Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
Уника

Отделения Уника: Днепр, ул. Костомаровская, 1-А, оф. секция 1, пом.5Н

Назад

Днепр, ул. Костомаровская, 1-А, оф. секция 1, пом.5Н

ул. Костомаровская, 1-А, оф. секция 1, пом.5Н

+38 067 430-78-34

Пн-Чт: 09:00-18:00, Пт: 09:00-17:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной

Отзывы об отделении — 17

Отзывы об отделении — 17

4/5
Eduard7676762025-08-27 21:01:41
13 липня 2025 року став учасником ДТП не по своїй вині. У винуватця була страховка уніки. Сразу почав шукати відгуки про цю СК, та натрапивши на цей сайт дуже засмутився, так як відгуки про неї найшов мʼяко кажучи не дуже гарні. Що отримав по факту: на 37 добу після ДТП прийшла виплата на карту у розмірі 63 тисячи. Ремонт обійшовся у 78 тисяч, і це не у офіціалів ,, а в гаражах. Якби не коефіцієнт зносу 0,7, то грошей на ремонт вистачило б, так як суму ремонту СК нарахувала 89 тисяч. Чат— бот працює чітко, на питання завжди відповідають. Чоловік, який приходив оглядати машину зі СК, усі пошкодження записав у акт, бажання щось не дописати, за ним я не помітив, роботу свою робить відповідально. Чому 4 зірки а не 5, тому що 15 тисяч гривень своїх мені все ж таки прийшлось докласти на ремонт
Уника
28 августа 2025, 14:40
Вітаємо, пане Едуарде! Щиро дякуємо, що поділилися своїм досвідом співпраці з UNIQA. Ваш відгук для нас дуже важливий він мотивує нас ставати кращими та забезпечувати ще більш комфортний сервіс для наших клієнтів. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.
1/5
KT022024-10-05 19:50:48
Никогда не связывайтесь с данной страховой компанией. Всячески стараются сделать так, чтобы не осуществить выплату компенсации.
Уника
7 октября 2024, 8:19
Вітаємо! Нам шкода, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією. Для детальної перевірки інформації, надішліть, будь ласка, Ваш номер полісу та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
5/5
nacipa18622024-09-16 22:50:54
Доволі швидко (за 10 днів) та об*єктивно представники СК Уніка оцінили шкоду від ДТП-шки. Через 35 днів надійшла мені виплата відшкодування. Дуже раджу всім цю страхову, так як дійсно по совісті все роблять.
Уника
17 сентября 2024, 14:36
Вітаємо, пане Назарію! Дякуємо, що Ви обираєте і рекомендуєте саме нас!
2/5
onixx2023-09-20 18:31:59
Це була найкраща страхова на ринку на мою думку, однак останнім часом рівень обсулговування почав просідати. Мене вже три дні не можуть записати на прийом до лікаря, не розумію в чому проблема??!!!
Уника
21 сентября 2023, 9:00
Вітаємо! Ми в УНІКА справді шкодуємо, що у Вас виникли проблеми. Нам важливо, щоб кожен наш клієнт був задоволений, і ми хочемо допомогти виправити цю прикру ситуацію. Надішліть нам, будь ласка, номер Вашого договору на quality@uniqa.ua, та ми зможемо надати Вам зворотній зв'язок найближчим часом. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
cotiy78122023-04-26 08:50:51
Я звернувся до страхової компанії Уніка 10.01.2023, щоб отримати виплату за ремонт мого автомобіля після ДТП. Дуже розчарованим якістю обслуговування. Коли я отримав документи про виплату, я виявив, що сума, яку мені пропонують, не відповідає реальній вартості ремонту мого автомобіля!!! Я зв'язався зі страховою компанією і попросив пояснень. Співробітник компанії, почав мене критикувати і говорити, що я неправильно заповнив документи. У підсумку, я не отримав повну виплату за ремонт мого автомобіля. Дуже неприємно!!..
Уника
26 апреля 2023, 10:40
Доброго дня! Дякуємо Вам за зворотній зв'язок, та будемо Вам вдячні якщо поділитись з нами деталями Вашої справи. Завдяки цьому буде можливість перегляду рішення по справі, а також надасть нам змогу перевірити та виправити недоліки в нашій роботі. Просимо Вас написати нам звернення на ел. адресу quality@uniqa.ua із зазначенням номеру Вашого договору або страхової справи.

Дякуємо заздалегідь,
з повагою,
СК УНІКА
1/5
rusnip1zda2022-09-19 16:26:27
На момент укладання договору не йшла розмова про якісь додаткові таблиці зі страховими випадками.
Як виявилось до основного договору повинні були прікріплені 2 додатки які не так легко знайти на сайті.
Та коли трапився страховий випадок, у відшкодуванні відмовили.
Не вірте працівникам Приватбанку та Уніки.
Перевіряйте ретельно договори з фахівцями.
2/5
trofima2022-07-27 13:12:50
Коротко: надзвичайно багато бюрократії, хитрий договір, неприємний персонал, необхідність їздити (до війни) показувати ушкодження на офіс (детальних фоток і звіту від автосалону їм недостатньо). Двічі виплатили більшу частину необхідного, втретє відмовили, хоч і ушкодження дуже незначне.

