Не виплачують суму згідно договору
2/5
Брала страхівку двічі. На другий раз на жаль знадобилось. Вкрали речі з усіма документами
Звʼязалась з менеджером уніки уточнити відшкодування, спершу сказали що нічого страхова не перекриває. Поки я не заскрінила частину договору з сумою і не обвела в кружечок. Після цього запевнили, що так, за втрату документів відшкодуєтбся в розмірі цієї суми, за речі відшкодувань немає
По факту ж: з 300 євро повернули десь 110 доларів і тикали мені тим що вони самі визначають суму відшкодування))
Я надала скріни квитанції які вдалось зібрати, а все «супутні» витрати як вони кажуть це ваші проблеми) дякую)
Звʼязалась з менеджером уніки уточнити відшкодування, спершу сказали що нічого страхова не перекриває. Поки я не заскрінила частину договору з сумою і не обвела в кружечок. Після цього запевнили, що так, за втрату документів відшкодуєтбся в розмірі цієї суми, за речі відшкодувань немає
По факту ж: з 300 євро повернули десь 110 доларів і тикали мені тим що вони самі визначають суму відшкодування))
Я надала скріни квитанції які вдалось зібрати, а все «супутні» витрати як вони кажуть це ваші проблеми) дякую)

14 августа 2025, 11:58
Вітаємо! Нам щиро прикро, що Ви зіткнулися з непорозуміннями та відчули розчарування під час врегулювання страхового випадку. Ми розуміємо, що такі обставини є стресовими, і шкодуємо, що наш сервіс не виправдав Ваших очікувань. Будь ласка, надішліть номер Вашого полісу та опис ситуації на адресу quality@uniqa.ua. Ми проведемо детальну перевірку та надамо Вам розширену відповідь у найкоротший термін. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.