Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
Уника

Отделения Уника: Львов, ул. Лазоренко, 1

Назад

Львов, ул. Лазоренко, 1

ул. Лазоренко, 1

+38 067 342-05-18

Пн-Чт: 09:00-18:00, Пт: 09:00-17:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной

Отзывы об отделении — 9

Отзывы об отделении — 9

1/5
pkozhushko2025-02-21 11:47:31
Я дуже розчарований та обурений страховою компанією. Клієнт цієї страхової. компанії вдарив моє авто. Вони порахували коефіцієнт зношення авто 2018 року 44%, а коли я не погодився на їхню суму компенсації, вони провели експертну оцінку ще раз і коефіцієнт зношення змінили до 52%, для розуміння, авто не використовувалось від попередньої оцінки і коефіцієнт зношення змінився чисто через їхнє бажання. При розмові з фахівцем, мені жодного разу не змогли об'яснити чому такий великий коефіцієнт, хоча я перепитував кілька раз. Також оператор ігнорував мої інші запитання щодо виплат. Після цього я зателефонував на гарячу лінію і попросив звязатись зі мною когось, хто зможе мені надати відповіді, які не може надати оператор, мені сказали, що керівництво зателефонує мені. Наступного дня мені просто надіслали кошти, які я не погоджував. Керівництво на звязок не вийшло.
Уника
3 июня 2025, 17:33
Вітаємо! Приносимо Вам вибачення від імені компанії UNIQA за принесені незручності. Ваш запит до страхової компанії був отриманий 19 лютого. Згідно з регламентом роботи компанії, термін розгляду звернень становить до 3 робочих днів. Сьогодні ви можете очікувати консультацію від фахівця, який займався вашим розрахунком. Сума страхового відшкодування була визначена на основі Звіту незалежного експерта. Цей звіт складено відповідно до Закону України про обов'язкове страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів (ОСЦПВ) та Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів. Зверніть увагу, що попередня сума була розрахована нашими фахівцями, тому вона може відрізнятися від остаточної. Відповідно до законодавства України, у випадку залучення незалежного експерта, розрахунок відшкодування здійснюється на основі його звіту. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.
1/5
bunuk2025-02-14 15:13:57
Не рекомендую дану компанію.
Було відмовлено по страховому випадку, без пояснень, хоча він зазначений в договорі.
14 февраля 2025, 16:15
Відгук зарахований (на 14.02.2025).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
Уника
3 июня 2025, 18:37
Вітаємо,
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка викликала у Вас розчарування, а також за затримку з відповіддю. Будемо вдячні, якщо Ви надішлете номер полісу та документи на quality@uniqa.ua, щоб ми могли уважно перевірити всі обставини та надати обґрунтовану відповідь. Дякуємо, що поділилися своїм досвідом — це дає нам змогу ставати кращими. З повагою, Команда UNIQA Україна.
1/5
IryskaM2024-12-08 01:50:08
2 грудня 2024 потрапила в ДТП! у винуватця даної ДТП була автоцивілка від Уніки! Оскільки в машині пошкоджено лише задній бампер я погодилася на Європротокол! і Тут почалися мої «ходіння по муках»!!! Спочатку мені пропонували поставити машину і 5 днів чекати на експерта, коли я підняла шум, що не можу чекати на їх експерта 5 днів, бо машина мені потрібна для роботи, а пошкоджений лише бампер, спеціаліст який зі мною процював (Аліна здається) сказала знову всі ушкодження пофотографувати самій, при денному світлі. Пофтографувала, скинула! А нє, ще чогось бракує! Якоїсь тріщинки не видно! Подзвонив їх експерт, який приїхати не може, тому довелося їхати на цій машині до нього! Пофотографував! Ну думаю, на кінець! Але я помилилася.
На наступний день дзвонить фахівець з страхової і просить підписати акт про погодження суми відшкодування. І тут у мене стався СТУПОР!!! Вартість робіт зняти і поставити бампер 1102,00 грн., вартість робіт фарбування 2952,00 грн., вартість матеріалів для фарбування бампера УВАГА!!! 61,08 грн. РАЗОМ 4115,08 грн. — 2000 франшиза і на карту мене «ощасливлять» сумою 2115,08 грн. Про Франшизу взагалі я взнала лише коли знову зі скандалом стала вимагати калькуляцію! ТОМУ ЯКЩО НЕ ХОЧЕТЕ ЗА ВЛАСНИЙ КОШТ РЕМОНТУВАТИ СВОЮ МАШИНУ, Коли БАЧИТЕ ПОЛІС ВІД УНІКИ, ДОМОВЛЯЙТЕСЯ ПРО ВІДШКОДУВАННЯ з ВИНУВАТЦЕМ!!! БО ЦЯ СТАХОВА ВАС ОБОВ'ЯЗКОВО «КИНЕ»!!!
Уника
9 декабря 2024, 10:38
Вітаємо! Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід після взаємодії з компанією УНІКА. Для перевірки інформації надайте, будь ласка, номер договору особи на котру оформлений договір страхування та Ваші контактні дані на наш e-mail: quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок найближчим часом. З повагою, Відділ контролю якості СК УНІКА Україна.
1/5
ogm2024-05-09 14:34:13