Довго: мав три випадки. Усі три рази чомусь мав висилати їм кольорові фотки усіх своїх доків (паспорт, права, тощо), хоча все це вони мають у себе ще від часів укладання першої угоди два роки тому. Дія на офісі їм не підходить, вимагають оригінали документів. Навіть бюрократична держава вже не вимагає, а ці вимагають. І знову ж таки, всі ці доки я їм надавав ще при оформленні. Співробітник був не дуже привітний і поводився доволі зверхньо, ніби я йому щось винен. Але після маленького хіпішу і пояснення, що це я той, завдяки кому у нього є робота і зп, він став значно більш зговірливим та чемним. Всі три страхові випадки — невеликі ушкодження кузова. В гаражі без страхової таке ремонтують за 1-2 години і недорого. Зі страховою і салоном це забрало два дні, але деталь (губа бампера) була замінена повністю, а не ремонтована. Добре видимі, але менші за 3см коци на бампері не покрили. Але то таке, перші два рази були більш-менш. Третій випадок (справа 3889218798) не покрили зовсім (відмова), бо я не звернувся до поліції про дтп (втретє, адже, виявляється, ліміт — два рази без поліції). До поліції я не звертався, бо усі рази не було 2 сторони, тобто сам десь шось чіпляв. І логічно, що у таких випадках до поліції не звертаються. Третій раз на трасі прилетів у бампер камінь і вибив передній парктронік. Я не знаю коли саме це сталося і де (дорога була настільки погана, що я не чув, або не звернув увагу на черговий звук удару). Помітив вже, коли доїхав і то випадково. Яка тут може бути поліція? Але як є. Це ушкодження мені покрити відмовились на підставі того, що воно не оформлене поліцією. Що ж, через ті 2к грн вони втратили клієнта, який платив в рази більше на рік, ніж всі ті три страхові випадки разом узяті. Може інші страхові такі самі, не знаю, але з цими прощаюся.
1/5
TatjanaCher2022-02-12 14:30:58
Ранее проблем не было. Но в этот раз все плохо. Заявка не отрабатывается, лекарства никто не спешит заказывать. Пошли вторые сутки. Было четыре обращения в чат, на два из которых был дан ответ ждите, на два вообще никто не ответил. И был один звонок на горячую линию, который ничего также не решил.
Мне нужны лекарства срочно, мой вопрос не может ждать. Без лечения мое состояние ухудшается, и уже случилось осложнение в виде потери голоса.
Я больше не могу расчитывать на данную компанию. И ни кому ее рекомендовать не могу.
2/5
SvitlanaVi2022-01-10 12:05:23
Второй раз за два года довелось столкнуться по страховому случаю. Первый год назад сначала не нашли офтальмолога в день обращения, когда пришла к нему- врач спросил почему не пришла вчера, врач работал и было свободное время. Потом медикаменты вместо Днепра организовали в Одессу. Два часа заняло решение вопроса и ожидание переорганизации. Но это мелочи по сравнению с последним страховым случаем. Обратилась с острой болью в спине 21.12 2021 Врача нашли день в день- тут без претензий. По медикаментам все подтвердила и я заранее уточнила, когда спросили куда организовывать, что боль острая лекарства нужны срочно и я заберу их сама и в зависимости от времени аптека подойдёт или та что рядом с поликлиникой или та что ближе к дому. Меня заверили что полчаса максимум и я осталась ждать. Прошёл час- ни звонка. Звоню — говорят никто ещё не рассмотрел заявку, ждите. Говорю что поехала домой и нужна доставка туда. В итоге за 5 мин до закрытия аптеки сказали забирайте но 1 лекарства нет и могут заказать придёт через день. А это как раз противовоспалительные и обезболивающие. В итоге доставили на следующий день заменив самостоятельно на другое лекарство, без согласования с врачом. Но это ещё не все. Далее по организации последующих визитов к врачу нет претензий. Но вот страховка гарантирует диагностику МРТ — и гениальная причина ее не платить. Врач на повторном приёме диктует консультанту предполагаемый диагноз, медикаменты и обосновывает необходимость мрт( нет ответа на лечение ), на что страховая отвечает спустя 10 мин удержания что мрт она гарантировать не будет, потому что есть диагноз, а для его утончения страховка не гарантирует. На что врач отвечает, что диагноз предположительный и лекарства назначены снять боль, а далее нужно видеть картину. В итоге ответ страховой свёлся к тому, что если нет диагноза- делают мрт но лекарств без диагноза не дадут ( терпите боль неделю а потом придёте с мрт и дадим) или же берите лекарства но мрт не гарантируем. Ну и так как мрт дороже, врач говорит — ну пишите что нет диагноза- ответ разговор пишется вы сказали сначала что есть))) Вот так, красиво, да?
Мрт сделала сама, назначили приём врача, врач зачем то 5 мин диктовал диагноз и назначения, чтобы страховая сославшись на пункт договора отказала в гарантии потому что уже долго лечусь. Нельзя это было сказать когда записывали на приём к врачу? Будьте внимательны, кто пользуется. Если вам нужно мрт-просите врача говорит что он не знает что с вами( смешно, правда?) и тогда вам его гарантируют, но лекарства вы купите сами. Свинское отношение начиная с организации лекарств до компенсации лечения и диагностики. И да. В форме жалоб можно не писать- ответа не будет.