До вожу до відома третья скарга Срх. Компанія УНІКА.
4.12.23. звертаюсь в страх. УНІКА, мій поліс №737/1-3-0012 до 14.02.24. до приватного лікаря кардіолога на 6.12.23р 18.00. Лікар видав всі попери на відшкодування. Зайшов 6.12.23р 19.23. додаток Униці висновок лікаря відправив всі попери це: (Амбулаторна мед карта з записую лікаря, Акт виконаних робот лікар — кардіолога з коштами та направлення перечення на лікувальні препарати та чек коштів витрачені на ліки). Перейшов за посиланням телеграм звернення за номером 1-15071477011. Послідовна відправляю всі попери:: (Амбулаторна мед. карта з записом лікаря, Акт виконаних робот лікар — кардіолога з коштами та направлення перелік на лікувальні препарати та чек коштів витрачені на ліки, паспорт, індф код, та номер IBAN) ЗАЯВУ прийняло пакет документів №223108. Звернувся по номеру +380443210210 Срх. Компанія УНІКА 07.12.23р. за консультацій оформлення документів №223108 координатор УНИК повідомляє що повернення коштів відмова, прошу пояснити, перемикає мене з лікарем, поясняю обставини звернення та хворобу та звернення за 1 мінуту ставить мені діагноз все до побачення. Дзвоню номер +380443210210 Срх. Компанія УНІКА координатор (Галя) поясняю обставини прошу допомогти з вирішенням питання і сам пропоную зверніть увагу сам видати кошти з резервного фонду, на що мовчання потім пере адресація на телеграм бот подання документів. Добре, телеграм бот — подати документи — чат УНИКА ПИШЕ: НЕ БУЛО ПЕРЕХОДУ ЗА ПОСИЛАННЯМ ОТРИМАНИМ СМС. При виникненні питань зв’яжеться Уніка. Дзвоню номер +380443210210 Срх. Компанія УНІКА координатор (Галя) поясняю чат бот відмовляє в подати документів знову переадресовує в чат бод, такі самий результат чат УНИКА ПИШЕ: НЕ БУЛО ПЕРЕХОДУ ЗА ПОСИЛАННЯМ ОТРИМАНИМ СМС. При виникненні питань зв’яжеться Уніка. Дзвоню номер +380443210210 Срх. Компанія УНІКА координатор (Галя) допоможіть пояснію що документи відправляв 2 разу вони є та проглядаються моїм Акант УНІКА. Добився що координатор (Галя) казал