесь на це з цією СК), гарантували повторний рентген через тритижні. Проходить тритижні, дзвонимо в СК записатися на рентген, а виявляється гарантії більше нема. Після розборок обіцяють, що зв'яжеться відповідальний за це. Думаєте зв'язались? Звісно ні. Дзвонимо самі, вони кажуть, що не можуть знайти цю гарантію, але шукають, тому треба пройти інфекціоніста, щоб він дав направлення на рентген ще раз. ПОки ми записувались і прийшли до лікаря — пройшов місяць і оп-па, СК вже не платить вам за цей страховий випадок взагалі. Кайф, так? І вони після скандалів знайшли ту гарантію, до речі, визнали свою провину, але на цьому все, рентген іди роби за свої.
І таких випадків дуже багато щоб це можна було вважати випадковістю.
Так що висновок у мене такий — це найгірша СК, яка є на ринку і надає послуги (не рахуючи зовсім сміттєвих СК, можливо, але для мене ВУСО — теж мусорна, нажаль)
1/5
tetiana92024-07-25 15:17:15
Медичне страхування — жахливий сервіс, гіршого я не бачила. Лікар після візиту відзвонитися у Vuso не може, бо вони не відповідають на дзвінки. Надалі пацієнт змушений надавати висновки самостійно, бо зв'язатися з лікарем вони самостійно не хочуть, хоча і обіцяють; висновки лікаря вони оскаржують з коментарем «призначено всупереч протоколам МОЗ», коли пояснюєш їм причини і просиш зконтактувати з лікарем — вони лише обіцяють і нічого не роблять; лікаря змінити на іншого з якоїсь дивної причини не можна; призначення за результатами повторного візиту вони не гарантують з причини «пройшло більше 14 днів з першого візиту». Наразі я створила п'ять заявок на елементарну процедуру за призначенням терапевта і досі Vuso не підтверджує призначення, кожна нова заявка починається з обговорення з нуля і закінчується обіцянкою зв'язатися з лікарем для надання детальної інформації, після чого абсолютно нічого не відбувається.
Не маю жодної уяви чого моя компанія прийняла це дивне рішення співпрацювати з Vuso, але я намагатимуся довести їм хибність цього рішення і змінити провайдера послуг.