Не хочуть розривати договір
1/5
Передав авто для керування іншій людині і та людина не захотіла користуватись цивілкою від УНІКА, оформила іншу цивілку в своїй страховій компанії. Звернувся щоб розірвати договір і вже більше тижня годують завтраками… В офісі компанії сказали щоб дзвонити на гарячу лінію, на гарячій лінії сказали писати на емейл, з емейла прийшла відповідь «я у відпустці», дзвоніть на гарячу лінію. Тепер я зрозумів чому та людина не захотіла мати справу з УНІКА… З дня оформлення страховки пройшов місяць… пробачити шкода.

10 сентября 2025, 18:37
Вітаємо! Перепрошуємо за ситуацію, що виникла. Розуміємо, що тривале очікування та відсутність чіткої інформації могли викликати у вас роздратування. Щоб надати рішення саме за вашим випадком, нам необхідно отримати додаткові дані. Просимо надіслати номер полісу та опис ситуації на адресу quality@uniqa.ua. Це дозволить нам швидко та об’єктивно розглянути ваше звернення і надати відповідь у найкоротші терміни. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.