Отримавши страховий випадок, перший за 2 роки ( розірвались ) сухожилля на нозі, страхова відмовила у покритті лікування так як згідно пункту такого то це є косменитне втручання а воно не гарантуеться… ШОК. Гроші не вітер .! Не некомендую нікому мати з ними справу у них 10005000 + пунктів чому вам НЕ буде компенсовано! Після цього НІКОЛИ не буду в них страхувати ні автомобілі ні здоровя!
Уника
9 мая 2024, 14:51
Вітаємо! Нам шкода, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією. Для детальної перевірки інформації, надішліть, будь ласка, Ваш номер полісу та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
Irina14562024-01-13 14:15:22
Я з компанією Уніка була з 2018 року і рекомендувала всім друзям. А зараз сервіс по врегулюванні ДТП важко оцінити! В мене було два випадки один за одним 31.10.2023 і 06.11.2023 і лише 30.11.2023 за моїми великими проханнями нарешті оплатили. Мені не пояснювали нічого, лише що рахують, погоджують… В мене була планова поїздка закордон в грудні, яку прийшлось відмінити через неможливість зремонтувати авто, як планувалось, і це мало для мене фінансові втрати. Проте через затягування у виплаті я і сьогодні ще неможу скористатись своїм авто, що також несе мої фінансові втрати. Уніка обіцяла виплачувати до 10 днів!
Уника
15 января 2024, 9:32
Вітаємо! Шкода, що у Вас виникли проблеми. Для детальної перевірки надішліть нам, будь ласка, номер Вашого договору та деталі страхових випадків на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок найближчим часом. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
ssergij292023-12-21 10:37:08
не рекомедую страхову Уніка,
Уника
21 декабря 2023, 14:45
Вітаємо, пане Сергію! Згідно Умов Вашого договору, а саме п. 2.1. ХВОРОБАМИ за цим Договором вважаються вперше діагностовані під час строку дії цього Договору. Нами було зроблено запит, на надання медичного документу із зазначеною датою первинного встановлення діагнозу. На жаль, документи ми не отримали. Нам шкода, що склалася така ситуація, але ми керуємось виключно умовами Вашого договору. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
Ngavrushkiv2023-07-12 12:18:49
Маю медичну страхівку від Уніки. Маю два невдалих випадки протягом 3 місців (((.
1. Для отримання відшкодіування по страховому випадку протрібно пройти «три кола пекла» на підтримці кажуть подавайте через додаток, потім говорять через чат бот… ви налагодьте свій сервіс, так випадок не стандартний, підключила свого роботодавця, так як стахівку оплачує роботодавець, за місць чекань все ж кошти повернули.
2. Після візиту до невропатолог, і призначення масажу та ЛФК, надала висновок на підтримку, мені повідомили що це входить в мій пакет і про фінансують дану послугу, координатор організував АЖ 3 візити, хоча мало б бути 20, і каже ви собі сам на місці решту з клінікою, решту розпишіть. У кінці кінців, я страхова відмовляється оплачувати це… питання чому, якісь незрозумілі пояснення, що я не повідомила, ну як не повідомила, ви самі мені організували цю клініку, Ну люди добрі… це якесь шахрайство!!!
Уника
12 июля 2023, 12:22
Вітаємо! Уточніть, будь ласка, номер Вашого страхового договору для перевірки викладеної інформації у відгуку. E-mail: quality@uniqa.ua.
5/5
YevheniiaHai2023-01-14 19:49:07
Вже четвертий рік з Унікою по ОСАГО та КАСКО, також купляла туристичну страховку для виїзду за кордон. Завжди швидко реагують, професійно консультують та ще не було випадку, коли мені щось не відшкодували, а випадків було декілька за цей час. Дуже зручні умови по КАСКО, якщо в’їхав в стовпчик або побачив, що нанесли пошкодження на парковці та не знаєш кто саме, 2 рази на рік можна ремонтуватись без викликів поліції та єврокомісарів (в рамках певного обмеженого грошового ліміту по договору). Я дуже задоволена якістю та ставленням до клієнтів. Також сьогодні спілкувалась з лікарем, вона дуже хвалила саме Уніку та казала, що серед всіх страхових Уніка більше всіх гарантує та дуже дбайливо ставиться до своїх клієнтів. Дякую!
Уника
15 февраля 2023, 15:28
Дякуємо за те, що вибрали УНІКА своїм страховиком, та дуже дякуємо за позитивний відгук.
А ми і надалі готові надавати своїм клієнтам тільки найкращий сервіс!
З повагою,
Ваша УНІКА
5/5
Irina0012020-06-29 11:25:55
У мене оформлений поліс КАСКО з липня 2018 року. В цілому, враження від їх роботи у мене позитивні.
Останній раз до них зверталися в квітні цього року. Робили ремонт, тому що було невелике ДТП, після якого потрібно було відновити задній бампер.
Зі своєю роботою вони впоралися непогано. Єдине, що не сподобалося — врегулювання та ремонт зайняли багато часу (майже місяць). Зате сума мене більш ніж влаштувала. страхова оплатила повну вартість ремонту, доплачувати нічого не довелося. Заради такого можна і почекати, звичайно, але все одно хотілося б швидше. В іншому все відмінно!