Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
Вусо

Отделения Вусо: Львов, ул. Богдана Хмельницкого, 225-Д

Назад

Львов, ул. Богдана Хмельницкого, 225-Д

ул. Богдана Хмельницкого, 225-Д

+38 096 957-75-00

096 457-78-16

Пн - Пт: 09:00-18:00, Сб-Вс : выходные

Отзывы об отделении — 4

Отзывы об отделении — 4

1/5
Andrew21112023-04-11 19:04:42
За два роки перший страховий випадок-я винуватець, Випадок незначний склали європротокол без поліції
не буду вдаватися в деталі -але коротко опишу так:
Infinity QX50 2017 рік. пошкоджено праве переднє крило (заміна фарбування) арка крила (можливий ремонт). Експерт VUSO нараховує 6000грн відшкодування! ДУМАЮ ЦЬОГО ДОСТАТНЬО ЩОБ УСІ ЗРОЗУМІЛИ ЩО ЦЕ ЗА КОМПАНІЯ. ПРАЦІВНИК левчишен після обурення потерпілого і мого ігнорує звязок зі мною. НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЗВЯЗУВАТИСЯ З ЦІЄЮ КАНТОРОЮ
13 апреля 2023, 20:03
Відгук не зарахований (на 13.04.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
1/5
AnnaD232021-12-01 09:38:50
Моє питання по не вильоту не вирішили і не заплатили рівно нічого! Нуль множте на нуль! Тікайте від них бо це шахраї, кладуть на вас трубку: не передзвонюють, спихають все на тур компанію яка і знати нічого не знає. Просто жесть.
5 декабря 2021, 10:31
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 05.12.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
1/5
Maryan19882021-07-20 21:31:29
Являюсь «щасливим» власником страхового полісу каско по кредитному авто. При укладенні договору, менеджер, розповідала, що при настанні страхового випадку всі витрати будуть покриті страховою компанією на 100% без моїх вкладень. Так ось, першим дзвіночком стала не можливість скористатись їхнім вусо асистентом, і 40хв простояв, посеред поля в мороз, пояснював що в мене він є і номер надиктовував, але той номер, ніхто в базу не вніс, проте консультант у відділі підтримки на свій страх і ризик таки почала оформляти виклик, за щасливим збігом обставин — мені вдалось самому все виправити і доїхати до місця призначення, відповідно скасував виклик. Але неприємні відчуття залишились.
І ось тепер новий випадок, повідомив про пошкодження, приїхав у їх офіс, там все оформили, після виставлення рахунку 75% витрат я маю покривати сам. Бо як виявилось, на словах красиво розповіли, а на документах написали тещо їм годиться, а я не перечитав цього. Так от цю страхову нікому не рекомендуватиму, і з ними ніколи більше не співпрацюватиму!
Вусо
21 июля 2021, 9:37
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, Ваш номер поліса і контактний телефон в особисті повідомлення для уточнення деталей по Вашій справі з нашими фахівцями.
1/5
684947062021-07-09 20:25:44
В мае прошлого года отец (ветеран ВСУ и инвалид 2 группы) попал в аварию, был виновником, оформили европротокол, менеджеры обещали, что проблем не будет и отцу придется возмещать только франшизу 1000 грн, т.к. страховая сумма по полису 130 тыс.грн. Однако потерпевшему пришлось сделать ремонт за свой счет, прежде чем под новый год ВУСО выплатили ему 26'461 грн из 42'173 грн, потраченных на ремонт в сервисе официального дилера Тойоты. Во избежание судебного иска и ради сохранения нервов и остатков здоровья отец выплатил оставшийся ущерб сам. Категорически не рекомендую данную страховую!