Повна відсутність клієнтоорієнтовності
1/5
Вперше за два роки після заключення договору страхування звернулася з приводу страхового відшкодування (вітряна віспа у дитини). Мною було надано відповідно заповнену та завірену форму 027/0. Менеджер страхової компанії, не зв'язавшись зі мною ні у телефонному режимі, ні надіславши повідомлення, залишила коментар у Приват 24 з вимогою надати витяг з Реєстру ЕСОЗ. У телефонному режимі, після мого третього запиту на дзвінок, менеджер повідомила, що форма 027- «це просто бумажка» і СК має право вимагати будь який документ, який захоче. На відмову оформити офіційний запит до закладу відповіла відмовою. Надати цей витяг я не маю змоги, т.я. не маю доступу до кабінету у Хелсі. Запис у Реєстр лікарем внесено. У дитини вітрянка перебігала у важкій формі, то ж ризикувати і «збирати» інфекцію у поліклініці з дитиною під кабінетом лікаря це зайві ризики. Вимушена були просидіти під кабінетом лікаря більше 2-х годин, щоб отримати той витяг. Не укладайте договорів з даною компанією.
28 августа 2024, 8:58
Дякуємо за Ваш відгук.
Думка наших клієнтів дуже важлива для нас, так як ми працюємо над поліпшенням якості обслуговування клієнтів і сервісу.
Вимоги щодо надання витягу з ЄСОЗ правомірні і передбачені умовами договору. За запитом страховика, страхувальник або застрахована особа має надати дані документи.
З повагою, UNIVERSALNA
Думка наших клієнтів дуже важлива для нас, так як ми працюємо над поліпшенням якості обслуговування клієнтів і сервісу.
Вимоги щодо надання витягу з ЄСОЗ правомірні і передбачені умовами договору. За запитом страховика, страхувальник або застрахована особа має надати дані документи.
З повагою, UNIVERSALNA